Volledige versie bekijken : 10 Oktober: 3 jaar IJsberenforum!!
Big30
10 oktober 2007, 00:00
Was me er niet van bewust dat we nu precies 2 jaar bestaan!
Maar het is toch echt waar :freu::freu::freu:.
:wink::wink:
Big30
Gustomass
10 oktober 2007, 00:09
Bij deze wil Gustomass ons aller forum van harte feliciteren met ons 2 jarige bestaan.
Toch leuk dat we eenmaal buiten de clubs toch nog een leuk medium hebben om op kwijt te kunnen wat we willen en om te vernemen wat collegaberen kwijt willen.
Van harte gefeliciteerd.:freu::freu::freu::freu::freu::freu: :freu::freu:
Gusto zal straks een glas Prosecco en een rode wijn heffen en een toost op ons uitbrengen. Wellicht zullen de aanwezige dames bij Jenny's wel met grote ogen opkijken, maar voor de rest zal hen richting onze wensen als ijsbeer weinig vreemd zijn.....
Bis Später...
Gustomass.
The Joker
10 oktober 2007, 00:45
:loud: Hiep Hiep Hoera! :baeh:
:loud: Hiep Hiep Hoerb! :baeh:
:loud: Hiep Hiep Hoerc! :baeh:
smp
10 oktober 2007, 11:29
:zauberkis Proficiat :festeer: IJsberenforum met jullie :freu: 2 jarige bestaan :happybirt
Hollandmale
10 oktober 2007, 11:30
Vanochtend vroeg ontdekt dat inloggen helemaal niet ging, precies op onze 2e verjaardag :eek:.
Kreeg meteen 'n volkomen overbodig rampscenario in m'n hoofd over ons geliefde forum :o.
Natuurlijk loos alarm, dus :happybirt :happybirt :happybirt :happybirt :happybirt
Befke
10 oktober 2007, 12:40
:baby2::rofl::freu::freu::freu::rofl::baby2:
Happy Birthday all!
:baby2::rofl::freu::freu::freu::rofl::baby2:
mr williams
10 oktober 2007, 13:23
Lang zal die leven lang zal die leven lang zal die leven in de gloria:bowlol::bowlol::freu::freu::lostit::lostit: :rofl::green_smi:zauberkis:hammer::wink::hah:
Randy
10 oktober 2007, 13:36
:hop::aola::ola2::aola::happy::happy::happy:
Mooi hoor, en op
10-10-10 het eerste lustrum vieren met z'n allen!
rplover
10 oktober 2007, 14:15
:hop::aola::ola2::aola::happy::happy::happy:
Mooi hoor, en op
10-10-10 het eerste lustrum vieren met z'n allen!
Goed idee, de vraag is waar? Is er een club die voor iedereen voldoet aan de eisen EN die groot genoeg is om het hele contingent actieve ijsberenforumleden op één dag te ontvangen?
Misschien kan Jansen voor die dag een pandje (zeg maar pand) vrijmaken, en organiseert ons aller Willem een groot feest.
Jullie heb drie jaar om dit op poten te zetten, Jansen, ga je gang, zou ik zeggen.... ;)
thesickboy
10 oktober 2007, 14:30
Goed idee, de vraag is waar? Is er een club die voor iedereen voldoet aan de eisen EN die groot genoeg is om het hele contingent actieve ijsberenforumleden op één dag te ontvangen?
Groter probleem: Afgaand op sommige discussies: Wie organiseert dan de security? :teuflisch
Zonder gekheid: Applaus voor het forum en dus ook gewoon voor onszelf :freu::freu::freu:
:wink:
Stiffmaster
10 oktober 2007, 14:36
Ja wie had dit kunnen denken dat we na 2 jaar al weer ruim 6200 leden binnen hebben en alsmaar groeiende zijn, voor een ieder die hier ook maar wat mee van doen hebben
Van Harte Gefeliciteerd en nog vele jaren.
rplover
10 oktober 2007, 14:39
Groter probleem: Afgaand op sommige discussies: Wie organiseert dan de security? :teuflisch
Zonder gekheid: Applaus voor het forum en dus ook gewoon voor onszelf :freu::freu::freu:
:wink:
Jansen al eens van dichtbij bekeken, en Biggie? :teuflisch
Of gewoon enkele Roemeense schoonheden loslaten, en dan lost Rex het wel op :D
En inderdaad, applaus voor de bezielers van het eerste uur, hun inzet, en ook hun geduld. En voor de leden uiteraard.
Prachtig trouwens, hoe ze zich belangeloos inzetten om ons een plekje op 'tinternet' te geven. Ze krijgen er uiteraard veel lees- (en soms ook wel wisplezier) voor in de plaats.
Op naar jaargang nummer 4 ;)
rplover
Silvester
10 oktober 2007, 17:14
Goed idee, de vraag is waar?....
.....Misschien kan Jansen voor die dag een pandje (zeg maar pand) vrijmaken, en organiseert ons aller Willem een groot feest....
Jullie heb drie jaar om dit op poten te zetten, Jansen, ga je gang, zou ik zeggen.... ;)
Stond er in Belgie niet ergens een heel groot geschikt pand gebruiksklaar....:rolleyes:
neukie
10 oktober 2007, 17:48
aan de 9.10. heb ik dat forum opgebouwd en aan de 10.10. was de start.
Het was werk werk werk. Maar: ik ben happy dat we nu zo ver zijn. Het is het success van ons all.:zauberkis
Van me een harte bedankt aan jullie all !!!!!
.357 magnum
10 oktober 2007, 17:51
Nog veeeeeeeeeeleeeeee jaaaaaaren.
Hollandmale
10 oktober 2007, 18:39
Jullie heb drie jaar om dit op poten te zetten,..........nog 3 jaar wachten ? Da's bijna net zo lang als HM 'n ijsbeer is :eek:.
Daarom beter op afzienbare termijn 'n IJsberenparty organiseren :happybirt
In welke club ? Goeie vraag voor alweer zo'n leuke enquete :D.
lustman
10 oktober 2007, 21:43
Doe zo verder ! :freu: :thefinger :freu:
Big30
10 oktober 2007, 21:57
http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/misc/logohead.gif
:freu::freu::freu::freu:
mr williams
10 oktober 2007, 22:06
http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/misc/logohead.gif
:roll3::roll3::roll3::roll3::roll3::roll3::roll3:
williams ook nog effe feesten.:loud:
janm
11 oktober 2007, 10:18
En als cadeau krijgen we allemaal een vrijkaart van de LR? :D
Janm, die ook ongeveer 2 jaar hertjesjager is.
Hollandmale
11 oktober 2007, 10:58
En als cadeau krijgen we allemaal een vrijkaart van de LR? :DLR is natuurlijk 'n optie, maar er zijn er meer:
- YY ? Liever niet, want die hosten reeds de jaarlijkse H-Party
- GT ? Ook niet, want die hosten reeds de jaarlijkse RF-Party
- Freude ? Zou kunnen, maar te weinig overall-faciliteiten
- Samya ? Kan ook, maar is voor veel beertjes ver weg
- Schieferhof ? Is voor veel beertjes nog verder weg
- PHG ? Goeie optie: bereikbaar en Party-geschikt
HM, die niet nog 3 jaar wil wachten op de Lustrum-Party :nee:.
Randy
13 oktober 2007, 12:10
PT Dorsten, voor veel beertjes een eye opener :teuflisch:eek:
PHG prima, LR ook. Als er maar genoeg mooie dames zijn.
Anvers
13 oktober 2007, 18:05
Ben weeral veel te laat, maar beter laat dan nooit ! :p
Hartelijk bedankt aan diegenen die aan de basis liggen van dit forum, en dan bedoel ik in eerste instantie Neukie, Willem 2 en Zero !:ola2:
heb toch echter 1 kritische bemerking op bericht van rplover in bijlage:
Op naar jaargang nummer 4 ;)
rplover
Hij spreekt hier over jaargang 4, doch ik dacht dat het jaargang 3 was, of heb ik het verkeerd voor? Indien ja, I am sorry. :cool:
Anvers :wink:
Stiffmaster
13 oktober 2007, 18:39
Ben weeral veel te laat, maar beter laat dan nooit ! :p
Hartelijk bedankt aan diegenen die aan de basis liggen van dit forum, en dan bedoel ik in eerste instantie Neukie, Willem 2 en Zero !:ola2:
heb toch echter 1 kritische bemerking op bericht van rplover in bijlage:
Hij spreekt hier over jaargang 4, doch ik dacht dat het jaargang 3 was, of heb ik het verkeerd voor? Indien ja, I am sorry. :cool:
Het is jaargang 3 maar rplover kijkt graag ver vooruit :baeh::baeh:
Anvers
13 oktober 2007, 19:12
Amai zeg Stiffmaster,
een beetje "off topic", maar die dame van je nieuwe avatar heeft wel een goed "voorkomen" moet ik zeggen. :hah:
Is wel interressant om eens te zien (of te voelen) wat "daaronder" zit! :baeh:
rplover
14 oktober 2007, 00:00
Op naar jaargang 4 wil zeggen dat we bezig zijn aan jaargang 3.
Dus jullie zitten er beiden naast :wink:
Jack42
10 oktober 2008, 19:41
:freu: :freu: Gefeliciteerd IJsberen :freu: :freu:
dupke
10 oktober 2008, 20:32
:freu: :freu: Gefeliciteerd IJsberen :freu: :freu:
En dan vooral Willem2, Tiga en Willi69 : de enige overgebleven actieve leden vanaf dag 1 ( of gaat neukie als founding father op 9/10/2005 eigenlijk niet met de eer lopen ?)
Jack42, Horny_one, Hollandmale,Flipper,Pelpinda en Zero : jullie krijgen morgen pas felicitaties
:aola::aola:
The Joker
10 oktober 2008, 21:12
Dat zulke viespeuken zich al 3 jaar ongestoord op het web kunnen uitlaten over hun ranzige avonturen...
Josef
10 oktober 2008, 21:49
Hartelijk GEFELICITEERD Nu naar de anderen 97 jaren.:ola2::happybirt:festeer:
Stiffmaster
11 oktober 2008, 10:11
Time flies, Stiffie ziet zijn bericht van vorig jaar nog bijna op dezelfde pagina staan, en nu een jaar later en over de 10.000 geile beertjes en hertjes, oppassen om deze niet te vergeten, staat er weer een.
Op naar de 4 jaar en 20.000 beertjes en hertjes:lostit::lostit::lostit::lostit:
thesickboy
11 oktober 2008, 10:44
Dat zulke viespeuken zich al 3 jaar ongestoord op het web kunnen uitlaten over hun ranzige avonturen...
It takes one to know one....;)
egon, Dr. Rammler
11 oktober 2008, 12:01
Big30
van harte gefiliciteerd !
Gruss an Alle Egon :loud:
Bredero
12 oktober 2008, 01:34
En dan vooral Willem2, Tiga en Willi69 : de enige overgebleven actieve leden vanaf dag 1 ( of gaat neukie als founding father op 9/10/2005 eigenlijk niet met de eer lopen ?)
Al is onze Willi69 de laatste tijd veel minder actief
stano
12 oktober 2008, 10:37
Hartelijk gefeliciteerd, collega's ijsberen ;)
Hollandmale
12 oktober 2008, 10:39
Jack42, Horny_one, Hollandmale, Flipper, Pelpinda en Zero: jullie krijgen morgen pas felicitaties
:aola: :aola::happybirt :happybirt :happybirt :happybirt :happybirt :happybirt :happybirt :happybirt :happybirt :happybirt
.....en Founding Member HM feliciteert alle medebeertjes met het 3-jarig IJF-bestaan !
:ola2: :ola2: :ola2: :ola2:
(en de andere FM's met hun 3-jarig lidmaatschap, zoals Dupke al aangaf :smile2:)
Local Hero
12 oktober 2008, 17:12
Ook van mij nog een dikke proficiat voor dit wonderlijke forum. Van de afgelopen olympische spelen herinner ik mij nog een commentaar van Mart Smeets:
het verschil tussen hollanders en belgen is dat de hollanders sporten en de belgen feesten en van het leven genieten :D
.... dus elke gelegenheid is goed om een feestje te doen, met in de hoodrollen natuurlijk de dames voorop, een mooie setting en een paar ijsberende figuranten die steeds door het beeld (blijven) lopen :lostit::freu::rofl::wink::rofl::smile2::baeh:
Toch vreemd ...
- LR is natuurlijk 'n optie, maar er zijn er meer:
- YY ? Liever niet, want die hosten reeds de jaarlijkse H-Party
- GT ? Ook niet, want die hosten reeds de jaarlijkse RF-Party
- Freude ? Zou kunnen, maar te weinig overall-faciliteiten
- Samya ? Kan ook, maar is voor veel beertjes ver weg
- Schieferhof ? Is voor veel beertjes nog verder weg
- PHG ? Goeie optie: bereikbaar en Party-geschikt
... dat wat betreft feesten VV weeral wat 'vergeten' wordt
Toch een paar hard facts
Het topic Villa Vertigo, Algemeen Geleuter (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=11680)
eerste post: 30 juni 2007, 23:30
reacties: 503
bekeken: 66.535
niet slecht in vergelijking met de Geile Tijden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12143) (GT):
eerste post: 11 oktober 2005, 06:51
reacties: 438
bekeken: 178.453
Dus de neverending story van de Villa is wel duidelijk een publiekstrekker op ijsberenforum.nl en tevens ook mijn persoonlijke proving ground: leker eten, geen wachtijden, goede parking, perfecte ligging en sinds kort mijn eigen proeflabo om in alle rust het 'abc van een dvp' uit te testen ;)
nog meer facts met een all-time ijsberenforum.nl ladies ranglijst:
Claudia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5724) Miss IJsberenforum 2007: 146 reacties, 11.192 x bekeken
Regina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2192) ( voorheen Vicky in The Palace): 98 reacties, 9.163 x bekeken
Cassandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=230) : 88 reacties, 8.208 x bekeken
seksenfun
13 oktober 2008, 23:49
3 jaar en ik geniet er al 1,5 jaar van met volle teugen.
Af en toe wordt er geruzied, bijna altijd is het hier tof!
Is het een voordeel of een nadeel maar sinds ik dit forum ken vertoef ik precies meer en meer in de clubs :zauberkis
Hop naar de 4, 5... jaren!!!!!
foots
14 oktober 2008, 00:02
Heren, beren,
Waar is de vlaai ???
Een prachtige verjaardag en dan geen vlaai, foei, foei foei ! Da's ernstig zeggen ze in Bels !
Moderators, administrators, en leden allen van harte !
Groet, Foots :wink:
Jansen
14 oktober 2008, 00:19
Ja van harte gefeliciteerd Willem2,Tiga,Neukie de oprichters van het forum.
zij hebben mij net als Flipper,Big30,Hollandmale,rplover en andere overgehaald om ook eens te kijken en aan te melden dit gebeurde in PHG waar het allemaal een beetje begonnen is.
Kan me in 2004 en 2005 nog goed herinneren hoe ik las dat Sammy de best was op ijsberenforum.
Daardoor ben ik ook met Sammy meerdere malen naar de kamer geweest en ja hoor dit was een sex beest en ook onze Inge de Bruin
Ik ben toen een maandje later van het andere forum ook overgestapt
op 11 november 2005 en heb op beide forums veel gelachen en geschreven. en nu nog.
MichelJ
11 oktober 2010, 21:54
Big30
Inmiddels zijn we weer 3 jaar en 1 dag verder en over een paar dagen hebben we met (bijna) z'n allen een groot feest :freu::freu::freu:
:ola2: :ola2: :ola2:
:clown: Gefeliciteerd IJBF !!! :clown:
:ola2: :ola2: :ola2:
Big30
11 oktober 2010, 22:06
https://www.ijsberenforum.com/img/5jarigfeest.gif
joop slim
12 oktober 2010, 17:21
Van harte gefeliciteerd !!!!
En dat het forum de kommende jaren vrolijk door bloeit !