PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Aisha



frankkinky
10 oktober 2007, 01:26
Haarkleur/-lengte : zwart lang
Lengte dame : 1,60m
Postuur/Cupmaat : slank, b
Nationaliteit/Taal : Turks/Nederlands, Nederlands
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : ja
Service: nmc, pmc, pzv, Grieks, zoenen, beffen, erot massage
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00
Prijs :200,00
Extra’s bij het bezoek: www.stoutprivehuis.nl

Vrijdagavond werd ik plotseling wakker gebeld (ja ik was vroeg in de avond in slaap gevallen) door een wandelvriend die op weg was naar Den Haag, even later pikte hij mij op. Onze andere wandelvriend zou daar al zijn, maar was telefonisch niet bereikbaar.

We kwamen in Clubtijd binnen en er was een goede keuze aan leuke dames, waarvan er dus enkele ook bij Stout werken, maar iets langer waren gebleven.
Toen ik de bar binnenkwam, ging er even een vreemd gevoel door mij heen toen ik Aisha tussen 2 collegaatjes zag zitten, want ze leek erg op een oude bekende!

Aisha is een leuke slanke meis met lang zwart haar, ondeugend gezicht met een beetje spannende katachtige ogen die je ondeugend aankijken. Mooi figuurtje, natuurlijke borsten (b-cup) en vriendelijke uitstraling. Ik was getriggerd en na 10 minuten besloot ik al direct om er werk van te maken en mij voor te stellen en te vragen of ze met mij naar de kamer wilde, ja natuurlijk was haar antwoord.

Aisha is een leuke 23 jarige meid van half Nederlands en half Zuid-Europees bloed. Op de kamer bleek dat onze andere wandelvriend net met Aisha had gerelaxt en alweer naar huis was, die liepen we dus mis, maar ik was nu ook met andere dingen bezig

Aisha en ik praatte gezellig en leerden elkaar zo een beetje kennen. Ik had het idee dat ze een beetje nerveus was, maar dat was niet nodig en ze voelde zich volgens mij na een tijdje wel op haar gemak. In de jacuzzi streelden wij elkaar waarbij Aisha heerlijk mijn tepels verwendde en nadat ze vroeg wat ik lekker vond, en mijn antwoord was alles wat je met je tong doet, keek ze me even ondeugend aan, "o is dat een hint?" vroeg ze, nou een langzame zoen, voorzichtig was het gevolg. Na een beetje aftasten werd het zoenen iets voller maar niet voluit, wie weet moet dat nog groeien, we zullen het een volgende keer zien.

Op bed gingen wij lekker verder waarbij Aisha vroeg of ik fmc of fzc wilde, met dus , en ik lekkere pijpsessie volgde, waarna we overgingen op girl on top, heerlijk, en daarna overgegaan in missionarisstandje waarbij ik rustig begon en het langzaam opbouwde.

Ik vind Aisha een hele leuke meid, erg prettig in omgang, ondeugend uiterlijk, prettig karakter en ik zal er zeker voor teruggaan want ik wil eens kijken of er qua klik iets op te bouwen is en de sex naar een iets geiler en ongeremder level kan.

Al met al voor een 1e keer een prima ervaring.

ps de genoemde prijzen zijn clubprijzen, maar Aisha is meer bij Stout Privéhuis te vinden dus daar gelden normaal de privehuisprijzen