PDA

Volledige versie bekijken : Tina (voorheen Lisa )



De Cock
13 oktober 2007, 19:13
Haarkleur/-lengte : ?
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : ?
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC / KB / Trio uva
Voordelen: voldoende
Nadelen: GEEN
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100
Extra’s bij het bezoek: ja GFE :thefinger

*************************

Heb dinsdag op mijn Hennef dag Lisa beter leren kennen en het is een lieve meid welke niet alleen lief kijkt maar ook humor en voetjes van de vloer kent :teuflisch.

Heb Lisa tot een TRIO met Mahe uitgenodigd en dat nam ze graag aan :bowlol: en ik was blij als blik :luvlove:.

Op de kamer weten de dames je een gevoel van saamhorigheid te geven en doen zichzelf ook zeker niet tekort wow :rubbel:.

Tussen door spelen ze ook met mijn Cock-Oorgaan en dat is een mooi gezicht twee koppies aan dat stokkie te zien slurpen.... dat is lastig om je niet direct te laten gaan brrrrrrr.

Een trio is normaal niet een van mijn dingen, je kunt de dames niet dat geven wat je wil, maar in het HOF is een TRIO gewoon one on one en je voelt je gewoon lekker en 'merkt' eigenlijk niks van de 2 dames.........

Ze gaan gewoon in elkaar op dat merk je aan alles :freu:.

Ter afwisseling duiken de dames op mijn genots staaf en mag ik de poesjes van dicht bij bekijken en dat doe ik dan ook en het sopt daar onder erg erg lekker en dat doen ze om en om...........

Uiteindelijk krijgt LISA het rubber vol en ik wil meer ............ maar de tijd is al ver overschreden en dat wordt weer strepen tellen :moon:.

Een heerlijk avontuur en er komt een vervolg op 13 november.

Groeten,

De Cock.

ps. vreemd dat er geen TOPIC van haar was!

Sphinx
2 november 2007, 17:40
"Come on out. Come on out, in this life. Satellites.. can't see what's inside. Unlock the door, it won't save you anymore. Governments.. can't find what's inside, what's inside. Show some signs of life, show some signs of life."

Deze racebeer weet niet wie nou meer in de stress schiet als Lisa wat later is, Conny of Rosi. Maar ach, zelf ben ik ook geen klokkijkert, dus wat mopper ik eigenlijk. Sandra vreesde even dat ze helemaal niet meer zou komen, maar volgens Mara gebeurde dat wel vaker; ze zou wel opletten dat we haar niet misliepen. Geen tien minuten later marcheert Lisa even de bar binnen, zegt iedereen goeiedag en laat meteen weten dat Mara haar al had ingelicht. Omdat Mahe ons ineens met vampierbeten en losse handjes kwam bedreigen (letterlijk, want ze liep met zo´n Thing-handje te zwaaien), zijn we gedrieën de veiligheid van de kelder op gaan zoeken. Deze racebeer ging er eens goed voor liggen terwijl die twee heksjes kleine Sphinx eventjes een paar maten groter maakten en me om de beurt lekker bereden. Na wat langzame standjes en het strijken van de witte vlag nam deze racebeer afscheid van Lisa, maar vroeg hij Mara of ze nog even bleef plakken. Dedju, dat wordt nog wat als Babsi weer boven Jan is. Krijgen we zoveel mogelijkheden dat er een lichte hoofdpijn op de loer ligt :lostit:

De Cock
14 mei 2008, 22:46
DORRIE deze lieve schat is naar

LIVING ROOM in kaarst :wand:

Dus verplaatsen.

ps. haar naam daar weet ik niet, maar het verhaal is juist :eek:

JackD
21 mei 2008, 18:31
Naam : Tina

Haar : bruin / half lang, opgestoken

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat: normaal, iets voller / mooie B/C

Tatoeages / Piercings : geen / neusknopje

Leeftijd : 22 jaar

Nationaliteit / Taal : duits / duits, weinig engels

Service : pzc, nmc, massage

Steekwoord : sympathiek

Tina was voorgesteld als nieuwe "Thekenfrau", maar bleek even later toch "gewoon" "aanspreekbaar" te zijn.

Zoals vele ijsberen val ik ook zeer regelmatig juist voor de Thekenfrauen; heb ook met gepaste afgunst dit draadje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=470) gelezen. Of deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=519).
En de al dan niet uitgesproken suggestie dat veel huidige Thekenfrauen (G.T., L.R. Y.Y.) eerder ook "gewoon" "aanspreekbaar" waren laat mij ook niet geheel onberoerd. Niet lang getwijfeld dus en de kans om mezelf (voorzichtig) te voegen bij het illustere "gezelschap der Thekenfrauensammler" met beide handen aangegrepen.

Contact in de bar was snel gemaakt. Tina? Jij werd toch net voorgesteld als Thekenfrau? Mislukt?
Ze kon er wel om lachen. Nee, geen sprake van een mislukte eerste werkdag.
Er komt waarschijnlijk wel een vervolg, maar nu nog even niet. Lucky me! :D
Op naar kamer 1 (helaas nogal luidruchtig gesitueerd direct naast de bar waar op dat moment blijkbaar stevig gedanst werd).

Tina bevestigde de sympathieke eerste indrukken en het werden twee aangename uurtjes met pzc, nmc, knuffelen en massage. :smile:
Tina is naar eigen zeggen ook een genieter; jammer voor haar dat ze mij trof … :redface:
Ze heeft naar eigen zeggen overigens een verleden in Bernds Sauna Club; had eigenlijk even naar haar naam moeten vragen .... :o

Ik hoop van harte dat de dingen zullen gaan zoals zij het wil. :wink:

De Cock
21 mei 2008, 22:30
Okay gevonden dat is ex Lisa :luvlove:.

foots
12 februari 2009, 15:44
Toen zag ik ook een blonde dame zitten die vriendelijk naar me lachte toen ik naar haar keek, ze was in gesprek met een beer en ik heb haar niet gestoord. Tenslotte moest ik ondanks de waardeloze sessie met Steffie enige hersteltijd hebben, maar omdat ik van plan was om tot sluitingstijd te blijven dacht ik rond 02:00 hoef ik pas te gaan:fuck:.

Toen nog een hele tijd wat rondgezwerft, want Dupke en Stiffie ging op tijd weg, tja en JJ was veelal op de kamer. Jammer de aanwezige beren zijn toch altijd de medesfeermakers en dat miste ik op het laatst. Toen kwam rond 02:00 de blonde poolse van kamer en ze sprak me aan met de handdoek nog aan:cool:.

Ja ze had meteen door dat ik haar wilde kameren en ik nam gewoon een 2e gok, waarom niet, daar kom je toch voor ! Ze moest nog wassen en rond 02:20 gingen we naar een kamer, geen idee welke, met spiegel boven het bed :luvlove:en zonder douche:heul:.

Ze vertelde dat ze uit polen kwam en ze noemde zichzelf Tina, allemaal interessant maar ik vroeg op de kamer of ze ook kuste. Ja natuurlijk zei ze anders had ik dat van te voren gezegd tja dat is wel zo maar mijn ervaring is gewoon anders. En voor het bed stonden we te kussen, nee dat is inderdaad geen kussen dat is tongroeren, zo hard als het kan, zeg maar gerust tong oorlog:eek:.

Het voelde beste vreemd, want de dame was met haar schoenen aan groter dan ik en ik moest dan ook strak omhoogkijken om haar te kussen, wat voelde ik me door haar overheerst en het was lekker ! Daarna ging ze op bed zitten en pijpte kleine Foots rustig en bedreven een geruime tijd, geen idee maar het kussen was 10 minuten en het pijpen was ook zalig:smkiss:.

Toen op het bed gaan liggen en ze pijpte rustig door, ik mocht haar ook vingeren en ze opende graag. Er konden met gemak 3 vingers in en dat wordt geen strakke neukparty dacht ik nog. Klopte want ik heb haar daarna nog geneukt, maar dat gaf weinig gevoel, daarvoor is die van mij te klein en mijn gedachten reeds bepaald:rolleyes:.

Haar terug gevraagd (das Belgisch) of ze FT deed en ja hoor was geen punt, met aufnahme zei ze. Ik dacht bedoeld ze nu slikken want dat hoeft van mij niet, maar ik heb haar lekker laten pijpen. Omdat het mijn 2e sessie was zat het wat diep, ik heb zelf nog wat meegeholpen en vlak voor het moment supreme begon ze me weer enthousiast te pijpen en ik spoot alles in haar mond:teuflisch.

Wat ik vooral een zalig detail vond is dat ze haar haar los liet dus niet op een knot tijdens het pijpen en dat streelt zo heerlijk langs je ballen, die knotten zouden verboden moeten worden, want dat is toch zo lekker:lostit:.

Moe en voldaan vroeg ik of ze mee ging douchen want dat vind ik ook altijd fijn met een dame douchen zeker voor of na de sex. Helaas dat ging niet maar nog even wat gepraat tot 3:10 en toen van kamer. Was toppie en dat hoor ik wel vaker dat Poolse een goede service geven:freu:.

Omgekleed en ik was zo'n beetje de laatste die vertrok, maar dat was deze keer ook mijn bedoeling. Mijn indruk van het bezoek is dat LR een drukke tent is net als GT, met slecht eten, want mijn buik maakte vreemde kantelingen en dat was van die pizza. Er wordt best wel gejaagd hoewel minder dan in GT. Er is wel een leuke sfeer, iets dat voor mij in GT volledig ontbreekt:ranting2:.

Ik zal er zeker nog wel keer op herhaling gaan, maar ik omdat het verder is dat PHG of VV zal dat wel bij gelegenheid zijn. Net als overal heb je hier ook goede en slechte dames, dat geldt eigenlijk voor elke tent. De laatste Poolse Tina is een herhaalbezoek zeker waard.

Groet, Foots :wink: