PDA

Volledige versie bekijken : Cornelia



Freddy_K
14 oktober 2007, 21:18
Naam: Cornelia (zie fotos op site, in het echt is ze lekkerder)

Haarkleur/-lengte : Blond, lang, stijl

Lengte dame : 1.75 cm

Postuur/Cupmaat : D+

Nationaliteit/Taal : Duits + Engels + Pools

Leeftijd : 24

Tatoeages/Piercings : Tribal onderrug

Service: PZC, beffen, tongzoenen, NMC

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : € 50

ging eigenlijk heen voor Tayra. Op de site staan wat foto's, 18 jaar :eek: (als regel kan bij aangegeven leeftijd op de site 2 jaar worden opgeteld). Tayra kreeg een slechte beoordeling op Rheinforum maar het feit dat ze 18 zou zijn maakte mijn nieuwsgierigheid onbedwingbaar. In het echt valt ze erg tegen. Wel redelijk lekker lichaam maar geen erotische uitstraling naar mijn smaak.

Cornelia werkt al sind minimaal 2 jaren in Samya. Altijd al een zeer mooi meisje geweest maar nu is ze echt een volle dame geworden van 24 jaar. Ze is slank maar volupteus enorme borsten, vrij lang (1.75m). Ik wilde altijd al een keer met haar naar de kamer maar zoals de Duitsers zeggen is Cornelia dauergebucht (DGB). In Samya heb je een aantal populaire dames die altijd continue bezet zijn, o.a. Honey (maar die vind ik niks meer) en Cornelia.

Uiteindelijk te pakken gekregen. Aangesproken in de gang. Er was slechts 1 voor mij en uiteindelijk na bijna een uur wachten had ik het voor elkaar. Eerst nog wat naast haar gezeten aan de bar omdat er geen sleutel was. Ze is heerlijk vol geworden erg geil ziet ze eruit. Mooi gezicht met een zachte uitstraling. Over het kamerbezoek was ik zeer tevreden. Ze zoende en ik heb haar in vele standjes bereden waaronder 69 :p:p

Verder was Noelle er ook en die zag er ook weer erg lekker uit. Ook al zo'n volupteus meisje met volle borsten :p Ook was er een blond meisje met iets langer dan halflang krullend blond haar. Ik kan niet op de site vinden wie dit is geweest. Ook een zeer lekker meisje. na Cornelia had ik die 2 nog willen pakken maar kon me inhouden en ben gegaan.

ijsbeerjte
24 februari 2010, 19:25
wo arbeit die cornelia jetz. grussssss

Dennis
24 februari 2010, 20:23
wo arbeit die cornelia jetz. grussssss

Noch immer in Samya, obwohl sie jetzt "im Urlaub" ist. Doch letzter Woche was sie noch da laut die webseite von Samya

ijsbeerjte
25 februari 2010, 09:29
wie meins du evrything you know is wrong

schmusistuka
6 april 2010, 19:09
Cornelia arbeiter immer noch im Samya. Kann sie euch wärmstens empfehlen. Ein absoluter Kracher im Zimmer. Viel Spaß

schmusistuka
7 april 2010, 13:18
Cornelia ist übrigens aus Polen und spricht sehr gut deutsch. Ich kenne sie schon lange!

desselman
9 februari 2011, 16:16
Cornelia:optisch een highlight without a doubt.Erg lang(1m77),prachtige blonde haren,gebruinde huid,een engelengezicht zonder overdrijving gesteld en bovendien nog gezegend met curves in alle juiste plekjes,een optiche knaller from Poland.Ze is best drukbezet,heeft een groot aantel "stammgäste" die al een aantal jaren steeds bij haar terugkomen.En niet onterecht,servicegewijs ontgoocheld Cornelia nooit,ze is niet de allergrootste knuffelaar,maar zeker een persoonlijke touch met gemeende inzet.Haar pijpkunstig zijn beter dan doorsnee,niet top maar zker toereikend te noemen.Ze prefereert zelf de controle te nemen in de kamer,de rgie zelf in handen te houden;en dat kan je gerust aan haar over laten.Deze ervaren Poolse dame was m'n eerste ontmoeting in Samya(2jaar geleden ongeveer),en af en toe beleven we samen een als erg aardig te omschrijven halfuurtje.

Kortom,voor liefhebbers van klassedames gezegend met mooie natuurlijke c/d-cup borsten en één van de allermooiste gezichtjes die ik tot heden in Fkk-town heb mogen aanschouwen.Bovengemiddeld qua looks,en qua service meer dan toereikend:a sure bet met winstuitkering per direct:).