PDA

Volledige versie bekijken : Wat te doen als een dame niet meer wil dat er over haar wordt geschreven ?



Jansen
14 oktober 2007, 23:27
Er is mij nu al diverse malen gevraagt of er a.u.b. niet meer wordt geschreven omdat dat prive problemen oplevert.
In PHG is dat nu aan de orde bij een paar Pools dames.
Oorzaak is omdat er twee poolse kampen zijn die elkaar bestoken met vele roddels.
Maar ook door Poolse gasten die in Polen dit forum hebben ondekt en daar alles mee naar buiten dragen.
Sommige dames zijn dan ook al herkend vanwege de Piercings en tatoo,s met het uiterlijk en haar dracht.

Ik vind dan ook dat we moeten stoppen als we weten dat een van de dames daar problemen meekrijgt.
Er moet een mogelijkheid zijn om te zien of er geschreven mag worden of niet.
Dus zet deze dames op een aparte lijst en kijk eerst of je dan wel of niet moet gaan schrijven.
Is dit mogelijk ?

Wat vind de rest ervan of maak hier een stem lijst.
Ik vind dat je deze dames met rust moet laten.
dus brand maar los.:cool:

Limburger
15 oktober 2007, 00:26
Ik koos optie 3.

rplover
15 oktober 2007, 01:07
...of ze mijn nick nu kent of niet, dan gaat er een slotje op haar topic voor mij, om welke reden ze dat ook vraagt.
Misschien ben ik hier veel te gevoelig aan, maar als je ziet hoe sommige Meiden in het verleden in problemen geraakt zijn, steun ik hen volledig in hun vraag.

Voor mij gaat de vlieger niet op dat we kunnen doen en laten wat we willen omdat we hier anoniem ons ding doen.

Bredero
15 oktober 2007, 07:47
Maar er is een probleempje :eek:

Er zijn diverse dames die niet meer willen dat er over hun wordt geschreven omdat dat prive problemen met zich mee brengt.
Vooral de Poolse dames omdat er steeds meer Poolse klanten komen en in Polen dan uitgebreidt gekeken wordt naar deze dames.

Ik ben dan ook van mening dat we dat moeten respecteren en wil dan ook hier horen wat de andere ijsberen vinden.
Dus brand maar los bij enquete of hier.

Volgens mij kunnen ze de sleutel alvast gaan inleveren.

Hoewel ik er van overtuigd ben dat het voor vele dames beter zou zijn mocht er niet over hen geschreven worden is de realiteit dat dit soort oproepen in realiteit gewoon niet werkt.

thesickboy
15 oktober 2007, 07:59
Moeilijke vraag beste Jansen!

Ik koos voor de laatste optie omdat ik nog altijd zelf bepaal wat ik schrijf of niet schrijf.

Ik huldig volgend principe: Dit forum is voor mij een goede bron van informatie door de recensies die er op staan. Als ik zelf ook een uitstapje maak vind ik het maar normaal dat ik er dan ook over bericht. Ik schrijf dus sowieso over mijn escapades.

Principes zijn echter ook niet meer dan dat en ik sta dan ook niet echt bekend als een bijzonder principiële ijsbeer...:rolleyes:

TSB
:wink:

Azrael
15 oktober 2007, 09:32
Een moeilijke vraag, maar ook ik denk dat ik altijd zelf nog bepaal of ik wel of niet zou schrijven. Ik denk dat de desbetreffende dame het helaas maar zal moeten accepteren dat er ook over haar geschreven wordt. Dit is een van de wat mindere (voor sommigen) gevolgen van het beroep.
:confused:

Bredero
15 oktober 2007, 10:31
Een moeilijke vraag, maar ook ik denk dat ik altijd zelf nog bepaal of ik wel of niet zou schrijven. Ik denk dat de desbetreffende dame het helaas maar zal moeten accepteren dat er ook over haar geschreven wordt. Dit is een van de wat mindere (voor sommigen) gevolgen van het beroep.
:confused:

Right en als je de zaak op dit forum op slot gooit ... dan komt het wel op een concurrerend forum of op één van de duitse forums.

Ik denk echt dat het onrealistisch is om bepaalde dames te blokkeren.

Jansen
15 oktober 2007, 11:41
Ja het blijkt dat er toch ijsberen zijn die alleen aan zich zelf denken.
Maar als ze zelf in de problemen komen met hun prive dan hopen ze ook dat andere daar rekening mee houden.

Ik zal zeker de dames die hier moeite mee hebben van het forum af laten.

bitchhunter
15 oktober 2007, 12:02
Privates über die Mädels gehört nicht ins Forum. Z.B. Infos mit denen sie identifizierbar ist wie ihr Wohnort, ihre Tatoos oder ihr realer Name.

Einige ijsberen wissen private Details und kommunizieren das im Forum auch. Das finde ich indiskret.

Gruß
bitchhunter

Azrael
15 oktober 2007, 12:08
Ja het blijkt dat er toch ijsberen zijn die alleen aan zich zelf denken.
Maar als ze zelf in de problemen komen met hun prive dan hopen ze ook dat andere daar rekening mee houden.

Ik zal zeker de dames die hier moeite mee hebben van het forum af laten.

Sorry hoor, maar dit is een opmerking die nergens op slaat. Als jij niet alleen aan jezelf zou denken, zou je de dames op een andere manier gaan helpen dan alleen niet over ze te schrijven. Je gaat ook naar de clubs en daar ga je heus niet heen omdat je zo sociaal begaan bent met het lot van de dames daar. :rolleyes:

Azrael
15 oktober 2007, 12:10
Privates über die Mädels gehört nicht ins Forum. Z.B. Infos mit denen sie identifizierbar ist wie ihr Wohnort, ihre Tatoos oder ihr realer Name.

Einige ijsberen wissen private Details und kommunizieren das im Forum auch. Das finde ich indiskret.

Gruß
bitchhunter

Precies, dit is de kern. Ervaringen moeten op een dergelijk forum als deze worden gedeeld, maar priveinformatie van de dames zou hier niet moeten worden opgeschreven.

Randy
15 oktober 2007, 12:24
...
Er zijn diverse dames die niet meer willen dat er over hun wordt geschreven omdat dat prive problemen met zich mee brengt.
Vooral de Poolse dames omdat er steeds meer Poolse klanten komen en in Polen dan uitgebreidt gekeken wordt naar deze dames.
...

Een beetje raar dat Poolse klanten in PHG voor de Poolse dames komen (rijke Polen?). Nog raarder dat die op een NL site (hoe weten ze die te vinden trouwens, en ook nog te lezen?) terecht komen waar ze voldoende info vandaan halen???

Ik denk dat het argument niet klopt. En verder: als een dame me laat weten dat ze niet wil dat ik over haar schrijf, dan doe ik dat ook niet.

r0y
15 oktober 2007, 12:26
Privates über die Mädels gehört nicht ins Forum. Z.B. Infos mit denen sie identifizierbar ist wie ihr Wohnort, ihre Tatoos oder ihr realer Name.

Einige ijsberen wissen private Details und kommunizieren das im Forum auch. Das finde ich indiskret.

Gruß
bitchhunter

totally agree with bitchhunter

rplover
15 oktober 2007, 12:53
We zijn in de absolute minderheid ;)
Wat niet wegneemt dat ik al heel wat berichten van heel erg bekende beertjes heb zien verdwijnen, van zodra de wederhelft van hun schrijftalent afweet, of beertjes die van nick veranderen, grote paniek, want oei oei, 't zou wel eens slecht kunnen aflopen. Wordt ook onmiddellijk gehoor aan gegeven door de forumleiding. Wanneer er gevraagd wordt een Meid te verwijderen, om welke reden dan ook, is het heel wat lastiger om dit voor mekaar te krijgen.
In het eerste geval is het discretie ten top, respect voor de leden, maar voor de Meiden is het "delen van info".

Ik schrijf wat ik wil, is m.i. net een opmerking die nergens op slaat. Enkel en alleen zolang het over de Meiden gaat, komt onze integriteit in het gedrang, dan piepen we totaal anders.
En als wij er niet over schrijven, dan staan ze wel op een of ander forum? En dat is ook de reacties van die leden op die andere fora.

Kortweg, ik geloof er de ballen van dat het nog over delen van info gaat als er Dames zijn die discretie vragen. Dan is het meer het ego om over de "veroveringen" neer te pennen dat het gaat. En dan zitten we goed fout.

En Azrael, o jawel, ik ga ook voor te neuken naar de clubs, maar o ja ja ja, ook omdat ik sociaal ben begaan met hun lot. Het is niet alleen het lossen van het kwakje dat telt, of de kamerbezoekjes. Ik het al menig uur pratend doorgebracht op een 'peeskamertje', zonder dat er ook maar enige seksuele handeling plaatsvond.

rplover

Azrael
15 oktober 2007, 13:04
voor de Meiden is het "delen van info".

Kom op zeg... Ik denk dat je hier wel even de kern misloopt. Deze site is van en voor de ijsberen. Dus ja, inderdaad, voor het delen van info. Daar is nu eenmaal een behoefte aan en dus ook een forum zoals deze. Sinds wanneer gaan de dames nu bepalen wat hier wel en niet geschreven kan gaan worden? Dan kun je net zo goed meteen deze site uit de lucht halen en voortaan een standaard krant gaan lezen. :wand:

rplover
15 oktober 2007, 14:19
Kom op zeg... Ik denk dat je hier wel even de kern misloopt. Deze site is van en voor de ijsberen. Dus ja, inderdaad, voor het delen van info. Daar is nu eenmaal een behoefte aan en dus ook een forum zoals deze. Sinds wanneer gaan de dames nu bepalen wat hier wel en niet geschreven kan gaan worden? Dan kun je net zo goed meteen deze site uit de lucht halen en voortaan een standaard krant gaan lezen. :wand:

Ja, klopt helemaal, ik misloop de kern, en dat is ons torenhoog ego, het delen van info heeft er weinig mee te maken. Delen van info kun je op verschillende manieren. Dit forum is er één van, goed, het bestaat nu éénmaal, maar de gevolgen voor sommige Meiden wordt hier weggelachen onder het motto 'ik schrijf wat ik wil'.
En inderdaad, voor mij zijn het de Meiden bepalen wat er eventueel niet geschreven wordt, ik zie niet in wat daar mis mee is.
Er zijn genoeg werkzame Meiden die er zich de ballen van aantrekken, schrijf daar dan over, naar hartelust, zou ik zeggen.
Getuige dat het anders kan: een Meid die ik zeer goed kende, nadat ze vroeg haar berichten te verwijderen, is dat zonder pardon gebeurd. Was het omdat ze haar rechten kende, of omdat ze Nederlands sprak? In ieder geval was de info die hier over haar stond sneller weg dan wij kunen schrijven.
En terecht, dat is privacy. In een democratie heb je nu enmaal rechten, buiten je plichten, en een essentieel recht is recht op privacy. En eenieder die daar gebuik wil van maken moeten we gewoon respecteren. Anders zit er iets goed fout in onze hoofden.
Andere getuigenis? Een Beer die onlangs van nick is veranderd, omdat vrouwlief meelas. Of die al zijn berichten laat verwijderen, herkend door familie. Dan hoor ik niemand roepen, maar waarom toch?
Mag natuurlijk ook gerespecteerd worden, is in mijn ogen net zoveel het recht op privacy inroepen dan een Meid die niet wil verschijnen op een of ander hoerenforum.

Sinds wanneer de Meiden gaan bepalen wat er geschreven wordt? Wel, ik zie ook de resultaten van deze enquete, ik vraag me af of de beertjes die hier beweren dat ze schrijven wat ze willen, dit ook mededelen aan hen die vragen niet over hen te schrijven? Nee dus, dat lef hebben ze dan meestal weer niet. Dan vervalt in mijn ogen het respect voor de 'schatjes' waar je de kamer mee deelt.
Nog een klein voorbeeldje, gaat over het feit van TZ in het skw. Er is er me daar toch eentje die kan TZ, maar ze wil absoluut NIET dat dit over haar geschreven wordt. Ze kent mijn nick maar al te goed, en zij beslist wel wat zij met wie doet (en dat zijn haar woorden). Als ik morgen meld dat ze aan TZ doet, of erger nog, dat ze ook wel durft te PZC of aan FT doet, wordt ze door alle 'beertjes die die berichten lezen' overrompeld met die vraag, neen, erger nog, dan eisen die beertjes dat ze hetzelfde met hen doet. Ja maar, op ijsberenforum staat (en er zijn er die mijn recensies al afgedrukt hebben om te laten lezen naar een Meid) dat je dit en dit doet. En wees gerust, het gebeurt meer dan je denkt.
En dat was dan nog maar het schrijven over een bepaalde service, er zijn Meiden genoeg die helemaal niet willen in hun blootje gezet worden.
Het is niet omdat je kiest in de 'stiel' te gaan, dat je ook kiest uitvoerig beschreven te worden op een forum als dit. Dit beschrijven als een minder prettig gevolg van het beroep, is je kop in 't zand steken.
Laat dus aan de Meiden de vrije keuze, we zullen heus genoeg kunnen recenseren over hen die er niks op tegen hebben.
Zij die het niet wensen echter, geef hen toch nog dat stukje privacy in hun toch al zo zware beroep. Zij hebben meestal al niet te kiezen dat ze dit moeten doen, laat ze dan de keuze om niet vernoemd te worden. Laten we het dus niet erger maken dan het al is.
Als een Meid me vraagt niks neer te schrijven, zal dat ook niet gebeuren. Anders verraad ik haar. Ik ben eens benieuwd hoeveel beertjes wel zeggen dat ze niks zullen schrijven, maar toch later in geuren en kleuren vertellen over hun ervaringen. Als je dat een goed gevoel geeft, ga dan gerust jullie gang. Ik zou er gewetensproblemen mee hebben.


rplover - democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde ;)

paul22
15 oktober 2007, 15:04
JAJA Jansen. We zijn in de absolute minderheid ;)

Dan is het meer het ego om over de "veroveringen" neer te pennen dat het gaat.

rplover

Vraagje? Heb je de bijdragen van J. wel eens gelezen?

Wat betreft privacy heeft bitchhunter toch alles al geschreven.
En dat het vermelden van persoongebonden "extra-service" problematisch kan zijn is ook bekend, en is dan ook niet handig.

Maar , als een dame ,een hele slechte service levert, maar vervolgens vraagt of je niet over haar schrijft dan vind jij (zelf heb je uiteraard geen slechte ervaringen:rofl:) dat deze ijsbeer niets mag schrijven?:cool:

Befke
15 oktober 2007, 15:31
Of ze mijn nick nu wel of niet kent ik schrijf niet meer!
Simpel genoeg.

Niets te maken met dit forum, heeft ook met privacy niets te maken. Ik vind het gewoon een kwestie van fatsoen.

Bredero
15 oktober 2007, 15:39
Even praktisch:

Hoe vaak is het al gebeurd dat een dame je vraagt niet over haar te schrijven?

Sommige die je al langer kent vragen het wel eens en dan respekteer ik dat uiteraard. Maar om dan andere ijsbeertjes te gaan vragen niets meer te posten dat lijkt me een brug te ver.

Maar bij een eerste contact heeft geen enkele dame me ooit gevraagd om niets op het internet te posten over onze ontmoeting, geen enkele. En vermits de dames best een hoop contacten hebben zal er dus altijd wel eentje zijn die schrijft.

Ik vrees dat het een onoverkomeijk nadeel is dat bij dit vak hoort. If you can't stand the heat stay out of the kitchen.

Silvester
15 oktober 2007, 17:19
Of ze mijn nick nu wel of niet kent ik schrijf niet meer!
Simpel genoeg.

Niets te maken met dit forum, heeft ook met privacy niets te maken. Ik vind het gewoon een kwestie van fatsoen.

En daar is Silvester het helemaal mee eens...!!!

Big30
15 oktober 2007, 19:15
Privates über die Mädels gehört nicht ins Forum. Z.B. Infos mit denen sie identifizierbar ist wie ihr Wohnort, ihre Tatoos oder ihr realer Name.

Einige ijsberen wissen private Details und kommunizieren das im Forum auch. Das finde ich indiskret.

Gruß
bitchhunter

Das ist auch indiskret und ist auch nicht erlaubt!!

Prive info hoort niet op het forum thuis. Daar valt ook de woonplaats onder.
Wel is het zo dat woonplaats info bij bv. een Nederlandse dame die in een klein gehucht in NL woont wat gevoeliger ligt dan bv. bij een Russische dame die in Moskou woont.

Mocht het toch aan de aandacht van een mod zijn ontsnapt en er prive info van dame in haar topic staan. Stuur dan een PB naar een moderator dan zal deze worden verwijderd.

:wink::wink:
Big30

Women Lover
15 oktober 2007, 20:38
laatste 2 keuze's gaan beide voor me op

Ik kies zelf wat ik doe en ik verkies het om de dames te respecteren.

Daarom heb ik ook een tijdje de dames gevraagd of ik mocht schrijven voordat ik iets schreef.

Anvers
15 oktober 2007, 20:54
Holala, ik zie hier zoveel berichten! :p

Mijn persoonlijk idee is dat je als ijsbeer steeds een recensie mag schrijven zoals jij ze ervaren hebt, ook al is ze negatief t.o.v. de dame. :cool: Je dient dit wel steeds te doen met respect t.o.v. de dame, doch ik vind dat je U niet mag laten beïnvloeden door de dame zelf. :eek:

Het zijn niet de dames die beslissen wat je schrijft, doch je dient steeds gentleman te zijn; en a.u.b. geen recensies schrijven om een dame plezier te doen, daar heeft dit forum totaal niets aan. Doch ook geen recensie schrijven om uw "gal uit te spuwen", doe dit dan op een waardige manier.

Anvers :wink:

little diablo
15 oktober 2007, 21:21
Het is nog niet voorgekomen bij me. Wel sla ik weleens een recencie over. Dit dan uit respect voor de dame om hierover dan niet te diep over de details in tegaan. Er speelt dan meer:rolleyes: Ik kijk dan wel of het nog meer waarde heeft als ik hierover het zelfde schrijf. Want info over dames blijft belangrijk. We hebben ons voordeel al vaak hier uit gehaald;)

Saluti L Diablo

Rex
15 oktober 2007, 21:28
Jansen, ik vind dit best een lastige enquête, maar tegelijkertijd ook best een eenvoudige............:confused: Inmiddels ben ik gestopt met het schrijven van recensies over de dames waar ik zo vaak mee ga, dat het schrijven hierover geen toegevoegde waarde meer geeft.:rolleyes:

Ik heb de dames waar ik over schreef gerespecteerd en heb inhoudelijk alleen mijn kamerervaring beschreven; verdere zaken heb ik nimmer genoemd.:nee:

Er zijn een aantal meiden geweest die expliciet aan me gevraagd hebben of ik niets wilde schrijven op fora, wat ik dan ook heb gedaan!!!:loud:

:wink:

Jansen
15 oktober 2007, 21:39
Een beetje raar dat Poolse klanten in PHG voor de Poolse dames komen (rijke Polen?). Nog raarder dat die op een NL site (hoe weten ze die te vinden trouwens, en ook nog te lezen?) terecht komen waar ze voldoende info vandaan halen???

Ik denk dat het argument niet klopt. En verder: als een dame me laat weten dat ze niet wil dat ik over haar schrijf, dan doe ik dat ook niet.

Het gaat er nu niet om wat raar is maar om het feit dat het zo is.!

Tevens vind ik dat het onderwerp hier boven weer wat leven in de brouwerij heeft gebracht,want er werd de laatste tijd wel erg weing geschreven.
Dat ik zelf veel schrijf over de dames komt omdat ik dat ook doe voor de andere ijsberen om bruikbare info te vermelden.
Maar ik schrijf ook vaak niet omdat er enkele dames mij dat gevraagd hebben.
Dus J zal blijven schrijven maar houdt rekening met de dames.
Ik ga er naar toe voor mijn plezier en deze dames vertellen onderhand hun hele levensloop. daardoor ontstaat er een band en vertellen sommige ook waar ze bang voor zijn.
Vertrouwen noemen we dat ! en ik voel met hun mee.

Ik vind de discussie wel de moeite.

Jorah Mormont
15 oktober 2007, 22:48
Ik ben helemaal met de stelling eens dat dit forum dient om elkaar te informeren, maar wanneer een dame expliciet te kennen geeft dat ze niet wilt dat over haar wordt geschreven omdat dit in haar prive-omgeving problemen opleverd, dan vind ik dat we dat moeten respecteren. Sterker nog, haar draadje zou dan ook moeten worden verwijderd.

Sonny

Picasso 1
15 oktober 2007, 23:13
Vaak schrijf ik over de heren (Jansen, Willem2, Rex, Hollandmale, Forza, Stiffmaster....). Ze kennen mijn nickname maar nog geen enkele heeft een verzoek bij me ingediend om niet meer over ze te schrijven :teuflisch.

Jorah Mormont
15 oktober 2007, 23:17
Vaak schrijf ik over de heren (Jansen, Willem2, Rex, Hollandmale, Forza, Stiffmaster....). Ze kennen mijn nickname maar nog geen enkele heeft een verzoek bij me ingediend om niet meer over ze te schrijven :teuflisch.

Ik ken er al twee in jouw lijstje welke het verzoek aan jou maar hebben overgeslagen en inmiddels hun eigen conclusie hebben getrokken;)

Sonny:wink:

Big30
15 oktober 2007, 23:17
Vaak schrijf ik over de heren (Jansen, Willem2, Rex, Hollandmale, Forza, Stiffmaster....). Ze kennen mijn nickname maar nog geen enkele heeft een verzoek bij me ingediend om niet meer over ze te schrijven :teuflisch.

Nee dat klopt! Die verzoeken krijg ik dus allemaal :thefinger, laat ik het zo zeggen dat sinds P1 zich heeft ontpopt tot actief schrijver ik zeer regelmatig mijn inbox moet legen :D:thefinger:teuflisch!!

:wink::wink:

Redbull
16 oktober 2007, 00:17
Als we allemaal zo zouden denken, heeft dit forum geen enkel nut meer natuurlijk..
Hou de extra's voor je zelf of voor de priveberichten, voor de rest kan het me geen reet schelen of een dame al dan niet wil of er over haar gescheven wordt.
Meestal hou ik het wel op 1 berichtje per dame,of het zou moeten zijn dat er iemand meer wil weten van de dame in kwestie...
99% van de dames wil zowiso liever niet dat er geschreven wordt over hun vaardigheden, zowel de goeie als de slechte.
IK wandel bijna dagelijks en op 2 dames na heeft er nog nooit iemand me op aangesproken..
De eerste vroeg of ik ooit over haar iets gelezen had op het net, en dan is de beste oplossing gewoon ontkennen..
De 2de vroeg uitdrukkelijk om niet over het "intieme" gedeelte te schrijven, wat ik best kan begrijpen voor een dame die in een massagesalon werkt. Alhoewel, ik betaal ook belastingen op het werk dat ik doe, waarom zou een dvp dat dan eigelijk niet moeten ???

Jansen
16 oktober 2007, 23:20
Vaak schrijf ik over de heren (Jansen, Willem2, Rex, Hollandmale, Forza, Stiffmaster....). Ze kennen mijn nickname maar nog geen enkele heeft een verzoek bij me ingediend om niet meer over ze te schrijven :teuflisch.

Bij deze wil ik vragen om niet meer over mij te schrijven.

Jouw verhalen gaan alleen maar over het kussen van een dame voordat Jansen er mee naar de kamer gaat.
En ook over een hele mooie dame in Oase waar Forza en Jansen hele goeie ervaring mee hebben of gehad hebben.

Veel succes met het schrijven over de andere ijsberen.:thefinger

knzs
19 oktober 2007, 10:04
Diegenen die niet meer willen dat er over hen wordt geschreven moeten uit het beroep stappen, zo simpel is dat. :fuck:

Stiffmaster
19 oktober 2007, 12:41
Diegenen die niet meer willen dat er over hen wordt geschreven moeten uit het beroep stappen, zo simpel is dat. :fuck:

Bedoel je nu de dames of de heren :green_smi, nee zo simpel werkt het niet, ik kan me wel vinden als een dame aangeeft dat als b.v. ik over haar schrijft, overigens zijn dat er maar heel weinig, en zij dat echt niet wilt i.v.m. prive activiteiten dan zal ik daar zeker gehoor aan geven en dan mag wat mij betreft haar draadje worden gewist, het is natuurlijk wel zo dat als ze dat allemaal zouden gaan doen, hier niets meer te lezen zou zijn, maar vaak hoor je toch positieve geluidjes van de dames :D:D

thesickboy
19 oktober 2007, 12:46
.... maar vaak hoor je toch positieve geluidjes van de dames :D:D

...vooral tijdens het beffen:p.... maar da's een héél ander verhaal...:cool:

:rolleyes::wink:

rplover
19 oktober 2007, 13:38
...vooral tijdens het beffen:p.... maar da's een héél ander verhaal...:cool:

:rolleyes::wink:
Ja, dat noem ik FAKEN :teuflisch

;):wink:

thesickboy
19 oktober 2007, 14:05
Ja, dat noem ik FAKEN :teuflisch

;):wink:

Ik merk dat je niet onbekend bent met dit fenomeen....:green_smi

http://nl.youtube.com/watch?v=RDADTMqDDL8

;):wink:

rplover
19 oktober 2007, 14:29
...letten op de opmerking van de oudere dame. Onbetaalbaar toch :D

neukie
19 oktober 2007, 16:52
posten..posten..posten..!!!

DIT is geen forum van de dvp's zondern een ijsberenforum. :smile2:

Bitchhunter en Big30 hebben gelijk: Geen privacy van de dames posten. Ze zalen het wissen en DIT heeft mijn totaale toestemming.

Verder is DIT forum ook een reclameforum voor goede dames. Positiefe reclame = money. Voor me ist het helemaal negatief als een dame dat niet wil. Waarom niet ????

my 2 cents
n.

Redbull
19 oktober 2007, 23:11
Waarom spijkeren jullie dit forum niet gewoon wat dichter ?
Nu kan je enkel de topics lezen als je niet ingelogd bent als ik me niet vergis..
Waarom niet, ik zeg maar iets, niet ingelogd : enkel de homepage
ingelogd maar geen posts : posten in beginners & algemene onderwerpen maar niet lezen of posten in de recensies..
+ 5 posts = volledig forum...
Je gaat dan wel terug "kees roeiboot" draadjes krijgen, maar ik vind dat helemaal niet erg, onderussen weet je wel weer het wat & hoe van deze kerel :)

Keesroeiboot
20 oktober 2007, 00:40
Waarom spijkeren jullie dit forum niet gewoon wat dichter ?

Je gaat dan wel terug "kees roeiboot" draadjes krijgen, maar ik vind dat helemaal niet erg, onderussen weet je wel weer het wat & hoe van deze kerel :)


@Redbull,

Kees is in tranen, ten einde raad :D.
Kees die altijd zo oprecht op dit fijne en eerlijke forum zich thuis voelde wordt nu beschuldigd als zijnde de eigenaar van het fenomen "Keesroeiboot" draadjes!!
Nochthans verzoek ik U zich nader te verklaren m.b.t. het door U vermelde verschijnsel "Keesroeiboot" draadjes!

Groet,
Kees

Overigens is Kees van mening dat recensies over Dames mits met respect geschreven en zonder privacy data bevattende hebbende altijd op dit forum geplaatst moeten kunnen worden.
Waarom niet vraagt Kees zich wel eens af? Je geeft niets van haar privacy weer en het enige wat je doet is haar dienstverlening volgens de normen die jij objectief acht te beoordelen.
Daar ziet Kees waarachtig geen kwaad in!

Redbull
20 oktober 2007, 00:53
Was er dan niet dat grapje dat je eerst 10 postings moest hebben voor je im kon versturen ?
Leest je eerste berichten nog eens na kees :)

Maar het bevorderd het posten wel, mischien hadden wel wel niets van jou hier gelezen, mocht je direct de mogelijkheid gehad hebben om te im'en

valentijn 1
21 oktober 2007, 05:36
Ik zou haar verzoek respecteren en niet meer schrijven.
Een beetje vertrouwen in elkaar mag er toch wel zijn.
Valentijn.

Jansen
24 oktober 2007, 21:36
Waarom niet vraagt Kees zich wel eens af? Je geeft niets van haar privacy weer en het enige wat je doet is haar dienstverlening volgens de normen die jij objectief acht te beoordelen.
Daar ziet Kees waarachtig geen kwaad in![/QUOTE]


Een tatoo omschrijven op een bepaald lichaamsdeel of een naam dat in de tatoo voorkomt dat is wel privacy vermelden wat niet de buitenwereld hoeft te weten.
Dat geldt ook voor een specifieke piercing.

Kijk wat geen probleem is;:D
( een poolse dame geblondeerd met ciliconen borsten en een steek kontje en lengte 165 cm )
Daar zijn er in iedere club wel 10 van.:thefinger

Knabbel
24 oktober 2007, 21:39
[I]
Kijk wat geen probleem is;:D
( een poolse dame geblondeerd met ciliconen borsten en een steek kontje en lengte 165 cm )
Daar zijn er in iedere club wel 10 van.:thefinger

Laat Rex dit niet horen, daar komen nog meer problemen van :teuflisch

Jansen
24 oktober 2007, 21:57
Laat Rex dit niet horen, daar komen nog meer problemen van :teuflisch

Rex heeft al patent aangevraagd om van deze dames rubberen poppen na te laten maken.:thefinger:thefinger:teuflisch

Knabbel
24 oktober 2007, 22:12
Rex heeft al patent aangevraagd om van deze dames rubberen poppen na te laten maken.:thefinger:thefinger:teuflisch

Toevallig weet ik dat hij al aan het expirimenteren was, maar dat het project jammerlijk mislukt is.

Zie onderstaand het resultaat:

http://www.mytoystore.nl/shop/Opblaaspop-Abraham-p-569.html

Sorry, mods. Vegen maar....

rplover
24 oktober 2007, 23:24
Rex heeft al patent aangevraagd om van deze dames rubberen poppen na te laten maken.:thefinger:thefinger:teuflisch
Dat moet dan om dit exemplaar gaan :D

http://i187.photobucket.com/albums/x11/rplover_1983/E20800.jpg
"Transparante opblaaspop.Op haar gezicht en borsten na is deze onzichtbare dame helemaal transparant. Deze luxe transparante opblaaspop is voorzien van 3 liefdesopeningen, jij mag kiezen welke je gebruikt. Enige wat ze draagt zijn zwarte kousen. Kijk dwars door deze tranpsarante opblaaspop heen en zie wat daar gebeurt. Gloeit in het donker."


Kunnen de egotrippers kijken hoe groot en dik ie wel is :D
Of hoe klein en dun, dat is meer voor de rplovers van deze wereld :teuflisch

http://photobucket.com%22%20target=%22_blank%22%3E%3Cimg% 20src=%22http://i187.photobucket.com/albums/x11/rplover_1983/E20800.jpg

seksenfun
25 oktober 2007, 20:40
Een vraag waar je niet zomaar ja of nee kan op antwoorden, vind ik. :nee:




Mijn pricipe is er één van: ofwel schrijf je al je recensies :freu:, ofwel schrijf je er geen :ranting2: (hoewel, elke recensie is een aanwinst :rolleyes:)




Hoewel het (bij mij) zelden voorkomt dat er gevraagd wordt om niet te schrijven, gebeurt het soms toch wel eens.
* De meiden die zondermeer goeie tot perfecte service leveren vragen doorgaans niet om niet te schrijven. Terecht denken ze allicht: "het zal ons zeker geen windeieren leggen".
* De meiden die eeder een slechte service leveren op de kamer zijn echter sneller geneigd om te vragen om niets te vermelden op het forum.
Als je deze twee punten even overweegt kom ik tot de constatatie dat als je niet consequent alles neerpent je eigenlijk de andere leden een rad voor hun ogen draait. Omdat lang niet iedereen steeds weer dezelfde dame neemt om naar de kamer te gaan, gebeurt het wel eens dat er een dame uitgekozen wordt die leuk lijkt en er heel mooi uitziet, maar op de kamer tegenvalt (geen tz, niet vingeren...). Wie heb je dan geholpen als je over deze dame maar niets hebt geschreven omdat ze het vroeg? De dame die het eigenlijk niet écht verdient om nog veel ijsberen te mogen kameren en dus niet de ijsbeer die zo op zijn genot uit was.

Over privacy: ofwel is het bijvoorbeeld binnen de familie/kennissen/vriendenkring van de dame geweten wat ze doet ofwel niet. In het geval het niet geweten is, is de kans ook wel erg klein dat derden dan deze site gaan treffen. En dan nog, alsof een piercing of tatoe, waar dan ook, iemand gaat verraden?? Alsof geen enkele andere dame een piercinkske in haar klitje heeft.

Eén regel dien je natuurlijk wel steeds voor ogen te houden: schrijf hoedanook altijd met respect, ook een mindere ervaring kan je neerschrijven op een fatsoenlijke manier.
Aangeven in zo een negatieve(re) recensie waar je vooral geil van wordt kan ook belangrijk zijn. Zo kan die negatieve ervaring van jou misschien toch een reden zijn voor een andere ijsbeer om met deze dame wel op kamer te gaan.

Uit sommige recensies ontstaat ook een (kleine) discussie, die soms verhelderend kan zijn.

Jansen
31 oktober 2007, 00:15
Ik lees vaak :

Ik lees maar schrijf nooit ! :green_smi en dat ene berichtje dan ;)

Bovenstaande heb ik al vaak gezien.

Maar bij mij is het tegenwoordig :

Ik schrijf maar lees nooit :freu::freu:

En dan heb je nog de beren zoals CoCo, RPlover,Little diablo en vele andere

Van ik reageer alleen:hah:

En nu maar wachten wat er gebeurd :D ( ik lees niet)

zit ik al op 1200 ? shit heb ik toch nog wat zitten lezen.