Rex
15 oktober 2007, 23:04
Haarkleur/-lengte : Blond, redelijk lang
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : normaal / C-cup ( silliconen)
Nationaliteit/Taal : Poolse / goed Engels en goed Duits
Leeftijd : eind 20
Tatoeages/Piercings : geen
Service: zeer goed, TZ, beffen, PZC, NMC, FT
Voordelen: Uitzonderlijke mooie meid die ook nog eens een topservice geeft
Nadelen: Beetje teveel make up op, vooral gezichts plamuur
Deze Nelly zowel vrijdag avond als zaterdag zitten observeren en zaterdag na het eten mijn kans gepakt haar mee te nemen voor een rex sessie.
Met name voor deze dame gekozen, omdat ze er gewoon echt bloedmooi uitzag en in mijn optiek ook echt is.................:luvlove:
Zo gezegd zo gedaan en op de kamer lekker tongzoenen en elkaar lekker liggen opgeilen. Pijpen was van een lekker en zeer goed niveau.
Missionaris en uiteraard doggy ook niet overgeslagen en uiteindelijk wilde ze nog even lekker pijpen en vroeg ze er gewoon om om lekker in haar mondje te spuiten, dus hupla lekker helemaal leeg laten zuigen.:rubbel:
Echt weer zo'n dame die een beetje cooltjes overkomt, maar op de kamer alle remmen los laat gaan en geniet van het avontuur..........geweldig!!!:love2:
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : normaal / C-cup ( silliconen)
Nationaliteit/Taal : Poolse / goed Engels en goed Duits
Leeftijd : eind 20
Tatoeages/Piercings : geen
Service: zeer goed, TZ, beffen, PZC, NMC, FT
Voordelen: Uitzonderlijke mooie meid die ook nog eens een topservice geeft
Nadelen: Beetje teveel make up op, vooral gezichts plamuur
Deze Nelly zowel vrijdag avond als zaterdag zitten observeren en zaterdag na het eten mijn kans gepakt haar mee te nemen voor een rex sessie.
Met name voor deze dame gekozen, omdat ze er gewoon echt bloedmooi uitzag en in mijn optiek ook echt is.................:luvlove:
Zo gezegd zo gedaan en op de kamer lekker tongzoenen en elkaar lekker liggen opgeilen. Pijpen was van een lekker en zeer goed niveau.
Missionaris en uiteraard doggy ook niet overgeslagen en uiteindelijk wilde ze nog even lekker pijpen en vroeg ze er gewoon om om lekker in haar mondje te spuiten, dus hupla lekker helemaal leeg laten zuigen.:rubbel:
Echt weer zo'n dame die een beetje cooltjes overkomt, maar op de kamer alle remmen los laat gaan en geniet van het avontuur..........geweldig!!!:love2: