PDA

Volledige versie bekijken : Mylene



hammerdick
17 oktober 2007, 10:46
Naam : Mylene

Nationaliteit /taal : Poolse / duits

Leeftijd : Midden 20

Haarkleur / lengte : Lang platina blond haar

Lengte : Ruim 1m65cm

Postuur /Cupmaat : Slank / Mooie C

Tatoeage /Piercing : Linkerarm/Navelpiercing

Service : PZC, NMC,

Extra :

Bijzonderheden: Hele mooie meid

.......

Maar zij verdween en ik moest een andere keuze maken voor mijn tweede ervaring. Ik liet mijn ogen vallen op de lange blonde dame met het lange platina-blonde haar en de wespentaille. Helaas voor mij kwam er een vent links en rechts van haar zitten die met haar een gesprek begonnen. Mijn kans was verkeken, begreep ik: de vent rechts begon met haar schouders en haar te spelen en toen met haar borsten. Dat duurde best wel even: ik liep nog een rondje of twee, maar besloot toch te wachten – mij idee is dat je voor een goede kamer ervaring de dame in kwestie echt aantrekkelijk moet vinden en dat je beter niet voor second-best kunt gaan.
Toen ik weer bovenkwam passeerde de vent die mijn blonde dame had zitten opvrijen mij en de dame zat nog op de bank – nu wel beschikbaar. Met een oogwenk nodigde ik haar uit om naast mij te komen zitten, wat ze snel deed. Daar onstond hetzelfde spel als eerder: kort voorstelllen, een zoen, zachtjes wrijven, pijpen in de open lucht, naar de kamer, nog meer pijpen (echt lekker, zonder condoom!), condoom erom, lekker neuken, drie standjes, lekker klaarkomen, beetje nakeuvelen, nieuwe handdoek, douchen. Deze dame, Mylene geheten en afkomsig uit Polen, deed ook geen moeite om er een enorme Girl Friend ervaring van te maken, maar ze deed haar programma goed, lekker en to the point – zoals het mij wel bevalt. Zeker het neuken was erg lekker: beide dames waren strak, hadden heerlijke tieten, deden lekker mee en reageerde lief op complimentjes.

In de douche kwam ik tot de conclusie dat het ok was voor een dag. Eventueel had ik nog voor een derde keer kunnen gaan (terwijl ik dit schrijf wens ik dat een beetje), maar ik moest nog bijna vier uur reizen om naar huis te gaan en moest de volgende dag toch op tijd bij de baas verschijnen, niet? Ik kleedde mezelf aan en rekende af (2x €50). De Thekefrau riep Leonie en Mylene die me uitgeleide deden. Ik kreeg een zoen van beiden, nog steeds poedelnaakt (het blijft een mooi gezicht) en vertrok.

Op weg naar huis evalueerde ik de ervaring. Ambiance? Prima. Niet groot, niet te klein. Het FKK gebeuren? Echt lekker geil. Je moet ervan houden, maar de exhibitionist in mij doet dat wel. Prijs-kwaliteit verhouding? Helemaal geweldig. Kwaliteit van de dames? In een groep van 15-20 vrouwen zijn er voor elke man wel 3-5 dames die een willekeurige vent aanspreken, vermoed ik. De meeste dames zijn niet mijn type (twee of drie ontnemen mij de eetlust, die zouden wat mij betreft beter niet naakt rond moeten lopen.). Waar veel over gepraat wordt op deze site is de GFE: nou, ieder zijn smaak, maar het is duidelijk dat dat een spelletje is, en dan zou ik alleen maar bezig zijn mezelf voor de gek te houden, wat voor mij niet plezierverhogend werkt. De formule van Bernds is ook erg duidelijk en dat werkt voor zowel de dames als de heren denk ik prettig. Eén tip van mijn kant zou zijn dat de dames zich zelf wel mogen voorstellen: in deze tijd van Internet fora is het goed als je weet wie wie is. Ik had dan sneller met een dame op bed beland, en was nog wel voor een derde ontmoeting gegaan.
Herhalingsgevaar? Redelijk hoog... later deze maand ben ik weer in Duitsland en ik loop nu al te tobben of ik dan naar GT of naar Bernds ga. Er zijn vervelender dingen om over na te denken.......................


( hele recensie : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=54024&postcount=296 )
Note Big30; paspoort aangevuld door Hollandmale

Willem2
17 oktober 2007, 15:51
Uit de hele lange recensie :freu:, heb ik een gedeelte gehaald en deze dame een paspoort gegeven.
Graag nog enkele aanvullingen ;)

:wink:

Hollandmale
19 oktober 2007, 07:03
Graag nog enkele aanvullingen ;)Naam: Milena
Leeftijd: Midden-20
Lengte: ruim 1.65
Cupmaat: mooie C
Tatoeages/piercings: Linkerarm, navelpiercing
Bijzonderheden: Hele mooie meid

wiliam3
25 november 2007, 12:28
Naam: Milena
Leeftijd: Midden-20
Lengte: ruim 1.65
Cupmaat: mooie C
Tatoeages/piercings: Linkerarm, navelpiercing
Bijzonderheden: Hele mooie meid


Inderdaad, hele mooie meid. Poolse, begin oktober 2007 begonnen in Bernds maar werkt al langer in duitsland.
Lekker strak kutje, prettig om mee te verkeren maar, ik denk dat ze geen FT doet. Bij mij suggereerde ze dat wel, hing met de mond open voor mijn gereedschap maar op het ultieme moment ving ze het met de hand op.
Ik vond haar een beetje profi.