Volledige versie bekijken : Haisa (Braziliaanse)
Hollandmale
10 mei 2007, 11:01
Naam : Haisa
Haarkleur/-lengte : Zwart/langer
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Normaal/B
Nationaliteit/Taal : Braziliaans/NL
Leeftijd : Midden-20
Tatoeages/Piercings :
Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC
Bijzonderheden : Al langer in YY, ook actief in de Kino
Ineens schiet me Haisa te binnen, steeds aanwezig als HM er was. Ben zelfs met haar meegeweest, 'n tijd geleden :eek:.
Haisa is 'n mooie Braziliaanse met supervrouwelijke rondingen. Bovendien spreekt ze NL, en die zijn dunbezaaid in YY.
Haisa's service herbergt veel Latijnse passie, is ook actief in de Kino, zaagt haar planken net zo dik als op de kamer :p.
Kretek
19 juni 2007, 10:27
Afgelopen vrijdag heb ik het genoegen mogen smaken om deze brazialiaans/Thaise schone te mogen ontmoeten. In een woord WAUW:p . Zoals HM al zegt ze gaat met veel latijns amerikaans temperament tekeer. Het was zelfs zo intens dat ik deze avond twee keer met haar de kamer op ben geweest. Helaas vetrekt ze deze week voor zes weken naar Brazilie anders was ik al onderweg naar Yin Yang.:freu: .
Stiffmaster
19 juni 2007, 11:12
Dan hoop ik maar dat ze op 4 augustus weer terug is dan kan ik alvast aan wat vakantie ontspanning gaan doen, heb ik het gevoel dat ik in Brazilië zit. :green_smi
Afgelopen vrijdag heb ik het genoegen mogen smaken om deze brazialiaans/Thaise schone te mogen ontmoeten. In een woord WAUW:p . Zoals HM al zegt ze gaat met veel latijns amerikaans temperament tekeer. Het was zelfs zo intens dat ik deze avond twee keer met haar de kamer op ben geweest. Helaas vetrekt ze deze week voor zes weken naar Brazilie anders was ik al onderweg naar Yin Yang.:freu: .
bullmate
29 september 2007, 22:53
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : slank petite
Nationaliteit/Taal : brasiliaanse zei ze maar zag er thai/filipino uit / nederlands
Leeftijd : +/- 30
Tatoeages/Piercings :
Service:
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 15
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: over:madgo:dadig fake kreunen
Mijn eerst wip in de YY was echt om vlug te vergeten. Leuk vrouwtje in bar. Op de kamer kreunde ze bij de minste aanraking. Pijpen kon ze niet lang, beffen had ze liever niet enfin gewoon mijn boeltje genomen en het afgetrapt.. en zo vlug mogelijk vergeten
Tiga
30 september 2007, 02:02
HM gaat ons wel helpen met het invullen van de naam ;)
laurent74
30 september 2007, 08:09
Haisa ?
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6323
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : slank petite
Nationaliteit/Taal : brasiliaanse zei ze maar zag er thai/filipino uit / nederlands
Leeftijd : +/- 30
Tatoeages/Piercings :
Service:
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 15
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: over:madgo:dadig fake kreunen
Mijn eerst wip in de YY was echt om vlug te vergeten. Leuk vrouwtje in bar. Op de kamer kreunde ze bij de minste aanraking. Pijpen kon ze niet lang, beffen had ze liever niet enfin gewoon mijn boeltje genomen en het afgetrapt.. en zo vlug mogelijk vergeten
Big30
30 september 2007, 09:34
Haisa ?
@laurent74,
Thanks voor de hulp! Lijkt me inderdaad om Haisa te gaan.
Groet,
Big30
seksenfun
21 oktober 2007, 00:07
Om de dag maar eens anders te beginnen dan gewoontegetrouw vrij snel een plekje gekozen in de kino. Naast Thaisa. Mee aan de praat geraakt natuurlijk en daarna volgde al snel liefkozerijen en mekaar wat prikkelen.
Ik dacht dat ze niet zo graag in de kino al te ver wil gaan en liever zonder toeschouwers wilde pijpen etc. Niet dat ik in de kino zou beginnen neuken met haar, maar toch was het duidelijk dat ze na enige tijd 'onder ons' wou zijn. Dus maar naar de kamer geweest. Daar heb ik met haar een geile tijd beleefd ondanks het feit dat het gfe-gehalte duidelijk daalde eens in de kamer. Ze wordt er graag gevingerd en haar poesje laat heel goed merken dat ze er heet van wordt.
Ze is ongeveer 1,62m, donker haar, bruine ogen, mooie borsten, tussen slank en normaal figuur.
laurent74
21 oktober 2007, 02:06
Het gaat waarschijnlijk om Haisa!
seksenfun
11 november 2007, 14:56
Dat is correct Laurent :smile:
! Haisa die op sommige dagen liever Chantale hoort.