PDA

Volledige versie bekijken : Diana (Diane mag je ook zeggen) (Surinaamse-Nederlandse)



seksenfun
20 oktober 2007, 23:13
Naam : Diane /Diana

Nationaliteit /taal :Surinaamse/Nederlands

Leeftijd :

Haarkleur/lengte : zwart, opgestoken

Lengte : 1,67 m

Postuur / Cupmaat : Normaal wat voller (ieder zijn idee daarover maar ik vind haar gewoon normaal / C

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, tongzoenen, beffen, vingeren

Extra :

Nog maar eens met een donker type pret beleefd. Ze vroeg of ze mee bij me in de HWP mocht komen zitten en of we daarna andere leuke dingen gingen doen. Ze vertelde nog dat ik lange tijd geleden gezegd had: "een andere keer", nadat ze naast me was komen zitten in de HWP. Ik zei dat ze er bij mocht komen zitten. Of ik de rest zou zien zitten kon ik dan nog wel bekijken. Nu maakte ze me al zo behoorlijk geil in de HWP dat we een kwartiertje later in een hutje lagen. Een heerlijk meid, niet superslank, maar wel beestig geil. Tongzoenen, beffen, vingeren, allerlei standjes... (best een beetje stout ook in bed).
Na anderhalf uur uitgeput.

seksenfun
30 oktober 2007, 20:47
Ook vandaag weer heerlijke momenten op de kamer beleefd met haar. Net als vorige keer. Niet overhaast, voor alles de tijd nemen en niet zo strikt de tijd in het oog houden. Diana kreunt gespeeld maar op een manier zoals het alleen maar opwindend kan zijn. Dus zeker niet té overdreven, zoals dat al wel eens durft gebeuren. Verder heeft ze een manier gevonden die me extra opwindt.

seksenfun
16 november 2007, 13:53
Na het bubbelen in de WP met haar naar de kamer geweest. Zoals de eerdere keren een toffe sessie gehad. Hoewel het herhalingsgevaar zienderogen daalt omdat het voor mij als een beetje routinematig begint over te komen, met haar op de kamer. Het lukt ons zo niet om er wat meer afwisseling in te brengen en als het begint te lijken op de seks met je partner… nee dat kan in een saunaclub niet de bedoeling zijn hè :nee:.

zeppos58
12 mei 2008, 20:33
Ze noemde ze in het verleden steeds “buurman” waarom weet ik niet maar ondanks ik nog nooit met haar op kamer was, bleef ze toch spontaan glimlachen en hey buurman zeggen.
Tot ik vandaag in de kino wat lag ze naast “buurman” ik kwam liggen en zich netjes in mijn armen nestelde. Enkel tellen later waren we aan het tongzoenen, en nog wat later aaide ze mijn lul zodat hij meteen in strekstand stond. Van speels en zeer goed tongzoenen ging het naar lekker nat pijpen daar in de kino. Wijselijk besloten om naar een van de open kamertjes te trekken en daar een dik half uur liggen verder “spelen”. Ze pijpt als de beste met veel variatie, likt je helemaal “wow” en daarbij sloeg ze geen plekje over.
Tijdens het beffen genoot ze duidelijk mee, als beloning begon ze nog beter te pijpen nadien, ik deed haar ophouden want de druk werd te hoog.
Condoompje erover en enkele leuke standjes met haar gedaan. Lekker speels en zoals seksenfun al schreef ook lekker stout. Groot herhalingsgevaar want ze is echt de moeite deze zwarte parel.
Ze was ook mijn enige date vandaag, ja wat wil je vrijdag in LR leeg gemolken, en donderdag staat PHG op het programma en vrijdag moet ik mijn prinsesje Lientje op mijn paal rijgen. Het worden nog zware dagen.:teuflisch

stalingrad69
4 november 2008, 21:48
Ik heb verleden een schitterende beurt met haar gehad en inderdaad zij pijpt supergeweldig. Dit was mijn 5 sessie in 3 bezoekjes YY mss is er nog beter...?
Ik heb geen idee, ken niemand van naam ofzo...

Stiffmaster
5 november 2008, 09:45
Ik heb verleden een schitterende beurt met haar gehad en inderdaad zij pijpt supergeweldig. Dit was mijn 5 sessie in 3 bezoekjes YY mss is er nog beter...?
Ik heb geen idee, ken niemand van naam ofzo...

Jennifer
Zo'n beetje iedereen scheen Jennifer (beter bekend als Jeanette) al te kennen. Er was niets teveel gezegd over haar kwaliteiten. Zowel binnen- als buitenkamers een heel goede keuze. Ik moet vooral vermelden, dat haar PZC van een zeer hoog nivo is. Het was een heerlijk half uurtje met deze simpathieke hongaarse dame.


Weet niet zeker of deze mooie dame nog in YY werkt, laatste keer gespot in SansSoucis maar zij is een toppertje.

\Gr.Stiffie

Jimmy Doe
22 april 2009, 20:50
Lekker half uurtje gekamerd met Diana gisteren.

TZ. PZC, NMC & FT, een echte GFE.
Herhalingsgevaar is groot :wink:

Jimmy Doe
8 oktober 2009, 22:49
Vandaag weer eens gekamerd met Diana, was weer top :)

Massi
24 december 2010, 15:46
Na lange tijd nog eens yy geweest.
Ik zat in de zetel een beetje uit te rusten toen zij langs kwam.
Ze is een knappe goed gevormde geile meid uit Suriname met een lekkere booty. Eens iets anders dan die slanke grote europese types die je in kwadraat ziet rondlopen in de clubs...

Met wat lieve en uitdagende woorden lokte ze me mee naar de cinema waar we na wat lekkere zoenen en wat aftrekken maar rap besloten een kamer op te zoeken.

Wat kan me die meid lekker pijpen zeg!
Heerlijk hoe ze met haar dikke lippen aan mn lul zoog... :freu:
Na 15min stevig pijpwerk overgegaan naar het echte werk.
Heerlijk geneukt en uiteindelijk afgemaakt op zn hondjes. Wat heeft die meid een lekkere kont zeg njam njam :)

Ze blijft vriendelijk, hield zich aan de gemaakte afspraken en is ook achteraf steeds vriendelijk en attent. Echt een topper.

Een zeer goede sessie met een groot herhalingsgevaar!
Mij ziet ze zeker terug! :)

Massi
12 februari 2011, 12:40
Vorige week nog eens met haar op de kamer geweest.
Was weer uitstekend!
Zij is altijd aanwezig op maandag, dinsdag en donderdag.

lombardino
21 september 2011, 09:52
gisteren eerste keer yy geweest , meestal naar gt .
maar voor de verandering eens golden time..
er waren maar heel weinig dames en vond een dame naar mijn smaak ,
tot ik haar tegen kwam aan de ingang van de cinemaa
na in de cinema een beetje te spelen gingen we naar de kamer.
zeer goeie service en een nice ass

Bubbelbader
14 april 2014, 15:08
Is deze Diana nog in YY te bewonderen? Haar dagen waren altijd, ma, di en do en soms de wo als extra.