Volledige versie bekijken : Demograaf ziet nieuw tijdperk in relaties
Willem2
25 oktober 2007, 14:57
Rotterdam,25 okt. Vrouwen krijgen steeds moeilijker een partner. En mannen gaan dolen. Dat staat in een boek dat vandaag verschijnt................ http://www.nrc.nl/binnenland/article797751.ece/Demograaf_ziet_nieuw_tijdperk_in_relaties
Befke
25 oktober 2007, 15:16
Als ik die meneer mag geloven, dan ben ik een winnaar :D
Laat de prijzen maar komen :rofl:
Babbel
26 oktober 2007, 14:38
Ik ben vrijgezel dus ik kan van alle walletjes meesnoepen. Ik ga alleen wel eerder dood :o. Maar dan heb ik wel heel wat :fuck:
seksenfun
26 oktober 2007, 19:38
Er staat in het artikel dat een man gelukkiger wordt van een langdurige relatie. Nu al enige tijd vrijgezel ga ik daar zeker niet mee akkoord.
Ik weet wel dat je in een langdurige relatie gelukkiger kan zijn dan als single, maar dan moet je het ook uitermate treffen met je partner. En dat is nu net het probleem. Vele relaties worden routine, om niet te zeggen een sleur... slechts als je mentaal héél goed bij mekaar aansluit en dan ook seksueel het nog heel erg goed met mekaar kan vinden ben je gelukkiger met twee. Maar deze relaties kan je op enkele handen tellen hoor.
Babbel
2 november 2007, 17:27
Als ik die meneer mag geloven, dan ben ik een winnaar :D
Laat de prijzen maar komen :rofl:
Nu begrijp ik het waarom je stopt als moderator :lostit: