PDA

Volledige versie bekijken : Monique (Roemeense)



Babbel
9 december 2005, 13:59
Naam : Monique

Haarkleur/-lengte : bruine/zwarte haren

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , A-Cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits, duits en engels

Leeftijd : 23j

Tatoeages/Piercings : jawel een Kreeft / Spin boven haar billen

Service : Goed. Zoenen, beffen, pijpen, neuken, ft etc



Onbegrijpelijk dat ze nog niet staat beschreven. Hele aardige meid die best goede service geeft. Kan je goede seks meehebben en wel wat mee babbelen want dat is niet zo goed mogelijk met wat andere russische en roemeense dames

Babbel

Scoobert
11 december 2005, 18:20
Gisteren even met deze dame naar de kamer geweest (de 2e keer). Is een vriendelijke en best goed uitziende dame.
Wat Babbel zegt klopt, ze praat goed Duits en een gesprek kun je met haar best goed voeren.
Vroeg of zij ook vernoemd werd op de site en dat is dus zo....dus mocht je eens kijken hier ...Monique....

Ich bin es...du weisst schon, der jenige der nicht meht auf Zimmer 4 will :teuflisch

pipokoeien
23 december 2005, 09:05
Ik sluit me helemaal bij de vorige schrijvers aan. Moniek is gewoon een heel lief en lekker meisje. Smaken verschillen maar bij haar kan ik echt niet begrijpen dat ze zo vaak zo lang in de bar zit.

pipokoeien
8 juni 2006, 21:22
gisteren maar weer eens naar PHG gegaan en na enige tijd Monica tegen het lijfje gelopen:wink: . Dan duurt het nooit lang voordat we op de kamer zijn maar altijd lang voordat we er weer van af zijn:fuck: ! Ze heeft sinds kort een nieuwe haar stijl en dat staat haar heel goed. Ook de paar kilotjes extra die vooral in haar vroeger wat kleine A cup is gaan zitten maakt haar nog lekkerder:rofl: . Het is en blijft een schatje die heel goed gezelschap is op de kamer.

pipo

dauerlutscher
10 juni 2006, 19:25
ist aber deutlich kleiner als 1,65 (geschätzt 1,60 m) und hat ein Tattoo auf dem Steiß (Krebs?). Ihr Service ist recht gut (mit defensiven ZK und mit FT), aber der "Illusionsgrad" ist nicht sehr hoch. Sehr sympathisch.

Knabbel
17 juli 2006, 19:56
Oh wat heerlijk als ze gaat zwemmen met de roemeense dames. Samen met Louisa is dat een heerlijk schouwspel. Heerlijk topless .......:moon: broekje uit en zwemmen maar :lostit:

Knabbel :wink:

Flipper
17 juli 2006, 20:04
Dat was ramona, niet monique....

Knabbel
17 juli 2006, 20:10
Dat was ramona, niet monique....

Ik weet dat ik reclame moet maken voor Ramona ;) maar ik was nog bij de zaterdag.
Maar Ramona was ook leuk hoor :D

Ik vermaak me prima :lostit:

pipokoeien
8 september 2006, 18:15
:lostit: :freu: :rofl: Moni is weer terug! Werd dan ook ook wel weer eens tijd ook. Uiteraard heb ik haar de eerste avond bezig gehouden tot sluitingstijd. Moest toch even wat schade inhalen.:smile2: ....

Pipo

knut
19 oktober 2006, 08:31
tag zusammen,
wer weiss denn wo sie im moment arbeitet?:confused:
hab sie im happy schon länger nicht gesehen.
gruss
knut

pipokoeien
22 oktober 2006, 18:23
maar laat het even weten als je er achter komt. Wat een gemis!

Pipo

Flipper
26 oktober 2006, 12:13
Is gisteren terug gekomen ..... Pipo.... :D

Ronald35
29 oktober 2006, 09:53
Gisteren op advies van willem2 (wat heeft die het toch altijd goed) met dit heerlijk kleine zachte meisje mee gegaan, net voor het eten, pfff wat lekker zeg zo strak, lief, nat en zacht tegelijk, ik wilde direkt na het eten met haar gaan, helaas liep corinna tegen het lijf en daar 3uur mee vertoeft, deze monique is de volgende keer weer aan de beurt

pipokoeien
29 oktober 2006, 12:09
danks NKG,
ik probeer me zo snel als het gaat uit frankrijk terug te trekken met bestemming duitsland!!!

Pipo

Jack42
7 november 2006, 20:14
Nog een verlate recensie over Monique.
Monique is een zeer leuke en spontane meid.
Ze is wel wat aan de slanke kant maar dat is voor mij geen probleem en ze heeft heerlijke mooie kleine borstjes met gevoelige tepeltjes.
Je kan met haar volop kletsen en de service van haar is goed tot zeer goed te noemen, nog net geen Champions League maar het zit er wel tegenaan.
Goed zoenen en haar orale kwaliteiten zijn uitstekend.
Herhalingsfactor is dan ook zeker aanwezig.

Jack42

pipokoeien
23 mei 2007, 12:49
heeft iemand monique de laatste tijd nog gezien? Ik heb haar nu al een paar maanden mis gelopen maar hoorde wel dat ze 2 weken geleden er weer zou zijn maar toen zat pipo weer vast in Frankrijk.....

Werkt ze ergens anders? Wie weet er meer?

knut
24 mei 2007, 18:23
sie wird wohl wiederkommen, macht aber im moment pause
was ich auch sehr schade finde.
gruss knut

knut
19 juni 2007, 23:00
sollte längst wieder da sein !!!!!!!
schade , da für mich immer eine geile stunde bis 3 stunden
gruss knut:o

Jack42
12 juli 2007, 14:34
Gisteren Monique in GT gezien. :lostit:
Ze zag er weer goed uit als vanouds dus de lange pauze heeft haar goed gedaan.

pipokoeien
12 juli 2007, 17:01
ff inwrijven nu ik in Sri Lanka zit en rechtstreeks door moet naar Canada?? (van die typische "niet neuken" landen....je kunt nog beter in Tunesie zitten als het daarom gaat) Hoop dat ze weer even blijft. Doe haar maar de groeten van me.
Pipo

Scoobert
12 juli 2007, 19:29
Das dus goed nieuws voor Pipokoeien :D maar gezien zijn land van verblijf ook weer niet

pipokoeien
13 juli 2007, 19:23
EX PHG? moderator, heeft u op een verkeerd knopje gedrukt of mis ik iets?

Big30
13 juli 2007, 19:38
Gisteren Monique in GT gezien. :lostit:
Ze zag er weer goed uit als vanouds dus de lange pauze heeft haar goed gedaan.


EX PHG? moderator, heeft u op een verkeerd knopje gedrukt of mis ik iets?

Zou kunnen zijn dat je iets gemist hebt ;)!

:wink: :wink:
Big30

Jack42
13 juli 2007, 23:19
EX PHG? moderator, heeft u op een verkeerd knopje gedrukt of mis ik iets?

Neen hoor, Biggie heeft niet op een verkeerd knopje geduwd.
Het verbaasde mij ook wel een beetje dat ik Monique in GT aantrof.
Het was woensdag haar tweede dag daar.

MiniME
15 september 2007, 21:14
Al een paar keer deze schitterende dame gespot in GT, en ze was ook op de PHG party, en vandaag dan toch maar eens de kamer op met haar.

Kan me bijna niet voorstellen dat hetzelfde dame is, maar alle omschrijvingen kloppen (mooi, doker half lang haar, schitterende bruine ogen, Duits/Roemeens, puur natuur cup, schitterende mond en lief kuiltje in de wangen) maar op de kamer was het echt mager:kussen mag geen naam hebben, en PZC lukt haar zelfs met wat aanwijzingen ook niet echt.

Het is een lieve meid, maar meer dan 6,5 kan ik er niet van maken (wel super Optik Fick als je daar van houd).

MiniME
16 september 2007, 07:53
Hum, vreemd, zie er verder helemaal niet bij staan in de lijst, ook niet onder andere namen;

De dame waar ik het over heb is een beauty, was paar weken terug ook in GT, was slechts paar uur aanwezig op de PHG beach party (dus mogelijk heb je haar gemist Willem2) en gisteren dus in GT. Ze gaf de naam Monique op (en dat deed ze paar weken terug in GT ook al) en heeft dus half lang zwart haar, stijl met leuke pony voor haar bruine ogen. Schitterende ogen, mond, neus, etc, eigenlijk 1 van de mooiste donkerharige dames die er rond loopt op dit moment in GT (en in PHG sprong ze er om die reden ook uit). Ze heeft beschaafde make-up, geen piercings, en ik geloof geen tattoo (maar heb ik niet zo op gelet, dus er kan er 1 op haar onderrug of arm zitten of zo). Ze is slank, mooie puur natuur B70 cup, mooie nek, handen, kortom: de ideale vrouw op het oog.

Ze is leuk gezelschap op de bank, maar houdt zelf het gesprek niet gaande. Op de kamer dus erg passief, niet onwillend, maar helaas dus ver onder het nivo wat we verwachten van de dames die dit beroep uit oefenen. Zoenen is erg ingehouden, bij het pijpen vergeet ze totaal haar handen te gebruiken en ook haar tong geloof ik. Vrij klinische bedoening en dus totaal gene herhalingsgevaar.

De vraag nu is alleen nog: is dit dezelfde Monique of een andere? Wie was er gisteren in GT (of op de PHG beach party) om daar antwoord op te geven.

Jansen
16 september 2007, 08:37
OOk afgelopen vrijdag was ze in GT en ook nog twee andere dames die al jaren in PHG werkten (een iets vollere dame uit voormalig Joegoslavie) en een slanke blonde dame met lang haar.

Jack42
16 september 2007, 09:07
ze is slank, mooie puur natuur B70 cup

Dit is helaas niet de Monique uit PHG.

MiniME
16 september 2007, 09:33
Misschien niet DE Monique, maar deze Monique is een paar keer in PHG geweest.

Gezien haar schoonheid moet ze toch ook door anderen opgemerkt zijn? Maar goed, gezien haar kamerkwaliteiten moeten we er ook maar niet teveel tijd aan besteden verder. Alhoewel: goede dames recenseren we niet, slechte wel toch? :D

pipokoeien
16 september 2007, 22:16
Pipo was gisteren ook in GT aangezien ik had gehoord dat Monique daar zou zijn en ik PHG de laatste tijd een beetjes lauwtjes vind. Geen Monique gezien maar wel een Monica(zij Hongaars te zijn) Pipo kwam wel een beetje laat en de Tatjana vertelde me dat ze 's middags weg was gegaan. Beide thekevrouwen waren er erg van overtuigd dat het de ex-PHG monique was.

Verder prima dag in GT gehad. Een stuk beter dan de laatste paar keer waar het of te druk was en/of de vrouwen niet mijn smaak waren. Moest maar eens vaker gaan...mjammie

pipokoeien
16 september 2007, 22:24
maar eh, hoe ziet B70 er uit? dat past beter bij de Hongaarse Monica. Monique gaat volgens mij meer van een kleine A naar een grote A, maar ach, wat weet ik van BH's

Willi69
10 januari 2008, 20:21
Ist das hier die Monique mit der großen Nase? :confused: Falls ja, dann arbeitet sie wieder im PHG.

pipokoeien
10 januari 2008, 21:48
Monique mit die grose nase? :freu::freu: da's goed nieuws :smile2: maar ja, eerst nog een dagje wachten :rubbel: en een nachtje slapen :sleep: en dan blijkt ze misschien alleen maar 1 dagje te zijn geweest :wand:

Zou leuk zijn maar gelukkig hebben we ook Kiara nog mit die andere grose sachen

hara1d
11 juli 2008, 01:09
ist seit gestern wieder im PHG, wie immer sehr schlank (aber gerade nicht leptosom), große Nase zwischen den lebhaften Augen und eine wohlschmeckende Mu.....:smile2::rubbel: Ich weiß nie ob ich mehr Unterhaltung möchte (sie spricht deutsch wie eine Deutsche) oder andere orale Ferigkeiten bevorzuge (sie bläst wie eine Russin) :baby2::roll:
Leider hatten wir nur 70 Minuten Zeit bis Feierabend, Monique legte eine Punklandung hin, 0 Uhr 50 waren wir "fertig" und es blieb Zeit für die Ziggie danach, Wiederholung jederzeit gern. :respekt:

Big30
1 oktober 2008, 23:40
Toen ik deze dame in PHG zag dacht ik weer eens zo'n nieuwe Roemeense die natuurlijk amper Duits en Engels spreekt. Maar dat was dus niet zo ;). Integendeel zelfs!

Ik moet haar zeker eerder hebben gezien maar kon haar niet op mijn netvlies krijgen. Anyway. Monique is een dame die buiten de kamer een leuke conversatie heeft, in inderdaad vloeiend Duits.

Op de kamer een goede sessie met haar gehad en na afloop nog wat nagebabbeld. Is meestal do+vr aanwezig dat is waarschijnlijk de reden dat ik haar niet zo goed ken want dat zijn nu net niet mijn favoriete PHG bezoek dagen.
Maar woensdag jl. was ze er dus ook weer, voor het eerst sinds lange tijd overigens.

:wink::wink:

Big30
14 december 2008, 00:48
Vrijdagavond toen ik met pipokoeien wat in het nachtcafe aan het loungen was kwam Monique ook even buurten. Haar aandacht gold natuurlijk primair haar liefje en dat is niet Big30 maar PK ;)!

Toen ze met PK uitgeknuffeld (nieuw woord uitgevonden!) was en weer vertrok zei ik nog tegen PK dat ik Monique 2 maanden geleden pas voor het eerst in Happy had gezien. Komt natuurlijk omdat ze soms wat lange pauzes inlast en haar vaste werkdagen uit fase lopen met mijn favoriete PHG bezoek dagen.

Maar goed het punt of eigenlijk de punten die ik wil maken zijn de volgende.

1. Monique werkt dus nog steeds in Happy, als ze aanwezig is meestal op de do en vr.
2. Tegen PK zei ik dat ik me kon herinneren met Monique gesproken te hebben maar niet meer wist of ik met haar gekamerd (weer een nieuw woord!) had. Toen zei PK dat hij soms ook niet meer wist of hij met bepaalde dames de kamer op was geweest maar dat dan oude recensies hem hielpen in geval van twijfel. Die twijfel had ik dus ook in geval van Monique, nu niet meer want herinner me nu wel de goede kamersessie die ik met haar heb gehad ja zelfs de kamer waar deze plaats vond :D!

Noot: Het verschijnsel als beschreven onder 2 wordt in de literatuur vaak beschreven als het Syndroom van Korsakov :p!

:wink::wink:

Ftotal
25 september 2009, 13:55
Gestern war es soweit und ich habe meinen "Freien Eintritt" eingelöst.
Nach längerer Abstinenz war die Auswahl an Mädels gewaltig.
Eine neue aus Deutschland, die vorher in Privatclubs gearbeitet hatte (Natalie) sollte meine erste Wahl sein, aber da sie ZK verneinte, habe ich dann doch abgelehnt.

Dann sah ich Monique aus Rumänien, nach eigenen Angaben seit 2005 im PHG, aber immer nur Donnerstags bis Samstags tätig. Sie hatte früher schwarze Haare, jetzt sind sie dunkelblond.

Sie spricht perfekt deutsch, hat auch ordentlich was im Köpfchen, aber deswegen war ich ja nicht hier.

Ihre Französischkenntnisse sind einfach genial, wie genüsslich sie mit viel Zeit und Gefühl dies praktiziert.
Sie tut dies auch bis zum Abschluss und hat auch danach nicht direkt aufgehört.
Ich sagte, dass wir ja noch Zeit haben und bat zum 2. Akt in der Stunde.

Nach einem schönen Ritt in verschiedenen Variationen kam es noch einmal zum Blasfinale, jedoch dieses Mal ohne Aufnahme.

Ich setzte mich nach dieser Buchung noch an verschiedenen Plätzen und schaute dem lustigen Treiben im PHF zu.
Einige Tanzeinlagen an der Stange und daneben, ein paar Schwätzchen mit Kollegen.
Dann bat ich Monique erneut zum 3. Akt.
Ich hatte jedoch keine Lust mehr auf Poppen, sagte ihr das und ob sie auf dem Zimmer nochmal so genüsslich wie beim 1. Mal ein Verwöhnprogramm vollziehen könnte.
"Wenn du magst" war ihre Antwort.
Und ob ich mochte. Anschliessend gab es noch eine Massage, bevor wir den schönen Abend zum Ende kommen liessen.

Bis bald mal wieder.
Ftotal

fervent
15 november 2009, 12:26
Vrijdag al eerste met de`e Monique gekamerd. En het is zeer goed bevallen. Perfect figuur, mooi regelmatig gezicht met mooie witte tanden. Maar vooral: Monique maakt op een prettige rustige manier contact. Geen haast. Pijpt echt prima, niet te hard maar ook niet zacht. Voor mij perfect. Neuken met condoom natuurlijk. Ze is best lekker strak. Inderdaad: bruin redelijk lang haar, cup a.
Herhalingsgevaar: als zij er is is mijn dag al goed in PHG

felrops
26 maart 2010, 08:15
Gisteren met Monique naar de kamer geweest. Een echte top ervaring was het niet. Ach, Monique is best een lieve meid maar wel eentje van het uiterst passieve soort op de kamer. Alles moest worden gevraagd, weinig werd aangevoeld. En er waren nogal wat beperkingen (zuinig zoenen, geen vingeren, geen eierlecken..). De blaastechniek was wel op een kundig hoog niveau. Zou ik iemand afraden van met Monique naar de kamer te gaan? Nee. Aanraden? Evenmin.

seksenfun
26 maart 2010, 21:02
Zou ik iemand afraden van met Monique naar de kamer te gaan? Nee. Aanraden? Evenmin.

Wat dan wel :smoke:?

popey01
26 maart 2010, 21:14
bij de juiste klik is het echt wel een aanrader,kunnen nog veel dames wat van leren.:):):)

Big30
23 juni 2010, 23:53
Dienstmededeling voor pipokoeien: Monique zag ik gisteravond na lange afwezigheid weer in PHG ;)!

Big30

pipokoeien
24 juni 2010, 23:53
mmm, denk dat Pipo morgen maar eens wat vroeger komt! Thanks Big30

pipokoeien
25 juni 2010, 19:28
vroeger gekomen maar nog te laat...ze was er alleen maar Wo en Do en heeft voor volgende week gezegd niet te komen. Bij de volgende waarschuwing moet Pipo dus toch nog sneller zijn

sputterdesputter
23 juli 2010, 15:55
ik heb monique al lange tijd niet meer gezien in phg. Is ze er nog steeds? welke dagen?

Big30
23 juli 2010, 22:30
ik heb monique al lange tijd niet meer gezien in phg. Is ze er nog steeds? welke dagen?

Eind Juni was ze dus in ieder geval nog in PHG. Ze is zeker geen Dame waar je de klok op gelijk kunt zetten als het gaat om haar aanwezigheid in PHG.
Sindsdien dacht ik niet meer gespot. Maar dat zegt niet zoveel ;), she always returns in Happy. Om zeker te zijn of ze aanwezig is gewoon ff PHG bellen.

B30

Willi69
24 juli 2010, 11:33
In den letzten Wochen war Monique nicht im PHG.

sputterdesputter
20 januari 2011, 20:03
ik heb monique lang niet meer gezien. weet iemand waar ze gebleven is?

Big30
20 januari 2011, 20:10
ik heb monique lang niet meer gezien. weet iemand waar ze gebleven is?

In ieder geval sinds juni niet meer in PHG gezien. Ga er van uit dat ze of weer een lange break heeft dan wel wellicht is gestopt.

knut
23 januari 2011, 11:39
Freitag war sie da:freu::freu::freu::freu:
und ich hatte sensationelle Stunden:liebe2:

egon, Dr. Rammler
23 januari 2011, 22:00
Freitag war sie da:freu::freu::freu::freu:
und ich hatte sensationelle Stunden:liebe2:

Willi69 war Samstag vor Ort, da war sie anscheinend nicht da ???

Scoobert
23 januari 2011, 22:22
Freitag war sie da:freu::freu::freu::freu:
und ich hatte sensationelle Stunden:liebe2:

Donnerstag war sie auch schon da, kann Pipokoeien ja bestÄtigen :biggrin:,

Aufgehört hat sie auch, aber nur mit rauchen ;), deshalb etwas zugenommen, aber dass past ihr sehr gut !

pipokoeien
24 januari 2011, 11:56
und wie!
maar het was alleen maar deze week. (behalve als ze goed geld gemaakt heeft deze week, dan zien we haar mischien toch weer snel terug) Ik heb in ieder geval mijn bijdrage gemaakt.

Franzis
4 februari 2011, 10:43
:heul:
Gestern am 02.02.11 war sie leider schon nicht mehr da...:nee:

Willi69
4 februari 2011, 10:51
Gestern am 02.02.11 war sie leider schon nicht mehr da...:nee:
Vielleicht hattest Du trotzdem einen schönen Tag und kannst berichten... :wink2:

sputterdesputter
23 oktober 2011, 16:43
Hoi,

Ik heb Monique al lange tijd niet meer gezien in HG. Heeft iemand een idee of ze ergens anders werkt?

Groet

Big30
23 oktober 2011, 16:47
Hoi,

Ik heb Monique al lange tijd niet meer gezien in HG. Heeft iemand een idee of ze ergens anders werkt?

Groet
Januari nog even kort aanwezig. Sindsdien niet meer in PHG gezien. Mocht ze al ergens werken dan denk ik niet in 1 van de meer bekendere clubs in NRW.

Franzis
24 oktober 2011, 09:56
Ich habe gehört, daß sie im 5.Element bei Fulda arbeitet.

Ob das aber noch so ist....:confused:

Big30
24 oktober 2011, 15:57
Ich habe gehört, daß sie im 5.Element bei Fulda arbeitet.

ja stimmt, war hier auch zu lesen. april 2011 war sie in 5E Fulda:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25533-5th-element-Fulda-Moni%28que%29&highlight=monique