PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Soraya

frankkinky
7 november 2007, 23:26
Haarkleur/-lengte : zwaart, lang
Lengte dame : 1,65m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : 50% Surinaams, 25%Italiaans, 25% Nederlands
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : ja, piercings o.a. in clit
Service: fzc, fmc, zoenen, nmc, soft-kinky, erot massage, beffen, anaal bij man
Voordelen: super GFE sex, maar ook knap, verzorgd, stijlvol en zeer gepassioneerd!
Nadelen: verslavend
Tijdsduur : 2 uur
Prijs :300,00
Extra’s bij het bezoek:fzc, anaal bij man

1 van mijn beste ervaringen dit jaar!

Vanavond togen wij als 3 stoute musketiers naar Den Haag en waren in ieder geval Roza en Soraya ieder voor 2 uur geboekt!

Het was puur op de verhalen en ik had mijn wandelbroeder na mijn fantastische ervaring Roza geadviseerd en dat bleek ook een schot in de roos!

Ik had Soraya dus nooit gezien maar had info via een andere klant en de verhalen van de gastvrouw.

Nou qua looks was er niets te veel gezegd, Soraya blijkt een mooi slank meisje te zijn met mooi zwart haar en groene ogen, heerlijk figuurtje met de juiste rondingen, heerlijk rond kontje, en een kleine C-cup, en een hele ondeugende uitstraling, ja dat was een goed begin!

Op de kamer spraken wij vrolijk tijdens het uitkleden met elkaar en liet ik vast de jacuzzi vol lopen, Soraya pakte haar spulletjes voor de nodige hygiene (vind ik een pluspunt!) en onder haar jurkje kwam een prachtig lichaam te voorschijn gehuld in zeer smaakvolle lingerie, en dan zit je bij mij al goed, een vrouw die geod verzorgd is tot in detail en ook haar vrouwelijkheid op de juiste manier weet te accentueren, die stijl, die klasse, en dan daarbij een bepaalde zelfverzekerde uitstraling maken voor mij dan het plaatje compleet.

Ze zoende mij, eerst aftastend, maar al snel meer teasend en voller, gewoon goed opbouwend en lekker! Ik streelde haar heerlijke zachte lichaam tijdens het zoenen en Soraya bewoog heerlijk sensueel mee, en bood mij aan haar bh los te maken, waarna een heerlijk mooie borstpartij (ik schat een kleine c-cup) tevoorschijn kwam. Ik kuste haar borsten en verwende haar tepels, heerlijk om met zo'n mooie frisse meid van 22 te kunnen vrijen, en deze dame had duidelijk ervaring dat was in elke beweging te merken.

We kropen de jacuzzi in en daar ontstond een heerlijke vrijpartij met een hoog GFE-gehalte (girlfriend-experience, voor de mensen die niet weten wat dat betekent, Soraya vroeg er ook naar ), ik moet zeggen ik mag niet vergelijken, maar dat doe je automatisch stiekum toch, het was een heerlijke vrijpartij die op een hoog niveau stond zoals ik die eerder dit jaar maar met 3 dames heb gehad waarvan er 2 bij Stout werken en vrij nieuw zijn

Het zuigen op mijn lip herkende ik ook van meerdere eerdere ervaringen begin dit jaar en eind vorig jaar, en ik was gewoon even in een trance in dat heerlijke warme water met deze beauty die wist wat zoenen was en hoe je een man naar de 7e hemel brengt.
Een heerlijke franse massage volgde in de jacuzzi waarbij de ballen ook goed werden meegenomen en teaserig ook een vinger langs mijn kontgaatje ging, ja Soraya wist mijn nick-achternaam

Op bed aangegekomen ging de heerlijke vrijpartij door waarbij ik genoot van haar strelingen en verwennerij met haar tong over mijn lichaam en vooral dat heerlijke zoenen waarbij ook mijn oor niet vergeten werd (heerlijke erogene zone is dat toch!), de Franse massage ging door en mijn ballen werden ook niet vergeten waarbij ik ditmaal wat heftiger werd gevingerd, voor kinkygames was Soraya ook zeker in net als bij Victoria en Roza!, Ik wil Stout vragen om de geplande verbouwing van kamer 8 om te zetten naar een kinky kamer, ik weet zeker dat dat een hit wordt met een paar kinky ladies in huis, want die combinatie is weinig elders te vinden, of het is een SM-studio voor hardere werk zonder sex, of je moet naar een raamdame. Aangezien kinky steeds meer toeneemt en met name nettere mannen graag eens even onderdanig willen zijn, zou dit storm moeten lopen bij Stout!

Ok, terug naar Soraya. Soraya vond het tijd dat ik het heft in handen nam dus na was teaserig zoenen en strelen van haar lichaam, borsten, navel, vond ik haar vrouwelijkheid wat heerlijk fris rook en smaakte en goed verzorgd was, haar piercing aldaar was spannend en zorgde ook voor extra stimulans bij Soraya, ze gaf ook duidelijk aanwijzingen over hoe ze gebeft wilde worden dus ook haar genot was belangrijk en dat was even later ook te merken aan haar lichaamstaal en schokkende ongecontroleerde bewegingen. Het werd op een gegeven moment zo heftig dat mij hoofd had werd vastgeklemd tussen haar benen toen haar orgasme naderde, een siddering ging door haar lichaam heen en even mocht ik nergens meer aan komen vanwege de gevoeligheid.

Ik was verrukt van deze vrijpartij en het werd tijd voor het intiem gaan waarbij Soraya bovenop mij klom en heerlijk begon te rijden over mijn harde lul heen, en dit ook gevarieerd, overgaand op haar verzoek naar doggiestyle waarbij ik ook hard mocht neuken , nou dat hield ik even vol, maar Soraya smeekte om meer, ik deed mijn best en zag de geilheid over het gezicht van Soraya trekken, ze draaide zich om, trok het condoom eraf en ging met haar gezicht onder mijn lul liggen, of ik wilde klaarkomen in haar gezicht was de vraag, dat had ik best gewild, maar ik was nog niet klaar met haar qua neuken en zo ging ik over in missionarisstandje (nieuw condoom er weer om) en neukte ik deze beauty heerlijk, en keek haar aan met die geile ondeugende blik in haar ogen, wat een vrouw, ik kon niet meer, zoveel energie had deze dame mij al gevergd. Uiteindelijk trok ik mijzelf af waarbij Soraya mij heerlijk met 2 vingers anaal bevredigde , even later kwam ik vanuit min tenen klaar terwijl Soraya mij zoende, mmmmmmmm, heerlijk, wat een geweldige date!, we hadden nog 5 minuten van de 2 uur over dus perfecte timing.

Soraya waste zich volledig en de tandjes werden gepoetst (zag ik dat niet eerder bij Victoria?), dus de verzorging bleef van een hoog niveau. Ik kwam heerlijk moe maar voldaan beneden waar Club Mayfair al geopend was met de bekende Mayfairdames en zelfs enkele Stoute dames

Helaas moesten we op tijd weg zodat ik niet even na kon praten met o.a. Soraya, Roza en andere bekende meisjes, maar dat haal ik zeker in, want dit smaakt naar meer, ik weet alleen straks haast niet meer uit wie ik moet kiezen

Ik durf hier te stellen dat dit 1 van mijn betere ervaringen was van dit jaar zonder andere dames tekort te willen doen!

Met de komst van de nieuwe dames stoot Stout mijn inziens door naar een hoger niveau en kan er nu ondanks de aanwezigheid van andere goede privéhuizen in Den Haag niemand in de schaduw staan. Het kan niet anders dan dat dit een aanzuigende kracht moet hebben voor nieuwe klanten, ook voor de andere goede Stoute meisjes.

Ik durf te stellen dat ik verslaafd ben, niet aan 1 Stoute dame, maar wel 4-5 stuks!

Dit niveau heb ik lang gemist maar is nu definitief terug en nog wel op een hoger niveau!

Ik ben zeer tevreden en kan haast niet wachten om weer te gaan, wie het dan wordt? tsja de keuzes worden moeilijker.

O ja, Soraya is een beetje van Nederlandse, Italiaanse en Surinaamse afkomst, en dan krijg je een prachtige sensuele knappe ondeugende vrouw met passie en meerdere mogelijkheden!