PDA

Volledige versie bekijken : Freude, 2005 /2006,



Pietje2008
2 december 2005, 22:47
Ik ben op woensdag in Freude 39 geweest.Het was er dessous-party.Buiten ziet het er uit als een pakhuis,binnen is het zeer knap en verzorgd.De hoofdtoon is er dieprood.Toevallig liep ik er Steffi (ex-Gt) tegen het lijf.
Ik heb toch gekozen voor Yasmine-zeg maar Mina-die buiten het masseerwerk in de kelder-aangaf ook op rustige tijden boven te werken.
Mina is 19 werkt smorgens in een schoonheidssalon en in de namiddag in Freude.Ze werkt bijna altijd en slaapt slechts 6 uur per dag.Ze heeft een stralende lach,wat ronde vormingen en is van origine poolse.Na een ondernemend halfuurtje vertelde ze mij haar prive-leventje.Het was een meevaller en de club trouwens ook.Alcoholische dranken zijn niet aanwezig.....49 hookers wel.:lostit:

The Big Boss
2 december 2005, 23:37
Ik ben nu twee keer bij Freude 39 in Bochum geweest en beide keren is het me goed bevallen. De eerste keer was met Constanzia en de tweede keer met een wat oudere dame, die er toch nog vrij aantrekkelijk uitzag. Beide keren heerlijk gepijpt en dat lijkt me de kwaliteit van Bochum te zijn.
Ook de binnenkomst is heerlijk: ontvangen worden door een naakte vrouw. Dat maak ik niet elke dag mee. De entreeprijzen zijn redelijk: 35 euro, maar daarvoor hoef je geen uitgebreid buffet te verwachten bij de saunaclubs.
Wel ruimschoots aanwezig is het vrouwelijk schoon in diverse pluimage, dus voor elk wat wils.

F

Hollandmale
13 december 2005, 08:01
Na de Partytreff in Dorsten hebben we 'n hotelovernachting genomen, en 's-morgens rond half 12 aangebeld bij Freude. Een beeldschone naakte Thaise deed de deur open; we waren meteen klaarwakker :eek: :D. Bij binnenkomst kun je kiezen uit 'n badjas of 'n handdoek. Ik nam 'n handdoek, Koekoek 'n badjas. Omdat we voor 12 uur binnen waren, was de entree 25,-. Je kluissleutel past beneden op de grote kluis, en op 'n handig klein kluisje bij de receptie. Zo hoef je niet steeds naar de kelder om je dames te betalen.

De catering is verbeterd; er is nu 'n kleine bistro met lopend warm buffet, waar je goed kunt eten. Verder hebben de faciliteiten 'n upgrade gehad; er is nu 'n Kino (seksbios) en de kamers zijn gemoderniseerd. Kamerprijzen zijn nu 50,- PER half uur; FT is 10,- extra. Een half uur met FT is in Freude dus nog steeds goedkoper dan in PHG/GT. Een uur met FT is in Freude weer iets duurder. En de entree is in Freude weer lager. Per saldo maakt het allemaal niet veel uit.

Dan de lounge en algemene indruk van deze FKK.

Die maakt op mij ronduit 'n goede, nette indruk. Ik las ooit in 'n verslag "donker hol met ouwe banken", maar ben het daar niet mee eens. Inderdaad is de verlichting gedempt en veel rood, ook de vloerbedekking en de banken, maar je bent zonder meer in 'n nette zaak. De dames zitten naakt op de ruime banken, of lopen rond als ze 'n drankje halen, of 'n ander plekje zoeken. In het algemeen neem je zelf het initiatief tot contact; de dames komen zelden uit zichzelf naar je toe. Zo te zien is er dus 'n animatieverbod. Het grote verschil is het ontbreken van 'n centrale bar, zoals in PHG/GT waar iedereen elkaar ontmoet, ook ijsberen onderling. Maar dat heeft mij niet gestoord; met enkele bekende andere ijsberen hebben we toch nog even zitten keuvelen in de bistro en in de lounge.

Dan de dames zelf. Die lopen zoals bekend naakt, zien er goed uit, veelal slanke twintigers, blond en donker, ook Latina's en Aziatische dames. Als je op 'n zondagochtend om half 12 binnenkomt en er lopen pakweg 20 dames, is dat in orde. Later op de middag waren er zo'n 30 dames. Van Svetlana hoorde ik dat het voor Freude-begrippen rustig was met dames, zelfs voor de zondag. Pijpen op de bank heb ik weinig gezien. Eigenlijk alleen Nana, en dan ook nog bij mezelf, maar daarover elders meer ;).

Het was zeer verheugend om Svetlana en Nana samen aan te treffen in Freude. Na ze 8 maanden niet gezien te hebben, had HM dat wel gehoopt, maar toch niet verwacht. Bij voorbaat dus al 'n geslaagd bezoek aan Freude :rolleyes:. Achteraf gezien grotendeels toeval, want Nana is net vorige week teruggekeerd uit haar vaderland, terwijl Svetlana volgende week vertrekt. Nana vliegt dan eind december weer terug naar huis; beide keren eind januari/begin februari weer terug in Freude. Wil je ze dus allebei ontmoeten, en op korte temijn, dan kan dat de komende week nog :p.

Voor de bezoeken aan Svetlana en Nana verwijst HM naar de separate recensies elders in deze rubriek. Het moge duidelijk zijn; HM had 'n zeer geslaagde middag in Freude, met 2 hele fijne dames waar het super mee klikt :luvlove:.

Hollandmale
25 december 2005, 07:53
Op zoek naar 'n FKK die op Heiligenabend open was, las HM 'n berichtje op het Rheinforum. Freude zou tot 20.00 uur open zijn; dat bleek na 'n telefoontje inderdaad te kloppen. Twintig dames aanwezig, 'n belletje naar Koekoek; samen in 50 minuten :eek: van Eindhoven naar Bochum gevlogen :D. Kwart over 3 binnen, gedoucht, hapje gegeten en het vrouwelijk schoon geinspecteerd. Inderdaad 'n kleine 20 dames, grotendeels weer anderen als 2 weken geleden. Ook deze zagen er goed uit, echter wel 'n paar die slechts kort op de kamer waren. Die vielen dus af; zo bleven er 'n stuk of 5 kandidaatjes over, onder wie Nana. Daarmee was HM's eerste kamergang 'n feit, deze keer 'n half uur, ook nu weer geheel naar wens :blow2:.

Terug in de lounge kwam m'n compaan pas na geruime tijd van de kamer, met 'n zekere Cherine. Z'n gezicht sprak boekdelen, dus meldde HM zich daarna ook. Mede omdat-ie al goeie dingen van Cherine had gezien, op de bank. Een dame die publiekelijk haar partners zo weet op te geilen, moet in orde zijn, en dat bleek ook. Details in 'n separate recensie, maar het was 'n goed half uur :p. Vervolgens iedereen Frohe Weihnachten gewenst en even voor achten vertrokken. Jammer dat we zo laat ontdekten dat Freude open was. Eerste Kerstdag (vandaag) is Freude gesloten, 2e Kerstdag is men open, 31-12 EN 1-1 is men gesloten. Stond niet op de website, wel op de schermen in de lounge. HM wenst iedereen eveneens prettige kerstdagen ;).

Rob10
6 februari 2006, 20:03
Hedenmiddag ben ik hier nog geweest, ik heb niets gezien,zelfs geen verbrande billen:moon: , niets geroken en niets hierover gehoord. Dus valt weer mee. Ik zie ook geen naakte dames op de video, zelfs geen Lena maar die was er dit keer ook niet:o

lekker strak
16 februari 2006, 14:35
Kan iemand mij helpe aan het telefoonnummer van freude 39.?

Vast bedankt.

Lekker strak

Willem2
16 februari 2006, 15:22
www.freude39.de

Of Noch mehr erfährst Du über unsere Infoline
0 2 3 4 / 9 5 8 0 1 1 4

Das Thekentelefon erreichst du unter::
0 2 3 4 / 9 5 8 0 1 1 5

Gruesse Willem2 ;) :wink:

MiniME
26 februari 2006, 18:23
NA zeker 6-9 maanden niet meer geweest te zijn, toch maar weer eens naar Freude 39 afgereisd. Is errug mooi geworden daar, is een stuk beter dan vorig jaar, 2x zo groot (Freude 38, wat een aparte club was, is erbij getrokken).

Midden op de dag zijn er veel (60) dames, en – geloof het of niet - een stuk mooier dan in GT. Zeker degene die houden van perfecte lijfjes zonder buikjes komen hier aan hun trekken!

De sfeer is er wel heel anders dan in GT. Meer een luxe bordeel dan een club, maar niet onplezierig. Een super GFE ervaring zul je hier wat minder snel meemaken, maar goede sex met een klasse dame zeker wel.

Tussen 10 en 12 is de entree 25 euro (daarna 35 euro). Dit is inclusief eten en drinken (geen alcohol en daar zijn de dames heel erg blij mee..........een aantal GT dames begint die dronken nederlanders al goed "zat" te worden!).

Eten is een stuk verbeterd. Ook hier nu een mooi kino, met groot bed plus een sauna en vele kamers. Zoals bekend zitten alle dames in eva kostuum op de bank, dus kun je gelijk die buikjes controleren!

Uiteraard op Svetlana en Nanna afgelopen en na uitgebreid geklets, met zijn 3-en de kamer op. Geen verrassing: super, lang geleden dat ik zo’n ervaring heb gehad!

Krelis
18 maart 2006, 09:36
De entreeprijzen zijn op beide niveaus intussen wel met €10 verhoogd (€30 <12:00 | >21:00 / €45 12:00-21:00). Ik was er al een tijdje niet meer maar ik neem niet aan dat de damesprijzen evenredig verlaagd zijn.

Hollandmale
3 april 2006, 08:22
De entreeprijzen zijn op beide niveaus intussen wel met €10 verhoogd (€30 <12:00 | >21:00 / €45 12:00-21:00). Ik was er al een tijdje niet meer maar ik neem niet aan dat de damesprijzen evenredig verlaagd zijn.Op de website staat nu het volgende:
10 - 12 Uhr 30 €
12 - 21 Uhr 50 €
21 - 01 Uhr 30 €
Op de Duitse forums wordt gesproken over verhoogde kamerprijzen:
- 1/2 uur PMC: € 60
- 1/2 uur PZC: € 70
Tja, dat klinkt allemaal niet best :nee:. Kennelijk anticipeert men alvast op het miljoen buitenlandse toeristen tijdens het WK :moon:.

Rob10
3 april 2006, 12:58
Net ff geinformeerd bij de Thekefrau naar de toegangsprijs maar dat kwam ik niet te weten. Er werd keihard verteld dat er alleen Duitsers welkom zijn, en na mijn vraag Nederlanders?, alleen wat gestotter:confused: . Dus buitenlandse toeristen zijn dan ook niet welkom.:hah:

Willem2
3 april 2006, 13:26
Deurbeleid bij Freude is vrij streng.

Willem2

MiniME
3 april 2006, 20:30
Deurbeleid bij Freude is vrij streng.

Willem2

Heb nog geen Nederlander geweigerd zien worden in Freude de afgelopen jaren........denk alleen dat ze met het nieuwe prijsbeleid er wel voor zorgen dat de Nederlanders Freude gaan weigeren, uh, vermijden!

Leuke club, alleen de charme was dat er goede service tegen goede prijs werd geboden. Nu kun je overal elders beter en goedkoper terecht lijkt me, dit zullen de dames ook gaan merken en binnenkort zien we dan hopelijk Svetlana en Nanna weer in GT terug! :D

Het lijkt er op dat die grote verbouwing ook erg duur was en ze dat nu terug proberen te verdienen..........tsja, en het is nog steeds geen PHG of GT, dus moeten ze niet zo'n grote broek aantrekken met de verhoging van de prijzen.

Freddy_K
20 april 2006, 18:47
ik was laatst ook eens in Freude 39 ofwel Paradiso zoals het nu heet. FKK is gehuisvest in een soort van hangar. Het is binnen groot en mooi maar de sfeer is heel anders als PHG, meer vergelijukbaar met Villa Romantica (hoewel VR vele malen kleiner is). Er is een klein "restaurantje" bij wat ik wel een leuk idee vind. Beneden is een leuke Thaise masseuze en daar heb ik mij eens door laten masseren. Moet volgende keer eens vragen of ze mee naar de kamer wil want ze is erg knap :p

In de centrale zaal staan vele banken. Ik heb ze niet geteld maar ik schat 20 of misschien 30. De helft is ongeveer bezet met dames, elk op een afzondelijke bank. Binnen is het donker wat het soms wat lastig maakt de meiden juist in te schatten qua schoonheid. Gemiddeld een hoog niveau van de vrouwen (hoewel ik er maar 3 uur ben geweest) maar ik heb geen uitschieters gezien zoals je dat wel meemaakt in PHG (Loredana, Lita, Mila, Rosalin, Naomie :p :p :p ). Een aantal malen naast een dame gaan zitten maar toen bleek dat het er van dichtbij toch minder aangenaam uitzag ...

toppunt van de middag was de mooie Thaise masseuze. Ik betaalde 50 euro entree en op de kamer was het 50 euro / half uur incluis PZC. FT was geloof ik 10 euro meer maar heb ik niet gedaan. Ik ga denk ik nog wel een keertje kijken maar PHG blijft favoriet.

Hollandmale
7 mei 2006, 09:08
Afgaande op berichten elders was Freude deze week 'n dagje dicht, maar daarna weer gewoon open :smile2:.
Op de website http://www.freude39.de/ staat momenteel deze melding: In Kürze sind wir wieder da !! :confused:.

Freddy_K
7 mei 2006, 09:10
Afgaande op berichten elders was Freude deze week 'n dagje dicht, maar daarna weer gewoon open :smile2:.
Op de website http://www.freude39.de/ staat momenteel deze melding: In Kürze sind wir wieder da !! :confused:.

ik hoorde vorige week van een dame in Samya dat de baas van Freude (en andere aangelegenheden) wat problemen heeft met de belastingen.

099
8 mei 2006, 16:21
Freddy, lees een keer hier :rolleyes:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2080

Hollandmale
10 mei 2006, 09:06
Seit gestern laufen in der Freude alle CDLnen (mit ganz wenigen Ausnahmen) in Dessous herum. Haben sich angeblich alle abgesprochen, weil die große Mehrheit keine Lust mehr auf komplett nackig hat. Nutzen wahrscheinlich die aktuelle Unsicherheit aus. Komisch das. Und schade eigentlich. Jetzt liegt der Eintritt endlich wieder bei 25/35€, dafür kann man aber die leckere Mädels nicht mehr in ihrer ganzen Pracht bewundern :mad:.Citaat RF: de dames in Freude lopen niet meer naakt, maar in lingerie :heul:. Echter is de entree weer zoals-ie was; 25,-/35,-.

Rob10
12 mei 2006, 22:40
Dat van die 2 eigenaren doet me denken aan december 2004 in Freude 39, toen hadden de eigenaren ook mot:ranting2: en draaide 1 van hen de verwarming uit, haalde de tv's weg en meer van dat ongein. Blijkbaar is dat nog steeds aan de gang daar....de ene wil een entree van Euro 35 en de ander Euro 50. :motz:

boo
24 mei 2006, 17:32
Enige tijd geleden is er schijnbaar het een en ander gebeurd in Freude. Is iemand er onlangs nog geweest, is alles weer als voorheen ?

blijemotorrijder
26 mei 2006, 10:15
Enige tijd geleden is er schijnbaar het een en ander gebeurd in Freude. Is iemand er onlangs nog geweest, is alles weer als voorheen ?

Vorige week ben ik er nog geweest en geen problemen ondervonden.
Alles was weer als vanouds.

Willem2
26 mei 2006, 10:53
Vorige week ben ik er nog geweest en geen problemen ondervonden.
Alles was weer als vanouds.

Ja waren de prijzen en de dames dan ook weer als "vanouds".
Ik denk dat sommige dat toch wel willen weten hoe de prijsstructuur nu weer is.

Willem2 :wink:

HalJam
26 mei 2006, 14:48
was gisteren nog 50 € entree en 35 € in Happy Hour (10-12 en 21-24 uur)

Flurkman
26 mei 2006, 16:38
Vorige week ben ik er nog geweest en geen problemen ondervonden.
Alles was weer als vanouds.

Wel moet het Gästebuch nog wat bijgewerkt worden: op dit moment is de recentste bijdrage die van 18 april...

Normaal zijn er praktisch dagelijks bijdragen. Heb zelf al wel ondervonden dat een ingestuurd bericht er gemakkelijk een week over doet om ook echt gepubliceerd te worden.... Eén van mijn berichten is zelfs nooit gepubliceerd omdat er wat (lichte) kritiek in stond. Over censuur gesproken...

Dat het publiceren van kritische bijdragen een meerwaarde betekent voor de geloofwaardigheid van een forum/Gästebuch, wel dààrvan heeft men bij Freude nog nooit gehoord...

Nou ja... domheid is onuitroeibaar!

Groeten van Flurkman, die niet kan weerstaan aan de drang tot enige betweterigheid.

Willi47
26 mei 2006, 20:14
Happy Hour was vandaag 30,00 Euro

groetjes Willi47

snikkelmans
28 mei 2006, 09:37
Compleet uitgekeken op het vaak uitpuilende GT nu maar eens mijn keuze op Freude39 laten vallen. Totaal anders, meer gericht op hetgeen waarvoor we er toch naar toegaan, doch dan zonder het cafe-achtige gebeuren.
Mooi meegenomen dat de dames geheel ontkleed rondhuppelen, hetgeen een stuwend efect op het libido heeft. Wat is er dan allemaal te zien ?Wel op deze zaterdagmiddag bij binnenkomst z’n 25-30 dames waarvan het merendeel bij mij aantrekkelijk oogde, later tegen 8 uur hooguit nog 15-20 dames terwijl het aantal beren wat toenam en ook de Nederlandse taal. Wat me opviel was dat de op de banken voor zich uitstarende dames
na de toenadering van een beer helemaal opveerden. Nawat “voorwerk”wordt er natuurlijk al snel over naar de kamer gaan gesproken, doch ik ervoer dat het geen enkel probleem is dit wat uit te stellen. Zelf heb ik de keuze laten vallen op Martha, een Poolse met een goddelijk lichaam en D cup en Ina uit Belarus. Beide voerden mij,
met alles er op en eraan, tot een heerlijk hoogtepunt.
Verder, geen echte topdrukte van beren, geen gedeel van je kleedkastje, zoals tegenwoordig bij GT gebruik is, lekker op je gemak het gebeuren aanschouwen.
Het doorlopend buffet stelt niet veel voor, geen alcoholische dranken, doch
met mijn flacon jonge Snaps in mijn bademantel kon ik dit compenseren en
vriendelijk leiding. Prijzen Euro 50,- entree en ook voor Euro 50,= het complete programma. Jammer van de reistijd toch, moet je hier in Holland eens proberen !
Dus boys, deze gelegenheid van harte aanbevolen

blijemotorrijder
9 juni 2006, 09:43
Over Freude39

Prijzen zijn nu als volgt:
Entree v&#242;&#242;r 12 uur 30 Euro
Entree 12 -21 uur 50 Euro
Entree na 21 uur 30 Euro

Half uurtje met dame 50 Euro
FT 10 Euro extra
Heel uur met dame 100 Euro

Schoonheid van de dames en kwaliteit van de geboden service nog steeds op zeer hoog nivo.

Dennis
17 juni 2006, 23:25
Vandaag maar eens richting Bochum gereden om samen met FK Freude 39, tegenwoordig Paradiso geheten, te bezoeken. Een FKK met min of meer eigen afrit van de Autobahn, kan het gekker?

Paradiso (zo heet het dus officieel, maar velen van ons zullen het als Freude 39 kennen) is niet gehuisvest in een fraaie bungalow (ala HG, PHG en GT) noch in een modern bedrijfsgebouw (ala Samya) maar in een ordinaire fantasieloze loods. Ziet er van buiten niet uit, maar ik moet de eerste ijsbeer nog tegenkomen die voor het fraaie architectonische ontwerp komt. Paradiso (formerly known as Freude 39) laat geen buitenlanders toe, zo werd nog vantevoren telefonisch meegedeeld (waarschijnlijk op basis van ons niet perfecte Duits), maar hollanders waren wel welkom :rolleyes:

Eenmaal binnen entree betaald, bademantel en sleutel ontvangen. Boven in de hal bij de receptie zijn kluisjes voor de waardevolle voorwerpen, beneden zijn de kleedruimtes en toiletten en douches. Ook hier geen fraaie sauna's, douches etc, maar gewoon saaie witte tegels. Duitse degelijkheid zeg maar. De kleedruimte is redelijk ruim en de douches netjes en goed.
Naast de receptie is een klein restaurantje met 20 zitplaatsen en een doorlopend buffet opgesteld, vergelijkbaar met PHG. Niks bijzonders wederom, maar wel fatsoenlijk eten de hele tijd door. Aan de andere kant van de receptie is de grote "huiskamer" (circa 20 x 25 meter) met vele banken en tv's en ook een bioscoop met een groot bed, wat banken en een groot scherm met (deze periode) voetbal. Binnen in de club is het vrij donker. De schermerlampen (model "zoals bij mijn oma") geven de club een echte bordeelsfeer. Iets meer licht zou mischien wenselijk zijn, maar misschien ook wel dodelijk kunnen zijn voor de gecreerde sfeer.

Op deze zaterdag waren er 's middags zo'n 40 dames aanwezig. Allen zo tussen 20 en 30 jaar oud en verreweg de meesten prettig voor het oog. Geen echte supermodels, maar ook geen lelijke meiden. 's Avonds liep het aantal meiden iets terug tot zo'n 20. Voorbij de huiskamer kom je in een gedeelte waarin nog een extra bar is, een sauna, douches en de kamers waarin de sex plaatsvind. In Paradiso is het niet ongebruikelijk dat er op de banken al gezoend en gepijpt wordt. De verhouding ijsbeer/ dame was ongeveer 1 op 1. Gelukkig niet het massale zoals in PHG of GT op zaterdag. Alles lekker rexaled. Kom je voor een uitbundige partysfeer, dan is Paradiso not the place to be.

Entree was 50 euro (tussen 13 en 21 uur, daarvoor en daarna 30 euro), de dames verlangen 50 euro voor een half uur, FT kost 10 euro :eek: extra :D. Het publiek is in doorsnee iets ouder als elders. Sommige dames kwamen mij bekend voor (van het naburige Heavensgate??).

Al met al een geslaagd bezoek aan nette club met een goed aanbod aan dames. Prettige sfeer, leuke meiden... Kom hier zeker terug!

Dennis
13 augustus 2006, 06:54
Pffff..... net voor 12 uur Freude bereikt en dus voor 30 euro naar binnen. En dat terwijl verkeerslichten, auto's met caravans, wegwerkers die niet werkten en regenbuien nog zo hun best hadden gedaan ons op te houden en te laat in Bochum te laten komen. Daarbij hadden ze natuurlijk over het hoofd gezien dat Dennis en FK zich voortbewegen in een stukje Deutsche Wertarbeit en de topsnelheid van deze voiture ver boven het wettelijk toegestane (in NL althans) ligt.

De parkeerplaats was al lekker vol. Binnen in Freude ook een lekker gezellige drukte. Veel ijsberen en zeker een 20 tot 25-tal dames op dit tijdstip. Gedurende de middag zouden er nog meer arriveren. Het aanbod van dames was goed. De dames zijn over het algemeen mooi. Zelfs de in mijn ogen iets minder fraaie dames liepen af en aan, er werd blijkbaar goede zaken gedaan. Of het er iets mee te maken heeft weet ik niet, maar in Freude is het heel normaal dat de dames Französich Total doen en dat kost je dan 10 euro extra. Da's niet veel voor een geile ervaring als je je zaad in het mondje van een fraaie dame mag achterlaten.... Sommige dames vragen zelfs of je dat wilt (bieden het dus zelf aan), anderen moet je het echt vragen.

Bankactie was weer aan de orde van de dag en 1 dame en heer presteerden het zelfs om en plein public in de kino de daad te verrichten. Eerst praktisch onopgemerkt, maar gaandeweg kregen steeds meer bezoekers, personeel en dames in de gaten dat hier gewoon geneukt werd! De een liep snel door, anderen bleven kijken hoe de betreffende dame haar klant bereed :cool:

Op zich bevalt deze club mij wel; ruim opgezet, 2 mooie saunas en een goed aanbod van dames. Bovendien zijn veel gasten er maar even (hit and run), dus superdruk wordt het niet snel.

HalJam
17 augustus 2006, 17:52
Soms er is wat meer goedkoop! Nu 45 € entree en Happy Hour 30 €

HalJam
21 augustus 2006, 17:03
Mijn informatie was niet correct. Het was alleen 45 € en een foute op de homepage. :ranting2:

Sorry, maar entree is nog steds 50 €

Dennis
3 september 2006, 08:52
Zaterdag 2 september weer naar Bochum gereden. De vakanties zijn voorbij, dus gelukkig heel weinig caravans op de Autobahn, 't schoot lekker op. Tegen 15 uur gearriveerd.

Eenmaal binnen opvallend veel ijsberen. Heel veel zelfs. Weinig dames, hooguit 15 tot 20 dames van plezier. Het leek erop alsof de Poolse delegatie massaal vakantie had genomen. Maar gelukkig zijn de Russen er nog. En nog een donker meisje en later ook nog 2 cubaanse zusjes (waarvan 1 heel lekker :smkiss: ).

Roxy was er ook, hetgeen Freddy natuurlijk weer heel blij maakte. Lekker ding; Slank, lange benen, mooie tietjes, geil koppie. Deze dame zat niet stil (letterlijk) . Later trof ik haar nog aan achter in de gang (waar vroeger de scheiding tussen club 38 en club 39 was) terwijl ze op de bank werd genomen door een sportief gebouwde ijsbeer. Zo af en toe zie je ijsbeer en dame en public de daad bedrijven.... 't ging er heftig aan toe, maar plaatsvervangende schaamte deed mij snel doorlopen ( ik ben niet voyeuristisch ingesteld)

Dennis vertelde mij dat Roxy ergens achter in de gang door de Ijsbeer flink te grazen werd genomen op een bank (heeft dat meisje dan geen enkele scrupules?).

Al met toch 2 keer hele goede kamerbezoekjes gehad. 1 met een mooi slank russinnetje met zwart haar, die ook al uitgebreid op de bank zoent en pijpt en later nog met, volgens Freddy de oudste dame uit de club, een wit-russische blonde. Ok, de jongste was ze niet (30?), maar wel een lekker sexbeest.

Trouwens, Freddy overdrijft wel vaker :thefinger :D

:wink:

Mauriceyep
24 oktober 2006, 19:20
Vorige week voor het eerst in Freude geweest, na alle wisselende geluiden toch maar eens gaan kijken met MiniMe. Gt begint een beetje te vervelen en het gevoel van "we horen bij het meubilair" begint bij mij steeds meer aanwezig te zijn. Door alle wegwerkzaamheden in Duitsland en de bijbehorende files op de valreep 2 minuten voor 12.00 uur binnengestormd om zo toch de welverdiende korting nog binnen te slepen.

Na alle wisselende verhalen over Freude viel het mij 100% mee. De dames zijn erg slank en in de categorie mooi tot zeer mooi. 5 bekende dames gezien uit GT en deze bevonden zich qua uiterlijk aan de onderkant van de markt.
Sfeer is er niet veel, of je moet houden van een donker schemerlampengrot, maar sfeer kan je maken nietwaar? Alles bij elkaar een geslaagde dag. Relaxt eten, geen wachtrijen en ... drie keer zeer goede sex.
Zaterdag weer! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Mauriceyep
28 oktober 2006, 19:52
Vandaag Freude op herhaling. Deze keer zonder files al om 11.00 uur gearriveerd en met 30 euro weer keurig binnengekomen. Het aantal dames was vandaag iets lager, maar daarom niet minder van kwaliteit. MiniMe stormde om 12.00 uur ook nog binnen.

De sex maakte vandaag hongerig: 4 keer gegeten, prima eten en verder nog een complete tros bananen en een paar liter koffie, cola etc naar binnen gewerkt. :essen2:
Vandaag de kamer opgezocht met Russische Eliz (een heerlijk zachte 23 jarige schoonheid die voor mij niet te weerstaan is), Thaise Pop (iets ouder, maar vaardig) en Italiaanse Katharina (leuk, goede sex en gezellig).
Uiteindelijk enigszins strompelend, maar voldaan naar huis gegaan!:flatto-by :plapper:

flens
28 oktober 2006, 20:17
die Katharina aus Italien habe ich auch schon gesehen.

Kannst Du was zu ihrem Service sagen, gerne auf Deutsch :-)))?

Boobies
28 oktober 2006, 20:45
Thaise Pop (iets ouder, maar vaardig)

Is dit de Thaise met de getunde borsten inderdaad ietsje ouder al een paar keer gezien maar (nog) niet te pakken gekregen staat zodoende op de to do list!!

Mauriceyep
29 oktober 2006, 18:40
Pop: aan de borsten is niets onnatuurlijks als je dat bedoeld.
Service von Katharine: :eek: sie macht liebe :inlove:

MiniME
30 oktober 2006, 20:19
Zoals te zien is aan het verslag van MY maken veel dames "Liebe" in Paradise (voorheen Freude 39) :D

Het was wel weer een dag met super vrouwen. De looks en figuurtjes van de dames is bijna altijd boven de 8 en de service boven de 9! Veel Poolse en Russische dames, met af en toe een verdwaalde Duitse (maar ook deze 30-jarige Bianca uit Berlijn was erg appetijtelijk, vriendelijk en goed!). Verder waren natuurlijk Alexandr(i)a, Svetlana, Nanna, Nelli, Katharina, Pop, Matti, Eliza, etc er ook! Constanzia helaas deze keer niet............

Drinken blijft helaas beperkt tot frisdrank en koffie. Eten is prima, en het fruit ook (als tenminste niet iemand voor je alle bananen al op heeft gegeten! :D).

Wordt zeker weer vervolgd, ondanks de soms moeizame tocht er naar toe.

Freddy_K
31 oktober 2006, 08:09
ik belde een paar dagen geleden voor Roxy, Sherry (Cherry?) en Elena. Elena werkt er nog wel maar Roxy niet meer en Sherry officieel nog wel maar is seit lange nicht meer gesignaleerd. Waar zijn deze meisjes gebleven? Is Roxy in een andere club gesignaleerd?

Dennis
1 november 2006, 20:57
Volgens berichten op BordellCommunity en Rheinforum is FKK Paradiso, het voormalige Freude39, momenteel gesloten :nee: :nee:

Willem2
2 november 2006, 23:54
Volgens Rheinforum staat het te koop voor 1,5miljoen euro.
Of het daadwerkelijk dicht is weet niemand exact.
Ik denk dat het weer wordt overgenomen. ( Staat iets van Dolce Vita in Düsseldorf)

Groeten Willem2

Bennie.C
3 november 2006, 05:54
Als je opbelt neemt niemand de telefoon op (beide nummers niet) dus zou best dicht kunnen zijn. Ik had eigenlijk in de planning in komende woensdag daar een bezoekje te plegen maar weet het nu niet meer.
Als iemand zeker weet of het open of dicht is, laat het dan even weten zodat ik woensdag niet voor niets daarheen rij.
Als het dicht is, weet iemand waar Nanna en Svetlana dan nu zitten ?

Dennis
3 november 2006, 06:09
Freude 39 is momenteel dicht. Op Rheinforum staan in ieder geval 2 topics hierover (wel verschillend van aard verder).

Sinds de avond van 31 oktober is Freude dicht. Volgens een lid van Rheinforum, die zegt werkzaam te zijn in Freude, zal het vandaag 3 november weer opengaan. We zullen zien.

Er worden op 't Rheinforum 2 websites genoemd:

www.fkk-freude39.de en www.fkk-paradiso.de, die beiden betrekking hebben op deze club. De ene heeft het over "geen entree" en "wij zijn geen FKK club" en de andere over "entree 70 euro, half uur 60 euro". (Al deze beweringen wijken trouwens af van de "oude" prijzen, waarbij entree (€ 35 of € 50) afhankelijk was van het tijdstip en een half uur 50 euro kostte, en FT/ CIM € 10 extra kostte

De "zwangsverkauf" staat gepland voor 17 november. Geschatte waarde van het hele object (FKK club en de achterliggende disco) € 2.3 miljoen (@W2 die 1,5 miljoen betreft een ander object naar mijn mening). Zie ook http://www.zvg.nrw.de/bochum/48b_k_144_2005_g.pdf voor een uitgebreidde beschrijving door een bouwkundig buro.

Alle bovengenoemde info is ook op het Rheinforum te vinden

Willem2
3 november 2006, 09:42
@Dennis :freu:
Ik denk dat het op deze wijze niet zo snel zal opengaan. Maar we zullen wel zien, horen, lezen..............

@ Bennie C.
De grootste kans om Nanna en Svetlana nu aan te treffen is uiteraard GoldenTime.

Gr. Willem2

Mauriceyep
3 november 2006, 18:50
Weet iemand al wanneer de dames per opbod worden verkocht?:D

MiniME
3 november 2006, 22:04
Ik neem aan dat in die 1,5 mio minimaal 20 dames zitten voor het 1e jaar :D

Maar serieus: wat zou er aan de hand zijn? Afgelopen zaterdag was het nog "business as usual" en ook de mij bekende dames zeiden nog netjes "tot volgende week!".

Goed, gezien de vraagprijs zal ik morgen een grote koffer met geld meenemen! :D

Willem2
4 november 2006, 02:40
Ik neem aan dat in die 1,5 mio minimaal 20 dames zitten voor het 1e jaar :D

Maar serieus: wat zou er aan de hand zijn? Afgelopen zaterdag was het nog "business as usual" en ook de mij bekende dames zeiden nog netjes "tot volgende week!".

Goed, gezien de vraagprijs zal ik morgen een grote koffer met geld meenemen! :D

Dan doen ze wel open voor je :D
Bijna de hele week schijnen ze dicht te zijn geweest maar voor MiniMe zijn ze zaterdag wel open ;) :D

MiniME
4 november 2006, 07:40
Nou, heb wat onderhandelt en voor 1 Mio is de deal done (inclusief 10 DVPs) :D

Zal jullie matsen en niet gelijk een prijsverhoging doorvoeren en kijken of er vanaf heden licht-alcoholisch geschonken kan worden. :teuflisch

Laatste nieuws op Rheinforum van een "insider": "es hat sich einiges geaendert.wir haben jetzt einen neuen chef.das man die freude telefonisch nicht erreichen kann das liegt daran,das erst noch alles umgemeldet werden muss.habe infos das eine neue nr. ende naechster woche vorhanden sein soll.auch diese paradiso homepage gehoert nicht aktuell zur freude.keine ahnung ob das ein scherz sein sollte. tageskarte 30 euro.die preise von den maedels wie gehabt.falls du dir trotzdem noch unsicher sei solltest,dann hole dir einfach direkte infos im laden.bis dann"

Hollandmale
4 november 2006, 09:20
Laatste nieuws op Rheinforum van een "insider":

"es hat sich einiges geaendert. wir haben jetzt einen neuen chef. das man die freude telefonisch nicht erreichen kann das liegt daran, das erst noch alles umgemeldet werden muss. habe infos das eine neue nr. ende naechster woche vorhanden sein soll. auch diese paradiso homepage gehoert nicht aktuell zur freude. keine ahnung ob das ein scherz sein sollte. tageskarte 30 euro. die preise von den maedels wie gehabt. falls du dir trotzdem noch unsicher sein solltest, dann hole dir einfach direkte infos im laden. bis dann"Heb de andere RF-postings van deze insider bekeken; het moet 'n Freude-dame zijn, zoals deze posting al deed vermoeden.
Conclusie: Freude is alweer open, prijzen hetzelfde, nieuwe bedijfsleiding, volgende week weer bereikbaar op nieuw tel.nr. :smile2:

oblix
4 november 2006, 13:13
startpagina van hun website is weer in de lucht. www.fkk-freude39.de
Er zijn nieuwe eigenaren, zo te zien heeft dolce-vita dusseldorf hier iets mee van doen.

MiniME
4 november 2006, 18:26
startpagina van hun website is weer in de lucht. www.fkk-freude39.de
Er zijn nieuwe eigenaren, zo te zien heeft dolce-vita dusseldorf hier iets mee van doen.

Vergeet deze site, er staat een hoop onzin op ("Wir möchten darauf hinweisen, dass wir kein FKK-Club sind und keinen Eintritt erheben. Auf Wunsch reservieren wir Ihnen gerne auch ein Zimmer ihrer Wahl.")

Goed, stond vanochtend om 11:30 met mijn koffer met geld voor de deur en zoals Willem2 al voorspelde: ik mocht naar binnen! :rofl:

Ben (als potentiële koper! :D) uiteraard even op onderzoek uit gegaan, hier de feiten:
- de club was afgelopen week 2 dagen dicht
- de club (dwz "de business") heeft nu een nieuwe eigenaar
- het fysieke gebouw is nog wel te koop
- de nieuwe eigenaar laat voorlopig alles zoals het is, later zal er mogelijk wel eea veranderen
- entree is in de de maand November altijd Euro 30, dus niet alleen tijdens Happy Hour
- de overige prijzen zijn (ook) hetzelfde gebleven
- de dames trouwens ook, alleen..................waar er normaal 30-40 vrouwen zijn, waren er vandaag slechts 15-20, het aantal ijsberen was echter extreem hoog, dus........ :sleep: gelukkig waren er in de loop van de dag ook nog maar 20 ijsberen :D
- de oude eigenaar heeft nog wel wat dingen meegenomen die nu een vreemde lege plek achter laten, zoals 1 koffiemachine, de beamer in de kino, een paar TV schermen en de "Service Computer" (dit is een PC waarop je de aanwezige dames kon zien, inclusief geboden service! innovatief en alleen eerder gezien in Praag!)

In de loop van dag waren er nog een paar "geïnteresseerden" op bezoek voor het pand, die uitgebreid kwamen rondkijken, met de makelaar(?) er bij. Goed, ben benieuwd of mijn bod stand houdt! ;)

Ondanks de magere bezetting, wel een aantal toppers aanwezig: Svetlana, Nanna, Elize, Alexandria, Constanzia, Nelly, Tatjana, etc. en dus toch een mooie dag gehad!

Dennis
4 november 2006, 21:04
Ook ik vandaag op goed geluk naar Bochum gereden, omdat op het Rheinforum werd gemeld dat Freude gewoon weer open zou zijn.

En inderdaad; Freude is gewoon weer open. Business as usual eigenlijk. Leuke bijkomstigheid (zoals gemeld door MiniMe) is dat de entreeprijs nu 30 euro is in de maand november.

Een aantal dingen vielen mij op:
1. Nieuw thekepersoneel. Vriendelijk (vriendelijker zou ik zeggen), maar ook een beetje onwennig. In de douches lagen echt stapels ijsbeervellen, slippers en handdoeken die opgeruimd moesten worden. Gevalletje "even wennen" denk ik
2. De LCD-tv's boven de ingang naar de zaal en naar de kino waren verdwenen, evenals de beamer. Geen probleem, want op die TV's stond alleen maar "welkom in Paradiso". Het viel eigenlijk op doordat de signaalkabel gewoon nog vanuit het plafond naar beneden bungelde.
3. 's Morgens was het erg licht (voor Freude begrippen), omdat men blijkbaar nog aan 't experimenteren was met de juiste lichtsterkte.
4. Weinig dames (maar die er waren, waren goed volgens mij), waarschijnlijk omdat ook de dames denken/ dachten dat het dicht was. Roxy (ze noemt zich nu Alka, misschien dat MiniMe dit kan bevestigen dat het om dezelfde dame gaat) kwam polshoogte nemen en toen bleek dat de club weer open was, kwam ze naar binnen om te gaan werken :p

Voor de rest was 't eten weer prima (van der Valk zou voor het menu zonder blikken en blozen 15 euro vragen); schnitzeltje, andijvie met saus, rijst, toetjes. Prima! Ook 't ontbijt wat er bij binnenkomst nog stond zag er goed uit.

JackD
5 november 2006, 12:23
Weet iemand al wanneer de dames per opbod worden verkocht?:DNiet echt je beste grap ...

MiniME
6 november 2006, 18:50
Tsjonge, wat een berichtgeving zeg: http://hookers.nl/showthread.php?t=7355

Ben benieuwd of ie zelf is wezen kijken, maar goed..............de boodschap is duidelijk: voorlopig niet meer komen hoor! :baeh:

Willem2
6 november 2006, 22:25
Tsjonge, wat een berichtgeving zeg: http://hookers.nl/showthread.php?t=7355

Ben benieuwd of ie zelf is wezen kijken, maar goed..............de boodschap is duidelijk: voorlopig niet meer komen hoor! :baeh:


Vertel nu gewoon wat je daar gelezen hebt. Een link werkt niet :green_smi

Big30
6 november 2006, 23:36
Freude is sinds vorige week in handen van nieuwe eigenaars. Was me redelijk chaotisch allemaal. Blijkbaar was er op dinsdag een proces en was de uitspraak negatief voor de vroegere eigenaars waarna ze geprobeerd hebben de tent te strippen voor de nieuwe eigenaars erin konden. Resultaat: alles overhoop, schilderijen van de muren getrokken, draden uit de plafonds, banken ondersteboven, ...

Best een paar weken te mijden lijkt me, tot er weer stabiliteit is...


Ik neem dat er geen copyrights zitten op het quoten van info dat op bepaalde fora staat ;)!
If so maar vegen W2 :p


Gr. B.

Forza...germania
6 november 2006, 23:37
Freude is sinds vorige week in handen van nieuwe eigenaars. Was me redelijk chaotisch allemaal. Blijkbaar was er op dinsdag een proces en was de uitspraak negatief voor de vroegere eigenaars waarna ze geprobeerd hebben de tent te strippen voor de nieuwe eigenaars erin konden. Resultaat: alles overhoop, schilderijen van de muren getrokken, draden uit de plafonds, banken ondersteboven, ...

Best een paar weken te mijden lijkt me, tot er weer stabiliteit is...

:ranting2: :ranting2:

Hollandmale
7 november 2006, 08:03
De posting elders op internet voegt weinig toe aan de waarnemingen die Dennis terplekke deed en in z'n bericht vermeldde. HM gaat dan ook af op Dennis' evenwichtige bericht, en niet op sensatieachtige postings elders. Zo'n zootje is het kennelijk ook weer niet in Freude.
En die dames zijn heus wel snel terug, nu Freude weer open is. Vermoedelijk deze week al, afgaande op de flexibiliteit van veel dames :smile2:.

Bennie.C
7 november 2006, 09:26
Bennie zal zich morgen opofferen en afreizen naar Bochum om met eigen ogen te zien hoe de situatie is.
Mocht het per ongeluk gezellig zijn dan ben ik pas laat terug :roll: dus post kan morgen avond of anders donderdag morgen komen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Big30
7 november 2006, 18:28
De posting elders op internet voegt weinig toe aan de waarnemingen die Dennis terplekke deed en in z'n bericht vermeldde. HM gaat dan ook af op Dennis' evenwichtige bericht, en niet op sensatieachtige postings elders. Zo'n zootje is het kennelijk ook weer niet in Freude.
En die dames zijn heus wel snel terug, nu Freude weer open is. Vermoedelijk deze week al, afgaande op de flexibiliteit van veel dames :smile2:.

Wat het toevoegt is dat Dennis de situatie beschrijft als "business as usual, d.i. hoogstens een paar LCD's die verdwenen zijn" en dat een meervoudig clubbezoeker op een ander forum het heeft over een "redelijk chaotisch geheel cq. een geripte tent".

Das op zijn minst een verschil in perceptie ;)!

Gr. B.

MiniME
7 november 2006, 18:58
Juist, dat verschil in perceptie was precies de reden dat ik dit even poste: de berichten van Dennis en mij zijn duidelijk van 2 mensen die er daadwerkelijk geweest zijn afgelopen zaterdag en een redelijk genuanceerd beeld geven van de situatie. In beide berichten iets over de ontbrekende LCD schermen, de nieuwe eigenaar, etc en dus idd business as usual.

Het bericht van "die andere poster" op "dat andere forum" is echter vooral sensatiegericht.........en mijn kanttekening onder de link was dan ook zeer cynisch bedoeld! :baeh:

gr

MM
(diewelhoudtvaneenbeetjestoken!)

Hollandmale
9 november 2006, 08:41
Die Freude-dame heeft het nieuwe tel.nr. op RF gepost:
Hallo. Wollte euch die aktuelle Nr der Freude mitteilen: 0162-5294882.Doe er je voordeel mee :smile2:.

Bennie.C
9 november 2006, 09:31
Zoals gezegd ben ik gisteren naar Bochum gereden om zelf de situatie te bekijken.
Alles zag er normaal uit en er is naar mijn mening niets meer te merken van de korte sluiting en de overname.
Er waren ongeveer 40 dames aanwezig en ook de aanvoer van ijsberen was flink op gang. De nieuwe eigenaren hebben alleen deze week de entree voor de dames opgeheven (normaal 40 Euro) zodat er een volle bezetting zal zijn.
Op dit moment worden wel een aantal kamers verbouwd zodat nu alleen de kamers met de open rand onder het plafond in gebruik zijn (10 tot 15 kamers) maar ik heb geen last gehad van wachttijden.
Buiten het aanzienlijke aantal dames was ook de kwaliteit prima. Helaas waren Svetlana en Constanzia gisteren niet aanwezig (Nana wel) maar toch heb ik er een aantal succesvolle kamerbezoeken van kunnen maken. Recensies van de dames post ik later.
Heren, ik hoop dat jullie iets aan deze informatie hebben.

Freddy_K
12 november 2006, 09:22
Die Freude-dame heeft het nieuwe tel.nr. op RF gepost:Doe er je voordeel mee :smile2:.


Zitat von Hugo1147
Seit letzter Woche gehört die Freude39 zum Artemis Berlin.

http://www.fkk-freudenberg.de/html/start.html

MiniME
12 november 2006, 09:24
Zoals al eerder geschreven is het in Freude op dit moment gewoon business as usual. Entree is nog steeds 30 euro. Voorlopig de hele maand. Ze zijn nu aan het kijken hoeveel mensen en er hoe laat binnen komen, hoe lang ze blijven, etc. om zo het nieuwe tariefschema te bepalen (op piekuren tarief omhoog, in daluren tarief naar benden, deze kort-door-de-bocht ijsbeeranalyse wist de uitspraak "ah, dus bist economist!" bij één van de aanwezige dames te ontlokken :D heb haar maar niet verteld dat ik in de raad van toezicht van de verkiezingen 2006 zit! :rolleyes:).

De nieuwe eigenaar lijkt een relaxte man, is duidelijk nog op zoek naar de juiste balans in dingen en heb het idee dat ie niet overhaast allerlei dingen anders gaat doen, alleen als er goede reden voor is. De CD collectie is gelukkig wat uitgebreid, nu de DVDs nog!

Vanaf midden NL deed ik er 90 minuten over om bij Freude te komen. MY had helaas 2x zoveel tijd nodig vanwege Stau :eek:

De entee voor dames was nog steeds gratis. Ondanks dat was het toch niet "beredruk". Wel viel op dat er meer dames op leeftijd (en op gewicht) zaten dan normaal, want normaliter is het toch (bijna) allemaal fotomodel nivo hier. Een aantal dames is ook de hele dag niet op de kamer geweest vrees ik, maar goed.......je bent een dagje uit zullen we maar zeggen. :cool:

Goed, de geboden service is gelukkig altijd op nivo, waar je in GT nog wel eens moet oppassen of een dame wel de door jou gewenste diensten biedt.

Deze keer ook maar eens de sauna gepakt (er zijn er twee!), het enige wat echt ontbreekt is een whirlpool of iets dergelijks.

Het eten was weer ok. Als het op is, wordt gewoon weer aangevuld, gespreid over de hele dag (tot 13:00 is er ontbijt, dan vanaf 14:00 tot 20:00 warm buffet).

De bekende dames waren ook weer aanwezig, veel Russisch, aantal Pools, Roemeens en Braziliaans. Drie goede sessies gehad, en moe maar voldaan weer terug naar NL gereden.

Mauriceyep
12 november 2006, 11:22
Na een file waarbij ik over 1,5 km, ruim 1,5 uur heb gedaan, was het weer een prima dagje gisteren in Freude. Qua eten was er een tekort aan bananen en theezakjes, maar voor het overige werd het inderdaad keurig aangevuld, alhoewel dat soms betekent even afwachten. Op dames hoefden we niet te wachten, voldoende aanwezig, ter geruststelling voor Jack D: er zijn geen dames per opbod verkocht :D , alles is als vanouds.

Big30
12 november 2006, 12:01
Na een file waarbij ik over 1,5 km, ruim 1,5 uur heb gedaan, was het weer een prima dagje gisteren in Freude.

Misschien wel handig om te weten dat de Rijnbrug bij Duisburg in ieder geval afgelopen zaterdag richting Westen maar 1 rijbaan had.
Werkzaamheden zijn daar nog niet afgerond en dit soort oponthoud kan daar vaker voorkomen.
Wij zaten afgelopen zaterdag daar 1u45m vast :mad: :ranting2: :o!

Er is vast wel een site verkeers-info NRW, maar ben te lui die op te zoeken ;).

Gr. B.

Mauriceyep
12 november 2006, 12:03
Ik dacht al: waarom rijdt die hollander voor mij niet gewoon door?:D

Big30
12 november 2006, 12:12
Ik dacht al: waarom rijdt die hollander voor mij niet gewoon door?:D

Am Wochenende wird auf der Rheinbrücke Neuenkamp in Richtung Essen zwischen Duisburg-Homberg und Duisburg-Häfen die Fahrbahn auf eine Fahrspur verengt.

Verkehrsteilnehmer sollten den Bereich über die A57, A42 und A3 weiträumig umfahren.

verkeersinfo NRW (http://www.wdr.de/themen/verkehr/verkehrslage/index.jhtml?java=1&first=1)

Deze Nederlander schept er een onvoorwaardelijk genoegen in de les "ritsen, zo doe je het vooral niet" in de praktijk uit te voeren ;)!
Excuses voor het oponthoud, jij was er bijna wij moesten nog even 2u doorknallen!

Handig hoor die verkeersinfo aanklikken nadat je er last van hebt gehad ... .

Gr. B.

MiniME
12 november 2006, 13:10
Voor degene die uit Limburg komen: als je de A40 wilt vermijden, kun je ook bij Roermond de A52 op, die alsmaar volgen tot je op het laatste stuk van de A40 komt en dan nog maar een klein stukje tot Freude!

Mensen uit de rest van Nederland kunne het beste de A3 nemen (bij Arnhem de grens over) dan de A2, A43 en of stukje binnendoor of laatste stukje A40 (met Freude aan de afrit!).

suc6

HalJam
14 november 2006, 14:23
Raadslag: als jij von A43 op A40 wisselst is het mogelijk enkele km to korten:

Niet Bochumer Kreuz wisselen maar bevoor afrit Bochum Riemke > rechts Richting Centrum, rechte rijweg bliven en naar ca. 4km (links was een groote ARAL) rechts weer op A40. Na 200 m kommt afrit Freudenbergstr.

Dat is ongeveer 5 km minder

(Sorry voor mijn slechte nederlands)

Hollandmale
19 november 2006, 10:08
Toelichting: het was erg moeilijk kiezen uit de vele topdames in de diverse clubs.....
.....Om over incidentele Freude-bezoeken aan Svetlana en Nana nog maar te zwijgen.Gisteren na ruim 'n half jaar weer 'ns zo'n incidenteel bezoekje aan Freude gebracht :green_smi.

's-Middags geen files, want de Baustelle-A40 op de Rijnbrug richting Duisburg is klaar. Aan de andere kant van de brug stond wel 'n paar kilometer file, richting Venlo dus. Maar die was 's-avonds opgelost, dus ook daar geen last van gehad. Stond vanuit omgeving Den Bosch in minder dan 2 uur bij Freude voor de deur. Uiteraard de laatste recensies doorgenomen om te zien welke voor HM nieuwe dames de moeite waard waren. Maar het hele plan kon de prullenbak in, toen de deur werd opgedaan door 'n piemelnaakte.................Svetlana :luvlove:.

En toen ook Nana aanwezig bleek, was de keuze simpel, ondanks de pakweg 30 andere fraaie dames. Had mezelf wel de beperking opgelegd om maar 1 rondje te maken, dus zou het Svetlana of Nana worden. Dom-dom-dom, want ging net zo geil Freude weer uit als bij binnenkomst, maar het was niet anders. Na goed te hebben gegeten en van 'n live-FT in de Kino te hebben meegenoten (!), viel de keus uiteindelijk op Nana. Nou ja keus, liep het eerste tegen Nana aan, het had evengoed Svetlana kunnen zijn, vind ze beide supertoll :smkiss:.

Elders 'n korte recensie; heb eerder alles al over Nana (en Svetlana) verteld wat er te vertellen valt. Na nog wat groetjes voor 'n paar medebeertjes te hebben meegenomen ;), rond 21.30 vertrokken en dus zonder files thuisgekomen. Volgende keer Svetlana weer :p.

Rob10
29 november 2006, 22:39
Blijkbaar gaan de prijzen per 1-12 hier weer veranderen, van 12-21 uur : Euro 50:ranting2: , andere tijden blijft het Euro 30.

Silvester
8 december 2006, 21:45
Oef, ben zojuist terug van Freude, en voor het eerst van mijn wandelbestaan ben ik niet binnengeweest....
Neeeee, niet weer Kontrolle, ditmaal heel wat anders!

Het ongeoloflijke maar echt gebeurde verhaal:
Al rijdende vanaf Duisburg bemerk ik dat het behoorlijk stormt en er rijden links en rechts brandweerauto's met vol lampgeweld voorbij...

Aangekomen bij Freude parkeert Silvester zijn bolide rechts van het pand, vlak langs de vuilcontainer.
Ik stap uit, waai bijna omver, en een werkelijk oorverdovende klap gevolgd door het krijsende geluid van scheurend metaal verdooft mij even...:eek:
Ik kijk om, ligt daar een joekel van een stuk gevelbekleding tegen de container aangevouwen!!

Ik kijk omhoog...oeps...waar zijn al die platen die op dat verbogen frame op het dak horen??
Ik kijk verder naar achteren...ligt zowat het hele rechtse parkeerstuk vol met stalen platen en allerhande ander ongerief tussen de geparkeerde auto's te waaien...da's lekker!!!:nee:

"Nix wie weg hier" zegt de duitser dan, Silvester dus ook, dus instappen en snel kijken of er aan de voorzijde inmiddels een plekje vrij is....
(Nog) niet dus, even uitstappen, kijken hoe het met de gesteldheid van de beplating van het pand aan de voorzijde is...hmmm, zit wel vast zo te zien...
Maar nu nog een plekje....ik besluit even door te rijden en bij de Renault garage te keren, valt het mij opeens op dat de bomen aan de overzijde van de weg toch wel vervaarlijk doorbuigen...
Zometeen ook maar eens even inschatten of deze problematisch zijn voor het geval er iets zou gebeuren...

Nog geen plekje, op het eind bij de afrit dan maar weer keren...
Opeens weer een hele forse rukwind...'n raar geluid...ik zie in een flits "iets" in mijn ooghoek, instinctief geef ik een flink toefje gas...klabam, dondert er een boom op 1 meter afstand achter mijn dieseltje op de weg....:eek:

Silvester had het toen wel gehad, en Silvester Jr was intussen wel heel diep in zijn schulpje teruggetrokken, dus keren...en naar huis...!!
Het geluk een 3° keer tarten ging me te ver....:teuflisch :nee:

Ben wel benieuwd hoe het met de schade aan de geparkeerde auto's is afgelopen :confused:....
Je zal er maar thuiskomen met een boom in je dak of een plaat metaal in je voorruit, of zelfs nog erger...:mad:

Bedenkend hoeveel geluk ik wel niet gehad heb, bedacht ik een beetje cynisch:
Het leven van een ijsbeer buiten zijn hol loopt dus inderdaad gevaar...:cool:

Rheinschwimmer
30 december 2006, 16:26
hallo zusammen,

ich war letzten donnerstag 28.12.06 auf einem seminar im pott. am ende dieses seminars kam es über mich, noch etwas in sachen paysex zu unternehmen. da ich nicht zu straßenpuffs gehe, gab es nur 2 alternativen. privatadressen oder ich geh in einen club, dachte ich mir.

da ich clubs vorziehe, habe ich mich auf den weg gemacht, zu freudenbergstraße 39 (freude39). wenn ich schonmal in bochum bin, dann kann ich auch vor ort bleiben, dachte ich mir.

ich meinen kleinwagen vor dem haus abgestellt und rein. mir wurde die tür geöffnet, wurde freundlich begrüßt, schlüsselübergabe gegen 50 euronen durchgeführt und dann ab in den keller zum umziehen....... eine saubere eisbärenkutte bringt man dir in den keller bekam ich zu hören. ich die kellertreppe runter und was macht man, wenn man eine wendeltreppe runter geht, man schaut nach unten, damit man nicht fällt. der teppich auf der treppe, sah aus, als wäre seit tagen der staubsauger ausgefallen......
weiter gings, ab in die umkleide, mein spint, sah auch nicht so aus, das ich meine kleidung da reinlegen würde. also erst mal einige handtücher geholt und den spint damit ausgelegt. rein in das eisbärenkostüm und treppe wieder rauf und dann in die hinteren duschen zum frischmachen.
das haus war gute gefüllt, ein guter mix an frauen und eisbären. ich denke mal, das so ca 25 frauen vor ort waren, wobei sich die zahl der frauen, je später es wurde, weniger wurden.

geduscht, etwas getrunken, dann mal erst zu dem buffet andem ich vorbei gekommen bin als ich die kellertreppe hochgekommen war. neugierig die klappen geöffnet und schnell wieder geschlossen. es waren noch ein paar frikos, rosenkohl und kartoffeln im angebot..... salat und nachspeise gab es auch noch. aber alles sah nicht so aus, das ich das unbedingt essen mußte....
später wurden noch belegte brötchen gereicht. wenigstens etwas kam dann noch in den magen......

bislang konnte ich mir nur sagen, das für 50 € eintritt der service des hauses mehr als schlecht zu bezeichnen ist. ich meine damit jetzt nicht den service der dort anwesenden frauen!!

überall waren die spuren der umbaumaßnahmen zu sehen. auch in den weiteren räumlichkeiten war lange mehr kein staubsauger mehr..........

ich dann rein, mit einem getränk in den großen raum, hingesetzt und mal erst die lage sondiert..... frauen waren in guter auswahl dort und ich kam schnell mit rosa ins gespräch und den service den ich von ihr bekam baute meine getrübte stimmung über den guten "HAUS-Service" wieder auf. Später versuchte dann anja meine laune noch weiter aufzubessern, was ihr dann auch gelungen ist.
da ich noch hunger verspürte habe ich dann das haus so gegen 0 uhr verlassen. ich wollte mich vor dem verlassen noch in der kellerdusche frisch machen, habe aber dieses sein lassen, da es dort sehr komisch müffelte. da ich nicht nochmal in die hintere dusche wollte, habe ich dann die freue ungeduscht verlassen und bin erst mal mich stärken gegangen..... und danach wieder richtig westliches münsterland gefahren.

auf dem rückweg habe ich mir nur gedacht, das ich für 50 € eintritt in anderen clubs einen wesentlich besseren service gewohnt bin. zwischen dem service in der freude39 und z. b. dem golden time, dem happy garden oder dem living-room, da liegen welten. in punkto sauberkeit und hausservice gibt es hier in der region nichts besseres.

ich kann den neuen betreibern der freude39 nur nahelegen, ganz schnell was zu tun, damit das, was mir bei meinem letzten besuch aufgefallen ist schnell abgestellt wird. für dieses service dann noch die frechheit zu haben 50 € eintritt zu nehmen ist dann noch die krönung.

ich werde die freude39 sicherlich für die zukunft meiden.

wünsche allen noch ein schönes wochenende und alles gut für 2007

gruß vom

rheinschwimmer