PDA

Volledige versie bekijken : Fiona (ex-Alena GT, Duits)

Freddy_K
11 november 2007, 23:46
Naam : Alena

Nationaliteit : Duits

Leeftijd : 19

Haarkleur/lengte : bruin / lang / soms paardestaart

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / B of C, naturel, zeer zeer fraai

Tatoeage / Piercing : nee / weet niet meer

Service : PZC, NMC

Voordeel: zeer fraaie dame

Alina is een Duits zeer mooi meisje en liep rond in een paars/roze achtig setje. Ik dacht dat ze siliconen had maar het bleek echt te zijn. Ze gaf een zeer lekkere pijpbeurt, zacht en met veel gevoel alleen mocht er niet gebeft worden helaas (door mij althans deze avond). Zoenen heb ik niet eens geprobeerd. Kortom meer voor de liefhebber van jong vrouwelijk schoon. Laat dat nou toevallig mijn hobbie zijn :p

TT Man
5 januari 2008, 12:44
Gisteren ook met deze dame mee geweest. Naam is niet Aline (dat verstond ik eerst ook) maar Alena. Inderdaad een bloedmooie dame met een zeer mooi figuur. Borsten zijn puur natuur. De hormonen speelden heel erg op, dus haar maar snel een sleutel laten halen.

Als er iemand het predikaat OF 'verdient' dan is Alena het wel. Wat een teleurstelling was het met haar. Zoenen no way. Pijpen mag de naam niet hebben. Ze spuugde voortdurend over mijn eikel en wreef er een beetje over, alsof ze hem schoon wilde maken. Ik zei haar me net helemaal te hebben gedouched, maar geen resultaat. Ik dacht nog "Ze gaat zo wel over tot pijpen" maar niks hoor. Het bleef bij een beetje wrijven en lafjes er langs af likken. What the fuck is this dacht ik...

Misschien ontdooit ze na een befbeurt. Werkt meestal maar niet in dit geval. Beffen was ook al een no go :cool: Ik vroeg haar waarom niet. Ik doe geen "extra's" voor vijftig euro's. Hoezo extra's? Beffen hoort er toch bij? Haar reactie: "Ik doe het gewoon niet en ik doe ook geen FT". Dat is dan duidelijk dacht ik. Ze heeft gewoon geen zin en kan het spel niet opbrengen. :wand:Natuurlijk hebben veel dames geen zin, maar die geven je wel het gevoel alsof.

Gevolg: ik wilde na een kleine tien minuten al van de kamer weg. Maar zo eenvoudig zou ze niet van me af komen, zeker niet toen ze me zeer arrogant aankeek :thefingeren het leek alsof ze aanstalte wilde maken om van de kamer te gaan. Dat voelde ze dan weer wel goed aan.

Normaal ben ik zeer respectvol en geduldig met de dames en heb ik begrip voor hun keuzes en standpunten. Maar deze Alene probeerde mij in een hoek te drijven en dat pikte ik niet. Ik heb haar genomen en niet bepaald zoals ik dat normaal doe (dat is rustig en met gevoel).

Deze dame nooit meer voor mij:moon:. Een van mijn allerslechtste ervaringen ooit in Duitsland. Haar looks maken haar belabberde service op geen enkele wijze goed.

Voor de ijsberen die het wel met haar willen proberen: hopelijk meer succes en plezier. Mijn ervaring was gewoon slecht.

janm
6 februari 2008, 22:45
Ik heb me gisteren ook laten gaan met Alena. Dom dom dom.
Het pijpen viel nog mee maar na 3 minuten wou ze de condoom er al rond doen. Toen was het mijn beurt.
Ik heb haar wel gebeft en dat vond ze wel leuk. Ik voelde haar heel nat worden maar ze stopte net op het punt dat het leuk werd. De condoom werd weer bijgehaald. Uiteindelijk ben ik er dan toch maar voor gegaan. Na 3 standjes vertelde ze dat het pijn deed en dat ik te diep ging. Ik stoef heel graag over mijn 30 cm maar zo mega lang is mijn lul niet. Het was duidelijk een flauw excuusje. Ze begon me gewoon af te trekken, pijpen was er al teveel aan. Toen vroeg ik om op haar borsten klaar te komen. Dat is 50 euro extra zei ze??? Sorry madam, maar kus mijn ****. Ze heeft me dan toch maar bewerkt tot het einde, met de nadruk op werken. Ik had enkel 3 briefjes van 20 Euro maar ze heeft me toch 10 Euro moeten terugbrengen. Fooien geef ik niet aan zo een meid.

jeroen
14 februari 2008, 10:55
Ik kom sinds ongeveer november 2007 in de GT en deze Alina behoort nog steeds tot de beste ervaring die ik er heb gehad.
Misschien scheelt het dat ik pas 21 jaar en er redelijk sportief uit zie.
Het is gewoon net of ik met mijn eigen vriendin op de kamer ben geweest.
Ben meestal een uur met haar weg waarvan de laatste 20 minuten meestal bestaan uit socializen, ik heb inmiddels een goede relatie met haar en heb veel contact met haar.
Daarom verbazen deze slechte recensies over haar mij ook zo?

TT Man
15 februari 2008, 10:55
Het is gewoon net of ik met mijn eigen vriendin op de kamer ben geweest.

Dat kost je dan in ieder geval geen euro 75,00 ;) (flauw flauw, ik weet het, maar kon het niet laten).

Het is helemaal niet vreemd dat jij wel een goede ervaring met haar hebt. Dat komt wel vaker voor. Soms is er een klik tussen dame en ijsbeer. Maak er dankbaar gebruik van en geniet van haar.

Cheers!

jeroen
18 februari 2008, 13:45
Tot mijn verbazing heb ik Alina al even niet meer gezien, op woensdag 6 februari ben ik geweest en was ze er niet, zaterdag de 10e evenmin en afgelopen zaterdag de 17e ook weer niet...
Weet iemand of ze misschien ergens anders is gaan werken?

Willem2
18 februari 2008, 14:01
Tot mijn verbazing heb ik Alina al even niet meer gezien, op woensdag 6 februari ben ik geweest en was ze er niet, zaterdag de 10e evenmin en afgelopen zaterdag de 17e ook weer niet...
Weet iemand of ze misschien ergens anders is gaan werken?

Jeroen kom op, doe eens je best ;)
Je bent 3 dagen geweest in 14 dagen en alleen maar wezen kijken of Alina er was ?
Ik denk dat je ook wel andere dingen hebt gedaan en gezien :rolleyes:

Succes ermee :wink:

Limburger
18 februari 2008, 14:32
Is een vriendin van Ricarda, waar ze ook lesbische trio's mee doet. Ik heb dat in januari eens meegemaakt en betaalde daar 200 euro voor een uur voor. Echt een aanrader.

jeroen
19 februari 2008, 13:40
Haha, oke vooruit dan
Ik zal binnenkort eens een keer een uitgebreide recensie van haar neerzetten.
Heb inmiddels vernomen dat ze voor enkele dagen naar VV was vertrokken en dat ze binnenkort weer terug is.
Maar dat kan nog al eens veranderen bij deze dames
Mis ook mijn marokkaanse schoonheidszusjes amira en dunya?

Tiga
23 februari 2008, 08:47
Deze dame was donderdag 21 feb weer aanwezig, inderdaad een zeer mooie meid maar als je haar ziet beginnen bij mij al wat lampjes te knipperen, stereotypering natuurlijk, maar aan de berichten te zien brandden ze niet voor niks. Erg jammer.

jeroen
25 februari 2008, 15:50
Ik ben afgelopen zaterdag weer een uur met haar naar de kamer geweest en ik moet zeggen dat het deze keer ook inderdaad minder was dan voorgaande keren.
Ze was opeens erg profi bezig en ik had niet het gevoel wat ik eerder bij haar heb gehad.
Toch blijft het een lieve meid alleen zal ik de volgende keer weer eens op zoek gaan naar iets anders.

Zolang de Salitos er nog maar zijn vind ik het al gauw goed!

MechMax
1 april 2008, 18:18
Naam : Fiona

Nationaliteit / taal : ? / Engels en wat duits

Leeftijd : 20-23 jaar

Haarkleur/lengte : Bruin Lang Golvend haar

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup

Tatoeage /Piercing : Buik

Service : PZC, NMC, zoenen niet, (FT : Nee), aftrekken, beffen, (vingeren : Nee)

Merkte haar op in de ontvangsthal, mooie verschijning (vooral zeer mooie haardos) men maakte me erop attent dat ze een beetje nors overkomt maar op de de kamer een topper was.
Ik passeerde haar voor de 2de maal toen ze terugkeerde van het pizzabuffet, bij eerste contact kwam de waarschuwwing al uit, ongeîntreseerd zelfs.
Aangekomen op de kamer deed ze in snel tempo alles uit en gooide het beschermlaken op het bed. Dan begon ze wat te morren en melde dat haar condooms op waren. Terug op de kamer kreeg ik het bevel te gaan liggen op het bed, waarna ze me begon af te jakkeren en wat mondwerk dat geen pijpen kan & mag genoemd worden. Na 2 min draaide ze zich om en moest ik haar doggy nemen. Heb zelf afgebroken na 1 min echt triestig.
Slechtste duitse clubervaring ooit !!!!

MM

jeroen
2 april 2008, 09:37
Deze Fiona is voormalig Alena uit de GT, heb meer slechte ervaringen over haar gehoord maar in de tijd dat zij nog in GT was heb ik met haar echt de beste ervaringen gehad

MiniME
2 april 2008, 21:58
Deze Fiona is voormalig Alena uit de GT, heb meer slechte ervaringen over haar gehoord maar in de tijd dat zij nog in GT was heb ik met haar echt de beste ervaringen gehad

Zouden de prestaties van een dame dan toch beinvloedt worden door de omgeving/leiding? :D

Ik hou het voorlopig bij GT. Zowel MY als ik konden niet echt het nivo vinden in VV, mogeljk zijn er 1 of 2 (zoals Anna) maar ja, dan moet je dus in de rij gaan staan. hopelijk is het vrijdag beter voor al die ijsberen die er zijn, enjoy!

Big30
2 april 2008, 22:05

Ik neem dat het niet om deze Alena gaat?? Of toch wel ... ,

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8791

:wink::wink:

jeroen
7 april 2008, 11:28
Ja het gaat toch echt om deze Alena Big30, ik heb haar vorige week gesproken aan de telefoon en toen zei ze dat met haar vriendin Ricarda voortaan in VV werkt omdat het daar nog wat rustiger is, ze zei zich vooral te ergeren aan de drukte en wachttijden voor een sleutel in de GT.

Tiga
1 mei 2008, 09:18
Discussie samengevoegd met Alena GT en...

Ja ondanks mijn eerdere bericht dat het niks voor mij zou zijn ben ik enige tijd geleden toch met haar geweest. Erg slecht vond ik het niet maar ook geen hoogvlieger. Je merkt gewoon bij haar dat ze niet heel veel plezier heeft in wat ze doet, dat zou haar zo veel meer succes brengen met haar looks...

Enfin toch maar de gok gewaagd en genoten van haar lichaam. Zoenen was alleen kusjes met de lippen en pijpen was op zich niet slecht. Intiem was geweldig met dat uitzicht natuurlijk. Kortom, een kleine voldoende om het zo maar even uit te drukken. Na de sessie nog even blijven liggen en kletsen. Dan merk je dat ze langzaam iets ontdooit.

yep3
1 juni 2008, 20:00
ik heb met haar hele goede ervaringen gehad, heerlijk zoenen, lang en met gevoel pijpen en ook een hele goed ft, voor een uur met ft betaalde ik 100 euro en ze was ook heel sympathiek op de kamer. Heel mooi figuur ook. Het klopt dat ze buiten de kamer niet zo heel veel te melden heeft maar ik denk dat ze gewoon een hele "klik" afhankelijke service geeft wat misschien niet goed is maar wel te begrijpen.

jeroen
15 juni 2008, 12:33
En waar hangt deze kanjer tegenwoordig uit?

Freddy_K
15 juni 2008, 12:48
En waar hangt deze kanjer tegenwoordig uit?

afgelopen vrijdag was ze in VV. Zag er erg mooi uit. Ze heeft ook een Duitse vriendin met donkere haren, vrij lang. Heet Verena als ik het goed heb begrepen. Ook zo jong en een super lekker kontje. Meiden waren erg lastig te boeken zoals nog een heel mooi meisje die de hele dag bezet was .... door 1 kerel ... zonder dat ze naar de kamer ging. 2 maal benaderd maar zonder succes. Ze schijnt Mia te heten als ik het goed verstond. Zelden zo'n superstuk gezien in een FKK :p

jeroen
15 juni 2008, 17:11
Oh dat is goed om te horen, dan zal ik deze club toch eens moeten gaan bezoeken.
Ik ben er tot op heden weggebleven omdat ik er niet zon goede verhalen over heb gehoord.

yep3
20 juni 2008, 20:03
kussen, ja en heel lekker
vingeren ook geen probleem
ft wel degelijk
wil alleen honderd euro hebben voor een uur

seksenfun
20 juni 2008, 20:12
Als ze daar zélf op staan (om vragen) is dat not done. Als ze het verdienen kunnen ze eventueel een fooi krijgen.
Als je hierop in begint te gaan, gaan de meiden dat binnenkort allemaal doen!!

Picasso 1
28 juni 2008, 19:16
Ben afgelopen vrijdag met haar naar de kamer geweest ondanks dat ik van de slechte recensies hier op de hoogte was.
Verschillende keren in VV hebben we een korte communicatie van even naar elkaar glimlachen en groeten. Deze keer ben ik naast haar gaan zitten. Ze zegt inderdaad erg weinig maar reageert eigenlijk meer op wat jij zegt. Ze is rustig en verlegen hetgeen een bepaalde afstandelijkheid versterkt .

In de kamer heeft ze me rustig en met veel gevoel gepijpt. Tongzoenen zat er niet in, alleen af en toe even elkaars lippen kussen.
Neuken was gewoon gemiddeld. Ze heeft me uiteindelijk weer rustig en met veel gevoel en regelmatige oogcontact klaar gepijpt. Vlak voordat ik klaar kwam haalde ze hem uit haar mond, ze gaf er nog net een laatste likje aan en ik kwam heerlijk...euh..in de lucht...:thefinger
Shit, hoe wist ze op de milliseconde nauwkeurig dat ik klaar kwam. Dat prachtige gezicht bijna stiekum in haar mond gespoten :teuflisch.

Het is geen topsessie met deze dame maar ook niet slecht. Haar pluspunten zijn haar zeer mooie verschijning (misschien wel de mooiste dame van VV) en haar sensuele manier van pijpen.

seksenfun
28 juni 2008, 20:32
Shit, hoe wist ze op de milliseconde nauwkeurig dat ik klaar kwam.

Ervaring, ervaring Picasso, ervaring. Ik ken er zo nog, met zo veel kunde en ervaring ;). En toch... die éne milliseconde kan dan ook al wel eens een beetje fout lopen zodat ze toch wat sperma op hun gezicht krijgen ;) (ondervonden :rolleyes:).

Freddy_K
29 juni 2008, 00:00
Haar pluspunten zijn haar zeer mooie verschijning (misschien wel de mooiste dame van VV) en haar sensuele manier van pijpen.

ze heeft inderdaad een heel mooi gezicht, erg mooi. Er is nog een heel mooi meisje in VV, ze heet Mia. Die heeft echt een supermooi lichaam. Alleen erg frustrerend dat ik haar niet kan boeken. 1 dag was ze de hele dag bezet een andere keer heeft ze mij afgepoeierd door op een onvriendelijke manier te zeggen dat ze "later" tijd had en daarna hele avond niet meer gezien. Fiona is nog wel benaderbaar en Verena ook kan ook maar je moet wel snel zijn. Ik vind VV een lastige tent om aan de vrouw te komen, althans de mooie vrouwen. Mia ziet het volgens mij meer als een avondje uit en kan kieskeurig zijn en wordt blijkbaar hele avonden geboekt. sucks

Tiga
6 juli 2008, 12:45
Gisteren een uur met Fiona op de kamer geweest. Ze zag er weer geweldig uit nu ze haar extensions uit heeft en een leuk kort kapsel heeft. De service op de kamer blijft goed, geen topper maar alles zit erop en eraan. Als je wat vaker met haar gaat leer je haar wat beter kennen en wordt ze wat vertrouwder en losser. Als je haar niet kent komt ze redelijk arrogant over. We hadden fijn een kamer met douche waar we ook nog even gebruik van hebben gemaakt. Ze rookt wel extreem veel waardoor ze wat last had van hoest.

Tiga
27 juli 2008, 09:25
Na de teleurstellende sessie met Magda op zoek naar iemand die mij van dat klotegevoel kon afhelpen. Ondanks alle goede bedoelingen van maat Willem2 die me Anna, Carmen en Judith aanbevool, toch maar eigenwijs geweest en Fiona aangesproken. Het blijft een geweldige verschijning voor mij. Op de kamer lijkt het steeds beter te worden. Ze is lekker rustig, doet alles met gevoel, langzaam en zacht. Ze laat zich meer en meer gaan en genoot zelf ook zienderogen/horenderoren :D. Naar verluidt had ene Sonny ook nog een prettig verblijf met haar... Oke oke, volgende keer zal ik echt Anna, Judith of Carmen een keer uitnodigen want met dat lofgezang moet ik toch maar es wat doen.

RAUL7
27 juli 2008, 09:37
Ik ben gisteren ook met Fiona op kamer geweest, ik wou haar eigenlijk al een tijdje terug aanspreken maar durfde niet goed :rolleyes: omdat ik vond dat ze er meestal boos en ongeïnteresseerd uitzag maar ze is lief en vriendelijk :freu:!
Zoals Tiga al aangeeft: "ze is lekker rustig, doet alles met gevoel, langzaam en zacht". Ik zal haar in het vervolg zeker nog aanspreken :D!

:wink:

Jorah Mormont
27 juli 2008, 23:35
Naar verluidt had ene Sonny ook nog een prettig verblijf met haar.

Ik ben gisteren ook met Fiona op kamer geweest, ik wou haar eigenlijk al een tijdje terug aanspreken maar durfde niet goed :rolleyes: omdat ik vond dat ze er meestal boos en ongeïnteresseerd uitzag maar ze is lief en vriendelijk :freu:!
Zoals Tiga al aangeeft: "ze is lekker rustig, doet alles met gevoel, langzaam en zacht". Ik zal haar in het vervolg zeker nog aanspreken :D!

:wink:

Ze is één van de mooiste dames welke momenteel in VV aan het werk is, maar haar gezicht staat zo vaak op stand "onweer" Altijd een stalen blik, alsof ze mensen niet ziet staan. Zo kennen de meeste Fiona, ik hoor dit vaak om me heen over Fiona.

Ik zag gisteren dat Tiga met haar naar de kamer was geweest en die wist mij te vertellen dat het allemaal wel mee viel. "Je moet er even door heen prikken" zei hij.

Toen ik later nog even bij Julia en Noëlle aan het aftersalen was, kwam Fiona erbij zitten. Zowaar was er een lach van haar kant voor mij waardig en ik dacht meteen aan de worden van Tiga...en nu doorbijten. Ik sprak haar aan en ja, het viel mee.... Je moet het gesprek wel een beetje aan de gang houden, maar je krijgt er wel wat voor terug. Zowaar, de stalen Fiona was voor Sonny ontdooit. Ik vroeg haar de sleutel. Ze wilde dat wel..."Oh" dacht ik.. Ik ga zo sex hebben met de ijzeren lady van VV, iets wat eigenlijk gezien haar houding ondenkbaar was voor Sonny. Nee, nu stond deze dame met een big smile voor me, een hele andere dame ineens. Terwijl ze de sleutel ging halen, ging ik me helemaal preparen voor deze sessie. Snel naar de douch, het luie zweet eraf ,tandjes poetsen en snel terug naar Fiona.

Daar stond ze weer in de bar, deze keer met een sleutel in de hand.
Ik kon nog niet geloven dat die sleutel voor ons was, ik was redelijk opgelaten. Maar het ging gebeuren, ik ging Fiona beter leren kennen. Ik ging er achter komen wie er nu werkelijk achter die stalen blik zat.

Op de kamer verliep het erotische spel lekker rustig aan. Eerst elkaar een beetje verkennen met heerlijk strelen. Ze doet lichtjes aan kussen, niet vol erin, maar af en toe even te lippen aanraken. Ze nam het initiatief duidelijk vanaf het begin en op een gegeven moment ging haar kussen via mijn tepels naar beneden, alwaar ze kennis met jr. maakte. Heerlijk zacht en vol passie pijpt Fiona. Ze kijk je daarbij af en toe met die mooie ogen van haar aan.

Op een gegeven moment ben ik haar gaan beffen, wat ze gewillig toeliet.
Het klikte!, ik leerde Fiona kennen als een toch heel andere dame als dat ze zich voordoet in de bar. Het spel ging verder, toch veel oogcontact met elkaar, maar opvallend weinig woorden. Toen ze bijna een orgasme leek te krijgen trok ze haar bekken terug. Ze hield zich in:mad: Ik keek haar aan en ging naast haar liggen. Opnieuw begon ze me te pijpen. Ik zat er al snel tegenaan, maar kon nog inhouden. Ze stopt met pijpen en legde een condoom aan. Eerst neem ik haar diep in doggy tot ik niet meer kon. Daarna nam Fiona het harde werken over teneinde ik heerlijk tot een orgasme kwam.

Of Fiona zelf ook nog gekomen is heb ik niet gemerkt. Ik kan concluderen dat ik geen moment spijt heb gehad om haar mee naar de kamer te vragen. Na de sex nog even een samen een peukje gerookt en wat gekletst. Al met al ben ik blij dat ik haar nu beter heb leren kennen, waardoor ik de volgende keer gewoon op haar afstapt voor sessie nummer twee:green_smi

Sonny:wink:

RAUL7
8 augustus 2008, 09:03
Fiona werkt nu in de Golden Time :rolleyes:, woensdag en donderdag was zij daar :smile:!

Jansen
14 augustus 2008, 20:59
Nadat ik een lang en zeer goed kamerbezoek met Vanja achter de rug had vond ik het nu eens tijd worden om met de zeer mooie Alena maar eens naar de kamer te gaan.
Ze liep net de Kino uit tot ik haar vast pakte bij haar heupen met de vraag of ze zin had om mee naar de kamer te gaan.
Ze keek me aan en zij ja lijkt me een goed idee,maar ik ben bang dat er een wachttijd is van rond de 20 minuten.
Ik zei geen probleem ik wil al 4 weken met je naar de kamer maar vorige week was je niet in de Vila en twee weken daarvoor was je steeds dronken.
Ze lachte en het ijs was gebroken ze vroeg waar ze me kon vinden en ik zei loop maar rond en je ziet me wel ergens zitten met Tiga of Sonny.
Na 15 minuten kwam ze lachend aanlopen met sleutel en onderlaken.
We zijn samen naar een hut gelopen waar ze heel voorzichtig begon met kussen op mijn bovenlichaam en afzakte naar mijn kruis.
Ze likte mijn ballen en pijpte me op een rustige manier met likken langs mijn eikel.
Na een poosje heb ik haar ook verwend met mijn tong in de 69 houding en ook mijn vingers daarbij gebruikt.
Ze kwam daarna naast me liggen om me te kussen met onze tongen elkaar ook wat beter te leren kennen.
De condoom werd om gedaan en ik heb haar heerlijk :fuck: genomen met een standje extra.
Ja ook zij vond het vreemd dat we elkaar al lang kende van gezicht maar dat ik nooit eerder voor haar gekozen had ze dacht dat ze mijn type niet was.
Ik vertelde dat ze meestal in de vila zich afzijdig gedroeg en weinig moeite nam om een man te verleiden.
Na terugkomst in de kleedkamer kreeg ik nog een echte kus en ik zei tot binnenkort.

Haar plannen zijn om door de week in GT te werken en in de weekenden soms op vrijdag,zaterdag of zondag in de Vila V. te werken.

Big30
16 augustus 2008, 01:48
Haar plannen zijn om door de week in GT te werken en in de weekenden soms op vrijdag,zaterdag of zondag in de Vila V. te werken.

Vrijdagavond was ze weer in de Villa present! Ze zag er zeer appetijtelijk uit trouwens ;).

Tiga
26 september 2008, 18:38
Ik ga weer in herhaling vallen... Gisteren wederom een half uur gekamerd met Fiona, we hadden elkaar een tijdje niet gezien dus we hadden wat in te halen. Ze zag er weer enorm lekker uit, helemaal mijn ding. Nog steeds de meest aantrekkelijke dame war ik ervaring mee heb in het circuit. Mooi gebruind lichaam. Blonde haren in een vlecht, witte hoge kousen en witte schoenen en een roze bikini... Over service hoef ik niets meer te zeggen, het is gewoon genieten.

Big30
6 oktober 2008, 22:13
Fiona is een van de weinige dames die nu in de Villa topless rondlopen. Soms is een mooie verpakking wel functioneel, dan heb je nog wat te raden :p.

Maar voor Fiona maak ik graag en uitzondering, ziet er met haar netkousen en minuscuul stringetje zeeeer Sexy en uitdagend uit!

Knabbel
7 oktober 2008, 11:56
Fiona is een van de weinige dames die nu in de Villa topless rondlopen. Soms is een mooie verpakking wel functioneel, dan heb je nog wat te raden :p.

Maar voor Fiona maak ik graag en uitzondering, ziet er met haar netkousen en minuscuul stringetje zeeeer Sexy en uitdagend uit!

Daar waar ze de laatste keer dat ik haar zag nog stijlvolle pijpekrulletjes had en een beetje onbenaderbare houding had, die dan juist weer triggert, liep ze nu inderdaad topless met niet meer dan een stringetje aan. Dit had sexy kunnen zijn, maar haar buik stak iets uit, ze had haar haren strak naar achteren in een paardestaart als een onvervalste Anita, en liep rond met een ongeinteresseerde blik terwijl een sigaret op haar onderlip bungelde. Ik keek er dan ook niet van op dat ze weinig te doen had. Deze houding spreekt mij in ieder geval niet aan. Jammer.

Picasso 1
28 oktober 2008, 01:16
Afgelopen zondag weer eens met Fiona naar de kamer geweest maar deze keer in de 24233 puercos club.
Ik had even met Sandy kennisgemaakt (=:love:) maar iets later toch gekozen voor Fiona.
De kille afstandelijkheid die ze enkele maanden geleden had, heeft duidelijk plaats gemaakt voor een wat warmere persoonlijkheid.
In de kamer waren we eerst gezellig aan het praten totdat ze haar lichaam tegen me aan schoof en me begon te strelen. Mijn vloeiend duits :rolleyes: ging over in wat gestotter (en ik was me niet eens aan het aftrekken :D).
Verschillende standjes werden doorlopen en ze bewoog daarin lekker mee. Rustig :fuck: werd afgewisseld met redelijk stevig :fuck:.
Aan het eind begon ze me weer heerlijk te pijpen totdat ik mijn lading in d´r....euh, ze voerde me tot een hoogtepunt waarbij mijn lichaamsappen zich vermengden met haar speekselvocht. Brrr, heerlijk :p en dat door een dame met zo'n mooi gezicht.

Toppie
28 oktober 2008, 09:19
Ik had even met Sandy kennisgemaakt (=:love:) maar iets later toch gekozen voor Fiona.

Geen Sandy? Terwijl ze wel een Toppie-keurmerk heeft? Ik keur ze niet voor mijn plezier hoor!!!! ;)

dergeniesser1
1 december 2008, 19:43
Hallo bin seit längerem nicht mehr in Clubs gewesen,

mein letzter Stand ist das Fiona in der Villa war, ist aber schon 2 oder 3 Monate her, nun wollte ich sie mal wieder treffen, kann mir jemand sagen ob sie noch dort ist oder ob ich sie im GT treffe?

Bin dankbar für jeden hinweis wo ich sie wieder finden kann!

yep3
1 december 2008, 19:47
jetzt fast immer gt

RAUL7
14 december 2008, 00:40
Fiona is voor dit weekend overgevlogen naar de Villa :cool:!

egon, Dr. Rammler
16 december 2008, 15:36

is doch klar :lostit: in VV ist an Weekend Disco :thefinger

Iceman
16 december 2008, 21:36

Dat was dan een kort weekend.......zondag was ze alweer in GT ;)

Big30
20 december 2008, 00:16
Dat was dan een kort weekend.......zondag was ze alweer in GT ;)

En vrijdag was ze weer in de Villa :D! In principe is ze op de "drukke" dagen d.i. vrijdag en zaterdag in de Villa en op wat minder drukke Villa dagen niet verbaasd zijn als ze in Gt opduikt.

Jansen
20 december 2008, 19:55
Ja en jullie hebben gisteren dus ook gezien dat Jansen na de coctail van Stephan haar mee naar de kamer heeft genomen.
Ze kwam na een tijdje uit de running terug om nog wat bij te verdienen voor de kerstcado,s die ze nog moest kopen.
Na een warm onthaal van Stephan die haar tracteerde op een echte coctail had ik natuurlijk al mijn lust gevoelens weer naar boven gekregen.
Ik had een zware avond omdat ik geen keuze kon maken tussen Vanessa, Leila
en de roemeense J.
het werd nog moeilijker toen daar de geblondeerde Fiona in een wit slipje ook nog even naar de vila was gekomen.
Ze was naar mij toe dan ook vriendelijk en kuste me ( Ja picasso ) meteen op de mond.
Ace2,Extince,Dupke,Sonny en Big30 hadden wel door dat Jansen haar op het scherm had staan de vraag was hoelaat en wanneer.
Omdat ik super geil was dacht ik beter af te zijn met Leila maar zij had net een ruzie met Vanessa en Noelle achter de rug en had geen kamer zin.
Nou graag of niet ik ben geen jojo en geen Nono.
Ik wil langs de plinten en eindigen klaarkomend in de mond die door de hoeveelheid zo bol staat dat slikken gewoon een opluchting is.
Dus met Fiona naar kamer 7 en daar heeft ze me heerlijk een PZC gegeven en na een befbeurd van me vond ik dat het tijd werd om :fuck: langs de plinten te gaan en haar flink vooruit duwend laten voelen dat er nog meer is dan eten en drinken.
Omdat ook zij toe was na een periode droog gestaan te hebben werkte ze dan ook goed mee om flink terug te duwen zodat de plinten weer terug krulde.
Ik stopte en ze vroeg of een PZC met wat trek werk ook niet lekker zou zijn tot een vol einde.
Dus ik weer op mijn rug en zij met haar goddelijk lichaam schuin over me heen.
( ze heeft van die mooie zachte kleind donshaartjes op haar rug wat lekker aan voelt wanneer je haar streelt langs haar billen naar beneden en dan stopt met je vingers aan haar poes).
Nadat ik voelde dat ik ging komen zoog ze mijn stam naar binnen en nam de hele hoeveelheid in haar mond die bol stond en daardoor een slik moment kreeg.
Daarna heeft ze me nog wat liggen strelen en heb ik met haar de kamer verlaten.
Ja ze was weer lekker.

Manni1A
19 januari 2009, 21:33
Habe am Freitag meine zweite Buchung mit Fiona gehabt - warum buche ich diese süsse Maus eigentlich nicht viel häufiger? :hammer:

Fiona ist seit drei Wochen wieder permanent in der Villa. Sie sagte aber, dass sie auch in Zukunft zwischendurch immer wieder mal woanders aufschlagen wird (um dann in die Villa zurückzukehren) :freu:

ijsbeer11
18 maart 2009, 17:00
Weet iemand waar dit superkanon op dit moment werkzaam is!!!

Big30
18 maart 2009, 17:04

Vrijdag jl. in ieder geval nog in de Villa!

Manni1A
18 maart 2009, 23:01

Am Samstag hatte ich mit ihr das große Vergnügen in der Villa Vertigo :freu::fuck::rubbel:

Sie sagte mir aber, dass sie in dieser Woche vermutlich nicht in der Villa ist :mad:

Jansen
18 maart 2009, 23:31
Gewoon bijna elke dag na maandag in de Vila soms pas na 20.00 u

Ascari
3 april 2009, 15:58
Tja Fiona is een prachtige dvp om te zien, maar ik vind haar service niet goed genoeg voor een Saunaclub. Ze oogt erg nerveus en is duidelijk nog onervaren. Pzc was matig, NMC was voldoende en zoenen doet ze nauwelijks.

Geen herhalingsgevaar voor mij ;)

mr rocky
3 april 2009, 22:25
Tja Fiona is een prachtige dvp om te zien, maar ik vind haar service niet goed genoeg voor een Saunaclub. Ze oogt erg nerveus en is duidelijk nog onervaren. Pzc was matig, NMC was voldoende en zoenen doet ze nauwelijks.

een hele tijd geleden heeft ook een jonge duitse Fiona in Yin Yang gewerkt, als dat dezelfde is, dan kan ik me jouw ervaring goed voorstellen (zeer mooi meisje met beperkte service) :ranting2:

onzo
3 april 2009, 23:19

kan dit volledig beamen. Onervaren... dat weet ik zo niet en gelukkig geen intieme ervaring. Wel koel en "rationeel".
ik trachtte kennis met haar te maken bij een van mijn eerste bezoeken aan de Villa. ik nodigde haar uit om bij mij te komen zitten voor een praatje.
ze vroeg toen : "zo.. waarover wil je het hebben? "

:eek::eek::eek:
ik was te stomverbaasd om nog een zinnig gesprek te kunnen voeren.
binnen de 30 seconden na ons "treffen" vroeg ze aan haar vriendin : "zullen we de andere bar maar opzoeken?"

dit was voor mij voldoende om haar op mijn NOT-to-do-lijstje te zetten.

als ik haar nu ontmoet zeg ik steevast "Guten Abend, Fraulein Fiona" en wandel rustig verder :D

ijsbeer11
26 mei 2009, 11:07
Is deze dame nog steeds te bewonderen in de Villa, verbaast me dat er al zo´n lange tijd niet meer over haar geschreven is

Iemand?!?!?!?

Tiga
26 mei 2009, 16:07
Is deze dame nog steeds te bewonderen in de Villa, verbaast me dat er al zo´n lange tijd niet meer over haar geschreven is

Iemand?!?!?!?

Deze dame wordt overhauled momenteel ;) Ze zal dus naar verwachting nog enkele maanden uit te running zijn.

ijsbeer11
26 mei 2009, 16:17
En overhauled is...

Picasso 1
26 mei 2009, 17:44
En overhauled is...

Vervangen, vergroot............ik vermoed dat deze keer haar borsten een beurt krijgen :ntc[1]:.

Tiga
26 mei 2009, 17:55
ik vermoed dat deze keer haar borsten een beurt krijgen :ntc[1]:.

Correct, ook ik wist haar niet te overtuigen van het feit dat het niet nodig was. :rolleyes:

Jansen
30 mei 2009, 22:53
Fiona is terug en ziet er weer gewoon lekker mollig uit.
het baby vet is niet verdwenen en de dons haartje zitten er nog steeds.
Ook haar borsten hebben nog dezelfde afmeting.
Gisteren was het weer een gezellige meid.

MechMax
6 juni 2009, 15:58
Fiona loopt hier nu rond in de villa en een grote ingreep heeft er zeker niet bij plaatsgevonden. Ze is wel beetje vriendelijker geworden.Wat mij het meeste opvald zijn haar kilo's, ze is een flink stuk verdikt tegenover vorig jaar. Toen echt pracht lichaam met bruin krullend haar echt top. Nu met dat fake blond kort kopje en buik, echt niets meer.
Voor mij geen kamerverhaal meer want ze zit in mijn top van slechste club ervaringen.

ziane
12 juli 2009, 23:02
Ik had mijn zinnen gezet op deze dame. Jammer genoeg was ze zaterdag 11 juli niet aanwezig in Villa Vertigo. Heb haar in het verleden een aantal keren mogen zien in de GT en was enorm onder de indruk van haar schoonheid, echter (nog) niet tot een sessie gekomen.

Ondanks de verschillende meningen over haar service ben ik er toch ontzettend benieuwd naar en het kost me "slechts" 50 euro om daar achter te komen, dus naar mijn mening de moeite waard ;)

dergeniesser1
15 september 2009, 21:00
Weiß jemand ob und wann Fiona in der Villa an zu treffen ist?

Wollte die Woche mal wieder in der Villa auf schlagen und paar schöne Stunden genießen.

Manni1A
16 september 2009, 00:15
Weiß jemand ob und wann Fiona in der Villa an zu treffen ist?

Wollte die Woche mal wieder in der Villa auf schlagen und paar schöne Stunden genießen.

Fiona war zuletzt nur selten da. Ich hab mal gehört, dass sie im Living Room sein soll, aber die Info ist schon etwa zwei Wochen alt.

yep3
16 september 2009, 06:00
Ze heeft een dikke buik gekregen, waanzinnig! Lijkt wel zwanger

Tiga
16 september 2009, 06:38
Ze heeft een dikke buik gekregen, waanzinnig! Lijkt wel zwanger

:guilty[1]: :rolleyes:

ijsbeer11
28 april 2010, 10:47
Heeft iemand deze dame recentelijk nog ergens gezien, was in haar GT tijd zo´n 2 jaar geleden een van mijn favorieten, daarna is ze naar VV gegaan en heb ik nooit meer iets van haar gezien of gehoord, behoudens de weinig informerende berichten in dit topic

Knabbel
28 april 2010, 11:46
Heeft iemand deze dame recentelijk nog ergens gezien

Zo'n week of 6 geleden in Acapulco, maar weet niet of dat nu haar thuisbasis is.

Big30
28 april 2010, 13:49
Zo'n week of 6 geleden in Acapulco, maar weet niet of dat nu haar thuisbasis is.

Ik laat haar hier nog maar even staan totdat meer bekend is over een eventuele nieuwe club dan wel dat ze gestopt zou zijn wat me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk lijkt!