PDA

Volledige versie bekijken : Sabrina (Duitse)



neukie
13 november 2007, 15:58
Haarkleur/-lengte : donkerbruin-middel
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank/b
Nationaliteit/Taal : Duitse (zei ze)/duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :
Service: geen anal
Voordelen: zeer liefde meid, je kunt goe met haar praten
Nadelen: niet veel ervaring
Tijdsduur :40 min
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:-

Sabrina werkt eerst sinds 4 weken in dit biz. Ze heeft nog niet veel ervaring, trekkt teveel aan mijn paal. Aan de whirlpool ontmoet, eerst wat knuffelen en dan op de kamer. Knappe, tedere zeer liefde meid, je kunt goe met haar praten.
Naar wat warming up had ik ze hoe een bosch-hamer door geneukt, full speed, tot ze zei: "Ik kan niet meer, ben groggy", dan had ze me afgetrokken tot ik kwam. Zo easy ontplof ik niet. Ze zei "Ik was niet goed, I'm sorry"
Ze is eerlijk, "Hoeveel krijgt je?" "40 zijn genoeg" Ik zei "onzin, 50, niet elke dag is een goede dag, ook voor me niet." Ze lachde......Dan nog wat samen lekker onder de douche gespelt.... Thats all...

Fazit: Met wat meer ervaring zal ze zeker zeer goed zijn. Tedere event met een rookie.

Groeten neukie :wink:

egon, Dr. Rammler
13 november 2007, 16:31
Haarkleur/-lengte : donkerbruin-middel

Sabrina werkt eerst sinds 4 weken in dit biz.
Fazit: Met wat meer ervaring zal ze zeker zeer goed zijn. Tedere event met een rookie.

Groeten neukie :wink:

schön zu lesen, aber was mag wohl passieren, wenn da ein wildgewordener Trucker mal auftaucht sie sie 2 h wien Boschhammer bearbeitet ??? :smile2:

was macht sie dann wohl ?? sofort Feierabend ? :rofl:
Gruss Egon

neukie
13 november 2007, 16:50
Sie MACHTE nach mir Feierabend.........

egon, Dr. Rammler
13 november 2007, 16:54
Sie MACHTE nach mir Feierabend.........

:D gut gesprochen..............

neukie
13 november 2007, 21:05
gewoon ben ik een zeer tedere man. Maar ik was gisteren de hele dag in de Uniklinik Essen en ik had mijn frustatie afneuken moeten. Frustneuken, jongens, het helpt...........:D

timjava
5 december 2008, 13:32
Inmiddels heeft deze dame kort zwart haar. Gisteren als eerste met deze dame uit Duitsland naar de kamer gegaan. Goeie service.

KoningBadjas
31 januari 2009, 00:33
Het is gewoon een fantastische meid!! :freu: :freu:

Josef
1 februari 2009, 12:45
Josef was gister erg verdrietig! Ik kreeg een mailtje van een dame met berichtje dat ze niet kon komen omdat ze ziek op bed lag.Nou de aarde zakte onder de voeten van Josef vandaan.Wat was ik verdrietig! Maar het kan natuurlijk best zo zijn dat deze dame echt ziek op bed licht.En dan wens ik haar natuurlijk van harte beterschap.Ik ben in het verleden wel eens in de maling genomen door een dame,en dan wordt je toch achterdochtig.Maar hier ga ik niet van uit bij deze dame.Dus Josef toch maar in de auto gestapt en richting het paradijs op aarde ,om het verdriet te verwerken.Eenmaal binnen gestapt in Living Room eerst een lekkeren warme douche genomen.En toen een lekker geurtje op gespoten en ook nog wat deodorant.En toen naar de bar een drankje besteld.Josef met zijn glas in de hand een plekje op gezocht op de bank.En naast mij op de bank zat een git zwarte man [een bruine/zwarte beer] met een ijsberen vel aan.En deze man had een bos haar met allemaal vlechtjes.Ik vroeg of hij uit Holland kwam ,maar hij kwam uit Duitsland.En naast deze man ging een dame zitten die duidelijk meer van hem wou.Ze begon hem al aan zijn tepel te zuigen waar een piercing in zat.En daar werd zij al behoorlijk op gewonde van.En ze betaste hem richting zijn kruis.Zij wou natuurlijk? weten of er ook een piercing in die grote swanz van hem zat.Maar deze man was wat verlegen en liet het niet toe.Terwijl deze dame er best leuk uit zag,zwarte laarzen tot de knie en en een minischul klein spijker rokje/broekje en een zwart topje van het model visnet.Waar je leuk haar tepels en borstjes kon zien.Josef werd er al behoorlijk op gewonde van.Maar helaas hapte deze zwarte/bruine beer niet toe,hij had zeker geen honger /zeker al gegeten??En toen stapte deze dame op en ging weg! Later op de middag ging ik aan de wandel ,en wie loop ik in de arm. Ja uw raad het al ,dat was die dame die voor die zwarte beer ging.Maar die beer had geen honger!We stonden wat te praten bij de kino,en ze stelde zich voor aan Josef .Haar naam was Sabrina,dus Josef meteen zingen BOYS BOYS BOYS.Waarop zij begon te lachen,het ijs was gebroken! Ze vroeg of ik geen zin had om met haar naar zimmer te gaan.Nou dat liet ik mijn geen tweede keer vertellen ,dus wij naar kamer nummer 1 .En wat zich daar binnen heeft afgespeeld houd uw niet voor mogelijk! Maar in ding wil ik wel verklappen,ze genoot er met volleteugen van,en kwam klaar.Ik had 100 Euro betaald en ben voor mijn gevoel wel 2 uur op de kamer geweest met Sabrina.Maar hoe lang deze uitspatting werkelijk geduurt heeft weet ik niet percies,ik had geen horloge om.En dat wij klaar waren met de liefdes daad,belde ze haar vriendin en die kwam en ze vroeg of ik een triotje wou met haar vriendin.Nou Josef wou eerst wel eens op adem komen van dit avondtuur.En nog wat niet alleen mijn zak was leeg ,ook mijn knip was leeg.Maar ik vertelde Sabrina dat als ik vanavond weer wat geld bij elkaar had gesprokkeld,dat ik dan nog een keer met haar zou gaan.Nou zou uw denken is Josef zo,n arme sloeber: Ja ik heb het niet rijk:Maar ? Ik leef wel heel rijk!!! Ik had 45 Euro entree,ik kreeg tegen inlevering van een kaartje 5 Euro korting.En had all getankt voor 80 Euro benzine ,en 100 Euro voor dit heerlijke avontuur met Sabrina 80+45+100=225Euro.Maar Josef had nog wat speelgoed mee dat ik daar verkocht.Dus kon ik weer wat geld beuren! Voor een wip maar niet meer voor een snip.Maar ik had toch voor 50 Euro verkocht aan speelgoed.Dus zo gezegd zo gedaan.Kom ik later Sabrina tegen bij de masagetafels daar stond zij te kijken hoe een ijsbeer onder handen werd genomen.En Josef masseerde Sabrina haar nek en schouders.En Sabrina genoot er van en draaide zich later om en vroeg aan Josef zullen we naar zimmer gaan . Josef vond het goed maar? nu was het maar een half uurtje,voordat je er erg in hebt is het alweer voorbij.Maar ik ben toch niet voor niets naar Living Room geweest.All met all 275 Euro armer en een ervaaring rijker.Josef zijn motto het is beter Rijk te leven dan als Rijk te sterven.En deze Sabrina heeft Josef zijn verdrietige dag toch nog goed weten te maken.En wat die dame betreft die nu ziek op bed licht ik denk en bid voor jou dat je maar gou beter mag worden.En dat wij dan samen dan veel plezier mogen hebben.En daar twijfel ik niet aan ,want Sabrina heeft het ook goed gehad met Josef.En nu gaat Gustomas 2 er een eind aan breien.:flatto-by:happy::heul::love2::blow2::tietjes::Xrated::tro est::wink:

timjava
2 februari 2009, 15:43
Haar naam was Sabrina,dus Josef meteen zingen BOYS BOYS BOYS.Waarop zij begon te lachen,het ijs was gebroken! Ze vroeg of ik geen zin had om met haar naar zimmer te gaan.Nou dat liet ik mijn geen tweede keer vertellen ,dus wij naar kamer nummer 1 .En wat zich daar binnen heeft afgespeeld houd uw niet voor mogelijk! Maar in ding wil ik wel verklappen,ze genoot er met volleteugen van,en kwam klaar.


Ben je al met Sabrina uit LR geweest? Die is zeker de moeite waard.

Hallo Timjava Ik heb laast al een triotje gehad met twee dames met kort zwart haar uit Bulgarije.En dat was ook super en het was ook nog eens in Living Room.Dus Josef moet maar weer eens naar Living Room.Beste Timjava heel erg bedankt voor de tip.Groetjes een liefhebber van lieve dames met kort zwart haar.:wink:

Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad met Sabrina:D