PDA

Volledige versie bekijken : (van) Goch aangestoken door Party Treff virus...



Silvester
14 november 2007, 21:56
Het Party Treff virus slaat nu ook al nog dichter bij de grens bij Gennep toe:

In (van) Goch is a.s. zaterdag een Party Treff, alles volgens inmiddels bekend model:

€ 100.-- in het handje van de Thekenfrau stoppen, verder onbeperkt poppen.... :fuck: !

http://www.fkk-vangoch.de/1.htm , button "news"...

Waar gaan we toch naar toe....Jenny's overbeladen agenda, Sai Tai in Fun Garden, PT in (van) Goch, hoezo saai weekend... :plapper:

:wink:

Gustomass
14 november 2007, 23:23
Toch mooi om zo te lezen dat het Party Treff idee wordt gebruikt om mensen te "trekken"...what's in the name,nietwaar....
Al die dames in Van Goch...voor 100 Euro....net wat silvester constateert , 100 euro in handje stoppen en verder nur poppen??

Het klinkt als of we Duitsers in Duiste club aan het worden zijn...

Heb de site van Van Goch nog effe iets verder doorgenomen... Een hele pagina, met daarom de Foto Gallery van de dames apart, is verdwenen...uuh vervangen door een groepsfoto van blote meiden ...die me allemaal met hun, ook ik geef het toe, mooie kont aankijken....
Maar, de dames van Van Goch zijn weg, hopelijk voor maar even...

Is al weer een half jaar geleden dat Gusto in Van Goch is geweest....
Toen én veel fun gehad met maria, en weer gevolgd door het gebruikelijk gedoe , gehannnes en gezeik over geld, tijdsduur en etc ..kortom, héb je als Van Goch eens klanten binnen, hoe vergal je het plezier van die klant en komt ie, ondanks die prachtige sessie met die heerlijke , in ijn geval Maria, en zorg je ervoor dat je klant voorlopig niet meer terugkomt.....

Zou dit as zaterdag dan de eerste keer zijn dat je daar als klant binnen kant vertoeven zonder gezeik over geld.....

ps ik heb enkel gelezen dat 100 euro stonden voor so viel spass wie du möchtest....er staat niks over de prijs van de drank en het eten....
Tis maar een gedachtenkronkel;....
Tis pas donderdag morgen, nog genoeg tijd om de bercihtgeving nog Gründlich door te nemen....
Kortom; leiding van Van Goch, jullie zijn aan zet....


Gustomass , toch naar Van Goch????????
en Sai dan....en Jenny dan..en Bibi, Elvira..en Anja, en.....al die anderen....
eigenlijk is het leven van ijsbeertje helemaal niet gemakkelijk als er van alle kanten aan je getrokken wordt.,....

Gustomass still going strong...







Het Party Treff virus slaat nu ook al nog dichter bij de grens bij Gennep toe:

In (van) Goch is a.s. zaterdag een Party Treff, alles volgens inmiddels bekend model:

€ 100.-- in het handje van de Thekenfrau stoppen, verder onbeperkt poppen.... :fuck: !

http://www.fkk-vangoch.de/1.htm , button "news"...

Waar gaan we toch naar toe....Jenny's overbeladen agenda, Sai Tai in Fun Garden, PT in (van) Goch, hoezo saai weekend... :plapper:

:wink:

jan j
16 november 2007, 23:52
ps ik heb enkel gelezen dat 100 euro stonden voor so viel spass wie du möchtest....er staat niks over de prijs van de drank en het eten....
Tis maar een gedachtenkronkel;....
Tis pas donderdag morgen, nog genoeg tijd om de bercihtgeving nog Gründlich door te nemen....
Kortom; leiding van Van Goch, jullie zijn aan zet....


Gustomass , toch naar Van Goch????????
en Sai dan....en Jenny dan..en Bibi, Elvira..en Anja, en.....al die anderen....
eigenlijk is het leven van ijsbeertje helemaal niet gemakkelijk als er van alle kanten aan je getrokken wordt.,....

Gustomass still going strong...

ik zag dat er ook het woordje "abend" tussen staat.:confused:

ik zit zelf ook te twijfelen tussen een kwartiertje rijden naar Goch of een uurtje naar pt Krefeld waar ik mezelf best goed thuis voel.

dan is er nog Xanten waar ik al meer als een jaar niet meer ben geweest ( toen was het niet meer leuk daar)

pt gelsenkirchen en pt Mönchengladbach-Rheydt wil ik ook eens proberen.

keus genoeg ,veel te veel zelfs.;)

groeten
Leon

jan j
17 november 2007, 12:48
ik heb maar ff gebeld en na gevraagd.
het is vandaag 100 euro voor de hele dag, 19 meisjes aanwezig.
drinken zit er bij behalve longdrinks.
je mag met ieder meisje maar 1 keer de mat op ( het is een probeer party)

mr rocky
17 november 2007, 23:24
ik ben er vandaag geweest en het was niet echt geweldig. Van de 19 dames waren er een stuk of 5 die wel de moeite waard waren (als je zoals ik op slank valt), maar die waren dan ook vrijwel altijd weg of bezet op een van de bankjes. De meeste van de anderen hadden ook vrij weinig te doen. Er waren enkele zeer forse dames bij, en dan bedoel ik toch over de 100 kilo, maar ook daar zijn liefhebbers voor natuurlijk. Toch heb ik 6 sessies gedaan, waarvan niet een echt het predikaat super verdient. Sommige dames ook alleen maar Frans laten doen, omdat sexen met vollere dames toch niet echt mijn ding is.

Er waren veel Bulgaarse dames, enkele Turkse, een Poolse , een of meer Roemeense en een duitse.
De muziek vond ik wel goed, eten was ook goed verzorgd, alleen het bier was niet lekker en niet koud.

Wat wel een belevenis was, was dat ik bij Poolse Monica met 4 vingers naar binnen kon en mocht, misschien was de hele hand er ook wel ingegaan, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Het was qua mannen best druk en ook toen ik rond 22.00 naar huis ging kwamen er nog steeds mannen in groepjes binnen.

Je mocht overigens wel kiezen of je voor het 100 euro tarief ging of het normale entreetarief van 30 en de meisjes apart afrekent.

Conclusie: niet snel voor herhaling vatbaar.

jan j
18 november 2007, 00:37
ik heb de gok ook genomen.
en ik vond vooral de 20 minuten tijd limiet niks.
5 x op kamer geweest , 1 x waren de 20 minuten voorbij voor ik er klaar mee was.
veel te donkere kamers en veel te gehorig.

ik sprak met 1 van de meisje over de PT dag:
dit was de eerste keer hier in goch,in blaue lagune in Gladbeck ( zuster club)
hadden ze dat ook gedaan.
daar was het heel druk geworden en hopen ze dat er klanten die nu voor het eerst daar zijn ,terug komen op normale dagen.
maar ze zij ook dat de mooie populare meiden minder verdienen en de "mindere godinen" er waarschijnlijk wat meer aan over zouden houden.

er is wat mij betreft wel kans dat ik in de toekomst nog eens naar zo'n PT party ga ,maar alleen omdat het in de buurt is.

Funkyboss
18 november 2007, 21:19
Ook geweest gisteren. Mijn tweede partytreff-bezoek.
Met vier dames (voor mij de enige aantrekkelijke) op de zimmer geweest.

Eerste was Isabell. Roemeense. Kleine, maar fijne slanke, blonde. Mooie kleine stevige borstjes. Goed Duits en ook Spaans met haar gesproken. Werkt normaal in Blaue Lagune, zie hun website voor haar foto. Staat volgens mij ook op rechtse foto bij 'news'. Deed een beetje tongzoenen, pzc (goed), 3 standjes. Pijpend afgemaakt (niet tot het einde). Heeft een ondeugende, meisjesachtige uitstraling. Kwam ook regelmatig de contactruimte poedelnaakt binnen, om zich daar verder aan te kleden. Vond ik wel grappig.

Tweede dame was Lolita, zwart haar, slank, grote borsten (wel wat slap). Bulgaarse, dacht ik. Met haar standaardnummer afgewerkt. Geen bezieling, vlug, vlug. Niet gekomen, wilde het nog even ophouden.

Derde dame was Michaela. Tsjechische, normaal postuur, flinke borsten, mooie volle kont, slanke taille. Sprak naast haar moerstaal 3 woorden Engels, wat denk ik ook verklaarde waarom zij niet heel populair leek bij de overige mannen. Met haar op de kamer heerlijk gevreeën, tongzoenen. Ze streelde langdurig mijn ballen en ik heb haar langdurig gevingerd, waarbij ze (in alle rust, itt de geluiden om ons heen) leek klaar te komen. Mooi hoe ze haar spieren samenspande. Daarna was ze kletsnat. Totaal denk ik wel 45 min met haar op de kamer geweest. Al aftrekkend klaargekomen op haar lichaam. Niet intiem, niet gepijpt. En daar had ik achteraf spijt van, want je mocht slechts met elke dame 1x.

Laatste dame was Manu, ook op de site van Blaue Lagune, tevens bij 'kontakt'. Duitse, slank, cup B. Mooie donkere ogen. Deed goed haar best, maar erg professioneel. Geen tz. Klaarkomen ging wat moeilijk, dus probeerde ze het nog even gehurkt bovenop. Mooi gezicht. Toch lukte het me niet meer..

Alle dames deden pzc en da's trouwens toch wel genieten als je het pmc zoals gebruikelijk in Nl gewend bent..

Dit partytreff-gebeuren zal ik niet weer herhalen. Te weinig aantrekkelijke dames, teveel mannen, dus wachten op je kans. Daarnaast een onaantrekkelijke ruimte, knalharde 'skihut-muziek', en peeskamertjes zonder enige sfeer en met veel geluidsoverlast vanuit de overige kamertjes (was op zichzelf ook wel weer komisch). Bediening overigens allervriendelijkst en eten was ok.
Als fkk-club zal ik hier nooit heen gaan.

Gustomass
19 november 2007, 00:06
Kom net terug van Jenny's Party Treff. Op zondag geweest ipv op zaterdag. Gisteren niet geweest, kreeg gelijk de verdenking op me dat ik gisteren naar Van Goch geweest zou zijn. Eerste keer dat Jenny me niet geloofde.;););).
Toch is het zo.

Uit onderstaande reacties blijkt helaas dat niet alle ervaringen gisteravond in Van Goch even positief zijn overgekomen. Vind het nu jammer , dat ik niet geweest ben , want nu heb ik eigenlijk geen recht van spreken...
Toch heb ik uit de reacties lezend het gevoel dat zowel het saunaclubidee als het Party treff idee een knauw heeft gekregen bij bezoekers. Heb het gevoel, grenzend aan de overtuiging dat wat er gisetravond in Van Goch was, Noch een Party Treff noch een Saunaclub concept was.
Kortom, degenen die nooit een saunaclub en nog nooit een party Treff hebben bezocht, niet getreurd, probeer eens een echte Party treff of een echte saunaclub. Ps Normaal, los van gisteravond, is Van Goch een gewone, wat rustigere saunaclub.

ps Sh*t dit was mijn 800 ste bericht. Normaal probeer ik iets speciaals te vinden voor de mijlpaal berichtjes...
Is me er volledig doorgegaan..
Of was het toch op zijn plaats. Party Treff is niet Saunaclub en anders om....
Komt het toch weer goed...

Gustomass.

jan j
27 november 2007, 14:11
ze gaan nu voortaan 4 dagen per week partytreff doen , dinsdag,donderdag,vrijdag en zaterdag.

Silvester
27 november 2007, 21:59
ze gaan nu voortaan 4 dagen per week partytreff doen , dinsdag,donderdag,vrijdag en zaterdag.

Naar verluidt schijnt het op de eerste partytreff behoorlijk druk met ijsberen geweest te zijn.

Tja, en ook in (van) Goch tellen ze op het eind van de avond wat er in het inkomhandje is gepropt...

En X x X = XX of 1 x X

En die laatste X staat voor veel "Oiroos"....

En daar draait het uiteindelijk allemaal om, nietwaar...?

Zou buurvrouw Jenny nu nog meer party's gaan organiseren?

:smile2:

Gustomass
27 november 2007, 22:51
Naar verluidt schijnt het op de eerste partytreff behoorlijk druk met ijsberen geweest te zijn.

Tja, en ook in (van) Goch tellen ze op het eind van de avond wat er in het inkomhandje is gepropt...

En X x X = XX of 1 x X

En die laatste X staat voor veel "Oiroos"....

En daar draait het uiteindelijk allemaal om, nietwaar...?

Zou buurvrouw Jenny nu nog meer party's gaan organiseren?

:smile2:

Gustomass is blij dat Silvester toch nog aan "buurvrouw Jenny"denkt.
Gusto is een beetje jaloers....je zou maar zo een buurvrouw hebben....
Weet je, ik ga maar alvast voor melkman studeren, een cursus Duits erbij en dan in Xanten solliciteren.......

Gusto ziet het al helemaal voor zich dat het rondreizend circus van PartTreff bezoekers ook een kijkje gaat nemen in Goch. Gusto is er nog niet geweest in Party Treff vorm dan...en om nu "een beetje zijn Maria" te moeten delen met nog tig andere mannen, nee dat kan toch niet de bedoeling zijn .... Oh ja, op woensdag hebben ze een rustdag, geen partytreff, een mooie gelegenheid om dan te gaan, wedden dat Maria bereid is om weer uren met me samen in de bank te luieren....
Waarom denken jullie meteen aan sex.... lekker wat kroelen op de bank..heerlijk gewoon...

Als nu deze week velen naar Goch afbuigen, en dan niet in Xanten aankomen, hebben de volhouders het eens een keertje wat rustiger...
Ben overigens bang dat dat maar van korte duur zal zijn...

Hopelijk groeit Xanten niet uit zijn voegen , want dan gaat het tochten...
En van tocht wordt je verkouden..

veel plezier in Party Treff Goch.

Goed dat er mededingers zijn....goed dat er concurrentie is...
Geeft in elk geval aandacht aan het Party Treff gebeuren, want indien goed aangepakt en uitgevoerd een concept waar zowel de heren áls de dames zich met plezier in kunnen vinden....

Gustomass, die zijn draai in de Saunaclubs even niet meer zo goed kan vinden, is overigens nog steeds aangestoken door het Party treff Virus...

Toch binnenkort maar weer eens op bezoek bij buurvrouw Jenny...

Gustomass..

Philoe
28 april 2008, 16:10
Zijn er nog recente ervaringen met PT Goch?
Ik wil morgen gaan, maar twijfel tussen Goch en Xanten.
Hoeveel meiden zijn er doorgaans in Goch?
Mag je inderdaad maar 20 minuten en 1x per meisje?
Gr. Rob

Gustomass
28 april 2008, 21:35
Zijn er nog recente ervaringen met PT Goch?
Ik wil morgen gaan, maar twijfel tussen Goch en Xanten.
Hoeveel meiden zijn er doorgaans in Goch?
Mag je inderdaad maar 20 minuten en 1x per meisje?
Gr. Rob

Hoi,
ben zelf ook al lang niet meer in Goch geweest. Heb inmiddels begrepen dat mijn favorietje aldaar , die lieve Maria uit Bulgarije, er niet meer werkt.
Misschien maar goed ook...zowel voor haar als voor mijzelf...

Heb gisteren weer even bijgepraat met Jutta. Zij was na een omzwerving via Van Goch weer terug op het honk van Xanten...
Misschien kun je naar Xanten om inside informatie te krijgen over Van Goch??.
Tis maar een idee...

groetjes Gustomass.

thesickboy
29 april 2008, 07:41
Heb gisteren weer even bijgepraat met Jutta. Zij was na een omzwerving via Van Goch weer terug op het honk van Xanten...
Misschien kun je naar Xanten om inside informatie te krijgen over Van Goch??.


Gezien je gesprek met Jutta kan jij misschien wat inside informatie over Van Goch met ons delen...:D

;):wink:

ossi
17 juni 2008, 19:14
Ga niet na Goch !
Het is een lugubere Tent wat ik in 2008 alleen maar nog in Rusland verwacht had.

Mooie dames, dat wel, maar absoluut geen sfeer. En deze zal daar ook nooit komen.

30 Euro entree (happy) en voor 20 minuten plezier betaal je ook 30 Euro.
Extras 20 Euro.

Deze tent is opgezet om maar snel nog wat te verdienen...........

Zoals gezegd, met de dames is niets mis maar als je ook prijs op een beetje cultuur omheen stelt is Goch niet aan te bevelen.

corny
19 juni 2008, 15:31
Ik zie nergens de news button bij Van Gogh.:baby2:

Willem2
21 juni 2008, 23:09
Ik zie nergens de news button bij Van Gogh.:baby2:
Is dat nodig dan ?

nixus
22 juni 2008, 07:23
Ik zie nergens de news button bij Van Gogh.:baby2:

Ligt mogelijk aan de browser die je gebruikt. Met Opera b.v. zie ik het nieuws niet, met Internet Explorer wel.

Maar Van Goch is voor mij inderdaad oud nieuws. Ik kom er niet meer, tenzij ze daar ooit eens een keer normaal gaan doen.............