Volledige versie bekijken : Duitse spoorwegen gaan staken... dus overvolle wegen...!!
Silvester
14 november 2007, 22:03
Naar verluidt gaan de duitse spoorwegen de komende dagen in fasen staken, eerst het goederenvervoer, dan de rest :hah:.
Dat betekent dat het duitse wegennet wel eens overbelast zou kunnen gaan raken..... :madgo:
Wel iets om rekening mee te houden als je richting NRW (of verder) gaat lijkt me...
:wink:
Gustomass
14 november 2007, 22:35
Als ijsbeer denk je heus niet enkel aan sex.......
Lees je over die stakingen....
nee zonder gekheid,
even iets "That just crossed my mind ...and left some marks""
even een stelling/gedachten kronkel...
" de dame die jij de komende dagen normaal gesproken in je club zou ontmoeten, maar die juist dit week-end niet aanwezig is.....met deze dame zit het wel goed......mogelijk wordt zij immers normaal gesproken vervoerd via het openbaar vervoer en niet in een of andere dikke Duitse auto, met glimmende velgen....... je weet wel".
Gustomass... bij wie sommige aspecten af en toe weer eens opborrelen...
overigens, ben op MTV de serie Matroesjka's voor de tweede keer aan het volgen. De eerste keer , nog groen in saunaclubland, nu ligt dat iets anders....
Had aanvankelijk idee, wat doet zoiets op MTV..... Nu ik één aflevering heb gezien...met de nodige berichten en waarschuwingen ertussen door... perfect MTV , een hele goede zet.....
Maar ...uuh deze MTV zender is die ook in Oostelijk Europa te ontvangen????
Gustomass .
Naar verluidt gaan de duitse spoorwegen de komende dagen in fasen staken, eerst het goederenvervoer, dan de rest :hah:.
Dat betekent dat het duitse wegennet wel eens overbelast zou kunnen gaan raken..... :madgo:
Wel iets om rekening mee te houden als je richting NRW (of verder) gaat lijkt me...
:wink: