Volledige versie bekijken : Sexslavinnen
Ronald35
19 november 2007, 18:15
Heren wat ik gisteren heb meegemaakt, ik kwam toevallig op hun site terecht www.sexslavinnen.eu vorige maand kon ik niet dus dan maar nu, my god wat een geil gedoe, ze willen echt dat je zegt kom hier en pijp mij, neuken, spuiten, vingeren, squierten, gloryhole pijpen, geile stelletjes, het is niet normaal meer, dit moet je echt een keer hebben meegemaakt, wel reserveren anders pis je naast de pot, 125euri inclusief 10 consumpties en veel veel eten is er ook bij, wauw echt gaaf, iola is zwanger dus doet niet mee, maar axelle een nw superslank, jong en pijpt als de beste, cindy is de geile die er bestaat, ik zie het wel wie durft hahaha
lexion
23 december 2007, 04:53
Ik heb de website gezien. Werd jij nou geil van deze vrouwen. Sommigen zagen er niet zo lekker uit...
lexion
23 december 2007, 15:33
Bij nader bestuderen zijn er ook lekkere vrouwen tussen. Daarnaast zijn de foto's rauwig genomen. Ik ben benieuwd..
Ronald35
24 december 2007, 21:07
oh ik ben er ook
tomasz
26 december 2007, 16:02
mod verwijder je deze platte reklame aub?
thx !
Willem2
26 december 2007, 16:10
mod verwijder je deze platte reklame aub?
thx !
Ook welkom op deze site.
Je had deze opmerking ook per interne mail kunnen versturen want op deze wijze komt deze zogenaamde "reclame" nog een keer in de aandacht :cool:
IJsbeer Ronald35 is bij ons bekend en dat eerste bericht klopt gewoon.
:wink:
Ronald35
11 januari 2008, 12:47
20 januari gaat het weer gebeuren, axelle is er ook een jonge pijpslet die je paal helemaal vacuum zuigt, en chrisje wil flink en hard geneukt worden, spuit op de dansvloer als je haar flink geil maakt
Ronald35
21 januari 2008, 14:59
My god, dit was weer echt heel geil, 6 slavinnen, en er waren drie koppels waarvan de vrouw (slet/slavin) meedeed. Wat geil zeg, een meiske van net 18-19 jaar kreeg netjes van haar vriend een blinddoek om en werd verzocht op de knietjes pikkken te pijpen, brrrrrrr erg lekker, alles zoooooooo strak. Neuken was eroook bij, hupekee voorover op de barkruk. Dan een geile asia girl, die was zooooooo nat gemaakt door 4 kerels die spoot de hele dansvloer onder, boven lag er 1 op de gynocologen stoel en spoot zo huppetee de dansvloer op. Spermaslet cindy zoog iedereen vaccuuum en axelle ook, brrrrrrrrr was was het lekker, eten was goed, 10 drankjes erbij en dit alles voor 125 van 16 tot 21 nie gek toch. Ik tril nog na!!!!
mrzocco
26 januari 2008, 17:39
waar was deze afspraak ergens?
ben erg benieuwd en wil wel eens komen mee doen
alvast thx,Mr Zocco
zjohnie
31 maart 2008, 00:09
My god, dit was weer echt heel geil, 6 slavinnen, en er waren drie koppels waarvan de vrouw (slet/slavin) meedeed. Wat geil zeg, een meiske van net 18-19 jaar kreeg netjes van haar vriend een blinddoek om en werd verzocht op de knietjes pikkken te pijpen, brrrrrrr erg lekker, alles zoooooooo strak. Neuken was eroook bij, hupekee voorover op de barkruk. Dan een geile asia girl, die was zooooooo nat gemaakt door 4 kerels die spoot de hele dansvloer onder, boven lag er 1 op de gynocologen stoel en spoot zo huppetee de dansvloer op. Spermaslet cindy zoog iedereen vaccuuum en axelle ook, brrrrrrrrr was was het lekker, eten was goed, 10 drankjes erbij en dit alles voor 125 van 16 tot 21 nie gek toch. Ik tril nog na!!!!
Hallo Ronald35,
Ik heb je eens in Dorsten ontmoet,ik ben die lange uit den bosch.
Heb veel van je berichten gelezen hier en op andere forums, en blijkbaar hebben wij dezelfde sex. intresse namelijk FT.
Ik wil 20 april naar Belgie gaan naar die sexslavinnen, maar op de site staat dat niet alle slavinnen pzc tot het einde doen, dus daarom mijn vraag aan jou.
Zijn er voldoende slavinnen die wel pzc tot het einde doen?
Dan heb ik ook nog een hete tip voor jou, ga eens naar oberhausen, club Seesternchen en dan vooral die zaterdags gangbang, ongeloofelijke mooie en geile mokkels, die lusten er wel pap van!!!
Groetjes zjhonnie
Ronald35
1 april 2008, 23:21
ja al die wijven doen FT, thanks voor de TIP!!!!
zjohnie
1 april 2008, 23:28
Waarom zet je dit op de site terwijl ik je interne mail stuur????
Bedankt hoor
Ronald35
14 maart 2009, 16:28
morgen weer, wie is er ook?
Ronald35
14 maart 2009, 16:29
Lustslavinnen Gang-Bang Bukkaké
Voor koppels waarvan zij een echte slet, vrijgezellen met een kinky fantasie, dominanten en onderdanigen.
Minimum 6 lustslavinnen staan tot uwer beschikking om er een geil en inter-actief gebeuren van te maken !
Ze volgen jullie bevelen op, en ondernemen elke sexuele actie die jullie hen opdragen. Het zijn echte amateursletjes die er geil van worden als je stevige taal gebruikt, maar het zijn LUSTSLAVINNEN, dus geen pijnslavinnen !
Pijpen, proeven, voelen, neuken ... al wat jullie willen is mogelijk bij deze geile donders !
Deze maand weer met onze fuckingmachine !!!
Alle verdere info + foto's van de vorige edities kan je terugvinden op onze site
http://www.sexslavinnen.eu
Zondag 15 maart van 16-21hr
skipscala
31 augustus 2009, 22:32
Is er ook wat plasseks bij. Dat zou echt all the way zijn?
Red Devil
5 juli 2010, 15:50
Is er ook wat plasseks bij. Dat zou echt all the way zijn?
Dat heb ik daar wel eens gezien, ja. Als je het vraagt, kan het geregeld worden.
Red Devil
Graagneuker
12 februari 2015, 02:27
Dit is gewoon een super geil feestje.
Ga er regelmatig naar toe en je zak is echt helemaal leeg als je weer naar huis gaat.
A.s. zondag tijdens carnaval is er weer een party en ik ben erbij!!
Graagneuker
20 februari 2015, 23:10
Ff een verslagje van afgelopen zondag 15-02-2015.
Terwijl in het zuiden van NL het carnaval is losgebarsten en ik daar weinig zin in heb om me lam te zuipen, toch maar weer eens ri Schoten gereden.
Was samen met Bokito8 en een vriend,dus we reden rond 14.30 ri België, het feest begint om 16u.
Toen we arriveerden stonden er al enkele mannen en stelletjes voor deur te wachten.
De ervaren mannen hebben een tas bij met slippers,want je krijgt een handdoek en er zijn geen slippers beschikbaar,dus moet je zelf voor zorgen.
Line up zijn ong. 8 lustslavinnen ,voor ieder wat wils.
Club ziet er luxe uit, goede bar en snelle bediening,vriendelijke bardames (lijkt op moeder en dochter) en je hebt ook een buffet waar je eenvoudig kan eten.
Het belangrijkste waar we voor gekomen zijn is de belevenis van de geile lustslavinnen die alles doen om het je naar de zin te maken.
Ongelimiteerd word er gepijpt. geneukt e.d. het is 1 groot feest.
Er word zeer goede muziek gedraaid ,je kan lekker met elkaar praten (muziek staat niet loeihard)
Boven heb je diverse ruimtes waar de andere dames zich aanbieden.
Voor elk wat wils en het is eens wat anders .
aphrodisias
4 maart 2015, 00:50
Beste mede IJsberen,
Ik kom al 3 jaar bijna elke maand op dit super geil feestje op de 3e zondag van de maand. Ik ben nieuw op dit forum en het valt me tegen dat er maar weinig recensies over dit geil sex feest geschreven is, vandaar mijn recensie:
Het feest begint om 16.00 dan gaat de deur open voor de feest gangers, ben op tijd want er is altijd een lange rij bij de ingang. De heren moeten altijd de koppels en single dames voor laten, de sexslavinnen die zijn altijd al voor deze tijd in de club. ( de lange rij voor de deur bevestigt dat het de moeite is )
Eenmaal binnen pas je je eigen aan aan de drescode ( zwarte boxer of zwarte slip of naakt ) geen kleurtjes!!
Wanneer er genoeg volk binnen is worden de sexslavinnen voorgesteld en daarna kan je er na toe lopen en hun bevelen wat ze moeten doen bij je of wat je met hen wilt doen, let wel op elke sexslavin herken je aan een roze nekbandje en heeft een meester bij zich die alles in de gaten houdt.
Wat ik meestal doe is na een sexslavin lopen en haar laat pijpen zonder condoom zodat ik lekker haar mondje kan vullen ( wel even vragen maar meestal is dit geen probleem :biggrin: )
Daarna rustig een drankje drinken en kijken of er een mooie dame van een koppel is die genomen moet worden, meestal heb ik wel sex met gemiddeld 3 vrouwen en meerdere vrouwen waar je lekker aan kan zitten.
Besef wel dat hier echt geile vrouwen naar toe komen die echt van sex houden, anders zouden ze hier niet zijn en er zitten soms echt mooie vrouwen bij waarvan je denkt hoe is het mogelijk? Affijn als je graag van sex houd en je heb er geen probleem mee dat een ander staat te kijken hoe je een mondje vult of andermans vrouw neemt of gebruik maakt van een sex/lust slavin dan is dit echt een feestje om er een keer bij te zijn!!
Conclusie: dit is echt een sex feest waarbij je zeker aan je trekken komt in tegen stelling van andere feestjes van parenclubs....
Badslippers
4 maart 2015, 01:31
daarna kan je er na toe lopen en hun bevelen wat ze moeten doen bij je of wat je met hen wilt doen
Ooit liep Sonja van "Golden Time" met een kerel aan een hondenriem door de keet. Die kerel moest kruipen en alles aan haar vragen. Of zij commandeerde wat hij moest doen. Bijvoorbeeld: "Lik mijn poten". En als die kerel in de fout ging kreeg hij een pak slaag met zo'n paardenzweep.
Heeft hier weinig mee te maken maar het schoot door mijn hoofd en het was wel hilarisch.
Wel handig zo'n wijf thuis. Koken, stofzuigen en plinten met een vochtig doekje laten afnemen. Wel jammer dat er weer zo'n kerel langs moet staan om e.e.a. te beperken.
deket
5 maart 2015, 19:11
BS , al eerder gemerkt, loop jij met duidtere fantasie rond. Merkte ook foto's van jou over Ilsa de wolven van de SS, zolang er geen kinderen bij betrokken zijn en wederzijdse toestemming, allemaal geen probleem, kan geregeld worden. Maar wat zegt je rode biet over je verlangens?
Badslippers
5 maart 2015, 20:31
BS , al eerder gemerkt, loop jij met duidtere fantasie rond. Merkte ook foto's van jou over Ilsa de wolven van de SS, zolang er geen kinderen bij betrokken zijn en wederzijdse toestemming, allemaal geen probleem, kan geregeld worden. Maar wat zegt je rode biet over je verlangens?
Nee hoor, zijn geen duistere fantasieën of stille verlangens. Eigenlijk heb ik helemaal niks met SM, wurgseks, slavinnenseks of die spermaparty's. Als iemand een leuk geschreven verhaal over die "Niche" heeft, lees ik het wel en kan er om lachen. Dat extreme gedoe is niks voor mij. Een lekker kontje uitlikken of mijn eigen saus een keer "Swappen", dat zijn zo'n beetje mijn enige wapenfeiten op dat gebied.
Nachtloper83
5 maart 2015, 20:39
Wat is de definitie van ''duister'' en die van ''normaal'' ? Ik zeg maar zo beter een lekkere ongeremde slavin te grazen nemen, dan zelf figuurlijk worden genaaid door een of andere domi(irritante) vrouw of zoiets...kuch kuch.. :biggrin:
aphrodisias
17 maart 2015, 12:17
Afgelopen zondag weer op dit geil sexfeestje beland:
Zoals vorige recensie te lezen is qua sex kom je hier niks te kort :biggrin:.
Alleen vindt ik persoonlijk dat het eten bar slecht is ( ook al kom je niet voor het eten maar voor €125.- entree vindt ik dat je wel iets meer keuze mag hebben dat wat taart broodjes en een beetje warme hap) is mijn persoonlijke mening.. Voor de verder rest is het er super... ( voor drinken en drank kom je niks te kort )
Graagneuker
12 april 2015, 22:04
Je moet het eten niet vergelijken met wat je krijgt voorgeschoteld in de duitse saunaclubs.
Dit is ook een totaal ander concept.
Je bent 5 uur onder de pannen en je kan jezelf uitgebreid uitleven voor €125,-.
De bar is meer dan uitstekend en je kan iets eenvoudigs nuttigen.
Een lekker stuk taart om mee te beginnen,altijd een soepje,iets warms,lasagne,warme rijstepap of lasagne.
Ik vind het voldoende en het is toch geweldig om een keer of 7 te spuiten voor dat geld?
Zou je dit in een duitste Saunaclub willen meemaken ben je het meervoudige kwijt.
Prima concept "All you can Fuck"
frenske007
20 april 2015, 12:13
Beste beren,
Naar aanleiding van bovenstaande heb ik besloten om afgelopen zondag een onderzoekje te plegen in het Antwerpse.
Eerst het Schipperskwartier verkend. Wel, daar staan vrouwen in alle soorten en maten in de Etalage. Een paar om in te pakken en mee naar huis te nemen.
Maar ik ben sterk gebleven en heb het bij "windowshoppen" gelaten.
Vervolgens naar Schoten.
Op de mini parkeerplaats was geen plekje meer vrij. Het "stalen ros" moest 500 meter verderop "aan een boom gebonden worden".
Na een korte wandeling de ingang gevonden en het pand betreden. Er was geen locker meer vrij :frown:.
Binnen was de koffieautomaat net defect geraakt :rolleyes:.
De actie was in de barruimte al volop bezig.
In loop van de middag was er ook volop actie in de relaxruimtes. Als je dan te kort bij komt ben je meteen de sjaak ;).
Gevolg aan het eind van de party was de "puddingbuks" helemaal leeg.
En de trotse Cubaan afgesleten tot een Cigarillo.
Echt, niet een plek om heen te gaan.
Veel te druk. En veel te veel actie.
Je kunt veel beter naar een van de vele party's gaan waar je vooral betaald voor het plezier van anderen en blij mag zijn als je een kwakje ergens kwijt kunt.
Tot zover het verslag van uw special-agent, Frenske007.
Goedemorgenallemaal
20 augustus 2018, 09:39
Ik heb het vanmiddag ook eens gedaan, de sexslavinnen.
Nog nooit gedaan maar van een nymphoslut collega begrepen dat dit ook wel wat was.
Precies op tijd aangekomen was de parking al vol, een rij wachtenden aan de deur. Heel veel stelletjes, meesten wat ouder. Binnen omgekleed en naar de ruimte waar de officiele slavinnen van dienst op de ronde matrassen klaar zaten.
Ze konden mij niet zo bekoren maar goed, hoewel het oog ook altijd wat wilt speelt er meer mee.
Ook veel stelletjes, heel veel stelletjes, heel veel ook zonder slavinnen halsband. Ook hier de meesten niet echt mijn type maar ja als je Duitsland kent ben je nu eenmaal kieskeurig en eerlijk gezegd sex met niet helemaal je type kan ook wel verdomde lekker en geil zijn.
Toch een aantal dames met een BMI waar ik jaloers op zou zijn als we op Tonga waren, non merci.
Met mij kwam er ook een stel binnen met een vrouw waar ik zp voor zou vallen,, en later kwam er nog één (deze heb ik niet meer in actie gezien trouwens).
Deze dame begaf zich met haar begeleider (geen slavin meester toestand overigens) als eerste van de "bezoekende dames" naar een ronde matras. Vliegen op stroop zouden een voorbeeld kunnen nemen aan ons mannen die op haar af stormden. Ik liet haar eerste rondje aan me voorbij gaan, teveel gedrang. Maar jongejonge wat kon ze er van genieten, de slavinnen van dienst leken wel brave nonnetjes, op een enkeling na. Bij haar twee ronde kwam ik wel aan de beurt maar dat was eigenlijk iets te snel voorbij maar zoiets kan gebeuren als je met je gereedschap in de knapste dame zit, het je eertse beurt van de dag is, ze je beregeil aankijkt (ook echt iedereen zo aankijken hè, van jonge zwarte reuzeleutergod tot rollatorchauffeur die hem nauwelijks hard krijgt, ze nam ze allemaal en ook allemaal even graag, althans dat straalde ze met oprechtheid uit. Zou een ideale Horeca gastvrouw zijn, iedereen altijd vriendelijk bejegenen), er om haar heen nog een paar dames genomen worden waaronder 1 slavin (toevallig de lekkerste na het snoepje waar ik mee bezig was) door een meesteres met de strap, deze geile toestand op de ronde matras maakte dat alle plannen om te vechten voor uitstel verdwenen als sneeuw voor de zon... later kwam er nog een leuke slavin binnen in een grappig jurkje, zij werd dor haar meesten in een kooi gezet en moest aan het pijpen gaan, later ging dat over in het neukwerk maar ik liet dat snel voor wat het was, de meester bemoeide zich naar mijn smaak iets teveel met het spel. Daarna nog een paar keer aan mijn trekken. gekomen maar mijn eerste beurt is me toch het meeste bijgebleven, ik was ze even kwijt tot ik boven eens ging kijken waar ze alweer bezig waren op een kleine warme donkere ruimte, met veel, heel veel mannen. Jammer dat er zelfs geen Cigarillo meer over was bij ondergetekende. Bij haar verbleekten alle andere dames. Ze deden hun best wel maar allen te samen waren ze nog niet zo actief as deze dame zo leek het...
Toch, zonder die ene dame zou het voor mij net "niet" geweest zijn denk ik, te druk, teveel gedoe, dames teveel gekleed gebleven . herhalingsgevaar, ik zal het vast nog een doen maar of het echt een gewoonte gaat worden weet ik ook niet
Goedemorgenallemaal
6 februari 2019, 21:18
Helaas:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28131-Circle-o-Club-Gangbang-Nymphosluts&p=643902#post643902