Volledige versie bekijken : Shemale
peterdeb
20 november 2007, 13:33
Welke zijn de betere shemales die te vinden zijn in het SKW?
Ik bedoel hiermee de echte shemales, niet de travestieten?
rplover
20 november 2007, 17:26
Welke zijn de betere shemales die te vinden zijn in het SKW?
Ik bedoel hiermee de echte shemales, niet de travestieten?
Moeilijke vraag peterdeb.
Echte shemales, post-op of pre-op?
Dan de pre-op onderverdelen in actief en passief.
En dan is het vooral persoonlijke smaak, ikzelf heb de beste ervaringen met sommige Zuidamerikaanse, anderen verkiezen weer Aziatische, hangt vooral van je persoonlijke voorkeur af.
Naar eigen ervaring kan ik je wel meegeven dat je voor 50 euro de ballen krijgt, niks, nada, nul, naar eigen zeggen zijn ze dan ook zeer speciaal, de best of two worlds together :D Een betere service start al vanaf 75 euro, dus daar begint het meestal voor. Ga je naar actief+passief (je begrijpt me wel) ben je toch al snel 2 tot 3 briefjes van 50 armer, maar je krijgt dan ook twee beurten he :teuflisch
Ik zou zeggen, lezen en vooral proberen, EN je ervaringen delen, dan weten wij ook meer.....
De beste die ik ooit heb mogen proeven in het skw is Gina, maar helaas heb ik die maar enkele keren zien zitten, en daar ben jij nu niet mee geholpen.
Hou ons op de hoogte;)
groetjes,
rplover
Redbull
21 november 2007, 00:19
Duh ? ik geef nooit meer dan 1 briefje af...
Bij de meeste thai's ben je voor dat bedrag een half uurtje onderweg, naar waar mag je zelf kiezen ;-)
joop
29 november 2007, 22:07
een uitstekende shemal in SK is de ecuadoriaanse die overdag staat op het nr22, Schipperstraat. Lang zwart haar, spreekt uitstekend Frans. Soms komt ze zelf klaar, all inn voor 50 EURO
Redbull
30 november 2007, 02:21
@Rplover
XXX, vannavond was er in het SKW een pracht exemplaar aan het rondhossen in het SKW..
Thai/Mager/ en een gezichtje waarvan je dacht, fifty/fifty dat het een vrouw is :) ;)
Lynn was ook aan't werken, dus ik maar wachten tot ze daar een klapke ging doen, maar spijtig genoeg liep ze elke keer haar raampje voorbij om met die Itliaanse trans te gaan babbelen..
Volgende keer de koe eens bij de horens nemen(of is het de stier bij de ballen) en op de man af vragen voor een triootje
rplover
6 januari 2008, 00:20
een uitstekende shemal in SK is de ecuadoriaanse die overdag staat op het nr22, Schipperstraat. Lang zwart haar, spreekt uitstekend Frans. Soms komt ze zelf klaar, all inn voor 50 EURO
Zou dit Tatiana kunnen zijn?
Lang zwart haar, uitstekend Frans, alleen is de 22 nu de 23 geworden.
Is in ieder geval het beste op gebied van transsex wat er zowat te vinden is, en dan bedoel ik all-time :D
roku
26 december 2008, 18:42
kan er iemand mij heden ten dage iets over de (echte, dus geen travestie) shemales vertellen?????
heb onlang tijdens de dag een wandeling in SKW gemaakt en er leken naar mijn bescheiden menig en massa's shemales te zitten, tijd & keuze genoeg om mijn grenzen eens te verleggen
is er iemand die vrij recent een bezoek heeft gebracht aan één van deze??? indien enkel negatieve ervaring mag ook gezegd worden hoor, kwestie van selectie
alvast bedankt
Anvers
23 april 2009, 01:01
Naar archief !