Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, September 2007
Flipper
1 september 2007, 10:32
Sorry, dan moet je bij randy zijn. Ik doe niet aan lijstjes. :D Andermans top is mijn flop zeg ik altijd.
HAHHAHAHA.
Jansen
1 september 2007, 10:44
Afgelopen donderdag even een paar uurtjes een parking stop gemaakt.
En ben met Ciara Roemeens PHG mee naar de kamer gegaan.
Het was al even terug met haar.
Maar super genoten met haar op de kamer. ja dit is voor mij een echt toppertje.
Ik was woensdag ook al met mijn topper in YY. Michelle weggeweest dus mijn week kan niet meer stuk.
Vandaag ben ik ook nog even weg dus ik zie wel.
Ben alleen weinig bekende ijsberen tegen gekomen deze week komt natuurlijk vanwege het PHG weekend.:rofl:
Jansen
1 september 2007, 10:49
Sorry, dan moet je bij randy zijn. Ik doe niet aan lijstjes. :D Andermans top is mijn flop zeg ik altijd.
HAHHAHAHA.
Nou Nou moet je maar eens naar mijn top 6 kijken bij Michelle YY.:eek:
Dat is voor jouw niet zo,n flop denk ik.;)
MiniME
1 september 2007, 23:26
Nou, was een kleine 2 jaar niet meer in PHG geweest, maar vooral aan de buitenkant (tuin, etc) is veel veranderd, alsook in het "eet gedeelte". Alles ten goede trouwens: de tuin met zwembad lag er heerlijk bij en het is vooral op het terras goed toeven.
Achterin de tuin was een soort zandstrandje gemaakt en er was goede muziek. Binnen was er naar mijn idee niet veel veranderd. Vooral de smalle doorgang bij de bar kan mij niet bekoren. Het is lastig even een dame aan te spreken, zonder de hele boel op te houden.
De Beach Party begon bij binnenkomst met de ontvangst van een lot. Mijn nummer (428) wordt op dit moment door Willem2 bewaakt. Als er een reis op valt, gaan we samen! :D
Erg veel geluk met het weer: continu droog en vrijwel alsmaar zon. Heerlijk toeven buiten dus. Al om 14:30 met een aantal bekende ijsberen aan de lunch: heel goed buffet met kwaliteits spullen en 1 heel vers varken aan het spit. Erg smakelijk, zo kan het dus ook!
Er waren ook een aantal leuke optredens: begon met een imitatie Elvis. Eerder lachwekkend dan goed, dus hopelijk was het ook als cabaret bedoelt. :rofl: Toen in de loop van de dag ook nog een dame met een grote, gele slang die allerlei kunstjes kon, een Braziliaanse samba danseres en een SM/striptease act met een lotwinnaar (alhoewel ik niet weet of ie nu winnaar was of verliezer :eek:).
Ook was er buiten nog een cocktail bar waar je heerlijke cock(?)tails kon bestellen.
Kortom: prima ambiance, goede muziek, goed eten, goed drinken, goed gezelschap! Waarom er bijna geen dames buiten vertoefden was een beetje onduidelijk, maar binnen (in de muffe rook) waren er voldoende. Ook (mij) wat bekende dames zoals Konstanzia, Lisa en nog 2 of 3 waar ik de naam even niet van weet.
Ben met Poolse Kinga(?) en Roemeense Anna op de kamer geweest. Beide ok, maar niet echt top (7,5). Verder ook niet echt top acts gezien (behalve Konstanzia dan).
Leuke party dus, erg gezellig, maar voor super sex met top acts moet je niet in PHG zijn denk ik (of ben ik nu weer teveel verwend?:rolleyes:). Volgend jaar weer een party neem ik aan!
r0y
2 september 2007, 03:40
ik ben wel erg benieuwd naar de beach party verhalen :D
misschien ook een leuke aanwezigheidslijst erbij :D
Big30
2 september 2007, 04:26
Ik was zelf exact 1 week niet meer in PHG geweest dus ik zal PHG zoals ik het beleef in mijn optiek maar niet beschrijven ;), er was in een week niet zo heel veel veranderd :p.
Even na 18u parkeerde ik mijn auto op een parkeerplaats die ik nog nooit zo uitgepuild had gezien in Oedt.
Binnen zeer veel bekende IJsbeertjes en redelijk wat dames, hoewel ik eigenlijk toch wat meer dames had verwacht vanwege de Beachparty :eek:!
Na de soms wat barrre tijden voor PHG was het tijd om aan klantenbinding te doen en om een lang verhaal kort te maken daar zijn ze erg goed in geslaagd :freu:!
Goede sfeer, zeer goede verzorging (om 02u zelfs KAVIAAR!!) en een programma zoals al beschreven door MiniMe op Peppi en Kokkie cq. Adriaan en Bassie Nivo maar dat kon wat mij betreft de pret niet drukken :D!
Top acts waren er in mijn optiek in voldoende mate aanwezig, maar ja omdat ik zaterdag ochtend om 3u15m nog druk bezig was met een Top-act in de Oase heb ik deze keer de Top-acts in PHG maar even als zand door mijn vingers laten glippen. Dat maak ik binnenkort wel weer goed :D!
Kortom: leuke gezellige geslaagde avond in PHG met vele bekende IJsbeertjes, goede verzorging, aardig programma en voor PHG een gelukte poging de club weer goed op de overbevolkte clublandkaart van NRW neer te zetten ;)!
:wink: :wink:
Big30
ozzy1
2 september 2007, 10:31
gestern um 11:00 uhr im phg aufgelaufen. es standen schon 6 gäste an der tür und warteten auf einlaß.
nach dem üblichen hygienevorspiel, einem kurzen frrühstück dem gewöhnlichen gang durch den club dann celina zur dame meines herzens erklärt.
zu diesem zeitpunkt war sie die eindeutige nummer eins.
nach zwei stunden harten aber schönen körpertrainings wieder die kammer verlassen und lisa lief mir über den weg .
nach einem schönen gespräch ein paar kaffee dann für drei stunden zur marathon sitzung mit ihr auf die kammer.
irre, irre, irre .... diese frau ist der absolute hammer.
nach der ersten nummer kurz luft holen , ein getränk am pool ..... und wieder aufs zimmer . auf dem weg wurde lisa von einigen gästen angequatscht wann sie denn wieder zeit habe.
dann die zweite nummer .... wahrscheinlich meine beste sei dem ich am 29.03.2007 ein phg junkie geworden bin. lisa ist so mitgegangen , wir lagen beide minutenlang nach luft japsend auf dem bett und keiner konnte etwas sagen.
dann wieder zum pool um was zu trinken. die warteschlange für lisa immer länger aber ich mußte die wartenden entäuschen . zur dritten nummer dann wieder auf das zimmer.ich kann es nicht beschreiben.
als wir das zimmer nicht mehr aufrechten-ganges verließen .... strahlte ich wie ein honigkuchenpferd und auch einige gäste strahlten da lisa endlich zu buchen war.
nach einer etwas längeren pause dann noch mit didi auf das zimmer.eine shöne ruhige nummer.
just als ich gehen wollte habe ich dann auch noch zwei neue asiatisch
stämmige mädels gesehen ( thailand / japan ... sehr jung und echt lekker )
da ich meine nachfahren ja schon verschossen hatte leider nicht mehr in der lage noch ein weiters zimmer zu machen.mal gucken was über die beiden noch geschrieben wird ( dt / englisch) .
als resultat ein schöner tag im phg ....... so sollte es ja wohl auch sein.
grüsse an alle ozzy1
MiniME
2 september 2007, 11:38
Gut zu hören du hat gute Zeit mit Lisa auf die Zimmer gehat. Sie seht immer sehr toll aus. Hat Sie jetzt auch schon ZK (TZ) in ihr Programm aufgenommen?
ozzy1
2 september 2007, 11:56
bei lisa gilt nachwievor ....
no kissing and no pussy licking .... aber !
sie macht das alles wieder weg !!! es ist perfekt. sie hat eine ausstrahlung und ein sex appeal , man braucht ( besser gesagt ich brauche ) den rest dann nicht !!! aber probieren geht über studieren .... so just try her !!!!
ich glaube du wirst / man wird mir recht geben....
gruß ozzy1
MiniME
2 september 2007, 12:04
her sex appeal is indeed great, so thanks for the tip, I will try to go with her next time ;
Alle mede-ijsberen trouwens bedankt voor hun bijdrage aan de leuke Beach Party gisteren! BTW: het eten was uitzonderlijk goed, weet niet of dat altijd zo is in PHG, maar dit was prima verzorgd, hier een idee voor de thuisblijvers:
http://hidebehind.com/lthumbs/AB/ABE5E8.jpg (http://hidebehind.com/ABE5E8)
piranha
2 september 2007, 12:51
Twee weekjes geleden voor de eerste richting Oedt gereden. Bij de grensovergang in Venlo zag ik een politiewagen staan, ik bleef zo'n beetje in m'n achteruitkijkspiegel kijken en ja hoor hij zette zich in beweging. Die komt achter mij dacht ik; juist geraden natuurlijk; en een minuutje later kwam hij voor mij rijden en zag ik dat lichtje flikkeren "Follow Me", de afrit af en even een kleine controle van de koffer en binnen in m'n wagen, niks aan de hand. Wat ik eigenlijk in Duitsland kwam doen vroegen ze me...euuuuuh, vrienden bezoeken in Duisburg, en ging ik daar blijven slapen of zou ik nog dezelfde dag terugkeren? Dit begon me eigenlijk een beetje te irriteren en had zin om te zeggen dat ik toch kon gaan en staan waar ik wilde, toch maar braafjes geantwoord om niet nog een half uurtje langer langs de kant te staan en de weg verder gezet naar PHG.
Veel heb ik eigenlijk niet te zeggen over PHG, alleen het is mijn ding niet. Niet dat ik een negatieve ervaring had, maar vond de sfeer er een beetje "boring". Doch heb wel de indruk dat er een beetje gemoedelijker aan toe gaat dan in GT, kwestie van dat de dames een beetje meer tijd uittrekken om een praatje te maken vooraleer naar een sleutel te vragen. Toch kon ik er m'n draai niet echt vinden en de dames vond ik er optisch gezien toch een niveau'tje lager dan in GT. Na wat in de tuin gelegen te hebben een beetje gaan rondlummelen en toen zag ik Naomi alleen zitten in het Nachtcafé, beetje bij haar gaan zitten, half uurtje wat gebabbeld, maar aarzelde toch om met haar naar de kamer te gaan. Toen toch maar de knoop doorgehakt en met haar een half uurtje volgemaakt. Lekker TZ, beetje beffen en tenslotte lekker afgesloten met een FT'tje. Lieve meid Naomi, maar echt wild word ik er niet van, ze mist mijn inziens een beetje finesse.
Lekkere barbeque (kunnen ze in GT nog een puntje aan zuigen) gegeten, nog enkele koffies gedronken en weer naar huis teruggekeerd. Niks negatiefs dus maar ik verkies toch het sfeertje in GT.
MiniME
2 september 2007, 13:02
Begrijp wel wat je bedoelt hoor Piranha. Zelf vind ik de sfeer in PHG juist veel relaxter (minder gestressed en minder golddiggers) dan in GT, alleen is het erg jammer dat het nivo van de dames gemiddeld(!) wat minder is. En dan bedoel ik niet eens het uiterlijk, maar het service nivo.
Mogelijk dat het komt doordat je in PHG voor je naar de kamer gaat nauwelijk een idee kunt krijgen wat voor vlees je in de kuip hebt. Van enig voorspel is geen sprake, zelfs TZ is not-done voor je naar de kamer gaat heb ik het idee, dus je moet op de kamer maar zien of het echt wat is. Wel kun je uitgebreid met een dame op de bank liggen kletsen zonder de druk (zoals die er bij GT is) om gelijk na 10 seconden een sleutel te gaan halen. Maar goed, die "voorspel-tijd" kan dus helaas niet gebruikt worden om te zien of er enige passie in de dame zit, wel om te weten te komen wat voor type meisje het is.
Goed, alles heeft zijn plussen en zijn minnen, hou deze kolommen in de gaten en zie later het ultieme vergelijkingssheet hier verschijnen! :wink: Dan mogelijk eindelijk antwoord op de prangende vraag: waar ga je nu liever heen: de mooiste club, met het lekkerste eten en de meest relaxte sfeer? Of de club met dames die het beste service nivo (incl de benodigde passie) geven?
pietpotent44
2 september 2007, 14:18
Hallo,
Ik was gisteren ook op de beachparty, na ca. 4 maanden
niet meer in PHG te zijn geweest.
Het eten en faciliteiten waren wel goed verzorgd.
Ik schrok alleen wel een beetje van het dames aanbod, qua aantal redelijk(ca. 30) maar allemaal hele jonge van begin 20 en gewoon niet zo mijn smaak.
Ik ben met 1 meisje (Linda) meegeweest en na het neuken zat mijn condoom onder het (menstruatie)bloed. Heb ook ca. 2 uur voor nop op een meisje (Cindy) gewacht waarmee ik had afgesproken naar de kamer te gaan.
Ze ziet er goed uit, maar kwam nogal ongeinteresserd en laks over, had totaal geen erg meer in mij.
Kan natuurlijk toeval zijn dat ik 2 keer pech had, maar ik was gewoon sowieso niet zo kapot van de dames die rondliepen. Ik ben van phg veel beter gewend, waar zijn al die leuke mooie vrouwen toch gebleven?
Over het algemeen heb ik een veel beter klik met de wat 'oudere' vrouwen, zeg eind 20, begin 30. Ben ook altijd een fan van (rode) Martina geweest, maar kreeg van Maggy te horen dat ze niet meer (in phg) werkt helaas.
Maar ik denk dat ik sowieso nog maar even wacht voor ik weer eens naar phg ga. Voorlopig voor mij in elk geval niet meer.
MiniME
2 september 2007, 14:52
Was Linda niet zo jong dat het bloed ergens anders van was? :eek:
Ok, nu serieus: hier dan een eerste aanzet tot een cluboverzicht, waarin meegenomen een aantal criteria die de DAMES in de club betreffen (Service betekent niet alleen het aangeboden service nivo, maar ook de passie waar het mee uitgevoerd wordt, Voorspel betekent hier hoeveel laat de dame van haar performance zien voor je de kamer op gaat, Prijs betekent niet zozeer het absolute prijsnivo, maar in hoeverre er vooraf 100% duidelijkheid is over de prijs en of de dames in deze club standaard prijzen hanteren of niet) alsmede een aantal criteria die puur de CLUB betreffen (Prijs slaat hier op entree, Afstand is gezien vanaf midden NL en dan hoe verder hoe minder punten).
http://hidebehind.com/lthumbs/F8/F8834C.jpg (http://hidebehind.com/F8834C)
Allemaal heel subjectief ingevuld natuurlijk, maar we kunnen altijd nog een zelfde overzicht maken, maar dan met de subjectieve scores van ALLE ijsberen (of mogen we niet nog meer lijstjes maken hier? :D).
Conclusie na mijn invulling: De top van de clubs die qua DAMES boven de 21 scoren zijn Mausi's, Freude, Bernd's en GT. De top die qua CLUB boven de 30 scoren zijn YY, PHG en GT. Duidelijk is dat er maar 1 club is die in beide lijstjes voorkomt en dus (tot op heden) een ideaal compromis lijkt. Helaas is GT niet de club waar de beste dames zitten.
Duidelijk wordt zo ook waarom veel mensen zo graag naar PHG en YY gaan: prima clubs waar het heerlijk toeven is. Alleen niet de top qua dames helaas. In Freude/Mausi's/Bernds is het net andersom: top dames met super performance, maar in een entourage die een heel stuk minder is. GT scoort eigenlijk nergens als nummer 1 (behalve in hygiene denk ik) maar overall is een goed compromis. Ook begrijpen we ijsberen als Gustomass weer wat beter als het om Xanten gaat als club en de (persoonlijke) sfeer daar. Voor super sex met mooie dames van 22 moet je daar echter neit zijn.
Hopelijk komt er nog ooit een club waar dames zitten met een service nivo van Bernds, de looks van de Mausi's dames, en het voorspel zoals in Freude aangeboden wordt en qua aantal dames zoals in Oase, inclusief de faciliteiten daar en dan de sfeer zoals in PHG, de hygiene zoals in GT, eten zoals in YY, drinken zoals gisteren in PHG (lekker die cocktails!) met het prijsnivo van Mausi's en een hele grote parkeerplaats, 20 kilometer van mijn huis! :freu:
Note Big30:
Specifieke PHG beschouwingen in dit topic, meer algemene kun je ook kwijt in.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=50058
Rex
2 september 2007, 16:17
Het kon niet op gisteren, een uitgebreid buffet met verschillende salades, een heus speenvarken aan de spies, verschillende soorten bier, waaronder ook Salitos, Redbull, verschillende soorten cocktails, toetjes en last but not least zo rond de klok van 01:30 uur verschillende soorten kaasjes en vis, zoals krab, zalm, garnalen en ja ja echte Kaviaar..................
Wie nu nog durft te beweren dat het eten in PHG slecht is, krijgt de spreekwoordelijke kogel, m.a.w. die moet gewoon zijn bekkie houden!!!:loud: :wand:
Wat een dag gisteren, ik heb me uitstekend vermaakt. Jammer dat ik Lisa niet te pakken kon krijgen, maar heb wel een zeer goed alternatief gevonden. Weer een Duitse topper erbij in HG, Sina is haar naam, wat een Granate is dit gewoon super!!! Oja ik heb ook nog 3 anderen weten te strikken om met mij mee te doen, gewoon voor een sexspelletje..........:fuck: :rubbel:
Nee, geef mij maar PHG, gewoon een Toptent!! Grote Klasse!!:freu:
MiniME
2 september 2007, 18:36
Helemaal mee eens Rex, het eten was echt top, het beste wat ik ooit in een FKK/Saunaclub voorgeschoteld kreeg (zie ook mijn overzicht hiervoor). Nu alleen nog wat meer top dames en ik ga er zeker vaker heen.
Jack42
2 september 2007, 19:59
Nu alleen nog wat meer top dames en ik ga er zeker vaker heen.
Moet je het net als ik doen Minime, wat toppers van jezelf (in mijn geval Nadine en Sofia) je achterna laten reizen :teuflisch en je bent verzekerd van een perfecte dag. :freu:
just als ich gehen wollte habe ich dann auch noch zwei neue asiatisch stämmige mädels gesehen ( thailand / japan ... sehr jung und echt lekker )
Da ich meine nachfahren ja schon verschossen hatte leider nicht mehr in der lage noch ein weiters zimmer zu machen.mal gucken was über die beiden noch geschrieben wird ( dt / englisch)
Die beiden Asiatinnen sind Nadine (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6915) (Thailand) und Sofia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5998) (Korea) und kommen beiden von GT. Mit Nadine hatte ich letzte Donnerstag in GT meine erste date und das war gut und gestern auf wiederholung mit ihr.
Sofia kenne ich schön langer und sie gibt eine topservice. Auch mit ihr gestern auf Wiederholung.
Vielleicht das sie noch zuruck kommen in PHG sonst sind sie in GT zu finden.
@all
Het was een perfecte dag gisteren in PHG. Zoals al vaker gezegd door de andere "verslaggevers" de verzorging en het eten was top daar kunnen nog veel clubs wat van leren en dat allemaal voor 50 euro.
Ik ben het er niet mee eens dat er niet voldoende dames aanwezig zouden zijn maar dat snap ik de laatste tijd toch niet zo dat daar altijd over geklaagd wordt maar dat zal wel zijn omdat we veel te veel verwend zijn. Je kan niet verwachten dat er 100 dames aanwezig zijn en dan nog allemaal fotomodellen die allen een topservice geven, of dat er elke week 25 nieuwe meisjes, ook allen fotomodellen, met topservice aanwezig zijn. Maar goed dat is mijn gedachte daarover.
Natuurlijk is het contact met de ijsberen onderling altijd erg gezellig en er wordt veel gelachen en dat doet een mens altijd goed.
Al met al een prachtige dag beleefd en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik denk niet dat het nu weer een half jaar gaat duren voordat ik weer in PHG ben te vinden.
Jack42
Randy
3 september 2007, 02:00
The day after. Nl na de beachparty, waar ik helaas niet bij kon zijn. Alhoewel, helaas, ik hoorde van verschillende dames dat het toch wel heel erg druk was geweest. Nou is dat niet zo erg, maar ik ben zelf toch wel meer gesteld op een wat rustiger omgeving. En dat was vandaag wel het geval in PHG. Lekker aangeklungeld, zowel met wat dames als met een
enkele NLer gekletst, afgewisseld met een sauna, en af en toe een drankje. PHG blijft toch een mooie club, niet zo hectisch als GT. Als ze nou nog een mooie jacuzzi plaatsen is het voor mij helemaal af.
En ook vandaag BBQ, lekker hoor!
Qua dames was het tamelijk rustig, gezien en sommige gesproken: Jolanna (Sl), Helen (DR), Patricia (Nig), Loredana, Lisa, Angelina, Yula, Rita (R).
Zelf de kamer gedeeld met Celine (D), Anna (R) en Constanzia (R).
Randy
3 september 2007, 08:30
Qua dames was het tamelijk rustig, gezien en sommige gesproken: Jolanna (Sl), Helen (DR), Patricia (Nig), Loredana, Lisa, Angelina, Yula, Rita (R).
Zelf de kamer gedeeld met Celine (D), Anna (R) en Constanzia (R).
Ja zo'n R kan natuurlijk vaker gebruikt... :rolleyes: Rita & Constanzia Russisch, Anna Roemeens.
Jerry
3 september 2007, 10:52
Ja, het was een geslaagde PHG-avond, en heel leuk om de kern van het IJsberenforum weer te ontmoeten ....
Last night was in the Happy Garden , entered the club at 6 pm and the parkinglot was full to both sides.
There was the big party going on, although I doubted the weather would be fine, it cleared up down South East and it eventually proved to be very favourable.
PHG reopened it's groundlevel section with kamers and was at full capacity now , of course this partying night gave easy twice as many men as girls , a total complement of some some 220 I guess , still there were no waiting times all night long.
I re united with the happy IJsberenclub under Willem2 , about all the prominents were around.
In the fooddivision there were several tables with many delicious starters , the cocktail bar was open , there was a dj and rockhard soundmachines , tombola events , dancing girls and some strippers. And this all at 50 Euros.
The maindish was the roasted pig on the spit , around 10 pm , many drinks to offer incl RedBulls and Corona's. At 11 delicous 'toetjes' , sweet as the pussies I managed to lick in due time.
At least that was Kinga again , I did her more, very cute Polish brunette, not a hard sucker but nice kisser , sweet tasting to both sides and ending up on top what was top.
Later I found Constanza , a Russian brunette from Kaliningrad , 5 months in PHG.
While we were cockstiffing she was announced as ´Miss PHG´ , Willem2 came to lead her to the stage personally. later on we re united , well , now I know who Miss PHG is and and again what a perfect blow is. She was great , a nice kisser and a very perfect experience.
It was a good saturdaynight when after 12 I left the premises , doing some nice hugs and kisses with Jacqueline and Kinga .....
Willem2
3 september 2007, 15:12
Ja, het was een geslaagde PHG-avond, en heel leuk om de kern van het IJsberenforum weer te ontmoeten ....
Aanwezige ijsberen oa : Scoobert :p ,Rex, Manni1a, George36, FTotal, Keesroeiboot, ozzy1, Big30, AustinPowers,Caligula, Knabbel, EgonDr.Rammler, bitchhunter, Flipper, Jerry, Willem2, JackD, Horny_one, Buttinsky, oblix, Eagledriver, Babbel, Jack42, Tiga, MiniMe, Pim, MIJsbeer, Robin, jojo, piranha.......
Aanwezige dames ongeveer 55 ( ik heb niet zo goed opgelet en Flipper verdween met zijn lijst in de badjas :D ;) ) oa : Alicia/Alison, Angelina, Anja, Anna, Celina, Ciara, Constanzia, Dascha, Emy, Ina, Ines, Isa, Jacqueline, Jennifer, Jolanna, Katja, Kelly, Kimberly, Kinga + Paulina, Kira, Lisa, Loredana, Maria, Mira,Mona, Monica, Nadine, Naomie, Ola, Patricia, Sabrina (2X), Sandy, Sina, Sevda, Sofia, Yula en dan de vele dames die ik vergeten ben of even niet bij naam weet .....
:wink:
egon, Dr. Rammler
3 september 2007, 17:25
Aanwezige dames ongeveer 55 ( ik heb niet zo goed opgelet en Flipper verdween met zijn lijst in de badjas :D ;) ) oa : Alicia/Alison, Angelina, Anja, Anna, Celina, Ciara, Constanzia, Dascha, Emy, Ina, Ines, Isa, Jacqueline, Jennifer, Jolanna, Kelly, Kimberly, Kinga + Paulina, Kira, Lisa, Loredana, Maria, Mira, Monica, Naomie, Ola, Patricia, Sabrina (2X), Sandy, Sina, Sofia, Yula en dan de vele dames die ik vergeten ben of even niet bij naam weet .....
vergeten Sevda Bulgarisch/Turks und eine Dame, wo ich den Namen vor lauter Geilheit nicht gefragt habe, obwohl ich über 1 Std. mit ihr auf Zimmer war :mad:
rood halflang Haar, ca 160, A-Cup, Romania, küsst nicht, poppen gut, blasen auch, macht Aufnahme ??? aber wie heisst die ??
Sevda, ca 1,65, lange schwarze Haare, A-Cup, küsst zögerlich, macht Mund nicht auf, keine Aufnahme bei frz. aber sie poppt :eek: !!! sie poppt jedesmal als ob es das letzte Mal wäre :fuck: :luvlove: :inlove: :happy: :liebe2:
kam nicht umhin sie 2x a 2 Std. zu vergewaltigen :D
Junge Willem !!! du hast doch wahrhaftig den "Saunameister" Robin vergessen !!!
egon, Dr. Rammler
3 september 2007, 17:46
Damen siehe vorstehend bzw. meine Anmerkung bei W2.
Ansonsten wäre da zu bemerken das meines Erachtens so um die 70 CDL anwesend waren.
Ich fand die Party ausserordentlich gelungen, Essen: sehrgut Note 1, es gab mehrere Spanferkel, sehr viele Salate, Fisch und auch Käse etc.
zu trinken ausser dem üblichen eine sehr gute Bowle, Coktails reichlich (nur bis 23 h :green_smi )
Elvis Imitation (fand ich gut, leider zu kurzer Auftritt :green_smi )und in der Auslosung eine Domina (etwas amateurhaft)
Tombola auch unprofessionel ansonsten viele schöne und gute Preise. :smile2:
da Massen an Eisbären anwesend waren (hab mich nicht erkundigt wie viele)
waren zeitweilig die CDL knapp das heisst: fühlte mich manchmal wie auf ner Herrenparty :D :rofl:
Das Personal wie immer zuvorkommend und sehr freundlich und es herrschte bei dem Trubel ausserdem ausreichend Sauberkeit. Dafür gebührt dem Club ein besonderes Lob.
Auch konnte ich viele NL-Kollegen kennenlernen, die Aufzähl. erspar ich mir, würde zu weit führen.
:D :rofl: gab natürlich auch einige Warmduscher, natürlich aus Deutschland (Namen erspar ich mir und euch auch :rolleyes: ) die mir aus dem Wege gingen.
Im Grossen und ganzen prima Event, wo man viel Spass hatte und man sich gut unterhalten hat.
Mit den von mir gebuchten Damen war ich ausreichend zu frieden trotz einiger Servicemängel :freu:
Hab dann so gegen 02.30h mit meinem müden Chauffeur george36 die schöne Party verlassen müssen, leider, leider, denn ich fand es geil.
Verzeihung für den Kurzbericht, hab leider keine Zeit für ausführliches Mehr. Sorry, beim nächsten Mal besser.
Gruss Egon
Anmerkung: WO WAR DER HAUSMEISTER ????
wer war die Rumänin, die ich durchgepoppt hab ???
Willem2
3 september 2007, 18:56
Junge Willem !!! du hast doch wahrhaftig den "Saunameister" Robin vergessen !!!
Even over het hoofd gezien ;) Staat al in de lijst net als wat extra dames.......
egon, Dr. Rammler
3 september 2007, 18:59
Even over het hoofd gezien ;) Staat al in de lijst net als wat extra dames.......
und ? Preisfrage:wie heisst die Rumänin mit den halblangen roten Haaren ???
:heul: :redface: :mad:
Willem2
3 september 2007, 19:02
und ? Preisfrage:wie heisst die Rumänin mit den halblangen roten Haaren ???
:heul: :redface: :mad:
En wat kan je winnen :green_smi
Er heeft nog niemand naar de winnaar van de Tombola gevraagd :o
Flipper
3 september 2007, 19:53
Die rumanin oder die ungarin....
:D
Willem2
3 september 2007, 20:36
http://www.contessa-barbara-calucci.de/calucci.html
Donna Diva ? Was het deze dame die en optreden gaf in de PHG ? :eek:
Rex stond vooraan...... en ik heb een aandenken :thefinger
Forza...germania
3 september 2007, 21:44
Heb je nog stoute dingen gedaan of therapeutisch geneukt, want ik neem aan dat het weer niet goed genoeg was voor sex on the beach :green_smi
MiniME
3 september 2007, 21:47
Yep, dat was deze Donna Diva W2. Super mooie vrouw, alleen ongelooflijk zonde dat ze totaal onnodig van die siliconen kogels er op heeft laten plaatsen. Zonder zou ze bijna het perfecte lijf hebben denk ik zo.
O ja, wie heeft de tombola gewonnen (en wat viel er op 428?) :cool:
En ja Forza, er zijn een aantal ijsberen en dames (waaronder ondergetekende) die sex on the beach hebben uitgeprobeerd...........heerlijk! :D
Willem2
3 september 2007, 22:30
Heb je nog stoute dingen gedaan of therapeutisch geneukt, want ik neem aan dat het weer niet goed genoeg was voor sex on the beach :green_smi
Er is wel een nieuw strand gemaakt achter de PHG. Het geheel ziet er wel aardig uit maar er werd amper gebruik van gemaakt en werd ook niet in het hele feest betrokken.
Ik heb er even met Babbel gezeten :p
Ze hebben dit afgekeken van een Beachclub in Düsseldorf dit strandgedeelte. Voor mij is het een beetje een misser die alleen een hoop zand gaat opleveren.........
Yep, dat was deze Donna Diva W2. Super mooie vrouw, alleen ongelooflijk zonde dat ze totaal onnodig van die siliconen kogels er op heeft laten plaatsen. Zonder zou ze bijna het perfecte lijf hebben denk ik zo.
Hmm zal ik dat zweepje eens gaan terugbrengen :rolleyes:
Ik vond haar wel mooi ondanks de stuiterballen :cool: ( Ik moet oppassen wat ik zeg :D )
O ja, wie heeft de tombola gewonnen (en wat viel er op 428?) :cool:
Het gaat uiteraard om onze Tombola :o ...................
Bij de Tombola in de PHG won die lange kale kwark twee keer een entree en een dame naar keuze :eek:
MIJsbeer kreeg een soort eretitel.
Daarnaast vielen nog wat nederlandse ijsberen in de prijzen.
De grootste prijs ging naar Sabrina die een kaartje van een ijsbeer had gekregen :freu:
Op onze kaarten MiniMe viel geen prijs..........
Rex
3 september 2007, 23:09
Het gaat uiteraard om onze Tombola :o ...................
Bij de Tombola in de PHG won die lange kale kwark twee keer een entree en een dame naar keuze :eek:
MIJsbeer kreeg een soort eretitel.
Daarnaast vielen nog wat nederlandse ijsberen in de prijzen.
De grootste prijs ging naar Sabrina die een kaartje van een ijsbeer had gekregen :freu:
Op onze kaarten MiniMe viel geen prijs..........
Ik had nummer 451 en ben mijn lotje twee keer kwijt geweest.:wand:
Toen de Tombola een tijdje bezig was, dacht ik op een gegeven moment dat het afgelopen was en verscheurde ik mijn lot en gooide hem weg.................
Niet veel later riep die Duitser, Also Bitte nummer 451........
Tja had ik maar beter op moeten letten en niet zo geil moeten zijn.:rolleyes:
Maar goed er zijn ergere dingen.
Knabbel
3 september 2007, 23:59
Mooie meiden, sauna, voortreffelijk eten, gezelligheid, massage, optredens van Elvis is still alive, een slangendame, striptease etc. Zo maar even wat steekwoorden van de beachparty waarmee PHG zichzelf weer op de kaart probeerde te zetten. Aan de inzet lag het in ieder geval niet. Heb me uitstekend vermaakt, ondanks dat het misschien een beetje rommelige en druke dag was,maar dat valt te verwachten bij een party. Was aanwezig van 14.00 tot 03.00 uur en heb me geen moment verveeld dankzij de aanwezige ijsberen en dames.
Regelmatig spreek, hoor en lees je dan toch nog ontevreden beren die alleen met het beste genoegen willen nemen en kennelijk compromisloos door het leven willen gaan. Stel dat op een dag alle saunaclubs in 1 keer weggevaagd zouden zijn, dan pas zouden we beseffen hoe goed we het wel niet hadden en met weemoed terugdenken aan dagen die we nu soms verfoeien. Genieten mensen! :thefinger
Johnny Bravo
4 september 2007, 00:05
Regelmatig spreek, hoor en lees je dan toch nog ontevreden beren die alleen met het beste genoegen willen nemen en kennelijk compromisloos door het leven willen gaan. Stel dat op een dag alle saunaclubs in 1 keer weggevaagd zouden zijn, dan pas zouden we beseffen hoe goed we het wel niet hadden en met weemoed terugdenken aan dagen die we nu soms verfoeien. Genieten mensen! :thefinger
Tja over een paar maanden krijgen we weer een wisseling van de wacht. Kijken wat dat weer teweeg gaat brengen.
Jansen
4 september 2007, 00:21
Ik denk wel dat het gezellig is geweest,en het eten is altijd goed in PHG helaas had ik andere verplichtingen.
Big30
4 september 2007, 00:27
Ik denk wel dat het gezellig is geweest,en het eten is altijd goed in PHG helaas had ik andere verplichtingen.
welke dames waren er ?
Aanwezige dames ongeveer 55 ( ik heb niet zo goed opgelet en Flipper verdween met zijn lijst in de badjas :D ;) ) oa : Alicia/Alison, Angelina, Anja, Anna, Celina, Ciara, Constanzia, Dascha, Emy, Ina, Ines, Isa, Jacqueline, Jennifer, Jolanna, Katja, Kelly, Kimberly, Kinga + Paulina, Kira, Lisa, Loredana, Maria, Mira,Mona, Monica, Nadine, Naomie, Ola, Patricia, Sabrina (2X), Sandy, Sina, Sevda, Sofia, Yula en dan de vele dames die ik vergeten ben of even niet bij naam weet .....
Die dames waren er dus aanwezig!
egon, Dr. Rammler
4 september 2007, 15:06
Die rumanin oder die ungarin....
:D
nach ihrer ureigendsten Aussage ist sie eine Rumänin. Natürlich falls sie nicht geflunkert hat :D
egon, Dr. Rammler
4 september 2007, 15:08
Donna Diva ? Was het deze dame die en optreden gaf in de PHG ? :eek:
Rex stond vooraan...... en ik heb een aandenken :thefinger
war amateurhaft der Auftritt, ist meineMeinung.
Rex
4 september 2007, 23:20
war amateurhaft der Auftritt, ist meineMeinung.
Dat kwam niet door Donna, maar door die slome duikelaar van een Duitser, die er niet zo heel veel zin in had.
Tja je moet het maar lekker vinden door een bloed geil en toch wel lekker wijf met kaarsvet overgoten worden.....................:angryfire
Als ik op dat tuinbedje had gelegen, dan had ik pas een show weggegeven. :fuck: :rubbel:
Maar ja het mocht voor mij niet baten.:rolleyes:
Willem2
4 september 2007, 23:23
Maar ja het mocht voor mij niet baten.:rolleyes:
Verkeerd nummertje :D ;)
Ik heb nog het zweepje, kan je nog gaan terugbrengen :teuflisch :D :wink:
Big30
4 september 2007, 23:31
Als ik op dat tuinbedje had gelegen, dan had ik pas een show weggegeven. :fuck: :rubbel:
Och dat tuinbed zal er bij een volgend bezoek ook nog wel staan ;), Willem2 heeft het zweepje dus ik kan alleen maar zeggen dat ik nu al uitkijk naar het eerst aanstaand PHG bezoek van Rex!
Party en show-time angesagt :freu: :D :freu:!
Ik vond het showtje wel redelijk geslaagd trouwens, die Brazilaanse Samba danseres gaf ook een aardig nummertje weer vond ik.
Big30
Rex
4 september 2007, 23:35
Och dat tuinbed zal er bij een volgend bezoek ook nog wel staan ;), Willem2 heeft het zweepje dus ik kan alleen maar zeggen dat ik nu al uitkijk naar het eerst aanstaand PHG bezoek van Rex!
Party en show-time angesagt :freu: :D :freu:!
Ik vond het showtje wel redelijk geslaagd trouwens, die Brazilaanse Samba danseres gaf ook een aardig nummertje weer vond ik.
Big30
Ik heb ooit eens in PHG, op een ligbedje met de Roemeense Vera liggen knallen in de tuin.................Kamers waren allen bezet en we vonden samen dat we toch wel snel iets moesten doen.........:fuck:
Dus toen heb ik samen met twee andere ijsberen een ligbed gepakt en twee badjassen en wat handdoeken en heb toen aangevangen met Vera achterin de tuin.:fuck:
Niet veel later stonden Nadine en Sally toen ineens voor ons neus. Ze konden er wel om lachen toen. Niet veel later hadden we ineens een kamer en zijn toen verder gegaan. Het kan dus wel!!!!!!!
zie hier mijn berichtje van toen : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=10556&postcount=23
Big30
4 september 2007, 23:45
Ik heb ooit eens in PHG, op een ligbedje met de Roemeense Vera liggen knallen in de tuin.................Kamers waren allen bezet en we vonden samen dat we toch wel snel iets moesten doen.........:fuck:
HIHI, ik ken het verhaal nog, maar vrij vertaald zeg je volgens mij dus dat als niet Die Duitser met die snor maar jij op dat bedje had gelegen ja dan ja dan ... :D :fuck: :freu:!
Big30
Rex
4 september 2007, 23:51
HIHI, ik ken het verhaal nog, maar vrij vertaald zeg je volgens mij dus dat als niet Die Duitser met die snor maar jij op dat bedje had gelegen ja dan ja dan ... :D :fuck: :freu:!
Big30
Ik heb toch ook op het bedje gelegen, Biggie!! Alleen niet met Donna, maar met Vera.
Ik zal je niet plagen, maar ik was behoorlijk hitsig afgelopen zaterdag en was al een aantal keren vlakbij haar toen ze door het pand liep samen met Tanja.
Het is dat Tanja mij in de gaten hield en verzocht niet aan d'r te zitten ( wat ik lekker toch heb gedaan........:thefinger ), maar anders..........Ja dat is voor jou een vraag en voor mij een weet!!
Big30
4 september 2007, 23:55
Ik zal je niet plagen, maar ik was behoorlijk hitsig afgelopen zaterdag en was al een aantal keren vlakbij haar toen ze door het pand liep samen met Tanja.
Jij vrij hitsig afgelopen zaterdag, nou daar heb ik niets van gemerkt hoor :D :p :D;) :rolleyes:!
Babbel
6 september 2007, 00:17
Ik was zaterdag al vroeg aanwezig, ik denk om halftwee. Het was toen nog heel rustig. Ik had dit een beetje expres gedaan. Eerst even een rondje neuken :o en daarna kon het feest beginnen. Dat heb ik dan ook gedaan. Eerst Mira, zie recensie. Daarna eten en alle andere festiviteiten.
Ik ben ook op het Beachgedeelte geweest als één van de weinige ijsberen. Ik denk dat ze het zand later kunnen gebruiken voor de kattenbak, metselzand of ik weet niet wat. Het is best mooi gemaakt maar ik denk dat de ijsberen er weinig gebruik van gaan maken. Het is ook onpraktisch want je neemt iedere keer een hap zand mee.
Ik vond het wel leuk dat MIJsbeer eindelijk een prijs heeft gekregen na al die jaren van trouwe dienst :freu:
Er waren heel wat bekende ijsberen en de sfeer vond ik wel goed. Je hebt op zo'n groot feest altijd wel enige bruine beren :cool: . Ik ben eerst nog in een goed werkende sauna geweest daarna was het over met de pret. Ik denk dat er weer bier overheen is gegaan :ranting2:
Het eten was zoals bijna altijd heel goed en deze keer erg uitgebreid. Ontbijt/Lunch daarna een heel buffet. 's Avonds een varken van het spit (oblix voelde zich thuis :smile2: ), soep met brood en uiteindelijk nog vis, kaas en andere lekkernijen.
Ik ben niet tot het einde gebleven want kleine eekhoorntjes hebben veel slaap nodig :slaap:
Randy
6 september 2007, 11:13
Dankzij een vergadering in het Venlose, die dodelijk saai was, toch maar 'even' naar PHG. 't Was rustig met dames en beertjes maar toch ook wel gezellig. Eindelijk eens kennis gemaakt met Big30 en (ik meen) 11cc. En ook weer eens uitgebreid bijgepraat met Sonny, ook al weer lang geleden.
Dames gezien: Lisa, Patricia, Kiara, Anna, Melanie, Helen, Constanzia, Dascha, Dilara, Jolanna, Rita, Angelina, Jaklien en haar zusje, Monica, Maria, Sheila, Katherina en daarnaast nog meer fraaie types, helaas naam niet bekend.
Het eten was GT kwaliteit :kotz: maar ach, ik kreeg nog wat spaghetti van Anna dus ik heb geen klagen.
Een groot deel van de avond eigenlijk doorgebracht met Anna en haar vriendinnen, zeker toen ik Anna begon te masseren liet ze me niet meer gaan. Ik had mijn flesje vergeten, gelukkig had Sonny voldoende voorraad :D . Anna en ik begrijpen elkaar eigenlijk steeds verkeerd, mijn Roemeens is 0,0 en haar Engels is ook niet echt bijzonder, en Duits doet ze niet aan. Maar in de massage vinden we elkaar. 't Blijft wonderlijk hoe je de halve avond naar Roemeens kwetterende dames kunt luisteren zonder er ook maar iets van te begrijpen. De mooiste filosofische bespiegelingen, fraaie psychologische inzichten, de laatste wetenschappelijke nieuwtjes, en vooral, de meest recente roddels en intriges in de club, het gaat volledig langs je heen. Maar ach, alleen al kijken naar deze fraaie wezens is al genieten.
ozzy1
6 september 2007, 12:32
zu der liste von gestern kommen noch hinzu nadja(dt), alini ( ex-jugoslawien ),anja (dt),,sina (dt/tr) sabrina (ex -Theke)... sowie einige neue.mir nicht bekannte mädels...
auch wurden drei neue gut aussehende dt. blondinen durch den club geführt.
gruss ozzy1
JackD
6 september 2007, 21:25
Eindelijk stond er weer eens een bezoekje aan PHG op de agenda; dat was (te) lang geleden ... :o
Vooraf toch even (heel kort) getwijfeld, want slechts twee dagen eerder bezocht ik samen met Eagledriver nog Freude 39 en op deze zaterdag stond ook de Beachparty geprogrammeerd en feesten voegen voor mij over het algemeen weinig tot niets toe aan een club-bezoek; eerder integendeel eigenlijk (drukte en gedoe; wat ben ik toch een saai manneke :cool: ) ...
Het was voor mij nu ook te druk, te hectisch. Het idee dat je iedere kans moest grijpen kon ik eigenlijk de hele dag niet van me afschudden. Een idee dat overigens eigenlijk niet geheel terecht bleek, want ondanks de scheve verhouding ijsberen / vrouwen
bleken veel meisjes toch redelijk bereikbaar. De drukte en hectiek eiste bij veel meisjes echter wel z'n tol; de vermoeidheid
(lichamelijk en/of geestelijk) sloeg soms overduidelijk toe ...
Ondanks de drukte toch uitstekend aan mijn trekken gekomen met achtereenvolgens:
Mira (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7945), duits/griekse brunette
Dascha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2746), litouwse blondine
Paulina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4786), poolse (donker)blondine
Dascha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2746), het buitenkansje van een tweede ontmoeting kon ik niet laten lopen ...
Ook lekker: Salitos Ice (http://www.salitos.com/607.html)
Verlanglijstje: Roemeense "I'm busy"?, Linda?, Kinga?, Constanzia?
En nu maar hopen dat Willem's "busje" ook weer eens rijdt op een "gewone" zaterdag ... :cool:
... Ik ben met 1 meisje (Linda) meegeweest ...Deze Linda zocht 's nachts in de bar een brede schouder om haar vermoeide hoofd even op te laten rusten en kwam dus automatisch bij mij terecht :D . Na een tijdje rustig tegen elkaar aangezeten te hebben dreigde ze om kwart voor drie(!) nog even met "Zimmer?" , maar onze gedeelde conclusie was ook duidelijk. Nee, dus. Ik "Kaput", zij uitgeput ...
Volgens mij zou dit meisje eens een paar dagen achter elkaar moeten slapen ...
Willem2
6 september 2007, 23:48
... Ik hou er nu eenmaal van om ook de dame lekker in de watten te kunnen leggen, maar Monica liet dit gewoon niet toe. Blijkbaar is ze hierin erg wisselvallig of ze had haar dag gisteren niet, want als ik dan het verhaal van Rex lees, dan liet ze zich bij hem gewoon gewillig beffen. Nou, bij was was het gewoon uit den boze:ranting2:.......
Als agnost zal ik er eens wat bijbelse teksten uitgooien :loud: : Dank God op je blote knieën dat je haar niet hebt gebeft !
Indien een vrouw aangeeft dat ze er niet zoveel zin in heeft dan zal daar wel een goede reden voor zijn :cool: . Jij spreekt over "in de watten" leggen, ik denk aan het werken met een sponsje :o
Dus wees blij dat er niet achteraf zo'n mannetje uit een doosje :zauberkis te voorschijn komt.
En wees blij dat je een goede pijpbeurt hebt gehad :freu: en alle andere dingen je gespaard zijn gebleven.
Hoe gaat ie ook alweer : Het is boffen dat je niet hoeft te baffen :moon:
Big30
7 september 2007, 00:09
Dankzij een vergadering in het Venlose, die dodelijk saai was, toch maar 'even' naar PHG. 't Was rustig met dames en beertjes maar toch ook wel gezellig. Eindelijk eens kennis gemaakt met Big30 en (ik meen) 11cc. En ook weer eens uitgebreid bijgepraat met Sonny, ook al weer lang geleden.
Het was woensdag en ... OK ik zwijg maar niet, ik was weer eens een keer in PHG.
Zoals Randy al memoreerde eindelijk eens Randy ontmoet, of beter gezegd ik weet nu welke nick ik bij het gezicht moet plaatsen ;). Was inderdaad 11cc waar je ook mee kennis hebt gemaakt, Sonny had ik ook al tijden niet gezien of gesproken :nee: :D :nee:!
Eten was niet al te best, ik schat zo'n 25-30 dames, het lijstje van Randy heb ik maar wat aangevuld.
Jolanna had de behoefte om eens wat bij te kletsen dat hebben we zo'n anderhalf uur heel geanimeerd gedaan, eigenlijk een heel leuk meisje die heel eerlijk en open op de praatstoel plaats nam.
Ik was van plan met ene Anna de kamer op te gaan, maar ene Randy was geloof ik zo'n beetje de hele avond met Anna bezig ;)!
Was toch een geslaagd avondje PHG door de typische relaxte sfeer die daar nu eenmaal heerst of het nu is tussen de Ijsberen en de dames of de Ijsberen onderling!
Ach ik kom er nog wel een keertje denk ik, maar ehm dit weekend niet ;) :D :cool:!
Big30
Willem2
7 september 2007, 12:42
Ik moet hier nog even wat domme dingen gaan zegggen........................ en dan komen ze allemaal weer terug uit Zwitserland :D ;)
Fritzzz
7 september 2007, 14:55
Was gister weer eens voor het eerst sinds 3 maanden of iets dergelijk aanwezig in HG. Eén en ander begint er weer op te lijken volgens mij, sfeer was in ieder geval ok.
Een paar setjes gespeeld oa. een uurtje met Marianna, de absolute "gagging-specialiste" die weer ff terug van weggeweest was. Uiteraard was onze belgische vriend Brederode ook van de partij, alleen leek "de relatie" wat onder druk te staan aangezien hij al briesend en proestend met een verhit gezicht heen en weer aan t' "ijsberen" was maar keer op keer naast het net viste bij zijn vriendinnetje...de afloop daarvan heb ik niet meegemaakt aangezien ik toen alweer weg was...'t was wel grappig om zijdelinks te observeren....ik hoop voor hem dat zij de buidel open heeft gehouden..want t blijft een cashcowtje natuurlijk.
2de setje was voor Monica uit Mallorca, een prima nieuwe frisse verschijning met een hoog X-rated aangezicht gehalte, moet nog wat meer los komen maar dat gaat vanzelf goedkomen...
Al met al een prima middagje weer...ik ga weer wat frequenter langs denk ik..
oblix
7 september 2007, 19:11
Ik moet hier nog even wat domme dingen gaan zegggen........................ en dan komen ze allemaal weer terug uit Zwitserland :D ;)
Dat kan dan niet dom genoeg zijn als dan ook Bettina en Isabell terug komen.
Jansen
8 september 2007, 14:06
Gisterenavond even heerlijk in PHG aangeland.
Sonny,Rex en ik hebben dan ook ons best vermaakt.
Ook willy69 was aanwezig maar heb ik helaas niet meer gesproken vanwege ons ijsberenwerk.
Ik heb Sonny na veel moeite eens zo ver gekregen dat hij met een negerinnetje mee ging (had nog nooit een negerinnetje gehad)
Dus ik hem voorgesteld aan Patricia ( ja dus meteen goed aangepakt )
Nou hij kwam terug en de rst verteld hij zelf wel..................:thefinger
Ik ben met Mandy Hongarije meegeweest.
Flipper
8 september 2007, 16:40
:) en je stuurt um met patricia weg....
hahaha
mr rocky
9 september 2007, 11:52
Gisteren maar weer eens gekozen om naar Happygarten te gaan , hoewel ik eerst van plan was om naar Living Room te gaan. Onderweg heb ik me bedacht omdat ik toch liever wat meer keuze heb. Toen ik aankwam bij HG zo rond een uur of 3, was ik blij dat ik deze beslissing heb genomen. Ik zag al direkt een aantal leuke dames en wat later op de middag/avond nam hun aantal alleen maar toe. Ook had ik de indruk, dat er geen sleutelprobleem was, aangezien de keren dat ik een dame meevroeg, ze binnen een minuut met de sleutel terugwaren.
Kamerbezoeken heb ik gedaan met 2 poolse dames, nl. Monica en Gloria.
Beide dames zijn donkerharig, waarbij Gloria echt opvalt door haar felle lichte ogen. Met beide dames leuke sessies gehad , waarvan ik nog kan zeggen dat Monica echt lekker kan pijpen (dat vind ik de laatste tijd toch zeldzaam worden bij de dames).
Over het aanbod van dames : er waren voor mij een groot aantal nieuwe dames, waarvan er toch wel enkele op mijn verlanglijstje voor de volgende keer staan. :D :wink:
Rex
9 september 2007, 22:04
Afgelopen vrijdagavond was ik toch in Brabant en ja om dan terug te rijden zonder:fuck: nee dat lukt Rex niet, dus vanuit het Brabantse land richtig Oedt gereden...................
Bij binnenkomst na het douchen werd ik meteen door Jansen en Sonny verwelkomt en hebben we gezellig zitten babbelen. Later op de avond ook nog even met Willi69 en Manni1a gesproken............Het was weer een relaxte avond en het aanbod qua vrouwen was zeer goed.
Ik heb me prima vermaakt met twee Duitse Toppers; eerste sessie met Sina en als afsluiter met Lisa.
Ik begin me de laatste tijd steeds meer aangetrokken te voelen tot Duitse kanjers.:luvlove:
Misschien komen er dit jaar wel twee Duitse toppers in mijn jaar top 5??:rolleyes:
ozzy1
10 september 2007, 00:00
heute von 13:00 bis 22:30 im phg gewesen.
insgesamt mit drei mädels das zimmer geteilt ( natürlich nacheinander )
celina dt ( 1) , lisa dt ( 2 ) , aisha. pol ( 2 ) .( berichte unter den namen der mädels)
es hat wie immer sehr viel spass gemacht. das wetter war auch ganz ok.
zum teil konnte ,man auch draussen sonnen.
das essen war mit hähnchen , braten reis und nudeln nicht sonderlich originell,
dafür wurden aber nach meiner sitzung mit aisha noch weisswürste, bockwürste und brezeln serviert.
das richtige um verloren gegengene kräfte neu aufzubauen.
mädels technisch eher einer der ruhigen tage ... mir sind jedenfalls keine neuen kracher aufgefallen.
gruss ozzy1
Willem2
11 september 2007, 00:44
Komt er eigenlijk nog een Oktoberfest na de Beachparty :rolleyes:
Willem2
12 september 2007, 02:39
Via de interne mail vernomen van een bekende ijsbeer dat er in de plaatselijke kranten advertenties staan dat er weer een Oktoberfest zal plaatsvinden. Datum nog niet bekend ........
The Joker
12 september 2007, 13:08
De laatste keer dat ik in PHG was 2 weken terug, viel het me op dat er s-avonds een rijtje leuke jonge Duitse meiden kwamen die hun Stufi wat aan het waren aanvullen.
Bij een eerder bezoek 1,5 maand geleden viel mij zoiets niet op.
Is dit nu de schoolvakanties weer voorbij zijn een vaker voorkomend fenomeen (In NL zie ik het helaas niet in de YY) of had ik toevallig een avondje geluk?
Voor de eters onder ons is het gokken wat de pot schaft gezien de huidige mededeling:
Und als besonderen Service... verschiedene Tagesmenüs
mr rocky
16 september 2007, 12:17
Gisteren weer HG bezocht en het was qua dames en gezelligheid weer goed te noemen. Een eerste sessie met Sonja gedaan.
Een tweede sessie heb ik nog gedaan met Lori (vriendin van Dori). Lori en Dori zijn 2 jonge Roemeense meisjes, die nu 2 weken in HG werken. Het zijn beide lieve goedlachse meisjes, maar Dori spreekt totaal geen Engels/Duits.
Met Lori kan ik wel goed opschieten en ze kwam ook vaak zowel voor als na de kamerssesie lekker bij me zittten en knuffelen. Op de kamer is het zeker niet tegengevallen, maar ik weet niet of ik snel weer met haar op de kamer zal belanden.:lostit: :D
Big30
17 september 2007, 00:53
Zondag stond een bezoek aan PHG bepaald niet op het programma, was eigenlijk nog aan het uitrusten van een boswandeling de dag ervoor in Velbert ;)!
Maar ja mooi weer en het bericht dat er veel bekende IJsbeertjes de zondag aanwezig zouden zijn dat gecombineerd met een lege IJskast resulteerde dus weer eens in een PHG bezoek ;).
Voor een zondag een zeer redelijke line-up der dames! In getal zo'n 30 dames. Chris weer terug van vakantie net als Ina en Selinia. Ines die naar me zat te lonken naast het zwembad (weet nu dat ik haar uit de Oase ken), Gosha was er dus Knabbel was even zoek :p.
Tot mijn grote verbazing zag ik Jessy/Dana die ik vaak in nanu zag nu weer terug in PHG. Shakira is nog op vakantie net als Anna en Maria. Kiara was vrij of weer op vakantie.
Lori en Dori had ik al eens gezien maar weet nu welke naam bij welk gezicht hoort. Veronika zag ik na lange tijd ook weer eens.
Veel bekende IJsbeertjes waren zondag aanwezig: Knabbel, Babbel, Randy, Tiga en tot mijn stomme verbazing zag ik Picasso1 ook weer eens, dat Rex 's avonds ook nog binnen kwam druppelen was voor mij toch ook een aangename surpise.
Veel gebabbeld en geleuterd. Behoorlijk wat nieuwe dames en veel bekende dames gezichten die ik miste.
Big30
Randy
17 september 2007, 08:00
Nog even wat namen aanvullen op degene die Big30 al noemde:
Ruby (Roemeens, spreekt ook Spaans maar amper Du of Eng), Joyce (Mar), Linda (?), Ebru, Kim, Machara, Angelina, Afrodite (ex Living Room, Pools/Duits), Denise, Gloria, Ely (Bulg), Melanie (Lit), Alena (Montenegro).
Een heel relaxte dag en aangenaam gesocialized met zowel de dames als enige bekende beren. Toch weer te laat naar huis natuurlijk :D.
Babbel
17 september 2007, 22:32
Ik zou afgelopen weekeinde mooi braaf blijven maar ik kreeg zaterdagavond zo'n honger dat ik maar naar de PHG ben gegaan. Volgens mij hadden onder anderen Flipper en 11cc daar ook last van :D Zaterdag waren er ongeveer 35-40 vrouwen. En ik had een hele goede belevenis met Kim :freu: :luvlove:
En omdat het zondag mooi weer was en sommige ijsberen aan mijn holletje :o aan het krabbelen waren ben ik zondag na de kerk weer naar de PHG gegaan :zauberkis Het was een prachtige zonnige dag met ik schat ongeveer 25 dames. Dat is niet heel veel maar Kim was er weer dus :lostit:
Jorah Mormont
20 september 2007, 14:22
Gisteren ben ik naar PHG geweest. Het was woensdag, dus dat betekent gehaktdag in PHG. Bij het aanbellen duurde het vrij lang voordat de deur werd open gedaan. Uiteindelijk ging de deur open, echter ik werd niet door een Thekefrau onthaalt, maar collega beer Picasso1 had mij door de geblindeerde ramen buiten zien staan en deed mij alvast een inleidend onthaal. Hij zou wel even een Thekefrau waarschuwen dat er een klant was. Enkele minuten later kon ik dan eindelijk mijn ijsberen psu in ontvangst nemen.
Opvallend was bij binnenkomst, zo rond 17:30uur , de verhouding tussen beren en dames. De females ware duidelijk in de meerderheid. Ik zag tussen de fossielen door diverse nieuwe gezichten rondlopen. Na eerst wat verkenning rondjes met Picasso1 gemaakt te hebben zijn we samen aan het avondeten aangeschoven. De kwaliteit was weer uitstekend te noemen. Na twee goede borden met eten te hebben verorberd werd Picasso1 al snel door een nieuw gezicht, een jonge amicale Duitse van 18 jaar, gestrikt. Hij kende de dame nog van Living Room. Hij zal zelf nog wel met de details komen.
Ikzelf ben naar de bar gelopen waar ik in de verte een leuke blond meisje met brilletje zag zitten. Echt een geval van “Sonny meisje”. Al snel ging ik naast haar zitten en raakte met haar aan de praat. Ze is een Duitse van 20 jaar en luistert naar de naam Conny. Een heel lief en naturel meisje welke zelfs geen make-up droeg. De volgende 2uur heb ik lekker met haar op kamer 11 doorgebracht.
Bij terugkomst van deze sessie was Jansen inmiddels ook gearriveerd. Niet veel later was deze onder de pannen met een nieuwe Slowaakse dame. In de tussentijd ben ik met Picasso1 een heerlijke sauna ronde gaan maken. Het afkoelen in het buitenzwembad leek een optie, maar eenmaal een teen in het water deed al snel besluiten om dit maar achterwege te laten.
Na het afdouchen zien we Jansen van de kamer terug komen. Je zou hem geen stuiver meer hebben geven. Als een zak aardappels zakte hij op de trap neer van vermoeidheid. Ik laat deze keer hem zelf maar zijn verhaal doen over de dame in kwestie.
Met z’n drieën hebben we nog genoten van een “Flying Kangoro”, een “Coctail Des Abends”, welke een wel heel hoog alcohol gehalte had. Later heb ik nog lekker van Conny:luvlove: mogen genieten op de bank in de bar waar zij prima haar after sales kwaliteiten toonde. Zat ik ook niet zo het eerste half jaar van 2006;)
Jansen vertrok naar huis en de Roemeense dames voerde nog een fraai stukje dans op, op hun favoriete Roemeense muziek. De gehele avond bleef de verhouding tussen dames en beren duidelijk in het voordeel van de dames liggen. Ik denk toch zo’n 40 dames. Meestal loopt PHG wel vol na 19:00uur, echter gisteren bleven de beren in de minderheid.
Toen Picasso1 en ik naar huis gingen kwamen we bij de kluisjes een ontdane 11cc tegen. Deze beklaagde zich over zijn slechte sessie met een Bulgaarse dame. Zoals hij zelf vertelde, had hij het geld beter in de Maas kunnen gooien, dan had hij nog “plons” gehoord ook.
Al met al een leuke en gezellige avond in PHG. Gelukkig mag ik concluderen dat PHG weer redelijk op het voor mij prettige niveau terug is gekeerd. Ik kijk al weer uit naar een volgende bezoek. Er zijn in ieder geval genoeg nieuwe gezichten welke ik nog wel wil ontdekken.
Sonny:wink:
Jansen
20 september 2007, 17:13
Ja na bovenstaande net gelezen te hebben kan ik alleen nog aanvullen dat ik nog nooit zo,n supper sessie gehad heb als gisteren.
Wat een super vrouw (zie Jenna je schrijft Jane )
Picasso 1
20 september 2007, 17:53
Ja na bovenstaande net gelezen te hebben kan ik alleen nog aanvullen dat ik nog nooit zo,n supper sessie gehad heb als gisteren.
Wat een super vrouw (zie Jenna je schrijft Jane )
En ik heb een SUPERSUPER kus van haar gehad. Zo zie je maar, elke dame die ik kus wordt een topsessie voor Jansen...:smile2:
Rex
20 september 2007, 23:08
En ik heb een SUPERSUPER kus van haar gehad. Zo zie je maar, elke dame die ik kus wordt een topsessie voor Jansen...:smile2:
Jij bent gewoon een Casanova Picasso, dat heb ik aan den lijve ondervonden afgelopen zondag.
Ik was bezig met een dame en wie stond met haar te flirten en te flikflooien, precies......................
Maar ben niet kwaad hoor integendeel, was een zeer lekkere meid ( Je weet wel die Wulpse Poolse, ik meen dat ze Franzeska heette).
Jorah Mormont
21 september 2007, 01:56
Jij bent gewoon een Casanova Picasso, dat heb ik aan den lijve ondervonden afgelopen zondag.
Ik was bezig met een dame en wie stond met haar te flirten en te flikflooien, precies......................
Maar ben niet kwaad hoor integendeel, was een zeer lekkere meid ( Je weet wel die Wulpse Poolse, ik meen dat ze Franzeska heette).
Franzeska, oh die...
Jansen moest en zou vandaag weer naar Oedt gaan, gezien hij helemaal weg is van de anus likkende Jane. Vanavond hield hij mij op de hoogte van zijn bevindingen aldaar, en wat bleek, treft die daar Franceska, een lange blond Poolse waar Picasso het gisteren ook al over had. Nou, Jansen was weer van de leg af nadat hij mij vertelde dat hij met deze Franceska naar de kamer was geweest, en dat zonder dat de dame in kwestie gekust was door Picasso1.
Uiteindelijk bleek uit zijn laatste sms dat zijn bilnaad heden avond wederom was gereinigd:eek:
Picasso 1
21 september 2007, 03:50
Franzeska, oh die...
Nou, Jansen was weer van de leg af nadat hij mij vertelde dat hij met deze Franceska naar de kamer was geweest, en dat zonder dat de dame in kwestie gekust was door Picasso1.
Ik had haar overigens wel gekust! Nl. 4 dagen daarvoor. Jansen was er toen niet en dus heb ik haar toen maar tevens geneukt....:D
Ik speelde hier dus enigszins ook een rol. Ik had haar namelijk aangeraden bij Jansen :smile2:.
Picasso 1
21 september 2007, 19:11
Kleine correctie. Je was niet bezig met deze dame. Ik was ermee naar de kamer geweest en ze was me nazorg (:rubbel:) aan het geven (ik was dus bezig ;)). Jij sprak haar daarna aan op mijn advies....
Bij Jansen ligt het wel wat anders. Ik ben al lang blij dat hij geen kleerkast is :smile2:.
Jansen
22 september 2007, 14:28
Bij Jansen ligt het wel wat anders. Ik ben al lang blij dat hij geen kleerkast is :smile2:.
Pas op ik gedraag me als een nachtkastje maar ben zo breekbaar als een glazenkast.
En hadden jullie het hier boven over Franceska :eek: die heb ik heerlijk en stevig genomen als een kleerkast ben ik er over heen gegaan.
wat een super vrouw zie maar ik heb er al over geschreven ook over de olie van Sonny maar dan mag een meisje niet zwaarder wegen dan 52 kilo en deze dame weegt 60 kilo denk ik en dan heeft hij olie te kort.(ik wordt er weer geil van als ik over haar schrijf)
Randy
23 september 2007, 03:16
Een prachtige dag, veel mooie vrouwen, veel gezellige beren, goeie BBQ. Zondag dus terug voor de rust :D.
Dames: Jane/Jenna, Machara, Lola, Dana, Loredana, Mia, Angela, Ina, Alena, Ebru, Valentina, Denise, Joyce, Franceska, Inez, Ive/Eve, Angelina, Veronica, Gosha, Samantha, Jacqueline, Simona (blonde Roemeense Barbie), Desirée (? andere blonde Roemeense Barbie), Afrodite, Mandy (Christina uit GT/LR) en nog wel een stuk of 20 andere.
Big30
23 september 2007, 03:34
Een prachtige dag, veel mooie vrouwen, veel gezellige beren, goeie BBQ. Zondag dus terug voor de rust :D.
Dames:Simona (blonde Roemeense Barbie), Desirée (? andere blonde Roemeense Barbie),
Ik ben bang dat je de hormoonspiegel bij Rex door het noemen van deze twee namen weer behoorlijk hebt doen laten stijgen ;),
Zie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5876&highlight=simona
Selinia was er denk ik ook ;)! 45 dames dus op een zaterdag, och niet slecht!
:wink::wink:
Big30
Willem2
23 september 2007, 04:08
Via de interne mail vernomen van een bekende ijsbeer dat er in de plaatselijke kranten advertenties staan dat er weer een Oktoberfest zal plaatsvinden. Datum nog niet bekend ........
Oktoberfest 27 tm 30 September 2007 :wink:
Randy
23 september 2007, 09:06
Ik ben bang dat je de hormoonspiegel bij Rex door het noemen van deze twee namen weer behoorlijk hebt doen laten stijgen ;),
Zie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5876&highlight=simona
Selinia was er denk ik ook ;)! 45 dames dus op een zaterdag, och niet slecht!
:wink::wink:
Big30
Eerst Alexa in GT terug, nu deze dames, en nog meer 'Rex types', Rex krijgt het zwaar :D
Selenia heet trouwens Selena. ('Helena but then with a S, you stupid Dutchman' zei ze gisteravond :D).
little diablo
23 september 2007, 10:44
Wat een dag gisteren super lekkere :littleangin Happy, zoveel dat ik er niet aan toe kwam om me lijstje compleet te maken. Dus vandaag terug voor de vrouwen en het hele complete plaatje Happy. Ik moet zeggen GT en living waren donderdag al super echter overtrof Happy gisteren alles. Relaxse sfeer, een gaaf beach strand waar je lekker kan relaxse,wederom een heerlijke grill en. Qua beren een :freu:sfeer endelijk Knabbel eens van de nootjes in het echt zien snoepen, de ervaren Tiga weer eens getroffen. En jaja Picasso was Later in the house:zauberkis:freu: Ik noemde het al qua dames super, een paar goede kliks. Zo was er een poolse Gotscha:happy:nadat ze wat oog contact had gemaakt was ik eigenlijk al verkocht. Toch met haar niet de kamer opgeweest. Ik werd door wat anders veroverd;) Eerst met Valentina naar de kamer geweest, lievertje met een goede aftersales. Vervolgens na het eten na een duwtje van Randy naar samanta :liefde: ik had al zo,n voorgevoel. Wat een schatje vanaf dat moment nog alleen oog voor haar gehad en 2x mee naar de kamer geweest. Rond 1u de kamer verlaten en effe een expresso en op naar huis.
Saluti L Diablo
Bredero
23 september 2007, 16:52
Ive/Eve
Blasehase?
Willem2
23 september 2007, 16:56
Blasehase?
Weiter lesen bei "Oude Doos" ;)
Rex
23 september 2007, 20:21
Eerst Alexa in GT terug, nu deze dames, en nog meer 'Rex types', Rex krijgt het zwaar :D
Selenia heet trouwens Selena. ('Helena but then with a S, you stupid Dutchman' zei ze gisteravond :D).
Nou echt zwaar denk ik niet, valt wel mee hoor...............
Die twee Roemeense dames waar je aan refereert, laat ik maar even loslopen, totaal geen herhalingsgevalletjes.
Alexa zal ik binnenkort wel gaan opzoeken...............:luvlove:
Jansen
23 september 2007, 23:53
Even een tussenstand in 2007
Er zijn voor mij op een enkele dame na toch wel de Poolse dames die ver boven aan staan in mijn top 2007 lijst.
in Phg 1 Jenna/Jane slowaaks
in PHG 2 Franceska Pools
in YY. 3 Michelle Pools
MBWerk 4 Naomi Surinaamse
in Phg 5 Carmen Pools
in PHG 6 Kira Roemeens
in GT 7 Kassandra Rus
in PHG 8 Asia Pools
in GT 9 nicki/ Sabrina let.
in Oase 10 Verona kroa.
in PHG 11 Katja Pools
Ik kom op 5 Poolse dames uit deze top 11 en 6 dames uit PHG dus mijn voorkeur ligt toch echt wel in PHG met een Poolse dame.
Ik ben wel blij dat ik wel in meerdere clubs een topertje heb zitten zodat ik bij meerdere kamerbezoeken altijd iets nieuws combineer met iets bekends.
Ik heb vorig jaar tot 31 dec mijn top telkens weer aangepast en verwacht dat het dit jaar weer gaat gebeuren.
Maar er is wel een grote verschuiving nr.5 Carmen is gezakt niet omdat ze slechter is geworden maar omdat wij al meer dan 40x wat gehad hebben en is het dus minder spannend geworden.
Nr 7 Kassandra is ook super maar we hebben dit jaar pas 3x de kamer gedeelt en niets speciaals meegemaakt.
Nr.3 Micelle blijft hoog omdat we een nog betere klik hebben gekregen.
En Nr. 1 en Nr. 2 omdat zij zich zo super hebben gegeven en vooral de klik met Nr. 1 Jane/Jenna puur voor de sex op Nr.1 gekomen.
Ik hoop dan ook dat er een top 10 komt dit jaar, want tm nr 7 zijn voor mj echte toppers.
Nr. 4 Naomi kan bij mij ook zo maar op 1 komen omdat de verschillen zo klein zijn dat een paar extra kamerbezoeken de hele top weer op zijn kop kan gaan zetten. deze Surinaamse dame uit Nederland is ook een echte top 5 dame.
Ik ben dit jaar ( 2007 )met 21 verschillende dames weggeweest meegerekend ook in andere diverse landen
Randy
24 september 2007, 02:40
Dames: Jane/Jenna, Machara, Lisa, Lola, Dana, Loredana, Selena, Angela, Ina, Alena, Ebru, Valentina, Joyce, Inez, Angelina, Veronica, Gosha, Simona, Desirée, Afrodite, Sherine, Kira, Mandy (Christina uit GT/LR) en nog wel een stuk of 10? andere.
En rustig was het vandaag. Met de vrouwen boven vermeld, waarvan een aantal het erg druk had en een aantal het erg rustig. De laatste categorie was wat aan 't klagen, begrijpelijk maar daar lok je toch ook geen klanten mee...
Met het Roemeense naaikransje was het overdag, maar vooral op het laatst erg gezellig. Dat vond niet alleen ik, maar ook GT Junky en Caligula. Alleen Little Diablo moest weer met een andere nationaliteit nachkuscheln.
Ook Tiga en 11cc weer gezien/gesproken en kennisgemaakt met Uurtje.
Zelf de kamer gedeeld met Sherine en Loredana.
't Was weer een zeer aangename afsluiting van een superweekend!:freu:
uurtje
24 september 2007, 12:06
Ik denk dat ik gisteren niet alleen was met de gedachte "och, het is mooi weer, laat ik maar naar Oedt gaan". Voor een zondag was het best wel druk. Tegen de avond begon zich dat in een voor ijsberen ongunstige verhouding t.o.v het aantal dames te vertalen.
Maar goed, zoals een bekend (vooraanstaand) lid ooit eens zei "er hoeft maar 1 goede bij te zitten". En die was er zeker!
Los van de kamerpret was er ook nog BBQ pret en kon er pret gemaakt worden met de talrijke forumleden. Al met al toch wel een goede zondag.
Uiteindelijk eindigde deze zondag weer in de maandag en dat was veeeeeel later dan voorgenomen. Maar ja, zo gaat dat nu eenmaal.....
little diablo
24 september 2007, 16:59
Alleen Little Diablo moest weer met een andere nationaliteit nachkuscheln.
Tja die poolse blijven schatjes, deze zou je toch ook niet meer los laten:D Helaas moest ik haar toch om 1315 :wink:
Saluti L Diablo
little diablo
24 september 2007, 17:14
Er waren gisteren ook een aantal dames, die snakte naar REX zoals oa Desiree :eek: qua body de mooiste in the house maar killetjes wachtend op de stoel op REX en en zijn warme handen.......:waiting[1:aola:
Saluti L Diablo
uurtje
24 september 2007, 17:57
Tja die poolse blijven schatjes, deze zou je toch ook niet meer los laten:D Helaas moest ik haar toch om 1315 :wink:
Saluti L Diablo
Nou ja, 13.15....
Zeg maar gerust 01.15 op de vroege maandag ochtend....
Randy
24 september 2007, 18:43
Nou ja, 13.15....
Zeg maar gerust 01.15 op de vroege maandag ochtend....
Hij bedoelde eigenlijk dat hij al vanaf 13:15u achter haar aan zat... catch her if you can, maar dan anders:D. De aanhouder wint, dat heeft-ie wel bewezen!:freu:
Ja wat een mooi weekend was dit toch, er gebeurde weer van alles:mad::confused::sleep::eek::smkiss::luvlove: :wand::smile2::angryfire:kuss::wink::D:love:, tussen de dames onderling, tussen de beren, en tussen dames en beren. Spanning, ontspanning, hete sauna, koude douches (letterlijk en figuurlijk), prima eten en drinken, massages, aantrekken, afstoten, wandelingetjes, kamerbezoekjes en dat allemaal met mooi weer.
Oh ja, Aisha was er ook nog zondag.
r0y
24 september 2007, 19:04
wat een leven hebben ijsberen toch :D tijd om weer eens een datum voor phg te prikken zie ik :fuck:
little diablo
24 september 2007, 21:46
Oh ja, Aisha was er ook nog zondag.
ja i am:guilty[1] Maar eigenlijk zou Tiga haar een paar uurtjes afleiden:p
Saluti L Diablo
Jansen
28 september 2007, 19:59
Ik had woensdag nog even tijd om tijdens mijn rit in duitsland nog even aan te leggen bij PHG.
In de kleedkamer kwam Randy mij al begroeten en later kwam ik L.D. ook tegen die een zeer lange sessie had gehad met zijn nieuwe verovering G.
Asia had het even moeilijk omdat wij niet direct belangstelling hadden in een kamer bezoek met haar op dat moment.
shummi en ook 11cc niet te vergeten waren ook een van mijn ijsberen vrienden deze avond.
Wat mij op viel was dat er rond 21.00 u maar rond de 10 mannen binnnen waren en er rond de 30 dames waren.
Dus het was een slechte avond voor de entree en de dames
Er waren wel 6 theke dames,barman en een hond (van Tanja).
Toch een leuke avond gehad en wat bijgepraat met Randy die ik al even niet meer had gesproken.
Ik baalde wel stevig omdat Jane/jenna en Franciska (PZC) geintje;) er niet waren.
Dus met een aangeschoten Linda Hongaars naar de kamer geweest.
Ik heb wel nog zitten twijfelen om met Loredana mee te gaan omdat ze heel openlijk met mij een lang gesprek heeft gevoerd,maar zij was later bezet toen ik naar de kamer wou.
Asia zat net in een dip na een gesprekje met L.D. dus die heb ik ook maar overgeslagen om geen praatpaal te worden op de kamer.
Misschien ga ik dit weekend nog even langs om het natte doekje (Jenna/Jane) nog even te gebruiken.:green_smi
Picasso 1
28 september 2007, 20:16
Ik baalde wel stevig omdat Jane/jenna en Franciska (PZC) geintje;) er niet waren.
Misschien ga ik dit weekend nog even langs om het natte doekje (Jenna/Jane) nog even te gebruiken.:green_smi
Franceska (miss PZC) werkt normaal van donderdag t/m zondag. Ze zou echter binnenkort twee weken afwezig zijn.
Als je met Jenna wil gaan adviseer ik je dat voor de sessie van Jansen te doen...:smile2:
Jansen
28 september 2007, 20:24
Als je met Jenna wil gaan adviseer ik je dat voor de sessie van Jansen te doen...:smile2:
Ja ja jaloers he:thefinger
Nou het klopt wel een beetje omdat na een sessie van mij de dame geen puf meer heeft en eelt op haar tong.
Randy
28 september 2007, 21:26
...
Wat mij op viel was dat er rond 21.00 u maar rond de 10 mannen binnnen waren en er rond de 30 dames waren.
Dus het was een slechte avond voor de entree en de dames
...
Ja het was erg rustig qua beren, dus de dames baalden wel wat. Desondanks toch ook pret gemaakt, zeker met het Roemeense groepje, maar ook andere dames. De keuze wordt steeds moeilijker, maar uiteindelijk een heerlijke sessie met Angela gedaan.
Ook met de medeberen was het weer aangenaam bijkletsen.
Willem2
28 september 2007, 21:52
Franceska (miss PZC)......
miss PZC = misschien PZC :rolleyes: ;) :wink:
Lindberg
29 september 2007, 00:39
muss den Manni1a mal wieder unterstützen!:lostit::fuck:
Flipper
29 september 2007, 11:04
Gisteren was het weer lange gezichten dag...Persoonlijk moet ik zeggen dat het oktoberfest me niet echt kan bekoren.. Ik vraag me dan ook af of ik wel zal gaan..
TIP:Neem eten mee!!!... Food was at an all time LOW gisteren!! IPV avond maaltijd werd iets raars geserveerd dat ik niet echt kon waarderen. Er is varken aan spit vandaag...voor de liefhebbers..
Jansen
30 september 2007, 00:48
TIP:Neem eten mee!!!... Food was at an all time LOW gisteren!!
IPV avond maaltijd werd iets raars geserveerd dat ik niet echt kon waarderen.
Wat werd er geserveerd dan :eek: een dame aan het spit :confused:
Ik heb zelf meerdere malen een dame gespiest !
Randy
30 september 2007, 02:35
Gisteren was het weer lange gezichten dag...Persoonlijk moet ik zeggen dat het oktoberfest me niet echt kan bekoren.. Ik vraag me dan ook af of ik wel zal gaan..
TIP:Neem eten mee!!!... Food was at an all time LOW gisteren!! IPV avond maaltijd werd iets raars geserveerd dat ik niet echt kon waarderen. Er is varken aan spit vandaag...voor de liefhebbers..
De dames klaagden vandaag inderdaad dat het gisteren (vrijdag) erg, erg rustig was met de beertjes.
En vandaag was dat beter, zeker na 8u stroomde het toch aardig vol. Varken aan het spit inderdaad, en erg smakelijk hoor. Het feest zelf beperkte zich vooral tot het nachtcafé waar wat spelletjes gedaan werden en vooral Duitse hoempapa muziek gedraaid werd, zowel traditioneel als in een discodreun. Brrrr.....
Erg veel mooie dames vandaag: Ina, Loredana, Angela, Dana, Selena, Yula, Isabella, Rebecca (nw, Roem), Conny, Paula (P), zusje Paula (naam niet bekend), Joyce, Lisa, Mia, Anita, Desirée, Simona, Samantha, Alena, Aisha, Angelina, Patricia en nog wel een aantal voor mij onbekenden.
En ook met verschillende beren was het weer gezellig, dus al met al een prima dag.
Jack42
30 september 2007, 19:05
Wat moet je doen als Caligula je belt dat hij toch naar het PHG Oktoberfest wil gaan. Even aarzelen, maar je zegt toch ja en zo waren we een anderhalf uur later onderweg naar PHG. Aankomst rond 13 uur en nog vrij rustig al was Randy al wel aanwezig :D (gefeliciteerd met je 100e clubbezoek :freu:)
PHG was wederom leuk versierd in de Blauw witte kleuren (zijn volgens mij de kleuren van de deelstaat Bayern) en in het nachtcafe stonden de lange banken en tafels weer opgesteld en schalde de duitse schlagers weer uit de luidsprekers.
Na een sauna genomen te hebben zag ik dat er diverse bekende ijsbeertjes ook op het Oktoberfest waren afgekomen zoals George36, Manni1a, Robin, Theologe, Goodbar, een belg met onbekende naam en een belgje met een bekende naam Bredero, Horney_one, Sonny die toch gekomen was en zijn bruin geworden flesje massage-olie weer terug kreeg :rofl:
Het damesaanbod was ook best aardig ik schat ongeveer zo'n 50 dames.
Voor het eten met de hele aardige Ina nog even de kamer opgezocht, was heel leuk maar zeker geen topervaring. De aftersales van haar zijn zéér goed te noemen.
Het eten was natuurlijk weer erg goed speenvarken, hackse of iets dergelijks en kip en volop groenten en aardappels en een heerlijk pudding als nagerecht.
's Avonds alleen nog maar een tweede ronde sauna gemaakt samen met Horny_one en veel geklets en gelachen met de aanwezige ijsberen (vooral met Robin) Ook werd er veel gedanst door de dames wat altijd een gezellige sfeer met zich meebrengt. Uiteindelijk samen met Caligula rond half een 's nachts de blije tuin verlaten.
:wink: Jack42