PDA

Volledige versie bekijken : Minder hiv-besmettingen dan gedacht



Willem2
21 november 2007, 01:41
WASHINGTON (ANP) - Wereldwijd zijn minder mensen met het aidsvirus geïnfecteerd dan tot nu toe werd aangenomen. De Verenigde Naties gaan inmiddels uit van ruim 33 miljoen slachtoffers en niet van bijna 40 miljoen. ............................ http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws/MinderHiv-besmettingenDanGedacht.htm




VN: minder hiv-geïnfecteerden dan gedacht

New York - Wereldwijd zijn minder mensen met het aidsvirus geïnfecteerd dan tot nu toe werd aangenomen. De Verenigde Naties gaan inmiddels uit van ruim 33 miljoen slachtoffers en niet van bijna 40 miljoen. ......................... http://www.volkskrant.nl/buitenland/article479986.ece/VN_minder_hiv-geiuml_nfecteerden_dan_gedacht

Willem2
21 november 2007, 05:37
Het aantal mensen met aids en hiv is wereldwijd minder hoog dan gedacht. De aids-organisatie van de Verenigde Naties, UN-Aids, heeft haar schatting drastisch teruggeschroefd .......................... http://www.trouw.nl/hetnieuws/wereld/article849870.ece/Dagelijks_nog_5700_doden_door_aids


Kijk naar het verschil in de kop :rolleyes:;)

paul22
21 november 2007, 17:04
Kijk naar het verschil in de kop :rolleyes:;)


Knap gevonden toch !!

We zitten bij deze wereldwijde ,snel om zich heen grijpende en zeer bedreigende , epidemie al sinds de jaren 2000 op 40 miljoen. En nu wordt het teruggebracht naar 33 miljoen.:green_smi

In nederland in 2006 zijn er 100 (honderd!) doden gevallen in de groep met HIV+ , zo'n 18.000 personen .

Bij een groep van 18.000 mensen met diabetis vallen er heel wat meer doden te betreuren.

seksenfun
21 november 2007, 20:06
citaat: rplover

Ben ik blij dat ik aan geen enkele van die mannen en vrouwen mijn stem heb gegeven in het kieshokje.

tweede citaat: rplover

Er sterven ieder jaar honderdduizenden mensen aan honger en voedseltekort ook, vind ik ook een schande, maar daar kunnen we heel erg weinig aan doen.

Omdat ik dit niet de geschikte plaats vind om een politiek debat te houden, hou ik het kort.
Als je écht iets wil verhelpen aan het voedseltekort in bijna de helft van de wereld had je beter wel een stem uitgebracht. Een stem aan links. Een stem die niet wil vasthouden aan de MEGA-winsten van Electrabel, ten koste van de derde en vierde wereld.

Redbull
21 november 2007, 23:20
K'zal in't vervolg een kapoot rond mijn lat cote d'or trekken ! nu goed ???

Serieus, neuk altijd met en als er dan toch eens een ongelukje gebeurt, laat je testen !
Goed voor de geest & de gezondheid...

paul22
22 november 2007, 13:06
rplover - er sterven ieder jaar honderdduizenden mensen aan honger en voedseltekort ook, .

Nou maak daar maar miljoenen van, vele miljoenen, net als aan TBC , Malaria en Hepatitus B vele miljoenen jaarlijks sterven!!


Ik had het over de prachtig gevonden Kop !

Bij 100 doden jaarlijks zou de gemiddelde HIV+ in Nederland gemiddeld minstens 180 jaar oud moeten worden. Dat zal niet gaan lukken dus ik zie al weer prachtige Koppen in het verschiet.

Dodental door HIV in Nederland verdubbeld !!:green_smi