PDA

Volledige versie bekijken : Loredana (Roemeense)



Freddy_K
11 december 2005, 23:31
Naam : Loredena / Loredana

Haarkleur/-lengte : blonde krullende haren

Lengte dame : 1.67m

Postuur/Cupmaat : Slank, B-Cup

Nationaliteit/Taal : Roemeense, duits

Leeftijd : 20 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed. Zoenen, PZC, FT, beffen, stevig neuken

Bijzonderheden :


Recensie :

Jonge Roemeense van 20 jaar die veel lijkt op Shakira. PHG bezoekers weten wel wie ik bedoel. Was echt een GFE met deze dame. Zoenen, PZC en ze houd van beetje wilde sex. Ik kreeg allemaal complimentjes en wilde haar graag geloven. Later kwam ze nog even bij me zitten maar toen ik wegging herkende ze me niet ..... het voelt als liefdesverdriet :heul: Maar goed, zeer goede service van dit zeer mooie meisje. Hoop dat ze de volgende keer mij weer herkend.

Deze zondagavond was erg relaxed moet ik zeggen. Lekker rustig qua hoeveelheid ijsberen en zoals we gewend zijn van PHG zeer hoge kwaliteit van de meisjes. Morgen mijn recensie over de Oekrainse Nadja een 22 jarige 1,76m lange blonde zeer zeer schone dame.

Jansen
12 januari 2006, 17:24
Ja hoor nu is ze naar huis .
Ik ben gisteren om met haar af te sluiten naar de kamer geweest,en voor haar was ik ook de laatste om 23.45.
Ze is 2 weken naar huis maar de afsluiting met mij was van hoge kwaliteit.
Ze had er zin in en had zich al weken afgevraagd waarom ik vriendelijk deed en haar nooit mee vroeg ?
Haar pijp werk is heel goed en het zoenen ook top,daarna wat standjes en 45 min. gebleven omdat zij dit graag wou zonder extra betaling.
Sonny was er getuige van dat ze de hele avond in mijn buurt wou zijn,en toen hebben we besloten om er nog een rondje tegen aan te gaan.
Het was terouwens lekker gezellig met veel toppers.
Ook mijn eerste half uurtje op de kamer met een Poolse ik dacht emmelia was zeer goed.

Scoobert
4 februari 2006, 23:29
Ik heb afgelopen donderdag 2/2 onze Shakira look a like weer zien rond huppelen in ons tuintje.

Ze is er dus weer....

BR, Sonny


En dat heb ik geweten :fuck: :teuflisch vandaag, naja gisteren dan eigenlijk (zaterdag).....maar ik denk dat ene Sonny hier ook nog wel een recensie gaat schrijven, want met een banaan en een appel als vulling in zijn maag kon hij er na een uurtje Louisa weer tegenaan....dacht ie

Jorah Mormont
10 februari 2006, 07:54
Ik heb er lang mee gelopen, ik had een sterke drang om toch eens een keer met deze Shakira Look a Like de kamer op te gaan. Ze oogt nogal arrogant in de bar en loop je meestal zo voorbij:rolleyes: . Toch maar eens op haar afgestapt. Ze lag zoals gewoonlijk helemaal onderuit op de bank. Ik ben op de grond voor haar gaan zitten, en geprobeerd een lach op haar gezicht te krijgen. En ja, het lukte, ze lachte. :)
"Would you like to go to the room with me" was mijn vraag. Ze knikte instemmend, en daar gingen we heen. Blokhut 28.
Loredena is in eerste instantie een rustige meid op de kamer. Haar even lekker los gemasseerd, moet zeggen, ze heeft een goddelijk mooi lichaam, lekker zacht. En zo jong:eek:
Toen kwam ze los en begon mij heftig te tongzoenen en het duurde niet lang voordat Sonny Jr. ook de nodig aandacht kreeg. Pijpen deed ze vol overtuiging en lekker. Toen vond ik het tijd om Loredena eens lekker te verwennen. Haar op haar rug gelegd en haar heerlijk gebeft. Deze meid is een klaarkom machine, in 1 woord GEWELDIG:D :D :D :D

Als toetje haar lekker in diverse standje haar binnenvoering van de nodige aandacht voorzien.

Ja, Loredena blijkt een apart geval te zijn. Wat ik al zei, oogt vrij vaak arrogant in de club, waardoor veel ijsberen haar meiden. Echter, op de kamer is het een heel liefen zacht meisje dat zeker van sex houdt.

BR, Sonny

Scoobert
16 februari 2006, 18:55
Ja, Loredena blijkt een apart geval te zijn. Wat ik al zei, oogt vrij vaak arrogant in de club, waardoor veel ijsberen haar meiden. Echter, op de kamer is het een heel liefen zacht meisje dat zeker van sex houdt.

BR, Sonny

Tis en kwestie van hoe je met haar omgaat....ze is niet arro vind ik dan, en ja ze is dr zeker niet vies van :nee: :D

BTw....waar zou ons alles Sonny nu ergens uithangen ;) ?

Hollandmale
27 februari 2006, 02:37
Naam : Loredana

Haarkleur/-lengte : Blond/lang, krullend

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : Slank/A

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels

Leeftijd : 20 (oogt jonger)

Tatoeages/Piercings : Nee

Service : Zeer goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : GFE-meisje, stevige seks

Voordelen : Shakira-looks, temperament

Nadelen : Niet bemerkt

Tijdsduur : 35 minuten

Prijs : 75,-

Extra’s : FT

Na bijna 2 maanden afwezigheid was HM eergisteren weer in PHG. Hernieuwd kennisgemaakt met Loredana, na 'n mislukte contactpoging 2 maanden geleden. Deze keer verliep ons gesprekje stukken beter, resulterend in 'n zeer geslaagd kamerbezoek. Het moge duidelijk zijn; Loredana is weer helemaal opgeknapt ! Haar klachten bleken gelukkig niet van cardiologische aard te zijn ;). En wat te zeggen over onze sessie..... Nou, in elk geval dat Loredana's paspoort moet worden aangepast. Want beffen staat absoluut zeker op haar programma, evenals FT. Loredana biedt 'n servicepakket dat zelfs de meest verwende ijsbeer tevreden zal stellen. Tamelijk uitzonderlijk voor zo'n jong meisje :luvlove:.

Verder sluit HM zich aan bij bovenstaande recensenten. Heftige vrijpartij: flink tongzoenen, flink bewegend onderlijfje bij beffen en diverse standjes. Verder wil ze flink worden beetgepakt; eveneens tamelijk uitzonderlijk voor zo'n teer Barbiepopje. Weliswaar pijpt Loredana nog niet zo gulzig als bijvoorbeeld Milana of Ginger, maar dat weerhield HM er niet van om heftig in haar natte mondje te eindigen :blow2:. Loredana is herkenbaar aan haar grote bos lang blond krullend haar, a la Shakira. In de bar zit ze vaak in de buurt van haar landgenootjes Louisa en Lavinja, meestal in de zithoek bij de spelcomputer.

lustman
10 april 2006, 08:03
Eerst in de bar naar haar levensverhaal geluisterd. Dan beslist om naar de kamer te gaan. Tja , deze meid heeft inderdaad een hoog GFE - gehalte. Neemt voldoende initiatief en houd ervan stevig geneukt te worden. Een zeer goede eerste ronde :lostit:

Van Dattum
10 april 2006, 20:03
Ook ik had het genoegen het afgelopen weekend een half uur met Loredana door te brengen. Voor mij was het de tweede keer met deze dame. Ik moet zeggen dat ze er qua service op vooruit gegaan is. Het gaat allemaal minder gehaast. Het half uur wordt gewoon vol gemaakt en ze laat zich wat meer van alle kanten "bekijken". En wat heeft ze een heerlijk kontje.... Om op te eten gewoon. :D
Ik wilde daarna nog met Sabine een kamer boeken maar die had het even te druk. Jammer, want met haar had ik best ook nog wel even een GFE ervaring willen opdoen. Nou ja, volgende keer beter.

Groeten van... Van
Dattum

Pim
18 april 2006, 18:51
Ik ben ook een keer met Loredena geweest. Ik vind het een heel mooi meisje met een heerlijk kontje. Het kamerbezoek was nou niet het grootste succes maar ik vergeef zo'n meisje veel omdat ik het gewoon een lekker ding vindt. Eigenlijk wil ze al na een halfuur ophouden en dan begin ik eigenlijk net.

JackD
19 april 2006, 19:18
Kennismaking in de bar verliep heel goed, aanbod van Louisa voor trio afgeslagen en op naar de kamer. Prachtig meisje! Mooi figuur, mooi koppie. Afgesproken er een relaxed uurtje van te maken. Heel rustig begonnen met beetje praten, beetje strelen, beetje zoenen. Leuk ... tot het moment dat zij mij aanmoedigde om in de resterende tien minuten tot daden over te gaan (in iets andere bewoordingen dan, ... iets met "f**k" en "ten minutes"). In mijn "jeugdige" onschuld dacht ik ons samenzijn te verlengen met een half uurtje, maar dat was dus niet de bedoeling; dat deed zij nooit. Om in die tien minuten dan nog maar even "mijn ding(etje)" te doen vond ik een beetje armoedig, dus de tijd rustig volgemaakt met niks. :o
De sfeer was wel een beetje bedorven, maar waarom zij rol van benadeelde partij aannam is mij nog steeds een raadsel. Ik denk toch dat ze zich wel eens harder moet inspannen voor 75 Euro. We kwamen dus iets minder gezellig van de kamer; de woorden gezicht en onweer waren hier wel op haar van toepassing.
Later op de avond bleek haar humeur echter danig opgefleurd; er kon zelfs weer een grapje af, tenminste als je natgespetterd worden met water uit de slipperverzamelbak (lekker fris, nog bedankt) als grapje beschouwt. Toch geen onaardig meisje en misschien had ik zelf gewoon eerder tot daden over moeten gaan. Verder niet dramatisch over doen.

Flipper
20 april 2006, 12:55
Ik sluit me aan bij JB. :D Lorredana doet wel degelijk sessies van meer als een half uur.

Jansen
20 april 2006, 23:07
Loreana is gewoon een mooi meisje met een heel mooi figuurtje ben een paar keer met haar mee geweest en we hebben heerlijk gelachen en ook de sex was redelijk.
Maar zij heeft me verteld dat ze ook vaak met mannen naar de kamer gaat waar ze niets mee heeft.
Dan kan ik me voorstellen dat ze een behoorlijke kouwe kikker kan zijn,kijk maar eens hoe nukkig ze soms rond loopt en mensen negeerd.
Als je nu het idee hebt dat ze niet erg vrolijk overkomt wanneer je ze aanspreekt blijf er dan vanaf wand anders wordt het een kloten half uurtje.
En er zijn voldoende andere die wel graag met je mee gaan.

MOOI HOEFT NIET ALTIJD GOED TE ZIJN.;) ;)

Jorah Mormont
21 april 2006, 09:23
Als je nu het idee hebt dat ze niet erg vrolijk overkomt wanneer je ze aanspreekt blijf er dan vanaf wand anders wordt het een kloten half uurtje.
En er zijn voldoende andere die wel graag met je mee gaan.

MOOI HOEFT NIET ALTIJD GOED TE ZIJN.;) ;)


Loredena is gewoon een meisje met een gebruiksaanwijzing (RTFM), ene dat nukkig rondlopen heeft volgens mij een andere oorzaak:rolleyes:

BR, Sonny

margabel
21 april 2006, 09:29
Maar zij heeft me verteld dat ze ook vaak met mannen naar de kamer gaat waar ze niets mee heeft.



Echt waar :confused: ,een CDL die doet dat toch niet... nee ik kan je niet geloven.:p :p

Flipper
21 april 2006, 09:55
Ik wilde dr al niet op reageren. Als 19 jarig jong ding wil je natuurlijk niets liever dan 40+ mannen pijpen :rubbel: . En als het kan nog een Mozes erbij, ik hoor dat ze die ook "lekker" vind! Maar alleen als hij zijn kunstgebit in heeft :freu: . Maar das begrijpelijk, hij is tenslotte "gods gift to women".

:lostit:

Lorredana is kampioen klantenbinding. Ik denk dat je haar gewoon als leuk jong ding moet zien, waar je een leuke tijd mee kunt beleven. De rest van de onzin kun je beter vergeten.

My 2 cents

JackD
21 april 2006, 20:24
Verder niet dramatisch over doen.
Ik wil nog even herhalen dat de kennismaking in de bar heel goed verliep en dat het op de kamer relaxed en leuk was tot het moment dat de (resterende) tijd ter sprake kwam.
Misschien had ik zelf meer initiatief moeten nemen; misschien had ik betere afspraken moeten maken.

Zullen we het weer over belangrijke(r) zaken hebben? :mad:

ButtinSky
21 april 2006, 20:55
ben een keer of 5 met haar op de kamer geweest, soms 30 soms 60min. Ik verleng alleen als ze een goede bui heeft. Het is nl een heel leuke meid als ze in een goede bui is. Is ze nukkig, daag ze ff uit of het echt of spel is, is het echt, wegwezen. Ik heb het al meegemaakt dat we lekker een uurtje op de bank zaten en eenmaal op de kamer ze niet meer te genieten was. Ze is dus als alle vrouwen : Niet te begrijpen.
PS. ze zou 20 april voor een weekje naar huis gaan en daarna misschien in omg. Frankfurt gaan werken. Of we dat geloven moeten ...

obi wan
27 mei 2006, 02:08
Nou, ze was er weer vandaag hoor!
Ze had het heel druk, maar ik heb toch nog van haar kunnen genieten vandaag. Erg mooi meisje en lief bovendien. Toppertje deze Shakira!!

Mr. Dragon
28 mei 2006, 17:15
Shakira (Loredana)

Ik was gisteren weer eens in PHG zoals elke week.
Na een paar uurtjes rond gekeken te hebben was de keuze niet zo makkelijk.
Er waren een paar nieuwe, mooie meiden waarmee ik graag de kamer wou delen..
Na een tijd heb ik toch een keuze kunnen maken.
Ik koos voor Shakira. We hebben eerst met elkaar gepraat, daarna vroeg ik aan haar of ze met mij de kamer op wou. Ze ging de sleutel halen.
Eenmaal in de kamer aangekomen kreeg ik eerst een lekkere blowjob die ik nog nooit mee had gemaakt. Die meid weet hoe het moet. Daarna hebben we nog ff liggen praten.
Daarna hadden we nog lekkere, harde, wilde sex.
Ze is zo lief en aardig.

Echt een aanrader.

Mzzl. Mr. Dragon

frank0
29 juli 2006, 13:45
Afgelopen donderdag een relaxte dag op PHG. Van 11-20 uur aanwezig
geweest. Schitterend weer, alleen zeer matige verhouding tussen
ijsberen en dames. Ik schat 60 ijsberen op 20-30 dames, waarvan vele
niet naar mijn smaak. Helaas.

Na een erg goede ervaring met de poolse Nicole, heb ik Loredana zien
lopen. Na veel wisselende recensies twijfelde ik, maar als je haar ziet
ben je snel verkocht. Heerlijk lijf, schitterende bos haar en
supertietjes.
Ik dacht; al wordt het niks, als ik dat geneukt heb kan het niet meer
stuk. Uiteindelijk hing ze bij de bar compleet chagrijnig
onderuitgezakt voor zich uit te kijken. Niet aanlokkelijk maar ik toch
er op af. Na mij voorgesteld te hebben kon er met moeite een lachje
vanaf en snel de sleutel besteld.

Ze begon met een goede pijpbeurt waar ik
heerlijk van kon genieten, zeker met dat uitzicht. Ondanks mijn deels
lege zak van Nicole was ik in no-time klaar om de rest te legen, waarop
ik haar vroeg even te stoppen. Dat vond ze zeer vreemd. Erna ging ze
weer verder, en weer vroeg ik haar te stoppen. Ze werd bijna boos.
Condoom erom en in doggystyle verder. Degenen die haar kennen zijn het
met me eens dat elke vent snel afschiet bij dat uitzicht. Wat een
heerlijk lijf zeg. Absoluut geweldig. Ze gaat ook als een beest tekeer
en neukt echt kei- en keihard. Met de handen tegen de muur zet ze hard
af om haar kont tegen je buik te planten. Wederom vond ze mij "nicht
normal" dat ik af en toe moest stoppen om mijn kruit niet te snel te
verschieten. Na 30 minuten hield ik het niet meer en was het rubbertje
vol.

Precies op dat moment gaat haar mobiel en heeft ze 10 minuten met haar
moeder zitten ouwehoeren....

Tja wat moet je daar nu van vinden. De duitsers noemen dit een
optikfick en dat is precies wat het was! Ik ging verward maar voldaan
de kamer af.

Conclusie: chagrijnig, leek snel haar geld te willen verdienen, maar daar
staat tegenover een geweldig lijf en geen bezwaar tegen een keiharde
beurt. Dat mobieltje op het eind vond ik ronduit asociaal.

Herhalingsgevaar? goede vraag. Ik hou van wat chemie tussen mij en het
meisje en dat is er bij haar absoluut niet. Als je een "optikfick "
zoekt met (mijns insziens) het mooiste meisje van PHG: Loredana is the
place to be. Dus misschien komt er nog een tweede keer.

Jack42
11 september 2006, 19:15
Ja Loredana aka Shakira, voor mij is het een topmeid met hele goede service.
Gisteren met haar naar een hutje vertrokken en een (h)eerlijk half uur met haar beleefd. Goede service van haar en ze behoort voor mij tot de TA's van PHG en niet alleen om haar looks.
Dus daar komt hij weer: 100% wiederholungsgefahr.

Jack42

Saruman
24 november 2006, 12:31
Oh I know I am on tonight my hips don`t lie
And I am starting to feel it`s right
All the attraction, the tension
Don`t you see baby, this is perfection
Shakira, Shakira

Oh boy, I can see your body moving
Half animal, half man
I don`t, don`t really know what I`m doing
But you seem to have a plan
My will and self restraint
Have come to fail now, fail now
See, I am doing what I can, but I can`t so you know
That`s a bit too hard to explain

De rest heb ik niet verstaan, was ineens in het Roemeens.
Loredana kon plots geen Engels meer.
Of de orale kunsten van Saruman daar iets mee te maken hadden, weet ik niet. Maar ik was alleszins blij dat er een handdoek op het bed lag.................

Jorah Mormont
14 januari 2007, 13:36
Voor mij bijna een jaar geleden dat ik met Loredana naar de kamer ben geweest.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=6224&postcount=12

Gisteren zat ik met Bredero gezellig met haar te kletsen en ze was heel spontaan. Toch iets wat we van haar niet zo zijn gewend. Helaas zit ze wel eens nors voor zich uit te kijken. Maar goed, de spontaniteit en natuurlijk haar goddelijke lichaam deed mij besluiten haar maar weer eens de sleutel te laten halen.

Ik kan niets anders zeggen dat Lorendana gewoon gewillig genomen wilt worden. Ze vraagt eerst netjes wat je lekker vindt en gaat dan aan de slag. Heerlijk pijpen in verschillend tempo met afwisselend eierlikken. Ze praat tussendoor ook in haarzelf (waarschijnlijk Roemeens, want ik kon er geen barst van verstaan). Als afsluiting heb ik haar heerlijk doggy genomen, waarbij zowat tegen de spiegel opkroop.

Ik heb Loredana nog gevraagd waarom ze vaak nors zit te kijken. Ze vertelde me dat ze gewoon haarzelf is en lacht wanneer ze zich goed voelt en nors kijk wanneer ze niet in haar hum is. Ze zegt, ik ga niet lachen voor de fake, als je zolang hier zit, dan kan je dat niet volhouden. Nou, duidelijke taal.

Gisteren dus een goede dag, waar Sonny heerlijk van heeft genoten.

BR, Sonny:wink:

Ronald35
14 januari 2007, 22:27
Ja deze dame wil echt genomen worden, ze was geloof ik nummer 4 de rest ben ik bijna vergeten door een totaal verschwunden testosteron. Wat een goddelijk lijf, ik heb bijna de stangen van de airco van de muur gerukt, mijn schaambeen is beurs van het bonken, brrrrr 7 keer naar de kamer, 6 mahl gesprits, yes het record is verbroken!!!

Willem2
22 januari 2007, 21:08
Afgelopen donderdag toen een storm een groot gedeelte van Europa in zijn greep hield is de electriciteit voor enige tijd uitgevallen................en als je dan toch op de kamer bent kun je er maar beter blijven........dat was pas horny........en romantisch .... natuurlijk met al die kaarsjes........ ;)




Zelfde bericht gehoord van onze Samstagabendgast die er ook weer een keer was op de donderdag. Het was echter zo donker voor hem dat hij dus op Samstagabend zijn "gaste"van donderdag niet meer herkende :D . En de verwarring van Loredana en Shakira werd hem dan ook nog te veel. Gelukkig wist zij het allemaal nog wel te herrineren hoe deze neukerd te keer was gegaan :rubbel: :love: :fuck:

W2

PS Loredana zou gewoon in de PHG blijven ........voor wat de info waard is .....:wink:

Big30
27 januari 2007, 22:21
Mooie meid maar jammer dat ze altijd zo ordy erbij zit:o en zo ongeinterreseerd.
Daarom is het nog niet voor een 2e keer gekomen met haar.

Saluti L Diablo

Toevallig Woensdag jl. wat met haar gekletst. Ik zat in het Roemeense dames keuvelhoekje naast een andere dame met wie ze eerst wat Roemeens begon te kletsen maar uiteindelijk ook met Loredana wat gekletst.

Ik had gezien hoe ze eerder op de avond geen interresse toonde in zich aan haar aanbiedende IJsbeertjes, ik vroeg dus (je moet toch wat) of ze moe was.

Nee zei ze "I just don't like to go with some men" zei ze. Tis ook een beetje wat Sony zegt, ze zit er al zo lang en is zo vaak aanwezig dat je niet altijd dat lieve-onschuldig-lachend-meisje-gezicht op zet :eek:.
Ze is vaak aanwezig maar vraag me af of ze dan wel echt aanwezig is.

De laatste 2 maanden bijna wekelijks op verschillende dagen in PHG geweest, Loredana was er altijd... .
Niet zo vreemd dat je dan wel eens wat afwezigheids uurtjes er tussen hebt en soms wat nors kijkt dan wel ongeinterresseerd lijkt.

Kampioen Ordi kauwgum kauwen is trouwens met afstand Lavinia, heerlijk zoals zij dat kan doen, het liefst zittend achter een klant terwijl ze breed uit smilend twee vingertjes achter het hoofd van de klant opsteekt ;)!

Groet,
Big30

Scoobert
17 februari 2007, 22:26
Tsja, weet wel zeker dat ze zich in de Frankfurt arena ophoudt......

Tja .....zeker weten doe je niks.....



Voor hetzelfde geldt huppelt ze vanavond weer rond in Oedt ....

En inderdaad, die laatste opmerking klopte als een zwerende vinger. Wat blijft het toch een lekker ding om te zien. Ze ging ook de hele rij Roemeense dames af toen ze binnenkwam om haar terugkomst te vieren hehe...
Helaas werd ze daarna weer gelijk in 'beslag' genomen door een Snapachtig figuur ;)

r0y
29 augustus 2007, 08:07
Lang getwijfeld maar gisteren de 28e was het er toch van gekomen , 2x van deze wulpse tijgerin genoten, ze pijpt erg lekker en op de kamer is ze eigenlijk een heel lief meisje ook al komt ze wat kil over in de bar verschillende standjes gedaan waarbij zij bovenop echt losgaat gelukkig was ze niet me 1e van de avond dus ik ben goed los kunnen gaan op haar, het beide keren in doggy afgemaakt waarbij ze de laatste keer zichzelf net zolang bleef vingeren tot ze klaar kwam terwijl ik dr doggy nam, echt een PSE :D zeker voor herhaling vatbaar! alhoewel er nog zoveel lekkere kippetjes rondliepen die ik nog wil doen :D

Big30
4 september 2007, 00:27
Maar even een neutrale mededeling voor haar fans en ik weet dat ze er vele heeft.
Shakira is nu een paar weekjes op vakantie. Heeft ze wel verdiend vind ik.

Zaterdag hadden we weer een "standaard contact", "hoe gaat ie" vroeg ik antwoord "thumb up", toen nam ze ongevraagd 2 sigaretten uit mijn pakje en daarna zei ze met een mooie betoverende glimlach "danke viel mahls".

Gewoon een lief meisje enuhm ze komt wel weer terug hoor ;)!

:wink: :wink:
Big30

Randy
23 september 2007, 02:05
Ja, wat nu. Vaak haar gezien, prachtige dame met een arro / ongeinteresseerde uitstraling. Een keer werd ze boos op me omdat ik volgens haar interrumpeerde in een gesprek van Lavinja en haar. En dan gaan die ogen vlammen! Lavinja had er minder moeite mee, die ging gewoon een sleutel halen :smile2:.

Vandaag was ze er ook en ja, ze had toch iets wat me aantrok. Dus na een praatje waarin ze erg vriendelijk was, naar de kamer. En 2.5 uur later kwamen we er weer af...

Dat beviel wel aardig, dus laat op de avond nog maar een uurtje pret gemaakt met haar.

Herhalingsgevaar, ach nee...:wink:

Paspoort mag wel aangepast, cupmaat is eerder B denk ik en echt mager is ze niet, wel heel slank (vindt ze zelf ook). FT doet ze niet zei ze.

Randy
23 september 2007, 08:26
Naam : Loredena / Shakira

Haarkleur/-lengte : blonde krullende haren tot over schouders.

Lengte dame : 1.67m

Postuur/Cupmaat : Slank, B-Cup

Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels

Leeftijd : 20 jaar

Tatoeages/Piercings : kleine neuspiercing

Service : Zeer goed. Zoenen, PZC, beffen, NMC. Geen FT.

Bijzonderheden : Lieverd, heeft haar nukken, maar is daar ook straight in. "Don't say I didn't warn you..." Ook een die (nog) mooier wordt naarmate ze bozer wordt.

Randy
24 september 2007, 01:58
Herhalingsgevaar, ach nee...:wink:



Dus zijn we weer naar de kamer geweest, heel aangenaam, maar voorlopig geen herhalingsgevaar :wink:

Big30
30 september 2007, 00:01
iemand een idee of deze mevrouw er morgen (zondag) aanwezig zal zijn ?

Als Shakira in PHG aanwezig is dan werkt ze bijna altijd ook op de zondag.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat ze hedenavond ook in PHG gesignaleerd is. Dan zal er morgen ook wel zijn.

:wink::wink:

Randy
30 september 2007, 01:55
Dus zijn we weer naar de kamer geweest, heel aangenaam, maar voorlopig geen herhalingsgevaar :wink:

L'histoire se répète, dus weer naar de kamer en weer geen herhalingsgevaar :wink:

@r0y: ze vertelde me dat ze er zondag zal zijn.

mr rocky
6 oktober 2007, 22:15
Lori (Lorrredana) vandaag aan een onderzoek mogen onderwerpen. Eerste conclusie : wordt vervolgd:luvlove::plapper::freu:

mr rocky
29 oktober 2007, 09:49
Het vervolg is er nu 2 maal geweest en ik moet zeggen, dat het steeds beter wordt, geen GFE met haar , maar wel heerlijke sex, waarbij ze echt actief is en ik moet zeggen, dat ik wel wat houd van dat bitcherige wat ze af en toe wel heeft (pittige tante)

Ik vind het jammer, dat ik niet eerder met haar ben geweest.

Ze vertelde trouwens dat ze op zoek ging naar een andere werkplek ivm tegenvallende inkomsten/teveel Roemeense dames.Ik zou dat jammer vinden, want qua sex is ze een van mijn betere ervaringen.:rofl:

Big30
30 oktober 2007, 18:10
Ze vertelde trouwens dat ze op zoek ging naar een andere werkplek ivm tegenvallende inkomsten/teveel Roemeense dames.Ik zou dat jammer vinden, want qua sex is ze een van mijn betere ervaringen.:rofl:

Er zijn momenteel zo'n 12-15 Roemeense dames die in PHG werken + nog een aantal die binnenkort van vakantie terugkomen.
Erg leuk voor de Manele dansavonden van de Roemeense dames maar natuurlijk erg slecht voor de business van de dames.

Dana en Luana (Maya) klaagden vorige week ook al over tegenvallende inkomsten en andere Roemeense gezichten spraken ook duidelijk taal!

Overigens paar weken geleden liep ze "krulloos" rond dat was even wennen maar stond haar ;) wel goed. Nu weer met wat golvingen in het haar.

:wink::wink:

Carpe diem
29 november 2007, 23:15
Tja wil je meedoen aan de Miss verkiezing moet je iets schrijven over de betreffende dame.

Dus bij deze.....

Loredana.....Hips don't lie.
Gewoonweg keihard de lekkerste!!!!:freu:

Greetz CP

Willem2
31 maart 2008, 05:27
Op het feest was ze weer terug uit Roemenië. Ze was veel dikker geworden, klaagde zij. Maar liefst 3 kilo :eek: Daarop heb ik haar even laten ronddraaien en tot de conclusie gekomen dat die kilo's allemaal wel op de goede plaats waren gekomen. Ze zag er nog steeds lekker strak uit.
Daarop heb ik haar maar een stuk bonbonbloc gegeven. Leek me goedkoper dan een borstvergrotende operatie ;) Dus als haar borstjes iets groter zijn dan weten jullie hoe dat komt :lostit:

:wink:

Extince
22 april 2008, 22:31
Citroenen

"Hey sexy lady, I like your flow. Your body's banging, out of control! You put it on me, ceiling to floor. Only you can make me screaming back for more!" Deze ode aan het vrouwelijk schoon van geilneef Shaggy echoot door mijn hoofd als ik Loredana´s fitte lijf door de barruimte zie bewegen. Haar schouders naar achteren hangend, haar nek lang gemaakt, haar borsten naar voren priemend. De stevige pas op de bal van haar voet doet de glimmende huid rond haar heupen zachtjes trillen. Ongemerkt kijk ik haar helemaal na, tot ze haar fraaie zitvlak op een hoge barkruk heeft geplant. Haar bijnaam ´Shakira´ is adequaat, ze mag dan een stuk langer en jonger zijn dan deze Colombiaanse artieste, maar lijkt verder als twee druppels water op haar. Pittig en kittig qua uitstraling, grillig in haar reacties naar geïnteresseerde ijsberen. Als een echte diva :p. Op de barkruk gezeten gooit ze haar weelderige blonde krullendos naar één kant en steekt een sigaret op als ze opmerkt dat ik haar zit aan te gapen. Ze kijkt snel weg en onderdrukt een lach van herkenning. Eerder op de dag hebben Randy en ik haar met humor wat opgebeurd, toen ze humeurig en opstandig aan de bar hing. Dapper beet ze toen bij onze plagerijtjes van zich af en al snel verscheen er een spottend lachje op haar gezicht en fonkelden haar ogen zodra ze weer een verbale voltreffer in het hart van mijn mannelijke ego had geplaatst. Auw ;).

Nu, vele uren later, zit ze wezenloos mooi te wezen op die barkruk. Ik loop naar haar toe en begin een gesprekje. We hebben de plagende sfeer weer snel te pakken en Loredana toont mij haar temperamentvolle kant. "You don´t like me, I know!", klinkt het vastberaden uit haar mooie mond. Ik oefen mijn meest verbaasde gezicht en informeer naar wat haar tot die wijsheid heeft gebracht. "I just know…" legt ze uit en kijkt rusteloos naar het plafond. Vrouwen :rolleyes:. Ik besluit me door haar bokkige houding niet van de wijs te laten brengen en blijf haar rustig aankijken. Als ik haar vraag of ze zou willen overwegen een kamersleutel te halen, zodat ik haar ongelijk in deze prangende kwestie kan bewijzen, kijkt ze me verrast maar opgetogen aan. "Really?", vraagt ze verwonderd. Ik voel dat dit de laatste te nemen drempel is. "Really.", is mijn antwoord. "Wait here!", zegt ze met een geheven vingertje, alsof ze me een verdiende berisping geeft. Ze laat zich van haar kruk afglijden en loopt kloek naar achteren. Met een metalen sleutelhanger in haar handpalm neemt ze me mee naar een kamer op de overloop bij het nachtcafé. Eenmaal daar aangekomen verandert haar stuurse houding plotsklaps in een rustige en bekoorlijke instelling :). Ze zoekt oogcontact, ontdoet haar lustrijke lijf van alle overtollige stoffen en vraagt mij op bed te gaan liggen. Loredana komt dichterbij en plaatst zich bovenop mij…

Na een minuut of wat in elkaars ogen te hebben gekeken, begint ze me te zoenen. Ze gaat er stevig tegenaan en houdt lekker lang vol. Dan glijdt ze omlaag en haar lippen vinden mijn kleine vriend. Het strak uitgevoerde pijpwerk is van hoog niveau en bepaald niet kinderachtig te noemen. Ze gaat diep, zonder ondersteunend handwerk, waarbij ze een soort ‘hoofdschudbeweging’ maakt :D. Een onalledaagse ervaring, erg opwindend om te zien en geweldig om te ondergaan. Deze Roemeense furie kent verschillende manieren om met de mond seksueel plezier te verschaffen en past ze allemaal toe. Haar mooie billen komen omhoog en als ze haar rug kromt, is mijn gezichtsveld verzinnelijkt. Ze komt weer omhoog om met mij te zoenen en via haar fruitige borsten met knoopjes als tepels kom ik uit bij haar frisse vrouwelijkheid. Ik beroer haar lustknopje en laat mijn tong bij haar naar binnen glijden. Loredana reageert lekker, doch niet overdreven kreunend. Ze draait haar hoofd opzij met het vele haar als een waaier eromheen gedrapeerd. Ze trekt mij weer omhoog, legt een condoom om en komt op mij zitten. Terwijl ze mij als één brok energie berijdt, kriebelt een handje subtiel langs mijn scrotum ;). Haar geile blik het vliegwiel van onze gemeenschap. In de missionarispositie accelereert ze door en jut mij op tot harde seks. Ik krijg het plotseling warm. Erg warm…

Ik raak oververhit, mede door een slecht functionerende airco, waardoor de machinerie begint te haperen :confused:. Zij vat het sportief op, komt op haar hurken voor mij zitten en zet zich aan een onverschrokken poging mijn libido weer op te peppen. Haar manuele verwenning brengt mijn erectie in no time terug. Deze meid kan een man geweldig aftrekken, normaliter het zwakste punt in het dienstenrepertoire van een DVP. Ze creëert een slim drukpunt onderaan mijn perineum, waarmee ze me kennis laat maken met een onverwacht genot en luttele seconden later vliegt mijn ejaculaat door de ruimte. Al met al een prima ervaring met een seksueel competent raspaardje. Naar mijn smaak nog iets te speels en wispelturig om mijzelf volledig aan over te geven (ik mis de chemie en subtiliteit die ik vind bij emotioneel iets rijpere en meer evenwichtige DVP´s), maar ze toont lef en weet dat gemis deels te compenseren met haar ongekende looks en haar schitterende lijf, waarmee ze citroenen kan omtoveren in Spaanse vlieg. Ze blijft voor mij wellicht iets achter bij de ´grandes horizontales´ wiens bronzen borstbeelden de Extince Hall of Fame sieren (:p), maar dit was zeker lekkere seks. Tot zover deze tot klinken gebrachte zieleroerselen betreffende de knapste aller saunaprinsessen bij PHG, die zelfs Shaggy nog zou kunnen inspireren: “I knew it all along, she was the perfect one. She really put it on, I had to write a song!”

11cc
23 april 2008, 10:55
Werkelijk prachtig proza uit ons literaire nachtcafe'!

pipokoeien
7 augustus 2008, 23:26
pipo was al eens eerder gevallen voor dat heerlijke lichaam van dit meisje maar het was er gewoon nog nooit van gekomen. Maar ach, wie wat bewaard heeft wat alhoewel ik er van overtuigd ben dat dit iets is dat niet snel gaat vervelen. Wat een lekker lichaam en een super service! Pipo is verkocht ook al is het standaard werk only

rplover
7 september 2008, 21:00
Some girls are fabulous, some girls are bad, some girls are good, some girls are beautifull, some girls are arrogant, some girls are perfect, some girls are cute.
Shakira has it all.

Zo, en niet anders kan ik beginnen als ik over Shakira praat.
Haar verschijning trok meteen mijn aandacht in planet x. Ver weg van moeder aarde, lichtjaren verwijderd, heb ik één der mooiste uurtjes beleefd, alweer een verhaaltje dat ik hier neerpen, al was het maar om later te herlezen.
Een stemmetje in mij zegt, doen rplover, gewoon doen, opschrijven, laat je gaan, zoals je je hebt laten gaan op de kamer. Een ander deel van me vindt dit te privé om open en bloot op het forum te gooien.
The devil in me won, once again. I fasten my own seatbelt, and here I go, just following Shakira, to hell, heaven, hell, heaven, if I have to die one day, I hope it is in her arms, while she fucks my brains out of me...............

Het was al rond achten, en deze beer stond zo geil als en pot boter, hij stond ook al drie weken zo droog als de Sahara. Tijd om die ene schitterende Oase te vinden, op 100en lichtjaren ver verwijderd, zo onbereikbaar, maar o zo echt.
Shakira dus. Elegantie troef, en ja, ze verwittigden me langs alle kanten. Als ze niet in haar dagje is, wordt dit zeer slecht. Als ze je niet prettig vindt, wordt het niks. Als ze je zo aankijkt, ongeïnteresseerd, blijf er dan van af.
Ze heeft haar kuren, dus let op met haar. Allemaal goedbedoelde woorden, die ik wel hoorde, maar gewoon niet tot me doordrongen.......
Allemaal woorden in de wind. Rplover is niet van deze wereld, en is van oordeel, het kan maar zo slecht zijn, dat het erg goed wordt. De masochist in me ging op reis, een verre reis, een reis die meer dan de moeite waard was.
Haar kontje, hoe kan ik dat omschrijven? Lichtbruin, rond, geen vet aan, maar o zo lekker, en zeker als ze der zo een lekker setje over heeft, die billetjes bloot, haar glimmende benen maken dit schouwspel alleen nog maar mooier.
Haar blik? Lief verdomd arrogant.
Haar benen? De perfectie benaderend.
Haar snoetje? lief, lekker, en nog arroganter dan haar blik, als het nog arroganter kan.
Haar uitstraling? Zelfverzekerd, alsof ze de Queen of this planet is
Haar sigaret? Eleganter kan je niet roken, zelfs de fervente rokers onder ons moeten toegeven dat ZIJ roken een extra dimensie geeft. Klasse, pure Klasse.
Als ze dan plaatsneemt, aan haar glaasje melkt nipt, vanuit haar ooghoeken je aankijkt, maar dit niet wil laten merken, een minuutje later als een volmaakte gazelle heupwiegend voorbij komt geparadeerd, je geen blik waardig gunt, die blonde haardos haar gewillig volgt, dat perfecte snoetje zo kan omtoveren tot een arrogant koppie, haar schouders in de perfecte houding zet, haar kleine borstjes zo best tot uiting laat komen, tja, dan is deze jongen onderweg, ver onderweg, op naar de godin der godinnen, op naar Sirius, daar waar het 5 miljard jaar geleden allemaal begon voor de mensheid. Ik ben er haast zeker van dat zij buitenaards is.
Ik kan nog uren doorgaan, ik schrijf dit niet, maar laat mijn gedachten de vrije loop, en ga dit geeneens nalezen, dus Chaos zal toeslaan.
Chaos, dat is wat deze Shakira me aandeed, pure Chaos in mijn hoofd, de elegante godin zweeft nog steeds rond, alsof het gisteren gebeurde:teuflisch
De doorslag kwam toen ze me in de wang kneep en door mijn haren wreef, toen wist ik het. Ik zou en moest, en ik veranderde perplex in een geile hond. En dan loert het gevaar pas echt want deze Godin houdt net zo van geile honden, ze wil enkel geile beertjes :hammer:
Ik liet haar genieten van haar melk, en was al helemaal van mijn melk (goed he, ha ha):eek:
Wat ik nog nooit heb gedaan in een saunaclub, gebeurde nu wel, als ik een roes nam ik plaats in mijn ruimteschip, en vloog op haar af. Onmiddellijk volgde de sleutelvraag.
Die volgde wel van mijn kant, en ik kon mijn eigen woorden niet geloven, vroeg IK een Meid om de sleutel van haar planeet, vroeg IK haar Sirius op de juiste koers te houden, vroeg Ik haar echt mee naar de kamer.
Yep, as guilty as sin, zo schuldig als Laïs zoutvaatje. 7 steken, de bruidegom, whatever you want Shakira, I am yours.
Maar dat overtuigend pleidooi had ik niet nodig. Ze knikte en fluisterde volmondig JA. Maar eerst moest ze haar melkje op. Wat ik niet zo erg vond hoor, ik vervoegde me terug bij de troepen, die zich strategisch hadden opgesteld halverwege tussen moeder aarde en Sirius, ergens aan de paal.

Wou ze niet, zou ze wel komen, zou ik het echt wel doen? Ze waren zo professioneel, dat ik zelfs twijfelde. Wel, als Shakira niet een sleutel van mijn spaceshutteltje ging halen, tja, dan was ik 50 euro rijker, of beter , minder arm, troostte ik me. maar diep in me, heel diep vanbinnen hoopte ik dat ze me toch kwam wegkapen, daar bij die paal.

Na een tiental minuutjes, hefte ze haar elegante kont van dat krukje, en liep ze ons voorbij, met een knipoogje.
10, 9, 8, 7, 6,5,4,3,2,1 ..........ignition.
Ik zou bij God niet weten naar welk ruimtestation ze me bracht, maar de reis was eindeloos en lekker, zo achter dat lekkere kontje en dito lijf huppelend.
Heerlijk, daarvoor alleen heb ik al 50 euro veil.
Eindbestemming Sirius bereikt, klonk het in de luidsprekers van ons ruimtestation, samen spreidden we de handdoeken op bed, en zonder elkaars kleren te verwijderen kustte ze me naar de zevende hemel.
Verdorie, dat had ik nu niet verwacht, dat ze nog zou zoenen ook. Wow, Wat zouden mijn vrienden daar van vinden? :love::zauberkis
Ik had geen besef, we waren ook zo ver van aard, hoe lang dat heeft geduurd, maar het moet minutenlang zijn geweest, en mijn kleine jongen kwam overeind, want het was haar hand die hem beroerde.
Ik mocht haar van haar setje ontdoen, maar neen, dat slipje moest nog niet uit, wat een lijf, wat een leden, wat een snoepje, wat een oogjes.
Die arrogantie was ook volledig weg, voor heel even dan toch.
Nu ben ik nogal een prater, en ja, intussen had ze me op bed gekregen, en dat gedeelte ben ik onderweg ergens kwijt. Hello Earth, can you hear me?
lekker zoenend verder spelend, mekaar verkennend, en was dit nu echt eentje die soms slechte service geeft? Rplover schrikt zich soms een aapje, al die wisselvallige Meiden staan bij hem hoog op de topperslijst, terwijl TOPACTS en die zogenaamde GFE's bij hem meestal slecht scoren. Vies ventje, maar hij vindt het gewoon lekker.
Langzaam zakt mijn godinnetje van een uur af, knabbelt aan mijn schouders, tepeltjes, en stort zich vol overgave op mijn godddelijk onderstel (ja, zeg, ik mag toch wel een beetje mijn mannelijkheid verbloemen, ik zit op Sirius he) :baeh:
Ze geeft me een pijpbeurt om U tegen te zeggen. Zacht, hard, tandjes erin, balletjes, alles alles alles. Op een gegeven moment fluister ik: "kijk mama, zonder handen", maar dat snapt zelfs deze godin niet:D.
Ondertussen, ja, ik ben knettergek, stel ik haar wat vragen, maar het is onbeleefd te antwoorden met je mond vol, en ik krijg dan ook geen zinnig antwoord, buiten een welgemeende "shut up, I suck till you scream to stop" antwoordde mijn godin niet.
Pfff, ik had gelukkig drie hoofdkussens onder mijn hoofd, zodat ik haar omhooggestoken goddellijk kontje kon bewonderen, en die heerlijke borstjes. Ze kijkt je ook zo verdomd arrogant aan als ze pijpt. Even trok ik haar weg, waarop ze lachte, en me vroeg of ik me niet kon houden, maar dan kent ze rplover niet. Ik kan me altijd inhouden,ik had al alle rekensommen van de wereld doorworsteld, of was allang gekomen, ha ha.
Kussen dan maar, en dan volgde mijn volgende vraag. Do you wanna stay longer? Ik nam geen enkel risico, want ik wist dat ze om half tien een afspraak had met de 2000 euro man voor de rest van de avond, het kon dus enkel voor een extra halfuurtje.
Haar antwoord was zeer zeer duidelijk. I dont fuck one hour for 75 euro. Moest dat dan? Ik had dat niet gevraagd. ik vroeg of ze langer wou blijven. Daarop was haar antwoord ja. Ow,ok, we fuck one hour long, I kill you, was de volgende opmerking, en het condoompie ging rond mijn goddelijk orgaan.
Wat volgde, kon ik in mijn wildste dromen niet beschrijven. Ze nam plaats op me, me dan weer kussen, dan weer reversed, normaal, maar het was duidelijk dat ze vanboven wou.
Ze zweette zich kapot, onze Godin, ze zweette als een paard, het drupte gewoon van haar af.
Intussen stelde ik haar nog vervelende vragen, zoals verlengingstijden, prijs voor langere sessies, en ze verklaarde me gek. Fuck, common, fuck, dont talk. Hoe kon ik haar in hemelsnaam neuken, zij bereed (lees: bereidde) me vol passie, ik kon geen centimeter bewegen, en het druipte gewoon van haar lief en arrogant gezichtje, haar rug en borstjes waren kleddernat.
Prompt kwam ze van me af, zichtbaar vermoeid, maar toegeven, neen.
A pitty we dont have more time, because I can go on for 3 or 4 hours like this. Van arrogantie gesproken :smile2:
Effe een noot tussendoor: ik geloof haar, ze kan echt 4 uur doorgaan, zonder ophouden, ze is gewoon een fucking machine.
Ik vertelde haar dus ook dat ik haar geloofde, dat ze een fucking machine was, maar dan zoende ze me weer, kroop weer tussen mijn benen, en legde ze me het zwijgen op.
Het motto van Shakira was duidelijk: geen woorden maar daden. Sirius beefde en daverde op haar grondvesten, even dacht ik dat ik nooit meer terug zou keren naar moeder aarde, wou ik eigenlijk nog wel terug. de bliksem sloeg in op onze verhitte lichamen, de vukanen spuwden vuur, de hemel verging. Ik ga terug het OT lezen, dit moet zo geweest zijn ten tijde van de zondvloed :teuflisch
Intussen waren leeftijden, namen, en andere dingen wel uitgewisseld, maar dat was irrelevant, ze noemde me steeds "man". Ik vond dat zo verdomd irritant, neen, arrogant van haar, dat ik haar erop wees, intussen waren de rollen omgekeerd, en zei ze me steeds: common, fuck me man. Arrogant ding, me man noemen. Man, man, my name is Willem, zei ik haar steeds. I dont care, fuck me man, meer kam er niet uit. Goddelijk hoor, haar op haar hondjes te kunnen nemen. Ik deed mijn uiterste best, maar moest mijn meerdere in deze godin erkennen, op mijn beurt zweete ik als een paard. Zij tegen de spiegel, en ik maar duwen alsof mijn leven ervan afhing. Man, fuck me, harder, common, do you need viagra? You want to fuck me 3 or 4 hours, ha ha.
Ik kan jullie verzekeren, ze "rulede" Sirius, zij was het die de controle had, en hoe hard ik ook probeerde, des te meer en harder ze me wou. Are you a little boy or a man, was haar volgende arrogante zet. Ze hitste me alleen maar meer op, en het zweet drupte van mij op haar. Common, little boy, fuck me fuck me, do it hard, is that all you have? Ik herinnerde haar eraan dat het Willem is, en dat ze straks niet zo veel praat meer zou hebben, waarop ik haar plat op haar buik duwde, en me volledig gaf.
just like a boy, zei ze me nog steeds, give me some freedom, and I fuck you. Tja, dit kon moeilijk, in deze positie, ik trok haar dan ook terug omhoog, haar handen de spiegel op, en haar lippen ergtegen. heerlijk, en intussen duwde ze hard mee met dat heerlijke goddelijke kontje.
Pfffff, ik krijg zin terug mijn ruimteschip in te springen bij het schrijven......
Common boy, let me fuck you again, you are too tired, ze kroop van me af, haalde het condoom eraf, reinigde mijn godending, en pijpte me, bevestigde een nieuw strijdwapen, en kroop op me.
Round number 5, and Iwill fuck your brains out, boy, was het enige wat ze zei, en al kussend begon zeme op een heerlijk tempo af te neuken. Zweet borrelde terug over haar gezichtje. ik vroeg haar dan ook wat er gebeurde met haar schmink. You talk to much boy. My name is Willem. yes boy, you talk too much.
En ze gaf verder van katoen.
Dit was zalig, ik wou mijn ruimteschip gewoon doen ontploffen.
Ze rolde van me af, en ging op haar rug liggen. And now I want you, little boy, to fill me, I want to feel it. Tja, het uurtje was dan ook bijna om. Wat een lekker ding, die haren die bijna boven haar lagen, ik hield haar handjes boven haar hoofd, stevig in een greep, en duwde me zo diep in haar als ik kan (de volle 12 centimer of zo :lostit::bowlol:). Ze zoende me en zei, common man, I feel you are a real man now. Kon die arrogante godin me dan niet bij mijn naam noemen?
Ze wond me zo op, en duwde zo hard mee, dat ik ontplofte, terwijl ze ritmisch meeduwde, me tongzoenend, stilletjes aan mijn lippen en tong knabbelend. Spetterend, en met een zalige glimlach om mijn lippen beheersten we Sirius. Het werd even heel stil: de vulkanen zwegen, de zeeën kwamen tot rust, het onweer stopte even, geen donder en bliksem meer, maar volkomen rust. Rust zoals er alleen kan zijn na de zoindvloed, als alles terug in zijn plooi valt.
Ik kwam van haar af, en mijn godinnetje van een uurtje wou nog een sigaretje roken, hoewel het uurtje om was.
En nu was het mijn beurt, waarom wil je mij niet Willem noemen, vroeg ik haar.
En toen kwam de grootste teleurstelling van mijn wandelcarriere, maar het is wel een waarheid als een koe: Man, I see 50 men every day,I fuck more then 1000 men every year, how do you want I remember their name :confused:
Hier werd ik weer even stil van, en stond met beiden voeten terug op de grond. Maar ze had wel gelijk. Geen ruimteschip om samen terug te reizen, haar arogante maar keiharde werkelijkheid verpestte alles.Maar ze was wel eerlijk, en dat sterkte me toch een klein beetje. Maar echt maar een heel klein beetje hoor:heul:
In de kleedkamer afgerekend, en neen, ze doet het inderdaad niet voor 75 euro, maar dat was mijn vrije keuze, meer dan mijn vrije keuze.
Ze kust me zacht op de lippen, en zegt heel zachtjes:"of course I remember your name Willem, I am blond, but not that blond, I knew it all the time, but in bed I am the boss, and it are my rules. Take it or leave it".
Mijn dag kon niet meer stuk, ze speelt nog spelletjes ook, en ze is dan wel blond, maar niet zo blond. Thank you Willem, and next time I kill you in bed, boy, met deze woorden ging ze potsierlijk weg. Ik aanschouwde dat moois, zag die lekkere kont in de gang steeds verder weglopen, en strompelde naar de douche, richting nachtcafe. Daar trof ik Babbel, en het enige wat ik kon uitbrengen was: ze heeft me kapotgeneukt, vooraleer ik de douche inkroop, en herbronde voor het vervolg van deze heerlijke avond.
Shakira verdient een dikke 99,99 op de Sheila-shaal, ooit wil ik een trio met deze twee samen. Dat overleef ik nooit, en dat wil ik ook niet. Iemand die mijn lijk wil overvliegen naar Sirius dan? :baby2:

PS: Ik heb mijn echte naam van één dag, Spartacus (sorry Ace2, really sorry) veranderd door Willem om me onherkenbaar te maken en mijn eigen copyrights niet te schenden:D).Spartacus is de naam, goddess Shakira, I want you to remember it, at least for one day ;)

O wat ben ik ijsbeerverliefd op dat uurtje Shakira. Duw op de verstuurknop, Spartacus, het is zo al mooi genoeg geweest. Done.......

:wink:

Jansen
8 september 2008, 12:29
Mooi verhaal van rplover,toen ze nog nieuw en strak was een paar jaren terug heb ik met haar enkele keren heerlijk de kamer mogen delen.

Daarna hebben we nog wel contact in de open ruimtes tot heden maar op de
Kamer ben ik niet meer met haar geweest.
Dit vanwege meer verkennen met andere dames en ook met betere toppers op de kamer.
Maar wat betreft het figuur is shakira gewoon een super wijf, en voor een nog niet zo,n ervaren Duitsland kenner heeft rplover een schot in de roos gehad.:rofl:

Ook is zijn verhaal een nominatie waard.

foots
30 september 2008, 21:58
Saturday in PHG, the weather was nice when I arrived at about 4:30 and I talked to my Belgium friends. RPlover was also in there and he explained that somebody printed and showed his recession of Loredana to her. That's why I decided to write my recession in english. If somebody show it to her, she can exactly read what I write and she does not have to guess in Dutch.:nee:

Ok I have to admit that the first time somewhere in march / april of this year I went to PHG for the first time. I saw a very beautifull girl and it was Loredana. I was queing for the food (what is new) and then she stand besides me. I remember that I asked where she was from and she told me it was Romania. I honest as I am explained that I have a problem with Romania. Since then she never looked at me or spoke to me anymore. I was 100% sure that I really upsetted her:o.

However you have to know I am completely crazy on long black hair girls and sometimes also on blondes. I always dreamed about Loredana as she is the most beautifull blonde that I have ever seen in my whole life. So everytime I go to PHG since then I looked at her and I read her recessions. The recessions however always scared me; she was a dominant, arrogant and most of the time descriped as unfriendly. But there are also recessions which write that she is very nice, it was totally dependent on her mood:confused:.

That day at about 20:00 I was in the bar with RPlover, we talked about the girls and he told me that he took Loredana once more to the room. We discussed about Nicoletta her sexy looks :p and I make a joke that such a beauty is to much for me and that I will end up with a 20 second session :rofl:and we looked around. When RPlover looked at Loredana she smiled, that was very strange for me as I never saw her smiling. I asked RPlover what he did with her:teuflisch, because that she smiles was completely new to me. He said that Loredana told him that she was shy and that is why she don't look or smile.

After a short while I looked again at Loredana and then she smiled at me. Was I dreaming, no, was there somebody else besides me ? No, is she really smiling to me ?? I was almost stoned:eek:. Well I doubted, I was nervous and I was little scared, but I take all the guts in my body together and I told myself the lesson of Dupke. "First talk a little to the girl and then you will find out if the girl also wants to go to the room with you". A very very wise Belgium guy that mr. Dupke. I walk in her direction and I said something. Do not ask me what I do not know how I started the conversation. I talked a few minutes with her and I remember that I asked her if she is can be nice:confused:.

Then I asked her if she wants to get a key, again she said yes, and then I was feeling like a very young and nervous boy:D. I said I go to the shower, because I always want to be clean for the girls. Maybe I am a rough talking guy, but I have also my nice sides. I showered and I washed very good and then I see that she was already waiting for me outside. I hurried myself, but I forget my towel. I just grab a towel and I dry myself. Then she took me to room number 1.

In the room I asked if she kisses and whauw she kisses, great. Loredana took of her clothes and I can tell you guys, this is the most gorgious girl I have ever seen:p, fantastic. I told her that with such a beauty it will not take very long and I asked her to be gentle with me, still I was scared about the recessions I read about her :eek:.

Well what happened I still can not believe it myself. She started sucking and even after 20 minutes I did not come:confused:, we started fucking, but even then I did not come:confused::confused:. I have to admit my mind was far away and it was like I was in a pornmovie with the most beautiful girl in the world. She did not give up sucking and I have to say that I really wanted to suck her pussy as this is smooth like an angel:baby2:. That I only do with my girlfriend (or with my ex). After 45 minutes I finally come and I completely wet myself. I never ever of my whole life take so long, I was in a trance I think:rolleyes:.

The rest of the evening I did not have any energy left. Sometimes I saw Loredana and we talk for a short while again. She actually is a very friendly and nice girl !!:luvlove: I just keep it short as I do not want to keep her occupied.

When it was time to leave I step in my car, the radio was making just noise, because the radio channel was closed. I put it to the CD exchanger which has 6 CD discs. I choise the first CD, but actually it doesn't matter which CD I would have selected. All 6 CD's in my car are from the same Colombian female singer, she screams lyrics like underneath my clothes and whenever, wherever. I didn't hear the text, but I have a hugh smile on my face. I grin from ear to ear, because my dream came true. 1 CD and 3 songs later I pressed the button of my garagedoor drive inside, brushed my teeth and felt asleep. The day after I realized that I make 1 of my dreams comes true.

Gents and bears: live your dream and do not dream your live.

Regards, Foots

rplover
30 september 2008, 22:17
Na het lezen van dat moois krijg ik rillingen.
Rillingen, over mijn ganse lichaam.
Omdat ze loopt als een gazelle, neukt als een machine, lacht als een vriendinnetje, lief is als een buurvrouw, zo mooi is als een godin, zo arrogant kan zijn als een echte bitch.
Kortom, mooi verhaal, Foots, over een uurtje met een ECHTE vrouw, van vlees en bloed, die ik heb zien schitteren, zien lachen, haar arrogantie heb tentoon zien spreiden.
Maar wat me het meeste bijblijft was zaterdag tegen sluitingstijd, toen ze totaal kapot in het nachtcafé zat, en dan beseft een mens maar al te goed dat het toch verdorie hard moet zijn, ook voor Shakira, en dat ook zij wel heel erg menselijke trekjes heeft, ons godinnetje.
De nominaties zijn gesloten, Ace2 moet zijn werk kunnen doen, maar je gaat prijs hebben van zodra de nieuwe maand een ingang neemt in het land der beste recensies van de maand.....
:wink:

Knabbel
1 oktober 2008, 08:33
RPlover was also in there and he explained that somebody printed and showed his recession of Loredana to her.

Foots was kennelijk nog in de ban van 2 dagen Frankfurt of de heersende bankenmalaise,
maar pas dit in je printje even aan voor er meer ongelukken gebeuren :D

Bredero
1 oktober 2008, 09:54
Foots was kennelijk nog in de ban van 2 dagen Frankfurt of de heersende bankenmalaise,
maar pas dit in je printje even aan voor er meer ongelukken gebeuren :D

Reviews lijkt me de juiste Engelse vertaling heren moderatoren.
Een recessie is eerder de economische toestand waar we momenteel in verkeren maar verder niets dan lof voor zijn mooie recensie.

P.S. Hopelijk voor foots zit hij niet te zwaar in Fortis.

Willem2
14 oktober 2008, 22:48
Ja ik weet het, we komen in PHG om te:blow2:en te :fuck: natuurlijk, maar nu was ik onlangs geruime tijd in PHG en de ontbijtservice is prima mag ik wel zeggen.

Tot in de middag kan er een heerlijk ontbijtje ter plekke en vers worden klaargemaakt. ommeletje met bacon, ui en champignons ofzo. Helemaal niet verkeerd al zeg ik het zelf.

Verder was het weer gezellig, voldoende dames (leyla was er ook nog) en de gebruikelijke sfeer.

Tot ziens:D


Oeps verkeerd geplaatst .......... :o

Maar we nu toch hier zijn : dat is een duur dagje geworden met de twee dames Loredana en Leyla ;).
Gelukkig was het ontbijtje bij de prijs inbegrepen :lostit:

:wink:

rplover
2 november 2008, 19:53
.... en zo kwam het, dat ik omstreeks kwart voor één op haar afstapte. ik moest en zou haar nog iets vragen, iets wat ik absoluut van haar wilde weten.
Een glimlach van deze schone deerne, en de relnicht was verloren, totaal verloren.
In plaats van mijn vraag aan haar te stellen, komt er maar één ding uit mijn mond: "do you want to spent half an hour with me on the room?" Waarop dat heerlijk Meissie zegt: "yes, and I always wanna go to the room with you, so don't ask it in that way, boy....." Lap, daar had ik het alweer, geen vijf minuutjes later gingen we "den allee" over, nagefloten door Rex en Foots.
Een blokhut is geen blokhut als Godin Shakira daar naast je ligt. een blokhut wordt een tempel, een lustoord.
Maar ditmaal wou ik geen seks met haar, ik wou intens geluk, en ik wou haar enkel zoenen. Ze was dan ook verbaasd toen ze dat hoorde: ow the little boy admits that he cannot handle me, was haar korte, maar zeer gevatte reactie. once again I admit.....
Neen, Shakira, om eerlijk met te zijn, een halfuurtje met jou kan enkel gevuld worden met voorspel, om echte ongeremde seks te hebben, heb ik veel langer nodig, het zou een oneer zijn voor je, om je op een halfuurtje te willen afwerken :D
En zo geschiedde, dat we daar lagen, zij haar bikini aan, beentjes en godinennlijfje lichtjes ingeolied, pratend over de dagelijkse dingen des leven, en mekaar lekker zoenden. Twintig minuten waren zo om, en ik vond het genoeg, meer dan genoeg.
Twinitig minuten van "weer eens" intens geluk, twintig minuten Shakira zoenen, twintig minuten heerlijk lachen, genieten, zonder aan "echte seks" te denken.
We stonden samen op, en Shakira zei al lachend: ze gaan me gek verklaren, maar dit is de eerste keer dat ik gekleed, en niet in badhanddoek de kamer afkomt, I really like you, boy.
Als een verliefde jongen van dertien holde ik haar achterna naar de kleedkamer, en daarna naar de bar. Ze smaakt naar vriendschap, naar een lieve Meid, ze smaakt gewoon naar meer.
Rond twee uur kwam ze nog naar me toe, gaf me en afscheidszoen, en wenste me een goede nachtrust in Hotel Etap.
Wat kan het leven toch mooi zijn, wat kan Shakira toch mooi zijn, een Meid uit een miljoen, mijn zoenend schatje van 20 minuten.
Tot de volgende, liefje, je hebt een hart van goud ;)

Jetliner
10 december 2008, 18:29
Het ging als een lopend vuurtje doorheen de club dat er een nieuwe gast was, die speciaal naar Loredana had gevraagd.

De thekefrau met ijzeren hand was meer dan behulpzaam. Ze kwam mij vragen of ik Loredana al ‘ns ontmoet had. Ik gaf toe dat ik haar niet zou weten te vinden temidden de drukte. Weer even later kwam ze mij melden dat Lorre bezet was, maar ze zou weldra vrij komen. Enkele dames kwamen mij moed inspreken. ‘Noch etwas warten Junge, und dann hast du es geschafft! Dann kommt deine Frau.’

In afwachting sprak ik enkele dames aan bij de eetzaal. Kwestie van wat kennis te maken met het PHG-legioen. Ik hoorde in een Oeraltaal de naam Shakira vallen, waarbij naar mij werd gewezen. ‘Ja hè, jij komt voor Shaki hè?’

Een pluim voor de communicatie binnen deze club! Ik had gevraagd naar één bepaald meisje en dat mocht mij niet ontlopen. Zelden zoveel klantenzorg ervaren. Is het dan echt zo, dat de service globaal genomen in Duitse clubs beter is dan in Nederland?

De zenuwen begonnen te nijpen. Ik stond wat rond te dralen in de worstvolle bar. Plots stootte een rijzige blondine, een handdoek om haar middel geslagen, mij aan. Ze straalde magma van haar ogen in de mijne en liep dan door om te verdwijnen achter een schuifdeur. Ik uit het veld geslagen. Vlak erachteraan kwam de thekefrau. ‘Dàt was Loredana! Ze heeft straks tijd voor jou!’ Het werd mij bijna te machtig. ”Belg krijgt beroerte in Duitse seksclub”.

Angstvallig hield ik de schuifdeur in de gaten. Daar kwam zij enkele minuten later vanachter tevoorschijn. Zij zou dus gelijken op de zangeres Shakira… Laat ik het zo zeggen: Colombia en Roemenië liggen nogal ’n end van mekaar. Feit is dat je niet langs haar heen kan kijken. Asbleke krullenbos, zwijmelend figuurtje op pumps en steunkousen, behangen met zilverwerk. Een urban goddess. My humps-my humps-my humps, you love my lady lumps.
Ik gaf haar beleefd een hand. Zij verontschuldigde zich, ‘Sorry, ben nog een tijdje bezet, maar kan je een uur wachten?’ We spraken af aan de bar om zes uur. Ze hield woord, want om kwart voor zes stapte ze op mij toe.

Hier stond zij vive en onversneden voor mij, dè attractie van de Happy Seksplaneet.
Op voorhand was ik erg geducht voor een confrontatie met haar. De recensenten maakten immers gewag van een arrogante houding, zo verregaand zelfs dat vele beren, ondanks haar oogverblindende schoonheid, in een boog om haar heen lopen. Haar humeur was notoir.
Niets van dat al! Geen arrogantie te bespeuren!
Zij was de aardigheid zelf!
Ze liet mij kiezen in welke taal ons samenzijn verder zou worden gezet. Clubtaal Duits boven het pragmatische Engels gekozen.

Dus ik was van zo ver gekomen om haar te zien?
Hoe wist ik wie zij was, wilde ze weten.
Wat het “ijsberenforum” mocht wezen, de duivel hale haar ziel.
Er waren inderdaad wat wrijvingen geweest tussen een Belg en een Hollander, die middels Süsichkeiten naar haar gunsten hadden gedongen. Maar hey, zij was recht door zee, ze biedt haar diensten aan en als een klant haar niet zint, weigert ze die gewoon!
Ik mocht mij bij de happy few wanen. En kreeg onbetamelijke zin in chateaubriand met schanullen!

We belandden in een klein kelderkamertje, want de grote comfortkamers waren allen bezet.
Het treffen der elementen. Een aantal evergreens uit het grote poseboek, de aalscholver, de Hans & Grietje-houding, de Rudi Carrell. Er waren echter geen parels bij... Ze vroeg aldoor wat er niet goed was, wat ze verkeerd deed. Wanneer het tussen de lakens niet wil vlotten, gebeurt het dat sommige dames de noodzaak van een goed bespiegelend gesprek voelen opborrelen. Nu heb ik een gloeiende allergie voor filosofie.
Van een wildebras als Loredana zou je dat niet verwachten en ik had er ook niet op gerekend.
Aan het eind van de rit zaten we af te wegen of verdere klandizie wel deugdelijk zou zijn.

Het leek mij vanzelfsprekend dat deze prinses de hele avond volcontinue bezet zou zijn, zoals de betere meisjes zich ook amper laten zien buiten de kamers. Toch bleef zij wat verveeld rondhangen, aan de bar, in de sofa, babbelend met andere meiden, zonder dat veel gegadigden rond haar hingen. Opvallend. Tanende populariteit, of is Lorre een levend onderdeel van de inboedel?

Wat verouderde info uit de recensies bijstellen:
haar vraagprijs is thans 100 € voor een uur. FT zit nièt (meer) in haar pretpakket.

In Loredana heb ik geen nieuwe dauphine dorée gevonden. Voor het naar huis gaan ben ik haar alsnog gaan bedanken voor haar gedienstigheid, daar hou ik mij aan. Kreeg een zuinige groet terug. Als ik haar ooit weer tegenkom op de Planeet zal ik eens vriendelijk naar haar wuiven :wink:

Snoepveter
10 december 2008, 19:49
Ik ben gisteren - dinsdag 9 dec - de hele middag en avond in PHG geweest. Ik weet alleen niet wie Lorenda is. Wel een blonde dame gezien met krullen. Misschien was dat haar wel. Ze kletste en foezelde wat met een oudere ijsbeer van Duitse origine. Ze heeft een knap gezichtje. Ik zou haar wel willen aanspreken, maar kreeg de kans niet :-) Het leuke voor mij was wel dat er nauwelijks ijsberen waren. Ik werd ongeveer besprongen. Maar wel op een leuke manier. Kon gewoon uitkiezen wie ik wilde :-) Een soort snoepwinkel zeg maar. HEERLIJK :D :D

Met Chris zo ongeveer de hele middag en avond opgetrokken. Beetje om elkaar heen 'gedanst' en een paar keer meegenomen naar de kamer. Super aantrekkelijk. Misschien niet zozeer de mooiste (alhoewel...) maar voor mij wel een van de meest aantrekkelijkste dames. Waarom? Mooie ogen, mooie lach, spontaan, vrolijk, losbandig en gangmaker, danser etc. Verdere info zie draadje over Chris. Ze gaat 20 dec weg en komt in januari terug. Wat prive gegevens uitgewisseld en hotel opgezocht....Opvallend veel roemeense dames aanwezig. Lekkerrrrrrr:D:D

Chris71
9 januari 2009, 11:56
Sie ist aus Ihrem Urlaub wieder zurück, habe sie gestern Abend gesehen.

Snoepveter
15 januari 2009, 13:18
Ausgezeichnete Grund wieder mal vorbei zu kommen :D , Danke!


Sie ist aus Ihrem Urlaub wieder zurück, habe sie gestern Abend gesehen.

Bosco
7 april 2009, 23:21
Loredana de mooie ijskoningin altijd hoog zittend op haar troon, ongrijpbaar, arrogant, minachtend neerkijkend op ons zondaars.
Jaren lang zie ik haar zo zitten, jarenlang loop ik met een grote boog om haar heen. Ik kan mij niet voorstellen warmte te krijgen van iemand die zoveel kou uitstraald. Deze ijsbeer kreeg er kippevel van iedere keer weer als hij de ijskoningin zag zitten.

Na ruim een half jaar afwezig te zijn geweest van de vrolijke tuin zag ik de koningin nog steeds onaantastbaar zitten op haar troon. Ik was inmiddels een officieel ijsbeertje geworden, ik had info gewonnen over haar. Zij was een van de eerste namen die ik op het forum had opgezocht, ik wilde weten hoe ze is. Ik werd niet veel wijzer van de recensies, als ze je mag ben je een bofkont, als ze je niet mag moet je niet met haar een kamer opgaan, als ze uberhaupt met jouw de kamer opwil. Ze stuurd je ook net zo makkelijk het bos in. Het interseerd mij, een uitdaging, ik wil tot de bofkonten behoren. Op waardige afstand bewonder ik haar, ze is nog mooier geworden volgens mijn herinneringen....nog steeds intimiderend...maar mooier. Het kwam er die dag niet van om op haar af te stappen, ik had last van te veel mooie, willige en makkelijke prooien of was ik nog steeds bang.

Ik wist dat ik weer twee weken later de koningin zal zien, en dan moest het er van komen. Om er dan weer niet onder uit te komen moet ik druk op mezelf zetten, zodat er geen weg meer terug is. Dus ik verkondig op de chat dat ik Shakira pak de eerstvolgende keer dat ik haar ziet. Na vele reacties van de aanwezige beren zowel possitief als negatief aangehoord te hebben, was de druk gezet.

Hoe ik toch nog wel treuselend met haar in contact kwam is hier te lezen.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116567&postcount=202

Het gesprek aan de bar liep vlot, leuk en gezellig ze toonde duidelijk interesse in mij, er viel een last van mijn schouders en de intmidatie was verdwenen.
Ik meende toen al een klik met haar aan te voelen. Achteraf had mijn gevoel het bij het juiste eind.

Op de kamer aangekomen vroeg ze meteen wat ze voor me kon doen, ik zei, laten we maar eerst beginnen met zoenen en breng mij dan naar de zevende hemel. Lachend begon ze mij te zoenen, en hoe, heerlijk, heerlijk, heerlijk. Constant complimentjes gevend over dat ik lekker zoend, een lekker lijf en kale kop heb.:rolleyes: uiteraard complimeerde ik haar ook over haar alles en wist in ieder geval dat alles van mij gemeend was. Kleine Bosco werd ook buitenaards verwend. Daarna werd hij nog bereden en ik genietend van het uitzicht schoot hij het jasje vol. Liefdevol kussend vroeg ze wat ik wilde doen. Ik zei dat even wil pauseren en een sigaretje wil roken, zij stelde voor om snel even twee biertjes te halen want ze had dorst gekregen.

Snel was ze idd terug, gezellig kletsend, rokend en drinkend vroeg ze aan mij waarom ik nu pas haar had gevraagd en waarom ik een half jaar niet meer langs was gekomen. Ik vertelde haar de waarheid dat ik haar altijd arrogant en chagerijnig vind overkomen. Ze zei tegen mij, dat ze dat helemaal niet is maar dat haar gewone gezichtsuitdrukking zo is, waar ze niets aan kan doen. En dat ze weigerd om als een of andere idioot de hele tijd te zitten glimlachen. Dat was in ieder geval duidelijk en gaf haar gelijk. Ondertussen verder pratend over haar thuisland liet ze mij zelfs familie foto's zien, die op haar mobiel staan. En ik begon haar steeds leuker en liever te vinden. Op een gegeven moment streelde ik haar heup en zong "hips don't ly". Ze vroeg van wie dat liedje was...van Shakira zei ik. Ze noemen mij Shakira .......weet ik toch zei ik lachend...maar ik zie het niet. Zie jij het niet zei ze......ze sprong op, en haar bierflesje was ineens een microfoon en ze begon te zingen whatever, forever. Ik lag op mijn rug te genieten van het uitzicht en haar show. Toen ze klaar was vroeg ze of ik het goed vond. Ik antwoorde dat ik het schitterend vond en dat ik wel uren zo kon kijken naar haar. Maar vertelde ik haar dat ik haar nog steeds niet kan vergelijken met Shakira, omdat ik immers nog nooit de echte Shakira naakt onder deze hoek had gezien. Lachend zei ze dat we allebei een beetje gek zijn.

Daarna commandeerde ze mij dat ze weer sex wilde hebben, en vroeg wat ik wilde.Ik wil jouw een orgasme bezorgen zei ik. Lachend zei ze, dat lukt je toch niet, dat lukt je alleen als je heel heel erg goed ben. Hoe bedoel je ik word onder druk gezet. Lachend zei ik dat ze mij niet meer bang kan maken, en dat ik goed ben. Ze pakt mijn hoofd en duwd die tussen haar benen en commandeerd likken. Dus ik haar heerlijke doosje likken en al vrij snel begint ze te schokken, stop, stop kermde ze ik ben al gekomen. oh my god zeg ze, jij bent een kisser and licker. Vol ongeloof kijk ik haar aan en vraag of ze echt is gekomen. Ja echt waar zei ze, voel maar en ze pakte mijn vinger die ze bij haar naar binnen duwde. Ik voelde idd dat ze kletsnat was.

Ze zei dat ze nooit zal faken of liegen. want dat vind ze stom. Ik zei tegen haar dat ze wel snel is. ja zei ze, ik heb mijn defence switch op OFF gezet. Vragend kijk ik haar aan. Die zit tussen mijn oren, als die op ON staat kom ik nevernooit klaar, staat die op OFF wat zelden gebeurd, omdat ik dat alleen bij iemand doet die ik leuk vind.....kom ik heel gemakkelijk. Ik moest toen even slikken en bedankte haar, en ik zei dat ik haar ook bijzonder leuk vind. Kleine Bosco moest van haar ook nog een keer komen, ik wist van te voren dat het moeilijk zal worden. Maar uiteindelijk lukte het haar wel met de hand in standje 69. Na nog wat nageknuffeld te hebben waren we aan een douche toe. Moe en gelukkig kwam ik terug in de bar.

Loredana is voor mij een openbaring, alles ver boven verwachting, leuk, lief, lekker, heerlijk en eerlijk en buitengewoon symphatiek.

Wat ben ik een lul dat ik nooit eerder op haar af ben gegaan.

Saruman
8 april 2009, 09:24
Zo zie je maar, dat je WEL makkelijk door het ijs kunt prikken.

Bij mijn allereerste bezoek ooit aan een Duitse club (PHG, eind 2006) zag ik Loredana, en ik wist dat ik met haar mijn dag zou afsluiten.

Niet gehinderd door enige voorkennis van zaken, en totaal onbekend met haar imago van ice-queen, ging ik naast haar zitten, en begon een praatje.
In de bar bleef ze vrij koel, tot we in het hutje kwamen. Daar veranderde ze in een furie zoals ik ze toen nog niet had meegemaakt (en later ook maar zelden opnieuw zou meemaken), en na het afrekenen was zeer weer haar 'old cool self'.

De sessie staat nog in haar draadje beschreven, en als ik eraan terugdenk, dan vraag ik me af waarom ik niet vaker naar PHG ben teruggekeerd. Alleen al Loredana maakt het de moeite waard.

Mocht ik haar ooit weer zien, ik stap er zo op af. :luvlove:

onzo
8 april 2009, 12:03
.....
De sessie staat nog in haar draadje beschreven, en als ik eraan terugdenk, dan vraag ik me af waarom ik niet vaker naar PHG ben teruggekeerd. Alleen al Loredana maakt het de moeite waard.

Mocht ik haar ooit weer zien, ik stap er zo op af. :luvlove:

Tja, Saruman...
vorige week had ik de vaste intentie op naar PHG door te stomen, doch..
de ziekelijke GT-drang van een jongen heeft daar anders over beslist,
zoniet... kon je eens op herhaling geweest zijn bij "La Lora" :D

enne Bosco...
terwijl jij dit bericht schreef, zat ik in PHG aan de bar, te twijfelen voor een laatste ronde. Ook "La Lora" zat daar koeltjes voor zich uit te staren. Mede door het gevorderde uur heb ik toen besloten niet met haar te kameren. Mijn vuur was op dat moment niet straf genoeg meer om al dat ijs te doen smelten.
Misschien jammer van de zoveelste aarzeling t.o.v. haar, want na het lezen van jouw verhaal is heel wat vooringenomenheid verdwenen. Al... is iedere ervaring voor iedereen op een ander moment.. uniek wellicht :teuflisch

Toppie
8 april 2009, 13:29
Dus ik haar heerlijke doosje likken en al vrij snel begint ze te schokken, stop, stop kermde ze ik ben al gekomen. oh my god zeg ze, jij bent een kisser and licker.


Mss wordt t hoog tijd voor adonis Ace2 eens kennis te maken met Bosco? ;)

erik1965
8 april 2009, 20:11
heren heren,
Deze dame verdient veel veel meer respect. Het is geen ice queen, het is een jonge dame die gewoon haar zelf is. Wees ook gewoon jezelf, dan maak je gewoon contact.

Loredana, If you read this, you are one of the best girls, I wisch you een great time when you go home. I'm sure you find your own way. Be yourself en nobody hurts you.

Erik

Bosco
9 april 2009, 13:38
heren heren,
Deze dame verdient veel veel meer respect. Het is geen ice queen, het is een jonge dame die gewoon haar zelf is. Wees ook gewoon jezelf, dan maak je gewoon contact.

Loredana, If you read this, you are one of the best girls, I wisch you een great time when you go home. I'm sure you find your own way. Be yourself en nobody hurts you.

Erik

beste Erik
waar lees jij respectloosheid tegenover haar? :confused:
Het woord "ice queen" is een indruk die ze maakt, ( op de meeste beertjes ) wat ze jammer vind. Maar ze is er wel degelijk van bewust. Ze kan dat alleen niet veranderen. Inmiddels weet ik dat het alles behalve een "ice queen" is. Lees conclusie lijnen. Met mijn verslagje hoop ik alleen de drempel om haar aan te spreken wat te verlagen, voor sommige beertjes. Wat ten goede voor haar zal komen. Lees reactie Onzo.

And if you are kissing her beautyfull ass, you should that do in a room to her.
I think she preciäte that much more. :thefinger

Picasso 1
9 april 2009, 16:10
And if you are kissing her beautyfull ass, you should that do in a room to her.
I think she preciäte that much more. :thefinger

hahaha :bowlol:......and give her a tip of 100 euro's just to be sure that this beautifull ice queen has a great time when she goes home.

Bosco
15 mei 2009, 13:07
:festeer:




Nieuwe website :

www.planet-happygarden.de (http://www.planet-happygarden.de/index.html)

Fantastisch de foto van Loredana :luvlove::luvlove::luvlove: Die komt boven mijn bed te hangen.

Willi69
21 mei 2009, 15:39
Die Bilder von Loredana auf der neuen PHG-Homepage (http://www.planet-happygarden.de): :p

Bild 1 (http://www.planet-happygarden.de/x/loredana/slides/loredana_02.jpg)
Bild 2 (http://www.planet-happygarden.de/x/loredana/slides/loredana_03.jpg)
Bild 3 (http://www.planet-happygarden.de/x/loredana/slides/loredana_04.jpg)
Bild 4 (http://www.planet-happygarden.de/x/loredana/slides/loredana_05.jpg)
Bild 5 (http://www.planet-happygarden.de/x/loredana/slides/loredana_06.jpg)
Bild 6 (http://www.planet-happygarden.de/x/loredana/slides/loredana_07.jpg)
Bild 7 (http://www.planet-happygarden.de/x/loredana/slides/loredana_08.jpg)
Bild 8 (http://www.planet-happygarden.de/x/loredana/slides/loredana_09.jpg)

seksenfun
29 mei 2009, 21:14
Ooit heeft ze eens in mijn gat geknepen, in het passeren en ze riep nog wat onverstaanbaars. Nooit eerder en ook later niet meer, heeft ze nog naar mij gelachen. Eerder een nors opzicht of meer zoiets van: "ik ben het hier".
Daarom vind ik het een berichtje waardig dat ze heel uitgebreid (na oogcontact) lachtte naar mij. Plots was ze zoveel mooier. Het lachen werd zelf (net geen) bulderen.

Nice surprice for myself (and her?)

Jansen
18 oktober 2009, 16:26
Het was een dag waarvan ik dacht dat ik naar PHg moest gaan.
Dit was afgelopen woensdag.
Angelina,Andrea,Chantal,Vanessa,Daniele,Ela en nog enkele waar ik het wel mee zou kunnen.
Na mijn binnenkomst wat dames begroet waaronder Loredana (ja ze zag er weer zo als gewoonlijk super uit) ook haar uitdrukking was helder niet moe of een verslaafde kijk van ik moet weer !
Nee ze begroeten me weer als vanouds met een dubbele kus en een gemeende goedendag.:tongue:
Ik heb al vaker diverse beren aan haar gekoppeld omdat ze de neiging heeft om vaker nee dan ja te zeggen.
Na wat bijgepraat te hebben Met Sonny die al binnen was en Ela die weer terug was en mij herkende van vroeger, had ik behoefte aan wat te eten.
het eten was wer goed en de dames die in de rij stonden zagen er best lekker uit (altijd mooi als je eet en dan van die super lichamen vlak langs je bord af)
Om rond 20.00 u werd het tijd voor een kamerbezoek en ik had al diverse dames die mij mee wilden hebben ( of de euro's van me ):eek:
Maar Loredana keek me aan met een blik van wie gaat hij nemen en volgde mijn voorbijgaan.
Lavinja hield me aan en had een meisje uit de Oekraine bij zich die wouden ook met me mee maar ik besteld een cocktail en werd pastgepakt door Angelina die zei vergeet me niet vanavond en kuste me kort op mijn wang.
Loredana zag dit allemaal en glimlachte waarop ik naar haar toe liep en zei wil jij de sleutel halen.:eek::eek::eek:

Ze keek me aan en zei Wij samen naar de kamer :eek: waarop ik zei ja wij samen ja.
daarna stond ze op en zei nogmaals echt :eek: Ik zei ja het is lang geleden en je ziet er perfect uit vanavond.
Ik kreeg een brede smile :smile: van haar en zei wel kamer 15 of 17
Ze liep aan met wat boze gezichten om haar en mij heen van jaloerse dames en toen ze terug kwam had ze kamer 17.
Op de kamer zei ze dit is ruim 3 en een half jaar geleden waarom nu waarom ik :eek:
Mijn antwoord was dat ik dacht dat het niet zo lang geleden was maar ze overtuigde me en wist ook dat het kamer 12 is geweest met ook hoe en wat.
Ik zei dat ik voor haar koos omdat ze dus al 3 en een half jaar vriendelijk tegen me blijft en er super uit ziet.
We kleeden ons uit en ze kwam boven op me liggen om me heftig en diep te tongzoenen met haar poes over mijn half slappe paal heen en deze tegen haar aante schuren zodat hij wat rechter van aard werd.
Ze ging naar beneden en gaf me een geweldige PZC waarna ik haar op haar rug liet liggen en haar befte wat nog steeds een mooie poes was.
Met haar vingers stimuleerde ze haar kitelaar en ik likte tussen haar vingers door in haar poes.
Daarna kreeg ik weer een PZC waarop ik zei doe maar kalm aan na zo'n lange tijd nemen we zeker een uurtje vandaag.
We kletsete wat tussen door over haar verleden entoekomst maar ook over haar roemeense vriendinnen en ex vriendinnen Simona ,Vera en louisa
ook over enkele beren die hier veel vuldig aanwezig zijn op de chat en daarna hebben we lekker geneukt.
Ze kwam op me zitten en perste mijn paal in haar poes die lekker strak zat.
Zo werd ik heerlijk bereden en nam daarna plaats op zijn Hondjes wat mooi voor de spiegel was en zei mee keek naar mijn gezichts uitdrukking.

Ja dit was weer sex van de hoogste plank en na een paar sigaretten van haar en een massage van mijn rug lag mijn paal al weer in de houding.
Ze pakte hem vast en trok even zodat hij weer lekker hard werd maar ik zei nee andere keer weer.
Ze zei als het dan weer 3 en een half jaar duurt dan heb je pech ik blijf hooguit nog een jaartje en stop er mee.

ik zei nee schat ik denk dat de volgende keer wel eens heel snel kan zijn.
Ze lachte en zei jij bent echt een stranger ik denk dat de meeste dames geen hoogte van je krijgen maar je bent wel eerlijk.
Ze kuste me en na ruim anderhalf uur wij weer naar boven ik gaf haar een goede fooi omdat ik mijn geld niet op de DSB bank heb staan :tongue:
en wij weer naar de douches toe.
Even de pizza genomen en en drankje.
De rest van de avond moest ze steeds lachen en hadden we een klik.
Rond 23.30 u hebben Sonny en ik PHg weer verlaten.
Herhaling: ja binnenkort.:eek:

Pim
11 januari 2010, 18:13
Loredana is bijvoorbeeld nog altijd aanwezig. Naar eigen zeggen is ze wel minder aanwezig. Ik vind dat ze er nu beter uitziet. Niet meer zo afgepeigerd als voorheen. Blijft een leuke meid.

toko-9
18 juni 2010, 09:40
Is Loredana (Shakira) nog steeds in PHG te bewonderen?
Of enig idee waar zij nu is?

Willi69
18 juni 2010, 09:51
Is Loredana (Shakira) nog steeds in PHG te bewonderen?
In den letzten Wochen nicht mehr im PHG gesehen.

Beron
18 juni 2010, 17:20
Ich hab sie an einem Dienstag dort gesehen - vor 2 Wochen etwa.

Big30
18 juni 2010, 17:35
Ich hab sie an einem Dienstag dort gesehen - vor 2 Wochen etwa.

Stimmt, an jenem Dienstag war sie da. Aber sie arbeitet nicht mehr so oft.

Big30
28 augustus 2010, 02:24
Zeg nooit nooit, maar de kans op een terugkeer van Loredana in PHG is verwaarloosbaar klein.

Big30

Newlife
5 november 2010, 13:29
De meest bekeken dame van PHG en één van de meest bekeken van dit forum is wel geruisloos en onaangekondigd vertrokken helaas! Top meid, erg mooi en ook nog een lief op z'n tijd. Ik wens Loredana alle geluk van de wereld! Hele dikke X

Big30
2 oktober 2011, 03:06
Zeg nooit nooit, maar de kans op een terugkeer van Loredana in PHG is verwaarloosbaar klein.

Big30
Wat ik een jaar geleden zei/zegde klopt nog steeds. OK ik was gisteren nog maar net in PHG, zag Bosco die beweerde dat Loredana terug was en ik antwoordde "Jaja, jij denkt ook alles beter te weten, maak eens een kansberekening!".

In de bar zag ik haar zitten op een kruk alsof de tijd niet had stil gestaan!

foots
2 oktober 2011, 21:12
Heren, beren,

Nou dan is meneer " pluk de dag " ofwel Carpe Diem niet zo goed bevallen. Ik zeg Bravo Johnny !!
Loredana is het boegbeeld van PHG en ik herinner me nog als gisteren dat Ome Bosco hiervoor naar Happy ging na het lezen van mijn recentie.
Jansen ga jij haar nog eens opbeuren als ze weer eens sjaggie ergens langs de kant zit.
Voor mij is dit de mooiste blonde dame ooit, beter dan de echte Shakira.

Groet, Foots :wink2:

Jansen
2 oktober 2011, 22:48
Heren, beren,

Nou dan is meneer " pluk de dag " ofwel Carpe Diem niet zo goed bevallen. Ik zeg Bravo Johnny !!
Loredana is het boegbeeld van PHG en ik herinner me nog als gisteren dat Ome Bosco hiervoor naar Happy ging na het lezen van mijn recentie.
Jansen ga jij haar nog eens opbeuren als ze weer eens sjaggie ergens langs de kant zit.
Voor mij is dit de mooiste blonde dame ooit, beter dan de echte Shakira.

Groet, Foots :wink2:

Is goed vriend Foots ik zal ze nog eens opbeuren en dan meteen met een doggy even van de grond af houden deze week. :biggrin:

terminator
9 oktober 2011, 02:24
End of the show.
:heul:

Have a nice life my dear.
:annieengel:

I shall never forget you.
:wink2:

Clinic
9 oktober 2011, 15:51
Ze gaat weer even weg, maar voor hoe lang?

Voor de meesten een vraag voor anderen een weet :baeh:

Ik hoop dat deze Engel nooit meer terugkomt


..........Roemeense dames............ :herz:

terminator
7 januari 2012, 01:29
Vraag me nog steeds af waarom deze dame nog steeds niet naar de oude doos verplaatst is?
Mijn info was toch wel duidelijk?

End of the show :
:heul:

Have a nice life my dear.
:annieengel:

I shall never forget you.
:wink2:

Admin
6 maart 2012, 14:35
Kreeg net een sms : Loredana ist wieder da....

Saruman
8 maart 2012, 13:46
Heeft minder dan 6 maanden geduurd.
Het geld is sneller uitgegeven dan verdiend .....

Bosco
11 maart 2012, 08:30
Heeft minder dan 6 maanden geduurd.
Het geld is sneller uitgegeven dan verdiend .....

Uitgegeven aan één maatje meer. :)

egon, Dr. Rammler
11 maart 2012, 08:33
Uitgegeven aan één maatje meer. :)

haha, die merken das erst wenn sie ü30 sind und haben immer noch nix..............

Jansen
14 maart 2012, 21:41
Heeft minder dan 6 maanden geduurd.
Het geld is sneller uitgegeven dan verdiend .....

Geld was al op toen ze vertrok.

Ze mag van haar Nederlandse vriend een tot twee dagen bij verdienen voor haar eigen zakgeld.

Jansen
18 maart 2012, 21:07
Afgelopen vrijdag was ze weer in PHG en na 7 jaar dit werk en dus 7 jaar ouder vind ik haar nog altijd een van de mooiste dames van PHG.
Ze zag er weer stralend uit en heb met haar gezellig even bij geklets.
Totdat Big30 er bij kwam zitten toen werd haar humeur even wat minder ja het is altijd even wennen met zo'n vent erbij. :biggrin::mad:

Binnenkort ga ik maar weer eens met haar naar de kamer dat is nu ongeveer ook 5 jaar geleden.

Carlitos
2 mei 2012, 16:48
Gisteren na een zeer matige sessie met een knappe Roemeense, kwam ik lekker fris uit de douche. Bij de balustrade staat deze zeer knappe verschijning genaamd Loredana. Ik had haar vorige week al aangesproken, omdat ik dacht dat ze de beroemde andere dame was. Maar dat was niet zo. Ze heeft een redelijk arrogante uitstraling, speelt met mannen "hard to get". Maar ik had nog slechte zin van het korte bezoek bij Magnum, dus ik dacht een afwijzing kon er ook nog bij. Leuk gesprek gehad, standaard vragen en de daarbij behorende antwoorden. TZ? Tja daar verschoot haar gezicht een beetje. Met moeite kwam er uit dat het wel kon, maar niet met mijn tong in haar keel. het beloofde eigenlijk niet veel soeps. Ik waagde de gok door haar de sleutel te laten halen van kamer 5.

Ze heeft een droom figuur, mooie cup B nep tieten, maar ook nog heerlijke goed reagerende tepels. Blond, lekkere geile h..renkop. Op de kamer vraagt ze naar mijn naam, en begint na het uitspreken daarvan me direct te TZ. Die TZ was 100 keer beter dan ik in mijn hoofd had na haar reactie toen ik er naar vroeg. Tijdens het kussen glijd haar hand in mijn badjas en gaat op zoek naar mijn tepels, ze neemt er een tussen nagel en vinger..... MMMhhhh heerlijk, mijn lul staat al overeind voordat die is aangeraakt. Langzaam gaat haar hand naar onder en zachtjes begint ze eraan te trekken. Schatzi, dat is niet meer nodig, begin gewoon te pijpen dat is wat ik NU nodig heb.

We duiken het bed in en gaan verder met TZ, iets wat ik heerlijk vind en Loredana vind het blijkbaar niet erg om het met mij te doen. Ze ligt naast me en ik merk dat ze toch wel erg profi is doordat ze direct na het liggen haar benen spreid! Ik zie een piercing boven haar klitje en vertel haar dat ik even een inspectie moet uitvoeren. Ze gaat er goed klaar voor liggen en ik merk na een minuutje dat ik toch wel goed werk verricht. Nu moeten jullie niet denken dat alle vrouwen mijn likwerk waarderen, er zijn vrouwen bij die gewoon naar het plafond staren en zich bedenken wat ze de volgende dag gaan koken. Na een 10 min. word ik vriendelijk verzocht te stoppen, want het is te lekker. Ik ga daar ook vanuit, want als het een echte geldwolf zou zijn liet ze me gewoon 20 min. likken. Wat ik ook gewoon doe als ik merk dat het gewaardeerd wordt.

Op mijn knieën word ik nu door haar verwent, ze kust me vol op de mond en tegen haar eigen regels in voel ik haar tong op zoek gaan naar mijn amandelen. Nu vind ik dat net als zij dat niet echt prettig, maar nu moet ik niet echt gaan klagen dacht ik. Haar mond vind mijn beide tepels en natuurlijk de juiste eindbestemming, mijn lul. Ik had eigenlijk van zo'n profi wel wat meer diepgang verwacht, maar ze doet het best goed. Ik grijp de achterkant van haar hoofd en deze gaat gelijk met haar pijpritme en mijn neuk bewegingen mee. Ik probeer haar nog een beetje te vingeren zonder echt te penetreren, dat was niet geoorloofd op dat moment.
Ik wil toch dat lekkere lijf neuken, ik ben eigenlijk niet zo'n neukerd maar dat lichaam van haar moest ik gewoon onder me hebben. CD erom en we gaan beginnen, tijdens mijn favo position (missionaris) begint ze direct na de eerste stoot mijn tepels te likken en in te bijten. Man, soms is een profi toch makkelijk. Ze weet waar ze me raakt, ze weet wat ze doet. Maar ik wil niet in een zakje komen, ik wil graag in haar mond komen. Dus CD eraf, doekje over mijn lul en aan het werk. Tijdens het pijpen kijkt ze met haar mooie blauwe ogen aan. Het duurt niet lang voordat ik kom, ze voelt het blijkbaar ook want net voor de eerste lading haalt ze haar mond weg. Maar ze blijft me gelukkig wel diep in de ogen kijken.
Zoals een goede huisvrouw beaamt ruimt ze mijn rotzooi netjes op, spoelt haar mond en gaat even haar handen wassen. We maken het uur vol door veel over mij te praten. Ze vind me een nette man waar je makkelijk mee kan praten, ik ben schoon, fris en de volgende keer mag ik ook nog mijn vingers in haar kut steken! Intussen haal ik even die veer uit mijn kont....

Loredana is een echte profi, zoals de nummer 14 altijd zegt: ieder voordeel heb zijn nadeel. Dat geld hier dus ook. Maar ik heb van de eerste 45 min echt genoten, de sex was zeer goed, ze is helemaal niet arrogant. Ze is alleen een echte PRO!

hanslatta
12 september 2012, 08:08
gisteren goede sessie gehad met Loredana, ze is idd profi. Maar toch... lekker TZ, goed en nat pijpen. Kwam helaas te snel klaar (niet in mond, geen FT) dus aan neuken niet toegekomen.
Misschien van de week nog eens ff binnenwippen bij PHG...

Flipper
29 oktober 2012, 21:59
Willy..

Lorredana nicht mehr auf die liste? =) Ich bin schon ne zeit nicht mehr da gewesen.. Binn aber wieder da ins neue jahr.. wen ich dan noch jemand kenne in HG.

gruss

Flipper..

Clinic
29 oktober 2012, 22:50
Willi69 heeft gelijk, in dat weekend was ze zeer zeker niet in PHG; Janssen heeft ook gelijk, inmiddels is ze weer aanwezig.

Kwabbernoot
23 januari 2013, 18:52
Werkt Loredana nog in happy ?

Clinic
23 januari 2013, 19:12
Jawel, bijna elke dag.

Jansen
23 januari 2013, 19:47
Werkt Loredana nog in happy ?

Ja en vaak samen met Bianca en tegenwoordig ook vriendin Louana.

Clinic
23 januari 2013, 20:44
Bianca is er niet

Kwabbernoot
24 januari 2013, 20:02
Bedankt voor de info ik zal binnenkort weer eens kijken of ze er is . Ze blijft er altijd even mooi uit zien en als je haar wat beter kent is ze ook wel aardig .

Clinic
24 januari 2013, 20:21
Kwabbernoot, gewoon bellen voordat je gaat, ik heb begrepen dat ze er momenteel niet is.

Jansen
26 januari 2013, 22:39
Gisteren was ze niet daar.

Flipper
27 januari 2013, 09:53
ze is vorige week zondag naar huis gereden, voor onbepaalde tijd zei christiane.

Clinic
7 februari 2013, 22:31
Trug...

zwembroek
16 oktober 2013, 19:47
Naam : Loredana

Nationaliteit/taal : roemeens / Duits

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/lengte : blonde lange krullen

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : slank/ C-Cup (siliconen)

Tatoeage /Piercing : Piercing in klit en navel geen tatoo

Service : PZC, NMC, beffen, veel zoenen

Extra : top dame die er geweldig uitziet en veel ervaring heeft

zwembroek
16 oktober 2013, 19:54
Vandaag een bezoek gebracht aan SS en net toen ik naar huis wilde gaan kwam deze dame binnen.
Ze viel me meteen op, lang, blonde lange krullen en een strakke korte jurk aan waar haar borsten mooi in zaten.

Deze kon ik niet laten lopen, haar aangesproken en ze was net voor de 1e keer binnen en wist nog niet goed de weg.
Ik haar rondgeleid en meteen een kamer laten zien voor 1/2 uur.
Op de kamer zag ze prachtig uit, vol overgave kussen, pijpen, diep zacht, snel, langzaam alles kwam voorbij.

Ze liet zich ook lekker beffen en kreunde van genot, maar orgasme hield ze in.
Ze werd wild en schoof er snel een condoom overheen en begon me te berijden, man man wat was dat lekker en dan dat uitzicht op haar mooie lichaam.
Hield het niet lang vol en veranderde van positie, missionaris zodat ik naar lekkere lijf weer kon zien.
Tijdens de daad wreef ze over haar clitoris, kon het ook dan niet te lang volhouden en 5 minuten voor 1/2 uur was ik klaar.
Nog even nagekust en geknuffeld.

Man man wat een topdame en ik hoop dat ze nog lang zal blijven in SS
Herhalingsgevaar 100%

The Joker
16 oktober 2013, 21:12
Dit is toch niet DE Loredana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?890-Loredana-(Shakira)) (Shakira) uit PHG?

Bluebear
16 oktober 2013, 22:16
Dit is toch niet DE Loredana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?890-Loredana-(Shakira)) (Shakira) uit PHG?

Ik krijg zojuist de bevestiging uit Roemenië dat Loredana weg is op dit moment bij de Happy. Misschien zo weer terug. Ze zijn als het weer, onze vriendinnen. ;) :biggrin:

zwembroek
17 oktober 2013, 07:32
ja, ze lijkt er wel op.
Ze heeft PHG verlaten en naar SS gegaan, gisteren haar ontmoet.
Een topper !

The Saint
17 oktober 2013, 11:45
ja, ze lijkt er wel op.
Ze heeft PHG verlaten en naar SS gegaan, gisteren haar ontmoet.
Een topper !

is haar vriendin Bianca mee verhuisd naar SS?

Clinic
17 oktober 2013, 13:36
Het is wel degelijk DE Loredana uit PHG.
Bianca is nog niet meeverhuisd, die is namelijk niet in Duitsland.
Voor hoe lang ze is verhuisd, wie zal het zeggen......

Een mod mag ze samenvoegen.

Clinic
21 oktober 2013, 12:58
Terug op haar oude nest...

Mag weer verplaatst worden :)

zwembroek
21 oktober 2013, 13:28
was het haar in SS niet goed bevallen?
Jammer, zou een leuke aanwinst geweest zijn.

Ricardo Banana
21 oktober 2013, 15:03
Volgens intimi was ze niet op haar gemak in sixsens, wat komt natuurlijk doordat ze al jaren in dezelfde club bivakkeert en nu was in een keer alles nieuw

Jansen
21 oktober 2013, 22:47
is haar vriendin Bianca mee verhuisd naar SS?


Nee Bianca is niet mee verhuisd en komt binnenkort weer van huis terug.

Ricardo Banana
22 oktober 2013, 07:25
Nee Bianca is niet mee verhuisd en komt binnenkort weer van huis terug.

Bianca was er afgelopen zaterdag gewoon. Loredana pas sinds zondag

ijsbeer11
22 oktober 2013, 07:29
Volgens intimi was ze niet op haar gemak in sixsens, wat komt natuurlijk doordat ze al jaren in dezelfde club bivakkeert en nu was in een keer alles nieuw

Afgelopen zaterdag in SS zat ze heel de avond op een kruk.

King Kong
22 oktober 2013, 13:11
Zoiets laat je toch niet heel de avond op een kruk zitten,toppertje op de kamer.
Volgende week ook weer eens van haar kwaliteiten op de kamer gebruik gaan maken:)

Theodor Adorno
12 december 2013, 00:39
Wie weet of Loredana al op vakantie is of dat ze wellicht 14 december op de Kerst party in PHG aanwezig zal zijn? Vorige week zag ik haar kort in Happy maar toen leek ze door een stamgast de hele avond afgehuurd te zijn :redface:.

King Kong
12 december 2013, 07:09
Was afgelopen vrijdag in happy, gaat de 21e voor een week terug naar huis.
Ze zei dat ze deze laatste 2 weken in een club in het zuiden des lands wilde gaan werken
Maar ja.............

Big30
13 december 2013, 18:18
Hedenavond loopt ze weer als vanouds rond in happy gekleed in een rose setje.

poefboy
8 juni 2014, 04:24
Loredana was mijn nummer 1 van de avond in PHG. Ze is inmiddels al 29 geworden. Maar ook zeer ervaren. Wat een topservice geeft die dame toch. Heerlijk zoenen, voortreffelijk pijn en lekker intiem neuken. Ze werd ook drukbezocht. Ze werd ook een paar keer voor 2 uur geboekt. Ze blijft wel heel populair ondanks dat ze allang niet meer de jongste van de tent is. Maar eerlijk is eerlijk, de service was echt een dikke 8 waard.

pasja
8 juni 2014, 12:20
Loredana was mijn nummer 1 van de avond in PHG. Ze is inmiddels al 29 geworden. Maar ook zeer ervaren. Wat een topservice geeft die dame toch. Heerlijk zoenen, voortreffelijk pijn en lekker intiem neuken. Ze werd ook drukbezocht. Ze werd ook een paar keer voor 2 uur geboekt. Ze blijft wel heel populair ondanks dat ze allang niet meer de jongste van de tent is. Maar eerlijk is eerlijk, de service was echt een dikke 8 waard.

Ben het helemaal met deze meneer eens.. hoewel ze zich niet zo lekker voelde was de service optimaal..

Theodor Adorno
8 juni 2014, 12:56
Ze is al jaren een van de mooiste dames in Happy Garden en toen ik haar vorige week na lange tijd weer eens zag in een mooi jurkje dacht ik weer van wauw. Ik had de pech dat ze door een stamgast was afgehuurd en dus kon ik helaas niet van haar genieten. Dat was wel jammer vond ik ook al omdat dit eerder ook al eens gebeurde.

Jansen
8 juni 2014, 14:02
Afgelopen vrijdag was ze zeker de mooiste van alle dames met haar open wit en later rood jurkje is het een verschijning waar je stil van wordt.
Geen enkele andere dame kon op deze avond aan haar tippen.
29 jaar en al 10 jaar in het vak in PHG en dan nog een van de beste en mooiste dames zijn,ja dan heb je toch wel iets.

King Kong
16 juni 2014, 11:35
Ze is zaterdag weer vertrokken, voor 2 weken rust in roemenie.

King Kong
18 juni 2014, 21:34
Zo als ik al zei, voorlopig de komende en volgende week niet gaan, ze is er gewoon niet.

Big30
27 juni 2014, 23:20
Zal in de loop (begin?) van volgende week weer acte de présence in Happy geven.

Clinic
28 juni 2014, 17:26
Officieel is haar werkdag nu begonnen, zie haar in PHG lopen

Theodor Adorno
22 juli 2014, 21:44
Mistte haar vorige week, vakantie misschien? Kan ook dat ze de hele avond bezet was, komt helaas bij loredana nog al eens voor.

Bluebear
22 juli 2014, 22:02
Mistte haar vorige week, vakantie misschien? Kan ook dat ze de hele avond bezet was, komt helaas bij loredana nog al eens voor.

Afgelopen zondag gespot in de Happy! ;)

8108

Clinic
23 juli 2014, 06:07
Mistte haar vorige week, vakantie misschien? Kan ook dat ze de hele avond bezet was, komt helaas bij loredana nog al eens voor.

Weet niet wanneer je er was maar het gebeurd inderdaad nog al eens dat ze lang gepannenkoekt wordt :biggrin:
Maar met de huidige idiote openingstijden doordeweeks is madame ook wel eens toe aan een welverdiend dagje relaxen :biggrin: :freu: :biggrin:, in tegenstelling tot vroeger, want toen was ze er vaker WEL 7 dagen in de week dan niet. Een vaste vrije dag neemt ze niet.

King Kong
23 juli 2014, 22:03
Was afgelopen vrijdag en maandag ook gewoon aanwezig, dus......

Triple sSs
13 maart 2015, 20:50
Loredana war sehr lange im happy Garden. Jetzt habe ich sie seit einigen Wochen schon nicht mehr gesehen. Sie bietet einen soliden guten Service.

Bluebear
13 maart 2015, 23:28
Wieder da im Happy. (Bron Willi69 im Populaire Horny Gebeurtenissen. Topic: Planet Happy Garden.)https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=419111#post419111

Willi69
14 maart 2015, 04:04
War heute/gestern auch im PHG anwesend.

Jansen
14 maart 2015, 21:26
Deze topper kan binnenkort zelf wel PHG overnemen.

Johnny Bravo
16 maart 2015, 15:47
Deze topper kan binnenkort zelf wel PHG overnemen.

Is niet te hopen voor Big30, die krijgt meteen een hausverbott van Loredana!
Zoals zij zelf zegt over Big30, hij heeft geen toegevoegde waarde :baeh:

Willi69
16 maart 2015, 16:05
Is niet te hopen voor Big30, die krijgt meteen een hausverbott van Loredana!
Schade, ein Experte weniger. :rolleyes:

Bluebear
12 juli 2015, 11:43
Kopie van mijn verslag van 3 Juli 2015. Populaire Horny Gebeurtenissen.

Ik hadt teveel hemels vocht naar binnen gegoten en wist als ik zou doorgaan dat een sexuele uitspatting er niet geheel meer in zou zitten. Ik onttrok me aan het gezelschap en heb in het lege nachtcafe een vernuchterend uiltje geknapt. Een goede beslissing, want na een lekkere douche was Bluebear weer een beetje de ouwe. Dames waren er voldoende, maar een keus maken dat viel niet mee. Ik nam er eens goed de tijd voor.
Ook even afwachten wat er nog op de kamers was en wat daar nog tussen liep. Op het terras was ik mijn prooi aan het zoeken, toen mijn ogen vielen op een dame op het bankje bij de buitensauna.
Dit is een dame waar ik een haat-liefdeverhouding mee heb, doordat ze de beste vriendin was van veel van mijn liefjes en haar daardoor redelijk goed ken zonder er ooit mee gekamerd te hebben.
Het is de ongekroonde koningin van de Happy, een dame die mij zenuwachtig krijgt door haar grote ervaring, nl. LOREDANA.

Nee, Bluebear, dit ga je toch niet doen, he. Nou ga je je neus stoten. Dit ijsbeervrouwtje jaagt je zo weer terug in je hol. Een moreel probleem deedt zich ook voor, omdat een goede e-mailmaat van mij op het forum zweert bij deze dame. Pleegde ik nu verraad aan hem door hier achteraan te jagen. De goede man weet inmiddels wel dat ik het over hem heb, ondanks dat het contact wat rustiger is op het moment.
Hij en ik weten ook wel waar we ons bevinden, dus schijnbaar mag je dan ook op zijn prooi jagen. In mijn gedachten ging ik dan toch een poging doen om een "kutzwager" met hem te worden.
("Kutzwager"= Een term tussen Peperduur en mij als we dezelfde dame geschaakt hebben.)

Ik keek een paar keer in haar richting en ze kreeg in de gaten dat ik haar observeerde. Met haar strenge blik keek ze me aan en met een air van: "Wat moet je van me?". Ik begon gekke bekken te trekken tegen haar, nou niet mijn beste move, maar het brak het ijs en een lach verscheen op haar lippen. Een voorzichtige toenaderingspoging mijnerzijds kwam tot leven en ik nam plaats naast haar.
We keken elkaar aan en veel woorden waren er niet nodig. "We two", vroeg ze verwonderd. Ik zei: "Why not?" en ze was er al vandoor voor een sleutel en kamer 2 was ons paradijsje.
Na het afleggen van de kledingstukken vleiden we ons op het bed en schoten allebei in de lach, want al 5 jaar om elkaar heen draaien kwam dan nu tot een hoogtepunt. Mijn reputatie als pannenkoekbeer maakte ik deze keer ook weer waar en hadt een zeer geanimeerd en persoonlijk gesprek met haar met veel lachen voor zeker 2 uurtjes. Ik wilde eerst een klik creeëren tussen haar en mij en dat lukte me zeer aardig, dat kan de sex alleen maar beter maken.

Ze schaamde zich voor het lange praten, maar deze geslepen ijsbeer weet precies wat hij sjouwt dus alles nam plaats met mijn toestemming en maakt allemaal deel uit van het Masterplan. Het goede gesprek hadt duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Ze zei: "You are a smart man, Bluebear. Yeah, and you are a smart woman". Een super GFE-ervaring ontspon zich op het bed, waarbij ik het gevoel hadt met een verliefde vrouw in bed te liggen. Dit is ze niet natuurlijk, maar het komt verdomd goed over.
Na een heerlijk gestreel en geknuffel vondt ik dat ze wel een prijsje verdiend hadt en ik daalde af naar haar vulva. Een prachtig mutsje glinsterde in het avondlicht. Ze ging er goed voor liggen en onderging de behandeling met plezier. De glinstering bleek in het begin een diamantje vlak boven haar spleetje, maar niet veel later glinsterde het van het vocht.
Na een kleine 20 minuten begon haar onderlichaam heviger te bewegen, waardoor de sterretjes in haar hoofdje zich aankondigden. Ze trok mijn hoofd dieper naar binnen en het "moment supreme" ontspon zich, waarna ze mijn hoofd krachtig terug duwde. Een 30 seconden bleef ze roerloos liggen, waarna we allebei tegelijk in de lach schoten.

We knuffelden weer verder en we vreeën weer als een verliefd paartje. Ik kreeg nu alle aandacht en haar pijpkunsten zijn heerlijk te noemen. Ze nam er ruim de tijd voor en was zelfs verrast dat ik al om een condoom vroeg. Ze ging niet meteen tot de coïtus over, maar de pijpsessie kreeg nog een gevolg.
Ze plaatste het condoom en in verschillende vormen van cowgirlsex werd ik naar een hoogtepunt gebracht in een tempo dat je gerust mag plaatsen onder de noemer "hard werken". Zittend als een kikker op mijn piemeltje, waardoor je alleen haar vulva voelt. Heerlijk en goddelijk waren mijn gedachten en ze was een beetje teleurgesteld dat ik het ballonnetje al afvulde. Tjsa, wat wil je met zo'n uitzicht.
Tjonge, jonge, Bluebear's oogjes waren weer open gegaan. Wat een dame! Nu snap ik mijn maatje van het forum.

Ik heb weer een dame beter leren kennen en wat voor een. De vooroordelen van mij en haar bleken ongegrond. Ik zei tegen haar dat ik best wel zenuwachtig was om met haar naar de kamer te gaan en zij bevestigde hetzelfde tegen mij andersom. Ik zei: "Waarom?". "Omdat ik je al zolang ken en je een bekende klant bent en waar ik al veel van wist. Het was een beetje raar".
"Nou, ik hadt hetzelfde en ik was bang van je grote ervaring, ik ben blij dat die kou nu uit de lucht is".
Ik heb weer een dame beter leren kennen, die ook in haar aftersales de tijd nog even nam voor me en bij me kwam hangen. Ik hadt vlug in de gaten dat andere ijsberen haar ook ambieerde en smiespelde in haar oor dat mijn gezelschap haar geld kostte.
Nog een kwartiertje heeft ze me gezelschap gehouden en daarna ging ze weer haar weegs. Zeer netjes van haar, vondt ik.

Megaboob
20 december 2015, 19:24
Loredana, Roemeens schoonheid!

"Na enige tijd dus weer terug naar het nachtcafe, en daar stond de blonde stoot die ik al eerder had gespot aan een tafeltje te wachten op een klant. Ik sprak haar aan, het bleek de Roemeense Loredana te zijn. Op het eerste oog een wat arrogant typje, en ikw as op mijn hoede, want een dergelijke schoonheid is zeker niet altijd een garantie voor kwaliteit, en ik wilde mijn goede ervaring met Anja niet laten verpesten door een mooi doch ongeïnteresseerd mokkeltje. Maar ze beantwoorde mijn vragen netjes en geduldig, en ze lachte lief, en haar body wond me absoluut op, zeker ook haar parmantige opstaande borsten. Dus boekte ik haar!

Op de kamer aangekomen werd er niet getongzoend, maar een paar kusjes konden er toch wel van af, en ik werd uitvoerig over mijn lichaam gezoen, waarbij ze afzakte naar mijn al stijfstaande jongeheer, die zeer onder de indruk was van haar schoonheid en haar lekkere borsten. Wat een mooie ronde volle borsten, zonder ordinair of opvallend fake te zijn. Referentieborsten, zou ik bijna zeggen! Lekkere tepels ook nog eens! Na de inleidende pijpbeurt (die me zeer goed beviel) dirigeerde ze me naar het bed, en nam ze de leiding wederom, e n wederom na het bewonderen en likken van haar prachtige borsten en tepels, waarbij zij me al met de hand teasde. Begon ze met een lekkere pijpbeurt. Ik werd hier echt erg opgewonden van, deze dame was absoluut een goede en service gerichte Roem4eense, met een zeer lekker lijf, en ik had dus gelukkig weer een gelukkige hand gehad met mijn keuze deze dag. Na de pijpbeurt werd ik vakkundig bereden door haar, en kon ik met haar borsten spelen, en duurde het (uiteraard) niet meer lang voordat ik zonderend klaarkwam. Wat een lekkere meid, ik begrijp dat ze veel geboekt is met haar uiterlijk en vaardigheden. Een echte topper! Ze werkt al 8 jaar in PHG, en is eind 20 (28 gaf ze aan), maar ziet er jonger uit wat mij betreft. Ik wil zeker op herhaling met haar in de toekomst!"

Uit mijn PHG bericht van 17-12-2015
Megaboob

Theodor Adorno
21 december 2015, 16:06
Is mischien bekend of zij op de silvester feest met oudjaar aanwezig zal zijn?

Flipper
22 december 2015, 17:18
De kans is klein... bel maar, normaal gaat ze de 20ste al naar huis.

Theodor Adorno
22 december 2015, 21:18
Ik zal dan maar bellen en hopen ze is er met oudjaar feest.

Clinic
23 december 2015, 05:33
Ze is nu inderdaad in Roemenië, meestal is ze voor de Silvester party terug.......

Bluebear
23 december 2015, 10:16
Ze is nu inderdaad in Roemenië, meestal is ze voor de Silvester party terug.......

Volgens de overlevering der dames is de Sylvesterparty de beste dag van het jaar. Niks voor pannenkoekbeertjes dus, alleen maar "heartbreak and sorrow" voor de pannenkoekbeerpartypoopers op deze party's. Ik blijf lekker thuis en kom terug wanneer de storm is gaan liggen. Kunnen ze uitrusten op mijn brede schouder en denk ik weer dat ik de "one and only" ben.
Wat is deze fetisj toch fijn, het pannenkoeksyndroom. Besodemieterd worden en het nog fijn vinden ook. He, wa lekker!!! ;) :rolleyes: :tongue: :biggrin:

13499

Clinic
29 december 2015, 22:56
Zal wederom schitteren op de Silvester party.

Theodor Adorno
30 december 2015, 17:45
Zal wederom schitteren op de Silvester party.

Bedankt voor info clinic nu hoop ik het zal op de oudejaar party niet heel druk zijn.

axel_321
11 mei 2016, 05:58
Is Loredana nog steeds in PHG of heeft ze afgehaakt?

Big30
11 mei 2016, 11:04
Is Loredana nog steeds in PHG of heeft ze afgehaakt?

Nog steeds actief en zie haar regelmatig in Happy. Weekend van 1 mei was ze niet aanwezig maar dat was ivm Orthodox Pasen. Ga er vanuit dat ze inmiddels weer terug is of een dezer dagen weer aanwezig is.

Big30
14 mei 2016, 19:48
Inderdaad, zoals te verwachten viel weer present.

axel_321
14 mei 2016, 22:51
Klopt en met zeer veel genoegen herinneringen opgehaald!!! Ze vond het inderdaad te koud buiten maar op de kamer duurde dat niet lang. Was twee jaar niet in PHG geweest, laatste keer was met haar, dus vandaag gelijk weer raak. Voelt toch even als thuiskomen met Loredana!!!

mentholbear
9 juni 2019, 17:54
Laatst of een na laatste keer dat ik er was, had ik d'r volgens mij wel gezien. Heb het idee dat ze zo haar vaste klanten heeft

King Kong
10 juni 2019, 00:37
Half uur? Heb gister 2.5 uur met haar gekamerd, echt top wijf

terminator
10 juni 2019, 05:14
Als 3 jaar geen berichten over haar. Ze moet zich wel heel discreet gedragen hebben..

Jammer, Sinds haar verbouwingen geen fan meer.

loving-it
8 november 2019, 14:38
Is dit meisje nog werkzaam in Happy. Of is happy ergens anders aan het werk?

Clinic
10 november 2019, 16:45
Meisje was zo’n 14 jaar terug....en ja, deze jonge vrouw is nog steeds werkzaam in PHG, wel in de late shift warmt betekend dat ze ergens ‘s avonds begint

deket
11 november 2019, 23:32
is die nog altijd aan het werk in de happy? boeiende vrouw hoor,maar hoe oud is zij ondertussen?
kan samen met de Dominicaanse Brenda haar gouden jubeleum ginds vieren

Dennis
12 november 2019, 04:49
is die nog altijd aan het werk in de happy? boeiende vrouw hoor,maar hoe oud is zij ondertussen?
kan samen met de Dominicaanse Brenda haar gouden jubeleum ginds vieren2005: 20 jaar, dus nu is ze 34/35.

Knabbel
12 november 2019, 10:44
En nog steeds een retestrak lichaam, dat kontje kunnen er in happy weinig aan tippen.

Clinic
12 november 2019, 12:00
2005: 20 jaar, dus nu is ze 34/35.

2005, 18, zal eerder rond de 32 liggen

Dennis
12 november 2019, 13:44
2005, 18, zal eerder rond de 32 liggenIk was erbij toen Freddy k haar in PHG ontmoette in 2005. En Freddy K mag je liefhebber van jong vrouwelijk schoon noemen. Als ze destijds 18 was, dan zou hij dat zeker ook zodanig genoemd hebben. Tenzij Loredana haar echte leeftijd om wat voor reden onjuist heeft opgegeven destijds. Zou kunnen. Maar 32 of 34, wat maakt het uit?

JonnyFontane
12 november 2019, 14:54
Ik was erbij toen Freddy k haar in PHG ontmoette in 2005. En Freddy K mag je liefhebber van jong vrouwelijk schoon noemen. Als ze destijds 18 was, dan zou hij dat zeker ook zodanig genoemd hebben. Tenzij Loredana haar echte leeftijd om wat voor reden onjuist heeft opgegeven destijds. Zou kunnen. Maar 32 of 34, wat maakt het uit?


De brandweer......die maakt het uit

Dennis
12 november 2019, 16:04
De brandweer......die maakt het uit Joh!

Clinic
13 november 2019, 11:24
Als ze destijds 18 was, dan zou hij dat zeker ook zodanig genoemd hebben. Tenzij Loredana haar echte leeftijd om wat voor reden onjuist heeft opgegeven destijds. Zou kunnen. Maar 32 of 34, wat maakt het uit?

Ja, dat is waar, wat maakt het uit. Ik ken haar niet zo goed ��

Flipper
13 november 2019, 17:19
Ik stond in de hal toen ze afgeleverd werd :) ze was net 18

Freddy_K
14 november 2019, 16:25
En Freddy K mag je liefhebber (volgens velen een expert met buitengewoon goede smaak :smkiss:) van jong vrouwelijk schoon noemen.

meisjes van 20 https://www.youtube.com/watch?v=tr-WBDM3jpo&list=RDtr-WBDM3jpo&start_radio=1

Freddy_K
14 november 2019, 16:28
En Freddy K mag je liefhebber (volgens velen een expert met buitengewoon goede smaak :smkiss:) van jong vrouwelijk schoon noemen.

meisjes van 20 :eek: :tongue: :tongue: https://www.youtube.com/watch?v=tr-WBDM3jpo&list=RDtr-WBDM3jpo&start_radio=1

oeps sorry. Het liet mee eerst niet plaatsen omdat ik 1 teken te kort had. Maar blijkbaar heeft die dan toch geplaatst ..

Poppalarge
10 juli 2022, 19:43
Moest even goed kijken toen een dame die buiten mijn lege flesje meenam me begroette, maar dat bleek dus Loredana te zijn.

Stond afgelopen vrijdag achter de bar in plaats van ervoor, maar durf niet te zeggen of het van permanente aard is en haar verder niet gesproken heb buiten de vraag waar Delia te vinden was....