Randy
24 november 2007, 03:53
Haarkleur/-lengte : zwart golvend / tot over schouders
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : normaal / stevig ; C
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Libanees ; Duits / Engels / Frans / Italiaans en ik geloof nog een paar :eek:
Leeftijd : 21-25
Tatoeages/Piercings : Om rechterbovenarm een 'ring' plus schorpioen, onder slipje een Playboy konijntje
Service: TZ, PZC, NMC, beffen. FT weet ik niet.
Voordelen: Lief, enthousiast
Nadelen:
Tijdsduur : uur
Prijs : €75
Extra’s bij het bezoek: taalles :D
Een voor mij nieuwe dame die ook al weer 2 weken in PHG te bewonderen is. Heeft de ogen van Kiara en mij lijken het wel 2 zussen, maar Bella zegt dat ze haar niet kent.
Ze heeft een hele aparte uitstraling die mij wel aantrekt, ook al is ze qua postuur eigenlijk niet mijn type. Een tijdje op de bank ziten kletsen en knuffelen, en ze heeft geen haast met de sleutelvraag. Dus heb ik dat maar gedaan.
Een heerlijk uur met haar op de kamer. Niet top, wel gewoon goed.
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : normaal / stevig ; C
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Libanees ; Duits / Engels / Frans / Italiaans en ik geloof nog een paar :eek:
Leeftijd : 21-25
Tatoeages/Piercings : Om rechterbovenarm een 'ring' plus schorpioen, onder slipje een Playboy konijntje
Service: TZ, PZC, NMC, beffen. FT weet ik niet.
Voordelen: Lief, enthousiast
Nadelen:
Tijdsduur : uur
Prijs : €75
Extra’s bij het bezoek: taalles :D
Een voor mij nieuwe dame die ook al weer 2 weken in PHG te bewonderen is. Heeft de ogen van Kiara en mij lijken het wel 2 zussen, maar Bella zegt dat ze haar niet kent.
Ze heeft een hele aparte uitstraling die mij wel aantrekt, ook al is ze qua postuur eigenlijk niet mijn type. Een tijdje op de bank ziten kletsen en knuffelen, en ze heeft geen haast met de sleutelvraag. Dus heb ik dat maar gedaan.
Een heerlijk uur met haar op de kamer. Niet top, wel gewoon goed.