PDA

Volledige versie bekijken : RPLOVER in de SCHIPPERSSTRAAT op bezoek

boty36
27 november 2007, 19:38
Vandag leuke bezoek gekregen .rplover is sein naam ,lekere body lekere worstje om me te spelen. Geil an de tepels te knabelen ,meine wensen in verfuling gegan vandag. Plagen ,liken ,met mein kutje op en neer tegen sein pik te rijden . :cool:wat heb ik nog meer nodig , meer bezoeken van rplover.:teuflisch. JE BENT EEN LEKERE SCHATJE :D . Dikke 10 op alle vlaken . TANJA:happy:

Anvers
27 november 2007, 20:05
Vandag leuke bezoek gekregen .rplover is sein naam ,lekere body lekere worstje om me te spelen. Geil an de tepels te knabelen ,meine wensen in verfuling gegan vandag. Plagen ,liken ,met mein kutje op en neer tegen sein pik te rijden . :cool:wat heb ik nog meer nodig , meer bezoeken van rplover.:teuflisch. JE BENT EEN LEKERE SCHATJE :D . Dikke 10 op alle vlaken . TANJA:happy:

Amai zeg,

Jij ziet er wel een toffe meid uit hoor; ga ik ook eens op bezoek komen bij jou.:p
Zou het wat meer wensen dat dames ook reageren op dit forum, dan is er tenminste wat meer leven in de brouwerij. :freu:

wico

Sub
27 november 2007, 20:17
Amai zeg,

Jij ziet er wel een toffe meid uit hoor; ga ik ook eens op bezoek komen bij jou.:p
Zou het wat meer wensen dat dames ook reageren op dit forum, dan is er tenminste wat meer leven in de brouwerij. :freu:

wico

Dan zal ik me toch ook eens over de drempel moeten laten trekken zeker?:freu::lostit::eek:

Deze prachtmeid probeert genoeg, daar ligt het niet aan.:hah::freu::bowlol:

Grz Sub

Sub
27 november 2007, 20:26
Gewoon doen, sub.
Het is gewoon een klein lief schatje, die ook wel wat speeltjes hangen heeft, en er wel heel veel pap van lust.
Ze is o zo lief sub, en gezellig, en tetteren doet ze ook graag.
Ze kijkt ook niet op de klok, GFE-SM is dit, haha :teuflisch
Gewoon lief lief lief, neen, schattig plaags lief ;)

Ja, ik ben het al zo vaak van plan geweest, maar je weet wel waarom het er nooit van komt he.

Grz Sub

Anvers
27 november 2007, 20:26
Dan zal ik me toch ook eens over de drempel moeten laten trekken zeker?:freu::lostit::eek:Deze prachtmeid probeert genoeg, daar ligt het niet aan.:hah::freu::bowlol: Grz Sub

Wordt HOOG tijd Sub, dat je eens op bezoek gaat bij haar; wij kennen haar toch al goed genoeg van toen zij nog op SS 06/2 zat gedurende de nacht. :p

Afin, rplover is U al VOOR geweest, en als je niet oppast, ga Ik haar ook nog eens bezoeken VOOR U.

Tanjake, zo mogen we jou toch noemen, veronderstel ik, we are coming! :cool:

Afin, we wachten nu de recensie over haar af van onze vriend rplover van vandaag.

wico

seksenfun
27 november 2007, 20:59
Ja, slechts één (1) enkele keer stapte ik een raam binnen, nu dik een half jaar gelden, schat ik. Al héél lang wou ik dat eens doen. Maar omdat in de volksmond gezegd wordt dat het 50 euro is voor 10' (wip, wip en weer snel buiten, geen tz, geen vingeren, geen beffen) deed ik het nog niet eerder. Het was dan notabene nog een tegenvallertje ook, ja zoals het in de volksmond wordt gezegd.
Met enige verbazing volg ik dan ook al eventjes de recensies en storys hier op het forum, aangaande het skw. En nu dit weer.

Misschien zijn de ramen nog zo slecht niet, als je het kent, als je weet welke meid, hoe is?

Soms lopen er al eens gidsen rond in het skw, hélaas dan omdat er kunst in de kwartieren te zien is.

btw, een mix tussen gfe/sm/en zooo lief lijkt me gevaarlijk, 'k zou er dronken kunnen van worden.

Misschien moet ik maar eens grondig uitpluizen wie de betere zijn, waar ze zijn, wanneer en dan nog maar eens op pad gaan?

Sub
27 november 2007, 21:16
Ja, slechts één (1) enkele keer stapte ik een raam binnen, nu dik een half jaar gelden, schat ik. Al héél lang wou ik dat eens doen. Maar omdat in de volksmond gezegd wordt dat het 50 euro is voor 10' (wip, wip en weer snel buiten, geen tz, geen vingeren, geen beffen) deed ik het nog niet eerder. Het was dan notabene nog een tegenvallertje ook, ja zoals het in de volksmond wordt gezegd.
Met enige verbazing volg ik dan ook al eventjes de recensies en storys hier op het forum, aangaande het skw. En nu dit weer.

Misschien zijn de ramen nog zo slecht niet, als je het kent, als je weet welke meid, hoe is?

Soms lopen er al eens gidsen rond in het skw, hélaas dan omdat er kunst in de kwartieren te zien is.

btw, een mix tussen gfe/sm/en zooo lief lijkt me gevaarlijk, 'k zou er dronken kunnen van worden.

Misschien moet ik maar eens grondig uitpluizen wie de betere zijn, waar ze zijn, wanneer en dan nog maar eens op pad gaan?

Als je weet waar je zijn moet, zijn de ramen idd zo slecht nog niet. Je zult wel wat ervaring op moeten doen om de goede er tussenuit te leren pikken. Bovendien wil het niet zeggen dat als ze voor mij goed zijn, dat ze voor u ook goed zijn. Op den duur leer je natuurlijk wel, van die of die schrijver is positief, en ze is bij mij ook goed, dan kun je extra waarde toekennen aan die schrijver zijn recensie's, maar je moet altijd zelf je keuze bepalen, en je eigen intuïtie volgen. Je moet er wel rekening mee houden dat je voor 50 euro slechts een kwartiertje binnen bent, langer is een bonus normaal gezien. Maar je moet niet uitsluitend naar de tijd dat je binnen bent geweest kijken, je moet vooral uitgaan van het gevoel waarmee je buitenstapt. Je kunt namelijk met een zalig gevoel binnen 10 minuten buiten staan, omdat de Dame je gewoon perfect aanvoelde, en je dus niet lang kon inhouden. Je kunt ook na een half uur pas buitenkomen, maar niet echt bevredigd zijn, omdat de Dame je niet goed aanvoelde en het dus te wild of juist te zacht deed.

Grz Sub

Anvers
27 november 2007, 21:25
Ja, ik ben het al zo vaak van plan geweest, maar je weet wel waarom het er nooit van komt he. Grz Sub

Heb er totaal geen idee van Sub! :confused:

Maar onze Tanja heeft vandaag wel aan mij en rplover gevraagd wanneer Sub bij haar eens zou langs komen! :prplover (die stiekemerd) heeft het ondertusssen gedaan; wachten nog altijd wanneer Sub bij Tanjake gaat komen. :cool:

En rplover,

WAAR blijft die recensie nu van Uw bezoek aan tanja van deze namiddag?

wico

Anvers
27 november 2007, 22:31
Goed idee seksenfun,

dan kan je best eens bij Tanja gaan op Schippersstraat 32/1. :fuck:

rplover weet er alles van na zijn bezoek van deze namidaag, doch hij moet er dan nog zijn recensie willen over schrijven. :baeh:

wico

boty36
27 november 2007, 23:00
wij heben so afgesproken . dus fantaseren mag. groetjes.:teuflisch tanja

Anvers
27 november 2007, 23:44
wij heben so afgesproken . dus fantaseren mag. groetjes.:teuflisch tanja

Fantasie met een schat als Tanja, :cool:

Dat kan natuurlijk niet slecht zijn.:freu:

Dus rploverke, vertel ons eens iets van uw ervaring met Tanja van heden. :baeh:

wico

Redbull
28 november 2007, 02:45

Ach, als er 5% slechte ervaringen zitten in het SKW zal dat "op een ander" ook zo wel zijn..
Ik de prive en in de massagesalons is dat ook zo(van saunaclubs kan ik niet meespreken(jammer))
Maar de een zijn toppertjes zijn de andere nog niet natuurlijk... 95% van de dames die hier besproken worden zijn sowiso mijn ding niet, dus het blijft vooral tussen de lijntjes lezen om af en toe wel eens mijn ding te vinden.
Af en toe bezoek ik ook nog wel eens een leuke dame waarvan ik denk moest ik het niet gelezen hebben, ik zou er nooit binnengegaan zijn, en af en toe wordt hier een dame in de hemel geschreven waarvan ik denk, was het dat maar....

En die 50€ is inderaad de instapprijs, maar als je dat verdubbeld, krijg je tegenwoordig rustig de tijd om je ding te doen hoor, niks klokje kijken, gewoon rustig op het gemak, en een babbeltje of een drankje na, en dat kan je helaas van de privé of de massagesalons niet zeggen, daar is een uur 50minuten, klaar of niet klaar.(met vaste dames loopt dat wel eens uit tot het dubbele)

De laaste weken is het trouwens zééér rustig in de nacht, altijd voldoende parking en bijna geen volk in de staten, de meeste dames gaan trouwens binnen dit een een maand met vakantie(de mijne toch :-) ) Wat een mooie verloop meebrengt, een deel nieuwe en een deel die normaal de dag doen en een enkele terug van weggeweest valt ons ten deel dezer dagen. :freu:

Nu nog wat nieuwe thaise dames en het plaatje zou helemaal af zijn :-)

Ik hoorde vandaag trouwens dat een oude bekende een nieuw salon gaat beginnen, maar daarover later meer...
Vannacht nog ff met stef aan het praten geweest en ze vond het blijkbaar zeer jammer dat bibi niet vaker langskomt :zauberkis

boty36
6 december 2007, 00:14
mooi en so lief :teuflisch . om antword op je vrag te krijgen , kom langs

rplover
8 december 2007, 18:52
Ik kom zeker langs, maar weet niet of het me nog gaat lukken vooraleer je met verlof vertrekt, schoonheid ;)
Maar inderdaad, je hebt 5 berichten nodig om op IM te kunnen antwoorden, ik geef je alvast de voorzet om nummer 4 aan te maken.

Hier komt ie: je poesje, mmmmmmmm :teuflisch
Maar of ze zo lief is, dat zal je moeten bewijzen, ik dacht eerder aan stout stout stout :smile2:
Stom he, ik vind het gewoon lekker ;)

rplover :wink:

Anvers
8 december 2007, 19:54
Ik kom zeker langs, maar weet niet of het me nog gaat lukken vooraleer je met verlof vertrekt, schoonheid ;)

Allez, rplover,

je recensie over ons Tanjaake was zo positief! :cool:

Nu ga je me toch niet zeggen dat je de tijd niet meer kan vrijmaken voor haar VOOR 21 december zeker? Is verdorie nog 13 dagen! :p :baeh:

Voor de liefhebbers, mooie Poolse Tanja is met verlof van 21 december tot 8 januari 2008. Maar rplover gaat ons nog zijn wedervaren van zijn bezoek van heden aan haar weergeven, hoop ik tenminste! :freu: wico

wico

rplover
8 december 2007, 21:53
Tanja is ook super.
Kijk maar in mijn top van dit jaar.
Ze zit er zelfs bij, en dat als nieuwkomer. Heeft een "poezige" indruk op mij nagelaten:D
'k Zal mijn best doen, maar ik kan niks beloven ;)

rplover :wink:

Anvers
30 december 2007, 14:35
De titel van dit topic is
RPLOVER OP BEZOEK IN DE SCHIPPERSSTRAAT.
topic gestart door Tanja "herself".

Heb rplover ondertussen niet meer in SKW gezien of geen berichten meer van hem gelezen. :confused:

Misschien wacht hij tot Tanjake terug is; zal hij toch geduld moeten hebben tot 8 januari. :p

Onze mooie Poolse Tanja is met verlof van 21 december tot 8 januari 2008.

wico

rplover
30 december 2007, 14:38
...de titel van het topic aanpassen naar WICO.......
Want ik heb zo in de wandelgangen iets horen ronken van een zekere Anita, en een Peggy.
Ontrouw aan je baasje, wico? :teuflisch

Ik ga zeker eens kijken naar die Anita, wat een prachtexemplaar, en tja, ons Tanja, daar moet ik maar even op wachten he ;)

:wink:

Anvers
30 december 2007, 15:00
...de titel van het topic aanpassen naar WICO.......
Want ik heb zo in de wandelgangen iets horen ronken van een zekere Anita, en een Peggy. Ontrouw aan je baasje, wico? :teuflisch
Ik ga zeker eens kijken naar die Anita, wat een prachtexemplaar, en tja, ons Tanja, daar moet ik maar even op wachten he ;) :wink:
Mijne baas in SKW is nog een week naar zonniger oorden, dus heb ik het "kot" nog vrij tot eind volgende week. Daarna zal ik wel wat minder praat hebben denk ik, want dan is er terug "controle". :hammer:
Blonde Peggy heb ik ondertussen al gehad, en het was "SUBLIEM"; recensie volgt nog, maar zal waarschijnlijk voor volgend jaar zijn! :p

En wat Caraïbische Anita betreft, waar je zelf mee gesproken hebt en ook een boontje voor hebt, tja dat is WERKELIJK nog voorzien voor dit jaar hoor, dus voor morgen. :baeh:

wico

rplover
30 december 2007, 15:03
En wat Caraïbische Anita betreft, waar je zelf mee gesproken hebt en ook een boontje voor hebt, tja dat is WERKELIJK nog voorzien voor dit jaar hoor, dus voor morgen. :baeh:

wico

"snelle wico". Mischien moeten we je voortaan zo noemen....:zauberkis

Anvers
7 januari 2008, 13:48
Tanja is normalerwijze morgen terug, misschien zelfs al vandaag! :p

Dus rplover nog eens op bezoek in de schippersstraat? Misschien verwacht Tanja je wel? :baeh:

wico

rplover
7 januari 2008, 13:55
Tja Wico, dan kan ik ineens mijn vraag aan die schonheid gaan stellen.
We zitten wel met een probleem, Tatiana, Tanja, en die blonde schone in de SS24/8.

Maar zoals altijd, die problemen lossen zichzelf wel op ter plaatse ;)

Anvers
7 januari 2008, 14:10
Tja Wico, dan kan ik ineens mijn vraag aan die schonheid gaan stellen. We zitten wel met een probleem, Tatiana, Tanja, en die blonde schone in de SS24/8.
Tja dan doe je het met alle 3 hé rplover, dan heb je een trio. :freu:
Oei, wat zeg ik, nu vergeet ik jezelf er nog bij : dus rplover, Tanja, Tatiana en die blonde van SS 24/8, tja dan spreken we eigenlijk effectief over een QUARTET. :baeh:

Hoop dat je uw eindejaarspremie al getrokken hebt rplover, want dat wordt waarschijnlijk een dure zaak ! :hah:

wico

rplover
7 januari 2008, 16:17
Tja dan doe je het met alle 3 hé rplover, dan heb je een trio. :freu:
Oei, wat zeg ik, nu vergeet ik jezelf er nog bij : dus rplover, Tanja, Tatiana en die blonde van SS 24/8, tja dan spreken we eigenlijk effectief over een QUARTET. :baeh:

Hoop dat je uw eindejaarspremie al getrokken hebt rplover, want dat wordt waarschijnlijk een dure zaak ! :hah:

wico
Wico, mijn beste vriend :D, je weet toch dat ik zoiets NOOIT zou doen he;)
Daarbij, sinds wanneer bemoei jij je met mijn financiën? :teuflisch
Ik heb nog een potje opzij staan voor NOODGEVALLEN, en dit is er eentje voor de MUG, dat overleef ik nooit. Wat te veel van het goede, Tanja, een lieveke, Tatiane, een Duivelse, en ja, die blonde, daar mag ik geeneens aan denken.
Maar zoals ik je al eerder zei, meestal lossen de problemen zich vanzelf op, en is er maar eentje beschikbaar, dus 't zal wel in orde komen.
Ik sta wel te popelen om een antwoord te krijgen op die ene vraag, waar ik nu al heel lang mee zit.

Ik wacht nu op mijn vakantiegeld, ik ga meestal vroeg in 't jaar met verlof, dus laat die centen maar komen, mijn beste werkgever (hij leest spijtig genoeg niet mee, mijne patron :smile:)

Anvers
26 januari 2008, 12:11
Tja rplover heeft de laatste week de Schippersstraat en omgeving weer onveilig gemaakt! :baeh:

Hij had zijn doel gericht op Sylvia van SS 02/2, maar spijtig genoeg voor hem was die er de laatste dagen niet. :teuflisch Maar niet getreurd er is genoeg schoon volk, dus rplover is wel ergens anders aan zijn trekken gekomen. :hah:

wico

Anvers
12 februari 2008, 21:32
En HIJ was er weer vandaag ! :hah:

Bij WIE hij geweest is, tja dat zal hij ZELF wel mededelen ! :baeh:

wico

Anvers
1 april 2008, 19:16
Is al een tijdje geleden dat hij nog in SKW geweest is onze rplover; Tanja van SS 32/11 en vooral Anna van Verversrui 14/2 vragen dikwijls naar hem. :hah:

En Nadia van Vingerlingstraat 07/3, tja, die heeft het helemaal al opgegeven. :mad:

wico

Rex
2 april 2008, 00:33
Is al een tijdje geleden dat hij nog in SKW geweest is onze rplover; Tanja van SS 32/11 en vooral Anna van Verversrui 14/2 vragen dikwijls naar hem. :hah:
En Nadia van Vingerlingstraat 07/3, tja, die heeft het helemaal al opgegeven. :mad:

wico

Rplover is verliefd........:luvlove:..........op de duitse sauna clubs...........

En één club in het bijzonder.:rolleyes:

Binky007
2 april 2008, 10:05
Rplover is verliefd........:luvlove:..........op de duitse sauna clubs...........

Op een club..........of op een.........:rolleyes:

binky

rplover
2 april 2008, 10:17

En toch blijft je eerste liefje altijd iets speciaals :lostit:

Op een club..........of op een.........:rolleyes:

binky
Op allebei, Binky ;)
Trouwens, ben gisterenavond, na een lange afwezigheid nog eens een 'toerke' gaan maken in de Schippersstraat, en de VL en de VV, euh, de VR natuurlijk :teuflisch

Binky007
2 april 2008, 10:32
Trouwens, ben gisterenavond, na een lange afwezigheid nog eens een 'toerke' gaan maken in de Schippersstraat, en de VL en de VV, euh, de VR natuurlijk :teuflisch

En mij niks laten weten, had wel mee gewillen

Binky

rplover
2 april 2008, 10:40
En mij niks laten weten, had wel mee gewillen

Binky
Binky, ik ga vrijdag naar de Villa, en ENKEL en ALLEEN om een meeting vast te leggen in het skw :teuflischAls je eens kijkt wat voor (schoon) volk zich daar allemaal al heeft aangemeld vrijdag, zal de bende v/h skw kortelings uitgroeien, als die maar niet allen OOK verliefd worden op het skw
Ik hou je uiteraard op de hoogte

En ik beken wel schuld, ik ben zo schuldig als wat ;)

Anvers
2 april 2008, 16:52
De VL en de VR ? :confused:

Tja rplover, je vergeet er eigenlijk nog één, nl. de VT ! :baeh:

wico

rplover
2 april 2008, 16:55
De VL en de VR ? :confused:

Tja rplover, je vergeet er eigenlijk nog één, nl. de VT ! :baeh:

wico

En jij staat voor vrijdag op de lijst voor VV, heb ik gehoord in de wandelgangen ... of toch niet .... :hammer::zauberkis

Anvers
2 april 2008, 16:58
En jij staat voor vrijdag op de lijst voor VV, heb ik gehoord in de wandelgangen ... of toch niet .... :hammer::zauberkis

VL, VR en VT dat gaat, maar VV is me wat te veel ! :hah:

wico

rplover
2 april 2008, 17:03
Spijtig genoeg is wico vrijdag bezet om naar VV te gaan !

Voila.
Willem mag je dus bij op de lijst zetten, je zegt het hier zelf :plapper:

Anvers
2 april 2008, 17:14
Spijtig genoeg is wico vrijdag bezet om naar VV te gaan ! wico

Voila. Willem mag je dus bij op de lijst zetten, je zegt het hier zelf :plapper:

Pf rplover,

Ge zijt nu NOG LOMPER dan ik gedacht had! :teuflisch

Ik schrijf hier wel duidelijk dat ik niet naar VV kan gaan omdat ik vrijdag bezet ben; en als jij juist het tegenovergestelde interpreteert, tja dan is dat jouw zaak. :D

wico

rplover
2 april 2008, 17:51
Pf rplover,

Ge zijt nu NOG LOMPER dan ik gedacht had! :teuflisch

Ik schrijf hier wel duidelijk dat ik niet naar VV kan gaan omdat ik vrijdag bezet ben; en als jij juist het tegenovergestelde interpreteert, tja dan is dat jouw zaak. :D

wico
Dan had het moeten zijn....spijtig genoeg is Wico VERLET om naar VV te gaan :baeh:
Jij schrijft...spijtig genoeg is Wico bezet, om maar de villa te gaan :zauberkis

Ik trek enkel mijn conclusies, dat je bezet bent, om naar de villa te gaan.

Dus ik pik je op rond het middaguur, en anders schakel ik Sharon of Toni wel in, die zullen wel een lammetje van je maken :baby2:

Anvers
8 oktober 2008, 23:41
rplover schijnt de vorige week in skw geweest te zijn, sub heeft hem gezien. :cool:

We wachten nog op zijn recensie van hem bij Anna van Verversrui 14. :p

wico

Anvers
23 april 2009, 01:43
Naar het archief !