Volledige versie bekijken : Peepshows versus Erotheken
seksenfun
29 november 2007, 22:35
Ik weet de naam niet meer, maar de peepshow die het dichtst bij het Rooseveltplein/Gemeentestraat is, ongeveer tegenover een soort cabaretestablishment in Antwerpen, daar was het http://www.provla.com/vpf/images/smiles/icon_wink.gif http://www.provla.com/vpf/images/smiles/icon_razz.gif .
Hoewel ik wist dat het allemaal geldverspilling is toch eens binnengewandeld. Eens kijken, een beetje de nieuwsgierigaard uithangen.
Loeiharde muziek en botergeile venten, veel Turken en Marokkanen ook wel. Achter de balie een paar struise mannen, geen Belgen, ijverig hun geld aan het tellen. Af en toe liep d'er eens éne rond om te zien of je niets deed dat niet mocht, veronderstel ik. Vriendelijkheid ervan... nergens te bespeuren.
Toch heb ik gevraagd hoe één en ander nu werkelijk in mekaar zit. Kort en onduidelijk antwoord gekregen. Maar met mijn eigen brein tot de conclusie gekomen dat het al snel in de privé-cabines 20 euro wordt voor een nummertje van de dame in kwestie van enkele minuten, waarbij je jezelf enkel maar kan aftrekken, contact met de dame is verboden en kan ook niet.
Ik twijfelde... en twijfelde... en twijfelde... en keek nog maar eens naar die mooie modellen... en liep nog wat rond, overigens niet zo op mijn gemak, ondermeer vanwege de 'vieze' uitbaters.
Toch maar eens van wat dichterbij in die privé-cabine gaan kijken. En het toeval wou, dat op dat moment blijkbaar een shiftwissel of zo plaatsvond van de meiden. Plots hoorde ik rechtsvoor van mij giechelende meiden die een onverstaanbaar taaltje spraken. Enkele volledig of praktisch volledig naakt, andere al pittig gekleed om zich op straat te begeven. Hmmm... even voelde ik me de koning te rijk http://www.provla.com/vpf/images/smiles/icon_eek.gif . Héél even maar. Al snel ging het deurtje toe. En enkele meiden liepen me, aankijkend, voorbij, weg... naar huis?
Ik denk echter, achteraf, dat dit niet echt hetgene is dat de bedoeling is. Met andere woorden: als je dit gaat doen, bewust, om het mee te maken zal het niet lukken, of zal men je zien en zeggen: "hélaba weg gij", vermoed ik.
Maar dit geeft wel aan dat één en ander soms toch maar amateuristisch verloopt.
Dit avontuurtje is ongeveer een jaar geleden.
Aan de Brouwersvliet heb je een beetje afgelegen, net buiten het SKW, een seksshop. Daar heb ik wel enkele keren, ongeveer 2 jaar geleden, een filmpke gehuurd en bekeken in een privé-cabine. Je mag kiezen welke film en je blijft desnoods heel het filpke uit in de cabine. Aftrekken toegestaan! Dan vind ik dit een veel leukere manier dan je liggen aftrekken in een privé-cabine in de peepshow, en bovendien voordeliger voor je geldbeugel. Je beleeft als het ware bijna irl je eigen fantasie. Triootje, gang bang, plasseks....
Bijkomend interessant vraagske, vind ik :rolleyes::
Zijn er in België (Antwerpen) geen peepshows waar de mogelijkheid wordt geboden om, wanneer je dan eindelijk door de dame geilgekronkeld bent, via een gaatje gepijpt te worden?
sofaking
29 november 2007, 23:29
Ik weet de naam niet meer, maar de peepshow die het dichtst bij het Rooseveltplein/Gemeentestraat is, ongeveer tegenover een soort cabaretestablishment in Antwerpen, daar was het http://www.provla.com/vpf/images/smiles/icon_wink.gif http://www.provla.com/vpf/images/smiles/icon_razz.gif .
Hoewel ik wist dat het allemaal geldverspilling is toch eens binnengewandeld. Eens kijken, een beetje de nieuwsgierigaard uithangen.
Loeiharde muziek en botergeile venten, veel Turken en Marokkanen ook wel. Achter de balie een paar struise mannen, geen Belgen, ijverig hun geld aan het tellen. Af en toe liep d'er eens éne rond om te zien of je niets deed dat niet mocht, veronderstel ik. Vriendelijkheid ervan... nergens te bespeuren.
Toch heb ik gevraagd hoe één en ander nu werkelijk in mekaar zit. Kort en onduidelijk antwoord gekregen. Maar met mijn eigen brein tot de conclusie gekomen dat het al snel in de privé-cabines 20 euro wordt voor een nummertje van de dame in kwestie van enkele minuten, waarbij je jezelf enkel maar kan aftrekken, contact met de dame is verboden en kan ook niet.
Ik twijfelde... en twijfelde... en twijfelde... en keek nog maar eens naar die mooie modellen... en liep nog wat rond, overigens niet zo op mijn gemak, ondermeer vanwege de 'vieze' uitbaters.
Toch maar eens van wat dichterbij in die privé-cabine gaan kijken. En het toeval wou, dat op dat moment blijkbaar een shiftwissel of zo plaatsvond van de meiden. Plots hoorde ik rechtsvoor van mij giechelende meiden die een onverstaanbaar taaltje spraken. Enkele volledig of praktisch volledig naakt, andere al pittig gekleed om zich op straat te begeven. Hmmm... even voelde ik me de koning te rijk http://www.provla.com/vpf/images/smiles/icon_eek.gif . Héél even maar. Al snel ging het deurtje toe. En enkele meiden liepen me, aankijkend, voorbij, weg... naar huis?
Ik denk echter, achteraf, dat dit niet echt hetgene is dat de bedoeling is. Met andere woorden: als je dit gaat doen, bewust, om het mee te maken zal het niet lukken, of zal men je zien en zeggen: "hélaba weg gij", vermoed ik.
Maar dit geeft wel aan dat één en ander soms toch maar amateuristisch verloopt.
Dit avontuurtje is ongeveer een jaar geleden.
Aan de Brouwersvliet heb je een beetje afgelegen, net buiten het SKW, een seksshop. Daar heb ik wel enkele keren, ongeveer 2 jaar geleden, een filmpke gehuurd en bekeken in een privé-cabine. Je mag kiezen welke film en je blijft desnoods heel het filpke uit in de cabine. Aftrekken toegestaan! Dan vind ik dit een veel leukere manier dan je liggen aftrekken in een privé-cabine in de peepshow, en bovendien voordeliger voor je geldbeugel. Je beleeft als het ware bijna irl je eigen fantasie. Triootje, gang bang, plasseks....
Bijkomend interessant vraagske, vind ik :rolleyes::
Zijn er in België (Antwerpen) geen peepshows waar de mogelijkheid wordt geboden om, wanneer je dan eindelijk door de dame geilgekronkeld bent, via een gaatje gepijpt te worden?
Peepshows dienen om te kijken, dus je moet visueel opgewonden kunnen geraken. Nu is dat voor de meeste mannen geen probleem.
Ik heb de opkomt van de peepshows nog meegemaakt in België, zo rond 1985 denk ik, dat de eerste in de A. Max laan in Brussel is gekomen. Dat leek wel ongelofelijk, gegeven de houding van de Belgische overheid tov seksfilmen-en literatuur. Kort daarna verschenen ook de eerste seks-shops in het straatbeeld.
In die tijd hielden de modellen nog wel hun slipje aan. :rofl:
Anyway, gedurende een periode ben ik daar frekwent gaan kijken. Nu nog heel zelden, maar ik heb daar wel het schoonste meiske ter wereld kunnen bewonderen. Haar artiestennaam was Amber. Een roodharige nymph met een grote E of F-cup en een fijn kutje en poepke dat ge niet voor mogelijk houdt. En als je éénmaal met haar in de privé cabine was gegaan, kwam ze je de volgende keren zodanig opgeilen dat je niet anders kon dan teruggaan.
Maar aanraken is niet mogelijk in die etablissementen. :mad:
Redbull
30 november 2007, 02:12
Oei, ik doe regelmatig een klappeke met die gasten.. Altijd vriendelijk en beleeft !
Ik snap niet goed wat de bedoeling van je post is ?
Naar een peepshow ga je toch om opgewonden te geraken door het visuele aspect ?
Dus lekker trekken terwijl een dame zichzelf aan het vingeren is... een heel andere beleving dan naar de hoeren gaan...
Tegenwoordig is het nogal magertjes gesteld in de peepshows qua dames, maar ik kan er wel enkele opnoemen die ongeloofelijk heet zijn om naar te kijken..
Irs, een russin klein, mollig, zwart sluik halflang haar en zeer bleek, die je ongeloofelijk hard opgeild !
Een bloedmooi mulatje met krollend zwart haar, service is niet zoals hierboven, maar wat een lijf !
Een Spaanse dame met Rood geverfd haar, die ongeloofelijk geile dingen doet met een dildo !
Sarah, een Libanese Parisiene, een van de beste peepshow dames ooit..
En dan hadden we nog een zeer grote langharige Braziliaanse met zwart haar die werkelijk altijd alles uit de kast haalde om je te doen klaarkomen...
Enzovoorts enzo verder.....
Gloryholes zijn er niet echt in Belgie te vinden.
De sexcinema's juist over de grens zijn niet veel beter hoor, de enige dames die daar te vinden zijn proffesionals, dus voor gratis sex hoef je daar ook niet heen te rijden..
Tenzij je op een vent wil zitten natuurlijk, het volk waar de Cock nogal smalend overdoet vind je daar met bosjes :) Part-time homo's noem ik ze ;)
sofaking
30 november 2007, 09:12
...Anyway, gedurende een periode ben ik daar frekwent gaan kijken. Nu nog heel zelden, maar ik heb daar wel het schoonste meiske ter wereld kunnen bewonderen. Haar artiestennaam was Amber. Een roodharige nymph met een grote E of F-cup en een fijn kutje en poepke dat ge niet voor mogelijk houdt. En als je éénmaal met haar in de privé cabine was gegaan, kwam ze je de volgende keren zodanig opgeilen dat je niet anders kon dan teruggaan.
Ah ja, moet vermelden dat ons Amber nog altijd actief is. Een dikke maand geleden heb ik haar nog eens gezien in de PS van de A. Maxlaan.
Ze ziet er nog steeds fabultastisch uit, en ze heeft mij zelfs herkend na ik-weet-niet-meer-hoeveel jaren, want ze kwam direct aan mijn vensterke haar supergeile show opvoeren.
Kon daarna niet anders dan privé gaan natuurlijk. Veel geld per minuut, maar zo'n bom... all resistance is futile.
Redbull
30 november 2007, 12:22
In de peepshow in het SKW (Vingerlingstraat) is de opening in de ruit iets groter dan normaal, daar valt het wel al eens voor dat er een borst aangeboden wordt...
Ooit heeft er eens een dame zo'n toeren uitgestoken zodat ik haar kon vingeren(ga zelf maar eens kijken hoe hoog het glas daar staat :teuflisch )
sofaking
30 november 2007, 16:14
In de peepshow in het SKW (Vingerlingstraat) is de opening in de ruit iets groter dan normaal, daar valt het wel al eens voor dat er een borst aangeboden wordt...
Ooit heeft er eens een dame zo'n toeren uitgestoken zodat ik haar kon vingeren(ga zelf maar eens kijken hoe hoog het glas daar staat :teuflisch )
Zo van die onverwachte, ietwat crazy toestanden zijn inderdaad wat al die wandelkilometers de moeite waard maken.
Zoiets heb ik zelf nog niet meegemaakt, wel al eens een knapperdje tegengekomen met heel lange tepels, langer dan de dikte van de glasplaat, en daar kon je dus wel aan kussen en voelen.
Maar goed, het visuele is en blijft hier wel het belangrijkste.
Meestal ga ik eerst naar de dames kijken, vooral jezelf niet aanraken ! Dan zien ze een potentiële privé-klant in je en komen dikwijls heel geil doen tegen je raampje.
Vroeger ging ik daarna dikwijls privé, maar de laatste jaren ging ik meestal naar de videocabine achteraf om de "spanning" weg te werken. (doet minder pijn in de portemonnee)
seksenfun
30 november 2007, 20:45
Ah ja, moet vermelden dat ons Amber nog altijd actief is.
Kloppen de verhaaltjes dan niet, dat al die meiden om plusminus de 2 weken hun Europa-ronde doen?
Jansen
30 november 2007, 23:03
Het kan ook zijn dat jouw vingers op een vreemde plaats zitten.:rofl::rofl::rofl:
Ik ga morgen kijken,ben toevallig daar omdat ik dan verkeerd ben gereden.
seksenfun
1 december 2007, 00:08
Gloryholes zijn er niet echt in Belgie te vinden.
Wat zei u? Gloryholes: http://www.geocities.com/tommie_71/
seksenfun
1 december 2007, 00:20
http://xmissy.nl/index.php?itemid=8731
tommie71
17 december 2007, 11:48
Wat zei u? Gloryholes: "ÜRL deleted"
De enige echte gloryholes die ik in antwerpen ken zitten op zolder bij de sex cinema van Gay Ron. Dit is natuurlijk voor 99,99% een gay aangelegenheid.
Tom
PS Grappig mijn gloryhole pagina hier aan te treffen :-)