Volledige versie bekijken : Wahres & Unwahres, Spekulationen & Überflüssiges
Willi69
2 december 2007, 16:25
Liebe Eisbären,
schade, dass hier in letzter Zeit kaum noch brauchbare Besuchsberichte oder neue paspoorts stehen, sondern stattdessen (fast) nur Spekulationen über Razzien oder gar die Schließung des PHG (würde mich ja arbeitslos machen :rolleyes:), überflüssige Diskussionen über Mädels aus Rumänien und "Schätzungen", die völlig aus der Luft gegriffen sind: :mad:
Ik was gisteren in PHG. Het zat weer vol met Roemeense vrouwen. Ik schat dat zeker 60-70% Roemeens is.
Es waren deutlich weniger als 25% aller anwesenden Mädels aus Rumänien, siehe Anwesenheitsliste vom 30.11.2007 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=57882&postcount=222).
Vielleicht kann man bald mal wieder zu der guten alten Sitte zurückkehren und "echte" Infos verbreiten, das wäre mein Weihnachtswunsch an das Forum! http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/w/a_w_ma04.gif
Willem2
2 december 2007, 17:38
Liebe Eisbären,
Liebe Willi69 :p
schade, dass hier in letzter Zeit kaum noch brauchbare Besuchsberichte oder neue paspoorts stehen,
Das geht noch, kann ja viel schlimmer :o
Aber du hast Recht da sind einige IJsberen die ja mal wieder etwas schreiben können.......
sondern stattdessen (fast) nur Spekulationen über Razzien
Das war so :o und ist für mich nichts schlimmes ( dan doen ze eindelijk iets met je balastinggeld :cool: )
oder gar die Schließung des PHG
Wo steht das :eek:
Das war ein IM/PB und müsste auch so bleiben :green_smi ( Ich habe die Papieren gesehen aber mal ruhig abwarten......)
(würde mich ja arbeitslos machen :rolleyes:)
Nein :rolleyes:
, überflüssige Diskussionen über Mädels aus Rumänien
Warum überflüssig ? Man darf hier auch über frauen aus Rumänien diskutieren.....
und "Schätzungen", die völlig aus der Luft gegriffen sind: :mad:
Stimmt.
Mann bekommt vielleicht das Gefühl das da viel mehr Frauen aus Rumänien anwesend sein........
Es waren deutlich weniger als 25% aller anwesenden Mädels aus Rumänien, siehe Anwesenheitsliste vom 30.11.2007 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=57882&postcount=222).
Vielleicht kann man bald mal wieder zu der guten alten Sitte zurückkehren und "echte" Infos verbreiten, das wäre mein Weihnachtswunsch an das Forum! http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/w/a_w_ma04.gif
Ja zum noch mehr Infos
Und Weihnachtswunsch kommt auch noch ;):wink:
Willi69
2 december 2007, 17:52
Lieber W2,
Wo steht das :eek:
Das war ein IM/PB und müsste auch so bleiben :green_smi ( Ich habe die Papieren gesehen aber mal ruhig abwarten......)
liest Du das Eisbärenforum nicht? :confused:
Waarschijnlijk hoeft PHG niet meer in te grijpen. Uit meerdere monden gehoord dat PHG per 1 januari 2008 hun vergunning afloopt en niet meer verlengd wordt. Enige wat we kunnen doen is afwachten maar dat er iets gaat gebeuren dat geloof ik wel.
Dus ijsbeetrjes afwachten en duimen dat ze ons clubhuis ook niet gaan sluiten. Volgens mij is Job Cohen ook burgemeester in Oedt/Tönisvorst.
Willem2
2 december 2007, 18:34
Lieber W2,
liest Du das Eisbärenforum nicht? :confused:
Lieber W69 :p,
Ich lese alles.
Aber einige Berichten gehen "dat ene oor in en dat andere weer uit" :D :lostit: ;)
:wink:
ozzy1
2 december 2007, 19:16
was sagen denn die thekendamen über die zukunft des happygardens ??
gruss ozzy1:wink::wink:
Flipper
2 december 2007, 21:59
Mja.. Was werden die thekemause wohl sagen. Ich denke das wir das alles schon sehen werden ne den 1sten januar. Es wird soviel unsinn geredet das einem ja fast die ohren weh tun.
Seit sprache ist von dem neuen club hort man ja nur noch geruchte! Und alle wissen es besser. Lass uns mahl abwarten und sehen was da tatzachlich passieren wird. Ich meine wir haben ja zeit, und alternativen genug..
:rolleyes:
hara1d
3 december 2007, 12:21
Wenn ich einen Oldtimer mit Winker statt Blinker, ohne Kat, Gurte und Airbags fahre und das Fahrzeug niemals den Betreiber wechselte zahle ich höhere Steuern, muss irgendwoher verbleites Benzin kaufen (2 Euro 20 der Liter), außer Gurten muss ich nichts nachrüsten. Nur wenn ich das Fahrzeug verkaufe muss der neue "Betreiber" ggfs. etwas mehr nachrüsten. Will sagen: eine Betriebserlaubnis ist niemals befristet. Natürlich können im Laufe eines langes Betriebes Auflagen gemacht werden und gerade dies ist in den letzten Monaten im PHG geschehen (Beleuchtete Kennzeichnung der Notausgänge welche auch bei Stromausfall mit Akku leuchten, Türöffner auch mit Notfallknopf zu betätigen, ebenfalls mit Batteriepuffer).
Der Kreis Viersen ist mit 430% Hebesatz für die Gewerbesteuer mittelmäßig teuer, ich kann mir nicht vorstellen dass man Gewerbetrieben die Zulassung nimmt und riskiert dass sich diese anderswo ansiedeln, das gilt besonders für das älteste Gewerbe dieser Welt. Vielleicht hätte man lieber Gewerbe mit besserem Ansehen als Sexgewerbe aber Geld stinkt nicht :)
Ich bevorzuge russische Mädels, aber in der Not "frisst der Teufel Fliegen", die TA- Quote mag bei Rumäninnen geriger sein, aber ich fand auch einige, zuletzt Freitag im PHG die blasen wie Russinnen, leider darf ich über die letzte Begegnung nicht schreiben (ich frage ob es o.k. ist und die süße K.... sagte nein, also bleibt sie "my sweet secret" bis sich jemand verplappert, will keine Namen nennen, nicht wahr Manni?)
Manni1A
3 december 2007, 22:03
(ich frage ob es o.k. ist und die süße K.... sagte nein, also bleibt sie "my sweet secret" bis sich jemand verplappert, will keine Namen nennen, nicht wahr Manni?)
Ich sag nur: "K............" - der Name bürgt im PHG seit jeher für Qualität :fuck:
Man könnte aber einen Blick in die Anwesenheitsliste des Hausmeisters werfen :D
ijsbeer
4 december 2007, 08:42
Speculatie's omtrent sluiting van PHG lijken gebasseerd op niets. De eigenaar van PHG (schijnt ook medeeigenaar van VV te zijn) zal niet zo gek zijn om per 1/1 PHG te sluiten terwijl de nieuwe club "VV" nog moet worden geopend. Daarnaast vangt hij zolang nog steeds z'n pacht van de huidige PHG leiding.
Echter niet onlogisch zou zijn dat hij in de toekomst geen concurrentie meer gaat voeren met zichzelf en PHG als het ware langzaam laadt doodbloeden.:hanged:
Voordat dit zover is moet de nieuwe club zich nog eerst bewijzen, volgens krantenartikelen is VV ongekend lux, o.a. met helicopterlandplaats :freu:
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar niet vergeet dat "de taart" (lees klanten) inmiddels zijn verdeeld en ieder zijn stekkie wel heeft gevonden. Zowel PHG en GT hebben inmiddels een sfeer en daaromheen hun klantenkring opgebouwd. VV zal z'n klanten dus voornamelijk bij de bekende 3 (GT, YY en PHG) moeten zien weg te halen! :fechten:
Met een dergelijke presentatie in de krant zal VV nog kritischer worden getoetst door de ijsberen. Inmiddels veel ijsberen hierover gesproken, naast de dames, de sfeer, het eten en drinken zal uiteindelijk het PRIJSNIVO gaan bepalen of VV een succes wordt en PHG verdringt. Mocht VV een hoger prijsnivo (hetzij voor entree, hetzij voor de dames) gaan hanteren zullen de ijsberen al snel terugkeren naar PHG, GT of YY. :ola2:
Ondanks dat er nog steeds saunaclubs's worden geopend blijkt wel voor hoe weinigen het weggelegd is om er een succes van te maken. Voorbeelden genoeg waar de (vaste) gasten inmiddels zijn weggelopen: PSW (na de verbouwing een steriele bedoening & sfeerloos. De verschillende prijsstructuren hebben de laatste gasten voornamelijk naar Bruggen laten verdwijnen). NANU34 (ondanks een goed begin is het niet gelukt om met name gasten van PHG over te halen om daar heen te komen). LR (de nieuwigheid is er af en nog maar zeer weinig bezoekers, gaan liever naar GT). YY (inmiddels wel een succes enkel door tijdig het prijsnivo aan te passen aan dat van PHG en GT). Daarnaast zijn er nog een aantal kleintjes in de regio die pretenderen "iets" te zijn maar niet of nauwlijks die bezoekersaantallen kennen om er echt iets van te maken. :closed10[
Ook 1 van de eigenaren van VV heeft z'n neus al eens gestoten aan het luxer en duurder maken van het saunaclubgebeuren, en wel met Hotel Hindenburg. Echter het hogere prijsnivo trok geen mens en deze tent is inmiddels verkocht.:verwarnun
De conclussie mag dan ook zijn dat de ijsberen gaan bepalen of VV een succes wordt, hoe mooi en lux het er ook moge zijn en al trekt VV in eerste instantie veel dames (nieuw is altijd interessant) bij het ontbreken van de gasten zijn de dames ook zo weer terug op de wel bekende stekkie's...;)
Voorlopig dus gewoon nog PHG of GT.........:lostit:
sunny
5 december 2007, 17:27
Tja, Willi,
mir wurde tatsächlich auch von einer Dame im GT erzählt, das ein Security-Mitarbeiter des PHG ihr erzählt habe, das das PHG geschlossen ist. Ob dem echt so wäre? Ich konnt nur sagen "Ich weiß von nix"..............
Viele Grüße
Sunny
Willem2
12 december 2007, 11:26
Zaterdag naar de PHG geweest om nog meer geruchten te horen :rolleyes:
De sluiting per 1 januari kan ik mij niet voorstellen ondanks alle hardnekkige geruchten. We zullen het wel zien ..........
Er waren zaterdag volgens Loredana 27 roemeense dames aanwezig op een totaal van 70/75 dames. En ik moet zeggen ze brachten heel veel stemming en er waren een paar zeer fraaie exemplaren te bewonderen.
:wink:
oblix
12 december 2007, 19:57
Wat mij opvalt is dat de heer IJSBEER wel erg zijn best doet om een nieuwe club, zondert dat hij enig idee heeft wat er precies leeft bij de ijsberen en de dames al in een zwart daglicht te brengen.
Dit doet hij vooral met argumenten die hij heeft gehoord, geruchten en aannames die nergens op gebasseerd zijn.
of te wel gewoon uit de duim gezogen.
Maar 1 ding kun je in iedergeval wel voorspellen, dat er een grote verschuiving plaats gaat vinden zodra Vertigo open gaat.
En laat ik mijn mening ook maar even geven, Als ze de kwaliteit, sfeer en klantvriendelijkheid van PHG 5 jaar geleden en het eerste jaar van GT kunnen leveren dan denk ik dat het er wel eens erg druk kan gaan worden.
En de geruchten die ik hoor wijzen meer in deze richting.
Ps nee, ik heb geen aandelen bij welke club dan ook.
Ik erger mij alleen aan dat geroddel.
Big30
12 december 2007, 23:37
Inmiddels veel ijsberen hierover gesproken, naast de dames, de sfeer, het eten en drinken zal uiteindelijk het PRIJSNIVO gaan bepalen of VV een succes wordt en PHG verdringt. Mocht VV een hoger prijsnivo (hetzij voor entree, hetzij voor de dames) gaan hanteren zullen de ijsberen al snel terugkeren naar PHG, GT of YY.
Ich war gestern in VV,Sehr schön aber viele Räume sind noch nicht fertig!Der Chef hofft daß bis 31 Dec zur Party alles fertig wird:confused:
Die Bedingungen sind wie Im Happy,er sagt VV ist der neue Happy(Eintritt,Essen und Trinken) nur es gibt auch Longdrinks und Champagner,Die müßen extra bezahlt werden.
wie schon gesagt 16 Dezember ist Tag der offenen Tür
Ab 15 Jan 08 soll es los gehen,Die planen nach und nach mit 40 bis 70 Frauen.
Gruß
woods25:wink:
:wink::wink:
ijsbeer
12 december 2007, 23:41
En de geruchten die ik hoor wijzen meer in deze richting.
Ps nee, ik heb geen aandelen bij welke club dan ook.
Ik erger mij alleen aan dat geroddel.
@Oblix
Niet echt slim; kritiek leveren, vervolgens je eigen mening geven en dan komen met: "En de geruchten die ik hoor wijzen meer in deze richting" ......en dit zijn dan feiten? :hah: Belgische zeker...........niet slim om dan ook nog eens af te sluiten met "ik erger mij alleen aan dat geroddel" :hammer:
oblix
13 december 2007, 18:40
@Oblix
Niet echt slim; kritiek leveren, vervolgens je eigen mening geven en dan komen met: "En de geruchten die ik hoor wijzen meer in deze richting" ......en dit zijn dan feiten? :hah: Belgische zeker...........niet slim om dan ook nog eens af te sluiten met "ik erger mij alleen aan dat geroddel" :hammer:
goed gezien in deze reactie staat net zoveel onzin als in de rest van uw berichten. heel slim ja.
En wat levert dat nu op zo, die reclame voor GT en PHG.
ijsbeer
14 december 2007, 01:15
En wat levert dat nu op zo, die reclame voor GT en PHG.
2x vrije entree per club :baeh:
Tja als je nu zo als jij ontevreden bent over GT & PHG kom er dan niet en blijf lekker in Belgie .......(gezien de rest van je berichten) :moon:
MrNeukieD
14 december 2007, 12:11
Hab den Link hier noch nirgends gesehen. Wens interessiert... http://www.villavertigo.de/ .
Scheint ja tatsächlich ein recht luxuriöser Laden zu werden. Fein, fein... nen Hubschrauberlandeplatz gibts auch gleich davor. Endlich :-) ...
Presse dazu:
http://www.wz-newsline.de/?redid=165954
Und ne Silvesterfete, wer noch nichts vor hat:
http://www.party-pikant.de/site/9161742572006115/news_seiten/silvester_/
Bevor jetzt jemand aufschreit, nein, das ist keine Werbung! Hab die Links nur aus anderen Foren zusammengestellt :-), weil ich`s interessant fand.
Ob VV sich behauptet oder vielleicht gar zu Schickimicki ist, wird sich zeigen. Als bekennender GT-Gänger (und Traumparadies), werd ichs mir mal anschauen. Aber aus Erfahrung denke ich das das erst Mal ne Zeit lang dauern wird, bis es dann so richtig läuft. U.a. Parksauna Residenz in Durbusch, echt schöner Laden, super Essen, tolles Relaxen.... aber eben nicht so wie im GT bzgl. Mädels. Gleiches mit Gladiva, nettes Ambiente, aber der Kick fehlt.
Und so wird sich, zumindest für mich, auch die VV erst behaupten müssen. Schaun mer mal!
Willem2
14 december 2007, 14:49
.....
Bevor jetzt jemand aufschreit, nein, das ist keine Werbung! Hab die Links nur aus anderen Foren zusammengestellt :-), weil ich`s interessant fand.
....
Wir finden das auch interessant :D ;) aber du kannst das hier finden : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7046
MrNeukieD
14 december 2007, 18:31
Jow, sorry, hätte ich suchen können :-) Danke Willem2!