Volledige versie bekijken : Verversrui 20/4, Daniëlla
Sub
4 december 2007, 20:09
Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang
Lengte dame : ± 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank / D-cup siliconen
Nationaliteit/Taal : Oost-Europees / Engels
Leeftijd : ± 22
Tatoeages/Piercings : Geen / ?
Service: pmc / nmc / beffen, bij extra betaling
Voordelen: Vriendelijk / Guitig lachje
Nadelen: Vraagt om de haverklap "everything ok, Are you ok"
Tijdsduur : 15 min.
Prijs : 50€
Extra’s bij het bezoek:
Hier is alvast haar paspoort.
Sub
4 december 2007, 20:48
Op zoek naar een nieuw toppertje gisteren mijn verlanglijstje eens uit de koelkast gehaald, en uiteindelijk bij Daniëlla binnengestapt.
Ik had Daniëlla al meerdere keren zien staan, en ze lacht altijd vriendelijk en uitdagend met dat guitige gezichtje van haar. Gisteren was het dan zover.
Bij binnenkomst eerst de gebruikelijke plichtplegingen afgehandeld. Hierna hebben we beiden ons gewassen, en zijn daarna op bed gaan liggen.
Daniëlla begon meteen met mijn tepels te spelen en er op te sabbelen. Toen ben ik ook met die van haar gaan spelen en er uiteraard ook op gaan sabbelen. Even later ging het jasje aan, en begon ze vol overgave te pijpen. Het was eigenlijk net iets te hard, en er had ook iets meer variatie in mogen zitten. Toen ze stopte en om een positie vroeg, heb ik eerst gevraagd om nog wat langer door te gaan, wat ze dan ook probleemloos deed. Heel deze tijd mocht ik ook nog met haar poesje spelen, en als je extra betaald behoort beffen ook tot de mogelijkheden. Even later aan toch aan het "grote" werk begonnen. Zij kwam op mij zitten, en begon stevig te rijden in Amazonezit. Toen was het natuurlijk zo bekeken en kwam er te snel een eind aan.
Na afloop weer beiden gewassen, en redelijk tevreden naar buiten. Het zal echter voor mij geen topper worden, en moet dus nog wat verder zoeken.
Slechts één ding vond ik eigenlijk wel vervelend. Ze vroeg voordurend: "Are you ok" en "Everything ok?"
Grz Sub
rplover
4 december 2007, 21:28
Slechts één ding vond ik eigenlijk wel vervelend. Ze vroeg voordurend: "Are you ok" en "Everything ok?"
Grz Sub
Zeg sub, eerst ben je blij dat Nelly naar je luistert, en deze bezorgde Meid mag dat dan weer niet, vragen of het goed is. :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Ze zal een vriendin van Nelly zijn he :D:smile2:;)
:wink:
Sub
4 december 2007, 21:33
Zeg sub, eerst ben je blij dat Nelly naar je luistert, en deze bezorgde Meid mag dat dan weer niet, vragen of het goed is. :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Ze zal een vriendin van Nelly zijn he :D:smile2:;)
:wink:
Nelly vroeg maar één keer of alles ok was, daar wist ze zelf het antwoord al op. Daarna volgde een goed gesprek, waarin ik mijn hart kon luchten. En dus niet telkens dezelfde vraag zoals bij Daniëlla. Dat is toch wel een wezenlijk verschil.
Grz Sub
Sub
2 februari 2008, 10:03
Daniëlla is sinds gisteren terug uit verlof. Ze is goed uitgerust, en ze heeft er weer zin in. Ze was gisteren ok weer even goedlachs en speels als altijd.
Grz Sub
Anvers
2 april 2008, 15:59
Daniëlla is verhuisd naar Schippersstraat 23/3. :hah:
wico
Anvers
8 oktober 2008, 22:22
Daniela werkt tegenwoordig op Verversrui 05/1 !
wico
Sub
9 oktober 2008, 16:47
Daniela werkt tegenwoordig op Verversrui 05/1 !
wico
Dit is inmiddels al weer achterhaald. Na wat rondzwervingen langs andere panden in de Verversrui, staat Daniëlla al weer even in de Verversrui 20/1. Overdag staat ze ook wel eens in de kamer van Verena.
Grz Sub
roberto1989
6 maart 2012, 19:49
Danielle op VR 11/2!
dé connaisseur
22 mei 2012, 09:28
Daniella lijkt nu eindelijk haar vaste stek gevonden te hebben. Dit is Verversrui 20/4 en wel in de nachtshift.
dé connaisseur
13 juni 2012, 00:01
Nu ik Daniëlla's paspoort bekijk moet ik een correctie doen op haar cupmaat. Dit is dankzij de plastische chirurg al een fikse D geworden!
Kpeeters28
14 november 2012, 12:35
Ook dit is een toffe dame!
vg