PDA

Volledige versie bekijken : Martina



zeppos58
7 december 2007, 16:16
Naam : Martina

Nationaliteit /taal : Duitse

Leeftijd :über 30

Haarkleur/lengte : Blond- mittel

Lengte :165 ?

Postuur / Cupmaat : 40 / B- C

Tatoeage /Piercing : ---

Service : mässig

Even zitten zoeken maar Niets gevonden over deze Duitse Blondine, waarmee ik woensdag 5-12 de lakens deelde

Met Martina wat zitten kletsen zodat we enkel minuten later al in mekaar armen lagen te TZ en ik op de bank al de gebruikelijke; zeer zachte, pijpbeurt kreeg.
Verstandelijk een kamer opgezocht alwaar het orale verwennen verder ging. Naar standje 69 gerold en martiona is blijkbaar een dame die makkelijk vocht verliest. Ze spoot het ganse bedlaken onder, nu heb ik nog spuiters gezien maar deze hoort toch bij de natste.
Nadien haar in doggy genomen maar ondanks het spuiten van Martina had ik het gevoel van neen deze niet meer. Het neuken was gewoon gewoon, niet zoals ik het bij Ome Bernds gewoon ben dus, en bleef met gemengde gevoelens achter. Te professioneel toch ondanks alles. In de YY zou ik ze gemiddeld kwalificeren, hier krijgt ze een toch een onvoldoende.
Julio hiervan op de hoogte gebracht………….. maar wat baten kaars en bril als de julio neuken wil met Martina.. Volgende keer als hij niet wil luisteren gaat hij op zijn blote knieën de hoek in. :green_smi

geröllheimer
23 december 2007, 20:21
Naam : Martina

Nationaliteit /taal : Duitse

Leeftijd :über 30

Haarkleur/lengte : Blond- mittel

Lengte :165 ?

Postuur / Cupmaat : 40 / B- C

Tatoeage /Piercing : ---

Service : mässig



Also- spacker draller Körper. Geile Muschi.:D
Redet leider nur Müll. Der Service ist nicht bemerkenswert.
Laufhausmässig. (Aber sie hält sich für gut.):plapper:

Big30
23 december 2007, 20:25
@geröllheimer

Danke für die Info ;)!

:wink::wink:
Big30

uurtje
15 januari 2008, 00:08
Loopt ook al wat jaren mee in het milieu. Maar ik heb toch wel een zeer aardige sessie gehad met haar. De after sales verdienen zelfs een dikke 10. Uiteindelijk zorgt deze dame er voor dat ze zelf ook nog aan haar trekken komt. Misschien niet de grote ster maar ik heb zeer zeker slechter gehad