Volledige versie bekijken : FKK Club Feigenblatt, Worms, Algemeen
jeepie
8 december 2007, 14:15
Sinds kort pas geopend
FKK Club Feigenblatt
Romerstrasse 2a
67547 Worms
telnr +49(0)6241-24711 u. 24811
www.fkk-club-feigenblatt.de
de prijzen van de dames beginnen vanaf 50,- 30min incl pzc
noglangnietuitgewandeld
21 oktober 2008, 20:08
Ik had deze week een klusje in Worms en ben even poolshoogte gaan nemen. De club ligt aan de rand van het stadcentrum, tegenover een grote baumarkt met parkeerdak. Als je van het centrum komt loopt de römerstrasse uit in een smal steegje, wat de indruk wekt dat het nergens naar toe leidt, maar ineens verrijst aan je linkerhand een villa waarin de club gevestigd is.
Het grote verschil met de meeste fkk clubs is dat er geen entree wordt geheven. Alleen 10 euro voor handdoeken en slippers. wil je een badjas dan kost dat nogmaals 5 euro. Je betaalt hier voor de consumpties. Vanaf 3,50 voor koffie/softdrinks, 5,- voor bier. Champagne vanaf 25,-
In de omkleedruimte telde ik 26 lockers. Heel groot, zelfs met een flinke reistas hoef je nog helemaal niet te proppen. Een dubbele douche, beetje krap, wel schoon en netjes. Mooie sauna, niet al te groot, naast de douche.
Ruim bargedeelte met een aantal tweezitsbankjes. Aan de andere kant van het huis nog een separate bar met zitjes en natuurfilms op een scherm aan de wand. Goed onderhouden, prima. Dan nog een kino met een aantal tweezitsbankjes, waar men elkaar een beetje opwarmt. Verder in de bargedeeltes geen frivoliteiten waargenomen.
Er waren denk ik een tiental dames aanwezig, hoofdzakelijk Oosteuropees, van redelijk tot goed niveau. Prijzen van de dames 50 euro half uur, 100 euro heel uur.standaard PZC, TZ, NMC; FT 25 euro, AV niet gevraagd, is niet mijn ding.
Ik had vanwege de het vrij entree-betalen-voor-de-drank-concept een constant geanimeer om pikkolootjes verwacht, maar dat viel enorm mee. Het is me zelfs niet een keer gevraagd. Heb er ook een enorme hekel aan.
Ik heb eerst even met een wat oudere Tsjechische dame zitten praten, die me een beetje wegwijs maakte. Niet mee gekamerd, best een aardig mens, maar voor mij een paar kaarsjes teveel op de taart.
In de kino kwam er vrij snel een knap slank blondje bij me zitten, Stella uit Bulgarije. Na enig gefummel een sleutel gehaald en naar een kamer de trap op.
De dame stuurde vanaf het begin al aan op een FT, maar heb haar toch eerst maar even geneukt. Het moet ook niet al te gemakkelijk gaan. Uiteindelijk haar toch maar gegeven wat ze wilde. Het heeft ook wel iets om tegelijk met je eindschot de wangen te zien opbollen:blow2:. Niet onaardig, maar niets gfe-achtigs, iets te profi.
Na een saunatje eens naar het tweede bargedeelte gelopen, was geen bediening aanwezig, wel zat er een klein slank meisje aan een fruitautomaat te spelen. Ze vroeg me haar te helpen. Om de beurt op de knop drukken. Aardige meid, ik kreeg wel schik in haar. Af en toe eerst de vinger op de muschi en dan op de speelknop. Voor geluk. Zo hebben we zeker een half uur zitten spelen, totdat we het zat werden. Ze had toch een bescheiden 20 euro gewonnen en liet die uitbetalen Uiteindelijk trekt de bank toch meestal aan het langste eind. Wat nu? Komm, wir gehen ficken. Ze heette trouwens Mara en kwam uit Roemenie. Slank, strak, kleine tietjes, verukkelijke billen.
Op de kamer veranderde deze girl next door in een onverzadigbare nymfomane.Van het ene moment op het andere. Hartstochtelijk tongzoenen, deepthroatpijpen, zelfs gagging, ik was bang dat ze hem op zou vreten. Terwijl ik haar op volle kracht neukte kwam haar onverzadigbare tongetje telkens weer om aandacht vragen. Als onze monden elkaar even loslieten, hijgde en gilde ze alsof het haar laatste keer was. Ik ben geen snelle spuiter, dus ze had haar partner wel getroffen. Van vermoeidheid moest ik even stoppen maar dan wilde ze wel graag gebeft worden. Ook daarbij liet ze zich geweldig gaan. Ik voelde haar doosje soms samentrekken onder mijn tong. Een half uur was allang om, dus het hele uur ook maar volgemaakt. Eindeloos lang liggen neuken waarbij haar mondje geen rust kende. Na het verlossende eindschot nog lang tegen elkaar aan uit liggen hijgen. Zo heb ik ze zelden meegemaakt. Deze dame zou zo in Hennef aan de slag kunnen.
Ze is echter niet eens een profi, woont in een andere stad, heeft een gewone baan, houdt van sex en komt hier af en toe wat bijklussen.
Meestal doe ik een meisje of drie,vier op een middag/avond, maar deze wervelwind had me zo uitgeput dat ik maar vroegtijdig ben vertrokken.
Bij vertrek maar een drankje á 3,50 afgerekend. Geen bediening aan de bar en veel te druk met andere dingen.
Worms ligt niet naast de deur, maar ik ben voor mijn werk wel vaker in de buurt en kom zeker nog eens terug. In de hoop dat Mara er weer zal zijn. Ik ben noglangnietuitgewandeld.:lostit:
noglangnietuitgewandeld
16 januari 2009, 00:13
De omzwervingen hadden me weer eens in de buurt van Worms gebracht, dus hier nog eens binnengewandeld. Tientje handdoekgeld voldaan, omgekleed en op jacht. Het was rustig, zowel met dames als met gasten. Het meisje Mara van de vorige keer was er helaas niet. Bij de fruitautomaten zaten twee meisjes. Een blonde was aan het spelen. Oosteuropees. Dit leidde ik af uit veelvuldig gebruik van het woord kurva, telkens als ze punten verloor. Een wandelaar vroeg haar mee naar de kino. Het andere meisje speelde verder.
Brunette, niet bijzonder knap, wel een vriendelijke lach. En ze had bepaald vooraan gestaan toen de tieten uitgedeeld werden:D. Ik was onder de indruk.
Toen de teller op nul stond vroeg ik haar ook maar mee naar de kino. Maggie, uit Bulgarije, kroop op het bankje dicht tegen me aan, onze monden vonden elkaar. We verkenden elkaars lichaam, totdat de zwelling in mijn kruis aangaf dat het de hoogste tijd werd om naar boven te gaan. Op het bed lagen we lang ineengestrengeld, totdat ik met mijn hoofd tussen haar dijen terechtkwam. Ze genoot van het befwerk, maar duwde me af en toe terug. Ze wilde niet klaarkomen, omdat dan het doosje te gevoelig zou worden. Meer meisjes hebben dat. Toen we eenmaal lagen te neuken, probeerde ik het toch, gemeen als ik nu eenmaal ben. Het eerste meisje van de dag, de zwans zou niet verslappen. Ze lag met gesloten ogen en halfopen mond te kreunen. Ik lette goed op welke manier van stoten haar het meeste genot bezorgde en probeerde daarop te anticiperen. Toen ze zich eindelijk helemaal liet gaan hield ik het ook niet meer en kwamen we samen tot een luidruchtig hoogtepunt. Achteraf vertrouwde ze me toe dat het toch wel erg lekker was geweest;)
Even de zwans in het sop gezet, gesauneerd, aan de bar wat gedronken. Gelukkig geen gezeur om dure drankjes hier, als ik ergens een hekel aan heb.....
Plots zag ik een lang, exotisch meisje richting kino lopen, onze blikken kruisten elkaar, een vonk sloeg over. Erachteraan.
Dana uit de Dominicaanse Republiek had een naar kersen smakende lipstick op, zoals ik even later constateerde:p. Ze had vele mogelijkheden. Anaal. Nee dank je. Aufnahme. Nou.... Na een heerlijke stoeipartij ging ze op de bank zitten en wenkte me om voor haar te komen staan. Ze bleef me onder het pijpen maar aanstaren met die prachtige grote donkere ogen. Toch ging het zo niet lukken. Terug op bed. Hier zoog ze me helemaal leeg en bleef maar doorzuigen tot ik langzaam verslapte. Met een zwoele blik ontdeed ze zich van mijn ejaculaat. Lieve meid, prima aftersales. Toen ik later op de masseur stond te wachten kwam ze een hele tijd tegen me aan staan kroelen, hoewel een herhaling er (nog) niet in zat.
Na de tweede saunagang, wat moet je anders in een club waar de gasten geen boe of bah tegen elkaar zeggen, werd een blonde Poolse schone, Christina, de derde van de dag. Goede sex met haar en me klaar laten trekken terwijl ze tegen me aan lag met mijn hand om de lekkerste billen van de club.:smkiss:.
Van teveel sauna's word je ook niet fitter, dus tijdens deze break mezelf maar eens onder handen laten nemen door de masseur. Goede vakman, sterke handen.
Twee Duitse dames met duidelijk overgewicht lagen languit op de bank en wilden duidelijk iets van me. Niet op in gegaan. Ik heb het niet zo op 90 kilo vrouwen. En als ze dan ook nog te beroerd zijn om overeind te komen als ze iemand aanspreken, dan kan het op de kamer ook nauwelijks beter zijn.
Er liep de hele tijd al een lieftallig Thais meisje rond en toen we elkaar bij de kino tegenkwamen stapten we daar als vanzelf binnen. Hier was actie.
Maggie zat een vent klaar te rijden.:eek: Haar doosje had zich dus weer hersteld.:D. Thaise Kim duwde me op een van de andere bankjes neer en ging ook over tot actie, harde actie. Ze bleek een hartstochtelijk zoenster te zijn.
Als ze me ergens heet mee kunnen krijgen is het dat wel. Het hele prorgam werd op de kinobank afgedraaid. Van de film niet veel gezien:D. Het andere stel was eerst klaar. Die waren dan ook eerder begonnen. Kimmetje moest de laatste druppels uit mijn tenen halen, maar dat was haar wel toevertrouwd. Was een leuke afsluiter, vier schoten in vier uur, het was mooi geweest.
Ik wandel hier nog wel eens binnen, ik ben noglangnietuitgewandeld:lostit:.
noglangnietuitgewandeld
19 april 2010, 12:14
Nog een paar uurtjes tijd dus even langs dit huis van plezier gegaan. Het valt me op dat als je hier een paar maanden niet bent geweest, dat de bezetting weer totaal anders is. In het tweede bargedeelte trof ik een Roemeense schone met kort zwart haar, die meteen voorstelde om naar de kino te gaan.
Mooie gelegenheid om e.e.a. uit te testen. Ze noemde zich Vanessa, sprak netjes Engels en tot mijn verrassing bleek ze in Nederland te werken. Leeuwarden, windows. Ging het nu hier eens proberen. Mijn handdoek lag intussen al open, een handje ging voortvarend aan het friemelen en haar hoofd ging al naar beneden. Dat woordje windows deed echter een klein belletje rinkelen. Hee, we gaan toch wel even zoenen he? 'I don't kiss.' Juist, sorry, maar dan ga ik niet met je.
Okay, ze deed er niet moeilijk over en ging er vriendelijk groetend vandoor. Jammer, want ze had wel een paar magnifieke billen.
In een FKK werkt het toch iets anders dan achter de ramen, maar dat merkt ze nog wel. Ik bleef zitten en kreeg al snel gezelschap van een mooi slank meisje met lang zwart haar. Adriana uit Moldavie. Ze scheurde een stuk tissue af, poetste de lipstick weg en pakte me meteen vol op de bek. Kijk, zo hoort het :love:. We gingen een kamertje opzoeken en hadden een half uurtje goede standaard sex. Het pijpen ging me wat te gehaast, maar het neuken was prima. Alleen niet echt veel klik, maar dat hoeft niet aan haar te liggen.
Terug beneden zat onze import Friezin tussen wat collegaatjes te babbelen.
Nog geen klant gescoord. Na een bezoekje aan de sauna ging ik maar eens quasi een dutje doen op de bank. De enige manier om niet steeds aangesproken te worden. Intussen door de spleetjes van de ogen de aanwezige dames observeren en de lekkerste eruitzoeken voor straks .
Een lange struise meid met een paar fraaie DD joekels :tietjes:trok mijn aandacht.
Toen ze richting kino liep sloop ik er stilletjes achteraan. Onze niet zoenende Leeuwardense raamdame lag onderuitgezakt op een van de kinobankjes. De gelaatsuitdrukking was duidelijk al wat chagrijniger geworden :mad:. Zou ze gemerkt hebben dat er in een Duitse club iets meer service verwacht wordt? Het leek er wel op :biggrin:. Emma uit Roemenie omhelsde me als vanzelf, we stelden ons even netjes aan elkaar voor en haar tong gleed tussen mijn lippen :love:.
We stonden een tijdje ineengestrengeld tot het ons beter leek om naar boven te verkassen. Een snelle blik op onze friese kruidkoek, het gezicht stond nu duidelijk op onweer :mad:. Ja, ja, famke, zo gaat dat hier :biggrin:.
Emma kon zalig pijpen, haar zijdezachte tongetje wist de gevoeligste plekjes feilloos te vinden, ik vermaakte me uitstekend met die grote zachte borsten.
Heerlijk langzaam neukten we in missie, tot er weer een condoom gevuld werd.
Na deze uiterst prettige wip nam ik nog een saunatje en ging weer mijns weegs. Zoals ik het inschat zal er eerstdaags in Leeuwarden wel weer een aldaar niet onbekende dame opduiken ;).
Maar bij Feigenblatt kom ik wel weer eens opgedoken, ik ben noglangnietuitgewandeld :lostit:.
noglangnietuitgewandeld
28 juli 2012, 11:17
Eergisteren na Feierabend deze club nog eens opgezocht, was alweer een jaar geleden. Een van de weinige clubs die niet op een industrieterrein liggen, maar gewoon vlakbij de binnenstad. Toen ik gedoucht en wel de kleedruimte uitstapte werd ik al meteen staande gehouden door een spetter van een meid, duidelijk de enigste niet Roemeense/Bulgaarse van de crew. Ik kreeg wel zin in haar, maar wilde me eerst nog even ontspannen. Maria was from Jamaica, dat veranderde de zaak toch wel enigszins in haar nadeel. De Jamaicaansen waar ik ooit mee was zijn op een hand te tellen, maar hadden altijd een modus operandi die de mijne niet was, en waren ook niet bij te sturen. Ik liet haar nog maar even lopen.
Tijdens een glaasje aan de bar met een slank Roemeentje aan de praat geraakt en met haar verhuisd naar het terras. Anna had er een jaartje in Paradise/Stuttgart opzitten, en was nu een maandje in Feigenblatt bezig. Gezellig meiske, een paar voorzichtige kusjes konden er wel vanaf, op de kamer zouden het er meer worden. Laten we het maar eens gaan proberen dan.
De kamer had gelukkig airco, geen overbodige luxe bij 36 graden. Er werd lekker gezoend, haar kleine vingertjes wisten junior in no time overeind te krijgen. Onder het pijpen vroeg ze of ik in haar mond of over haar tietjes wilde spuiten. Nou laten we eerst maar eens gaan neuken, dan zien we wel. Ze probeerde steeds zo te manoeuvreren dat ik er niet te diep in kon, relax maar schatje, ik doe wel voorzichtig bij zo’n klein meisje. Het ging een stuk beter nu. Tussen de zoenen door begon ze weer haar extraatjes te promoten, hoe het zou zijn als het zaad over haar borsten droop en zo. Hier schoot ze toch wel een beetje in haar eigen voet, want die suggestie klonk zo geil dat ik het niet meer hield en ineens het condoom volpafte. Zo bleef het bij een vijftig euro wip, maar wel een lekkere.
In de sauna trof ik een praatgrage Duitser die de clubs in het zuiden goed kende. Altijd gedacht dat Bernds de oudste club was, maar van hem hoorde ik dat Feigenblatt al sinds 1936 doorlopend open is. Al zal het in het begin nog wel onder de noemer Freudenhaus geopereerd hebben. De volgelingen van Adolf H hebben hier dus al liggen wippen, een traditie die door deze onderdaan van Queen B gewoon wordt voortgezet. Hierna de kino eens opgezocht, meestal krijg je daar snel genoeg gezelschap, maar op deze snikhete dag zaten de dames bijna allemaal op het schaduwrijke terras. Dus ook maar een watertje gehaald en me uitgestrekt op een van de ligstoelen. Ik had gehoopt de knetterharde barmuziek even te kunnen ontvluchten, maar helaas, een of andere onverlaat had het nodig gevonden om buiten een geluidbox op te hangen. Het elfde gebod zal dat wel zijn: gij zúlt in de klereherrie zitten.
Een Roemeense met fraaie rondingen, Mirjam, kwam even buurten. Ik moet eerst nog wat pauzeren schat. Waarom? Nou, daar weet je collegaatje Anna alles van. Kwartiertje later was ze er weer, er kwam een aardig gesprek op gang, waar een paar heel overtuigende tongzoenen op volgden. Hier kon ik geen nee op zeggen. We kwamen gelukkig op dezelfde kamer terecht, ik weet niet of ze allemaal airco hebben, maar deze wel, je zou je anders doodneuken bij die hitte. Na een uitgebreid voorspel waarbij veel speeksel werd uitgewisseld kwam ik toch weer tussen haar benen terecht en leefde me heerlijk uit op dat wulpse lijf tot een hevig orgasme er een eind aan maakte.
Ik liet het maar bij deze twee dames. Voor zeventien eurtjes inkom met twee drankjes en tweemaal vijftig voor twee halfuurtjes stevige sex zoals sex hoort te zijn was de avond wel geslaagd te noemen en kan ik wel stellen dat ik noglangnietuitgewandeld ben in Worms :lostit:.
Racebeertje
23 oktober 2012, 15:35
Feigenblatt is een erg mooie en leuke en gezellige club,heb er zondag een bezoekje aan gebracht, wilde ff blijven maar werd een paar uur hahahahhahahah.
Jammer is dat er opzicht geen buffet is je kunt wel wat hapjes krijgen.
Het was voor mij de moeite waard en zeker zal nog eens er een bezokje aan brengen.
noglangnietuitgewandeld
2 januari 2013, 22:45
Vanavond na het werk nog even het oudste bordeel van Duitsland binnengeslopen. Open sinds 1936 als Haus Hoffmann, bijgenaamd der Rote Laterne. En inderdaad, er staat nog altijd een rode lantaarn op de hoek, over traditie gesproken. Mooi zo'n laagdrempelige club, ideaal voor een Feierabendbums, voor dat tientje entree hoef je het niet te laten. Mits je jezelf niet vol drank giet uiteraard. Ze waren twee dagen dicht geweest wegens oud/nieuwjaar. Ondanks dat er nog dames op verlof waren telde ik toch er gauw een tiental.
Rustig ontspannend een glaasje genuttigd, intussen het vrouwelijk schoon gekeurd, en gekozen voor een slank Bulgaars meisje, Monica. Standaard praatje, even de tongtest uitgevoerd, die was acceptabel genoeg, dus met haar naar boven en een gezellig half uurtje goede sex gehad. Saunaatje genomen met een paar andere gasten, nog een watertje gepakt en weer vertrokken, de aanwezige dames zagen er wel veelbelovend uit, maar ik was er zelf een beetje doorheen.
Worms is op zich geen interressante stad, maar vanwege het Feigenblatt kom ik er wel graag, heb er met de dames ook nooit tegenvallers gehad. Volgende keer hopelijk wat langer.
noglangnietuitgewandeld
27 maart 2013, 18:23
Hallo, wie geht's?
Het was eigenlijk puur uit nostalgie dat ik voor het eerst sinds jaren weer eens door de Lupinenstrasse in Mannheim ben gelopen. De gebruikelijke mix in een autoloze raamstraat van een Duitse industriestad. Latinas en Oostblokkers, van jong tot oud, van dik tot dun. De meesten maakten een verveelde indruk. Waren zelfs nog een paar heuse ramentiksters bij. Lang niet gehoord dat geluid, maar het staat nog altijd synoniem voor de meest hopeloze pogingen tot sex ooit. Het deed me in ieder geval besluiten om a.s.a.p. naar Worms te verkassen, twintig kilometer verderop, waar je in Club Feigenblatt heel wat beter gemotiveerde dames kunt verwachten.
Het 'Hallo, wie geht’s?' gehalte was deze keer wel buitenproportioneel. Heb het zelden zo meegemaakt. Geeft toch een warm gevoel dat zoveel knappe dames zo’n oprecht gemeende belangstelling aan de dag leggen voor je welbevinden. Voordat ik een eerste glaasje kon bemachtigen hadden er al een vijftal op bezorgde toon geïnformeerd hoe het toch met me ging. Ik zocht een naar mijn idee rustig plekje op en nipte van mijn glas, terwijl ik probeerde uit te stralen dat ik liever met rust gelaten wilde worden. Dit werkte een minuut of tien…
Toen kwam Samira even langs om te vragen hoe het toch met me gesteld was. Ze was Turkse en had in Nederland gewoond. En in Leeuwarden achter de ramen gezeten. Nu een half jaartje in deze club. Ik vertelde haar dat ik al jaren geleden gestopt ben met de ramenwandelarij. Waarom dan? Vanwege de doorgaans naar mijn smaak veel te belabberde service, je kunt maar duidelijk zijn. Ze had hem door, zo slim was ze toch wel. Ze verzekerde me dat tongzoenen er naar haar maatstaven natuurlijk bij hoorde, zo hadden we alvast één ding in common. Haal maar op dan, die sleutel. Ze had niets te veel gezegd, staande voor het bed stonden we al geruime tijd te bekken. Het pijpwerk was eveneens dik in orde. Maar een FT zou vijftig extra zijn, dat is het me niet waard. Dus werd de klus op de gebruikelijke manier geklaard, in de missie en met de monden op elkaar. Voorbeeldje van een ex raamdame die zich aan de clubnormen heeft aangepast, zie je wel, het kan wel!
Na een saunagangetje me even teruggetrokken in de kino. Achter me werd een vent afgezogen. Op het bankje naast me begon een ander stel. Na de nodige voorschermutselingen vertrokken ze de een na de ander naar elders. De eerste meid die binnenkwam was een brunette met kort haar. Deze keer wilde ik haar voor zijn. Lukte maar half. Hallo, wie geht’s?, brulden we in koor. Ze moest er zelf om lachen. Sorry schat ik moet nog even pauzeren. Na nog een drietal vragen naar mijn gezondheid werd ik er een beetje flauw van, verhuisde naar een tweezits bankje achter in de bar, en strekte mezelf zodanig uit dat er geen tweede persoon bijpaste. Ik deed de ogen dicht zodat het toch duidelijk moest zijn, maar werd al na enkele minuten gestoord met het gebruikelijke cliché. Zo werkt dat niet meid, dat zou je toch zelf kunnen bedenken. De masseur was intussen vrij, dus liet ik me eerst maar even door hem binnenste buiten kneden.
Ik zag aan de bar een knap slank meisje zitten met zwart golvend haar, en stapte snel tussen de andere dames door, zodat ze niet de kans kregen om naar mijn persoonlijke omstandigheden te informeren. Nadat ik Alexandra had verzekerd dat het goed met me ging, vroeg ik haar mee naar de kino, de plaats bij uitstek om nader kennis te maken. Een lekkere Roemeense met mooie borsten en vandaag voor het eerst hier. Daarvoor ook geen clubervaring. Ik had zo mijn twijfels. Maar die tongzoen daar op die kinobank was echt genoeg, dat dan weer wel. Dat het haar eerste dag was kon kloppen, want ze wist niet waar ze moest zijn, ik moest haar de weg wijzen door het labyrint van gangen, het lijkt hier echt nog een kazerne. Maar het was bepaald niet haar pijpdebuut, dat moest ze eerder gedaan hebben, klasse. Diep, nat en zacht, nog beter zelfs dan haar voorgangster. Maar ook bij haar zou een explosie in de mond vijf tientjes moeten opleveren, dus zag ik er maar van af. De sex was grandioos, zowel met haar on top als in missie, en eindigde met een perfect uitgevoerde handjob, terwijl ze lekker zoenend naast me lag, tot we het samen zagen gebeuren.
Op de terugweg bij de nabijgelegen Asiaimbiss een pittige Thaise hap genuttigd, want in de club kun je hooguit een pizza bestellen, en zo toch weer een leuke avond gehad in de oudste Puff van Duitsland. En die Lupinenstrasse die slaan we de volgende keer maar helemaal over, als ik ergens uitgewandeld ben, dan is het wel in die gribus. Maar in het Feigenblatt, ondanks de sinds de laatste keer behoorlijk toegenomen Hallo, wie geht’s factor, je raadt het al, noglangniet.
:lostit:
Casey69
25 november 2014, 15:48
Graag wil ik wat reclame maken voor deze toch wel speciale club. Ik ben vaak in de buurt van Worms en ga dat geregeld naar een FKK. In de directe omgeving zijn er niet zo heel veel clubs. Je hebt Night and Day in Buerstadt (is mij nooit zo goed bevallen) en op iets meer afstand heb je Frankfurt met Oase, Palace en Mainhatten. In Darmstadt heb je Sharks. Deze laatsten zijn duidelijk de top van de Hessen clubs. Entre is behoorlijk hoog 65-70 Euro, uitgebreide wellness en over het algemeen een zeer uitgebreide (en goede line-up). Persoonlijk vind ik deze clubs leuk om naar te gaan, echter om alleen te gaan, gaat het toch na een paar uur vervelen. Echter als echte hollander, vind ik het ook weer zonde om slechts voor een paar uurtjes naar zo'n dure club te gaan. Juist hierom vind ik Feigenblatt in Worms een uitermate goed concept hebben. De entre is 15 Euro en een drankje (min 4 Euro) is verplicht. Echter daarmee houd het wel op. Je hebt dus een drankje, en wellness (alleen sauna en stoombad) voor 19 Euro. Eten is er niet (of te bestellen) het is niet inbegrepen in de prijs. Feigenblatt heeft doorgaans (ik spreek uit ervaring!!) een prima lineup. Minimaal zo'n 20 dvp, meestal meer richting 30. De prijzen zijn op het gebruikelijke nivo, 50 Euro voor een half uur. De kamers in FB zijn schoon/prima, eigenlijk alles top. Natuurlijk is Worms en eind van de Nederlandse grens, maar ik denk dat het een echte aanrader is als je in de buurt bent of over de 61 van/naar NL in de buurt komt.
vrije jongen
11 augustus 2015, 12:56
Zo begin augustus werd het weer tijd terug in de richting van NL te karren. Op de hoogte van Munchen schetste de verkeerscentrale een beeld richting het Noord Westen dat het beste valt te omschrijven als “apocalypse”. Zo een beetje alles stond vast en de route langs de A8 zou enkele uren langer duren; dus een alternatief gezocht dat 85% van de problemen omzeilde… bleef er dus nog 15% over, maar daar klaag je niet echt over als je een kerel wat verdwaasd langs de vangrail ziet staan terwijl een wat verveelde brandweerman nog wat water spuit op het nasmeulende karkas van wat een paar uur eerder zijn kekke bak was. Twee maal gezien op een paar honderd kilometer.
Door dit alles waren de clubs in de hoek van Stuttgart, Karlsruhe en Bruchsal wel van de lijst met logische opties geschrapt en eenmaal in een hotelkamer, was ik voornamelijk moe… en had ik het warm. Het was immers boven de 35 graden (een dag later de werd de 40 graden gehaald in deze regio’s):bibber_2:. De hele avond binnen zitten leek me ook niks; gelukkig was er een clubje op relatief korte afstand. Een paar minuten rijden en de club is tamelijk prominent aanwezig in het winkelgebied. Om evidente reden nog even een half liter cola naar binnen gegooid bij de mac en daarna de club in.
In alle eerlijkheid ging ik niet geheel onbevooroordeeld de club binnen. Een club die op de website al meer liegt dan een Roemeense… gratis entree mijn aars:rolleyes:. Bij binnenkomst leek ik de ontvangstdame voornamelijk te storen met mijn melding dat het mijn eerste keer was. Vijftien euro voor 2 handdoeken en slippers - gek genoeg geen korting voor het gebruik van mijn eigen spullen – en minstens een drankje a 4 euro. Dat watertje kwam dus in een miniglaasje dat gevuld werd met een fles die in de winkel 69 eurocent voor 1.5 liter kost. Maar goed, je weet dus dat je door de club in ieder geval lekker genaaid wordt:cool:. Als de bardames langs komen om te vragen of je wat wilt drinken voelt het dan ook meer als anbaggeren, dan service.
De club ziet er best leuk uit, is voornamelijk erg familiair en doet een beetje denken aan de oude Babylon of de RTC clubs: gewoon een villa met relatief kleine vertrekken. De toko heeft twee barruimtes, al wordt de achterste voornamelijk gebruikt door gokkende dames. In de hoofdbar (tamelijk klein) gebeurt het meeste en ook in het kleine tuintje is activiteit te bespeuren. De eerste uurtjes erg passende muziek met grote hits uit de afgelopen 40 jaar (volgens mij nog nooit eerder de Beach Boys in een club gehoord), wat gewoon erg leuk was. Later werd naar een “Duitstalig uurtje” geswitcht en daarna wat dance achtige meuk (beiden pasten niet echt).
Een goede twintig dames aanwezig, die als geheel qua looks toch wat minder zijn dan je in de grote Hessense clubs ziet. Desalniettemin waren de eerste dingen die ik te horen kreeg vooral: “what are you doing here?”. Zeker 6 dames heb ik regelmatig gezien in Oase, World of Oase. Alleen Vanessa (World) en Iris (Sharks) ken ik bij naam; er waren zelfs enkele dames die mij wel kenden… maar andersom niet:eek:. Grappig dat de meesten aangaven er pas een dag te zijn en alleen even kwamen kijken hoe het was. Dan nog een groepje heel erg nieuwe meisjes die eigenlijk niet verder kwamen dan “hi… zimma?”. De ontvangstdame had nog expliciet gezegd dat “seksuele handelingen” in de club gelijk stonden aan een kamerovereenkomst… maar ik heb weinig publieke actie kunnen waarnemen.
Serieuze sollicitatitiegesprekjes gehad met slanke Lilly en Vanessa (beiden naar verluid erg goed), maar daar kwam op dat moment niet veel van. Gegeind met Joanna (leuk, maar wat een grote kont)… passende muziek (https://www.youtube.com/watch?v=qFcmNu4KdGI). Daarna van een klein afstandje wat zitten plagen met de nieuwe Roemeentjes. Zeg je iets tegen ze, zitten ze daar met zijn drieën op een rij als een stel kwispelende puppies “komm zimmer”. Duidelijk dat die drie een gok zouden zijn, maar die kleine Dana was wel een aandachtstrekkertje.
Ietsje later zat ik door gebrek aan bankjes maar wat bij de sauna en kwam Dana weer om een Zimmer vragen. Het was al duidelijk dat dit voornamelijk komt omdat dit het enige is dat ze in het Duits kan zeggen. Voor de zoveelste keer lachend “nee” geschud en ze kwam maar even bij me zitten. Beetje knuffelen en kietelen… en een kusje, tongzoentje, nog een tongzoentje. Nu kom je er niet meer echt vanaf he;). Eenmaal boven in de enorm hoerige kamer bleek het haar derde dag te zijn. Duits niet, Engels nauwelijks… leeftijd "optspe":redface:. Ik heb maar niet doorgevraagd hoe lang ze dan al legaal is. Lijfje klein, slank en strak. Mooie a cupjes, lekker “oneidigheidstekentjes draaiend” kontje:betrunken:. Donker haar opgestoken, brutaal snoetje, groene ogen (I’m a sucker for green eyes and black hair).
Het totaal van de sessie was minder dan de losse onderdelen afzonderlijk zouden doen denken. Tongzoenen namelijk best in orde, pijpen verassend goed, lekker close en geen angst om even met de kut langs de piemel te gaan, vingeren normaal. Wel een brutaal geldwolfje dat je regelmatig even moet bijsturen. Ze wil ook graag langer blijven en toont op meerdere momenten echt net uit Roemenie te komen:). Zoals eerder vermeld was ik zelf wat moe, anders had ik er misschien wat meer energie in gestopt (goed mogelijk dat dit goed uitgewerkt had). Nu was het een beetje gefragmenteerd: paar tongzoenen, even pijpen, weer in elkaar verstrengeld tongzoenen… waarbij ze dan af en toe afgeleid werd, neuken in missionaris; daarna verplicht in doggy. Een soort van verzoek tot beffen, maar daar had ik niet veel zin in. Uiteindelijk tongend en vingerend met de hand een hoogtepunt. Waarna ze dan vroeg of ik niet langer wilde blijven… niet echt logische timing schat. Daarna wilde ze dan weer 10 euro extra en toen was ik gierig… achteraf zat ze in de bar weer te lonken voor nog een sessie. Sessie was dus niet geweldig, maar ik denk dat je er best wat van kan maken… en eigenlijk wil ik het nog eens proberen (maar ja, bij een mogelijke volgende keer zal ze het nodige hebben bijgeleerd). Best een leuk grietje namelijk.
Een tijdje rondgehangen en na lange tijd weer eens wat zitten lullen met Iris en enigszins indirect haar slanke blonde vriendinnetje. Volkomen terecht dat ze me op een gegeven moment vroeg waarom we nooit meer naar de kamer gingen (en waarom “my friend” nooit meer kwam – als antwoord vroeg ik haar wanneer ze voor het laatst in het openbaar iemand gepijpt had:tongue:). Volkomen terechte vraag, want de kamer met Iris in Sharks was prima geweest en ik speelde al een beetje met het idee om hier dan op herhaling te gaan… tot ze weer opstond en verder ging. Even later een kort praatje met blonde vriendin Lisa (presales dus voornamelijk indirect met Iris). Eventjes over GP gepraat, kennelijk vertrokken wegens stress met een vriendinnetje (ondanks dat de business in GP beter is).
Erg slanke blonde dame van 23, met a cupjes en een bijzonder mooi kontje (zelden zo een gladde kont gevoeld). Piercing in de tong en volgens mij nog ergens eentje, paar kleine tats waaronder de herkenbare strikjes op de kuiten. Kamer was zonder meer goed te noemen. Tongzoenen zeer goed, pijpen erg goed, lekker met het poesje spelen (not inside), al tongzoenend pussysliden (al blijft dat wat voorzichtig). Ook neuken close en met uithoudingsvermogen… geile cowgirl en daarna lekker op de zij. Prima uurtje. Als kritische noot misschien dat er bij het net neuken iets meer getongzoend had kunnen worden en na het klaarkomen hadden de laatste 7 minuten best volgemaakt mogen worden. Maar dat is spijkers op laag water zoeken. Als ik haar nog eens tegenkom ga ik graag op herhaling:).
In zijn geheel niet een club waar ik snel nog eens kom, aangezien ik meestal wat langer wil blijven dan een paar uurtjes. Lijkt me wel een club waar je wat makkelijker tegen goede service oploopt dan in de grote Hessense clubs.
MiniME
11 augustus 2015, 13:37
Een tijdje rondgehangen en na lange tijd weer eens wat zitten lullen met Iris en enigszins indirect haar slanke blonde vriendinnetje. Volkomen terecht dat ze me op een gegeven moment vroeg waarom we nooit meer naar de kamer gingen (en waarom “my friend” nooit meer kwam – als antwoord vroeg ik haar wanneer ze voor het laatst in het openbaar iemand gepijpt had:tongue:). Volkomen terechte vraag, want de kamer met Iris in Sharks was prima geweest en ik speelde al een beetje met het idee om hier dan op herhaling te gaan… tot ze weer opstond en verder ging.
Wat doet zo'n goede meid als Iris nu zo ver weg in zo'n kleine club. Daar gaat ze toch nooit zoveel verdienen als in Sharks? (wat zijn eigenlijk de kamerprijzen in Feigenblatt?) Goed, jammer, want Iris was 1 van de redenen om weer eens naar Sharks af te reizen binnenkort.
vrije jongen
11 augustus 2015, 14:34
Wat doet zo'n goede meid als Iris nu zo ver weg in zo'n kleine club. Daar gaat ze toch nooit zoveel verdienen als in Sharks? (wat zijn eigenlijk de kamerprijzen in Feigenblatt?) Goed, jammer, want Iris was 1 van de redenen om weer eens naar Sharks af te reizen binnenkort.
Ze had haar eerste dag en zou een paar dagen blijven voor ze op vakantie ging. Ze zit al ruim een jaar in Sharks en kennelijk vind ze het tijd om het elders eens te proberen. Kamerprijzen gewoon 50 per half uur en 50 voor FT.
noglangnietuitgewandeld
16 augustus 2015, 20:24
Deze week na werktijd even hier binnen gestapt. Was al een hele tijd geleden, want als ik in deze contreien vertoefde, koos ik meestal voor Hautnah in Speyer of Point in Bruchsal. Wat is er veranderd sinds de laatste keer. De lockers zijn vervangen door smallere exemplaren. Voorheen waren ze heel groot, nu meer zoals in de meeste clubs. In aantal wel bijna verdubbeld. De wellness is grondig gerenoveerd. Waar vroeger de sauna was, is nu een stoombad. En beide douches zijn vernieuwd en opnieuw betegeld. Goed werkende mengkranen ook. Schuin tegenover de kino is een nieuwe sauna met douches. Zowel sauna als stoombad goed heet. De barruimtes en de kino nog hetzelfde. Bij de dames enkele bekende gezichten, uit zusterclub Hautnah waarschijnlijk. Een kamertje gedaan met Elena, een Roemse met goede rondingen. Was niet te vergelijken met eerdere sessies in dit huis. Tongzoenen vrij oppervlakkig. Wel een goede pijpster. Doos wat aan de ondiepe kant. Al met al een standaardbeurt zoals je die in elke willekeurige club kunt treffen. Het bleef dan ook bij deze ene. Geen club om een hele dag rond te hangen, maar voor een wip na werktijd kun je er goed terecht.
vrije jongen
18 augustus 2016, 21:24
Na de middag in First dacht ik nog eventjes naar Feigeblatt te rijden, maar dat bleek toch wat verder dan gedacht; ik had beter naar Hautnah gegaan. Hoe dan ook entree is 20, of in mijn geval 22 euro (15 bij aankomst en minimaal 1 drankje a 5 euro, of 7 voor een grote Weizen). Godverdomme: dessousdag. Met op een gegeven moment de theke heks die twee meiden in een rood jurkje zei iets anders aan te doen (hadden ze niet en naakt mocht ook niet), terwjl zwarte jurkjes wel mochten... want dan is het lingerie. Wat een kutkoe.
De line up vond ik wat minder dan de vorige keer (ongeveer een jaar terug), maar er waren wel wat leuke meisjes en in ieder geval een leuke sfeer. Twee sessies gedaan, de eerste met een zwarte krullenbol zonder tieten (maar een leuk snoetje), echt de naam kwijt, maar een standaardsessie die wel leuk was. Tongzoenen goed, pijpen en neuken ook... veel meer valt er niet over te zeggen. Kan mann machen.
Later - na de zoveelste lofzang op Holland op de radio - met het mooiste meisje van de klas naar boven. Niet speciaal vrolijk, maar het lijfje van Violetta voelt prachtig aan. Het beloofde tongzoenen was volkomen out of the question. Stevig samengeperste lipjes waren mijn deel. Pijpen wel ok, en een klein beetje vingeren mocht (althans ze drukte terug, in plaats van de poes weg te trekken). Neuken voelde weer eens bijzonder lekker aan en eigenlijk de tweede meid deze dag (ook in First) die het niet verdiende om een bevuild rubbertje te mogen opruimen. Nou ja, herhaling out of the question. Het enige dat treuriger is dan sommige sessies in het zuiden... zijn de lofzangen die deze meiden op de lokale fora krijgen:cool:.
noglangnietuitgewandeld
26 april 2018, 12:49
Wat is er veranderd in Feigenblatt? Er is sinds kort een eigen parkeerplaats op het terrein van een gesloten bouwmarkt vlakbij. De entree bedraagt 15 euro, consumpties vanaf 5 euro voor softdrinks, en alcoholica iets duurder, maar geen schrikbarende bedragen. Wel 5 euro Mindestverzehr, ofwel minimaal een drankje afnemen. Geen eten, maar zo dicht bij het centrum zijn er mogelijkheden genoeg. Een paar honderd meter verderop in de Römerstrasse zit bijvoorbeeld een uitstekende Asia Imbiss. Dames vragen nog altijd 50,- per half uur.
De kleedruimte heeft ruime lockers, ongeveer dubbel zo groot als die in Babylon, wat wel prettig is. Er is een doucheruimte met Turks stoombad, twee barruimtes, waarbij de meeste dames en gasten zich in de voorste bar ophouden. De achterste bar is voor de gokkers, daar staan twee fruitautomaten. Verder nog een andere doucheruimte met sauna en een pornokino. Een trap voert naar boven naar de massageruimte en enkele kamers. Meestal een Thaise masseuse aanwezig, soms ook een Duitse. Een andere trap voert naar de andere gang met kamers. Beneden vloers is één kamer.
Dames bijna allemaal van Balkan origine, meest Roemeens, een enkele keer een exotische dame. Over hat algemeen girl next door types met weinig uitschieters naar boven of beneden. Dames lopen topless, sommigen bijna naakt, anderen met lingerie, geen vaste lijn. Service is bij de meeste dames van redelijk tot heel goed. Een uitgesproken slechte sessie heb ik er nooit gehad. De kino is de uittestplaats bij uitstek. Als ze daar niet willen tongzoenen, dan meteen wegwezen. Is een keer gebeurd, dat was er een die vanachter de ramen voor het eerst in een saunaclub kwam. Verder was tongzoenen altijd standaard.
Gasten veelal Turks/Mediterraan, wat oudere Duitsers, een enkele Fransman. Echt zo’n club waar je uit je werk even binnenloopt, een of twee kamertjes doet, een saunaatje pakt en niet heel lang blijft plakken.
Onlangs had ik het genoegen een paar dagen bij een klant in de buurt te moeten zijn, zodat ik even van de gelegenheid gebruik kon maken. Het was alweer een paar jaar geleden, maar er was feitelijk niets veranderd. Alleen het gejaag viel deze keer mee. Voorheen kon je bijna geen stap verzetten zonder de Hallowiegehts vraag op je afgevuurd te krijgen. Fijn dat mensen zijn geïnteresseerd in je welbevinden, maar het kan ook teveel worden. Nu ging het er wat relaxter aan toe.
De eerste dag aan het eind van de middag trof ik plusminus 10 á 12 dames, zo te zien allemaal Oosteuropees. Na een verkennend rondje aangeschoven bij een slanke Roemeense die zich Sofia noemde. Sprak goed Duits, kwam uit club Hautnah, mij welbekend. Zwartharig, mooie tietjes, leuke babbel. Zullen we eens naar de kino gaan? Daar werd alvast wat gezoend, genoeg om het erop te wagen. Haal die sleutel maar. Op kamer 2, (beneden) kwam het tot een redelijke sessie, maar niet een die eruit sprong. Ze pijpte wel goed en zoals ik het graag heb, maar zoals vaak bij zulke meiden, het zoenen nogal terughoudend. Bij de eerste van de dag lukt het dan nog wel, maar herhaling zal er niet in zitten.
Toen ik aansluitend in de sauna zat, waar je een goede blik hebt op de langslopende dames, viel me er een op in een wit setje dat lekker strak om haar billen spande. Interessant, want dat miste ik nou ook bij die eerste meid. Later zat ik met haar op een bankje. Jasmin was een Oekraïense, hey dat is lang geleden, die nationaliteit tref je niet zo vaak maar aan in de clubs. Maar ik heb er goede herinneringen aan. Geen opvallende schoonheid, maar een lieve rustige meid, zonder de assertiviteit die veel Roemeensen ten toon spreiden. Ze gaf aan graag te zoenen, en ik heb het gemerkt. Op de kamer meteen vol op de bek, met mijn handen die mollige billen knedend. Een heerlijke zachte sloppy pijpbeurt, waarop we al zoenend in missionaris de eindstreep haalden. Had ik dat geweten, dan had ik die Roemeense stopnaald wel overgeslagen.
Dag twee na werktijd weer naar Feigenblatt gegaan, in de hoop op een herhaling met Jasmin, het zoenkanon. Een uurtje rond gehangen, uiteindelijk eens bij de Theke geïnformeerd, maar ze was er niet, al werd ze wel verwacht. Veel meiden gezien die er de vorige dag ook al waren, en deze keer ook een exootje. Afrikaans, maar kan ook Caraïbisch zijn. Normaal gesproken wel mijn type, maar deze keek de hele tijd of ze een fles azijn had leeg gedronken. Daar kon weinig goeds van komen. In de sauna kwam een van de mooiste meisjes van de klas zich even opwarmen. Een blondje deze keer, met prachtige rondingen. Later, het wachten zat, ging ik eens een praatje met haar maken. Nadia, eveneens Roemeens, was nog niet zo lang in Duitsland, en blij iemand te treffen die net zo makkelijk Engels spreekt. Dat is bij dit publiek meestal geen standaard. Zoenen was akkoord, maar op de kamer in het begin nogal aarzelend. Haar pijptechniek was echter prima, zodat ik binnen de kortste keren met een paal lag waar ze van schrok. Voorzichtig graag, ik ben nogal strak. Een bekend gegeven, dus kalm aan begonnen met inrijden. Deze meid had tenminste wel begrepen dat als je dan goed meegaat met het zoenen, dat je dan des te eerder van dat overmaatse neukijzer bent verlost. Ze tongde er gretig op los. Ik spoot mezelf dan ook eerder dan ik eigenlijk gewild had leeg in die strakke doos. Goed gedaan meisje, jij mag de volgende keer weer.
Als Jasmin er geweest was, dan zou ik nog wel voor een tweede ronde gegaan zijn. Maar heb haar niet meer gezien, dus vertrok ik maar weer. Bij de Aziaat een stukje verderop de calorieën die Nadia me had gekost weer aangevuld, en vertrokken uit Worms. Maar het zou niet verkeerd zijn als die klant me nog eens nodig heeft, dan weet ik weer waar ik mijn vrije uurtjes ga doorbrengen. Uitgewandeld ben ik hier nog lang niet.
Musicus
2 september 2019, 14:50
Heb afgelopen zaterdag in Finca Erotica opgevangen dat deze club sinds een jaar een nieuwe baas heeft.
De line-up en service zouden zeer goed zijn!
Musicus
20 september 2019, 14:23
Vorige zaterdag was ik voor m’n tweede keer in deze club. Een tiental dames bij de start...
De 18-jarige Roemeense Vanessa is een afrader.
Na enkele uren komt de Russische Gaby aan, een blonde van 30 die ook nog eens Russische service geeft.
Alles werd afgelekt tot diep in de oren toe, met blowjobs die dieper gaan dan haar keel. Service tegen de 9,5/10.
Dan leer ik haar halfzus Lana kennen die dezelfde vader heeft maar een Oekraïense moeder.
Prachtig naturel lichaam, en energie teveel. Omdat noch zij noch mijn erectie stopt wanneer ik klaarkom, blijven we gewoon doorgaan tot ik nog eens klaarkom, de vierde keer dus van de dag. Na anderhalf uur non-stop actie is het tijd voor een pizza.
Alle dranken en pizza’s moet je achteraf afrekenen en zitten dus niet in de €15 inkom.
Buiten kunnen genieten van lekker nazomerweer. Daarna was het tijd voor Alexia.
Een toplijf met een geweldige tong. Diep tongzuigen, zowel zij als ik, en pijpen tot haar keel verkrampt.
Ze gaat zo diep als ze kan en geeft dan met haar nekspieren nog extra snokken om de hele anaconda binnen te schrokken.
Ook nog eens anderhalf uur afgeklokt en haar met een 5e donatie beloond.
Een niet onaardige clubdag, die naar het einde toe rond de 35 dvp’s telt.
Line-up: 7,5/10
Service: 8/10
Prijzen: normaal
Shakir
6 juni 2020, 18:53
33760
mentholbear
6 juni 2020, 23:50
Allerhande SC waar amper over geschreven wordt, komen nu bovendrijven :rolleyes:
Wel handige voor een SC trip vakantie :biggrin:
Jammer dat deze club niet inclusief eten en drinken is, dat heeft persoonlijk mijn voorkeur.
Maar hopelijk betekent deze opening goed nieuws voor de rest van SC land.