Volledige versie bekijken : Kati, ex-Anna Gt
Willem2
9 december 2007, 06:04
Naam : Kati
Nationaliteit / taal : Duitse
Leeftijd : 23-36
Haarkleur/lengte : Blond halflang haar in een staartje
Lengte : 1.74m
Tatoeage/Piercing : In de nek een teken
Postuur / Cupmaat : Slank mooi lichaam /B-cup
Service : Volgens Pim niet heel goed. Niet zoenen, PZC,NMC...
Extra : actief geweest in GT ( is niet deze http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6123 Anna of ze heeft haar haren laten ontkroezen en laten blonderen)
Willi69
9 december 2007, 13:14
Leeftijd : 23-36
:confused:
Im PHG heißt sie übrigens Kati. ;)
Pim
10 december 2007, 16:56
Ik ben 2 of 3 keer met dit lange meisje naar een kamer geweest. Ze heeft een heel mooi figuur en ik geloof alleen in de nek een kleine tatoeage. Mooi gezicht heeft ze. Maar ik heb het echt geprobeerd maar de klik is er niet echt. Ze zoent niet en het pijpen was ook redelijk kort. Ik tracht altijd wel het goede in alle meisjes te zien maar met dit meisje lukt het mij gewoon niet zo goed. Voor mij dus geen herhalingsgevaar.
Pim
13 februari 2008, 20:38
Ik ben 2 of 3 keer met dit lange meisje naar een kamer geweest. Ze heeft een heel mooi figuur en ik geloof alleen in de nek een kleine tatoeage. Mooi gezicht heeft ze. Maar ik heb het echt geprobeerd maar de klik is er niet echt. Ze zoent niet en het pijpen was ook redelijk kort. Ik tracht altijd wel het goede in alle meisjes te zien maar met dit meisje lukt het mij gewoon niet zo goed. Voor mij dus geen herhalingsgevaar.
PS: Gibt es eigentlich irgendwelche aussagekräftigen Urteile über Kati (D)? Body und Blick haben ja was :fuck:
Keine persönliche Erfahrung, aber ich kann mich noch an ihr erstes Erscheinen im PHG im Dezember erinnern: diejenigen Eisbären, die sie noch als Anna aus dem GT kannten, haben abgeraten (ähnlich wie bei Tina). :o :frust[1]:
Na 3x een matige sessie heb ik het maar opgegeven.
Het is een hele mooie meid , ook wel aardig, maar de seks was gewoon niet zo goed met mij.
So versuch mal Manni1a : Für 50euro weisst du vielleicht mehr ;)
Manni1A
14 februari 2008, 00:00
dann sag ich mal bedankt :mad:
aber Body und Blick sind vielleicht wirklich mal 50 Euro wert :D