Volledige versie bekijken : Safira (Marokaanse) ex- Dunya
Haarkleur/-lengte : bruin/zwart / in staart
Lengte dame : 1.60m?
Postuur/Cupmaat : normaal / B
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : Tattoo verticaal zijkant buik 5 letters
Service: Goed. TZ, PZC, NMC. FT, anaal weet ik niet.
Voordelen: Lief. Kijkt graag in spiegel.
Nadelen: Niet gemerkt
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 EUR
Extra’s bij het bezoek:
GT 19 juli
Zeer ondeugend kijkend meisje, dat altijd met parmantig meedeinende borsten door GT loopt. Goede service. Kijkt tijdens de daad graag naar zichzelf in de spiegel, en ik keek graag met haar mee :D .
Ace2
24 september 2006, 23:37
Deze dame had ik al snel in het verzier. Erg mooi moet ik zeggen en normaal val ik niet zo op Noord-Afrikaanse/Marrokaanse dames. Maar Dunya mag er best wel wezen. Een beetje bang was ik dat deze dame genoeg aan haar schoonheid zou hebben voor haar omzet, zodat de service tegen zou vallen. Enkele ijsberen verzekerden mij dat ze het goed doet op de kamer. Dat is nog zacht uitgedrukt.
Ik liep door GT en onze blikken hadden elkaar al een paar keer gekruist. Ineens versperde ze de weg en stond uitdagend met haar handen in haar zij voor mij. Ze lachte ondeugend. Ik had de keus of tol betalen of met haar naar de kamer te gaan. Ik koos voor tol betalen, maar kwam op de kamer met haar terecht.
Ik had net een wilde sessie met Poolse Leonie achter de rug en ik verwachte eigenlijk bij Dunya hetzelfde. Niets is minder waar.
Teder begonnen wij te kussen en te zoenen. Dunya doet dat heel goed en ik hoop dat ze dat van mij ook vindt. Uiteraard heb ik haar mooie borsten niet onberoerd gelaten. Langzaam ging ik met mijn tong over haar borsten, over haar buik naar haar poesje. Voorzichtig kussen, likken en nog meer likken. Al snel ging haar poesje open en werd het nat, heel nat. Eerst had ze mijn penis nog in haar hand maar die liet ze los. Ze had haar handen nodig om haar klitje te beroeren. Ik had wel het idee dat ze het fijn vond, maar na een tijdje had ik wel door dat een orgasme er niet in zou zitten. Ik ging dus even zitten om bij te komen, waarbij Dunya naar mij kroop om mij te pijpen. Ook voor het pijpen krijgt zij een hoog cijfer. Ze slurpte.
Na een kwartier ging het condoom erom en ging Dunya, zonder gebruik te maken van glijmiddel, op mij zitten. Rustig ging ze op en neer.
Ook de andere standjes werden met lieve passie afgewerkt.
Uiteindelijk heeft ze mij klaar gepijpt. Ze ving alles netjes op.
Kortom een zeer mooie meid met goede services, waarbij het herhalingsgevaar groot is.
Ace2
4 november 2006, 12:39
Onlangs was ik weer eens in GT. Ik zat in de bar, toen daar toevallig Dunya (schaars gekleed) rondliep. Zoveel toeval is geen toeval meer, dus ik besloot een gesprek met haar aan te knopen. Dat gesprek ging niet echt diep, als gevolg van mijn gebrekkige Duits en een lawaaierige omgeving. Pas bij het woord "Schlussel" ontstond er enige diepgang.
Op de kamer aangekomen ontdeed Dunya zich van haar weinige kledij en ging het bed "opmaken". Ze zat op haar knieen, uitdagend met haar kontje naar mij toe. Mijn god wat zag zij er lekker uit. Ik kroop naar haar toe en begon haar rug en billen te zoenen. Ze lachte en ging liggen, waarna wij zoenend aan ons liefdesspel begonnen. Dat zoenen werd al snel TZ. Overigens niet al te wild, wel teder.
Al ras ging ik met mijn tong naar haar borsten en likte haar tepels. Dunya weet dat je dan moet kreunen en dat deed zij dan ook zachtjes. Na dit heuvellandschap ging ik verder naar beneden, waar al een ietswat vochtig poesje op mij wachtte. Ik begon haar dijen te zoenen en te likken waarbij zij haar poesje richting mijn mond duwde. Ondertussen had een hand van haar mijn harde penis al gevonden. Zachtjes begon ze er aan te trekken, terwijl ik haar voorzichtig begon te beffen. Haar poesje werd al snel heel vochtig. Dat ging goed. Ondertussen lagen wij nu beiden op onze zij elkaar oraal te verwennen. Ze begon met mijn penis eerste te zoenen, toen te likken en uiteindelijk mijn eikel te likken om hem langzaam maar zeker in haar mond te laten verdwijnen. Ze pijpt nat en rustig en maakt daarbij zachte smak-geluiden.
Na een minuut of 10 merkte ik dat het op deze manier wel erg snel ging. Ik haalde mijn penis uit haar mond. Dunya liet nog even haar tongetje uit haar mond hangen. Ja, ja, ze weet wel hoe het moet. Ik legde haar op haar rug en ging voor haar zitten om verder te gaan met beffen. Ik stopte ook een vinger in haar poesje en ze begon nu sneller te bewegen. Ze was kletsnat. Met een hand trok ze aan de bovenkant van haar poesje en met de andere hand duwde ze zachtjes mijn hoofd meer in haar poesje. Zachtjes kreunde ze, tot ze mij inees wegduwde. "Ich will nicht kommen". "Euh, wat zegt ze nou weer?".
Wij gingen beiden op onze knieenen tegenover elkaar zitten en begonnen elkaar weer te zoenen, waarbij ze mij aftrok. "Gummy?" "Ja, laten wij dat maar eens doen". Vervolgens gingen wij over op het paringsritueel. 3 tot 4 standjes uitgeprobeerd, wat mij goed beviel. Ik merkte echter dat Dunya dit alles wat plichtmatig onderging, waardoor ik besloot te stoppen om mij klaar te laten trekken.
Toen wij klaar waren was een minuut of 45 gepasseerd. Uit rendementsoogpunt erg leuk voor Dunya, want ze kon mij nu het volle uur rekenen. Het is haar gegund. Ik begon nog even een gesprekje. Ik vertelde haar dat ik haar wel erg knap vond. Waarschijnlijk dacht ze "Oh jee, daar begint er weer een te kwijlen en te slijmen". Ik zei dat het mij in Nederland nog nooit was opgevallen dat Marokaanse meisjes zo knap waren. Ze vertelde mij dat ze niet uit Marokko kwam (wel haar ouders), maar in Duitsland was geboren. Wilde ik echte knappe Marokaanse meisjes zien dan moest ik maar eens naar Marokko gaan. "Samen?" vroeg ik hoopvol, maar dat wilde ze niet begrijpen. Toch vond ik dit wel goede informatie zo vlak voor de verkiezingen. Niets geen Geert Wilders, niets geen Rita Verdonk. Open die grenzen. Laat die knappe Marokaanse dames maar komen. Nederland heet hen welkom. Met dank aan de "melting pot" die GT heet. :freu: :freu: :freu:
Jorah Mormont
4 november 2006, 13:26
:eek:
Toch vond ik dit wel goede informatie zo vlak voor de verkiezingen. Niets geen Geert Wilders, niets geen Rita Verdonk. Open die grenzen. Laat die knappe Marokaanse dames maar komen. Nederland heet hen welkom. Met dank aan de "melting pot" die GT heet. :freu: :freu: :freu:
Tja,:rolleyes: Marokanen zijn familie mensen.. Ik ben het met jou stelling eens, laat die meiden maar komen, maar de kans is groot dat dan ook de hele familie meekomt na verloop van tijd:eek:
BR, Sonny
Ace2
4 november 2006, 15:11
:eek:
Tja,:rolleyes: Marokanen zijn familie mensen.. Ik ben het met jou stelling eens, laat die meiden maar komen, maar de kans is groot dat dan ook de hele familie meekomt na verloop van tijd:eek:
BR, Sonny
Dat wordt dan erg druk op de kamer. Dat was ook weer niet de bedoeling.
Hollandmale
29 april 2007, 04:15
Vervolgens in de loop van de avond nog met de GT-dames Marokkaanse Sunny,..... gesproken.Dat was eergisteren in YY.
Deze Sunny blijkt Dunya uit GT te zijn, die inmiddels al 3 dagen in YY is.
Ze is samen met haar Duitse Latina-vriendin Amira overgekomen uit GT :smile2:.
Hollandmale
4 mei 2007, 09:38
Dat was eergisteren in YY.
Deze Sunny blijkt Dunya uit GT te zijn, die inmiddels al 3 dagen in YY is.
Ze is samen met haar Duitse Latina-vriendin Amira overgekomen uit GT :smile2:.Sunny (Dunya) en Amira zijn inmiddels 'n week in YY, gisteren ook :smile2:.
Volgens bericht vandaag op www.youppie.net was ze gisteren in de Palace onder de naam Sonia (of Sounia) :confused: :confused: :confused:
Kan dat ?
Hollandmale
6 mei 2007, 07:53
Volgens bericht vandaag op www.youppie.net was ze gisteren in de Palace onder de naam Sonia (of Sounia) :confused: :confused: :confused:
Kan dat ?.....want Dunya/Sunny was gisteren niet in YY :nee:.
En haar naam in Palace kan Sunny zijn, zoals in YY.
.....want Dunya/Sunny was gisteren niet in YY :nee:.
En haar naam in Palace kan Sunny zijn, zoals in YY.
Bevestiging : een andere ijsbeer heeft haar vrijdag in The Palace gespot. Ze gebruikt daar blijkbaar de naam Sounia :o
Hollandmale
8 juni 2007, 08:38
Sunny was gisteren in YY, met vriendinnen Amira en Nadine.
Alweer 'n paar dagen terug, ze weet niet hoe lang ze blijft :o.
Rob10
26 september 2007, 00:57
Hallo Koos56,
Ik weet niet of ze echt gestopt is, maar ik heb haar de laatste maanden idd niet meer gezien tijdens mijn wekelijkse bezoekjes aan GT.
Er is nu wel een nieuwe Marokkaanse (Dunya) die erg mooi en sensueel is. Ze is wel anders dan Esme maar wel lief heb ik recent zelf ervaren.
Tot de 26e...
Caligula:cool:
Deze Dunya werkt nu in YY, ze noemt zich geen Dunya maar Sunny of Sonny. Vandaag liep ze topless rond, nog steeds erg mooi. In GT lag ze vaak op de rugleuning of armleunig van de stoelen, nu zit ze in GT vaak op haar knieen in de stoel met dat heerlijke kontje achteruit:D Service op kamer is goed, kreunt lekker mee:rolleyes:
Doc Gynéfou
14 oktober 2007, 23:16
Pour ma première session lors de mon passage du 10 octobre au Yin Yang , j'ai choisi de me faire plaisir en choisissant Sonny, jeune allemande d'origine marocaine, et ce malgré l'absence d'évaluation disponible auprès de mes deux compères du moment, José Beauvit et Laurent74
Je trouve cette fille absolument sublime :luvlove: avec un joli visage un peu typé et encadré par des cheveux longs et bouclés. Son corps est à faire damner un saint, une paire de seins magnifiques avec une belle tenue, elle les exhibe fièrement d'ailleurs en se promenant topless dans l'établissement. Le reste du corps est bien proportionné, son cul est magnifique... Bref, vous l'avez compris, Sonny correspond tout à fait à mes critères de beauté
Une fois en chambre, les choses commencent plutôt mal, Sonny semble pressée et attaque d'emblée une fellation :mad:
En recadrant les choses, je finis par obtenir ce que j'apprécie pour débuter une session, un temps consacré aux préliminaires avec caresses réciproques , ce qu'elle fait plutôt bien, elle se caressera également plusieurs fois...
A noter qu'elle embrasse.
Puis vient le temps de la fellation que je dois reconnaitre être agréable et de bonne facture . Pour info, elle accepte la Fell sans et le CIM (+25 euros).
Puis rapport avec deux positions, là je l'ai trouvé un cran en dessous, simulant manifestement et manquant un peu d'initiative.
Sonny n'a pas été particulièrement GFE, ce que j'affectionne généralement, tout au plus gentille. La discussion a été plutôt limitée, en anglais.
Au total, même si j'ai été un peu déçu par l'ensemble, je dois reconnaitre malgré tout que la prestation reste globalement honorable et que cette fille vaut déjà le détour pour son physique assez exceptionnel :freu:
Note globale: 6,5/10
Physique: 9/10
Fellation: 7,5/10
Rapport: 6/10
15 oktober 2007, 20:18
Pour ma première session lors de mon passage du 10 octobre au Yin Yang , j'ai choisi de me faire plaisir en choisissant Sonny, jeune allemande d'origine marocaine, et ce malgré l'absence d'évaluation disponible auprès de mes deux compères du moment, José Beauvit et Laurent74
Je trouve cette fille absolument sublime :luvlove: avec un joli visage un peu typé et encadré par des cheveux longs et bouclés. Son corps est à faire damner un saint, une paire de seins magnifiques avec une belle tenue, elle les exhibe fièrement d'ailleurs en se promenant topless dans l'établissement. Le reste du corps est bien proportionné, son cul est magnifique... Bref, vous l'avez compris, Sonny correspond tout à fait à mes critères de beauté
Une fois en chambre, les choses commencent plutôt mal, Sonny semble pressée et attaque d'emblée une fellation :mad:
En recadrant les choses, je finis par obtenir ce que j'apprécie pour débuter une session, un temps consacré aux préliminaires avec caresses réciproques , ce qu'elle fait plutôt bien, elle se caressera également plusieurs fois...
A noter qu'elle embrasse.
Puis vient le temps de la fellation que je dois reconnaitre être agréable et de bonne facture . Pour info, elle accepte la Fell sans et le CIM (+25 euros).
Puis rapport avec deux positions, là je l'ai trouvé un cran en dessous, simulant manifestement et manquant un peu d'initiative.
Sonny n'a pas été particulièrement GFE, ce que j'affectionne généralement, tout au plus gentille. La discussion a été plutôt limitée, en anglais.
Au total, même si j'ai été un peu déçu par l'ensemble, je dois reconnaitre malgré tout que la prestation reste globalement honorable et que cette fille vaut déjà le détour pour son physique assez exceptionnel :freu:
Note globale: 6,5/10
Physique: 9/10
Fellation: 7,5/10
Rapport: 6/10
Willem2
15 oktober 2007, 21:06
Ik versta er niets van
Je hoeft het ook niet te verstaan, je moet het lezen ;):D
ilovethaigirls
10 januari 2008, 09:06
Was gisteren in GT, samen met haar vriendinnetje Amira.
Ace2
10 januari 2008, 19:40
Was gisteren in GT, samen met haar vriendinnetje Amira.
Is Amira niet haar zusje?
ilovethaigirls
10 januari 2008, 20:02
Ik hoorde ook vertellen dat Amira haar zusje is, en ik heb het ook aan Amira gevraagd, die dit beaamde.
Maar hoe pas je dit in elkaar ?
Amira:
Columbiaanse vader en Italiaanse moeder Rplover spreekt dan weer over een Marokkaanse moeder
Sonny/Dunya:
Marokkaanse
Hollandmale spreekt ook over "vriendin"........
Hoe het juist zit, zullen we wel nooit weten zeker.
Van mij mogen ze gerust in GT blijven want ze zijn beiden een lust voor het oog. Amira heb ik nu al een keertje gehad, volgende keer zeker eens Dunya !
Ace2
10 januari 2008, 21:26
Ik hoorde ook vertellen dat Amira haar zusje is, en ik heb het ook aan Amira gevraagd, die dit beaamde.
Maar hoe pas je dit in elkaar ?
Amira:
Columbiaanse vader en Italiaanse moeder Rplover spreekt dan weer over een Marokkaanse moeder
Sonny/Dunya:
Marokkaanse
Hollandmale spreekt ook over "vriendin"........
Hoe het juist zit, zullen we wel nooit weten zeker.
Van mij mogen ze gerust in GT blijven want ze zijn beiden een lust voor het oog. Amira heb ik nu al een keertje gehad, volgende keer zeker eens Dunya !
Zolang ik Dunya en Amira (voornamelijk in GT) ken zijn ze nagenoeg onafscheidelijk. Dunya heeft mij meermalen gezegd dat Amira haar zus is. Gisteren waren haar letterlijke woorden: "Kennst du meine schwester noch. Du bist vohehr auch mit meine schwester nach zimmer gewesen.". Ze wees daarbij naar Amira die gelijk op ons kwam aflopen en mij een zoen gaf, waarop ze tegen mij zei: "Du hast meine schwester wieder gefunden." (doelend op Dunya).
Ace2
12 januari 2008, 12:25
.........Tijdens mijn strooptocht kon ik niet echt een keus maken en ik kwam weer uit bij Dunya. Ondanks dat ik een jaar geleden toch regelmatig met haar naar de kamer ben geweest, gaf ze geen enkel teken van herkenning. Ik bedacht mij of ik nog even moest wachten of op Dunya moest aflopen of Thaise Anny maar eens moest benaderen. Deze laatste zag ik echter met een ijsbeer de bar uitstappen. Ik draaide mij om en keek recht in het gezicht van Dunya. “Hi, wie geht es dir? Kennst du nir noch? Soll ich ein schlussel hohlen ?” Met mir ging het uiteraard goed. Ik vroeg haar waarom ze weer terug was gekomen. Volgens haar werd het te rustig in YY. Verbaast keek ik haar aan: “Bist du nicht fur mich zurick gekommen? “ “Auch, willst du spass machen?” Ik wist dat Dunya nog niet gegeten had (ze bleek wat buitenshuis te hebben besteld). Ik veronderstelde dat als ik met haar naar de kamer zou gaan, ik snel zou worden afgewerkt. Maar ze zag er zo mooi uit. Het zou een prettige manier van snel afwerken worden, dat wist ik zeker.
Gearmd gingen wij naar buiten om een tuinhuisje te betreden. Dunya hield er de vaart in op weg naar het tuinhuisje. “Wass laufst du schnell? » riep ik. Ik kreeg echter geen antwoord. Of ze had het koud of ze wilde haast maken. “Kannst du auch nicht warten spass mit mir zu machen?” probeerde ik nogmaals. Ik kreeg wederom geen (bevestigende) reactie.
Op de kamer aangekomen werd het laken over het bed gedaan. Omdat alles in GT toch een toneelspel is liet ik mij van mijn beste kant zien en hielp ik mee. Dunya ging op het bed liggen en dat beeld was voor mij al genoeg om een harde erectie te krijgen. Ze moest glimlachen toen ze mij in mijn nakie zag staan. “Du hast ein sehr schone korpe” zei ik zonder maar een woord te liegen. Dunya glimlachte alleen bevestigend. “Dass horst du oft von alle manner” zei ik. Wederom knikte Dunya bevestigend. Ik was gewoon man/idioot nummer 100 die dat zei.
Nu ging ik ook het bed op en vroeg haar nogmaals of het dus minder druk in YY was geworden. “Dass ist nicht gut fur deine business.” zei ik. “Stimmt, ich brauche eine fabriek.” reageerde Dunya. “Eine fabriek mit manner.” zei ik beamend. “Stimmt” zei Dunya lachend en ze begon mij te zoenen. OK, toegegeven: Dunya is zakelijk en professioneel, maar zoenen kan ze echt als de beste. Ik smold gewoon onder haar zoenen. Ze behoort toch echt tot de beste zoeners van GT (tip1). Na het zoenen ging ze langzaam naar mijn penis die ze geleidelijk in haar mond liet verdwijnen. Tijdens dit (natte) pijpen was alles goed in de spiegel te zien. Daar zorgde Dunya wel voor, die zelf ook mee aan het kijken was. Ze nam niet mijn hele penis in haar mond, zodat het allemaal er wat imposanter er uit zag dan het in werkelijkheid was. Naast het zoenen kan Dunya ook uitstekend pijpen (tip2). Wederom een tien met een griffel.
Tijdens het pijpen besloot ik haar borsten te zoenen en langzaam al kussend naar beneden te gaan. Hierbij gingen mijn vingers mijn mond voor (ik heb ergens gelezen dat dat zo hoort). Eenmaal aangekomen bij haar poesje beroerde mijn vingers haar klitje. Tot mijn verbazing was haar poesje redelijk nat. Mijn tong deed de rest. Ik ging voor haar liggen en ging haar hartstortelijk beffen waarbij zij kletsnat werd. Ze zuchtte en kreunde zachtjes en pakte met haar handen mijn handen vast. Ze gaf de indruk alsof ze ervan genoot. Maar zoals gezegd: in GT is niets wat het lijkt.
Uiteindelijk werd “ein gummi” gepakt en om mijn penis gedaan. Een minuut of tien probeerde wij allerlei standjes uit, waarbij het mijn grootste prestatie/bezigheid was om niet klaar te komen. Uiteindelijk kon ik het niet meer houden en deed ik het condoom af. Verschikt keek Dunya mij aan. “Wass machst du?” vroeg ze in lichte paniek. “Ich will ein FT, machst du dass nicht mehr?” Glimlachend keek ze mij aan en zette haar om mond om mijn penis, terwijl haar handjes zachtjes aan mijn penis rukten. Mijn eerste zaadlozing was een feit. Dunya liet wel een gedeelte uit haar mond druipen. Verontschuldigend zei ze: “es war zu viel.” , onderwijl ze op haar tong en in haar mond nog een flinke hoeveelheid sperma had zitten. Ze liet mijn sperma over haar tong rollen en liet het weer langzaam in haar mond vallen, waarna ze een tissue pakte.
Dunya had geen tijd voor een gesprekje, gezien het feit dat ze gelijk haar schoenen weer aan deed. Na 20 minuten stond ik weer buiten. Zoals verwacht was ik snel afgewerkt, maar het was een heerlijke manier van snel afwerken. Het zal zeker niet de laatste keer zijn.
In de bar zei Dunya: “Kennst du meine schwester Amira noch? Vohehr bist du auch mit meine schwester nach zimmer gegangen. Da ist sie.” Amira kwam op ons af en liet blijken mij nog te herkennen. Ze gaf mij een zoen en zei: “Ah, du hast meine schwester gefunden.” Ik wilde nog wat zeggen, maar Dunya was al weer doorgelopen. Er moest worden betaald en snel ook..........
harry
7 maart 2008, 13:26
Tsja ..open grenzen...ze is weer terug in YY. Direkt na binnenkomst en na mijn eerste biertje te hebben besteld kwam dit heerlijke ding naast me staan. En zoals gewoonlijk in een club moet bij mij eerst de druk van de ketel en bij het aanschouwen van haar prachtige koppie, zalige lippen en superstrakke kontje kwam het stoom al bijna uit m'n oren :dance[1]: , dus mezelf maar het plezier gedaan m'n eerste sessie van de dag met haar door te brengen. Ze heeft inmiddels blond haar en daardoor lijkt ze verdacht veel op de echte Shakira.....:luvlove: Ze heeft alles onder de knie :cool: en geniet volgens mij enorm van haar eigen beeld in de spiegel terwijl ze van achter genomen wordt :fuck:!!! Weinig after-sales en direkt jagen op de volgende was voor mij het enige minpuntje, maar ja....die meiden zijn er tenslotte om eurootjes te verdienen nietwaar ?? :wink:
jeroen
13 juni 2008, 11:35
Kan iemand mij vertellen waar deze 2 marokkaanse zusterlijke schoonheden zijn gebleven?
Heb al tijden geen recensies meer gezien en weet alleen via Amira dat ze in de maand april op vakantie zijn geweest naar Egypte.
Wie weet waar deze 2 te vinden zijn want ik zit op hete kolen!!!
jeroen
26 juni 2008, 13:55
Zijn ze van de aardbodem verdwenen?
Zijn ze van de aardbodem verdwenen?
Sunny was vandaag in YY
Moeke1
3 juli 2008, 18:56
Eindelijk Sunny nog eens op de kamer gehad. ik was haar eerste vandaag en ze had er duidelijk zin in. Lekker TZ, vingeren en beffen, PZC, NMC in meerdere standjes, en met een behoorlijk GFE gevoel :D terug van de kamer gekomen.
jeroen
3 juli 2008, 19:06
had ze haar zusje ook bij?
hoop dat ze een tijdje weer op dezelfde plaats blijven want het zijn me toch allemaal een stelletje pendelaars bij mekaar
jeroen
3 juli 2008, 19:11
Ben blij dat ze weer boven water is, was ze vandaag aanwezig met haar zus Amira?
Mensen even voor de duidelijkheid, dit zijn allebei 100% Marokkaanse dames met dezelfde marokkkaanse vader en marokkaanse moeder
Ik heb deze inside information uit de betrouwbaarste bron die er in deze is!
Moeke1
3 juli 2008, 19:12
Neen , haar zusje Amira was er niet bij. Wel een vriendinnetje die ik niet ken, een heel kleintje.
Moeke1
3 juli 2008, 19:15
Mensen even voor de duidelijkheid, dit zijn allebei 100% Marokkaanse dames met dezelfde marokkkaanse vader en marokkaanse moeder
Ik heb deze inside information uit de betrouwbaarste bron die er in deze is!
Dan is ze in alle geval het mooiste pure Marokkaanse meisje dat ik ken. :smile:
Amira zal er (vermoedelijk) een tijdje niet meer bij zijn.
Volgens bepaalde dames heeft ze met haar vriendje aan gezinsuitbreiding gedaan
Neen , haar zusje Amira was er niet bij. Wel een vriendinnetje die ik niet ken, een heel kleintje.
jeroen
4 juli 2008, 17:30
Ze is inderdaad beeldschoon en eigelijk is het zonde dat ze zich in deze omgeving bevind
Maar ach, dan hebben wij als ijsberen ook iets he!
seksenfun
6 juli 2008, 02:48
Vandaag behoorde ze weer tot de YY-damescrew ;). Echter steeds druk bezet, net als andere (nieuwe) toppertjes.
jeroen
8 juli 2008, 13:03
Oh dan zal ik deze week toch weer eens een keer langs moeten gaan want deze topper heb ik al een half jaar niet mogen ontmoeten
Moeke1
1 augustus 2008, 18:47
Vandaag was ze er weer, en ze had er zin in :cool:
jan de ijsman
3 november 2009, 13:06
hoi iemand die weet of deze topper nog ergens werkzaam is ?
ijsbeer11
3 november 2009, 13:31
Er wordt hard aan gewerkt Jan al maanden maar tot op heden nog geen spoor
ijsbeer11
15 december 2009, 16:59
Laatste informatie is dat Sunny en haar zus Amira niet meer echt actief zijn in het vak.
Heb Amira kort geleden gesproken en ze zei dat ze heel sporadisch nog een paar dagen in Zurich werkten maar nu inmiddels sinds april niet meer..
Maarja, als de euros dalijk op zijn en de dames geen zin hebben om voor 1200 per maand in de winkel te staan zullen ze vast wel weer ergens opduiken :thefinger:
IJSBEER 11
ijsbeer11
17 september 2010, 17:03
Iemand deze dame, eigelijk vooral haar zus nog gespot??
Even ter herinnering.. ze werkten eerst in GT en daarna in YY
Zijn 2 marokkaanse zusjes
ijsbeer11
28 september 2010, 00:04
Echt niemand???????? :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
SFL
18 oktober 2010, 12:10
Echt niemand???????? :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Je bent een doorbijtertje, YB11!
Nog steeds aan het opzoeken?
Ik heb meer middelen voor handen dan jou om iemand terug te vinden en ook ik raak haar niet meer op het spoor. Waarschijnlijk waren hun echte namen ook gelogen. Je weet dat ik er zelfs voor naar Zurich gegaan ben, terwijl jullie zo zeker waren dat ze daar nog was.
Laten we ons erbij neerleggen: Shakira is niet meer. Net zoals de zangeres/buikdanseres haar wilde haren niet meer heeft en steeds meer en meer een Amerikaanse look aanneemt! Koester de herinnering en bedenk dat het toch nooit meer zo goed zou zijn als die eerste keer met haar!
Het was een fenomenale ervaring met die moordgriet, maar er zijn andere toppertjes genoeg. Als ik ooit nog eens de kans krijg om in Moskou te komen, dan moet je maar eens mee. Daar zal ik jou eens op een escort zetten waarvan je zal oodelen dat onze Shakira nog niet eens op schouderhoogte van haar mag komen.
De zusjes waren vooral PSE en er viel niet veel GFE bij hen te zoeken.
Neem nu in Duitsland Eleni of Claudia, die kunnen zowel PSE als GFE aan en vooral Eleni komt dicht in de buurt van Shakira.
Wil je enkel PSE, dan zijn er nog Nina, Anna en Paula indien we die ooit nog te zien krijgen. Zelfs nog veel meer, beste vriend!
Het verleden is het verleden, simpelweg om er met een grijns en een goede herinnering te kunnen op terugkijken.
SFL heeft Shakira al lang vergeten en losgelaten! Niettegenstaande dat hij haar terug zou wippen wanneer hij ze toevallig nog eens ergens tegenkomt.
Ciao
Naam : Safira
Haarkleur/-lengte : half lang krullend
Lengte dame : 1.60 m
Postuur/Cupmaat : c-cup, slank, super lijfje , gebruind, knap, lijkt een beetje op Keisha
Nationaliteit/Taal : Marokaans / Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : Tatoo
Service : TZ , beffen, NMC, PZC,
Bijzonderheden : Heeft voorheen (2006/2007) ook in GT gewerkt als Dunya.
Dus niet deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26316-Dunja-%28duits%29
ilovethaigirls
16 juli 2011, 00:32
Neen big dat is een andere. Safira (ex-Dunya) heeft vroeger ook nog in YY, Globe en nog vele andere clubs gewerkt. Sommigen onder jullie zullen ook haar zusje Amira nog wel kennen. Deze laatste zit ondertussen niet meer in het vak.
Neen big dat is een andere. Safira (ex-Dunya) heeft vroeger ook nog in YY, Globe en nog vele andere clubs gewerkt. Sommigen onder jullie zullen ook haar zusje Amira nog wel kennen. Deze laatste zit ondertussen niet meer in het vak.
Yep die bedoel ik ook, een vrij bekende dame die ook in YY zat. Moet een topic van zijn weet ik zeker. Kwestie van de juiste spelling, vind het zo wel!
Gevonden denk ik:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?251-Dunya-%28-Esmee-GT-%29&highlight=dunya
en dit is haar zus (?):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3602-Zwitserland-Z%FCrich-Globe-Amira-ex-Gt-YY&highlight=amira
ilovethaigirls
16 juli 2011, 06:45
De zus heb je al big, maar die mag dus definitief naar het archief (tot grote spijt van SFL en Ijsbeer11).
Deze Dunya van Livinig Room is nog een andere, is niet Safira (ex-Dunya)
Hier is ze dan:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9101-Sunny-(-Dunya-GT-)&highlight=dunya
Yep die bedoel ik ook, een vrij bekende dame die ook in YY zat. Moet een topic van zijn weet ik zeker. Kwestie van de juiste spelling, vind het zo wel!
Gevonden denk ik:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?251-Dunya-%28-Esmee-GT-%29&highlight=dunya
en dit is haar zus (?):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3602-Zwitserland-Z%FCrich-Globe-Amira-ex-Gt-YY&highlight=amira
Naam : Safira
Bijzonderheden : Heeft voorheen (2006/2007) ook in GT gewerkt als Dunya.
Kosten bedragen 50 euro per half uur.
...............................Lachend liep ik verder tot ik tegen Safira aan liep. Glimlachend keek ze mij aan en met haar ietswat schorre stemmetje zei ze liefjes: “kommst du fur mich?” “naturlich” antwoordde ik haar, waarna ze achter de balie voor een sleutel verdween.
Gezien het vroege uur waren er nog geen wachttijden en snel vertrokken wij naar een grote kamer. Gezamenlijk, zoals wij in het verleden zo vaak hadden gedaan, legden wij het laken op het bed. Daarna vleiden wij ons zelf op het bed en zoende ze mij hartstochtelijk. Eigenlijk was ik vergeten hoe ze zoende en toen wij eenmaal bezig waren vroeg ik mij af hoe ik dat had kunnen vergeten. Safira zoende vol overgave en mijn hele lijf, vooral mijn onderlichaam, stond strak. Ze draaide zich op haar rug, spreidde haar benen en trok mij op zich en zoende nog intensiever als even daarvoor. Ondertussen stootte ze heel geraffineerd met haar onderlichaam. Het leek alsof ik in een wervelwind terecht was gekomen. Ik ontworstelde mij aan haar greep en legde haar op haar buik. Ik keek naar haar mooie, slanke, zachte lichaam dat ooit werd omschreven als super mooi, zelfs als het licht aan is.
Ik ging boven haar zitten en kneedde haar hals en schouders, waarna ze zuchtte. Ik masseerde wat door en fluisterde in haar oortjes: “einfach nicht wahr? Du soll nur “oeh ah oeh” sagen” waarna Safira kreunde: “oeh, ah, oeh” Ik schoot in de lach en Safira vroeg: “willst du wirklich dass ich dass sage?” Ik vervolgde mijn massage en ik liet geen plekje onbenut van dat heerlijke lijfje. Safira sloot haar ogen en ik hoorde alleen nog wat zacht gezucht. Ik kneedde haar benen en billen, wat op zich al een genot was. Ik voelde voorzichtig aan haar poesje en wreef een beetje. Het voelde week aan, maar nog niet nat. Daarna draaide ik haar om en masseerde haar buik en borsten. Ineens trok ze mij op haar en zoende mij gulzig. Dat duurde eventjes en ik liet mij afzakken naar haar onderlichaam dat ik begon te likken. Ik duwde tegen haar poesje dat zich gemakkelijke opende voor mijn vinger. Ik vingerde haar eventjes om vervolgens heel zachtjes en voorzichtig te gaan beffen. Het kutvocht stroomde al snel in grote hoeveelheden uit haar poesje en ik vroeg mij af hoe ze dat nou kon toneelspelen. Tijdens het beffen vingerde ik haar en na een poosje duwde ik mijn natte vinger tegen haar aarsje. Ik had verwacht dat ze haar billen zou wegtrekken maar niets was minder waar. In plaats van weg trekken duwde ze juist haar billen naar voren zodat mijn vingers in haar aarsje gleden. Dat ging niet al te soepel, waardoor ik besloot niet door te duwen. Zo gingen wij een tijdje door. Na een paar minuten trok ze mijn vinger uit haar aarsje om hem 5 minuten later er weer in te duwen. Ze duwde mijn gezicht op een gegeven moment weg en legde haar vinger op de zijkant van haar kutje als teken waar ik mij op moest concentreren. Dat deed ik en het werd een natte bedoeling. Op een gegeven moment trok ze mij naar boven en zoende uitbundig, terwijl ze met haar onderlichaam ritmisch bleef stoten. Na een minuut liet ik mij weer naar beneden zakken en vervolgde mijn gebef. Safira kreunde en kierde: “du bleibst immer gut” . Ze had haar handen om haar borsten, maar nu legde ze die op mijn hoofde en begon mijn mond te neuken.
Wij waren ondertussen al een half uur bezig en het werd tijd om wat meer fysiek te werk te gaan. Ik rolde een condoom om mijn penis en ging op haar liggen. Mijn penis ging zonder moeite in haar zeiknatte kutje en ik stootte voorzichtig in en uit haar. Ze pakte mij stevig vast en stootte door en door. Het werd steeds wilder. Safira kreunde lief en dat ze heel goed. Niet te gemaakt en ook niet te afstandelijk, net alsof ze er ook zelf van genoot. Ruw pakte ze mijn gezicht en zoende wederom hartstochtelijk, waardoor ik het niet meer kon houden. Ik stootte nog 1x diep in haar en kwam klaar. Terwijl ik klaar kwam kronkelde ze met haar poesje tegen mijn penis aan die op een heerlijke wijze werd leeg gemolken.
Na deze vrijpartij lagen wij uitgeput hijgend in elkaars armen. Wij haalden wat oude herinneringen op om vervolgens afscheid van elkaar te nemen. Herhalingsgevaar ligt boven de 100%....................................
London Traveller
26 augustus 2011, 10:01
This very pretty girl was the highlight of my trip to GT yesterday. I saw her for two hours, one before and one after the BBQ. She gave a good GFE with french kissing and became very wet with DATY. She is very pretty and the eye-contact was excellent. Unfortunately conversation was limited due to my lack of German and her limited English. I had asked her to join me for dinner and although she said that she would, she stayed indoors and I had to go and look for her - when I found her inside she said that she was waiting for me ... she was happy enough to go to the room again and worked hard when she was there. I liked her a lot :)
ijsbeer11
26 augustus 2011, 11:38
Godnondeju dat ik dit nog eens mocht meemaken.... Snel weer naar de GT, haar neuken en daarna vragen hoe het met haar zus is!
Ga je mee SFL?
ilovethaigirls
26 augustus 2011, 12:13
Godnondeju dat ik dit nog eens mocht meemaken.... Snel weer naar de GT, haar neuken en daarna vragen hoe het met haar zus is!
Ga je mee SFL?
De zus heb je al big, maar die mag dus definitief naar het archief (tot grote spijt van SFL en Ijsbeer11).
Lees mijn posting hierboven ijsbeer11 en dan weet je het antwoord al :)
seqoya
26 augustus 2011, 14:57
damnzz die was er woensdag niet ! echt lekker ding @!!
ijsbeer11
6 september 2011, 18:52
Weet iemand op welke dagen ze meestal werkt?
crack127
6 september 2011, 19:15
Ze werkt altijd op donderdag en zaterdag.
jan de ijsman
26 november 2011, 15:38
iemand die weet of de dame nog actief is ?
ilovethaigirls
27 november 2011, 10:00
Is nog actief maar vraag nou niet wanneer ze er is, want dat weet alleen zij zelf
saunajunk
27 november 2011, 18:20
ze werkt ook nog in een andere club
ijsbeer11
13 december 2011, 15:11
Dit is toch niet het zusje van amira???
Als dat zo is fiets ik nog naar bruggen dit jaar
Ace2
13 december 2011, 21:40
Dit is toch niet het zusje van amira???
Als dat zo is fiets ik nog naar bruggen dit jaar
Dat heb jij goed gezien en ja, ik zou maar snel op de fiets stappen.
ijsbeer11
15 december 2011, 09:38
Allememaggies... Mijn Roemeense zou zeggen: "You sleep in your shoes"
Even mijn banden oppompen en mijn dynamo erop schroeven dan kan ik gaan
Van Dattum
8 juli 2012, 21:29
Gisteren goede sessie gehad met deze Safira/Zafira.
Leuk meisje met uitstekende service. En een heel prettig lichaam. Ze zag er lekker zongebruind uit en kwam erg relaxed over.
Naast goede sex is het ook nog iemand om een prettige conversatie mee te voeren. En ze spreekt zelfs een beetje Nederlands...
ilovethaigirls
12 april 2014, 10:20
Was gisteren weer in da house.
Ziet er nog steeds erg lekker uit en volgens een van mijn vrienden is haar service nog steeds uitmuntend.