PDA

Volledige versie bekijken : Ania (russian - blonde - 40+)



nwu
10 december 2007, 18:45
Lovely mature russian woman.

40+ years old
blonde, short hair
1M65
superb body
small breast

Quite new in the bizz, good BBJ and excellent sex with deep deep fucking.

Hope to see her again soon.

Women Lover
10 december 2007, 19:48
hmm, doet me denken aan ruim een maand geleden.

Eerst ondeugend oogcontact zoals Ania alleen maar kan. Niet meteen op ingegaan en haar rustig verder laten eten, maar ze bleef ondeugend kijken vanachter haar bordje. Tijdens het eten stoor ik geen onbekende dames, maar ze vroeg er zelf gewoon om. Als een magneet zochten die ogen mij telkens weer op. tja, wie ben ik dan om ze af te wijzen? Als ogen iets hebben doet leeftijd en/of uiterlijk er soms helemaal niet meer toe. Ik had eigenlijk al besloten, maar probeer dat niet teveel te laten blijken. Ondertussen zat ze ook bij te praten met een collega landgenoot, die natuurlijk doorhad wat er gebeurde en er ook wel plezier in had. Een erg mooie en vriendelijke landgenoot van Ania bleek wel uit het gesprek wat er volgde tussen ons drieen. Omdat ik Ania haar vriendin ook betrok in het gesprek dacht Ania al snel dat ik meer geintresseert was in haar vriendin. Uiteraard kwam na een gezellig gesprekje de kamer te sprake. Met z'n drieen was hun doel, lekker gezellig. Gezellige meiden waren het inderdaad, maar er moet bij mij echt veel meer gebeuren wil ik ooit nog met 2 dames tegelijk in bed duiken. Terwijl ik dat uitlegde zag ik dat de vriendin van Ania al wist hoe de zaak ervoor stond, maar ze had er evengoed plezier in omdat Ania dat helemaal niet in de gaten had. Onervaren en ervaren tegelijk:freu: Na een paar minuten van woordspelletjes en dubbele zinnen, moest haar vriendin haar glimlachend overtuigen dat ze echt beet had:love2: Er volgde een heerlijke zoen en samen zijn we richting whirlpool vertrokken(Ik heb haar daarna nooit meer in de whirlpool gezien dus zou me niet verbazen als dat eenmalig was) en daarna naar de kamer. Ervaring had ze zeker, maar onervaren was ze eigenlijk ook wel. Heerlijk en als we elkaar zien is er altijd nog die glimlach:D

1 van de vele dingen die afgelopen jaar in LR gebeurt zijn. Ontelbare en allemaal onvergelijkbare ervaringen. Na het lezen van dit kleine berichtje kwam bij mij een beetje schrijversmotivatie boven. Misschien komt er deze maand nog wel meer bovenen drijven. ;)

Ze was ongetwijfeld de oudste dame waarmee ik dit jaar door het bed gerold ben. Misschien zelfs wel de oudste dame ooit, maar in vele opzichten niets van gemerkt:freu: