PDA

Volledige versie bekijken : Zuid Korea



Jorah Mormont
15 december 2007, 12:42
http://www.sfgate.com/cgi-bin/object/article?o=0&f=/c/a/2006/10/06/MNGR1LGUQ41.DTL

Sonny:wink:

Jansen
17 december 2007, 21:27
Deze foto's zijn vrij recent,

Ik zag namelijk Sony hier ook voorbij lopen met zijn:

Kim uit Seoel. 22 jaar cup AA doet alleen PMRC (pijpen met reuzen condoom tot aan middel ) :thefinger

Gustomass
21 september 2008, 04:09
Momenteel verblijft Gustomass "ergens" in het zuidoosten van Zuid-Korea.
Hemelsbreed niet eens zo ver van het Japanse Nagasaki en Hiroshima, maar zwemmend toch een hele klus. Zeker voor een ijsbeer.
Het water is gewoon te warm vor een ijsbeer. Vandaar.:cool:

Het is hier lekker wandelen, goed temperatuurtje, mooie natuur en best mooie dames om te zien.
Maar, daar hebben jullie en eigenlijk ook Gustomass natuurlijk niet voldoende aan. Kijken, kijken en niet kopen(=neuken) roepen de dames elders op de wereld, als je vaker langsloopt en maar niet in hun relaxkamertje wilt binnentreden...
Hoe anders is het alhier.
Om de hoek bij het hotel, het grootste in de stad, een straatje met etablissementen waar dames van plezier zitten te wachten. De deur staat wagenwijd open, op een lange hoekbank zitten zo'n 4 tot 6 dames als in een etalage te pronken. Allemaal in een zelfde uniform pakje( het blijft Korea nietwaar?), best mooi pakje gestoken. Elke club voert een ander tenue. Ziet er mooi uit, maar voor wie is het eigenlijk bedoeld.?? Al gauw werd me duidelijk dat ze Aziatische wandelaars snel aanklampten, ééntje staat op van de bank en komt naar buiten. Ook werd me al gauw duidelijk dat blanke wandelaars volledig genegeerd werden. Aandacht kregen wij niet en aanspreken is er al helemaal niet bij. Gustomass lieten ze ook lopen, niet wetende wat ze missen natuurlijk..:cool:
Nog maar een rondje over de boulevard gelopen en toch nog eens proberen. Misschien is nu de drempelvrees een beetje over, bij de dames dan... Nee hoor, nog steeds hetzelfde. Toen maar besloten om actief op hen af te stappen, iets wat wij als wandelaars niet gewend zijn te moeten doen, toch.. Meestal komen de dames al naar ons toe... Bij het proberen één voet over de drempel te zetten, kwam er al een Koreaans nee uit het mondje en uit de handgebaren van de teamleader. Nee, geen chear-leader in dit geval. Heb maar niet geprobeerd aan te houden, want Engels spreekt hier haast niemand. En mijn Koreaans..ik denk dat ik maar eens ga oefenen bij Mahée in Babylon, want hier wordt het niks.
Mijn begeleiders wisten de volgende dag "ook niet" waarom ze zo reageerden. "misschien omdat ze je niet kunnen verstaan of zo...??" Afijn, ik heb het er maar bij gelaten. Of blanken, die wellicht allemaal als Amerikanen worden aangezien taboe zijn, blijkbaar. Waarom?? Het zal wel diep zitten. Wat me wel opvalt in de sauna is dat de Koreaansa man vaak heel klein geschapen is.. Zouden deze dames van plezier bang zijn voor westerse maten?? Het zou zo maar kunnen..Dan is het maar goed dat Gusto niet in bed is beland met zo een Koreaanse, want een meisje pijn doen zou het laatste zijn wat hem wil overkomen.;)

" stap vanavond gerust nog een Karaoke-bar binnen" adviseerde me onze secretaresse...
Gelukkig hadden mijn begeleiders hier daaromtrent al wel een opvallend duidelijk beeld van geschetst. Hoe anders kan Karaoke worden ingevuld. "Here in Korea, Karaoke has been developped " heeft zich geevolueerd, zei hij lachend.
Ga je n Karaoke bar binnen, hoef je niet te kunnen zingen. Daar kom je niet voor. Je kiest een meisje uit de bar, gaat voor 50 dollar een uurtje apart om gezellig te praten en wat te smoezelen. De drankjes komen er nog bij. Wil je daarna meer, wil je daarna sex met haar, dan kan dat voor 100 dollar voor een uurtje of voor 200 tot 250 dollar voor de hele nacht.
Over de precieze prijzen wilden ze geen uitspraak doen, want formeel wisten ze dat natuurlijk niet.;)

Kortom, het is allemaal héél anders als in Nederland en Duitsland.
Het mooie van dit soort bezoeken in Verweggiestan is, dat je telkens weer met de neus op de feiten gedrukt wordt. Maar dan nu in de positieve zin.

Wij, in het algemeen verwende tot zéér verwende ijsbeertjes, wij beseffen maar amper in wat voor een paradijselijke omgeving wij wonen. Dicht bij het NRW-gebiet met al die clubs, met al dat lekkers. Alles onder handbereik

Met deze troostende gedachte zet Gustomass zijn vizier op zijn terugkeer in dit paradijselijke gebied als zijn vliegtuig al laag scherend over Living Room aankondig dat "Gustomass bald wieder kommt" .

Nu eerst even een heerlijke massage in het hotel gaan nemen. Ben er aan toe om al mijn stijve spieren, nou op één na dan( is dat wel spierweefsel trouwens??),weer eens lekker los te laten masseren. Want dat kunnen ze hier in Korea zeker, masseren doen ze als de beste..... Het is dan wel zonder Happy Ending, maar eigenlijk is de hele behandeling al een Happy Experience.:freu:
Zo heeft iedere dame toch haar sterke punten en ben je toch een Happy Man als je daar je plezier en genot uit weet te halen. Oftewel "zo ge ut makt, zo hedde ge ut". Ik bespaar jullie even de Koreaanse vertaling.;)


Gustomass die de ver(k)wikkelingen op het Ijsberenforumfront en van de ijsberen in de clubs en van de ijsberen fel schrijvend op hun laptoppie met interesse blijft volgen.

Bis Bald, See you soon,

Gustomass.

Gustomass
29 september 2008, 22:02
Vraag maar aan de vrouwtjes dat de lengte er echt wel toe doet. ;)

Aan welke vrouwtjes Ace2??
Gusto kan zich zo voorstellen welke vrouwtjes jij bedoelt.
Gusto heeft in een , later nader te noemen aziatisch land meegemaakt dat lengte er wel degelijk toe doet...
Alle westerse mannen worden in Zuid Korea over één kam geschoren. Loop je een red light straatje binnen, waar de dames letterlijk met de beentjes buiten hangen, loop je daar binnen, dan trekken de dames hun beentjes in en gaan naar binnen... Ook bij andere westes uitziende heren in aantocht overigens.
Kun je nagaan, hebben ze Gusto junior nog niet eens van dichtbij gezien...
Nee, die Koraanse mannen hebben wel zo een kleine, dat kun je je amper voorstellen. Hoe dat daarmee moet... ik nie weten nie.
Schijnt zo te zijn dat Koreaanse dames, ook de dvp's niet berekend zijn op ons formaat.
Ben al best menig straatje op des heren wereld binnengelopen, maar nog nergens meegemaakt dat ze mijn geld niet wilden voor een potje gewoon op en neer...

Kortom Ace 2, je hebt, wederom gelijk.
Vraag maar aan de vrouwtjes of lengte er toe doet....

Gustomass die weer blij is dat gisteren bij Jenny's de deuren niet dicht gingen en de dames bang waren voor zijn en Junior's verschijning. Enkelen konden zich amper houden.....:cool:.
Nee, heren beren, wij leven in een paradijsje....

Gustomass die na al die Koreaanse spleetjes weer blij was met het spleetje van Bibi, Jolanda en Jessica.....

Ennuh, zij bibberden wel...maar niet van angst...

Muchas gracias dames...

Gustomass.

Jorah Mormont
29 september 2008, 22:56
Ik ben de afgelopen jaren ook een paar keer in Zuid-Korea geweest. Ik had precies hetzefde wat GM hierboven beschreef. In Seoul heb je een straat met veel massagesalons. Stuk voor stuk lieten ze me niet binnen. Ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom. Ik ben wel een keer door een zakenrelatie meegenomen naar een klein dorpje iets noordelijk van Seoul, dicht bij de DM-zone met Noord-Korea. Het was een after party na een avondje Karaoke-bar. Hier trof ik een ware ramenbuurt aan zoals wij kennen. Gezien de heren een dame voor me hadden geregeld, kon ik dan eindelijk:fuck:. Gezien ik eigenlijk helemaal niet op Aziatisch val, bleef het uiteindelijk een nogal platonisch geheel. Waardeloos dus.

In ieder geval staat Zuid-Korea mij bekend als een anti-ijsberen land. De laatste keer dat ik er was heb ik gewoon aan geheel onthouding gedaan en het zaad mooi opgespaard voor een sauna-club in Duitsland:freu:

@ Gustomass

Houdt deze draailampen in de gaten. Zogenaamde Koreaanse Kapper. Meestal vind je daar wel iets voor een goede massage;)
http://imgs.sfgate.com/c/pictures/2006/10/06/mn_trafficking_04.jpg

Gustomass
5 oktober 2008, 17:01
Gustomass slaat zijn vleugels wel eens wijds uit. Zo kon het gebeuren dat ie in Zuid Korea terecht komt. Een mooi landschap met veel rijstvelden, met héél veel rijstvelden. Ieder stukje land wat vlak te maken is, daar telen ze rijst. Veldjes van 20 m2 tot 2 hectare en méér.

Genoeg over ons dagelijks brood, dat aldaar uit rijst bestaat.

Ik heb al enige opmerkingen gemaakt aangaande Zuid Korea gezien door de bril van een wandelaar, ook wel ijsbeer genoemd.

Onderstaande quote deed me even schrikken. Hij was zo echt en zo to the point, het leek wel of Sonny met me mee is geweest naar Zuid Korea...


Ik ben de afgelopen jaren ook een paar keer in Zuid-Korea geweest. Ik had precies hetzefde wat GM hierboven beschreef. In Seoul heb je een straat met veel massagesalons. Stuk voor stuk lieten ze me niet binnen. Ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom. Ik ben wel een keer door een zakenrelatie meegenomen naar een klein dorpje iets noordelijk van Seoul, dicht bij de DM-zone met Noord-Korea. Het was een after party na een avondje Karaoke-bar. Hier trof ik een ware ramenbuurt aan zoals wij kennen. Gezien de heren een dame voor me hadden geregeld, kon ik dan eindelijk:fuck:. Gezien ik eigenlijk helemaal niet op Aziatisch val, bleef het uiteindelijk een nogal platonisch geheel. Waardeloos dus.

In ieder geval staat Zuid-Korea mij bekend als een anti-ijsberen land. De laatste keer dat ik er was heb ik gewoon aan geheel onthouding gedaan en het zaad mooi opgespaard voor een sauna-club in Duitsland:freu:

@ Gustomass

Houdt deze draailampen in de gaten. Zogenaamde Koreaanse Kapper. Meestal vind je daar wel iets voor een goede massage;)
http://imgs.sfgate.com/c/pictures/2006/10/06/mn_trafficking_04.jpg

Sonny, die draailampen heb ik helaas niet gezien. Hoewel helaas.

Gustomass heeft gelogeerd in een goed hotel in Jinju, de hoofdstad van de meest zuid oostelijk gelegen provincie. Hemelsbreed enkele honderden kilometers gelegen van Japan.
Het hotel was heel goed en van veel services voorzien.
Zo was daar onder andere een goede Sauna inrichting, maar zonder dames. Er liepen, behoudens een Europeaan enkel Aziaten rond. Kenmerken genoegzaam bekend, enkel dat me nu duidelijk is dat hun geslacht klein is, soms heel klein. Dit alles is dan nog eens goed verstopt achter een bos schaamhaar.

In het hotel was ook een Barbershop gevestigd. Hier stond inderdaad een kapperstoel en Gusto kan zich goed herinneren dat mijn masseuze me gevraagd heeft of ik me wilde laten scheren... Ik leg nu pas de link met de foto van Sonny....

Van vorige bezoeken aan Zuid Korea kon Gusto zich nog levendig de goede massage kunsten van Koreaanse dames herinneren. In Gwangju 3 keer een Thai massage ondergaan om nooit te vergeten. 2 uur lang wordt je hele lichaam onder handen genomen, inclusief een gezichtsmassage inclusief masker... jawel heren, echt iets voor dames en niks voor een man.... probeer het eens en laat u overtuigen...het is heerlijk..
Verder een massage waarbij werkelijk al je spieren worden gemasserd, alle spieren , ook diegene waarvan je niet eens wist dat je ze had... een kenmerk van deze massages is dat de dame in kwestie alles masseert, al je onderdelen behalve...juist behalve je penis. Die laat ze met rust.
Geloof het of niet...die massages zijn zo goed dat je die penismassage, die Happy Ending echt niet mist... ik weet dat jullie me niet geloven...

Ook in dit hotel 2 keer 2 uur lang heerlijk gemasseerd geworden. En dat voor 43 euro en centen per keer..... onvergetelijke massages waar je als herboren uitkomt.

Tja , eerlijk is eerlijk, na het zien van vele mooie koreaanse dames overdag heb je best wel zin in meer... Aziatisch zou niet mijn eerste keuze zijn, maar toch hebben ze wat. In bars die je bezoekt na het avondeten in een restaurant zijn leuke bars. Je bestelt wat te drinken, een schaal fruit erbij en als het niet te druk is, komt een leuke dame , vanachter de bar lekker meebabbelen. Het zijn merendeel studentes die op deze manier een centje bijverdienen. Je geeft ze wat te drinken en gezelschap is geregeld.
Blijft overigens gewoon bij gezellig babbelen...en de nodige fotos knippen uiteraard. Daar zijn ze gek op en wat is er mooier dan een plaatje met jezelf met leuke dames erbij erop... altijd leuk voor later...
Overigens, als je hier in Korea wat te drinken bestelt, bestel je er ook een schaal met fruit bij. Dat is een gewoonte, dat hoort zo. Niet voor buitenlanders overigens.
Doe je dat als Koreaan niet dan lijkt het alsof je niet goed in je vel zit, of je problemen hebt of zo. Je valt echt buiten de boot.

Na het werk naar een restaurant, eten en ook aardig wat alcohol drinken. Had ik niet gedacht van die Koreanen.
Daarna naar een bar om wat te drinken en te babbelen met leuke dames.
Daarna is het mogelijk om nog een karaoke bar te bezoeken, met het gezelschap waar je mee bent. Als eenling doe je dat niet zo gauw, maar met minimaal 2 of meer personen kan het heel gezellig zijn.
Wij, 2 Koreanen, een Koreaanse en Gusto himself hebben een karaokebar bezocht.
Je huurt voor bepaalde tijd een kamertje af. Hierin staat een grote hoekbank in U vorm, een grote tafel en een Karaoke installatie met groot scherm.
Hier kun je zingen, nadat je uit 2 dikke boeken, gelijkend op een telefoonboek je muziekkeuze hebt gemaakt. Is best leuk en onverwachte talenten ontspruiten zich bij de dame en ook wel bij jezelf...ahum..
Vaak kun je een of meer dames bestellen, die je gezelschap komen houden. De eerste keer konden ze niets vinden...of mijn gastheer vond dat we genoeg hadden aan zijn secretaresse...was overigens heel gezellig.

Daarna naar huis. Je belt een chauffeur die je auto naar het hotel rijdt. De chauffeur duikt op uit het niets, brengt je veilig naar hotel en verdwijnt weer even geruisloos in de nacht.
Wij zijn nog even een Karaoke bar binnen gegaan met z'n tweetjes. Aldaar 2 dames besteld. Huur is 30 dollar per uur voor de kamer, en 30 dollar per dame per uur. Verder moet je dan wel veel bier bestellen en fruitschaal natuurlijk...
Voor we binnengingen zijn we samen nog door de red light district gelopen om te proberen om bij de clubs binnen te komen. Zelfs met mijn koreaanse collega erbij waren de dames heel erg schuchter en verdwenen ze uit de open etalage zodra wij aan kwamen wandelen. Hetzelfde effect al enkele avonden tevoren meegemaakt.
Aanvankelijk krijg je een heel raar gevoel als westerling. Loop je door zo een hoerenbuurt en willen ze je geld niet eens.
Overal werd je afgewezen, consequent. Mijn collega kon geen goede rede geven. Een eigenaar van een winkeltje sprak een beetje engels. Heb hem vriendelijk proberen uit te horen. OOk hij begon met het bla bla verhaal van dat ze geen engels verstaan... na wat aandringen en verder babbelen komt de ware rede naar voren. Deze dames, overigens helemaal niet fijn gebouwd, het zijn geen Thaisen..., zijn gewoon gang van penissen van europees formaat, van niet Aziatisch formaat. Wij zijn gewoon vele malen groter geschapen dan hun Koreaanse mannen.

Met mijn collega nog een hele discussie gehad, hij had wel zin om eens echt een Karaoke avond mee te maken en mij die te laten meemaken. Op mijn vraag , waar het op neer zou komen, om uiteindelijk echt sex te kunnen hebben, begon hij bij 200 dollar per persoon en even later kon hij niet garanderen dat je voor 400 of 500 dollar uiteindelijk echt sex zou kunnen hebben. Depends on if the girl likes you.... jajaja.

Uiteindelijk een zaakje gevonden dat hij "kende" . Daar een karaoke kamer gehuurd, en 2 dames besteld. 30 dollar per uur per dame. Nou, daarvoor kun je best wat proberen. Je wil toch een ervaring rijker naar huis gaan als waar je mee gekomen bent. Binnen 10 minuten wordt er op de deur met mat glas erin geklopt en stappen 2 dames binnen. Een wat vollere dame en een slank, Japans ogend dametje. Deze werd al direct naar mijn college getrokken, het bleek wederzijds te zijn ,en méér dan dat. Mijn dame kwam bij me zitten en de conversatie verliep via vertaling door mijn vriend.
2 vlotte dames die graag bier dronken en bestelden en het fruithapje ook wel wisten te waarderen. Even een liedje gekaraoket en verder lekker op de bank gezeten. Omdat de communicatie in woorden wat omzichtig was via mijn tolk, heeft Gusto zijn andere communicatieve vaardigheden wat uitgeprobeerd. Een beetje kussen, op de wangen, en een beetje voelen aan de borsten. Die waren lekker en echt. Ze had, net als de meeste vrouwen een stevige BH aan. Van die harde bandjes en steunmaterialen. Je slaat in een onbewaakt ogenblik wel eens een arm om een dame heen, bij het poseren voor een foto of zo en dan voel je steunmateriaal gelijkend op een gebouw dat in de steigers staat ter renovatie.
Is nog van die aziatische Gründlichkeit, die ik aldaar niet verwacht had.
Ook de cups waren wat stevig en zeg maar hard, dus over de cups heen voelen gaf noch mij noch haar het gewenste fijne gevoel.. Heb haar voorzichtig duidelijk gemaakt dat ik graag haar BH los zou maken om toch een beetje beter bij die lekkere borsten te kunnen. Wonderwel gaf ze daaraan toe en kon ik mijn handjes een beetje om haar borsten wringen en kon ik lekker haar tepels wat plagen…. Wellicht voelden deze voor het eerst westerse handjes… Van deze mogelijkheid ruimschoots gebruik gemaakt. Gedurende de rest van het eerste uur. Daarna gingen ze weg en we waren net op tijd om verlenging aan te kondigen. Beide dames kwamen weer vrolijk terug, BHtje weer losgekoppelt en het ritueel kon worden voortgezet. Ook een beetje gevoeld hoe de toestand ter hoogte van haar Koreaanse poesje was. Dat was zacht, mooi glad aanvoelend maar wel enkel over haar slipje heen. Om een en ander een beetje te verbergen voor haar vriendin nam ze een kussen op haar slip, haar lap. Nu kon ik vrij een beetje over het slipje wrijven…daar bleef het bij en op een of andere manier had ik het gevoel dat ik al “veel verder”was dan ze normaal toelaat.
Een klein overwinnigsgevoel borrelde in me op en het deed denken aan je eerste vriendinnetjes lang lang heel lang geleden, toen je bij de eerste kennismakingen ook blij was een blote borst te mogen voelen. Gustomass voelde zich weer in zijn eerste jeugd. Was best leuk…
Het tweede uur lekker haar borsten gevoeld, wat gekneed en wat geplaagd. Geloof het of niet, dat hád best wat, normaal voel je even en ga je verder. Nu heerlijk doorgenoten…
Na het tweede uur hebben we hen toch maar laten gaan.
Er was een hele goede rede voor om niet verder te gaan. Mijn vriend was, zo bleek al gauw, kompleet hotel de botel van zijn dame. Dat was precies wat bij hem paste en waarvan hij droomde. Hij was getrouwd en had nota bene 4 dagen eerder zijn tweede dochter gekregen.!! Niets menselijks is die Koreanen vreemd. Hij had zijn dame niet kunnen aankijken, niet durven aankijken, wetende dat hij voor de bijl zou gaan. Die dame speelde het heel vakkundig en heeft hem haar nummer gegeven.
Gustomass, inmiddels een beetje ervaringsdeskundige waar het gaat om verliefd worden op DVP’s , heeft daarna een hartig woordje met hem gesproken. Kort samengevat; “waar ie GVD nu mee bezig was, een heerlijke vrouw thuis hebben, vol begrip voor zijn late werkzaamheden en inmiddels 2 kinderen hebbend, waarvan de jongste pas geboren is.. “
Stel je dat in de waagschaal voor een mooie dame, die morgen, of wellicht diezelfde nacht nog weer met een volgende slachtoffer aan de haal gaat… Hij begreep me en dankte me…
Onderweg van de ene bar naar de andere, belt zijn wachtende vrouw, kreeg ik de telefoon in de hand gedrukt en of Gustomass even wilde verklaren waarom hij zo laat thuis was. Deze dame sprake goed engels en Gusto had moeite om niet door de grond te zakken. Heb haar gerustgesteld, dat we op deze laatste avond nog veel gepraat hebben over werk en het leven… Dat klopte helemaal en verder was er niks gebeurd..maar emotioneel was hij wel gevallen voor die dame…
Ik hoop dat het goed afloopt.
Overigens heb ik hen wel aangegeven dat Duitsland een paradijs is op het gebied van betaalde sex. Ze willen bij een volgend bezoek graag enkele clubs bezoeken om zich te overtuigen van de waarheid van mijn verhalen en om gewoon lekker te genieten…
Wat dat betreft wonen we in een heel mooi stuk van de wereld….

Onder het Hotel was een Nightclub, elke dag open tot 2 uur des nachts. Veel show, veel harde muziek, veel , in onze oudere oren gewoon kutmuziek, maar men danst erop. Het lijkt wel of DJ’s en andere mannelijke performers het publiek moeten vermaken. Geen dame op het podium gezien, allemaal jongens die al dansend het hoofdzakelijk vrouwelijke publiek moesten entertainen.
Het mannelijke publiek komt niet in de zaal zitten , maar verdwijnt met een host direct in een van de vele karaoke kamers die rondom de Nightclub ruimte zijn gebouwd.
De host word dan de club in gezonden en haalt enkele dames, naargelang men bestelt heeft op. Deze gaan dan met de host, vaak een vrouwelijke mee, een beetje al dan niet gespeeld, tegenstribbelend mee. In de karaoke word dan gedronken, wat gevoeld en wat plezier gemaakt. Gasten worden op deze manier vermaakt, tot echt sex zal het, voorzo ver Gustomass heeft kunnen ontdekken slechts in weinig gevallen komen…
Een aparte wereld in een land wat overigens al heel modern ontwikkeld is.
Of deze cultureel bepaalde houding tussen mannen en vrouwen snel gaan verwestersen dat waag ik te betwijfelen.
Zelf dus geen sex gehad in Korea, maar de schade al weer ruimschoots ingehaald bij Jenny’s Party Treff, bij Golden Time en in Sans Soucis. Heren ijsberen, wij zijn verwend tot en met.

Laat ons genieten…en laat de dames genieten dan is het genieten voor 3.

Gustomass die weer snel gewend is aan westerse spleetjes na al die Koreaanse spleetoogjes….