PDA

Volledige versie bekijken : NL meiden in partytreffs???



BSesamstraat
16 december 2007, 09:49
Dag allemaal ik wil naar een partytreff in DE maar m duits is echt slecht dus weten jullie in welke partytreff ook nederlandse meisjes werken???

En is er iemand die met me mee wil bv volgende week ik ben zelf 27 jaar graag een beetje in de zelfde leeftijd.. groeten Bert:rofl:

MiniME
16 december 2007, 12:47
Nee he, de meeste Partytreffs zijn al zo slecht en dan wil je er ook nog Nederlandse vrouwen heen halen? :eek: Niet echt goed voor de kwaliteit lijkt me, maar ok.

Wil je een goede party met Nederlands/Vlaamstalige goede meiden, ga dan eens naar Slet Babbette, Slet Sofie, Slet Chantal of Marielle, Michelle en Miranda (in Sittard) dan kom je zeker goed aan je trekken (en kun je nog goed met ze praten ook! :rolleyes:)

Gustomass
16 december 2007, 12:55
Even strikt persoonlijk, maar Gusto voelt zich zo goed in het Duitse Party Treff gebeuren, juist vanwege het ontbreken van met name Nederlandse dames....
Maar zo heeft iedere ijsbeer zijn voorkeur.

Heb in Duitse party Treffs slechts sporadisch Nederlandse dame ontmoet, die dan vaak nog niet eens echt nederlandse was. Bij volgende bezoek was betreffende dame dan al weer in geen velden of wegen te bekennen, hoewel ik moet toegeven daar niet echt gezocht te hebben..;).

De taal is geen probleem, beetje Nederlands, Beetje Duits of Engels...De taal der liefde is hoofdzakelijk body language en is universeel.

veel succes met je zoektocht.
ps er is één Party treff waar Nederlandse bediening in de bar en de gasten voor 90 % nederlander zijn, dus die kunnen je wel helpen.
Vraag maar aan Jenny.

Groetjes, Gustomass

MiniME
16 december 2007, 12:59
GM en ik zijn het deze keer helemaal eens: beter GEEN NL vrouwen naar Partytreffs halen! :freu:

Ga je nog naar Jenny om haar een zalig kerstfeest en gelukkig 2008 te wensen?

Gustomass
16 december 2007, 14:09
GM en ik zijn het deze keer helemaal eens: beter GEEN NL vrouwen naar Partytreffs halen! :freu:

Ga je nog naar Jenny om haar een zalig kerstfeest en gelukkig 2008 te wensen?

Jawel, gisteravond al een beetje gedaan, beviel zo goed dat Gusto het op zondag 23 december nog eens lekker over gaat doen.
Ze was gisteren overigens betoverend mooi.;)

De gustogroetjes ...

Stiffmaster
16 december 2007, 17:26
Jawel, gisteravond al een beetje gedaan, beviel zo goed dat Gusto het op zondag 23 december nog eens lekker over gaat doen.
Ze was gisteren overigens betoverend mooi.;)

De gustogroetjes ...

Niet op je zaterdagavond feestje ???? :green_smi