Volledige versie bekijken : Adriana, ex-Linda Palace
Jorah Mormont
26 oktober 2006, 22:54
Haarkleur/-lengte : donkerblond / Lang
Lengte dame : 1,80m
Postuur/Cupmaat : Slank / E-cup
Nationaliteit/Taal : Tjeschische / Duits en Engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :niet ontdekt
Service: PZC, NMC, Beffen, Zoene, AV, FT
Voordelen:
Nadelen:probeert e het volledige programma te verkopen en wanneer je niet toehapt is de vriendelijk heid een stuk minder.
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Linda, dinsdag 24 okt 2006
Linda geeft goede service en niet meer dan dat. Is in het begin heel erg aan het teasen (zieltjes winnen) en praat dan naar de mogelijkheden toe welke ze je te bieden heeft. Bijvoorbeeld FT, 50 euro extra en AV 100 euro extra. Van beide niet gebruik gemaakt. De dame werd gelijk een stuk meer profi wanneer ze in de gaten had dat ze de extra's niet kon slijten. Overigens was het pijpen heerlijk en neuken idemdito.
Heerhalingsgevaar zal er voor mij niet zijn.
BR, Sonny:wink:
Big30
30 december 2006, 23:58
Werkt deze dame nu in de Oase??
Een Palace dame vroeg me of ik een Linda met grote cup in de Oase had gezien, Forza kende de dame ook. Is dat deze???
Forza...germania
31 december 2006, 00:40
Werkt deze dame nu in de Oase??
Een Palace dame vroeg me of ik een Linda met grote cup in de Oase had gezien, Forza kende de dame ook. Is dat deze???
Nee, deze dame zit niet in Oase. Ik heb haar echter wel in oktober 2005 in Oase gezien (éénmalig)...daarna dus niet meer.
Jester
17 augustus 2007, 20:21
Linda zit nog steeds in The Palace. Ik ben er woensdagavond op 'Probefahrt' geweest. Wat een prachtige club. Niets is aan het toeval overgelaten. De enige twee nadelen:
Geen tuin
Er hangt een heel professionele sfeer
Dat laatste hoeft niet nadelig te zijn, maar ik houd op de één of andere manier wel van het schimmige dat sommige clubs hebben. Ik vond de opdringerigheid van de dames er aanzienlijk minder dan in de Oase. Eigenlijk gewoon vergelijkbaar met GT/PHG.
Het is bijzonder lastig om uit zoveel moois te moeten kiezen. Ik heb daarom de dames laten kiezen. Oftewel ik heb toegehapt op twee leuke aanbiedingen. De eerste was Linda. Het was leuk, gezellig en de service was zeer goed. Het was alleen wel zeer professioneel (er was daardoor gelukkig ook geen slecht geacteer).
De tweede ronde ging naar Charla (als ik het goed heb onthouden). Ze heeft ruim een jaar geleden nog in GT gewerkt. Zeer mooie dame met een super lichaam. De service was echter zwaar onder de maat. Ik had het gevoel dat er onder alle optickficks wel meer dames liepen, die het graag snel afwikkelen.
Ik heb een aantal tarzans (van ijsberen is geen sprake met alleen een donkere handdoek om) gesproken en ze waren er allemaal voor de eerste keer. Dat is denk ik ook het unieke van de club. Er is een zeer internationaal publiek (ik heb gesproken met Fransozen, Italianen, Amerikanen, Duitsers en een Nederlander). Met name zakenlieden. Ik denk dat de club rond de beursperioden uitpuilt.
Bijzonder positieve elementen waren:
het eten
de kwaliteit van de voorzieningen (douches, dubbele kluisjes, taxi's voor de deur, etc.)
Ik kan eenieder aanraden er eens te gaan kijken, maar voor mij is er geen risico dat ik er speciaal 300 km voor ga rijden (ik was er nu toch in de buurt).
Ik heb me prima vermaakt, maar dat kan bij clubs in NRW ook.
Jester
bergm550
17 december 2007, 17:52
Naam : ?
Nationaliteit /Taal : Tjechische /Duits
Leeftijd :
Haarkleur/lengte : Blond
Lengte : 1.80m
Postuur /Cupmaat : Slank / D-cup
Service :
Extra : Ook in Palace actief geweest
Op 25 november was ik in Oase. Er werkt daar nu een blonde dame uit Tsjechië. Ze is 1.80 en heeft cup D. Werkelijk schitterende borsten. Ze zoent en pijpt ook heerlijk, en is ook goed in bed. Spreekt alleen Duits. Ze is ook geschikt om lang mee naar de kamer te gaan.
Ze heeft lange tijd in Palace (Frankfurt) gewerkt. Haar naam ben ik vergeten, ook al ben ik toch al een aantal keren met haar naar de kamer geweest.
Big30
17 december 2007, 18:15
Op 25 november was ik in Oase. Er werkt daar nu een blonde dame uit Tsjechië. Ze is 1.80 en heeft cup D. Werkelijk schitterende borsten. Ze zoent en pijpt ook heerlijk, en is ook goed in bed.
In Palace heette ze Linda in de Oase Adriana ;)!
:wink::wink:
LSH.schlong
18 december 2007, 07:24
Her Daddy's from the Czech Republik, her Mom's from England or Scotland. And her hour has enough minutes for two guys, two showers, and a drink at the bar to pick up the next victim :D
But if you like big tits you can't go wrong - her service gets continually high marks from her clients - just don't expect a honeymoon.
Big30
18 december 2007, 23:16
Hello schlong,
Wellcome on IJsberenforum! Feel free to write in German if you prefer. Although your message could suggest that you are native English speaking ;).
I suppose that reading German for most "IJsberen" is as easy (or difficult :p) as reading English!
Allow me one side remark: Lustscout (http://www.lustscout.to/wbboard/) is a forum with high level of content and info w.r.t. the Big FKK's in Hessen.
Regards,
Big30
Forza...germania
31 december 2007, 18:26
Deze dame vorige week nog in Oase gezien. Heet in Oase trouwens Adrianna.
Volgens info op RF werkt deze dame, om niet te zeggen deze legende ;), nu in Goldentime in Wien.
londonbasketcase
20 januari 2009, 21:45
The Czech lady known as Linda at Palace and Adriana at Oase is currently working at FKK World near Giessen. If you enjoy her services and her blow job then get yourself to World, enjoy and report back here.
Kind regards
Londonbasketcase
Big30
9 april 2009, 02:07
Volgens info op Lustscout is ze weer in de Oase te bewonderen.