PDA

Volledige versie bekijken : Lemiers, Aspasia: Sarah



Befke
18 december 2007, 00:15
Paar dagen terug heb ik kennis gemaakt met Sarah - de derde van de naam en mogelijk een kandidate voor opvolging van de vorige dames van die naam...

Nieuw, maar niet geheel nieuw in het vak. Pools met een uitstekend Duits. Klein (maar heel erg dapper) - zandloperfiguurtje, prachtig ronde billen, mooie borsten, lekkere flamoes.

Protea was er (Zie Youppie) erg van gecharmeerd, ik wat minder - het gesteun deed mij gekunsteld aan. De klik was er niet - op een schaal van 1 tot 10 zit Michelle op 9,5, deze Sarah op een kleine 8. Goed genoeg voor een dag door de week maar voor een echt feestje ga ik naar Michelle.

Your mileage may vary zoals ze zeggen. Het lag aan mij. Het lag aan haar. Het lag aan het gebrek aan chemie.

Wel heel gezellig liggen keuvelen - en dat kan dan weer met die andere niet... Keuzes, keuzes, keuzes...


Naam: Sarah;
Haarkleur/-lengte: donkerbruin/zwart, schouder lang;
Lengte dame: een metertje of 1,55;
Postuur/Cupmaat: normaal/slank met een echte :) B;
Nationaliteit/Taal: Croatische, spreekt goed Duits;
Leeftijd: begin 20;
Tatoeages/Piercings: navelpiercing;
Service: Frans zonder, Neuken met. Weinig zoenen.
Voordelen: Lieve meid, fris, monter.
Nadelen: Beetje gemaakt gesteun...Tijdsduur: 1 uur
Prijs: 100 treuro
Extra’s bij het bezoek: Geen (on)betaalde extra's bij dit bezoek.

neukie
23 december 2007, 15:49
Befke dat is toch niet *onze* Sarah, een jaar of meer geleden gestopt ????????????

protea
24 december 2007, 08:48
Befke dat is toch niet *onze* Sarah, een jaar of meer geleden gestopt ????????????

Ik antwoord in plaats van Befke, omdat ik ook heel goed beide Sarah's ken.
Nee, die huidige Sarah van Aspasia is Kroatisch, heel klein, heel jong, en heeft geen verband met de Duitse schatje Sarah (mijn favoriete toen), die nu volgens het gerucht is gehuwd, en hoe dan ook gestopt.:D

Befke
5 november 2012, 12:08
Kroatisch of niet: deze mevrouw werkt niet (meer) bij Sixsens...