Inloggen

Volledige versie bekijken : YY FAQ/nieuws

Hollandmale
9 september 2006, 16:23
Met dank aan Hollandmale is één en ander weer aangepast. Verdere wijzigingen kan je doorgeven :wink:.Achteraf toch nog 1 ding vergeten. Vorige week donderdag was er 'n masseuse, naast de sauna. Heb haar rond 15.30 gesproken, ze doet reguliere massages voor E 1,- per minuut, je kan dus zelf de tijdsduur bepalen. Ben alleen vergeten te vragen op welke dagen/tijden ze aanwezig is :o.

Hollandmale
12 november 2006, 09:45
Er staat al 'n tijdje 'n promofilm op de YY-site: http://www.kijkuurtje.nl/yy/yinyang_nl.wmv Of er ook dames op staan; kijk zelf ;).

Hollandmale
24 april 2007, 07:52
Daarna de gerenoveerde Kino bekeken. Een voltreffer; zo hoort de Kino van 'n saunaclub te zijn ! Alle banken zijn eruit; er zijn nu aaneengesloten ligbedden langs alle muren, theatergewijs oplopend, met veel grote kussens waar je lekker tegenaan kunt liggen.In de vernieuwde Kino was zondag al meer actie dan de voorafgaande 2 jaar :p.
.....dat de 5 nieuwe kamers binnenkort klaar zijn.
Zo ook de buitendouches, evenals de grote relaxhoek op het terras.

Verder staan er alweer geruime tijd 5 tuinhuisjes bij het zwembad :smile2:.
Binnenkort dus 24 kamers/huisjes, 3 bioskamertjes en 3 saunaruimtes.
Totaal dan 30 kamers/ruimtes, de Kino niet meegeteld (6 koppeltjes).

The Joker
17 september 2007, 12:20
----- nieuwe VASTE ENTREE prijzen tot 31-12-2007-----

Betaal maar 35 euro bij binnenkomst voor 15.00 uur
binnenkomst na 15.00 uur, betaal dan 50.00 euro
Geldt 7 dagen op 7

Zie ook : http://www.yinyang.nl/ nieuwsbrief

seksenfun
17 september 2007, 20:27
Mooie promotie!! Bovendien weeral een special op komst! Je kan moeilijk stellen dat YY niet haar best doet om één van de betere saunaclubs te zijn.

Natuurlijk komen we om te :fuck: :fuck: :fuck: , maar vele mooi uitgebouwde faciliteiten in een mooie omgeving en een chique interieur zijn toch een te appreciëren meerwaarde, niet?

Tussen de regels hoor ik van de dames ook nogal wel eens dat ze nog liefst in YY vertoeven, o.a. gezien de gezellige sfeer onder mekaar.

Waarom dan toch die stille momenten?? Want doorsnee genomen voer je geen prijsdaling of veelvuldige promoties door als de keet al overvol zit.

Ikzelf vind het zelfs niet zo erg dat het rustiger is. Maar de meerderheid is die mening niet toegedaan. Ik zou dus niet zo direct kunnen zeggen waarom ik een andere saunaclub eerder zou prefereren. Ik ken er dan ook nog niet zo veel. Maar ik had graag van anderen vernomen wat dan de redenen kunnen zijn van 'de stilte'.

Of is het maar gewoon omdat velen in Oost-Europa nog vakantie hebben en bij de familie zijn?

Hollandmale
21 oktober 2007, 10:24
De flatscreen in de Kino is inmiddels vervangen door 'n groot scherm :p.

mr rocky
21 oktober 2007, 12:48
De flatscreen in de Kino is inmiddels vervangen door 'n groot scherm :p.

maar afgelopen keer dat ik er was, was ie kapot (de beamer)

mr rocky
6 november 2007, 20:50
de beamer is nog steeds of weer kapot.
:eek:

seksenfun
6 november 2007, 21:12
de beamer is nog steeds of weer kapot.
:eek:

weer, dus :rolleyes: (stak de stekker in :confused:)