PDA

Volledige versie bekijken : Marie

Hollandmale
25 december 2007, 01:27
Naam : Marie

Haarkleur/-lengte : Blond/lang, steil

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : Slank/D

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 18-21

Tatoeages/Piercings : Ja, beide, incl tongpiercing

Service : Goed TZ, beffen, NMC, goed PZC (FT ?)

Bijzonderheden : Sinds mid-dec '07 in YY, vaak topless

Marie is 'n echte spetter die je niet over het hoofd kunt zien.
Beertjes vinden haar vriendelijk, actief, goede service geven.
Ze is 'n Duitse, wordt komende weken gewoon verwacht :smile:.

mr rocky
25 december 2007, 10:06
als ze een duiveltje op haar kont heeft getatooeerd dan is het dezelfde die ook al in GT en PHG werkzaam is geweest. Ik heb haar inderdaad ook al eens in YY zien rondlopen. Ik ben in GT ook al eens met haar op de kamer beland en dat was zeer goed.:fuck:

seksenfun
25 december 2007, 17:44
wordt komende weken gewoon verwacht :smile:.
Zolang het niet in verwachting is.....:bowlol:

NikXXX
25 december 2007, 21:57
als ze een duiveltje op haar kont heeft getatooeerd dan is het dezelfde die ook al in GT en PHG werkzaam is geweest.

Ik kan dat beamen. Ze is werkzaam geweest in GT. Naar het schijnt vindt ze YY veel relaxter. Ze is even een paar weekjes daar om te kijken als het haar bevalt. Ik vind haar een enorm schattig meisje. Hoge knuffelfactor...

seksenfun
25 december 2007, 22:15
Naar het schijnt vindt ze YY veel relaxter.

Zo zijn er nog: Bettina, Marjan....

Nu, als ik het zo lees: weeral een '+' erbij! voor YY.

Zo mogen er nog "wordt verwacht" komen :rolleyes:

hardon
5 januari 2008, 13:47
Ha medeberen.

Na een paar mindere ervaringen gisteren Mira aangesproken. Na wat gezever rond 7 uur voor een uurtje naar de kamer gegaan. Het is een lekker ding dat je lekker verwent. :rubbel::rubbel:Zo rond half tien zag ik haar weer en wederom een heerlijk uurtje gehad.
Voor mij 1 van de betere. :wink::wink:

Groetekes
Hardon:rofl::rofl:

hardon
5 januari 2008, 13:49
Mari dus he mannen, maar voor de rest blijft alles tzelfde. gewoon een erg lekker ding vind ik.

Hardon.

Hollandmale
13 januari 2008, 14:35
Marie is 'n echte spetter die je niet over het hoofd kunt zien.
Beertjes vinden haar vriendelijk, actief, goede service geven.
Ze is 'n Duitse, wordt komende weken gewoon verwacht :smile:.Vorige week Marie* al gezien, staat pal aan de bar, meestal in het midden. Ze kan zo zijn weggelopen uit Playboy Magazine. Jong, mooi, lang lichtblond haar, prachtig lichaam, grote prachtborsten, strak kontje, altijd topless, piepklein wit rokje met 'n bloot poesje eronder :rolleyes:.

Vorige week was Marie niet echt vrolijk, slecht benaderbaar, reageerde niet op oogcontact, daarom haar toen maar niet gevraagd. Maar gisteren was het al veel beter met haar, 'n stuk vrolijker en bereid tot 'n paar korte gesprekjes aan de bar. Marie komt vrij snel terzake: voorafgaand zul je haar niet op 'n bank zien kletsen. Haar favo Bacardi-RedBull doet echter wonderen, dan neemt ze duidelijk de tijd voor je aan de bar. Een beetje zoenen en haar heerlijke borsten zachtjes beetpakken, mag dan ook, dus dat drankje is 'n goeie investering :smile2:.

Op de kamer is Marie toch wel anders dan in de bar, zelfs tamelijk GFE. Tongzoenen gaat goed, beffen ook, maar niet heel erg lang. Neuken in cowgirl en missie doet ze goed mee met haar kale gummetje, ondertussen ook behoorlijk tongzoenen. Pijpen is duidelijk Marie's sterkste kant: ze doet het goed, met overgave en langdurig. Eerst over de volle lengte natlikken, daarna langzaam met veel gevoel, nat en steeds dieper pijpen. Onderaan de stam met 'n nat handje meemasseren, synchroon met haar mondje, mag dat graag zo hebben.
Op verzoek zuigt ze je in haar lekkere mondje klaar, FT dus, waar HM natuurlijk ook deze keer weer de voorkeur aan gaf :blow2:.

Kortom: Marie's service is bijna evengoed als haar perfecte looks :smkiss:.

*Marie was eerder deze winter even in PHG en GT.
Afgelopen zomer was ze veelal in World, even Oase.

christiano
20 februari 2008, 21:18
Mari is inderdaad aan te bevelen; heerlijke knappe meid. Erg lief,en knuffelt graag. Een dikke 10

flens
20 februari 2008, 21:55
sie soll wieder im World sein, las ich bei den Römern, die sich nun freuen.....

christiano
23 februari 2008, 22:42
Mari was wederom top echt een aanrader

Hollandmale
24 februari 2008, 01:11
Mari was wederom top echt een aanrader.....waar en wanneer heb je haar ontmoet :confused: ?

thierry998
8 mei 2008, 16:49
Hi everybody,

Does anyone know where Marie is working now ?

Regards

Hollandmale
8 mei 2008, 22:21
Afgelopen zomer was ze veelal in World,..........because Marie told me that FKK-World is her favorite summer residence ;).

Pieta
12 mei 2008, 13:38
.....because Marie told me that FKK-World is her favorite summer residence ;).

It seems to be also her favorite spring residence ;) : Saturday 12/04/08 I saw her in FKK-World.