PDA

Volledige versie bekijken : Haarlem, Jan Bik, Spiegelstraat 29, Sara



alexbaron
26 december 2007, 13:45
Haarlem – Sexclub Jan Bik – Sara (Vertaald met Babelfish)
Op een Vrijdagavond genoot ik van een uitgebreid zakendiner in een restaurant op Grote Markt in Haarlem. Aangezien ik iets meer dan 2 glazen wijn op had besloot ik dat een wandeling en één of andere erotische actie me goed zouden doen en ik drentelde rond Begijnhof langs de rood verlichte vensters van deze oude stad. Er waren weinig dames om van te kiezen en niets naar mijn smaak zodat kruiste ik de brug over Spaarne en belande bij Sexclub Januari Bik in Spiegelstraat. http://www.janbik.nl/en/haarlem.asp

Het is een eenvoudig bordeel maar er waren 8 dames en ik werd warm ontvangen als oude vriend. De manager bood me een drankje aan zodat hing ik rond en babbelde met de dames, een Indonesische/Nederlandse dame Sandra maakte indruk op me, slank, elegant en vrij intelligent. Maar ik koos Sara een Egyptische/Nederlandse dame van rond 35 jaar met een voluptueus lichaam en een zeer erotische straling. Nadat alle ik reeds al dag had gesproken en nu had ik een ontspannende oefening nodig.

Sara nam me mee naar een aardige kamer, niet te groot niet zeer luxurious maar adequaat. Ongekleed wij ons zelf en zij waste me toen met haar handen op een langzame strelende manier, die mijn penis deed rijzen. Op het bed streelde ik en kuste haar aardige lichaam met die grote borsten en gaf haar cunnilingus die zij waardeerde. Zij nam toen mijn penis tussen haar borsten en gaf me een zeer erotische massage, die me mooi deed culmineren.

Zij maakte zichzelf en mijn penis schoon en ging verder met fellatio, deed eindelijk condom op me en wij deden coïtus met haar op het bed knielend en ik achter haar staand tegen haar grote billen bonzen. Dan liet ik haar draai en wij climaxten in een variatie op de missionaris stijl, zij op het bed met haar wijd uitgespreide benen liggend en ik met mijn voeten op de grond en handen op het bed, dat haar toestond om haar clitoris met haar vingers te stimuleren.

Het was een zeer goede sessie aangezien zij zeer vriendschappelijk en enthousiast was om mij te plezieren. Zij gaf me de indruk dat ik haar grote gunsten deed en zij was gelukkig om sex met me te hebben. Ik denk dat zij een ervaren hooker in de beste betekenis van het woord is en ik probeer haar opnieuw te zien wanneer bezoekend Haarlem.
Na dit erotische uur voor slechts 75 euro, liep ik langzaam terug naar mijn auto voelend gelukkig over deze zakendag en avondgenoegens.

Original Text
On a Friday night I enjoyed a sumptuous business dinner in a restaurant on Grote Markt in Haarlem. As I did have a bit more than 2 glasses of wine I decided that a walk and some erotic action would do me good and I took a stroll around the Begijnhof along the red light windows of this old city. There were few ladies to choose from and nothing to my taste so I crossed the bridge on the Spaarne and ended up at the Sexclub Jan Bik in the Spiegelstraat. http://www.janbik.nl/en/haarlem.asp

It is a simple brothel but there were 8 ladies and I was warmly received as an old friend. The manager offered me a drink so I sat around and chatted with the ladies, an Indonesian/Dutch lady Sandra impressed me, slim, elegant and quite intelligent. But I did choose Sara an Egyptian/Dutch lady of around 35 years with a voluptuous body and a very erotic radiation. After all I had been talking already all day and now I needed some relaxing exercise.

Sara took me to a nice room, not to big not very luxurious but adequate. We undressed ourselves and then she washed me with her hands in a slow caressing manner, which made my penis rise. On the bed I caressed and kissed her nice body with those big breasts and gave her cunnilingus which she appreciated. She then took my penis between her breasts and gave me a very erotic massage, which made me culminate beautiful.

She cleaned herself and my penis and continued with fellatio, finally slipped a condom on me and we did coitus with her kneeling on the bed and me standing behind her banging her big buttocks. Then I made her turn around and we climaxed in a variation on the missionary style, she laying on the bedside with her legs wide spread and me with my feet on the ground and hands on the bed, which allowed her to stimulate her clitoris with her fingers.

It was a very good session as she was very friendly and eager to please me. She gave me the impression that I was doing her great favours and she was happy to have sex with me. I think she is an experienced hooker in the best sense of the word and I will try and see her again when visiting Haarlem.
After this erotic hour at only 75 euros, I slowly walked back to my car feeling happy about this business day and the evening pleasures.