PDA

Volledige versie bekijken : Privé surfen bij de baas neemt toe

Willem2
27 december 2007, 10:55
AMSTERDAM - Privé mailen, bellen en surfen tijdens werktijd neemt weer toe. Na een afname in de afgelopen jaren wordt er dit jaar door een werknemer bijna vijf uur per week besteed om eigen sores rond te sturen en die van vrienden en vriendinnen te lezen, te internetten en bellen. Dat is een toename van een uur ten opzichte van 2006. ...........................http://www.ad.nl/economie/article1921841.ece?nscategory=etalageArtikel

thesickboy
27 december 2007, 11:05
AMSTERDAM - Privé mailen, bellen en surfen tijdens werktijd neemt weer toe. Na een afname in de afgelopen jaren wordt er dit jaar door een werknemer bijna vijf uur per week besteed om eigen sores rond te sturen en die van vrienden en vriendinnen te lezen, te internetten en bellen. Dat is een toename van een uur ten opzichte van 2006. ...........................http://www.ad.nl/economie/article1921841.ece?nscategory=etalageArtikel

Ik zou al blij zijn mocht ik het voor mijzelf kunnen beperken tot 5u per week...:smile2:

Ter mijner verdediging: ik werk dan ook meer dan 8u per dag.

TSB
:wink:

CLUBSPORT
17 mei 2009, 15:04
ach je moet toch wat te doen hebben onder werktijd he :D
bij ons is het internetten al ruim 1 jaar geleden geblokkeerd .
bang voor virussen denk ik

joop slim
20 mei 2009, 07:19
Het bedrijf waar ik in het verleden gewerkt heb, kwam elke week een uitdraai met top10 sites die het meest bezocht werden.
En lagen voor iedereen ter inzage

het voordeel hiervan is dat je van collega's soms interessante sites tegenkwam en deze dan ook weer onder werktijd kon bekijken ;)

in de top 10 stonden:

tour statistieken (ivm tour poule)
Voetbalstatistieken ( ivm voetbal poule)
Hotmail
Goldentime (mmmm wie zal daar op hebben zitten kijken ?):D
de vakantiebestemming :freu:
en een nog aantal onbelangrijke leveranciers sites :cool:

Wat is het leven toch mooi he !

Groet, Joop Slim

thyraan1234
20 mei 2009, 08:26
Ach de ene medewerker zit elke dag 30 minuten op toilet ( blijkbaar veel weg te brengen):D
De andere medewerker moet elke 1uur minstens 10 minuten naar buiten ?? om een pafke te doen :mad:

En er zijn medewerkers die hun arbeidsvoorwaarden ruim interpreteren :D en gedurig hun prive zaken moet doen onder werktijd. Waaronder surfen, bellen, nagels lakken, Privé lezen, ...........................

En dan zijn er ook nog medewerkers die alles combineren :rolleyes:

Tja..............hoezo economische crisis???:D