PDA

Volledige versie bekijken : Alex ( voorheen Dahlia Zeus)

soarer
27 december 2007, 12:28
Haarkleur/-lengte : halflang, bruin
Lengte dame : 1,60 - 1.65
Postuur/Cupmaat : slank / A
Nationaliteit/Taal : Litouwen, zeer matig Duits, geen Engels
Leeftijd : rond de 30
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: TZ, vingeren, beffen, pijpen, overige (nog) onbekend
Voordelen: :freu: als dit gespeeld is dan bij deze de nominatie voor een oscar.
Nadelen: geen
Tijdsduur : riant uur
Prijs : standaardtarief + tip
Extra’s bij het bezoek: geen

Foto's: http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=3_150_3

Voor een borstenliefhebber als soarer niet bepaald zijn eerste keus... Maar haar performance op de bank met een collega beer en natuurlijkheid maken een jachtinstict los. Stille wateren, diepe gronden, is dit er zo eentje ??? JAAAAAA

Ze spreekt bijna geen woord over de grens en lost dit elegant op door je eerste poging tot conversatie te smoren in een diepe tongzoen. Op kamer is niets te gek. Intens. Ongegeneerd zorgt ze ervoor zelf niets te kort te komen, ben je even aan het prutsen, met dwingende hand wordt je gedwongen tot een handeling die haar op dat moment meer kan behagen. Haar lichaamstaal maakt je wel duidelijk wat ze wil: veel, vaak en intens. Deze meid sloopt je en je vind het nog leuk ook.
Tip: vergeet je shampoo niet :teuflisch

Zie ook de recensie van Silvester onder Zeus; algemeen

Silvester
29 december 2007, 00:28
.....Zie ook de recensie van Silvester onder Zeus; algemeen

Ach wat, ik zet hem hier maar meteen bij....:freu:

Dahlia is het zeker waard...!!!

....Teruglopend werd Silvester op een van de bankje geconfronteerd met een fabuleus gezicht op een heerlijk hoog opgestoken slanke bips, oeps, da's iets daar vangen ze Silvester altijd mee....

Dus snel de andere kant opgekeken, edoch daar lagen op het open bed 3 dames -duidelijk geamuseerd door mijn reactie- eveneens in enkele "indecent" posities mij toe te lonken...

Dus snel een colaatje besteld om wat af te koelen, edoch dat opgestoken kontje bleef op mijn netvlies gebrand, en ten ik omkeek zat er aan dat kontje ook nog een heerlijk geil lonkend koppie met brilletje aan vast...

Silvester was verkocht, en minder dan een minuut later werd hij bijna letterlijk verkracht door Dahlia (http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=3_150), een giga tongzoen met aansluitend een natte deeptroath was de inleiding tot een heel spektakel op de kamer.

Dahlia is zeker niet de knapste van het stel, de tand des tijds en haar moederschap hebben behoorlijk wat sporen achtergelaten, maar Dahlia zit ontzettend goed in haar vel en die schoonheid straalt ze uit.

Op de kamer, een dubbele sessie kort samengevat:
Zelden heb ik zo'n geile meid meegemaakt, ze hoort zeker in de middenmoot of hoger in mijn top 10 van "natuurgeile luder" zoals de duitser het pleegt uit te drukken...

Als je eenmaal haar grotje begint te verwennen, voel je haar lipjes tot volle lippen opzwellen en komt ze binnen een mum van tijd klaar, no fake, no way...
En dan heb je doooor te gaan, ze klemt je met haar benen gewoon vast en haar zuchtjes en kreuntjes laten je ook niet opkomen nu te stoppen...

En dat gaat zo vier maal achtereen, en dan worden de rollen omgedraaid en wordt je bijna letterlijk doodgetongt en afgelikt, gevolgd door een supernatte deeptroath, afgewisseld met heerlijk likwerk door haar natte grote tong, net op tijd stoppend, en dat gaat dan zo een tijdje door, tot het zalige onvermijdelijke geschiedt....

Silvester wordt echter door de immer nog geile Dahlia "gedwongen" haar nog een keer klaar te beffen, met als gevolg dat als vanzelfsprekend gelijk een tweede sessie in gaat...

En als ze zich omdraait en haar kontje weer eens heerlijk opsteekt, dan is het hek van de dam...

Op 'n keer weer terug in missiestandje wordt Silvester's tempo door Dahlia's hielen onder zijn billen bepaald, onderwijl wordt Silvester's lucht ontnomen door haar tongwerk.
Ongelooflijk wat 'n passie spreidt deze dame ten toon...

Uiteindelijk spritzen de zaadjes weer in de rondte en ligt Silvester samen met Dahlia uitgeput na te hijgen...

Aan de bar sta ik met knikkende knietjes af te rekenen, bestel ik een colaatje en plof in een bankje neer, onderwijl knipoogt Vanessa op een wijze naar Silvester alsof ze weet wat zich afgespeeld heeft...

Silvester wenst iedereen nog veel en vooral gezond wandelgenot toe in 2008 en voor de toekomst!!!!

:wink:

erik1965
7 mei 2008, 21:11
Ik ben ook een uur samen met Dahlia op de kamer geweest. Kon redelijk met haar communiceren. We hebben hele spannende sex gehad. experimenteel vond ik het. Ook kamer 5 met de Sling. Was voor haar de eerste keer, voor mij ook. We hebben erg hard gelachen. Na de eerste keer heb ik haar een massage gegeven wat haar weer de moed gaf om het nog een keer te doen. Vandaar die uur.

Korting was goed
Erik

soarer
7 mei 2008, 23:25
Ook kamer 5 met de Sling.

Korting was goed
Erik

Ha die Erik,

Begrijp dat je dus toch gegaan bent http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8301. Hoop dat je een genoeglijke tijd hebt gehad.

Wat mij intrigeert, wat bedoel je met korting? Dat ze korting verleende :thefinger of dat de tijd werd afgerekend? Ben inderdaad van mening dat Zeus in vergelijking met veel andere hier beschreven clubs een stevig prijsbeleid voert.

Groet :freu:

erik1965
8 mei 2008, 05:06
Ik bedoelde eigenlijk kortom het was goed.

We hebben een uur sex gehad zonder taboes voor 80 euro voor haar. Daar komt voor de club nog bij. Als je kijkt wat we hebben gedaan was het in GT of waar dan ook niet goedkoper.

Erik

ElPais
26 augustus 2008, 11:44
Ik trof vlak voor de opening van het nieuwe deel bij Freude deze heerlijke vrouw geheel onverwachts, wat een verrassing !!
Ze was in gezelschap van Kyra en omdat ik haar van eerdere trio's ken, samen verder voor opnieuw een heerlijk trio geboekt.
Beiden passen naar mijn idee goed binnen Freude en dit leverde een heerlijk half uur op met veel tongzoenen, likken, beffen, vingeren, veel inzet en enthousiasme. We kwam gedrieen aan onze trekken !!!
Grote kans op herhaling en voor zover ik weet blijven ze voorlopig in Freude

El Pais

soarer
29 augustus 2008, 00:15
Voor de beer die graag met een namenlijstje werkt in de club in plaats van op het gevoel af te gaan :teuflisch kan ik melden dat ze zich in Freude Alex noemt.
En om het helemaal af te maken, leeftijd dient naar boven bijgesteld te worden...... Maak er maar achter in de 30 van :eek: . Zal ze nog blij mee zijn ook.

Denk dat de overstap van Zeus naar Freude voor haar een goede stap is geweest. Dame werd plezierig vaak uitverkoren. Het is haar gegund.

Service, als vanouds. Niets aan de berichten toe te voegen.

Giraf
20 oktober 2008, 00:29
Ongelofelijke topper, Soarer was me net voor maar het was het wachten waard :smile2:

noglangnietuitgewandeld
1 december 2008, 09:21
Deze dame laat er geen gras over groeien. Ik kon nog net mijn naam stamelen, een seconde later werd mijn tong al vacuum gezogen.:p dit beloofde veel goeds. Ze heeft geen enkel probleem met een uitgebreid voorspel op de bank. Op de kamer prima sex gehad, met als eindresultaat haar mond vol zaad.:blow2: Profi dame, maar wel een die haar ding goed doet.