PDA

Volledige versie bekijken : Soarer



soarer
27 december 2007, 13:10
Bericht nummer 50 zal ik in alle bescheidenheid gebruiken om mezelf kort voor te stellen. Het bevalt me hier dus goed en na een aantal maanden geleden van de RO mode in actief lidmaatschap te zijn overgestapt actiever geworden in het leveren van bijdragen.

Leeftijd:
verkeerde kant van de 40 :o

Burgerlijke staat:
Na in totaal bijna 20 jaren samengewoond te hebben (verschillende dames dat wel..) nu definitief besloten dat het vrijgezelle leven mijn roeping is.

Werk
Jammergenoeg noodzakelijk, ambtenaar met een financientik is dan gezien de omstandigheden wel een aangename bezigheid.

Aantal jaren in deze hobby:
Vier binnenkort mijn 25 jarig jubileum, waarvan sinds november 1998 n.a.v. een bericht op de tippelgids de FKK's in Duitsland ontdekt.

Woonplaats:
Groningen

Favoriete muziek en drank:
Metal / punk met een Belgisch biertje dan wel een Jack D.

Verklaring nickname:
Had aanvankelijk HoerA31 in gedachten. Blij als ik was met het gereedkomen van de N-Z Autobahn A31 voor het bezoeken van de ..... Scheelt minimaal 1 uur rijden.
Braaf gekozen voor mijn 2e hobby :o .

Eerste club:
RTC Recklinghausen en dezelfde dag nog naar RTC Gelsenkirchen. Sindsdien gecontroleerd hooked met gemiddeld 2 maal per maand een uitje.

Andere DU-clubs:
Meerdere bezoeken in Zeus :freu:, Alf-paradise, Heavensgate, Cocoon, Atlantica, Atlantis (jammer genoeg ter ziele) Paradiso :freu:, Club-tabulos, Exlusive (Dalum), Penelope, Parkschloss Dali ;) , Fun Garten, GT :o en PHG :o .
Heb het dus duidelijk niet zo op de massale drukte van de in dit forum zo populaire saunaclubs en beperk mijn bezoek tot 1 maal per jaar (je moet wel een beetje op de hoogte blijven per slot van rekening).

Wat vind ik nog een gemis in dit lijstje:
Mahal Kita, Hof, Artemis. Gaan we in 2008 wat aan doen :teuflisch .

Reisgezelschap:
Groepje Duitsers die ik enige jaren geleden in Zeus heb leren kennen.

Wat hoop ik hier te kunnen vinden en geven:
Zakelijke informatie die een bijdrage kan leveren aan het lang kunnen genieten van onze mooie hobby.

Laten we er van genieten :love2:

Horny_one
30 december 2007, 00:37
Woonplaats:
Groningen



ow mijn God, dat is een eind weg naar de clubs in het Ruhrgebied en Niederrhein. :eek:

Als in Nederland het rekeningrijden wordt ingevoerd zul je vermoedelijk wel het merendeel over de duitse Autobahn rijden. :teuflisch

:wink: Horny_one

Big30
30 december 2007, 00:54
Bericht nummer 50 zal ik in alle bescheidenheid gebruiken om mezelf kort voor te stellen.

Wat hoop ik hier te kunnen vinden en geven:
Zakelijke informatie die een bijdrage kan leveren aan het lang kunnen genieten van onze mooie hobby.

Laten we er van genieten :love2:

@soarer,

Ietwat te verlaat zeg ik Welkom! Je hebt al veel meer dan zakelijke info aan dit forum bijgedragen.
"Er gaat niets boven Groningen"! Nou ja Café Hammingh in Garnwerd, dat gaat dus wel boven Groningen ;)! (Bestaat dat nog?)

:wink::wink:

Tiga
30 december 2007, 08:48
Andere DU-clubs:
Atlantis (jammer genoeg ter ziele)

Die in Altenstadt is inderdaad niet meer. Er is wel een nieuwe in Münster (http://195.243.107.88/ladies_hightlight/fkk-atlantis/index.html), ziet er Palace-achtig uit. Ben benieuwd naar de eerste berichten...



Wat vind ik nog een gemis in dit lijstje:
Mahal Kita, Hof, Artemis. Gaan we in 2008 wat aan doen :teuflisch .


Artemis is inderdaad een gemis en zal je zeker bevallen, groot en luxe met veel wellness mogelijkheden. Veel plezier in 2008!

soarer
31 december 2007, 10:25
Als in Nederland het rekeningrijden wordt ingevoerd zul je vermoedelijk wel het merendeel over de duitse Autobahn rijden. :teuflisch


Ook zonder de invoering van het rekeningrijden beperk ik mij tot 50 km Nl snelweg. Rijd naar de grens met Nieuweschans en voor je ligt de A31, recht toe recht aan bijna 200 km relatief rustige autobahn tot aan de aansluiting met de A2. Ter illustratie, Bochum (280 km) doe ik van deur tot deur bij een ontspannen rijstijl in iets meer dan 2 uren. Denk dat menig Randstad beertje als het verkeer weer es tegen zit deze tijd ook nodig heeft.


@Big30
Café Hammingh in Garnwerd, (Bestaat dat nog?)
Natuurlijk: http://www.cafehammingh.nl/
Traditiegetrouw met chaotische bediening maar aan het uitzicht is niets te verprutsen. Ideale locatie om op een zwoele zomeravond in een romantische stemming met je nieuwe vriendin te komen :cool: .

Wel in de provincie Groningen hoor, het is geen (opgeblazen :kotz: )marketingactie van de stad Groningen.

soarer
22 oktober 2008, 16:19
De laatste tijd ben ik wat rustig op het forum. Sterker nog, het bezoek aan Duitsland en daarmee de hobby is voorbij.

Reden is natuurlijk een dame. Ze weet van mijn hobby en ik weet van haar vroegere beroep. Sterker nog, we hebben elkaar in de massagesalon ontmoet.
Daarmee is dus ook de vraag op een buurforum beantwoord waar een bepaalde dame is gebleven.

Tuurlijk, ik ken alle waarschuwingen over het aangaan van een relatie met een DVP (alhoewel ze zo als erotisch masseuse niet genoemd wil worden) en de verslaving van een beer. Laat ik het zo stellen, alle items zijn bij ons in de 2 maanden nog niet van toepassing gebleken. Kortom, beiden oprecht zeer gelukkig :D .

Zonder dwang geef ik dus mijn hobby er aan. Net zoals zij haar bron van neveninkomsten.

Soarer zegt dus vaarwel na meer dan 20 jaar hobby en dankt jullie voor de gezellige tijd.

Veel plezier gewenst!

Soarer

seksenfun
22 oktober 2008, 19:34
Het lijkt wel of de zomer komt in het land, al die verliefde beertjes tegenwoordig :smile:.

Het ga je goed!!

Knabbel
22 oktober 2008, 23:06
Was leuk je dan achteraf op één van je laatste bezoekjes gesproken te hebben. Moet ik toch weer denken aan dat verhaal over dat patatje met de dame in kwestie :D Succes verder!