Volledige versie bekijken : Laura (Letse)
Jorah Mormont
31 december 2007, 00:47
Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang tot lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Letse / Lets en Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : Niet opgelet
Service: NMC, PZC
Voordelen:
Nadelen: Veel te professioneel
Tijdsduur : 12min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Laura, 28 december 2007
Ik schrijf niet gauw negatief over een dame, maar hierbij wil ik toch m'n mede ijsberen inlichten over Laura. Wat een drama, ze was mijn eerste sessie in Oase. Op zich een mooi optik geval, echter ze weet helemaal niet met dit beroep om te gaan. Ze blijkt in een Laufhaus gewerkt te hebben. Ze had gewoon totaal geen zin om er ook maar iets van te maken. Pijpen, even twee, drie keer lafjes op en neer en toen al direct op zoek naar het condoom. Totaal geen nut omdat mijn penis nog zo slap was als een vaatdoek. De sessie maar snel afgesloten. Ik had dit nog nooit meegemaakt.
Sonny:wink:
Rex
31 december 2007, 00:57
Laura, 28 december 2007
Ik schrijf niet gauw negatief over een dame, maar hierbij wil ik toch m'n mede ijsberen inlichten over Laura. Wat een drama, ze was mijn eerste sessie in Oase. Op zich een mooi optik geval, echter ze weet helemaal niet met dit beroep om te gaan. Ze blijkt in een Laufhaus gewerkt te hebben. Ze had gewoon totaal geen zin om er ook maar iets van te maken. Pijpen, even twee, drie keer lafjes op en neer en toen al direct op zoek naar het condoom. Totaal geen nut omdat mijn penis nog zo slap was als een vaatdoek. De sessie maar snel afgesloten. Ik had dit nog nooit meegemaakt.
Nou dit is wel heel erg bar en boos, Sonny.......
En dan ook nog een Poolse wel te verstaan. Die zijn 99 van de 100 gewoon super.
Heb ooit ook een zeer slechte ervaring gehad met een Poolse, dat was in Living Room.
Zij bakte er ook niets van. Terug sturen naar de akademski oralski lijkt me het devies.............:loud:
Forza...germania
31 december 2007, 11:32
Was geen Poolse maar een Letse.
Willem2
31 december 2007, 12:11
Was geen Poolse maar een Letse.
Hij zal er toch wel zijn talenknobbel op los gelaten hebben ;)
Forza...germania
31 december 2007, 18:34
http://www.skyline-models.com/img/models/lavinia/lavinia_3.jpg
Jorah Mormont
2 januari 2008, 00:19
Hij zal er toch wel zijn talenknobbel op los gelaten hebben ;)
Het Lets is toch anders dan het Russisch. Maar volgens mij heeft Forza gelijk. Laura is Letse en geen Poolse.
londonbasketcase
16 mei 2008, 00:29
I have been fortunate to have had three sessions with Laura of Latvia. She is visually stunning. Tall, slim, B cups, leggy, tight arse, pretty and blonde. She is as her picture posted on this thread. Absolutely stunning girl.
I was captivated by her beauty. I had to come on her body in two of her sessions just to some of me onto her (if that makes sense). Her skin feels so silky smooth and it is a pleasure running your bare cock all over her intimately.
She does an excellent enough BBBJ and I just sit back and watch this angelic looking girl suck my penis giving me much pleasure.
I do not often see Laura of Latvia at Oase but when I do she can be found spending time with a posse of blondes like Sunny of Germany, Verona of Croatia, Riccarda of Germany amongst others.
Guys, if you see and her appearances at Oase are rare then I suggest you take her to a room so that you can notch up some time on this built for sex machine. If she does not perform then still take merit that you put your penis inside such a stunning girl and fucked her.
Regards
Londonbasketcase
londonbasketcase
29 mei 2008, 00:34
Laura lovers,
I forgot to mention that when you come in Laura's mouth after shagging her and then she goes back to BBBJ to finish you off, then you come, it looks so good watching her continue to suck you dry of your bodily fluids ejaculating from your penis into her willing mouth.
It costs €50 extra but if I could have her mouth on my dick and have her take my load then I think it is worth it for the visuals as well as for the feeling that her mouth is giving your penis.
Regards
Londonbasketcase