Volledige versie bekijken : Reneé ex-Peggy
RAUL7
31 december 2007, 15:43
Naam: Peggy
Nationaliteit: Duitse
Haarkleur/lengte: Blond,opgestoken
Postuur/cupmaat: Normaal-slank, 1.60m, Acup
Leeftijd: 20
Tatoeages/piercings: niet gezien
Service: kust niet, beffen, PZC
Ze is sinds 8 dagen actief in Yinyang
Zat vrijdag in de whirlpool, kwam bij me zitten, begon me te rukken in de pool en 15 min later waren we op de kamer. Buiten het feit dat ze niet kust, hield ze haar hand rond mijn penis, ze wou het niet te lang rekken.
Geen herhalingsgevaar
seksenfun
6 januari 2008, 20:28
Toch wel een schril contrast met haar vriendin Sofie! Ik raad je die eens aan, zal je veel beter bevallen :rolleyes:.
beegden
19 januari 2008, 20:59
Ben in december ook met haar op de kamer geweest.
Meen mij te herinneren dat er sprake was van een kleine tatoeage.
Ben ondanks haar enthousiasme op de kamer in daarop volgende bezoeken niet door haar herkend. En heb haar omdat ze geen echte topper was - althans bij mij - ook niet opgezocht.
seksenfun
20 januari 2008, 18:55
Misschien herkent ze jou écht wel niet meer beegden. Ik ben met haar nog niet naar de kamer geweest en sta er ook niet om te springen -vanwege niet zoenen-, maar telkens als ze mij ziet is het de vriendelijkheid zelve.
Ik stapte gisteren uit de HWP en niet Sofie (lang niet meer gezien in YY) maar haar nieuwe vriendin, waarmee ze nogal veel vertoeft, vroeg me om samen te gaan bubbelen. Ik had daar wel en niet zo veel zin in. Bovendien had ik een 'date' -zie elders- gepland. Ik vroeg aan Peggy of ze mee wou broebelen. Met drie dus. Maar ze antwoordde dat ze het water te heet vond. Allicht was ze net terug van een vurige sessie, zullen we maar denken :rolleyes:. Ik vertelde haar vriendin, dat als ze Peggy wist te overtuigen ik het afdrogen van mijn lichaam wilde staken. Maar Peggy was niet te overhalen. Goed dan, laat het dan een originele vriendelijke manier geweest zijn om niet te moeten HWPen. Je kan niet altijd zeggen: "later" of "ik kom net van de kamer" :smile:.
Heel veel later op de avond echter was ik op weg naar de broebelbaden. Ik zag Peggy erin zitten, met 3 andere ijsberen. Maar ze zat er gewoon, braaf bij. Ze wenkte naar mij. Maar toen had ik zoiets van: ha nee hè, mè hiel Antwaarpe, mor nie mè ma hè. (voor de niet-Antwerpenaren: lees: met alle Chinezen, maar niet met den deze :smile2:).
moet vervolgd worden...
Johnny99
9 mei 2008, 22:44
Update paspoort:
Naam: Peggy
Nationaliteit: Duitse
Haarkleur/lengte: Blond/lang
Postuur/cupmaat: Normaal-slank, 1.65m, B-cup (silicone) wel mooi
Leeftijd: 20
Tatoeages/piercings: roosje boven linker borst/tong en lip
Service: kussen en tongzoenen, beffen, vingeren, PZC, NMC
Peggy zat met haar zus (weet haar naam niet) bij het badje bij de sauna. Ze was weer terug na een tijdje afwezigheid. Schitterende dame om te zien.
Ze vroeg of ik zin had in een trio, dit vriendelijk afgewezen en met haar alleen naar de kamer.
In de gang stond al een file dus naar de kamertjes in de cinema.
Zoent lekker, maar nog een beetje voorzichtig. PZC ook lekker. Beffen en vingeren geniet zelf ook heel graag van. Ze werd heerlijk nat en kronkelde alle kanten op. Toen was het weer haar beurt. Verder PZC, ze vroeg of ik zin had in FT, maar dit is niet mijn ding. Heerlijk in cowgirl klaargekomen.
Haar service is dus duidelijk vooruit gegaan.
smp
21 december 2010, 11:17
Naam : René (renee)
Haarkleur/-lengte : bruin-blond/lang tot schouder
Lengte dame : ongeveer 1.68
Postuur/Cupmaat lekker normaal/ b
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : niet opgelet
Service : TZ soms, PZC, NMC,
Bijzonderheden : topper en geil
René (renee) geboekt bij bezoek. zeer goed pijpen, geil neuken met verschillende standjes
Jimmy Doe
12 januari 2011, 16:38
Update paspoortje
Naam : René (renee)
Haarkleur/-lengte : bruin-blond/lang tot schouder
Lengte dame : ongeveer 1.68
Postuur/Cupmaat lekker normaal/ b
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : kleine tattoo onderaan de rug, kleine tattoo voorzijde in de lies
Service : TZ soms, PZC, NMC,
Ze ziet er goed uit en je kunt er een goed gesprek mee voeren, pre- & aftersales zijn zeer goed, TZ doet ze inderdaad bijna nooit, PZC was OK, maar kan ook stukken beter ze doet ook FT maar gebruikt daarbij te zeer haar handen, vandaar er maar vanaf gezien.
Herhalingsgevaar niet aanwezig, ze is zeker niet slecht, maar er zijn vele dames met een betere service dan de hare.
Gr. JD.
RAUL7
12 januari 2011, 16:43
Ze werkte eind 2007, begin 2008 ook al eens in Yin Yang. Toen heette ze Peggy!
Heb het er met haar afgelopen zondag nog over gehad en ze kon niet geloven dat ik haar eerste naam nog wist! :biggrin:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9329&highlight=peggy
driveby
18 januari 2011, 18:54
vorig jaar juni heb ik haar als erg prettig ervaren, kon helaas niets over haar vinden. iemand enig idee welke dagen ze werkt ik moet er namelijk lang voor reizen om in roermond te komen. of als iemand haar nummer wil sturen via pb.
Bubbelbader
17 februari 2011, 09:59
Geen idee welke dagen ze werkt maar afgelopen week aanwezig.
driveby
26 juli 2013, 20:29
Werkt deze dame nog steeds bij yingyang?