PDA

Volledige versie bekijken : Michelle (Zwitserland)

Jorah Mormont
2 januari 2008, 00:35
Haarkleur/-lengte : Lang, krullend en bruin
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Zwitserse / Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : niet opgelet, volgens mij niet
Service: NMC, PZC, Beffen, FT, Massage
Voordelen: GFE
Nadelen:
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:

Ik dacht dat er al een draadje moest zijn van deze Michelle, maar niets kunnen vinden.

Deze brunette uit Zwitserland had me een half jaar geleden al een keer gestrikt in de Kino. Daar werd toen even het volle programma afgewerkt:eek:
Afgelopen vrijdag leek het op een herhaling uit te lopen, echter deze keer toch voor een kamer gekozen (Forza en Big30 waren erbij);). Lief open meisje deze Michelle. Meestal in of nabij de Kino te vinden. Service gewoon goed en zoals ze zelf zegt, ze is dol op pijpen. Deze dame moet je dan ook echt van te voren zeggen dat je geen FT wilt, want ze pijpt er zo 50 euro bij op de rekening:o

Zowieso een aanrader in Oase.

Sonny:wink:

hansworst
28 januari 2008, 13:24
Op 18 januari heb ik ook het genoegen gehad kennis te maken met Michelle. Deze oorspronkelijk uit Basel komende dame is een van de actieve meiden in Oase. Zo kwam ze ook op mij af, willig slachtoffer. We zijn naar de kamer gegaan en de handdoek was nog niet af of ze begon uitgebreid en diep te pijpen. En dat kan ze, echt deep throat! Volgens mij was ze uit op een FT, maar ik niet, dus uiteindelijk het rubber volgeschoten in doggy style.
Ik heb bij Michelle wel de indruk dat ze nogal resultaat gericht is, er lijkt wat tijdsdruk te zijn. Die indruk bevestigde ze mijns inziens met de mededeling dat ze het met zo'n 6000 mannen gedaan had (240 per maand!)

thesickboy
28 januari 2008, 13:38
...met de mededeling dat ze het met zo'n 6000 mannen gedaan had (240 per maand!)

TSB heeft een beetje een cijferfetish (niet zo erg als sommige andere beren;)) maar dergelijke cijfers verdring ik toch het liefste als ik met een dame aan de slag ga...:smile2:

:wink:

Struisvogel Sickboy

Jorah Mormont
28 januari 2008, 13:39
TSB heeft een beetje een cijferfetish (niet zo erg als sommige andere beren;)) maar dergelijke cijfers verdring ik toch het liefste als ik met een dame aan de slag ga...:smile2:

:wink:

Struisvogel Sickboy

240 x minimaal 50 euro is minimaal 12.000,00 euro:eek::eek:

Leuk maandsalaris

seeker33395
28 januari 2008, 13:51
Kan iemand deze onervaren ijsbeer vertellen waar FT voor staat?

Boekanier

Jorah Mormont
28 januari 2008, 13:53
Kan iemand deze onervaren ijsbeer vertellen waar FT voor staat?

Boekanier

FT is Französisch Total oftwel klaarkomen in de mond

Zie ook deze lijst. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506)

bergm550
29 januari 2008, 16:31
Op 25 november 2007 was ik ook met haar op de kamer in Oase. Het was mijn tweede bezoek aan Oase. Ze is erg goed op de kamer, pijpt zeer goed en ook de sex is uitstekend.

Naast meiden als Adriana die nu ook werkt in Oase, is Michelle ook zeer de moeite van het bezoeken waard.

carlosmex
21 maart 2008, 18:48
It seems that this lady gets very good reviews - I took a friend from Spain to Oase last year and he had an outstanding session with her (and this guy knows clubs all over the world).
So next time I go to Oase I´ll have to search for her...
carlosmex

Everhard
31 maart 2008, 22:58
So next time I go to Oase I´ll have to search for her...Do not worry, she will find you :teuflisch For my taste she was good, but not good enough to repeat.

londonbasketcase
2 juni 2008, 00:56
Michelle as far as I have seen is still at FKK Oase. She has said to a number of people that I know that have gone with her that she is intending to move back to Switzerland to work there during the Euro 2008 football as it is being hosted in Switzerland and in Austria.

Michelle does have consistently good reviews and to me always has a smile. She looks after her regulars who come back for her. The feedback is that she has an innate ability to know what you want including dropping to her knees as soonas you are in the zimmer to perform a BBBJ on you while you stand quaking in your flip flops.

She kisses and kisses well.:love:

A tall girl with frizzy long brown hair and a pretty face. B cups :tietjes: that are natural and fit her well and as she is tall quite leggy.

Regards:cheers:

Londonbasketcase :wink:

PELICAN
28 oktober 2008, 01:35
I had an excellent session with Michelle last Saturday, for me, in the top 10 sessions of my punter carreer.
She does not look like a model but she is for me the ideal female body shape. She is good looking and always smiles.

She is both PSE and GFE. Her blowjob is very good and she licks the balls.

Repeat factor : 100%

MiniME
25 januari 2009, 10:54
Wow............this woman is....................crazy! :freu:

Ongelooflijk: deze dame is totaal mijn smaak niet (optisch, afkomst, etc) maar ze is erg contactgericht, en op de kamer ontwikkeld ze zich (bijna) tot een tweede Hannah, ongelooflijk!

Full-blown service :cool: en 9+. Gezien de nog openstaande to-do list, niet zoveel herhalingsgevaar, maar wie weet (het moet niet gekker worden: een 9+ is al niet meer voldoende in Oase om in de repeat-list te komen:D).

Megaboob
11 maart 2009, 15:13
Megaboob was gisteren ook in de oase, en heeft michelle leren kennen. Een zeer prettige sessie, en heerlijk kussen en goed pijpen door deze lenige dame. Is zeer vriendelijk, en heeft een goede after service. Zeker herhalingsgevaar, en zeker aan te raden!:D

timjava
14 juli 2009, 13:56
In een flits zag ik een meisje met bruin krullend lang haar voorbij lopen. Ik keek haar aan en zij keek mij aan, met een lieve glimlach, maar liep weer verder. Dit beeld bleef mij nog een tijdje achtervolgen. Totdat ik besloot dat ik toch wel heel erg graag met dit leuke naturelle meisje kennis wilde maken. Mijn zoektocht leverde al snel resultaat op. Ik zag haar het trappetje af lopen de bar in. Daar greep ik haar vast en stelde mij voor. Zij stelde zich voor als Michelle uit Zwitserland. Dit is een meisje dat ik op vind vallen tussen de andere. Qua looks niet de mooiste, maar voor mij wel de leukste uitstraling. De zoektocht naar een kamer viel niet mee. Alle kamers waren bezet. Vind dit toch wel een apart systeem, zonder sleutels. Je zoekt een vrije kamer op en als alles vol is, ga je maar zitten wachten voor een kamer. Dat wachten voor een kamer zag ik niet zo zitten. Ik had buiten al een paar tentjes gezien en ik stelde voor om maar in 1 van de tentjes te gaan. In het tentje aan gekomen, werd mijn handdoek van mijn middel getrokken en ging Michelle op haar hurken zitten om mijn te pijpen. Wat kan zij lekker (diep) pijpen. In ieder geval de beste van de avond. Vervolgens kwam ze tegen mij aan staan om intens te zoenen. Deze dame lust wel pap van. Ze neemt ruim de tijd en is niet gehaast. Ook tijdens het neuken zoent ze lekker door. Dit zou de beste sessie van de avond worden.

Megaboob
14 juli 2009, 16:37
Tim, je bericht beschijft mijn ervaring met haar echt zeer goed, leuk te zien dat een collega ijsbeer ook zo'n goede sessie met haar had. Het is echt een hele leuke dame!

Als ik weer eens naar oase ga, staat ze zeker op mijn lijstje!

Henk71
14 juli 2009, 21:31
Op 25 november 2007 was ik ook met haar op de kamer in Oase. Het was mijn tweede bezoek aan Oase. Ze is erg goed op de kamer, pijpt zeer goed en ook de sex is uitstekend.

Naast meiden als Adriana die nu ook werkt in Oase, is Michelle ook zeer de moeite van het bezoeken waard.

ik zat naast hem op de bank en ze dook tussen ons in. Ze begon meteen te tongen met 550 en ik keek heerlijk tussen haar gespreide benen naar een oh zo heerlijke kutje . Daar werd ik verdomd geil van . Later ben ik ook nog aan mijn trekken gekomen bij haar .

Op tweede paasdag 2008 heb ik weer zo'n sessie gehad. Ze vroeg nog naar b. 550 .

Leuk dat ze nog steeds zo goed voor haar minnaars zorgt.

fervent
19 maart 2010, 23:57
Deze Michelle heeft mij vandaag echt de beste sessie van de dag gegeven. Zoals al te lezen: echt deep throat pijpen, actief, zoent heel lekker en lang en heeft er zin in. Mooi figuur met naturelle C-cups. Neuken ook prima: voelt goed aan hoever ik was en versnelt en vertraagd op de goede momenten. Ook nog even tijd om gewoon te kletsen.
Topervaring en aan iedereen aan te raden

ALAIN1
22 mei 2010, 17:49
War mit Michelle am 21. Mai auf's Zimmer : einfach nur geil, super Service, perfektes Blasen und vieles andere mehr. Werde Michelle mit auf meine Favoritenliste setzen.

Cupido
28 juli 2010, 13:04
Deze Michelle heeft mij deze keer ook heerlijk verwend. Ze is heerlijk naturel en spontaan en voor deze club toch wel afwijkend niet alleen maar aan het aandringen op een kamergang. Bij haar kreeg ik uiteindelijk een goede klick, want zij was een van de weinigen, waar ik haar bij me kon halen en niet meer hoefde af te wijzen. Gezamelijk naar een tent buiten gegaan. Na heerlijk gezoend te zijn ging ze over op het pijpen en dat is toch wel haar specialiteit. Vervolgens diverse standjes met haar doorgenomen, om uiteindelijk haar de pijpsessie te laten afmaken. Ze was geweldig.

The Saint
7 augustus 2010, 22:09
Gisteren als laatste sessie gekozen voor Michelle. Mede dankzij een look-a-like foto van haar op youppie meende ik haar te herkennen en ik had het juist. Ze is technisch zeer goed waarbij ik wel een hele speciale 69houding dien te vermelden die onlangs ook op youppie al beschreven werd: ze zit vanboven op haar knieën, neemt je pik tss haar borsten en doet het Russisch standje terwijl ze ondertss de ballen likt.... lekkerrrrrrrrrr

Pijpen doet ze idd heel graag en dus ook heel goed en ondertss wil ze dat je haar borsten flink kneedt en/of haar vingert met 2 of 3 vingers.

Voor mij is Michelle een PSE pur sang, zeker geen combi van GFE-PSE.
Ze tongzoent idd vol maar het zijn meestal van die vibrerende tongzoenen (ik noem dat flipperkasttongzoenen) wat me totaal niet opwindt.

Deze dame is zowel in pijpen als neuken hoogbegaafd maar toch heb ik er niet echt een klik mee wellicht door haar zoenen (wat voor mij persoonlijk wel heel belangrijk is om aan een 8+/9 te komen)

desselman
9 februari 2011, 18:29
Zoals boven uitvoerig beschreven de ongekroonde blowjobqueen van Oase,servicegranaat en gezegend met een fikse portie humor in and out of the room.Een heerlijke dame die nooit ontgoocheld,gerust als nymfomane mag worden gecatalogeerd en quasi altijd omni-aanwezig in oase:the main attraction wanneer ik in Frankfurtverzeild raak(3-tal bezoekjes/jaar).Heerlijke mengelmoes van Frans &Engels om elkaar plaagstootjes te geven bij eerste ontmoeting,een revanche op haar orale kunsten van m'n kant,maar de overwinning ging uiteindelijk met vlag en wimpel richting Basel,en oververdiend overigens:freu:.Deze krullebol is bij een bezoekje een must-have:try before you die:smile2:.