Volledige versie bekijken : Pattaya
De Cock
23 december 2007, 00:25
Op 9 januari doen we pattaya (thailand) aan voor een week of 3.
volgens mij tref ik daar zeker een Beer Randy :).
Dus nog even geduld :mad: maar de tijd vliegt.
Voor dit jaar zit het erop :o Hennef pas weer in februari zal 3e week worden :p.
The Bear's live sucks ;).
groeten,
De Cock.
dupke
4 januari 2008, 09:22
Op 9 januari doen we pattaya (thailand) aan voor een week of 3.
volgens mij tref ik daar zeker een Beer Randy :).
Dus nog even geduld :mad: maar de tijd vliegt.
Voor dit jaar zit het erop :o Hennef pas weer in februari zal 3e week worden :p.
The Bear's live sucks ;).
groeten,
De Cock.
De tijd vliegt snel, zie maar dat je tegen dan hebt kunnen uitvissen waar die internet café's liggen in pattaya zodat je ons op de hoogte kan houden van je escapades daar. :wink:
De Cock
11 februari 2008, 01:46
Sorry voor het lang wachten, ik hoop dat ik dat goed kan maken :eek: zal nooit zo worden als mijn beste vriend en collega Randy.
* * *
Mag ik jullie wijzen op deze (in mijn ogen toch belangrijke info) LINK:
http://www.der-farang.com/?article=attractions
Ook interessante info (http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.siampenthouse.com/images/Taxi.JPG&imgrefurl=http://www.siampenthouse.com/gtips.html&h=136&w=250&sz=16&hl=nl&start=46&um=1&tbnid=k5toE0ojnw8vpM:&tbnh=60&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Dbaht%2Btaxi%2Bin%2Bpattaya%26start%3D 40%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN)
Kijk even wat zaken door en je weet veel meer.
Maar een paar TIPS ook nog (zullen ook al door andere Collega's gegeven zijn maar toch):
1)
Verkeer rijd Links en men rijd als 'bezeten', voetgangers interesseert ze weinig, dat merk je vooral met oversteken.....
ze stoppen NIET echt en de BROMMERS/motorbikes al helemaal niet :eek: dus het is echt goed uitkijken en als je oversteekt doe dat dan snel en zeker :).
Tip: Gebruik het OV werkt daar buitengewoon goed en erg goedkoop, De Bahttaxi erg goed en erg spannend/interessant.
http://www.siampenthouse.com/images/Taxi.JPG
2)
Geef de Kleermakers echt geen hand (randy wees daar ook al op) je bent hem kwijt en het gebeurd echt heel erg vaak, mij stoorde dat echt buitengewoon!
3)
Maak de prijzen niet kapot en HANDEL zeer zeker als het kan, je merkt vanzelf hoever je kunt gaan! zijn genoeg mogelijkheden :).
Ook zeker bij de Thaise Dames geef niet te snel toe en maak ook zeker daar de prijzen niet kapot (is erg goedkoop t.o.v. onze maatstaven). Heb helaas toch wel paar keer meegemaakt dat toeristen teveel betalen en dat doen onder het mom van ahhhh is nog erg goedkoop! Nee doe dat beter NIET! en denk aan je collega's :) anders maak je meer kapot dan je denkt!!!
4)
Hotels zijn er in vele soorten en maten:
Ga een paar Hotels af en je weet wat je voorkeur heeft, sommige zijn erg goedkoop en daar laat je nog niet eens je Hond Slapen en sommige zijn weer zo duur dat je omvalt :eek:, maar er is veel mogelijk.
5)
Verblijfsduur:
2 weken is te kort, 3 weken is beter :), maar 4 weken is toch wel het beste en 6 weken is een summum :rolleyes:. Langer verblijven is NIET Collegiaal :mad: :D.
6)
Koop een Thaise Simkaart en neem een SIM-LOCK vrije GSM mee en je belt je daar gek voor 300Baht (6euro) en daar heb je een hoop lol van.
7)
Neem je eigen SIGAREN mee, daar zijn ze erg duur :mad: Hier koop ik een pakje MonteCristo Voor 10euro (500Baht) en in Pattay 1300 Baht (26euro), is maar dat je dat weet.
8)
Attracties:
Wat je zeker gezien of gedaan moet hebben:
http://www.sanctuaryoftruth.com/
http://www.thaistonepark.org/
http://www.pattayapark.com/
http://www.mypattaya.com/nl/jomtienstrand.asp
http://www.walkingstreetpattaya.com/ de wallen uit amsterdam maar dan in Pattaya, maar veel interessanter :rolleyes: wat zeh ik nu :eek:.
Verder kun jezelf ook iets doen :D
9)
Google is ook erg zinvol :D en natuurlijk onze Collega's :p.
10)
Zelfontplooiing :confused: ja, ga gewoon op ontdekkingsreis en laat de recensies van Collega's voor wat ze zijn, vele dames zijn vaak weer weg en dus doe your on thing :).
En van mijn Gewaardeerde Collega Randy geleerd ;), noem soms liever geen namen van dames maar werk met het alfabet :rolleyes:.
Groeten,
De PaTThai Cock.
De Cock
11 februari 2008, 01:50
Ik/wij zijn terug van 3weken pattaya en kan jullie aanraden:
Neem gewoon de bahtTAXI's en als je verder wilt een TAXI, laat het rijden aan hun over...... is een MADHOUSE outthere :rolleyes:
Een rondje met een Baht bus kost echt geen drol, rondje Beachstreet naar Walkingstreet 10 baht pp en dito van 2nd street 10baht pp.
een verdere rit van bijv. pattaya beachstreet naar jomtien kost 20baht pp.
Even een paar dagen en je weet het systeem en 2weken is eigenlijk tekort voor een vakantie daar :cool:.
En huur voor die korte tijd zeker geen Bromfiets of wat dan ook! idd als het fout gaat zijn de rapen gaar, kijk ook hier maar ES NAAR! BELANGRIJK (http://www.der-farang.com/?article=attractions), belangrijke info voor ons FARANGS :D.
Het openbaar transport is daar zo goed uitgerust maak daar gewoon gebruik van en spaar briefjes van 20 :D.
veel suk6 en we horen het wel!
Groeten,
De PaTThai Cock.
ps. hier ook nog ff de link: http://www.der-farang.com/?article=attractions
De Cock
11 februari 2008, 01:53
Hieronder een uiteenzetting van mijn eega:
ja, sorry ik had door toeval de duitse uitgave gevonden en natuurlijk deze gebruikt.
een lang verhaal zal niet komen van mijn kant want ik had mij over dit land heel andere voorstellingen gemaakt.. niet vanwege de ****en en bars of zo want dat wist ik van tevoren hoe dat zou zijn....
wat mij tegenviel was het is simpel en rommelig heet stinkend land en overal maar russen, ik vind het gewoon geen mooie stad.. misschien had je dan in een hele luxe maar dan helaas peperduur hotel moeten zijn, geen idee...
mij doet dit land in iedere geval niks of een rondreis misschien? .
ik begrijp heel goed wat mannen hier naar toe trekt, ik vond het ook voor een keer leuk en spannend om te zien maar omdat ik niet bi of lesbisch aangelegd ben heb ik geen redenen om hier tien of twaalf uur voor in te vliegtuig te zitten, zo simpel is het.
ik ben niet een door toeval hier terecht gekomen westerse chagrijnig kijkende trut die niet wist wat haar zou overkomen, ik hat tenslotte zelf hier voor gekozen.
laat mij maar lekker in europa, azie is niks voor mij en mijn de cock zie ik ook veel beter in zijn keizerrijk Hennef zitten.
maar zeg nooit nooit misschien gaan wij volgend jaar weer ik zou dan graag naar phuket willen dan.
Groeten de Cockies
De Cock
11 februari 2008, 02:03
Met China-Air gevlogen:
Goed bevallen, is redelijk uit te houden mbt de stoelruimte (heb vrij lang onderlijf). Heen 10uur goed en terug 13uur redelijk vlucht had niet langer moeten zijn! Hebben op de terugvlucht videoschermen in kopsteun van voorganger gehad en dat maakt wel iets goed.
Mbt stoel reserveren :D, geen prob! Bij het inchecken kun je dat direct aan de bali regelen (WEL FF ZEGGEN) dus je hebt als je snel bent echt goede kans op veel beenruimte.....
Beste: neem een stoel aan de EXIT dan gangpad en je kunt languit met die benen :rolleyes:
Wat mij ook goed bevalt met China-Air zijn de vlucht tijden:
14.25 uur (NL/AMS) en komt rond 07.10 uur (BKK/Pattaya) aan, heb je wat aan je dag nog :D.
Okay, dat was het op naar de volgende.
Groeten,
De BangCock.
De Cock
11 februari 2008, 02:09
Ik was daar met mijn eega, was buitegewoon gezellig / mooi / spanned etc. maar was NIET gemakkelijk voor mijn vrouw De Cockies.
Neem mijn pet af voor mijn vrouw mbt deze 3 weken.
Zeer waarschijnlijk gaan we weer es heen, misschien zeker volgend jaar 2009 en dan als het financieel goedgaat langer dan 3weken.
Het is toch wat anders dan een dagje naar mijn Favoriete hof in Duitsland, daar heeft ze geen enkele moeite mee, maar Pattaya is toch een groot OPENLUCHT Bordeel en ja is toch wel iets anders!
Kun je lang of kort lullen het is gewoon zwaar voor een vrouw punt uuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiitttttttttttttt!!!!
Ik heb mijn vrouw op een aantal puntes erg veel 'pijn' gedaan.
Ik mocht om de 2 dagen een uitglijder maken, dat van 1uur tot max 2uur, dus verder dan ST kom/kwam ik niet.
Maar op sommige momenten mocht ik niet en wilde zij dat ik op hotel bleef, maar dat deed ik dus NIET, dat heeft haar toch wel aangegrepen en later (volgende dag) kwam dat wel weer goed. Maar toch, is geen paradijs voor de vrouw.
http://i79.photobucket.com/albums/j149/HansKlok/WSPepmint.jpg
In totaal kon ik 3 dagen wat langer stappen, was dan vooraf op pad incl. eten met mijn vrouw, Tim535 en Randy.
Later op de avond mijn vrouw naar Hotel gebracht en stappen tot vroeg in de morgen met genoemde collega's.
Zelfde stramin ± een week later met Randy, ook dan mocht ik in de morgen op hotel terug komen.
Okay dat even in vogelvlucht.
Denk er goed over na, het is net als alcohol!
Pattaya kan meer kapot maken dan je lief is :D :eek: :mad:.
Even een paar aanvullingen:
Is volgens sommige een pretpark voor mannen, maar zegt niet dat het voor geen enkele vrouw te doen is.
Mijn vrouw heeft zich zelfs buitengewoon vermaakt en was zelfs erg graag in de walkingstreet en andere straten te vinden, heeft de Soi 6 diverse malen gefilmd en vele foto's geschoten en de dames aldaar waren zeer lief tegen mijn vrouw.
De Bardames of wie dan ook van de Thai-Dames zien geen Concurrentie in andere dames, ze zijn net zo vriendelijk en zeer geďnteresseerd, wilden vaak meer weten of waren vaak extra lief tegen mijn vrouw.
Het meeste wat mijn vrouw stoorde was de stank, rommel overal en aan de Bars, de GoGo's en dames stoorde mijn vrouw zich in het geheel niet. Want dat wist mijn vrouw van tevoren hoe het daar toeging en afspeelde, zij heeft de Trip geregeld tenslotte.
Groeten,
De PaTThai Cock.
ps.
Terwijl ik dit nu schrijf (2.00uur NL tijd en 8.00uur pattaya tijd) ging in Pattaya (vrijwel) elke dag onze wekker en maakten wij ons klaar voor het ontbijt in Hotel. Vreemde gewaarwoording, zal nog wel een week of wat duren voordat het gevoel geheel weg is.
De Cock
11 februari 2008, 02:10
Hier een Blik in/op Soi 6 een Bar voor Speciale Gelegenheden :D.
http://i79.photobucket.com/albums/j149/HansKlok/MODsBarSoi6.jpg
en hier een Blik op de erg bekende en vermaarde GoGo:
http://i79.photobucket.com/albums/j149/HansKlok/Coyotees.jpg
Hier een van de vele andere Honderden GoGo's, weet niet eens meer welke ?:
http://i79.photobucket.com/albums/j149/HansKlok/CIMG1486.jpg
Met deze Beter Niet spotten, ook niet nodig is een Fenominaal uitstapje en een uitzicht Wowwww: BuddaHill.
http://i79.photobucket.com/albums/j149/HansKlok/CIMG1595.jpg
Van deze plaatjes krijgen waarschijnlijk een paar Bikkels tranen in de OGEN, w.o. ook de ondergetekende.
Groeten,
De PaTThai Cock.
Randy
11 februari 2008, 04:46
...
Ik mocht om de 2 dagen een uitglijder maken, dat van 1uur tot max 2uur, dus verder dan ST kom/kwam ik niet.
...
In totaal kon ik 3 dagen wat langer stappen, was dan vooraf op pad incl. eten met mijn vrouw, Tim535 en Randy.
Later op de avond mijn vrouw naar Hotel gebracht en stappen tot vroeg in de morgen met genoemde collega's.
Zelfde stramin ± een week later met Randy, ook dan mocht ik in de morgen op hotel terug komen.
...
Blijkbaar had je vrouw een groot vertrouwen in mij. Volkomen terecht, natuurlijk... :rolleyes::D
Mooi verhaal!
De Cock
11 februari 2008, 23:48
Blijkbaar had je vrouw een groot vertrouwen in mij. Volkomen terecht, natuurlijk... :rolleyes::D
Mooi verhaal!
Natuurlijk Terecht :teuflisch, HIER mot ik U tegen u zeggen meneer Randy ;)
Groeten,
De Cock.
carrera-gt3
5 april 2008, 04:40
Volgende keer beter naar Phuket gaan 10 x mooier en ook voor de vrouw
kijk voor de aardigheid maar eens op Kata beach is wel ff van Patong vandaan
maar de beste optie...of overnachten op Koh Phi phi.... een van de mooiste plekjes
ter wereld. 2 uur varen met een prive jacht. vanaf Phuket..:wink:
De Cock
9 mei 2008, 21:38
Volgende keer beter naar Phuket gaan 10 x mooier en ook voor de vrouw
kijk voor de aardigheid maar eens op Kata beach is wel ff van Patong vandaan
maar de beste optie...of overnachten op Koh Phi phi.... een van de mooiste plekjes
ter wereld. 2 uur varen met een prive jacht. vanaf Phuket..:wink:
Hoi GT3,
Mijn vrouw is al weer enige tijd het net aan het uitpluizen voor een andere tocht naar Azië :freu: dit jaar gaat waarschijnlijk niet lukken want we gaan in augustus 10-14 dagen naar Italie lekker in de wolken stenen gooien :lostit: en open rijden.
Eerst dachten we aan jomtien maar dat is ook niet echt alles, maar nu heeft ze haar zinnen gezet op noord pattaya en daar ben ik zeker over te spreken :wink:.
We zullen dan zeker een paar dagen BKK, pucket of wat dan ook aandoen......
We zien het dan wel, maar nu eerst Duitsland (europa) Hennef.
Groeten,
De Azië Cock.
Poppalarge
27 februari 2009, 03:36
Ik ben sinds 2001 niet meer in Thailand geweest en aangezien ik deze zomer van plan ben om die kant op te gaan (voornamelijk om te trainen), vroeg ik me af of de actie in Pattaya veranderd is sindsdien?
Ik was meer een fan van de freelancers die 's avonds in discotheek Marine, daarna in Marine II en daarna in Marine III / Boom (of hoe die tent tegenwoordig ook mag heten) kwamen, want soms zaten er ook bargirls tussen die hun geluk daar kwamen beproeven. Is het uitgaansleven nog wat daar, of is het drastisch veranderd sedert die tijd?
Bestaan toko's als Xzite, Palladium, Tony's Disco en Hollywood(?) nog? Geldt het "bring your own bottle" principe daar ook nog, of zijn ze daar nu vanaf gestapt?
Ik zou het waarderen als iemand mij up-to-date zou kunnen brengen betreffende die zaken.
Zakkenleger
27 februari 2009, 22:25
X-zite, Tony's Disco en Hollywood bestaan allemaal nog. Palladium ken ik niet.
Ook erg goeie plekken om freelancers op te pikken zijn Insomnia! en Lucifer, beide discotheken op Walking Street, en the Beergarden (bar / restaurant net voor Walking Street aan het strand, zeker tot 2u open).
Insomnia! draait vooral techno en draait goed vanaf 2u tot ver na 6u ('s ochtends!!!). Lucifer is vooral hiphop. Marine 1 op WS is ook geliefde freelancers plek (techno muziek). Marine 2 is bedoeld voor Arabieren, ken ik zelf niet.
Er zijn nog wel wat disco's op WS zoals Republica, Hammer en The Mixx. Ik ken alleen de laatste, er komen nu vooral veel Russen (m/v) en weinig freelancers. Wel goede muziek overigens (1 zaal hiphop, de andere techno/house) maar dat is natuurlijk toch niet DE reden om er te komen ;).
Op Beach Road zelf kun je ook wel wat fraaie freelancers oppikken maar veel van hun zijn niet mijn smaak. Meestal alleen short time trouwens (vanwege Thais vriendje? :D).
Zakkenleger
2 mei 2009, 20:19
Er is ook een nieuwe disco geopend aan het begin van Walking Street. Naam is Gullivers, en volgens Engelstalige fora sterft het daar van de fraaie freelancers (net als Marine, Lucifer's en Insomnia!).
Als je WS binnenloopt een 100m aan de linkerkant. Er steekt een halve auto uit de gevel (!) kan niet missen. :D
Zelf niet binnen geweest want ik had al een tirakje :rolleyes:.
joris69
7 mei 2009, 14:45
leuke tent, hier kun je ook een leuk potje poolen
argentis
24 augustus 2009, 23:57
Beste Beren,
Ik ben van 8 - 11 okt in Pattaya, zijn er dan toevallig andere beren daar om een pintje mee te drinken ? De rest kan ik zelf al.
rplover
25 augustus 2009, 13:56
Naar aanleiding van een vraag van Picasso, ik citeer:
"Hoe gaat dat in Thailand, moet je daar ook zelf je condooms meenemen?"
Overal is te lezen dat je best zelf je condooms meebrengt, Thaise condooms zijn een maatje smaller, maar scheuren ook veel makkelijker (te vinden in alle Thailandgidsen (zowel sexguides als normale toeristische)).
Over het feit dat er nogal wat afgeneukt wordt daar zonder, ben ik al helemaal niet verbaasd.
Een webpagina over (un)safe sex in Pattaya.
Van de vetgeplaatste gedeeltes schrok ik, of moest eens goed lachen :wink:
Wat me opvalt, is de fataliteit van de Meiden, of noem ik het de berusting in het lot, verder maak ik me zorgen over die "geteste cleane" Meiden, en over de normale omgang met het fenomeen NZC. Als ze al beweren dat een zesdaagje pilletjeskuurt HIV-besmetting kan voorkomen, is de rest er snel bij te denken, hoe ze tegenover neuken zonder staan :eek:
En dan zwijgen we nog maar over hoe ze "seksklinieken" in het artikel als normaal beschouwen. Niets aan het handje, het gebeurt meer dan je denkt, het is volledig normaal???
Ik heb zo mijn serieuze twijfels over hoe veilig seks in Pattaya wel is, en maak me serieus zorgen over "hoe ze omspringen met het fenomeen HIV en dus ook met neuken zonder".
Pattaya Gogo Guide Information Pages
Like anywhere in the world, protect your life by practicing safe sex and ALWAYS use a condom. Buy them back at home where the quality is known, but if you run out, Durex are also available here. The only problem is that the instruction leaflet is in Thai, so if you have forgotten how to use them, you will have to ask a translation or guidance! Most Thai condoms have a bad reputation for breaking and being too small (we hope), but they have brought out a Farang sized condom called "Bodyguard". Joking aside, girls who work in Bars are better educated on sexual health than most people back home, as people openly talk about sex in the East. It is not considered "Dirty" to talk about sexual matters. The girls have regular "Health" checks, which is more than you can say for the people back home!
UNSAFE SEX! Like anywhere in the world, money talks. If offered enough money the girls will risk not using a condom. Remember that if this is the case, you will NOT be the first to do so, so your risk is even higher. The girls are fatalistic, and if they die, so be it. Unlike the west, death is not considered the end of life, but merely a passage to the next life. They will risk it, but can YOU?
Medical guidance about STDs: If in doubt, go speak to the experts. Do not be embarrassed. If you are ashamed how you got "it", you should not have done "it" in the first place. They have seen and heard of it all before. That is why they are in business and experts in the field.
STD Treatment: Now simple STDs can be easily treated. In true "Kill or Cure" Pattaya style, some pharmacists offer a 6 tablet repair kit. 4 Tablets the first day and 2 the next and it is all gone. Again, speak you your local pharmacist for expert guidance.:eek::eek::eek:
HIV Testing: Just supposing you have been a bad boy. Remember that it is about 4 MONTHS after contact before you can have a test to prove you are still clean. For your piece of mind, although there are many "Kerbside Clinics", where the result can be what you want for money, it is better to go to one of the private international hospitals, like Pattaya Memorial Hospitals, Pattaya International Hospital, or Bangkok-Hospital-Pattaya. You can get a result in a couple of hours. The price is about that of a barfine, and you will get the true result.
HIV and Tattoos. Remember there is always a risk from getting tattoos. Check how they treat their needles before starting. Disposable? Autoclave? Why not try the "Pasted on Tattoos". At least when your holiday memories fade, so does the tattoo!:biggrin:
Most Gogos get their girls tested on a regular basis. Ask to see her "Results card". If she is clear, she will not mind. :eek::eek::eek:The larger Gogo groups, like Peppermint, Happy, Beach Club, Mistys and Casnovy send their girls to the doctor appointed by the doctor, so the girls cannot "Buy" a clear report from their own local clinic.
erpee :bud[1]:
Bron: http://www.pattayagogoguide.com/info/info_safesex.html
Zakkenleger
25 augustus 2009, 14:01
...
Ik heb zo mijn serieuze twijfels over hoe veilig seks in Pattaya wel is, en maak me serieus zorgen over "hoe ze omspringen met het fenomeen HIV en dus ook met neuken zonder".
...
Je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt, erpee :rolleyes:. Praat eens met beren die er geweest zijn, of ga er zelf eens heen. Mijn mening over LOS staat hier (en dat is wel waar ;)): http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=135547&postcount=42 .
Korte aanvulling: het zogenaamde testen gebeurt wel, maar hoeft niets te betekenen. Als er al echt getest wordt, zegt dat hooguit iets over de dame haar gezondheid op het moment van de test.
Als je mij niet gelooft, vraag het andere beren. :bud[1]:
rplover
25 augustus 2009, 14:07
Je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt, erpee :rolleyes:. Praat eens met beren die er geweest zijn, of ga er zelf eens heen. Mijn mening over LOS staat hier (en dat is wel waar ;)): http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=135547&postcount=42 .
Korte aanvulling: het zogenaamde testen gebeurt wel, maar hoeft niets te betekenen. Als er al echt getest wordt, zegt dat hooguit iets over de dame haar gezondheid op het moment van de test.
Als je mij niet gelooft, vraag het andere beren. :bud[1]:
Waarom voel je je toch aangevallen?
Ik post informatief over wat ik zoal vindover Pattaya, op alle websites die ik erover lees. Duidelijke INFO.
Ik vertrouw duizend keer meer die informatieve bronnen dan een beertje :dance00[1]:
erpee :bud[1]:
thesickboy
25 augustus 2009, 15:35
...op alle websites die ik erover lees....
Ik vertrouw duizend keer meer die informatieve bronnen dan een beertje...
Het internet staat dan ook bekend om zijn objectiviteit en hoog waarheidsgehalte.....:biggrin::biggrin::biggrin:
Zakkenleger
25 augustus 2009, 16:40
Het internet staat dan ook bekend om zijn objectiviteit en hoog waarheidsgehalte.....:biggrin::biggrin::biggrin:
Met de betrouwbare recensies op dit forum als summum! :biggrin::biggrin::biggrin:
Picasso 1
23 september 2009, 20:14
Ace2 wordt gek als hij dit ziet :biggrin:
http://www.youtube.com/watch?v=vbsk01j2hiI
seksenfun
23 september 2009, 20:26
Is dat dan geen vérschrikkelijk ééntónig clipje? :roll3:
Zakkenleger
24 september 2009, 11:11
Niet alleen Ace2.... :redface: En in het echt zijn ze nog mooier :annieiluvu:.
Ace2
24 september 2009, 12:12
Dit klinkt erg positief. Schijnbaar word ik nu niet als gek omschreven.
Picasso 1
24 september 2009, 21:21
Dit klinkt erg positief. Schijnbaar word ik nu niet als gek omschreven.
Pas als je je eigen verzinsels gaat geloven zal ik je gek vinden :rofl:
Picasso 1
24 september 2009, 21:23
Is dat dan geen vérschrikkelijk ééntónig clipje? :roll3:
Klopt, er wordt niet in gepist :biggrin:
Picasso 1
24 september 2009, 21:25
Niet alleen Ace2.... :redface: En in het echt zijn ze nog mooier :annieiluvu:.
Inderdaad, vrouwengek ook :tongue:
piranha
12 augustus 2010, 18:24
Weer ééntje, wat gaat het daar in pattaya toch erg vlot :
http://www.pattayaone.net/pattaya-news/26411/suspicion-surrounds-apparent-%E2%80%9Csuicide%E2%80%9D-of-belgian-national-in-central-pattaya/