PDA

Volledige versie bekijken : Cindy (NL) Ex-relax



Jorah Mormont
16 december 2005, 23:46
Haarkleur/-lengte : zwart krullend/halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Vol slank, / volle D
Nationaliteit/Taal : Nederlandse (Surinaamse afkomst)/ Nederlands
Leeftijd : 25 jaar
Tatoeages/Piercings : niet opgelet, gezien de intense sex.
Service: Neuken, PZC, Deeptroath, Flink vingeren ( tegen vuistneuken aan), kussen
Voordelen: Hele lieve en vlotte meid.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 euries
Extra’s bij het bezoek:geen

Cindy is een hele lieve en open meid.Ze heeft lekkere zoeloelippen, wat het pijpwerk gigantisch lekker maakt. Deeptroath is geen thema bij haar.
Houd van lekker gevingerd te worden, Haar doos moet flink gevuld worden, waardoor vier-vijf vingers geen enkel probleem is. (werd voor mij wel een beetje te pervers). Cindy heeft altijd haar Tarzan bij zich, dus mocht de vulling niet voldoende zijn, dan geef ze gewoon een prime vibo-show. Ze heeft een lekker Johnny Camaro accent. Cindy is een volle slanke dame, maar lekker strak in haar vel. Het is zeker niet zo, dat wanneer je op haar dijen meel zou gooien, dat je dan poffertjes kan bakken.

Jorah Mormont
17 december 2005, 16:43
JM94058 is wat meer in detail getreden, ik heb het maar overgeslagen, maar toch aanvullend, ik had dat dus ook ondervonden, :eek: deze meid breek je helemaal af!

BR, Sonny

Rex
18 december 2005, 19:50
Ik wens je veel succes donderdag..............................

en als je niet meer kan lopen, dan bel je toch gewoon een taxi om thuis te komen.

Is aan mij niet besteed in ieder geval deze Cindy, maar ja dan ben ik in ieder geval geen concurrent, scheelt ook weer zal ik maar zeggen!!!!!!!!!!!

Willem2
23 juni 2006, 06:22
Cindy houdt wel van een goede massagepartij :rubbel: . Aardige meid die de stemming er goed inhoudt.

Willem2 :wink:

Flurkman
23 juni 2006, 08:25
Ziehier wat ik ooit (7/12/2005) elders over Cindy schreef. Deze enkele zinnetjes mochten hier toch ook nog wel bij dacht ik, zij het met vertraging...

Cindy. Entousiaste verschijning. Eén brok pure erotiek (en sex, jawel). Superlekker poesje. Als ze zich helemaal laat gaan (en ik vermoed dat ze dat meestal doet) komt de nectar romig bovendrijven... Of is het koninginnebrij? Delicieus.

Moderator, laat me over dat poesje toch nog 2 details geven. Er is dat discrete vleugje exotische tropen (sandelhout?) dat je bij vele Caraïbische (en zwarte Afrikaanse meisjes) terugvindt. En tot slot: liefhebbers van 1-inch-grote klitjes zijn bij haar aan het juiste adres...

Gewone prijs voor 1u betaald. Globaal 8,5, jawel.

Bull
13 juli 2006, 18:49
Is deze tante nog steeds aanwezig in Relax ??

Jorah Mormont
14 juli 2006, 07:17
Is deze tante nog steeds aanwezig in Relax ??

De laatste keer dat ik haar gezien heb was op 17 juni tijdens de bekendmaking van de nieuwe naam. Willem2 weet daar alles van, want hij heeft haar nog lekker a public gemasseerd:freu:
Maar goed, dat is bijna een maand terug.
Even Relax bellen zou ik zeggen.

BR,Sonny

Hooker friend
14 juli 2006, 16:57
Don't worry. Afgelopen woensdagavond heb ik haar zien binnenkomen. In de barruimte was ze later weer luid en duidelijk aanwezig.

Flurkman
14 juli 2006, 22:09
Ik heb gehoord dat ze meestal voor een dag of 3 naar Mol komt en dan weer naar Nederland terugrijdt...

Bull
19 juli 2006, 08:28
Heeft ze geen website of zo, met wat beeldmateriaal ? Jullie maken me nieuwsgierug ;)