Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, September 2007
Hollandmale
1 september 2007, 07:32
Op www.yinyang.nl :
----- September 2007 -----
Ook deze maand weer speciale entree prijzen:
Kom je binnen voor 13.00 uur dan betaal je maar 40 euro entree
Kom je binnen voor 15.00 uur dan betaal je maar 45 euro entree
Na 15.00 uur = 50 euro entree
Hollandmale
1 september 2007, 11:49
Een medebeertje telde vrijdagmiddag 30 dames om 16.00:
7x Hongaars : Anita, Tia, Alicia, Alena, Sheila, Celina, Suzy
5x Pools: Yvon, Luana, Vivian, Monica, Sylvia,
4x Duits: Alifia, Ki(a)ra, Melina, Nicky
3x Russisch: Larisa, Jana, Yula
2x Arabisch: Sherina + vriendin (beide nieuw, 20 jaar)
2x Lithouws: Angelika (weer terug !), Ilse
2x Tjechisch: Simona, Jessie
2x Nigeriaans: Maureen + vriendin
1x Slowaaks: Samantha
Hat avondaantal is onbekend, want medebeertje moest weg.
In elk geval is Michelle/Nicole nog geweest, getuige Jansen :smile2:.
Bij 30 dames 's-middags zijn er 's-avonds al gauw 35 tot 40.
Jansen
1 september 2007, 22:17
In elk geval is Michelle/Nicole nog geweest, getuige Jansen :smile2:.
Je had ook kunnen schrijven "Michelle wist te vertellen dat Jansen ook nog bij haar is geweest".:rofl: :rofl:
Stiffmaster
2 september 2007, 09:36
Heb gisteren uit zeer betrouwbare bronnen te horen gekregen dat Jamila de toegang tot YY is ontzegd, zij zou zijn betrapt met enkele andere dames tijdens het roken van wat gras :eek: .
Ene Sophia zou dit hebben doorgegeven aan de leiding en Jamila kon zonder met Ron te hebben gesproken vertrekken :motz: . Nu is het zo dat hoogstwaarschijnlijk het beleid dit zo voorschrijft, dat kan zo wezen. Maar waarom wordt er dan met twee maten gemeten, want alleen Jamila is de toegang ontzegd en de andere dames konden blijven. Zoals we weten is Jamila altijd naar ons ijsberen toe een meer dan goede partij, geen rare dingen zeggende en altijd in voor een praatje, gewoon een zeer aardige jongedame die door een keertje de wet te hebben overtreden, en wie doet dat niet daar, gelijk zonder pardon de toegang wordt ontzegd.
Ik had de leiding van YY hoog zitten, maar zet daar nu toch vraagtekens bij, nu vraag ik me af wat de echte reden ervan is als je er een wegstuurt en de overige dames laat blijven, wordt dit het beleid van YY, gewoon een voorbeeld stellen en dan maar zand erover, ik hoop het niet, want dat zal ten kostte gaan van het plezier dat wij hebben om daar heen te gaan, ik weet dat YY ook op deze site kijkt en ben benieuwd naar hun reactie, dit mag zeker ook via de IM. En ik weet dat er reacties op gaan komen en dat is mijn bedoeling hier helemaal niet van, hoop alleen op wat gerechtigheid, want als het is zoals het er nu voor staat kan ik mij daar boos om maken. :angryfire :angryfire :angryfire
Silvester
2 september 2007, 11:21
Tja, waar rook is, is ook ergens vuur....
Er zal dus wel iets (meer) aan de hand zijn, want -raar uitziende peuken- rokende figuren m/v lopen er wel meer rond....
:wink:
Rob10
2 september 2007, 11:44
Heb gisteren uit zeer betrouwbare bronnen te horen gekregen dat Jamila de toegang tot YY is ontzegd, zij zou zijn betrapt met enkele andere dames tijdens het roken van wat gras :eek: .
Ene Sophia zou dit hebben doorgegeven aan de leiding en Jamila kon zonder met Ron te hebben gesproken vertrekken :motz: . Nu is het zo dat hoogstwaarschijnlijk het beleid dit zo voorschrijft, dat kan zo wezen. Maar waarom wordt er dan met twee maten gemeten, want alleen Jamila is de toegang ontzegd en de andere dames konden blijven. Zoals we weten is Jamila altijd naar ons ijsberen toe een meer dan goede partij, geen rare dingen zeggende en altijd in voor een praatje, gewoon een zeer aardige jongedame die door een keertje de wet te hebben overtreden, en wie doet dat niet daar, gelijk zonder pardon de toegang wordt ontzegd.
Ik had de leiding van YY hoog zitten, maar zet daar nu toch vraagtekens bij, nu vraag ik me af wat de echte reden ervan is als je er een wegstuurt en de overige dames laat blijven, wordt dit het beleid van YY, gewoon een voorbeeld stellen en dan maar zand erover, ik hoop het niet, want dat zal ten kostte gaan van het plezier dat wij hebben om daar heen te gaan, ik weet dat YY ook op deze site kijkt en ben benieuwd naar hun reactie, dit mag zeker ook via de IM. En ik weet dat er reacties op gaan komen en dat is mijn bedoeling hier helemaal niet van, hoop alleen op wat gerechtigheid, want als het is zoals het er nu voor staat kan ik mij daar boos om maken. :angryfire :angryfire :angryfire
We weten maar het halve verhaal vrees ik. In bijna alle clubs is het gebruiken van hard- en soft drugs verboden en daar worden we vaak duidelijk op gewezen in kleedkamers en toiletten. En ik weet dat er vaker vrouwen verwijderd zijn in YY die gebruikten en daarnaast ook nog gingen dealen. En misschien is Jamila al vaker gewaarschuwd, dat weten we allemaal niet en wil ik ook niet weten. Als ze gras stond te roken en ze is om die reden verwijderd dan vind ik het een goede zaak en of die andere dames ook niet verwijderd hadden moeten worden daar maak ik me niet druk om, omdat ik de details niet weet en niet wil horen. Daar is een clubmanagement voor;)
rplover
2 september 2007, 12:02
... kan een mens al zijn.
Nu gaan we hier toch geen mensen veroordelen omdat ze een jointje roken.
We zitten hier op een site over betaalde prostitutie, veel legaler dan een jointje paffen :rolleyes:
Wij zijn de hoerenlopers, als wij gaan beslissen dat jointjesrooksters eruit moeten, zijn we goed bezig:nee:
Er is wel wat erger dan dat. En er zal wel meer aan de hand zijn.
Stellen dat jointjesrokers eruit moet vind ik niet kunnen.
@stiffmaster: stuur eens een IM naar YY, ze lezen hier toch mee, weet je het meteen, en openlijk zullen ze daar heus niet op antwoorden ;)
rplover- die ook wel een jointje lust
Rob10
2 september 2007, 12:40
... kan een mens al zijn.
Nu gaan we hier toch geen mensen veroordelen omdat ze een jointje roken.
We zitten hier op een site over betaalde prostitutie, veel legaler dan een jointje paffen :rolleyes:
Wij zijn de hoerenlopers, als wij gaan beslissen dat jointjesrooksters eruit moeten, zijn we goed bezig:nee:
Er is wel wat erger dan dat. En er zal wel meer aan de hand zijn.
Stellen dat jointjesrokers eruit moet vind ik niet kunnen.
@stiffmaster: stuur eens een IM naar YY, ze lezen hier toch mee, weet je het meteen, en openlijk zullen ze daar heus niet op antwoorden ;)
rplover- die ook wel een jointje lust
@ rplover
Wij zijn niet in een positie om te beslissen of drugsgebruikers welkom zijn of niet. We kunnen 1 beslissing nemen als we overwegen naar binnen te gaan of niet. Je betaalt of je maakt rechtsomkeer. De huisregels zijn duidelijk in YY, pasgeleden werd 1 van de 2 Duracell konijntjes ( welk bekend bij u;) ) vriendelijk verzocht te stoppen met bellen in het bargedeelte en een ijsbeer werd verwijderd ( dat gebeurde een tijd geleden) omdat hij 'onopzichtig' dacht foto´s te maken met zijn gsm van een paaldansende dame. Leve de huisregels bij mij thuis en bij anderen:D
rplover
2 september 2007, 12:59
Inderdaad, huisregels zijn huisregels.
Waar ik wel problemen mee heb, is een jointjesroker regelrecht een druggebruiker te noemen.
Joint=softdrug
Alcohol=harddrug
En ik denk dat het Stiffmaster vooral te doen is om Jamila, hij zal wel uitvissen wat er echt aan de hand is.
En foto's maken is uiteraard uit den boze, maar dat zou elk ijsbeertje toch moeten weten, kwestie van fatsoen ;)
rplover- ik, een druggebruiker? Al goed dat ik me niet hoef vol te stoppen met blauwe pilletjes om te neuken, en dat ik kan genieten van een joint in gepast gezelschap (in een coffeeshop uiteraard) :D
MiniME
2 september 2007, 13:05
@ rplover
Wij zijn niet in een positie om te beslissen of drugsgebruikers welkom zijn of niet. We kunnen 1 beslissing nemen als we overwegen naar binnen te gaan of niet. Je betaalt of je maakt rechtsomkeer. De huisregels zijn duidelijk in YY, pasgeleden werd 1 van de 2 Duracell konijntjes ( welk bekend bij u;) ) vriendelijk verzocht te stoppen met bellen in het bargedeelte en een ijsbeer werd verwijderd ( dat gebeurde een tijd geleden) omdat hij 'onopzichtig' dacht foto´s te maken met zijn gsm van een paaldansende dame. Leve de huisregels bij mij thuis en bij anderen:D
Helemaal mee eens hoor, regels zijn regels, maar...........vallen standaardprijzen van de dames ook onder de huisregels in YY? :green_smi
Rob10
2 september 2007, 13:09
Inderdaad, huisregels zijn huisregels.
Waar ik wel problemen mee heb, is een jointjesroker regelrecht een druggebruiker te noemen.
Joint=softdrug
Alcohol=harddrug
Ok, we zijn eruit, YY tabt harddrugs:D
Forza...germania
2 september 2007, 13:12
Komop heren, we gaan hier drugsgebruik in een club niet liggen goedpraten.....gewoon exit dame of ijsbeer die dit doet :thefinger
rplover
2 september 2007, 13:19
... je hebt gelijk, forza.
Meiden die een jointje roken eruit, maar oogjes toe voor de echte criminialiteit, de pimps, de vrouwenhandel en meer moois in de clubs.
Hoe hypocriet zijn we niet dan?
Bredero
2 september 2007, 13:57
Komop heren, we gaan hier drugsgebruik in een club niet liggen goedpraten.....gewoon exit dame of ijsbeer die dit doet :thefinger
Ik denk dat clubs op zich niet zo'n probleem hebben met softdrugs maar dat ze gewoon narigheid willen vermeiden bij eventuele controles. Keep a low profile ... u weet wel.
Willem2
2 september 2007, 14:20
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5150&highlight=roken
Gewoon verbieden in saunaclubs. Hoef je helemaal niet over te discusseren. Het schaadt je eigen gezondheid en ook meteen je directe omgeving. En het gaat hier over YY maar het is in alle clubs noodzakelijk. Ga maar lekker buiten staan.
MiniME
2 september 2007, 14:20
Hier dan een eerste aanzet tot een cluboverzicht, waarin meegenomen een aantal criteria die de DAMES in de club betreffen (Service betekent niet alleen het aangeboden service nivo, maar ook de passie waar het mee uitgevoerd wordt, Voorspel betekent hier hoeveel laat de dame van haar performance zien voor je de kamer op gaat, Prijs betekent niet zozeer het absolute prijsnivo, maar in hoeverre er vooraf 100% duidelijkheid is over de prijs en of de dames in deze club standaard prijzen hanteren of niet) alsmede een aantal criteria die puur de CLUB betreffen (Prijs slaat hier op entree, Afstand is gezien vanaf midden NL en dan hoe verder hoe minder punten).
Joint gebruik is in deze versie nog niet meegenomen! :thefinger
http://hidebehind.com/lthumbs/F8/F8834C.jpg (http://hidebehind.com/F8834C)
Allemaal heel subjectief ingevuld natuurlijk, maar we kunnen altijd nog een zelfde overzicht maken, maar dan met de subjectieve scores van ALLE ijsberen (of mogen we niet nog meer lijstjes maken hier? :D).
Conclusie na mijn invulling: De top van de clubs die qua DAMES boven de 21 scoren zijn Mausi's, Freude, Bernd's en GT. De top die qua CLUB boven de 30 scoren zijn YY, PHG en GT. Duidelijk is dat er maar 1 club is die in beide lijstjes voorkomt en dus (tot op heden) een ideaal compromis lijkt. Helaas is GT niet de club waar de beste dames zitten.
Duidelijk wordt zo ook waarom veel mensen zo graag naar PHG en YY gaan: prima clubs waar het heerlijk toeven is. Alleen niet de top qua dames helaas. In Freude/Mausi's/Bernds is het net andersom: top dames met super performance, maar in een entourage die een heel stuk minder is. GT scoort eigenlijk nergens als nummer 1 (behalve in hygiene denk ik) maar overall is een goed compromis. Ook begrijpen we ijsberen als Gustomass weer wat beter als het om Xanten gaat als club en de (persoonlijke) sfeer daar. Voor super sex met mooie dames van 22 moet je daar echter niet zijn.
Hopelijk komt er nog ooit een club waar dames zitten met een service nivo van Bernds, de looks van de Mausi's dames, en het voorspel zoals in Freude aangeboden wordt en qua aantal dames zoals in Oase, inclusief de faciliteiten daar en dan de sfeer zoals in PHG, de hygiene zoals in GT, eten zoals in YY, drinken zoals gisteren in PHG (lekker die cocktails!) met het prijsnivo van Mausi's en een hele grote parkeerplaats, 20 kilometer van mijn huis! :freu:
Note Big30:
Specifieke YY beschouwingen in dit topic, meer algemene kun je ook kwijt in.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=50058
The Joker
2 september 2007, 18:57
Ik ken de huidige blow regels in de YY niet, maar weet wel dat er vorige zomer bij het zwembad hele groepen dames open en bloot de vredesjoint met elkaar deelden.
Blijkbaar zijn de regels aangescherpt, als het aan mij lag zou er trouwens een algeheel rookverbod binnen gelden.
Smerige dodelijke stank is nergens goed voor.....
zeppos58
2 september 2007, 19:10
Ik heb gehoord dat er vanaf 1 januari een volledig rookverbod zou gelden in alle plaatsen waar "klanten komen" Café Reastaurant, hotel....
Wat het blowen betreft geen geblow is geen of minder controle en dat is positief voor de uitbaters en de klanten van YY.
BTW Blowjob is wel toegestaan:D
seksenfun
2 september 2007, 20:06
1 september is normaal de eerste schooldag. Dit jaar niet. Maar wat maakt het voor mij uit, ik ga toch al lang niet meer naar school. En gezien de omstandigheden in mijn privé-leven kan ik al niet zomaar elke week naar YY, dus moet het gebeuren als het kan…. Zeker nu ik her en der gelezen had dat Claudia gespot werd. Claudia en Nipa in gedachten… dat kon nog moeilijk tegevallen :roll:
1 september 2007: voor mij een dag om lang te onthouden!
Kort na de middag gearriveerd in YY. Zoals steeds hartelijk welkom geheten door het personeel en sommige dames. Echter voorlopig (definitief bleek om 1.00 uur ’s nachts) geen Nipa en geen Claudia te bespeuren. Nipa is niet meer gezien sinds donderdag. Een drankje aan de bar genuttigd, naar boven geteend om mijn intussen grollende maag tevreden te stellen, effen laten zakken, douche genomen, sauna, koudwaterbad ingesprongen, m’n baantjes gaan trekken in het buitenzwembad (als énige), afgedroogd en eigenlijk toch niet écht warm hebbend naar het natte gedeelte getrokken, waar het steeds heerlijk warm is. Hier startte mijn eerste sessie. (zie elders)
Tijd om tot rust te komen buiten op het terras. Inmiddels was het lekker warm geworden en straalde de zon. Daar, en in de loop van de avond, weeral nieuwe toffe ijsberen leren kennen. Waarbij een speciaal bedankje hoort aan de ijsbeer uit mijn regio. In de loop van de namiddag hielt ik het rustig qua kamerbezoek. Wat praten aan de bar, een blik geworpen naar een eerder weinig voorkomend feit in YY, namelijk dat de dames beginnen te dansen en ook even genoten van 2 paaldansshowtjes. Tegen de avond aan de inwendige mens weeral gaan versterken om ‘vastbesloten’ de avond wat ‘kameractiever’ door te brengen. Ik had er zin in, als nooit voorheen. Temeer door het leren kennen van weer een aantal aardige dames en ook door een tip die als een ‘mag-je-niet-missen’ klonk, van een mede-ijsbeer. Wat tot mijn tweede sessie leidde. (zie bij de dames) Met kort daarop alweer een sessie.
Dat de mooiste dames er enkel en alleen maar mooi staan te wezen is bij deze vandaag 4 maal ontkracht:lostit: :lostit: .
Wauuuuwww, dat was me weer het dagje wel!! Geheel herbronnen, geheel herboren gevoel.
zeppos58
2 september 2007, 23:36
Seksenfun schreef:
geen Nipa en geen Claudia te bespeuren
Maar woensdag haar wel de groeten gedaan van u :teuflisch
Dat Seksenfun een vaste YY klant is geworden is nu wel overduidelijk:D
Ik vraag mij enkel af hoe hij naar huis is geraakt want zijn laatste bus is om 20u.
Misschien heeft hij wel een overnachting geboekt:confused:
Silvester
3 september 2007, 16:49
....Ik ken de huidige blow regels in de YY niet....
Meestal zonder, af en toe met....;)
:rolleyes:
seksenfun
3 september 2007, 19:27
Ik vraag mij enkel af hoe hij naar huis is geraakt want zijn laatste bus is om 20u.
Misschien heeft hij wel een overnachting geboekt:confused:
Bij de meisjes... kon dat maar :p :p
smp
3 september 2007, 19:52
Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58
Misschien heeft hij wel een overnachting geboekt
Bij de meisjes... kon dat maar :p :p
Het kan want ik hebt dat eens nagevraagd een maand of 3 geleden en het schijnt zo een 200euro te kosten voor de hele nacht .Ik moet u wel zeggen dat ik deze prijs toen van een van de dames had gekregen en niet van de yin yang beheerder zelf,maar ik hebt het niet gedaan dan kan ik beter de dag erna terug komen en dan mijn 200euro op maken of meer of zelfs met haar op hotel dan ben ik nog minder kwijt voor het zelfde plezier .
seksenfun
3 september 2007, 20:10
Ik weet niet wanneer je dit vroeg. En van de dames is het ook eigenlijk maar officieus hè, maar op 20 mei dit jaar ontving ik volgend antwoord per e-mail na mijn vraag daarover:
"Hallo,
Overnachten is helaas niet mogelijk in ons huis, doch er
zijn verschillende hotels in de buurt tegen redelijke
prijzen.
Team Saunaclub Yin Yang"
smp
4 september 2007, 20:20
Ik weet niet wanneer je dit vroeg. En van de dames is het ook eigenlijk maar officieus hè, maar op 20 mei dit jaar ontving ik volgend antwoord per e-mail na mijn vraag daarover:
"Hallo,
prijzen.
Team Saunaclub Yin Yang"
Ja , Het kan goed zijn dat het ongeveer in die maand geweest zou zijn dat ik ook vroeg aan een van de meisjes .
Dus dan hebben ze het voor iedereen de zelfde regels gemaakt.
Door te antwoorden mail voor de geintresseerde .
"Hallo,
prijzen.
Voor mij geen probleem eigenlijk zoals ze zelf zeggen er zijn genoeg hotels in de buurt .
Johnny99
5 september 2007, 20:11
Hoi
Ik had even geen internet beschikbaar, dus nu pas bijgelezen.
@ Stiffmaster,
Jamila is inderdaad weg dat heb ik afgelopen zaterdag vernomen. Moest er van komen naar mijn idee dat ze betrapt werd. Maar zij was niet alleen, ze zijn met vieren betrapt. Ze moesten allen €10 boete betalen. Jamila heeft dit geweigerd en mag daarom niet meer komen, de andere dames hebben de boete "sportief" wel betaald en mochten blijven. Dus wel consequent van het YY mangement zou ik zo zeggen.
Jammer maar helaas want het was ook een goede vriendin van mij.
Groeten,
Johnny99
Rob10
5 september 2007, 20:24
Jamila is inderdaad weg dat heb ik afgelopen zaterdag vernomen. Moest er van komen naar mijn idee dat ze betrapt werd. Maar zij was niet alleen, ze zijn met vieren betrapt. Ze moesten allen €10 boete betalen. Jamila heeft dit geweigerd en mag daarom niet meer komen, de andere dames hebben de boete "sportief" wel betaald en mochten blijven. Dus wel consequent van het YY mangement zou ik zo zeggen.
Had ook in nature aan mij kunnen betalen.......:D
Johnny99
9 september 2007, 08:47
Gisteren toch weer een dagje YY.
Was rond 15.00 uur binnen. Het was er zeer rustig. Er waren op dat monent een 20tal dames aanwezig en een 10tal beertjes. Het aantal beertjes bleef lang op dit peil steken terwijl het dames tal gestaag steeg naar een dikke 30. Wat later op de avond vonden de beertjes toch ook weer hun weg naar YY en was het weer gezellig druk aan de bar.
Weinig bekende ijsberen ontmoet gisteren, zijn jullie soms al aan de winterslaap begonnen, haha?
Weer terug van weggeweest Poolse Eva en Hongaarse Janet, met wie ik beide een leuke tijd heb gehad.
J99
hardon
10 september 2007, 17:54
Na een paar weken voor mijn werk weggeweest te zijn wilde ik zaterdag weer eens naar yy gaan. Zijn er nog leuke nieuwe aanraders bijgekomen.
greetz:hammer: :hammer: :hammer:
zeppos58
10 september 2007, 22:39
beter rondneuzen kijk hier eens http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7771
Kristof
11 september 2007, 14:32
Kan er iemand mij vertellen welke dames er op zondag aanwezig zijn. Is de sfeer elke dag hetzelfde of is er een andere atmosfeer tijdens het weekend in vergelijking met een weekdag ? Hartelijk bedankt!
Stiffmaster
11 september 2007, 14:53
Kan er iemand mij vertellen welke dames er op zondag aanwezig zijn. Is de sfeer elke dag hetzelfde of is er een andere atmosfeer tijdens het weekend in vergelijking met een weekdag ? Hartelijk bedankt!
Het is al zo vaak gevraagd, maar het verschilt nog wel met de een en andere dag welke dames er op zondag zijn, op de zondag is het meestal rustiger dan op b.v. vrijdag of zaterdag en de sfeer, ja dat is altijd moeilijk te voorspellen :cool: maar meestal toch wel gezellig en als er dan nog wat bekende beertjes zijn kan het feest beginnen, even op meetingpoint kijken wie er zoal gaat. Veel plezier en succes, ben benieuwd naar je belevenissen :D :D
Kristof
13 september 2007, 12:26
Kan er iemand mij vertellen welke dames er meestal op zondag aanwezig zijn?
naughtyboy
13 september 2007, 15:00
was afgelopen week even in yy. En zag er een hele hoop nieuwe gezichten, die mij meteen opvielen. Na een tijdje wat aan de bar gezeten te hebben en even in de sauna maar eens op zoek gegaan, maar helaas waren geen van de nieuwe dames( voor mij dan) nog ergens te zien. Heb al diverse recenssies gechecked maar daar is me ook niks opgevallen. Het mij vooral om de blondines in dit geval. Een jonge smalle blonde met een hele vrolijke glimlach met een b-cupje en liep toen rond zonder bh. En nog twee iets grotere blondies iets voller maar zeker niet verkeerd. het leek erop of ze samen op jacht waren, maar zoals ik al zei daarna niet meer gespot. En kan verder mij nog iemand wat aanbevelen?:roll:
Stiffmaster
14 september 2007, 11:52
Gezien het feit dat je blijkbaar op blondies valt, wat te denken van Claudia of Ivonne beide blond en lekker, mjammie :luvlove: :luvlove:
was afgelopen week even in yy. En zag er een hele hoop nieuwe gezichten, die mij meteen opvielen. Na een tijdje wat aan de bar gezeten te hebben en even in de sauna maar eens op zoek gegaan, maar helaas waren geen van de nieuwe dames( voor mij dan) nog ergens te zien. Heb al diverse recenssies gechecked maar daar is me ook niks opgevallen. Het mij vooral om de blondines in dit geval. Een jonge smalle blonde met een hele vrolijke glimlach met een b-cupje en liep toen rond zonder bh. En nog twee iets grotere blondies iets voller maar zeker niet verkeerd. het leek erop of ze samen op jacht waren, maar zoals ik al zei daarna niet meer gespot. En kan verder mij nog iemand wat aanbevelen?:roll:
naughtyboy
14 september 2007, 13:48
Ok, bedankt voor de tip! Maar weet jij mischien hoe de dames heten die ik afgelopen week gezien heb in yy? Dat maakt het zoeken eenvoudiger. Claudia en Yvon zijn immers al wat langer in yy en die ken ik dus al. Thanks anyway:roll:
Stiffmaster
14 september 2007, 14:17
Ok, bedankt voor de tip! Maar weet jij mischien hoe de dames heten die ik afgelopen week gezien heb in yy? Dat maakt het zoeken eenvoudiger. Claudia en Yvon zijn immers al wat langer in yy en die ken ik dus al. Thanks anyway:roll:
Het zouden Kim en Fiona kunnen zijn, als dat zo is geniet van het uitzicht en hou het daarbij, zie recensies.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7841
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7842
:nee: :nee: :nee:
naughtyboy
14 september 2007, 15:42
Nee die zijn het zeker niet. I hate diseappointments Haha. De dames waren ook niet bij elkaar. Het smalle meisje met volle b-cup ( zonder bh) zag ik op de bank zitten als je de bar binnenkomt links, zij had die mooie vrolijke glimlach half lang blond haar. En de andere dame zag ik beneden bij de kluisjes ze was toen net met een mede ijsbeer aan het afrekenen, en daarna heb ik haar niet meer gezien.
Mauriceyep
14 september 2007, 16:53
Maandag, Way of Life, RTL5 in YinYang!
seksenfun
14 september 2007, 20:21
idd. :smile: http://www.rtl.nl/experience/rtl5/ (linksonder aan de pagina bij promo's)
(wel leuk die dames een op een filmpje te zien ;-)
hardon
14 september 2007, 20:36
he mannen.:D :D :D
weet iemand toevallig of maria of yvon er morgen zullen zijn.
ben al weken aan het proberen ze te ontmoeten maar iedere keer als ik er ben zijn zij er niet lijkt wel.
groetekes:roll: :roll: :roll:
The Joker
15 september 2007, 01:49
idd. :smile: http://www.rtl.nl/experience/rtl5/ (linksonder aan de pagina bij promo's)
(wel leuk die dames een op een filmpje te zien ;-)
Zo te zien is het beeldmateriaal al verzameld.
Zal de YY geen windeieren leggen deze uitzending!
Bart
15 september 2007, 09:31
Gisteren, vrijdag was ik weer eens in de buurt van Roermond, normaal rijd ik dan door naar Duitsland maar ik dacht nu toch maar eens naar YinYang te gaan, dus een paar mede ijsberen uitgenodigd om daar eens rustig te verpauzen.
Na een uur maar onverrichter zake vertrokken en de andere beren gewaarschuwd ook maar naar GT te gaan.
Het was nog geen eens het feit dat een ijsbeer zich niet prettig voelt in de outfit van een bos-beer, nee het was meer het oerwoud gedrum van de op maximaal staande bas van de veel te harde muziek :loud: .
Natuurlijk kwam daar nog bij dat de jachtvelden wel erg beperkt waren en dat de service miniem was.
Nee, deze beer blijft voorlopig gewoon weer doorrijden naar Duitsland.
Beertje Bart
Stiffmaster
15 september 2007, 09:38
he mannen.:D :D :D
weet iemand toevallig of maria of yvon er morgen zullen zijn.
ben al weken aan het proberen ze te ontmoeten maar iedere keer als ik er ben zijn zij er niet lijkt wel.
groetekes:roll: :roll: :roll:
Heb van Yvon begrepen dat ze zelden op zaterdag werkt, maar met een beetje geluk :luvlove: :luvlove:
Stiffmaster
15 september 2007, 09:44
Rustig?
Gisteren, vrijdag was ik weer eens in de buurt van Roermond, normaal rijd ik dan door naar Duitsland maar ik dacht nu toch maar eens naar YinYang te gaan, dus een paar mede ijsberen uitgenodigd om daar eens rustig te verpauzen.
Na een uur maar onverrichter zake vertrokken en de andere beren gewaarschuwd ook maar naar GT te gaan.
Het was nog geen eens het feit dat een ijsbeer zich niet prettig voelt in de outfit van een bos-beer, nee het was meer het oerwoud gedrum van de op maximaal staande bas van de veel te harde muziek :loud: .
Had even naar voren gelopen en dan was de muziek zeker aangepast
Natuurlijk kwam daar nog bij dat de jachtvelden wel erg beperkt waren en dat de service miniem was.
Weet niet op wat voor tijd je er was. maar gewoonlijk komt het bij YY wat later op gang op de vrijdag en de service dat hangt er vanaf wie of wat je tegen komt, maar je wilde het toch rustig houden? :green_smi :green_smi
Nee, deze beer blijft voorlopig gewoon weer doorrijden naar Duitsland.
Is gelukkig niet ver er vandaan :teuflisch :teuflisch
Beertje Bart
Jorah Mormont
15 september 2007, 10:28
Het was me het dagje weer wel gisteren. Als adaptieve ijsbeer heb ik gisteren drie clubs bezocht. Het hele verhaal begon met de gebruikelijke inleidende smsjes met mede ijsberen. “waar gaan we vandaag naar toe” was de vraag welke we elkaar stelde. De keuze viel uiteindelijk op YY.
Tegen het einde van de ochtend vanuit mijn woonplaats vertrokken om op tijd voor het goedkoopste tarief YY binnen te komen. Uiteindelijk was de verkeerschaos in Roermond de boosdoener welke mij te laat liet binnenkomen voor het 40 euro tarief.
Bij binnenkomst was het vrij rustig in de club en besloot ik maar eens lekker van het nazomer zonnetje te gaan genieten. Een ligbed opgezocht bij het zwembad waar ik later met Rob10 aan de praat raakte. Niet veel later arriveerde de eerste afgesproken ijsbeer luisterend naar de naam Bart. Nadat deze diverse omeletjes had verorberd besloten we samen de club te gaan verkennen op de aanwezigheid van hertjes. Het was inmiddels tegen 15:30 en het was nog steeds erg rustig. Zowel Bart als ik konden buiten de bardame niet iets vinden voor een potentieel kamer bezoek. Beide vroegen we ons af of het nog wat zou gaan worden. Bart beklaagde zich over de harde muziek en we besloten maar een deur verder te gaan kijken. Niets ten nadele van YY, ik heb me de laatste tijd prima in deze club vermaakt, maar schijnbaar was het gisteren een wat mindere dag of waren we er gewoon te vroeg en hadden we eigenlijk geen zin om af te wachten of het aanbod van dames nog zou aanzwellen. We kozen maar voor het zekere en besloten onze heil elders te gaan zoeken. Snel nog even de ijsberen Rex en Janssen ingelicht dat wij de aftocht hadden ingezet naar GT. Rex kon nog net voor Roermond zijn koers wijzigen richting Duitsland.
..................... zie GT
:wink: Sonny
hardon
15 september 2007, 22:01
zaterdag weer eens naar yy geweest :lostit: :lostit: :lostit: , ik was er rond 4 uur en nog niet erg druk. later kwam dat weer goed. het was best gezellig en een goede sessie met sam gehad en donna eens "geprobeerd". lekker lijfje maar de service niet om nog eens terug te gaan denk ik.:nee: :nee: :nee: Er liep een grotere dame met lang bruin haar en lange benen met een paar lekkere borsten volgens moi. ze heette christina en komt uit hungary. heeft iemand haar al eens geschaakt en zo ja wat is de reactie. ik vind het wel een lekker ding om volgende keer eens te proberen:fuck: :fuck: . ze zat geregeld bij een ander meisje met zwart haar wat er ook niet slecht uitzag.
blijf het een leuke tent vinden en voor mij hoef ik niet verder te rijden.
ik hoor het wel
houdoe he, en nu naar mijn mandje. :sleep: :sleep: :sleep:
The Joker
17 september 2007, 12:20
----- nieuwe VASTE ENTREE prijzen tot 31-12-2007-----
Betaal maar 35 euro bij binnenkomst voor 15.00 uur
binnenkomst na 15.00 uur, betaal dan 50.00 euro
Geldt 7 dagen op 7
Zie ook : http://www.yinyang.nl/ nieuwsbrief
The Joker
17 september 2007, 12:42
Als er iemand is die vanavond om 22:00 de uitzending op RTL5 zou kunnen cappen en bv op rapidshare zetten zou ik dat als niet NL ingezetene zeer waarderen.
smp
17 september 2007, 13:31
Hoi,
Ijsberen I am Back .
Wie heeft het berichtje al gelezen en weet meer ervan .
In het gastenboek van de site Yin Yang werdt er geschreven door Marcel op 8/09/2007 Elvira gaat trouwen .Wie weet er meer van en waarom staat het er nergens en hoe weet hij dat is ze trouwens nog ergens gespot .
Volgende maand ben ik terug in Roermond hard gewerkt de tijden dat ik er niet was in buitenland.
Willem2
17 september 2007, 13:44
Het lijkt mij eigenlijk privé-info. Laten wij ons alleen bezighouden met de aanwezigheid in de club en ervaringen die je daar opdoet.
wong
17 september 2007, 14:05
Hey,
Graag had ik geweten of dat er NL dames er ook werken en hoe ik deze moet gaan onderscheiden, want ik ben er al een paar keren geweest en meestal vind ik daar Duitstalige dames, en andere oost europese dames.
Danku
mr rocky
17 september 2007, 15:42
Alle NL-dames dragen een groen bandje
Hollandmale
17 september 2007, 16:03
Geldt 7 dagen op 7
Zie ook : http://www.yinyang.nl/ nieuwsbrief.....staat daar meteen onder:
Reserveer OKTOBER in je agenda ( datum volgt snel),
BIG POPPNACHT PARTY
meer informatie volgt week 38... blijf nieuwsgierig, de moeite loont...
Info in week 38 betekent: in de week van maandag 17 september :cool:.
seksenfun
17 september 2007, 20:18
Ik ben er nu al een aantal keertjes geweest maar, zo ben ik :confused: , welke kleur van bandje draag ik als ijsbeer. Geel?
Welke kleuren zijn er dan zoal nog en welke betekenis hebben die dan? Ik leer altijd nog graag bij :smile: .
MiniME
17 september 2007, 20:42
Ze wilde eerst met rode bandjes werken, maar dan was het wel heel duidelijk dat je die meiden moet zien te vermijden, dus nu is het groen en hebben ze toch nog wat klanten zo af en toe :green_smi
MiniME
17 september 2007, 20:43
Als er iemand is die vanavond om 22:00 de uitzending op RTL5 zou kunnen cappen en bv op rapidshare zetten zou ik dat als niet NL ingezetene zeer waarderen.
ik doe mijn best
Stiffmaster
17 september 2007, 21:41
Geldt 7 dagen op 7
Zie ook : http://www.yinyang.nl/ nieuwsbrief
Het filmpje dat over YY werdt uitgezonden is zeker pas gedaan, want Sylvia vroeg € 35,- toegang aan het ijsbeertje, ben benieuwd wanneer dat is geweest, trouwens de Palace mag er ook zijn. :D :D
Rob10
18 september 2007, 00:01
Het filmpje dat over YY werdt uitgezonden is zeker pas gedaan, want Sylvia vroeg € 35,- toegang aan het ijsbeertje, ben benieuwd wanneer dat is geweest, trouwens de Palace mag er ook zijn. :D :D
Was denk ik vorig jaar, kan me namelijk niet herinneren dat het dit jaar zulk mooi weer was:D
Hollandmale
19 september 2007, 08:11
.....o.a. Ginger Jones, 'n Hongaarse blondine :p :
http://www.missnudecanadapageant.com/mainsite/pageants/queen.htm
http://www.legenybucsuk.hu/alma.htm
Er zijn zelfs hele stoute filmpjes van Ginger ;) :
http://fhg.magicblondes.com/21068/index21068dpink.html?nats=NTE0Mzo1OjI5,0,0,0,33113
http://fhg.magicblondes.com/21083/index21083dpink.html?nats=NTE0Mzo1OjI5,0,0,0,37078
http://fhg.magicblondes.com/v21068/index21068bpink.html?nats=NTE0Mzo1OjI5,0,0,0,36350
http://fhg.hornyeurosluts.com/13050/index13050dred.html?nats=NTE0Mzo1OjE2,0,0,0,19819
http://fhg.hornyeurosluts.com/v13050/index13050bred.html?nats=NTE0Mzo1OjE2,0,0,0,24011
http://fhg.clubsandy.com/v100004/index100004bpurple.html?nats=NTE0Mzo1OjEx,0,0,0,37 714
smp
19 september 2007, 16:56
hoi, ijsberen
Ik hebt gehoord dat gisteren Yin Yang op de buis was RTL5 een programma wat ik niet hebt omdat ik van Belgie ben .Wie heeft het opgenomen en kan me dat doorsturen om dat af te spelen met mediaplayer .
zeppos58
19 september 2007, 18:23
Of beter kan iemand het op YOUTUBE zetten dan kunnen alle niet Nederlanders er van genieten.
Willem2
19 september 2007, 18:29
hoi, ijsberen
Ik hebt gehoord dat gisteren Yin Yang op de buis was RTL5 een programma wat ik niet hebt omdat ik van Belgie ben .Wie heeft het opgenomen en kan me dat doorsturen om dat af te spelen met mediaplayer .
Of beter kan iemand het op YOUTUBE zetten dan kunnen alle niet Nederlanders er van genieten.
Ik zal eens contact opnemen met RTL5 ;)
U hoort nog van mij :D :wink:
zie ook : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8022
rplover
19 september 2007, 20:44
Of gewoon een dagje gaan relaxen in YY, dan zie je dat filmpje duizend maal beter in het echt ;)
The Joker
19 september 2007, 23:16
Kan het zijn dat Way Of Life komende zaterdag herhaald wordt op RTL5?
Willem2
19 september 2007, 23:32
Kan het zijn dat Way Of Life komende zaterdag herhaald wordt op RTL5?
Ja 22-9 om 21.30 op RTL5 als het goed is
Gustomass
19 september 2007, 23:38
Ja 22-9 om 21.30 op RTL5 als het goed is
Ik zal vragen of Jenny de TV dan even op RTL 5 wil instellen..
ps vanavond begon mijn broer hierover... hem was bijgebleven dat gewone huisvrouwtjes daar in YY wat gingen bijverdienen. Naast het feit dat ie da maar niks vond, had ie blijkbaar iets meegekregen wat ver staat buiten de werkelijkheid van 99 van de 100 aanwezige dames die toevallig als gast naar een sauna(club) komen.
Maar, wil de herhaling graag zien, maar om er nu voor thuis te blijven...
gustomass.
Stiffmaster
20 september 2007, 16:05
Ik zal vragen of Jenny de TV dan even op RTL 5 wil instellen..
ps vanavond begon mijn broer hierover... hem was bijgebleven dat gewone huisvrouwtjes daar in YY wat gingen bijverdienen. Naast het feit dat ie da maar niks vond, had ie blijkbaar iets meegekregen wat ver staat buiten de werkelijkheid van 99 van de 100 aanwezige dames die toevallig als gast naar een sauna(club) komen.
Maar, wil de herhaling graag zien, maar om er nu voor thuis te blijven...
gustomass.
Gaat niet lukken met jou :eek:, je zal wel te druk zijn op de Hawaiaanse avond en met Bibi :D:D
Gustomass
20 september 2007, 20:34
Gaat niet lukken met jou :eek:, je zal wel te druk zijn op de Hawaiaanse avond en met Bibi :D:D
Ik zal de dames een time out voorstellen zo rond half 10.
Als het die dames lukt om er af en toe even tussenuit te knijpen, moest Gusto dat ook maar eens proberen nietwaar.
Ennuh lukt het me niet dan is naar alle waarschijnlijkheid Gusto's alternatieve bezigheid een potje wilde sex met Bibi en/of andere ladies.
Ik moet dan toch ergens mijn energie kwijt en Stiffmaster, jij weet inmiddels net als Gusto dat Bibi onverzadigbaar is.
Ps Sinds Gusto sex met Bibi mag hebben, oei as zaterdag wordt wel de 13e keer, jaja wie schrijft die wrijft, kan ie zich pas écht een voorstelling maken bij de betekenins van het woord "onverzadigbaar..."
Gustomass is counting down the nights till Hawaii Five O Saturday in Xanten.
Gustomass
seksenfun
24 september 2007, 19:38
Reserveer VRIJDAG 12 OKTOBER in je agenda
BIG POPPNACHT PARTY !!!
Inkomprijs gekend: 65 euro (aan de inwendige mens zou extra gedacht worden. Deze dag staat in het teken van de 6 aanwezige sterren van de duitse EROTIEKVERANSTALTUNG DER SUPERLATIVE, met o.a. medewerking en optreden van ========== PLAYBOY PLAYMATE GINGER JONES ==============
wong
24 september 2007, 22:59
Spijtig dat er steeds heel weinig recencies zijn van NL talige dames.
Want ik spreek geen duits en roemeens of Litouws, alleen NL.
Rob10
24 september 2007, 23:19
Tja, probleem is eerder dat er geen :nee:NL dames zijn
Stiffmaster
25 september 2007, 07:34
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=778
Wong, hier kan je wat woorden vandaan halen en misschien spreek je wel Engels, en met handen en voeten werken lukt ook wel en uiteindelijk snappen de dames toch wel waar het over gaat namenlijk :love: :blow2: :fuck: , veel plezier :wink::wink:
Befke
25 september 2007, 08:28
De taal der liefde is universeel
:D
smp
25 september 2007, 09:28
hoi,
Wong , het is waar voor liefde of sex (seks) moet je geen taal kennen dat is inderdaad universeel taal .
Je moet gewoon met gebaaren taal of tekens doen met je handen en ze begrijpen het wel natuurlijk is een basis van een paar taalen nuttig zoals een beetje Duits of Engels .
Veel suc6
wong
25 september 2007, 10:27
Thank allemaal voor jullie reactie, laten jullie ook iets weten indien jullie een NL dame hebt ontmoet?
Greets
zeppos58
25 september 2007, 10:34
Poolse Sylvia spreek voeiend Nederlands
laurent74
25 september 2007, 11:18
Poolse Sylvia spreek voeiend Nederlands
En ook poolse Yvonne en poolse Carolina (als zij nog komt...)
smp
25 september 2007, 11:32
OOk de Duitse Kyra spreekt heel goed Nederlands.
En die geen Nederlands spreken die moet je maar leren Nederlands spreken . Dan leren ze U ook hun taal aan jou, dat is altijd nuttig.
Randy
25 september 2007, 11:34
Hey,
Graag had ik geweten of dat er NL dames er ook werken en hoe ik deze moet gaan onderscheiden, want ik ben er al een paar keren geweest en meestal vind ik daar Duitstalige dames, en andere oost europese dames.
Danku
Ga je ook schrijven over je ervaringen?
thesickboy
25 september 2007, 12:14
Ga je ook schrijven over je ervaringen?
Hij is misschien bang dat zijn recensies tegen hem gebruikt zullen worden? :teuflisch:teuflisch:teuflisch
TSB
Picasso 1
25 september 2007, 13:10
Hij is misschien bang dat zijn recensies tegen hem gebruikt zullen worden? :teuflisch:teuflisch:teuflisch
TSB
In elk geval hoeven andere schrijvers niet bang te zijn dat Wong hun recensies doorbrieft...:teuflisch
Maar overigens de meeste dames in YY kennen minimaal de volgende nederlandse woorden: neuken, pijpen, kussen, hoeveel kost het...:D
kingz
25 september 2007, 16:33
Hallo mensen.. ik wil graag binnenkort voor het eerst naar een saunaclub gaan.. maar ik wil weten hoe de een en de ander zit.. je betaalt bijvoorbeeld 50,- euro voor 30 min. mag je dan zovaak klaarkomen als je wil in die half uur.. of 1x klaar komen en dan huppa.. ben namelijk een snelle komer
Silvester
25 september 2007, 16:41
....Maar overigens de meeste dames in YY kennen minimaal de volgende nederlandse woorden: neuken, pijpen, kussen, hoeveel kost het...:D...
Tja, die "ervaring" had Silvester 'n tijdje geleden ook in YY....
Afgelopen vrijdag werd -de al langer heersende- trend van de ultieme openingszinnen door bepaalde dames wel erg veelvuldig en zeer luid schreeuwend uitgesproken:
"hallo skatjuh, lekkuh paipuh?"
"hallo skatjuh, lekkuh neukuh?"
"hallo skatjuh, lekkuh wippuh?"
Ik heb nog even belerend proberen uit te leggen dat het zo niet werkt, maar de skatjuhs snappuh ut nie...
Na ja....:moon:
Er is dus nog wel wat werk aan de winkel...
Zonder verder commentaar deze keer.....
Willem2
25 september 2007, 16:43
Hallo mensen.. ik wil graag binnenkort voor het eerst naar een saunaclub gaan.. maar ik wil weten hoe de een en de ander zit.. je betaalt bijvoorbeeld 50,- euro voor 30 min. mag je dan zovaak klaarkomen als je wil in die half uur.. of 1x klaar komen en dan huppa.. ben namelijk een snelle komer
Bij Bernds Schieferhof is net een hele discussie geweest bij YY is dat eigenlijk niet veel anders......
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8077&highlight=klaarkomen
Maar je bent er uiteraard zelf bij en het hangt zeer sterk van de dame af wat er zal gebeuren nadat je heel snel klaar bent gekomen. Ik ken namelijk een ijsbeer die in een uurtje wel 4x klaarkomt en dat voor het standaardtarief :rubbel::rubbel::rubbel::rubbel:
buttlover
26 september 2007, 08:36
Ben van plan om morgen (na maanden afwezigheid) richting YY te rijden, zie echter de laatste tijd geen berichten aangaande het aantal dames die aanwezig zijn. Kan iemand mij vertellen wat de (grosso modo) huidige populatie is van het aantal dames in YY?
thesickboy
26 september 2007, 08:59
Ik ken namelijk een ijsbeer die in een uurtje wel 4x klaarkomt en dat voor het standaardtarief :rubbel::rubbel::rubbel::rubbel:
Aan het standaardtarief... da's sterk!
Nog sterker is als je het überhaupt 4 keer klaar krijgt binnen een uur :eek:
Flurkman
26 september 2007, 10:43
Ben van plan om morgen (na maanden afwezigheid) richting YY te rijden, zie echter de laatste tijd geen berichten aangaande het aantal dames die aanwezig zijn. Kan iemand mij vertellen wat de (grosso modo) huidige populatie is van het aantal dames in YY?
Gisteren rond 18u minstens 30 meisjes (plus waarschijnlijk nog wel een aantal op de kamer). Na 22u waren er nog minimum 20 tegenover een 5 of 8 weinig geïnteresseerde ijsberen... Keuze te over dus.
Hollandmale
26 september 2007, 11:46
Gisteren rond 18u minstens 30 meisjes (plus waarschijnlijk nog wel een aantal op de kamer). Na 22u waren er nog minimum 20..........dat er gisteren rond 18u ruim 40 dames waren. En na 22u ruim 30 dames :smkiss:.
guidog
26 september 2007, 12:12
ik was er afgelopen zondag en donderdag, telkens in de namiddag. Telkens waren er een dertigtal dames, op zondag waren er iets meer milf-types. Je moet er rekening mee houden dat de leukste dames dikwijls langdurig bezet zijn. Het viel me ook op dat er steeds veel dames ter beschikking waren en dat er nogal wat mannen helemaal geen aanstalten maakten om op de kamer te gaan.
Picasso 1
26 september 2007, 14:49
Willem2 bedoelt dat wanneer hij Natasja treft, hij 4x klaar komt in een uur...:rubbel::rubbel::rubbel::rubbel:
Willem2
27 september 2007, 01:40
... Ik ken namelijk een ijsbeer die in een uurtje wel 4x klaarkomt en dat voor het standaardtarief :rubbel::rubbel::rubbel::rubbel:
Ja dat waren nog eens wilde tijden van Babbel :rubbel:
En echt hij betaalt alleen voor het uur. Uiteraard moet je dat wel een beetje afstemmen.........
Willem2 bedoelt dat wanneer hij Natasja treft, hij 4x klaar komt in een uur...:rubbel::rubbel::rubbel::rubbel:
Nee, ik kom maar 2x in een uur klaar :rolleyes: Maar met Natasa lukt dat niet meer en dat leg ik jou nog wel een keer uit ;)
hardon
27 september 2007, 19:34
ha mannen.:D
heeft er al iemand nader kennis gemaakt met de hongaarse Christina/kristina. Ze heeft lang donker haar. mooi decollete en een paar benen om van te smullen.
Enig idee of maria er zaterdag is. Het wordt tijd dat ik weer eens wat af ga vallen daar in roermond.:rubbel::rubbel::rubbel:
greetz:freu:
Babbel
28 september 2007, 21:30
Sorry :o
Ik doe dat tegenwoordig niet meer. Maar in de tijd van Ela in de PHG was dat bijna standaard :cool:
En ook nu kom ik nog wel eens 2x klaar in een halfuur. Ik betaal gewoon voor de tijd, dus het standaardtarief. Het hangt wel van de dame af waarmee je op de kamer bent.
sekszoeker
29 september 2007, 03:24
Hallo heren.ik heb wat vragen aan jullie.ik wil op een maandag middag YY bezoeken.zijn er maandag middag veel jonge meiden aanwezig?ik kan alleen op maandag,vanwegen mijn werk.
Hollandmale
29 september 2007, 12:31
Ik wil op een maandag middag YY bezoeken. Zijn er maandag middag veel jonge meiden aanwezig? Ik kan alleen op maandag, vanwege mijn werk......zijn er minder dames dan op andere dagen; ga uit van 's-middags 20 en 's-avonds 30.
Als je onder jonge meiden verstaat: rond/begin-20, daarvan zijn er genoeg, ook maandags.
wong
29 september 2007, 14:21
Tuurlijk zal ik mijn recencies eens neerpennen, maar ik kom van Gent. Dus zal het nog een tijdje duren voordat ik nog eens ga. Maar ik laat jullie gerust iets weten. Maybe 12 oktober, dan heb ik vrijaf.
sekszoeker
29 september 2007, 19:56
.....zijn er minder dames dan op andere dagen; ga uit van 's-middags 20 en 's-avonds 30.
Als je onder jonge meiden verstaat: rond/begin-20, daarvan zijn er genoeg, ook maandags.
Thanks.Bedankt nog voor uw informatie.ik wil aanstaande maandag voor het eerst naar YY gaan.