Volledige versie bekijken : Vingerlingstraat 12/1, Tessa
Sub
5 januari 2008, 21:38
Haarkleur/-lengte : Blond / lang
Lengte dame : ± 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank / B-naturel
Nationaliteit/Taal : Half Frans, Half Colombiaans / Nederlands
Leeftijd : ± 25
Tatoeages/Piercings : Nee / Navel
Service: PMC /NMC
Voordelen: Vriendelijk / Potetieel Toppertje
Nadelen: Geen kunnen ontdekken
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: Gezellige babbel, Zij trekt de kleren van je lijf.
Recensie volgt later, maar haar paspoort heeft ze alvast.
Grz Sub
rplover
5 januari 2008, 22:04
Tijdsduur : 20 min
Zij trekt de kleren van je lijf.
Is dat om het sneller te doen gaan, sub? :D;):hammer::zauberkis
Of is ze zooooo lekker? ;)
Sub
6 januari 2008, 02:19
Is dat om het sneller te doen gaan, sub? :D;):hammer::zauberkis
Of is ze zooooo lekker? ;)
Het laatste!!
Ze is zoooooooooooooooooo Lekker, en zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo geil.:thefinger:teuflisch:D
Grz Sub
Sub
6 januari 2008, 12:52
Gistermiddag een nieuw pareltje bezocht. Deze blonde schoonheid is half frans en half colombiaans, en spreekt vrijwel perfect nederlands, met een heel licht accent, je moet echt goed opletten anders is het nauwelijks te horen. Ze heeft bijna een jaar in Nederland gewoond. Tessa is nieuw in het vak, en een vriendin van Mirela, en pas gestart in dit vak toen ze de kamer van Mirela overnam toen die met verlof vertrok, ze zit dus pas ongeveer een week in het vak, van rond nieuwjaar. Ze huurt nu dus de kamer van Mirela, maar is wel van plan om straks als Mirela terug uit verlof is in Skw te blijven werken, ze zal dan uiteraard een andere kamer moeten zoeken. Tessa is een potentieel toppertje, als ze wat meer ervaring heeft opgedaan, bovendien heeft ze aan haar vriendin een perfecte lerares.
Tot zover de introduktie van Tessa, en nu overnaar het bezoek op zich.
Toen ik aan de deur stond, werd ik met zo een vriendelijke nederlandse stem te woord gestaan dat ik meteen verder liep de mij zo vertrouwde kamer in. Daar hebben we ons aan elkaar voorgesteld, en zijn we een gezellig babbeltje over van alles en nog wat begonnen. Wat gesproken over waar we woonden, en waar Tessa in Nederland gewoond heeft, en wat haar vorige "gewone" beroep was, en meer van dat soort zaken, en mijn complimeten natuurlijk voor haar perefecte nederlands.
Zij begon zich direkt uit te kleden, en mij vielen meteen die grote tepels op de mooie natuurlijke, maar niet al te grote borsten op. Dat was buiten haar mooie figuurtje en haar vriendelijkheid weer een extra pluspunt, want als ik ergens fan van ben, dan is het van natuurlijke (of toch minstens natuurlijk aanvoelende) borsten met grote tepels.
Toen ik mij uitkleedde, en mijn bovenlichaam ontbloot was, begon ze, geknield op bed zittend, door mijn borsthaar te strelen, en op mijn tepels te sabbelen, weer al een extra pluspuntje voor deze schat, en begon ze ook meteen kleine Sub te strelen door mijn broek heen. Hierna nam zij het uitkleden over, en begon ze mijn blos te knopen en af te stropen. Toen ik daar in mijn nakie stond, stond kleine Sub uiteraard inmiddels ook al paraat en ging er meteen en jasje over en begon ze me zalig te pijpen, terwijl ik nog naast het bed stond. Na een tijdje op bed gaan liggen, en ging ze verder met pijpen. Dit deed ze echt zalig.
Na een tijdje kwam ze in Amazone op me zitten, en in deze positie kon en mocht ik op haar tepels zuigen, ze ging zelfs nog wat verzitten zodat ik er beter bij kon, ook mocht ik toen met haar clitoris spelen, wat ze ook best wel wist te waarderen. Toen overgegaan op Doggystyle, in deze houding kon ik lekker diep doorstoten wat ze ook erg op prijs stelde, er kwam toen ook behoorlijk wat natuurgetrouw klinkend gekreun uit haar lieve mondje, en werd bijna wild toen ik eerst mijn duim op haar anus legde en hem er later induwde. Dit liet ze ook echt gewillig toe, en begon ze ook nog naar mijn zak te graaien, en toen was het natuurlijk rap gedaan en volgde er een forse ontploffing in het "vooronder", nog even kunnen en mogen nastoten.
Na afloop ons beiden gewassen, en weer aangekleed. Tijdens dit aan kleden weer over ditjes en datjes gepraat, en met 4 kussen afscheid genomen.
Mooie, lieve Tessa gaat me nog vaker terug zien, en ik ben zelfs al aan het fantaseren geweest over een trio met Tessa en haar vriendin Mirela.
Ik voorspel Tessa een geweldige toekomst in het vak, en zie haar ook zeker uitgroeien tot een topper in de categorie Mirela, Beyoncé.
Grz Sub
Sub
6 januari 2008, 20:08
Verzoekje aan de Mods van dienst.
Willen jullie de haarlengte aanpassen naar lang. Tessa had gisteren het haar opgestoken, en toen heb ik dus de lengte verkeerd ingeschat. Vandaag had ze het los hangen. Ze heeft lang blond haar, dat toch royaal tot op haar borsten valt.
Grz Sub
Sub
20 januari 2008, 13:56
Vrijdagavond deze schoonheid nog eens met een bezoekje vereert. Ik moest even geduld hebben, want haar vriendin Paola was op bezoek, ja DE Paola die ik juist van te voren gesproken had, en me toevertrouwd had dat ze Zaterdag al ging starten ipv Maandag pas. Er hangt dus weeral een triootje in de lucht.
Toen ik dus eindelijk binnen kon stappen, hadden we direkt een extra gespreksonderwerp. Alles ging deze keer nog gemoedelijker en ontspannender dan de eerste keer.
Tijdens het uitkleden werd ik weer uitgebreid geholpen door Tessa, nog meer als de eerste keer. Ze hielp meteen met het uitdoen van mijn blouse, en begon terwijl ze daar nog mee bezig was al weer op mijn tepels te zuigen en te bijten. Toen ik al mijn kleren uit had ging zij op haar kniëen op bed zitten terwijl ik ernaast bleef staan. Zo begon ze te pijpen op een zalige en gevarieërde manier, precies goed, niet te hard en niet te zacht. Na verloop van tijd nam ik ook plaats op bed en ging Tessa zo nog even verder voordat ze in Amazonezit op me kwam zitten. Na op deze manier een tijd bezig geweest te zijn gingen we over in DoggyStyle, en heb ik het in die positie tot een eind gebracht met mijn duim nog in haar achterste gaatje geduwd en mijn andere hand aan haar clitoris, wat ze weer wist te waarderen aan haar geile ogen in de spiegel te zien.
Zoals ik na mijn eerste bezoek al voorspelt heb, wordt het telkens beter bij Tessa. Het wordt dus steeds moeilijker kiezen. Gelukkig zijn Mirela, Paola, en Tessa vriendinnen. Kan dus nog leuk worden, maar zal wel flink wat geld kosten van die zaligheden tegelijk, of in triootjes in verschillende samenstelling.
Grz Sub
Tessa werkt tegenwoordig trouwens in Schippersstraat 23/1, en in de avond/nacht
Anvers
26 januari 2008, 21:23
Blonde Tessa is verhuisd van Schippersstraat 24/4 naar Schippersstraat 23/1 ! :cool:
wico
Anvers
25 maart 2008, 18:22
Na de sluiting van de ramen op SS 23, heeft Tessa een tijdje verbleven op SS 15, en vorige week nog op Verversrui 24, naast Paola, maar staat zij nu op Vingerlingstraat 12/3. :p
wico
Na de Dames al meerdere keren afzonderlijk bezocht te hebben, een keer gekozen voor een triootje met Paola en Tessa.
Bij binnenkomst pakten ze me meteen achter de deur al elk onder een arm en leidden ze me samen zo naar de kamer.
Nadat de deur achter ons gesloten was, begonnen ze direkt met aan mijn kleren te plukken. Zodra ik ver genoeg ontkleed was, begonnen ze ook meteen op mijn tepels te sabbelen, en in mijn kruis te graaien. Ook begonnen ze (uiteraard gespeeld) te vechten om mij te kunnen kussen en strelen. Ook kusten en streelden ze elkaar. Zodra ze mijn jeans om mijn knieen had hangen graaide Paola langs onder in mijn slip om mijn ballen te voorschijn te trekken en ze direkt in haar mond te zuigen, terwijl Tessa zich met het bovenste gedeelte van mijn lichaam bezig hield.
Eenmaal op bed plaats genomen tussen deze twee schoonheden, begonnen ze me samen te pijpen. Ook kwamen ze om beurten op mijn gezicht zitten zodat ik ze kon likken, terwijl de ander doorging met pijpen, waarvan ze lieten blijken dit wel te waarderen. Daarna ging eerst Paola op mijn paal zitten en Tessa op mijn gezicht. Toen zijn ze nog enkele keren van positie gewisseld en uiteindelijk in Paola klaargekomen terwijl ik Tessa weer aan het likken was.
Was een zeer prettige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.
Grz Sub
Mr_Staminna
6 april 2008, 18:33
Toen zijn ze nog enkele keren van positie gewisseld
Grz Sub
Mag ik er dan van uitgaan dat dit zonder condoomwissel was?
Of begrijp ik dat verkeerd?
Gezien de goede onderlinge band tussen Paola en Tessa zie ik dat wel gebeuren
In ieder geval hoe dan ook een mooie combinatie die ik nooit zal ondergaan
Anvers
8 april 2008, 20:42
Na de Dames al meerdere keren afzonderlijk bezocht te hebben, een keer gekozen voor een triootje met Paola en Tessa. Grz Sub
Waarschijnlijk was onze vriend Sub desdanig onder de indruk van zijn trio met Tessa en Paola dat hij vergeten te vermelden is dat zij op
Verversrui 24/3 zat? :baeh:
wico
Waarschijnlijk was onze vriend Sub desdanig onder de indruk van zijn trio met Tessa en Paola dat hij vergeten te vermelden is dat zij op
Verversrui 24/3 zat? :baeh:
wico
Wico,
Misschien zelf ook verblind door de schoonheid van deze twee prachtdames?:lostit::lostit: Was idd een adembenemend zicht die twee pareltjes.:D
Ben namelijk via Verversrui 24/7, de vitrine van Paola binnengestapt, Tessa stond toen naast haar dus op 24/6. Ben wel via 24/3 weer buitengegaan.:teuflisch
Grz Sub
Anvers
8 juni 2008, 01:16
Tessa staat tegenwoordig mooi te wezen op Verversrui 24/1. :p
wico
I LIKE GIRLS
27 juni 2008, 14:06
i whos by Tessa yesterday night.... she is hot aswell she is nice and sweet
Sub
30 augustus 2008, 11:13
Gisteren wilde ik Mirela bezoeken. Ik was echter juist te laat, en kon alleen nog afscheid van haar nemen.
Toen zag ik Tessa echter staan in Vingerlingstraat 12/1. Tessa was juist terug uit verlof. Ze zag er ook stralend uit, mooi gebruind en met een heel ander kapsel. Toen Tessa mij zag begon ze meteen te zwaaien en kushandjes te geven. Ik heb toen geen moment meer getwijfeld, en ben direkt op haar afgestapt en binnen gestapt. Het was weer als vanouds.
Vooraf even gewassen. Daarna op bed plaats genomen waar Tessa aan een goede stevige pijpsessie begon. Na een tijdje kwam ze in Amazone op me zitten, en weer iets later in "the Star" afgemaakt. Hier genoot Tessa zelf ook zichtbaar van, dit omdat je in deze positie extra diep kunt penetreren, en ondertussen toch overal goed bij kunt om er mee te spelen, wat ik dan ook gedaan heb, en wat Tessa gewillig toeliet.
Grz Sub
fideelone
30 augustus 2008, 12:51
wanneer werkt tesse middag of avond
vrgr
Sub
30 augustus 2008, 18:10
wanneer werkt tesse middag of avond
vrgr
Tessa werkt sinds haar terugkeer uit velof weer in de dagshift.
Grz Sub
The Saint
1 september 2008, 22:43
Gisteren wilde ik Mirela bezoeken. Ik was echter juist te laat, en kon alleen nog afscheid van haar nemen.
Hoe ziet die eruit die Mirela? 1.65 acup schouderlanghaar?
Sub
1 september 2008, 23:40
Hoe ziet die eruit die Mirela? 1.65 acup schouderlanghaar?
Lees haar topic er maar op na. Schippersstraat 24/1. Zwart haar, C-cup. Heerkenbaar aan naambordje. Vandaag alsnog een bezoekje gebracht aan Mirela.
Grz Sub
Anvers
8 oktober 2008, 21:27
Tessa staat al een tijdje op Vingerlingstraat 12/3, dus kunnen we best deze schoonheid maar eens naar dit adres verplaatsen ! :p
wico
Anvers
24 oktober 2008, 16:45
Allee, ze is weeral eens veranderd! :rolleyes:
Sub had haar ondertussen opgemerkt op Schippersstraat 43/3, doch sinds enkele dagen staat zij nu op Schippersstraat 38/4, maar nu wel in de avond/nacht-shift.
wico
Sub
8 november 2008, 08:26
Allee, ze is weeral eens veranderd! :rolleyes:
Sub had haar ondertussen opgemerkt op Schippersstraat 43/3, doch sinds enkele dagen staat zij nu op Schippersstraat 38/4, maar nu wel in de avond/nacht-shift.
wico
En deze schoonheid heeft het hem weer gelapt. Tessa heeft de vitrine van Paola overgenomen, en staat nu dus weer op Vingerlingstraat 12/1, en ook weer in de dagshift.
Grz Sub
Anvers
22 november 2008, 13:11
Dus kan de dienstdoende mod deze schoonheid misschien eens naar Vingerlingstraat 12/1 terug plaatsen. ;)
wico
Anvers
3 maart 2009, 01:36
Deze dame is definitief gestopt en mag naar het archief !