PDA

Volledige versie bekijken : Antwerpen,leden onder mekaar 2006 / 2de helft



Willem2
30 juni 2006, 23:32
Bron : Het Volk .be

VT4 duikt opnieuw het vastgoed in met een derde reeks van The Block. Dit keer wordt er getimmerd en gepleisterd aan het beruchte Falconplein.

Vier koppels gaan de strijd aan, met een strikt budget en een keiharde deadline. In amper tien weken moeten ze elkaar overklassen om een oude zeepfabriek aan het Falconplein te verbouwen tot vier moderne lofts. De spelregels blijven dezelfde, net als de presentatoren Hans Otten en Hanne Troonbeeckx.

De keuze voor het Falconplein is niet evident. Tot voor kort stond het Schipperskwartier nog synoniem voor prostitutie en criminaliteit. Maar er waait daar een andere wind. ,,We willen de foute beeldvorming helpen rechtzetten'', zegt SBS-programmadirecteur Ricus Jansegers. ,,Door er vier mooie lofts te renoveren, kunnen we de leefbaarheid in de buurt stimuleren.''

Het ingesloten pand op het Falconplein 16A bevat straks vier moderne lofts van elk zo'n 120 vierkante meter, een grote binnentuin en een privéparking. Voor omwonenden die moeite hebben met het geklop en geboor tot in de late uurtjes bestaat dit keer minder vrees. ,,De mensen rond het Falconplein zijn wel wat meer gewend. In Mechelen was het wel wat anders.''

De oude appartementen op het Antwerpse Eilandje van de eerste editie zijn intussen de deur uit. The Block Mechelen lijkt iets minder in trek. Daar staan nog enkele appartementen te koop. Het resultaat van The Block Falconplein ziet u dit najaar.

(DHH)



Welke Bob de Bouwer doet daar aan mee . Of welke Bob den Douwer :D

den duvel
1 juli 2006, 13:42
Hanne Troonbeeckx mag altijd langskomen.

rplover
6 juli 2006, 14:21
Hanne Troonbeeckx mag altijd langskomen.
Van mij mag Laura Troonbeeckx 22 maal langskomen :D:D

099
7 juli 2006, 09:20
Bron : Het Volk .be

VT4 duikt opnieuw het vastgoed in met een derde reeks van The Block. Dit keer wordt er getimmerd en gepleisterd aan het beruchte Falconplein.

Vier koppels gaan de strijd aan, met een strikt budget en een keiharde deadline. In amper tien weken moeten ze elkaar overklassen om een oude zeepfabriek aan het Falconplein te verbouwen tot vier moderne lofts. De spelregels blijven dezelfde, net als de presentatoren Hans Otten en Hanne Troonbeeckx.

De keuze voor het Falconplein is niet evident. Tot voor kort stond het Schipperskwartier nog synoniem voor prostitutie en criminaliteit. Maar er waait daar een andere wind. ,,We willen de foute beeldvorming helpen rechtzetten'', zegt SBS-programmadirecteur Ricus Jansegers. ,,Door er vier mooie lofts te renoveren, kunnen we de leefbaarheid in de buurt stimuleren.''

Het ingesloten pand op het Falconplein 16A bevat straks vier moderne lofts van elk zo'n 120 vierkante meter, een grote binnentuin en een privéparking. Voor omwonenden die moeite hebben met het geklop en geboor tot in de late uurtjes bestaat dit keer minder vrees. ,,De mensen rond het Falconplein zijn wel wat meer gewend. In Mechelen was het wel wat anders.''

De oude appartementen op het Antwerpse Eilandje van de eerste editie zijn intussen de deur uit. The Block Mechelen lijkt iets minder in trek. Daar staan nog enkele appartementen te koop. Het resultaat van The Block Falconplein ziet u dit najaar.

(DHH)



Welke Bob de Bouwer doet daar aan mee . Of welke Bob den Douwer :D

Het leuke aan dit programma is dat deze lofts dan achteraf te koop worden aangeboden.
Ideaal dus voor leden die NOG dichter bij het schipperskwartier willen wonen, en een goed excuus willen hebben om daar rond te lopen (het SKW is dan letterlijk hun achtertuin).
Jansen was toch opzoek naar vastgoed in Antwerpen, dit is dus een ideale gelegenheid voor hem, een stuk vastgoed vlakbij het SKW !!!!!!!!!

rplover
15 juli 2006, 19:59
Dit bericht had je snel hier staan Melocake.
Wat is je naam bij Hookers.nl

My name is "skw", was kbe1608 and jos de vos.
maar dat was alom bekend hoor tommyy, geen echt geheim.

22

099
17 juli 2006, 12:54
AVONDJE AMSTERDAM ?

Op wie zouden we dan allemaal kunnen rekenen ?
Gaat The Big Bopper ook mee, kunnen we allemaal op het zitje van zijn fiets?

Jansen
17 juli 2006, 21:47
Het leuke aan dit programma is dat deze lofts dan achteraf te koop worden aangeboden.
Ideaal dus voor leden die NOG dichter bij het schipperskwartier willen wonen, en een goed excuus willen hebben om daar rond te lopen (het SKW is dan letterlijk hun achtertuin).
Jansen was toch opzoek naar vastgoed in Antwerpen, dit is dus een ideale gelegenheid voor hem, een stuk vastgoed vlakbij het SKW !!!!!!!!!

Ja ik weet hier van en ben binnenkort in sept. in de Anvers

Zero
23 juli 2006, 12:39
AVONDJE AMSTERDAM ?

Op wie zouden we dan allemaal kunnen rekenen ?
Gaat The Big Bopper ook mee, kunnen we allemaal op het zitje van zijn fiets?

Wij Belgen in Amsterdam :D !
Maar er zit wel muziek in.
Wie weet een keertje in september ?

den duvel
24 juli 2006, 07:41
Ik ben eens naar Amsterdam geweest met een maat. Hoewel ik al een paar Duvels ophad, toch 4x gepresteerd.

Toen we terug in Antwerpen toekwamen, me nog eens laten verwennen in t skw. Dure avond :-)

Het Rode Mannetje
24 juli 2006, 11:37
Potente vent dien Duvel!

099
24 juli 2006, 19:16
Ach daar heb je hem weer, het mannetje met het rode dinggetje :teuflisch !
Komen et nu ook groen en blauwe mannetjes zoals in het verleden het geval was ?

Zero
30 juli 2006, 12:46
Wij Belgen in Amsterdam :D !
Maar er zit wel muziek in.
Wie weet een keertje in september ?

Blijkbaar geen Interesse ...

rplover
19 oktober 2006, 17:01
Relaas van enkele avondwandelingen de afgelopen weken.

De laatste tijd nogal veel gestapt met enkele bekenden van het forum, meestal worden we geflankeerd door Anvers, de sub, 8times, af en toe een (bevriende) modder erbij, en we komen ook geregeld nogal wat bekend volk tegen
Er loopt tegenwoordig ook een bruin mascotje door ons aller bekende skw. Dit beestje verdient ook een nickname, dus laten we hem maar 'mascotte' noemen vanaf nu

Aan meisjes van plezier de laatste weken geen tekort in het skw, ze klagen allen wel dat het heel rustig is, de inkomsten zijn met meer dan de helft gezakt voor bijna allen.
De laatste dagen zien we zelfs Paola geregeld voor haar venstertje staan, en normaal moet je er wel strategisch plaatsvatten om er binnen te geraken.
Wij zien dus de Dames veel meer voor hun raampjes staan, dat is natuurlijk het voordeel van de kleinere toeloop van wandelaars (voor ons welteverstaan)
Verder hebben wij, lelijkaards, ook veel meer succes sinds onze mascotte mee rondhuppelt daar
Dames die ons nauwelijks of niet bekeken, gaan nu allen al gehurkt zitten als we nog maar in de buurt komen.
Of wat een viervoeter toch kan teweegbrengen.
En, wij passen ons wandelgedrag aan aan de keuzes van onze mascotte. Onder het motto, een dierenvriend is ook een mensenvriend.

Dus nu een kleine opsomming van de favorietjes van onze mascotte, om het eens over een andere boeg te gooien.
Een der haltes is Mira, vanvoor in de SS 35/1, daar zien we meestal de eerste Dame door de knietjes gaan. Voor de mascotte, een wafeltje, en voor ons, een heel aangenaam gesprek, als we niet gestoord worden door loslopend wild.
Onze wandeling gaat verder door de SS, en het beest is dan niet te houden, hij krijgt zelfs de neigingen van baasje, want ook de transjes (die gelukkig niet aan ophokplicht gebonden zijn, wat enkele illustere leden verkiezen) krijgen de nodige aandacht van onze trouwe viervoeter
Intussen kijken wij onze ogen uit, terwijl Anvers alle moeite van de wereld heeft om het beest in hem en naast hem kalm te houden.
Langs de linkerzijde, Dames en Heren, merken we Amber op, SS24 en nog wat, die het deze week presteerde de blauwbloezen te bellen voor een wandelaar die stond te wachten tot Mirela vrij was.
Hij hield de klanten bij haar weg (noot: 't zullen er toch geen geweest zijn die de fora lezen, want Amber is dan wel heel mooi, maar wel degelijk de TMI (Te Mijden Ines))
Naast haar (wel andere shift (avond)), staat de blonde vlaamse schone xxx, ja, ik ben haar naam kwijt, een pracht van een Meisje. Blonde krullen, fijn, ik schat haar een meter 70. Ik heb nochtans haar naam gevraagd, maar bij het aanschouwen van al dat moois, een mens zou van minder in de war raken. En als ze dan nog eens rond draait om ook nog eens haar kontje te tonen, dan, ja, wat dan??? Bij deze dus haar naam voorlopig Meisjexxx

We slenteren verder langs de straat, en ja hoor, de mascotte doet het, een drolletje, en wie mag de boel opkuisen, right, deze wandelaar, Anversneemt dan wel het plezier van het wandelen en de aandacht van de Dames door de mascotte, maar de “stront van den hond” laat hij over aan mij.

Ai, ter hoogte van de SS10 moeten we even een stapje naar rechts doen, want Buddy, de hond van Antoinette, lust onze kleine Buddy rauw hoor. En Antoinette is al meestal geflankeerd door een andere waakhond, de immer aantrekkelijke Stella.
Oops, een niewe tussenstop voor het beestje, zou hij links of rechts verkiezen? Hier heeft hij het heel moeilijk, want hij is welkom bij Elena, SS 5/1, Alicia, SS 4/1, Tessa, SS2, Isabelle, SS2. Moeilijke keuzes? Niet voor onze viervoeter, hij loopt van links naar rechts, en laat de knuffels hem welgevallen
Soms hoor je een opmerking van 8times, dat hij wel in de plaats wil zijn van dat hondje. Mag overal gratis, en wordt nog geknuffeld, gestreeld, en op het menu staan speculoos, koekjes, zelfs kip. En een lekker kippetje, dat lusten we allen toch, nietwaar?

Even verder staat Maria, de Moldavische schone zwoel te dansen achter haar raampje, en ze kan het niet laten heel erg lief naar één van ons te kijken. Gaat niet lang meer duren, sub, we kennen je beter dan dat.
Intussen zijn we al bijna aan de Gouden Hoek, en onze 'dog' bepaalt het tempo, want net achter de hoek is zijn favoriete stekje. En het mijne er recht tegenover.
Verversrui 5 dus. Daar komen we niet voorbij, Kitty, Maria en Nathalie. Vanop 30 meter sprint hij naar de raampjes, en de deur gaat open. Hij krijgt er een warm onthaal, zou het door de lekkere kippetjes komen dat hij zo gek is op dat pand? Waarschijnlijk omdat ze hem verleiden met echte kip
Geeft ons de tijd de overkant eens goed te inspecteren, Sarah, Lola, Angela, Lisa, Laura.
Meestal laten we hier ergens een copin achter, en niet alleen de hond hoor.
Zeer gevaarlijke buurt voor rplover, met Angela, Eni en Isabelle in de buurt
In ieder geval worden we dan verder wandelen gestuurd, Bunny (bijnaam voor Nathalie in dat pand) kidnapt de dog en stuurt ons een rondje verweesd op pad.

Een rondje later, die ons de tijd geeft de andere dames ook eens van nabij te bekijken, pikken we onze vriend terug op.
Isabelle kijkt ook met lieve oogjes naar mascotte, maar misschien heeft dat wel andere redenen
Rechterover, Angela, tja, daar mag hij zelfs mee binnen tijdens het bezoekuurtje van rplover. A propos, als Angela visite houdt, betaalt hij haar gewoon het gangbare tarief, in tegenstelling tot enkele wilde geruchten in de wandelgangen. Ook bij Eni geen diensten voor me in ruil voor een GSM nummer hoor, gewoon betalen is de boodschap.

Mascotte zet intussen een tussensprintje naar Laura, VR8. Ja, hij krijgt er niet genoeg van. Verder langs rechts, VR14 en 16, daar heeft hij nog maar enkele tussenstops gemaakt. Precies niet echt zijn ding...
En dan loopt hij zonder nog naar ons om te kijken verder naar Paula, VV20, mmmm.
Het laatste pand van de VR gaat hij nooit voorbij. Niet voordat hij Paola eens goed besnuffeld heeft, als Paola dan al de Koningin van het Skw is, is Hij intussen de Koning van de wandeldiertjes geworden.

In de Villa Tinto heeft hij voorlopig maar twee stops, Laura, VT35 en Jessica, VT40, maar daar krijgt hij dan ook meer dan aandacht genoeg.
Intussen vergapen wij ons aan de brede glimlach van Griekse Anna, VT28.
Verder staan we alweer terug in de SS, en mascotte trekt hevig aan het koordje naar links, voor alweer een nieuw rondje......

(wordt zeer speodig vervolgd)

rplover
21 oktober 2006, 03:42
Vandaag nog een keertje een avondje Antwerpen, een halfuurtje voor de shiftwissel toegekomen.
Anvers was al op post, zoals een trouwe viervoeter, en ja hoor, die was er ook weer bij ;)
Iets gaan drinken, en gewacht op de sub, die spoedig de rangen kwam vervoegen.
Vandaag een hele mooie avond beleefd, een eerste rondje gemaakt, waarna USA de rangen kwam vervoegen.
Wij dus met vieren en mascotte op stap.
Ik had een afspraak met Angela, en heb me er dus ook aan gehouden, en ik zit nog maar aan deel 1 van mijn recs over haar, rplover heeft dus nog heel wat werk in te halen.
Het was redelijk druk vanavond in ons kwartier, en de dames waren ook alweer wat meer bezet.
Een korte navraag gedaan, en inderdaad, het begint stilletjesaan te beteren.
De grootste uitgaven, namelijk de terugslag van het verlof en het begin van het schooljaar zijn stilletjesaan voorbij, en hopelijk voor de dames neemt de drukte steeds meer toe, zo blijven we onze kleppers houden in het skw.
We beginnen het ook stilletjesaan te kennen in het skw, en er waren vele toppertjes aanwezig. Anvers heeft zijn Antoinette sterren laten zien, of misschien beter net andersom. Die is zwaar Antoinetteverslaafd aan het worden.
Paola, onze Queen, hebben we ook minder voor haar raam zien staan, alsook Angela en Griekse Anna. Stefanieke was ook terug uit ziekteverlof, heb ik enkel van horen zeggen, want ikzelf heb haar niet kunnen spotten, ik zat intussen bij Angela. trouwens, een heerlijk uurtje met haar beleefd, de recensie, tja, als ik uitgepuft en bijgeschreven ben.
De waardemeters van het skw zijn dan ook deze Dames, Antoinete, Anna, Paola, Stefanieke en ook al Angela. Als we deze dames steeds minder zien, betekent dit dat het economisch terug beter gaat.

Verder een opsomming van enkel dames, sub en anvers, jullie kunnen gerust deze lijst aanvullen.
Nadia nog eens gespot, SS 38, en ja, heel erg aantrekkelijk, toch een heel erg knappe verschijning, wat wil je, deels Italiaans en deels Marokkaans, prachtige zwarte lokken.
Verder links Annemaria en Naima ook op post, alsook tjechische Sylvie, als ik me niet vergis SS35.
Jennifer zoals steeds op post op SS27, en recht ertegenover dus Stefanieke, gezond en wel.
Schuin ertegenover Pipi Langkous, de russische Melissa. In de 18 zat een zwartje (lief bedoeld hoor),k en wel een zeer aantrekkelijk meisje, jong, slank, met een lief gezichtje. Naam: voorlopig nog niet bekend, we hadden het te druk met de andere schoonheden.

Verder met de toeristische rondleiding, rechts Tan en Sarah, en daarover Stella, in Sm unform (zoals steeds de laatste weken) en daarnaast Antoinette met haar Buddy.
Moni zit ook nog steeds op post, en daarnaast de immer vriendelijke Tessa, mixt Ned-indonesische. Heel erg mooi, een lust voor het geoefende oog van USA.
Verderop de Moldavische Maria, Fiona, en gouden hoekje om Lisa en NL


In de Verversrui kan de pret niet op, een korte opsomming, Maria, Eni met gezelle Isabelle, ertegenover de heilige (geilige) viervuldigheid Lisa, Lola, Sarah en Angela, en net ernaast de dubbelslag Nathalie – Laura.


Verena was ook aanwezig, ene in het laatste pand, dolce Paola.


Villa Tinto, Angela, Zweeds, en verder dacht ik de Kaapverdische Jane te hebben ontdekt, wat een meid toch.
De sub verbeterde me echter, dit is dus Maya, naar eigen zeggen een vriendin van Jane, maar alleszinds even knap, ook van dezelfde afkomst.


We stappen even verder, en zijn net voorbij het venster van Anna, Cleopatra dus, en xe horen daar toch een kreet van jewelste achter ons: ON THE GROUND, ON THE GROUND.
Een politieagent trekt zijn wapen en richt deze op een man, die intussen op de grond ligt. Dit gebeurde ter hoogte van het politiebureel. Halen ze toch wel een geladen pistool uit die kerel zijn binnenzak. Was toch wel effe schrikken als dit gebeurt op een kleine 15 meter afstand.
Die John Wayne in spe, die duidelijk geen Nederlands praatte, had zijn wapen getoond aan enkel dames, waarop ze gelukkig de politie hadden verwittigd.
Nu moeten we wel toegeven dat de sfeer in het skw na enen vannacht wat grimmiger werd, heel veel Belgen waren er niet meer te bekennen, de straat kleurde stilletjes aan , en ik bewonder alleen maar de dames dat ze in deze omstandigheden 's nachts kunnen en willen werken.


Maar toch een pluim op de hoed van de politie dit keer, hun optreden was zeer kordaat.
Om te bekomen van de schok hebben we dan nog maar enkele ronden gewandeld, en zijn we allen huiswaarts gekeerd. Ik had nog een glimp van Stefanieke willen opvangen, maar helaas, driewerf helaas, het zal voor een dezer dagen zijn, ze was steeds bezet.

Sub
24 oktober 2006, 21:12
Wel wat laat maar hier volgt toch nog een aanvulling op de lijst van RPlover.

We hebben nog twee Angela's gezien een in SS 9 en een in VVR 24, ook twee Jessica's, de Griekse in SS 37 en de Duitse in VT 40. Bij Annamaria zat Naomi, die zich tegenwoordig trouwens terug Nina is gaan noemen nu ze niet meer naast de Slowaakse Nina werkt, zoals in het verleden. Naima is in de VVR 20 gehuisvest. We hebben nog een mooie Nathalie in VVR 5/5 gezien. Een nieuwe schone waar we op dit moment nog geen naam op kunnen plakken in SS 5, wie gaat de eerste zijn?;) Isabelle in SS 2, Simona in VVR 9, en een rijtje Anna's in SS38, VGL 1, VGL 3 en ook nog 1 in VVR 14. Dan ook nog een Stefany in VT 42 en een Melissa in VT 30. Zo, dit is een behoorlijke uitbreiding en dan ben ik er ongetwijfelt nog vergeten.

Ik heb hier heel lang niet geschreven gehad, maar zal hier toch eens wat verandering in gaan brengen. Er zullen dus rap wat oude recensies gaan verschijnen van wat bezoeken aan Dames van de laatste paar maanden.

Grz de Sub

rplover
24 oktober 2006, 21:21
Sub, je bent duidelijk één dame vergeten. Met opzet? ;)
Melanie, SS40/2, een nieuwe. En zeer jong, net 19 lentes geworden.
Recensie volgt vanavond nog.
Wat ik wel kan verklappen, ze is Nederlandse, zeer mooi, en valt in ons beider smaak.
Maar ja, we hebben wel meer gezamenlijke dames dezer dagen.
Verena, Anna, Stefanie, en vergeet ik er niet nog een paar?

Och, ja, welkom terug, ik was het bijna vergeten te vermelden

Sub
24 oktober 2006, 21:32
Sub, je bent duidelijk één dame vergeten. Met opzet? ;)
Melanie, SS40/2, een nieuwe. En zeer jong, net 19 lentes geworden.
Recensie volgt vanavond nog.
Wat ik wel kan verklappen, ze is Nederlandse, zeer mooi, en valt in ons beider smaak.
Maar ja, we hebben wel meer gezamenlijke dames dezer dagen.
Verena, Anna, Stefanie, en vergeet ik er niet nog een paar?

Och, ja, welkom terug, ik was het bijna vergeten te vermelden

Ja, je hebt gelijk, maar Verena was ook nog niet vermeld. We kunnen ook niet alle gras voor de voeten van Anvers wegmaaien. Hij moet ook nog wat te schrijven hebben.

Grz Sub

rplover
24 oktober 2006, 22:20
Sub,

Door al je berichten over dezelfde favorietjes als ik, gaan de mensen nog bijna denken dat wij één en dezelfde persoon zijn :D:D:D
Niet dus.
Tja, Anna, binnenkort gaan we er nog voor vechten, net zoals voor Verena, Stefanie, en ik vergeet er nog enkelen. En dan heb jij Melanie nog niet geproefd :p
Begonnen we ook niet steeds meer zin te krijgen Antoinette ook eens te bezoeken? ;)
Maar dan gaan we wel heel erg snel moeten zijn, want onze vriend Anvers is ons steeds een stapje voor :rofl::rofl:

(is maar een grapje hoor Anvers, maar we vinden haar steeds meer en meer aantrekkelijk, dus ooit zal het er wel eens van komen)

rplover
24 oktober 2006, 22:29
Jessica VT 40 is wel van zweedse afkomst.Zeer zeker.:teuflisch

Coco 2,

bedankt, Uw info klopt inderdaad volgens mij.
Maar voor alle zekerheid zullen we het haar morgenavond nog een keertje vragen.

groetjes,

rplover

rplover
24 oktober 2006, 22:32
Be sure,no doubt.:wink:

Coco 2,

nogmaals bedankt voor uw info.


groet,

rplover

Sub
24 oktober 2006, 22:38
Be sure,no doubt.:wink:

Be sure.

Het antwoord dat ze u geeft zal toch anders zijn dan dat ze aan de rest van de wandelaars geeft. Evenzoals bij 99% van de Dames.:ranting2: :loud:

Kwestie van mensenkennis.:rolleyes:

No doubt.

Grz Sub

rplover
24 oktober 2006, 22:52
Bwah, nationaliteiten, wat maakt het uiteindelijk uit he?
Zweeds, Duits, Grieks of wat dan ook, speelt allemaal weinig rol, niet coco 2?

Ik weet wel heel zeker dat Melanie Nederlandse is, en dat ze me gisteren zalig heeft verwend daar in haar kamertje.
Dat was op en top Nederlandse service, niks Zweeds of Duits te bekenenn daar.
En vandaag serieuze herkenning door deze schoonheid. Doet me eraan denken dat ik dringen een recensie over haar moet neerpennen.
Want dit wil ik jullie zeker niet onthouden.

groet,

rplover

rplover
24 oktober 2006, 23:00
Coco 2,

dat moet je hubert op IM vragen hoor, daar dient IM voor.
Ik praat over de Dames in het Antwerpse, niet over users die verdwijnen en komen en gaan ;)

Melanie, daar schrijf ik nu over, veel interessanter dan het verdwijnen van wie dan ook. Zolang Melanie maar niet te vlug verdwijnt, want dat is een heel lekker ding :D

groetjes,

rplover

rplover
24 oktober 2006, 23:05
Coco 2,

Hubert of wie dan ook doet wat hij wil. Daar heeft niemand wat aan.

Laat ons gezellig leuteren over de dametjes, daar hebben alle leden wat aan, wie is er nu geïnteresseerd in een lid dat komt of gaat?

Heb je nog info over de dames in het antwerpse voor ons die je wil delen?

Groetjes,

rplover

Willem2
25 oktober 2006, 00:53
Coco 2,

Hubert of wie dan ook doet wat hij wil. Daar heeft niemand wat aan.

Laat ons gezellig leuteren over de dametjes, daar hebben alle leden wat aan, wie is er nu geïnteresseerd in een lid dat komt of gaat?

Heb je nog info over de dames in het antwerpse voor ons die je wil delen?

Groetjes,

rplover


Daar ben ik het nu eens een keer mee eens.

Tracht het gezellig te houden...........

Groeten Willem2 :wink:

haelewyn
25 oktober 2006, 17:12
A propos : RP lover : Paula nog vergeten : Vingerlingstraat ...
Tot uw dienst :)

rplover
25 oktober 2006, 17:16
A propos : RP lover : Paula nog vergeten : Vingerlingstraat ...
Tot uw dienst :-)

Dank U Haelewijn, ik zal ineens Isabelle, SS, er ook bijzetten.
Dat wordt een van uw volgende bezoekjes, dacht ik ;)

Tot uw dienst, Haelewijn,

groetjes,

rplover - die net aan het topic Paola bezig was

rplover
25 oktober 2006, 23:49
Vanavond een wandeling gemaakt in het skw, het was opvallend rustig wat betreft Dames.
Reden: nacht van de student. In de Verversrui 22 bleef het zelfs de ganse avond donker. De Dames daar hebben waarschijnlijk het zekere voor het onzekere gekozen, en zijn gewoon weggebleven.

We hebben nog wel een praatje met Paola gaan maken, die niet al te veel vrij was vanavond. Tja, er zijn Dames die altijd wel werken, en zich van de kalmte/drukte niks aantrekken.
Paola stond op post, en was weer zeer erg vriendelijk.
Mascotte kreeg weer veel aandacht van deze leuke Dame. Het is en blijft een schatje.
Melanie spijtig genoeg niet gespot, zou er iemand haar de ganse avond hebben bezet gehouden? ;););)

Wel mijn oog laten vallen op een zekere Anna, ik heb haar al enkele keren lief zien lachen, en ga er toch eens werk van maken, zodat ik spoedig een recensie kan over schrijven, ik zal al beginnen vannacht met haar paspoort aan te maken.

Redbull
26 oktober 2006, 09:26
Yups, gisteren waren er wel heel veel studenten in het SKW, mijn vaste dame zat juist aan die kant in de VT.
Wat zijn dat toch slechte peeskamertjes als het op geluidsisolatie aankomt..
Was de VT enkele jaren geleden nog de trendsetter die heel de buurt opwaardeerde, nu zijn al die kamertjes eigelijk de slechtste die je kan vinden in het SKW.

Anyway, ik zie dat het hier goed begint vooruit te gaan in ANtwerpen:ramen.

Mischien post ik hier wel meer ;)

owja, Mascotte komt blijkbaar graag aan de mensen hun broekspijp rieken :)

coco69
26 oktober 2006, 10:46
Yups, gisteren waren er wel heel veel studenten in het SKW, mijn vaste dame zat juist aan die kant in de VT.

Waarom zouden er ineens veel studenten zijn? En hoe kan jij weten of dat studenten zijn, staat dat op hun gezicht geschreven misschien?

Redbull
26 oktober 2006, 10:49
Nee ge ziet dat aan hun kleren, hun sjerp van de studentenclub en den breezer in hun polle.

rplover
26 oktober 2006, 10:49
Tja, onze masotte snuffelt nu eenmaal graag.Meestal is hij niet geinteresseerd in broekspijpen, maar heeft hij andere favoriete snuffelobjecten, Redbull ;)
Gisteren was hij echter in een koppige bui, de Dames interesseerden hem maar weinig, te veel studenten misschien :rofl:

Over VT, inderdaad, ik heb hetzelfde ondervonden. Maar er is wel een groot voordeel door de komst van VT. De prijzen van de 'andere' kamers zijn zo niet de pan uitgerezen, en alle kamers in panden van de SS, de VL en de VR zijn nu zeer moderne kamers geworden, met de nodige luxe. Dat was enkele jaren geleden nog wel wat anders.

Bwah, het heeft ook zijn voordeel, je bent 'gepeesd' op het ritme van cafe d'anvers :D
En je bent vrij te schrijven hier, hoe meer schrijvers, des te sneller het 'Antwerpse' erop vooruit gaat :welcome:

Redbull
26 oktober 2006, 10:56
Bwah, het heeft ook zijn voordeel, je bent 'gepeesd' op het ritme van cafe d'anvers :D


Gisteren ben ik gepeesd op het ritme van de lallende studenten die stonden aan te schuiven.. 't is inderdaad weer eens iets anders :lostit:

rplover
26 oktober 2006, 11:06
Gisteren ben ik gepeesd op het ritme van de lallende studenten die stonden aan te schuiven.. 't is inderdaad weer eens iets anders :lostit:
Ik zal eens een wilde gok doen. Toch niet VT2? Want die Dame ken ik nog niet. En Anvers, die verloor zelfs mascotte uit het oog voor deze Dame. hij stond met meer dan gewone belangstelling haar aan te staren, op een bepaald moment zag ik zelfs zijn wenkbrauwen rare bewegingen maken. Volgens mij bloeit er iets moois tusen Anvers en de Dame in VT2.

Als ze het mocht zijn, mag je alle info per IM doorgeven, zodat ik een paspoort kan aanmaken. Maar je mag het natuurlijk zelf ook doen hoor ;)
Van eender welke Dame, dat spreekt voor zich.

groetjes,

rplover

Redbull
26 oktober 2006, 11:47
Nee sorry, het was VT inde 50 ofzo en niet vt2
IK ben gisteren nogal snel door het SKW gegaan en eigelijk niet zogoed rondgekeken wie of wat er allemaal zat..

Op verversrui 5 zat wel een nieuwe dame, zeer klein en met roze bikini aan & in de Schipperstraat staat ook al enkele dagen een nieuwe met een zwart lederen bikini/pakje.

rplover
26 oktober 2006, 12:10
Redbull,

die Dame in de Verversrui 5 is niet helemaal nieuw in het skw, we hebben haar al voordien zien zitten in de Verversrui 8, maar kunnen er ook geen naam op plakken, voor zover ik weet is ze nog een onbeschreven blad.
Ze had gisteren ook al de aandacht getrokken van ondergetekende en de sub, terwijl Anvers zich eerder vergaapte aan de Dame in de VT2 :rofl:

Zwarte lederen bikini? Mmmmmm, dat trekt altijd mijn aandacht, weet je ongeveer waar? Een adres, want in de Schippersstraat zitten zowat 150 Dames ;)

Redbull
26 oktober 2006, 12:15
Ik dacht SS 23 of 25, daar in de buurt in ieder geval..

rplover
26 oktober 2006, 12:25
Ik dacht SS 23 of 25, daar in de buurt in ieder geval..

Die hebben we niet opgemerkt gisterenavond.
Maar onze interesse is gewekt, we gaan vrijdag eens extra traag voorbij deze panden lopen :D. Meestal doet mascotte toch daar ergens een 'kakske', dan hebben we een reden om er effe te treuzelen.

Ik heb eens nagedacht over die Dame in de VT50, maar kan er niet onmiddellijk een naam of gezicht en lijf op plakken hoor, anders zou ik haar paspoort kunnen aanmaken voor je.
Maar helaas, helaas, helaas, ik ken ze niet ;)

rplover
26 oktober 2006, 13:39
Voila, intussen is het mysterie van de Dame van in de VT2 gisteren ook opgelost.
Het blijkt de Nederlands-portoricaanse Dainisha te zijn, slechts 21 jaar, witte nylonkousen.
Dat klopt he Anvers.... :D:D
We zulen haar paspoort eens vlug aanmaken, maar ik verwacht wel een rec van U na uw eerste bezoekje. Want uw oogjes schitterden gisteren, dat gaat alvast niet lang duren vooraleer je er vlugger binnenbent dan mascotte.
Een race, om ter eerst, ik kan me al inbeelden wie deze race gaat winnen hoor :D

rplover
28 oktober 2006, 11:14
Gisterenavond nog een lange wandeling gemaakt door het skw.
De Dames klagen nog altjd dat het zeer stilletjes is.
Maar toch zien we dat de waardemeters van het skw het stilletjesaan terug drukker en drukker krijgen.
Paola was maar zeer weinig vrij en ook de Griekse Anna had het drukjes.
Verleden week hadden we een nieuwe Vlaamse schoonheid, gespot, in de SS 24/4 of 5. maar we waren haar naam vergeten. Een geluk dat we mascotte bij hadden, en die de aandacht trok van haar.
Dus heel even naar haar toe gestapt.
Deze Dame, of zeg beter Meisje is de 19 jarige Lexcy, heel erg mooie Meid trouwens. Een paspoort van haar zal zeer vlug volgen.
Toen ik met haar stond te praten tikte iemand op mijn schouders, jawel, haelewijn kwam even wandelen. We hebben effe bijgepraat ;) en hebben nog heel wat info gedeeld, en enkele rondjes samen gelopen.
En daarna keerden we moe maar tevreden huiswaarts.

Willem2
30 oktober 2006, 22:42
Ik keer nooit weer.:teuflisch


Beste Coco 2,

Jammer dat dit allemaal zo moet gaan maar indien U zulke woorden zegt dan zouden wij het op prijs stellen die ook uit te voeren en U er aan te houden.

Willem2

rplover
1 november 2006, 16:52
Heeft iemand anders haar al gespot? ;)
Fluitje,

gespot : ja
bezocht: neen

Maar als ik je rec lees zullen we er dringend eens moeten een bezoekje aan brengen, een Godinnetje meer in ons geliefd SKW.
Naar mijn bescheiden indruk zitten er steeds meer schoonheden in het skw. De lijst is al heel lang om op te noemen.....

groetjes,

rplover

rplover
4 november 2006, 12:09
Afgelopen donderdag op vrijdag nog eens een deftige stap gezet in het skw.
Aangezien het niet een vaste wandeldag was, was de sub niet aanwezig, die had namelijk al defig van katoen gegeven bij Paola en Mirela de vorige dag en in de loop van de namiddag.
Moest ik toch wel enkel met Anvers op stap verdorie :D:D:D
Ik was wat te laat op onze afspraak (zoals gewoonlijk) :rofl:, maar dat kon de pret zeker niet bederven.
Het was intussen al een weekje geleden dat ik Angela nog op haar werkplek had bezocht, dus dat moest er maar van komen. Eerst een rondje of twee gelopen, eens goed gekeken wat er allemaal te beleven viel. En Heren, het wordt voor ons elke dag beter, het aanbod wordt groter, alhoewel de Dames steen en been klagen.
Enkele opvallende verschijningen: Melanie, en dat net als je van het Falconplein de straat inkomt. Kwam in den beginne zeer arrogant over, alhoewel ze me had beloofd me alle hoeken van de kamer te laten zien.
Dat zou dus niks worden bij haar vanavond, dacht ik. Maar zoals dikwijls, dacht ik dus mis. Meer in haar topic later vandaag.
Efkes verder zat een nieuwe verschijning, ik denk dat ze Marijke noemt, vlaamse, naar het schijnt 50 euro, tz incluis (met dank aan Haelewijn en coco2 voor die info).
Ik vergeet er waarschijnlijk nog een heleboel, maar ga het enkel hebben over Dames die op mijn verlanglijstje staan, dan weten jullie ook onmiddellijk het verlanglijstje van de sub. Gelukkig is het lijstje lang genoeg, en gaan we niet moeten vechten om de een of andere Dame.
Stefanieke is op verlof vertrokken, maar blijkbaar toch niet zo lang als gepland, we houden jullie wel verder op de hoogte, van zodra we meer weten, krijgen jullie de nodige info op haar topic.
Melissa (SS23), tja, die zakt enkele plaatsen op mijn favorietjeslijst, ze is kwaad op me, en goed kwaad. Ik wou eens testen dat enkele briefjes van 50 haar houding zou kunnen doen veranderen, maar neen, ik wil eerst terug een glimlach zien verschijnen. Ik kan verdorie niet meer bij Stefanie gaan zonder dat ze over haar lippen struikelt, en dan hoeft het ook niet voor me.
Als ze me wil lokken, zal ze dringend van houding moeten veranderen.

Efkes verderop een nieuwe verschijning? Naast de immer aanwezige Stella....
.... verdorie, is dat niet Antoinette???? :lostit:
Maar niet zoals gewoonlijk in bikini en fuckboots, maar wel degelijk in een strak latex pakje. Wow, Anvers, je hebt deze Meid vlug opge"leer"d :p
Waarschijnlijk onder invloed van Stella, maar zo ziet Antoinette er werkelijk onweerstanbaar uit. Lijkt wel een Duits politieuniform, maar dan de sexy versie, met ritssluiting vanvoren. Benieuwd wat ze daar allemaal mee kan, Anvers :teuflisch

Langs de overzijde van de straat, Sarah, alweer in rode latex outfit. Mmmm, Stella en Antoinette werken redelijk aanstekelijk.
Tessa, onze tot Antwerpse geadopteerde Ned-Indo schoonheid, blijft steeds vriendelijk, en stijgt alweer een plaatsje op mijn verlanglijstje.
Een verlanglijstje dat ik nooit ga afgewerkt krijgen. Lap, schrijf er nog maar eentje bij, de Moldavische Maria, danseres puur sang, en volgens onze sub danst ze zo ook als ze je berijdt (lees: bereidt). Nummerke 23 voor U, Maria ;)

Het hoekje om, en effe stoppen bij Angela, gedag zeggen en een afspraakje maken binnen een half uurtje. Na nog een rondje en een colatje (suikers en cafeine opdoen).
Recht tegenover haar Sarah, ja, ze mag niet op mijn lijstje, maar zou er zeker niet op misstaan, in haar fluo groene bikini, wat een uitstraling. Zwarte golvende haren, een prachtglimlach, wat een body. Mooi mooi mooi.

Vanaf dan gaat het in sneltempo, niet het wandelen, maar het aanvullen van mijn lijstje. Eni, Isabelle, en langs de overzijde Anna. Pfff, het zijn de hormonen die op hol slagen, maar wat wil je met al dat moois. Als ik bekomen ben van al dat moois, sta ik ook in oog met Paola, onze koningin. Altijd in voor een praatje, maar nooit te lang, want dan staat de volgende klant al te dringen om haar mee naar haar kamertje te nemen.

In de VT zitten heel wat mooie meiden, ik noem er maar enkele, Stefany, Maya en haar vriendinnetje Jane, en zeker niet te vergeten: ons aller Cleopatra (Anna, VT28).
Met al dat moois in het hoofd stappen Anvers met mascotte en ondergetekende richting cafe, waar we rustig bijpraten, en wat discuteren over belangrijke en minder belangrijke dingen.

Angela dus, eerste en enige geplande stop donderdagavond. het was als vanouds, en als ik tijd heb zal ik haar topic wat aandikken. Ze verdient het echt, die meid.
Na Anvers te hebben teruggevonden nog enkele rondjes gelopen, en maar besloten huiswaarts te keren, het was inmiddels al middernacht.
Maar maar maar, mijn hormoontjes wilden me niet volgen naar huis, dus Mascotte maar in de wagen gezet, en nog besloten 1 enkele ronde te maken. Eentje maar, had ik mezelf voorgenomen.
Anna VR12, werd namelijk alsmaar vriendelijker, en ik kon ook al niet kiezen tussen de prettig gestoorde Eni en haar buurvrouw Isabelle.

Bij het inkomen van de straat riep Melanie me echter binnen, ja, dezelfde die me een uurtje geleden redelijk arrogant en bitcherig aankeek. Afgesproken een praatje te komen maken, maar mijn hoofd stond bij Anna, dus eerst vlug daar naartoe. Rec valt te lezen onder haar topic. Goed tot zeer goed, zijn mijn bevindingen bij haar.
Voldaan dan maar terug langs de VT naar de wagen, maar eerst nog een tussenstop bij Melanie. Om effe te praten.
Dat praten is een uurtje geworden, we hebben inderdaad ook gepraat :p:p
En tijdens het gesprek kwam Paola boven water, had ze toch wel ook in de VR24 gewerkt, en ze kennen elkaar heel erg goed. Heel erg goed. Verstaan doen ze mekaar niet, Paola spreekt Frans en Engels, en ons Melanie Nederlands. Maar maar maar, de taal der liefde en de taal der triotjes. Oops, en ik was net in een geile bui. Van ' t een kwam ' t ander, en voor ik het goed en wel besefte, had Melanie Paola gebeld. En ja hoor, een kwartiertje later ben ik Paola gaan oppikken, en wij richting Melanie, een triotje om U tegen te zeggen. Ik ben er, twee dagen later nog niet al te best van. En ja, om de nacht volledig goed af te sluiten, Paola naar haar kamertje gebracht, en nog even mee (een halfuurtje) naar achteren gegaan.
Om de avond heel erg gepast af te sluiten....
Recs van melanie en Paola en de trio zullen vanavond of vannacht gepost worden onder de topics van de dames zelve.
Want dit wil ik jullie zeker niet onthouden. En in de wandelgangen horen zeggen dat beide dames kortelings alweer moeten samenwerken, is het niet, sub? :lostit::lostit::lostit::lostit:

Anvers
18 november 2006, 21:15
:cool:

Efkes verderop een nieuwe verschijning? Naast de immer aanwezige Stella....
.... verdorie, is dat niet Antoinette???? :lostit:
Maar niet zoals gewoonlijk in bikini en fuckboots, maar wel degelijk in een strak latex pakje. Wow, Anvers, je hebt deze Meid vlug opge"leer"d :p
Waarschijnlijk onder invloed van Stella, maar zo ziet Antoinette er werkelijk onweerstanbaar uit. Lijkt wel een Duits politieuniform, maar dan de sexy versie, met ritssluiting vanvoren. Benieuwd wat ze daar allemaal mee kan, Anvers :teuflisch

Tja rplover, in deze sexy outfit is Antoinette inderdaad nog meer onweerstaanbaar als vroeger. Ik heb nu nog meer moeite dan vroeger om voorbij te gaan zonder bij haar langs te gaan! :hah:

Anvers

rplover
19 november 2006, 01:47
:cool:
Tja rplover, in deze sexy outfit is Antoinette inderdaad nog meer onweerstaanbaar als vroeger. Ik heb nu nog meer moeite dan vroeger om voorbij te gaan zonder bij haar langs te gaan! :hah:

Anvers Tja, Anvers, je geraakte vroeger niet voorbij haar deurtje, en nu ze in latex staat, gaat je stuur automatisch naar links. Maar die nieuwe avatar niet mee binnennemen, want Buddy freet nu al bijna onze mascotte op, uw mooie veelkleurige beestjes zouden geen schijn van kans maken ;)
Zag ik daar nu geen grijsstaart voorbijvliegen ook niet? Ik dacht dat die beloofd had niet meer terug te komen, iets van de deur achter hem dichttrekken of zo.
Als ik zeg dat ik de deur achter me dichttrek, dan doe ik dat ook, in het slot, heb ik hem zelf oit eens horen bij hoog en laag verkondigen, maar ja, het geheugen der mens is zeer kort blijkbaar :rolleyes:
De deur zal niet in het slot gezeten hebben :D

Anvers
19 november 2006, 15:19
Zal mij hier eens terug wat meer gaan bemoeien met de topic Antwerpen zodat er terug wat meer leven in komt! :hah: :freu:

Anvers :wink:

rplover
19 november 2006, 15:30
Zal mij hier eens terug wat meer gaan bemoeien met de topic Antwerpen zodat er terug wat meer leven in komt! :hah: :freu:

Anvers :wink:
Allee Anvers, welkom terug, zou ik zo zeggen.
Dan krijgen we terug een beter overzicht van de beschikbare Dames in het SKW.
Ik was al begonnen met het aanmaken van paspoorten, maar er is nog heel wat werk, ik heb het een beetje onderschat precies.
Maar vooral, plezierig te zien dat je terug bent hoor.

rplover
19 november 2006, 19:46
Klopt, het adres is wel degelijk Vingerlingstraat 05/3 en niet Schippersstraat 5/3.
rplover had waarschijnlijk oorspronkelijk te veel in de ogen gekeken van de één of andere schoonheid wanneer hij het paspoort van Melissa aangemaakt heeft.

Anvers :wink: Anvers,
Ja ja, ik zat recht in de ogen te kijken van Tessa, en daarmee heb ik me vergist.
Is ook niet moeilijk, zoals jij onze mascotte telkens binnenlaat bj deze Ned-Indonesische schoonheid.
Als zij dan op kniehoogte zit, en ik ervoor op de knietjes moet, dan slaan de hormoontjes op tilt.
En ik kon best wat hulp gebruiken voor het neerpennen van paspoorten. Nog effe de sub wakkerkrijgen, en we zullen wel van grond geraken hier ;)




Er is hier trouwens een ijsberendameverkiezing op gang gebracht.

Misschien kunnen we ook eens een WandelDame kiezen.
Ik stel voor dat we er 5 mogen aanduiden, van 5 punten tot 1.

Het zou er deze keer om spannen, denk ik, want er zitten nogal wat heerlijkheden op diverse wandelplaatsen :D
Ik zal alvast mijn top 10 doorgeven (in willekeurige volgorde), om je (en ook andere wandelaars) het goede voorbeeld te geven.
Stefanie, SS22/1
Angela, VR5/1
Mel, SS40/2
Paola, VR24
Eni, VR7/2
Isabelle, VR7/3
Anna, VT28
Anna, VR14/2
Melissa, SS23/3
Verena, VR20



Mmmmm, als ik ze zo neerpen, krijg ik al terug zin in eender welke van deze deernen.
Als er genoeg animo is, kan onze Zero misschien een poging doen in het helpen opzetten van een verkiezing.




Allee, Anvers, ik zie dat je zeer productief bent vandaag, ik ga je niet storen verder in je drukke bezigheden zenne :D:D:D

rplover
20 november 2006, 17:21
Zeg, Anvers,

mercikes om de zaak mee te hebben opgekuisd op 't Antwerpse.
Amai, 43 informatieve berichten, chapeau hoor.
Dan kan ik me weer eens bezighouden met nog wat achterstallige recs te schrijven, nu de meeste Dames op hun plaats zitten.
Mercikes, he man.

groetjes,

rplover

Zero
21 november 2006, 00:17
Zal mij hier eens terug wat meer gaan bemoeien met de topic Antwerpen zodat er terug wat meer leven in komt! :hah: :freu:

Anvers :wink:

Ha den Anvers sie, het was lang geleden dat we nog eens van u gelezen hadden.
Bedankt voor de aanpassingen.
Welkom terug

Mvg

Zero

neukie
21 november 2006, 10:14
Hi Anvers,

weer thuis.......:D

Befke
21 november 2006, 11:35
Ennuh: bedankt voor je informatieve bijstellingen!

099
29 november 2006, 13:59
Gisteren na een lange tijd nog eens door het SKW getrokken.
Er was een matige bezetting en er waren niet al te veel wandelaars te zien.
Wat me ook erg opviel is dat veel ramen in de Verversrui kampten met onderbemanning. Bij verschillende ramen waar normaal 3 tot 7 meisjes kunnen staan stond(en) er nu 1 (of 2).

Willem2
29 november 2006, 14:16
......onderbemanning. ........

Die houden we erin :D :roll:

Anvers
29 november 2006, 15:01
Gisteren na een lange tijd nog eens door het SKW getrokken.
Er was een matige bezetting en er waren niet al te veel wandelaars te zien.
Wat me ook erg opviel is dat veel ramen in de Verversrui kampten met onderbemanning. Bij verschillende ramen waar normaal 3 tot 7 meisjes kunnen staan stond(en) er nu 1 (of 2).
Het hangt er natuurlijk vanaf om welk uur je passeert. :hah:
Zal deze avond eens juist tellen hoeveel ramen er bezet zijn! :p

Anvers :wink:

099
29 november 2006, 15:18
Rond 17h30, jij was nergens te bespeuren!

rplover
29 november 2006, 15:37
@ 099:
is inderdaad een goeike, onderbemanning :D
Zeg, de volgende keer als je nog eens een bezoekje plant, laat dan eens iets weten he jong, dan kies je niet de verkeerde Dame uit.
We moeten geen recensie verwachten, denk ik, aangezien het zeer slecht was.
Of natuurlijk kan je ons waarschuwen voor de slechte ervaring die je hebt gehad.

@Anvers:
beloofd is beloofd, ik verwacht een exact cijfer van je vannacht, bij je thuiskomt.
Als tegenprestatie zal ik dan ook vrijdagavond de bezetting eens opmeten.

@ mezelf:
maak eens wat werk van het aanmaken van paspoorten, je hebt dat al langer beloofd dan vandaag :p

Anvers
29 november 2006, 22:01
Gisteren na een lange tijd nog eens door het SKW getrokken.
Er was een matige bezetting en er waren niet al te veel wandelaars te zien.
Wat me ook erg opviel is dat veel ramen in de Verversrui kampten met onderbemanning. Bij verschillende ramen waar normaal 3 tot 7 meisjes kunnen staan stond(en) er nu 1 (of 2).
Situatie op woensdagavond 22 uur was : 41 ramen bezet op de 69, d.w.z. ongeveer 60%.
Ik moet wel zeggen dat het deze avond tamelijk kalm was in vergelijking met andere avonden; zo waren er weinig ramen bezet op Verversrui 8, 12, 22 en 5, en Verversrui 14 was zelfs volledig donker. :teuflisch
Op normale avonden schat ik een bezetting der ramen van 70 à 80 % rond dit uur, maar overdag is het werkelijk opmerkelijk kalmer. ;)

Anvers :wink:

099
30 november 2006, 15:04
En Anvers, hoe is het met het ballenmeisje?

Anvers
30 november 2006, 15:49
En Anvers, hoe is het met het ballenmeisje?
Formidabel man, formidabel, met A. gaat alles zeer goed! :hah:
alles :blow: :fuck: :tietjes: :Xrated: is goed, kan niet beter !

Kan niet beter zijn. :knuddelz:

Anvers :wink:

rplover
30 november 2006, 16:56
En Anvers, hoe is het met het ballenmeisje? 099, organiseren we opnieuw een voetbalmatch dan? :rofl::rofl::rofl:
Zeg, wat jij nog niet weet, Antoinette is geen ballenmeisje meer dan, maar zal grensrechter spelen van Chantal, samen met Stella, haar buurvrouw.
A. draagt momenteel enkel nog uitdagende latex pakjes, blauw en zwart.
Man man man, om van te snoepen. Zelfs ik krijg meer en meer zin haar eens te bespringen, of misschien beter, ze me eens laten te bespringen, haar zweepje hangt al klaar heb ik gezien.
En ze moet echt niet uit de kleren, wat een vamp is me dat geworden :teuflisch
Volgens mij is Anvers een gelukkig man ;)

Het Rode Mannetje
6 december 2006, 13:45
Ha de Belgjes :blabla: mijn beste onderburen :blabla: ...

Binnenkort kom ik mijn :48[1]: :60[1]: nog eens laten "swoigneren" zoals jullie plachten te zeggen in jullie vermaarde Schipperskwartier.
Enige aanraders voor :dance[1]: ?

Anvers
6 december 2006, 14:14
Ha de Belgjes :blabla: mijn beste onderburen :blabla: ...
Binnenkort kom ik mijn :48[1]: :60[1]: nog eens laten "swoigneren" zoals jullie plachten te zeggen in jullie vermaarde Schipperskwartier.
Enige aanraders voor :dance[1]: ?
Tja, er is keuze te over, in totaal 284 ramen. :freu:
Maar misschien best eerst eens mede te delen naar welke soort dame je voorkeur uitgaat? En eveneens, of je van plan bent overdag of 's nachts te komen? :confused:
In functie daarvan zullen we je dan wel een aantal topertjes aanraden. :baeh:

Anvers :wink:

Het Rode Mannetje
7 december 2006, 14:59
Ik heb mijn bezoek s'avonds laat gepland.
Geen sm- en pijntoestanden!
En liefst ook geen leden van het 3e geslacht.

Voor de rest vertrouw ik geheel op uw goede smaak.

Mzzl

:dance[1]:

rplover
7 december 2006, 15:09
En ik wou je nu toch net enkele pijn en 3de geslacht toestanden doorgeven zeker :D, bwah, ik heb dan ook een slechte smaak.

Neen, alle gekheid op een stokje, ik zal je enkele favorietjes doorgeven, ik ben zeker dat Anvers en de Sub nog wel enkele aanvullingen zullen doorgeven.
Stefany, SS 22/1
Maria, SS 15/2
Paola, VR 24/4
Eni, Verversrui 7/2
Anna, VT28
Tessa, SS 2/1
Allen topkwaliteit, en allen zeer uigebreid gerecenseerd op dit forum.
Veel plezier met één van deze Dames, je zal het je zeker niet beklagen ;)

groetjes,

rplover

rplover
7 december 2006, 19:16
Door Gina was ik bijna vergeten onze avondwandeling in kaart te zetten :D

Er was gisteren relatief weinig te zien in ons skw, maar wat is relatief weinig he.
Enkele opmerkelijke opmerkingen willen we jullie zeker niet onthouden.
Anna VT28 heeft voor de eerste keer contact gezocht met onze mascotte. En de volgende ronde dat ik er passeerde wou dat beest niet meer voorbij haar deurtje. Of hoe gek deze Anna een hond al kan krijgen :p
Paola was ook zoals steeds aanwezig, en blijft op de VR24 werken. Naar eigen zeggen wil ze zich niet laten wegjagen, ze werkt er graag en goed, en als de andere Dames er niet mee kunnen leven, moeten zij maar vertrekken.

Eni stond ook weer paraat op haar vertrouwde stekje, met secretaressebrilletje op dat lieve snoetje van haar, maar wat me wel was opgevallen is dat Isabelle terug in de Verversrui 7 stond. Weliswaar met kleertjes aan, dus nog even te vroeg om haar terug naar hier te verplaatsen. Ik heb haar de rest van de avond en nacht niet meer opgemerkt, op geen van beide plaatsen.
Gisteren stonden er ook heel wat transen overal ten velde, de nummers 45 en hoger in de SS, dat is heel normaal, maar ook de SS14 was volzet met transen, en zelfs in de SS3, 13, 15. De Gouden Hoek, daar stonden naast de immer uitdagende Maria ook enkele transen met hun welgevormde boezem te pronken.
En last but not least, in de SS 27/2 stond er een trans genaamd Gina.
Nederland, dank jullie wel voor dit goddelijk geschenk uit Den Haag. Ik zou zeggen, voor mij persoonlijk dan, laat maar meer van dat moois overwaaien naar ons skw, ramen genoeg :teuflisch

Het was al een tijdje geleden dat ik Stella nog in verpleegstersuniform heb zien staan, maar rond middernacht was het dan zo ver. Helemaal in witte lak met een mooi rood kruis over haar zalig lijf. Ondergetekende voelde zich al een beetje ziek worden, maar zoals jullie kunnen lezen, heeft Gina me verlost van mijn kwaaltje, en zal Stella nu toch eventjes moeten wachten om mijn opgelopen wonden te helen :D

Aanvullingen zijn altijd welkom, Anvers, Sub, en anderen natuurlijk ook.
Antoinette heeft des woensdags haar verdiende day-off, dus kan Anvers veilig door het kwartier huppelen, met zijn lieve mascotte :D
Trouwens, ben ik nu in de late uurtjes geen oude bekende tegen het lijf gelopen? :rolleyes:

Anvers
7 december 2006, 19:51
Trouwens, ben ik nu in de late uurtjes geen oude bekende tegen het lijf gelopen? :rolleyes:

Wie ??????? :baeh:

Anvers :wink:

rplover
7 december 2006, 20:13
Wie ??????? :baeh:

Anvers :wink:

Dat is een vraag waar de oude bekende zelf moet op antwoorden, he Anvers, kwestie van een beetje de discretie te behouden :p
Ik heb er trouwens nog wat tips van gekregen aangaande enkele toppertjes in het skw, Dames die ik persoonlijk nog niet kende.
Dat belooft alvast voor de komende weken / maanden :D

rplover :lostit:

Redbull
8 december 2006, 00:27
Is Verena op vakantie? Er staat al 2 dagen een andere dame in haar raam, en gisteren hing er een bordje te huur ?

Op Verversrui 4 (in het raam van Lisa) stond gisterennacht een dame met 2 heel mooie kwaliteiten te pronken. Iemand die daar een naam op kan plakken ?
Ze was niet nieuw volgens mij, Een Latina in Jeans & een zwarte doorkijkbh met sterretjes op de tepels.

Verder een paar weken terug eens bij die Indische dame binnengesprongen op de verversrui.
Voor het raam ziet ze er behoorlijk uit, maar eens binnen valt haar lichaam wat tegen, ze heeft wel het mooiste gezichtje van heel het SKW ;-)
Pijpen was meer dan behoorlijk, en in Missionaris zet ze haar hoge hielen vanachter in je kuiten(ja ze doet ook aan SM), haar naam ben ik vergeten.
Een dezer dagen maar eens terug bezoeken, ze heeft wel iets, maar de eerste keer was dus niet echt een "wow" gevoel.
Paola uit de Schippersstraat ook nog eens bezocht deze week, Ze staat nu wat scherper dan enkele maanden geleden, maar haar kont blijft natuurlijk geweldig. Zo af en toe is het wel een leuk half uurtje bij haar. Geen GFE, maar elk bezoek is telkens anders(en beter natuurlijk).

rplover
8 december 2006, 00:41
Is Verena op vakantie? Er staat al 2 dagen een andere dame in haar raam, en gisteren hing er een bordje te huur ?

Op Verversrui 4 (in het raam van Lisa) stond gisterennacht een dame met 2 heel mooie kwaliteiten te pronken. Iemand die daar een naam op kan plakken ?
Ze was niet nieuw volgens mij, Een Latina in Jeans & een zwarte doorkijkbh met sterretjes op de tepels.


Redbull, ik denk dat Verena met verlof is momenteel, het pand staat inderdaad leeg, de gordijnen zijn open en het bordje te huur doen me hetzelfde vermoeden krijgen dat jij hebt.

Die Dame van de Verversrui 4 werkte gisteren volgens mij op de VR 2, raam 3, denk ik, er stond nog een andere Dame bij. Als onze vermoedens juist zijn gaat het hier om 2 transen, die gisterenavond zowat alle panden hebben afgelopen in de VR. In ieder geval had de Dame in de Gouden Hoek, VR2, sterretjes op de tepels geplakt, en heeft ze de ronde van het skw gelopen. Ik heb haar echter niet zien staan in het raam van Lisa.

groet,

rplover

Redbull
8 december 2006, 10:58
Inderdaad, ik was weeral eens een numeroke mis.. VR2 dus,..
Gisteren donderdag heb ik ze niet zien staan, (toen stonden er 2 nieuwe dames op VR2) maar dus wel woensdag.

Wel nogal moeilijk te zien of het een trans is als de dame een jeans aanheeft natuurlijk ;-)

Nu we het dan toch over transen hebben, iemand ervaring met de blonde trans uit VS10/2 ?

Op SS38 of 40 staat ook een (volgens mij) nieuwe trans, zwart haar in een staartje en Zééér vrouwelijk. Maar de service is maar zozo :-(
Geef mij maar ss14 of ss37 ;-)

Anvers
8 december 2006, 12:43
Ook in SKW ziet men dat de eindejaarsfeesten naderen, en één van de voornaamste tekens waaraan men het bemerkt, is dat er heel wat ramen te huur staan voor een korte periode, nl. meestal van ca. 22 december tot ca. 8 januari. In deze periode zijn er immers heel wat dames die naar hun familie gaan in hun thuisland. :wink:

Gisteravond ook de eerste kerstvrouw in "kerstoutfit" gezien in skw, nl. Lexcy van de Schippersstraat 24. En met een rood kort minirokje en een rode kerstmuts zag zij er stralend uit! Om van te snoepen. :freu:


Anvers :wink:

099
8 december 2006, 12:57
Inderdaad, ik was weeral eens een numeroke mis.. VR2 dus,..
Gisteren donderdag heb ik ze niet zien staan, (toen stonden er 2 nieuwe dames op VR2) maar dus wel woensdag.

Wel nogal moeilijk te zien of het een trans is als de dame een jeans aanheeft natuurlijk ;-)

Nu we het dan toch over transen hebben, iemand ervaring met de blonde trans uit VS10/2 ?

Op SS38 of 40 staat ook een (volgens mij) nieuwe trans, zwart haar in een staartje en Zééér vrouwelijk. Maar de service is maar zozo :-(
Geef mij maar ss14 of ss37 ;-)

Hé RB, en wanneer lezen wij eens een recensie van u ? :rubbel:


Ook in SKW ziet men dat de eindejaarsfeesten naderen, en één van de voornaamste tekens waaraan men het bemerkt, is dat er heel wat ramen te huur staan voor een korte periode, nl. meestal van ca. 22 december tot ca. 8 januari. In deze periode zijn er immers heel wat dames die naar hun familie gaan in hun thuisland. :wink:

Gisteravond ook de eerste kerstvrouw in "kerstoutfit" gezien in skw, nl. Lexcy van de Schippersstraat 24. En met een rood kort minirokje en een rode kerstmuts zag zij er stralend uit! Om van te snoepen. :freu:


Anvers :wink:

Ik heb het altijd al wel eens willen doen met de kerstvrouw :)!

rplover
8 december 2006, 14:03
Inderdaad, ik was weeral eens een numeroke mis.. VR2 dus,..
Gisteren donderdag heb ik ze niet zien staan, (toen stonden er 2 nieuwe dames op VR2) maar dus wel woensdag.

Wel nogal moeilijk te zien of het een trans is als de dame een jeans aanheeft natuurlijk ;-)

Nu we het dan toch over transen hebben, iemand ervaring met de blonde trans uit VS10/2 ?

Op SS38 of 40 staat ook een (volgens mij) nieuwe trans, zwart haar in een staartje en Zééér vrouwelijk. Maar de service is maar zozo :-(
Geef mij maar ss14 of ss37 ;-) Bwah, Redbull, ik dacht dus dat je Lisa van de VR4/1 bedoelde, daar heb ik haar dus niet zien staan, ze stond idd in het raam van de Cubaanse Lisa.
En ik heb ook twee keer moeten kijken dat het een trans was, gelukkig had ik nog enkele kenners bij.
En normaal herken ik transen van mijlen ver :D
Blonde trans uit VS 10/2???? Is het SS, of VR of VL? Ik denk dat je een typoke hebt gemaakt, maar wel een belangrijke ;)

Tja, geef mij maar Gina momenteel, alhoewel die van de SS37 ook niet slecht is hoor.

Groetjes,

rplover

Anvers
8 december 2006, 15:12
Blonde trans uit VS 10/2???? Is het SS, of VR of VL? Ik denk dat je een typoke hebt gemaakt, maar wel een belangrijke ;)

Tja rplover,

SS 10/2 zal het ZEKER NIET zijn hé maat, dat zou je zelf toch moeten weten.:o :confused:
Want op Schippersstraat 10/2, zit Antoinette, en dat is alles behalve een trans, en dit is iets dat IK kan weten hé! :hah: :hah:

Anvers :wink:

Sub
8 december 2006, 17:04
Tja rplover,

SS 10/2 zal het ZEKER NIET zijn hé maat, dat zou je zelf toch moeten weten.:o :confused:
Want op Schippersstraat 10/2, zit Antoinette, en dat is alles behalve een trans, en dit is iets dat IK kan weten hé! :hah: :hah:

Anvers :wink:

Ik denk dat VGL 10/2 bedoelt wordt, dat is het enige nummer 10 dat ik ken waar Transen bivakeren.

Grz Sub

Redbull
8 december 2006, 18:04
Vingerlingstraat 10/2 heeft 5 ramen
'snachts staan daar in raam 2 een trans die zeer hard lijkt op een bekend Braziliaans pornomodel :-).
Ze komt nogal koel over achter haar raam, waardoor ik nog nooit de moeite genomen heb om eens binnen te stappen..
op 10/3 zit een mollige dame, op 10/4 staat een zeer slange zwarte dame en op 10/5 staat een zwartharige trans :-)

Sub
8 december 2006, 18:19
Vingerlingstraat 10/2 heeft 5 ramen
'snachts staan daar in raam 2 een trans die zeer hard lijkt op een bekend Braziliaans pornomodel :-).
Ze komt nogal koel over achter haar raam, waardoor ik nog nooit de moeite genomen heb om eens binnen te stappen..
op 10/3 zit een mollige dame, op 10/4 staat een zeer slange zwarte dame en op 10/5 staat een zwartharige trans :-)

We waren even de kluts kwijt omdat VS geen gebruikelijke afkorting is.

De meest gebruikte afkortingen zijn. uiteraard SS voor Schippersstraat, VL of VGL voor Vingerlingstraat en VR of VVR voor Verversrui, en uiteraard VT voor Villa Tinto.

De Trans op VGL 10/2 ken ik wel, van gezicht tenminste, en ik heb er ook wel eens nog een gezien die er sterk op lijkt. De magere zwarte Dame op 10/4 is Judy, maar op 10/5, weet ik in de avond/nacht eigenlijk alleen een bruiharige schone Dame met lange broek te staan, of heeft die iets extra's in haar broek verstopt. Die is volgens mij zo op en top vrouw dat ik nog nooit bij de mogelijkheid van een Trans stil gestaan heb.

Grz Sub

rplover
8 december 2006, 19:54
Gaat dit forum een andere weg inslaan ? Misschien zijn er andere forums waar dit meer aan bod komt.....
Ok, SKW is al een hele tijd de place to be voor wie van "trans" houd maar denk dat er hier op het forum weinig of geen interesse bestaat.
Een andere weg? Neen hoor, dit is het Antwerpse Raamgedeelte, en wij, klanten plaatsen hier onze recensies. En we delen info, dat het nu over transen, SM of 'normale' prostitutie gaat, elkeen vindt hier zijn gading.
En ja, er zitten nu eenmaal veel transen achter de ramen, logisch dan ook dat er recensies van komen.
Als ik niet geinteresseerd ben in bepaalde gedeelten van een forum, sla ik die over, maar ga zeker niet met een duimpie naar beneden komen om de schrijvende leden de les te spellen.
De interesse is er klaarblijkelijk wel, en mensen die zich eraan ergeren zullen we altijd hebben, daar kan je niet buiten.
Dus laat ons het gezellig houden, en laat ieder in zijn waarde, 1234, dat doen wij met u ook ;)

Of als er volgens u geen recensie meer mag geschreven worden over een trans hoor ik het graag. Op het andere forum heeft eens iemand voorgesteld om alle transkes in een aparte straat te steken, tja, en dan de Oostblokdames, dan de Aziatische, de Arabische, en tenslotte kunnen we gaan selecteren op groottte, haarkleur, cupmaat...., voor mij is een Dame een Dame, of ze nu blond, trans, zwart, geel, dik of dun is.

Vanaf het begin van dit forum heeft Willem2 me verteld dat dit een vrij forum is, waar ieder zijn ding kwijt kan, en tot op de dag van vandaag heb ik hem nog niet het tegendeel horen beweren, en ik denk ook niet dat dat er ooit van zal komen.

Interesse of niet, ik doe gewoon mijn ding, en dat is recenseren, en dat probeer ik met de grootst mogelijke toewijding te doen. Dat ik nu plots geboycot word, tja, dat is eigenlijk niet echt mijn probleem, maar meer van degenen die aanstoot nemen aan mijn recensies.

Bedankt, 1234, voor uw aandacht,

Met vriendelijke groetjes,

rplover

rplover
8 december 2006, 20:46
Ik heb nooit gezegd dat dit geen vrij forum is alhoewel ik er soms toch anders over denk.
Wat als morgen hier homo's beginnen te schrijven over hun ervaringen in het Stadspark ?
Moet dat dan ook getolereerd worden ?
Ik ben ervan overtuigd dat het grotendeel van de leden geen interesse hebben in ervaringen met "transen" maar houden van gezonde,normale sex.
Je vergelijkt appelen met peren, 1234, maar ja, ik vind dat dit moet kunnen, er mag van mij zelfs en aparte treath voor aangemaakt worden (als het betaalde sex is natuurlijk :D). Wie het niet lezen wil, slaat het maar over. Maar ik beslis dit niet, ik ben de forumleiding niet.

Jij mag vinden wat je wil van transen, dit is nu eenmaal een vorm van prostitutie in ons skw, en ze horen erbij.

Haha, en nu ga je net zoals een ander lid beginnen. Wat is er mis aan sex met transen? En wat is normale sex? Gaan we hierover een discussie opzetten? Sommigen houden van transen, anderen van SM, anderen van missionaris, anderen van anaal, nog anderen van PMC,PZC, FT, .... geef jij dan eens aan wat gezonde, normale sex is. Niet volgens u he, want uw mening is even slecht dan de mijne.
Kortom, ik schrijf voor iedereen, niet voor het grotendeel van de leden, en diegenen die er niet in geinteresseerd zijn, die mogen het links, of rechts laten liggen.
Maar blijkbaar gaat het je niet over al dan niet sex met transen, want ik heb je nog nooit zien reageren op dit topic, maar na het schrijnende optreden van vanmorgen, kom je ineens wat olie op het vuur gooien.
Dat het grotendeel van de leden niet van sex met transen houdt, ok, dat kan, en zal zo wel zijn, maar er niet over mogen schrijven, en jij die me dat even komt zeggen, dat is pas blijk geven van overdraagzaamheid.
Dus nogmaals, 1234, ik respecteer je mening, maar ik doe waar ik zin in heb, en als dat toevallig een betaalbeurt met een trans is, is het niet aan u om daar problemen over te maken.

Je hebt trouwens een moeilijk punt geraakt, wat is nu verdorie normale sex?
Mijn mening: sexueel contact waar beide partijen mee op vrijwillige wijze akkoord gaan. Horen in het rijtje; mannetje-vrouwtje, mannetje-mannetje, vrouwtje-vrouwtje, trans, SM, ..... . Volgens mij allemaal heel normaal.

met vriendelijke groet,

rplover

Redbull
9 december 2006, 07:30
Hahaha, 1234 vraag eens aan uw vrouw/vriendin wat zij vindt van "normale sex".
Elke week een Saunaclubje doen? Of een escort? Of naar de Ramen?
Dus kom mij vooral niet vertellen wat wel/niet normale sex is.

En wat dan nog als er hier op het forum weinig intresse is voor trans?
Mag ik dan geen bericht meer schrijven over mollige dames? omdat daar ook weinig intresse in is ?

Reken maar dat 20-30% van de Dames in het SKW iets meer heeft, dat is gewoon vraag/aanbod hoor...
Dus intresse is er zeker. Of denk je nu echt dat al die mannen die een trans bezoeken homo zijn ? Ik ben op en top hetero maar af een toe eens een trans bezoeken is het lekkerste wat er is :-)

Zero
9 december 2006, 14:06
Heren,
Uw persoonlijke sexuele voorkeur doet hier even niet ter zake.
Dit is een vrij forum en staat open voor bijna alle vormen van betaalde sex.

Zero
9 december 2006, 19:48
Ik heb nooit gezegd dat dit geen vrij forum is alhoewel ik er soms toch anders over denk.
Wat als morgen hier homo's beginnen te schrijven over hun ervaringen in het Stadspark ?
Moet dat dan ook getolereerd worden ?
Ik ben ervan overtuigd dat het grotendeel van de leden geen interesse hebben in ervaringen met "transen" maar houden van gezonde,normale sex.

Hier heb ik even over gedacht:
stel u voor dat één van uw kinderen later HOLEBI blijkt te zijn, gaat u zijn/haar interesse dan ook beschouwen als ongezond en abnormaal ?

rplover
9 december 2006, 20:13
Ook in SKW ziet men dat de eindejaarsfeesten naderen, en één van de voornaamste tekens waaraan men het bemerkt, is dat er heel wat ramen te huur staan voor een korte periode, nl. meestal van ca. 22 december tot ca. 8 januari. In deze periode zijn er immers heel wat dames die naar hun familie gaan in hun thuisland. :wink:

Gisteravond ook de eerste kerstvrouw in "kerstoutfit" gezien in skw, nl. Lexcy van de Schippersstraat 24. En met een rood kort minirokje en een rode kerstmuts zag zij er stralend uit! Om van te snoepen. :freu:


Anvers :wink:
Anvers, dat is slechts zacht uitgedrukt. Je ziet meer bordjes van TE HUUR hangen dan naamplaatjes van Dames momenteel :green_smi

Euh, ik heb Lexcy nog niet opgemerkt in kerstmuts, dan heb ik wat gemist. Is toch ook een prachtdame, als je haar ziet staan. En altijd even vriendelijk, een knappe verschijning.
Maar ik heb wel een andere kerstvrouw opgemerkt, een der favorietjes van Healewijn.
Op de VR4 stond Nancyke uitdagend te wezen, jawel, met de rode kertmuts op haar hoofdje. Wel opletten Heren, in het heetst van de strijd durft deze kerstvrouw al wel eens bijten :teuflisch

Maar ik heb ook al opgemerkt dat de vrijstaande ramen tijdens deze periode meestal ingevuld worden door transen, rond deze periode staan er telkens meer, blijkbaar is dit een terugkerend fenomeen rond de kerstperiode.

Bwah, voor de Dames die kerst en nieuw gaan vieren in hun thuisland zal het een welverdiende vakantie zijn. Tot na nieuwjaar, zou ik zeggen :wink:

rplover

Anvers
9 december 2006, 20:22
Maar ik heb ook al opgemerkt dat de vrijstaande ramen tijdens deze periode meestal ingevuld worden door transen, rond deze periode staan er telkens meer, blijkbaar is dit een terugkerend fenomeen rond de kerstperiode.

Daar geloof ik NIKS van. Geef mij eens een paar voorbeelden. :lostit:

Anvers :wink:

rplover
9 december 2006, 20:38
Heel wat nieuwe transen opgemerkt in de SS, maar ken hun namen natuurlijk niet allemaal.
ik kan wel de locaties geven waar ik ze heb gezien.
SS 3 heb ik 3 nieuwe transjes opgemerkt verleden week, SS 15 (het pand van de dansende Maria, links van haar staat ook een nieuwe trans), SS27/2, en die ken ik wel :teuflisch
Verder VR 2, 2 nieuwe transkes, SS 11 ook een transje bemerkt. In de SS 14 stonden ook meer transkes dan normaal.
Nu moet ik ook zeggen dat er enkele nieuwe Dames ook neergestreken zijn, dus het zijn natuurlijk niet allen transkes, maar volgens mij is dat toch de tendens deze tijd van het jaar.
Bwah, Anvers, we zullen maandag eens een deftige round-up doen van de aanwezige Dames in het skw, en dan zullen we hier wel verslag uitbrengen.

Nieuw bloed is altijd aangenaam, en we krijgen nu ons favorieten lijstje nog geeneens afgewerkt ;)

groetjes,

rplover

Anvers
9 december 2006, 20:50
Gaat dit forum een andere weg inslaan ? Misschien zijn er andere forums waar dit meer aan bod komt.....
Ok, SKW is al een hele tijd de place to be voor wie van "trans" houd maar denk dat er hier op het forum weinig of geen interesse bestaat.
Tja 1234,

Ik begrijp eigenlijk echt niet goed WELK het probleem is dat iemand een recensie geschreven heeft over een bezoek aan een trans! :o
en Uw bemerking:

quote
Wat als morgen hier homo's beginnen te schrijven over hun ervaringen in het Stadspark ?
unquote

is helemaal naast de kwestie; hier is niets over geschreven. :teuflisch

Of het nu een recensie is over een gewone DVP, een trans of over SM gaat, het blijft toch een recensie over een bezoek. En hier nu al direkt gaan zeggen dat het forum een andere weg ingeslagen heeft, vind ik werkelijk heel kortzichtig. :mad::confused:

Het verwondert mij trouwens dat je op die manier reageert, aangezien je nooit op Antwerps leden gezellig onder elkaar geschreven hebt; Het ENIGE dat je onder Antwerpen geschreven hebt, als ik mij niet vergis, betreft onze Queen Paola, en daar geef ik je 100% gelijk, zij is de beste van het SKW (voor mij persoonlijk natuurlijk een uitzondering gemaakt voor MIJN Queen Antoinette.) :freu:
Maar Uw bericht over Paola dateert toch ook al van 6 maand geleden! :o

Dus kameraad, misschien best nog eens een recensie over onze gezamelijke vriendin Paola te schrijven, i.p.v. kritiek te geven op recensie over een trans.:motz:

In elk geval SANS RANCUNE, en misschien spoedig terug een recensie van U over Paola? :hah:

Anvers :wink:

Anvers
9 december 2006, 23:37
Heel wat nieuwe transen opgemerkt in de SS, maar ken hun namen natuurlijk niet allemaal.
ik kan wel de locaties geven waar ik ze heb gezien.
SS 3 heb ik 3 nieuwe transjes opgemerkt verleden week, SS 15 (het pand van de dansende Maria, links van haar staat ook een nieuwe trans), SS27/2, en die ken ik wel :teuflisch
Verder VR 2, 2 nieuwe transkes, SS 11 ook een transje bemerkt. In de SS 14 stonden ook meer transkes dan normaal.
Nu moet ik ook zeggen dat er enkele nieuwe Dames ook neergestreken zijn, dus het zijn natuurlijk niet allen transkes, maar volgens mij is dat toch de tendens deze tijd van het jaar.

Ik heb de indruk dat je een beetje geobsedeerd geraakt door "transen" rplover, maar ik denk niet dat er momenteel MEER zijn dan in het verleden. :hah:
We zullen maandagavond wel zien, en dan gaan we ze werkelijk tellen hoor. :p

Op goed gevoel af, schat ik het aantal transen op ca 5%, dus op 284 ramen is dit ca. 14 à 15.
Zodus, we gaan ze tellen maandagavond. :baeh:


Anvers :wink:

rplover
9 december 2006, 23:51
Ik heb de indruk dat je een beetje geobsedeerd geraakt door "transen" rplover, maar ik denk niet dat er momenteel MEER zijn dan in het verleden. :hah:
We zullen maandagavond wel zien, en dan gaan we ze werkelijk tellen hoor. :p

Op goed gevoel af, schat ik het aantal transen op ca 5%, dus op 284 ramen is dit ca. 14 à 15.
Zodus, we gaan ze tellen maandagavond. :baeh:


Anvers :wink:

Anvers,

Ik zit in mijn TRANSperiode he, dat komt één keer per jaar, en 't is altijd rond sinterklaas en kerstmis.
Maar geen zorg, 't gaat vanzelf ook weer over:p

We zullen maandag wel zien he :D

Niks te 284 ramen, goed lezen wat ik schrijf, totaal aantal bezette ramen he. Dat zal dus iets van een 150 ramen zijn. Volgens mij zeker 30 transen :smile2:
Maar we zullen maandag wel zien wie gelijk heeft.
In ieder geval, gaan we veel plezier hebben met te tellen, dat is duidelijk ;)

rplover

Anvers
9 december 2006, 23:59
Anvers,
Ik zit in mijn TRANSperiode he, dat komt één keer per jaar, en 't is altijd rond sinterklaas en kerstmis.
Niks te 284 ramen, goed lezen wat ik schrijf, totaal aantal bezette ramen he.
Dat zal dus iets van een 150 ramen zijn. Volgens mij zeker 30 transen :smile2:
Maar we zullen maandag wel zien wie gelijk heeft.
In ieder geval, gaan we veel plezier hebben met te tellen, dat is duidelijk ;)
rplover
Och rplover,

weet ge wel wat ge nu schrijft : Zeker 30 transen op 150 bezette ramen?
Dat zou dus willen zeggen, dat er ca. 20% transen zijn????? :confused: :confused:
Sorry, maar nu ben je toch wel helemaal verkeerd hoor! :teuflisch :teuflisch

Anvers :wink:

Sub
10 december 2006, 10:54
Gistermiddag zag het er naar uit dat de recessie op zijn eind loopt. Er waren veel wandelaars op pad, veel toeristen met rondleiding, maar ook veel echte wandelaars. Het goede weer en de naderende feestdagen en dus rustige periode zullen er ook wel voor iets tussen zitten.

Er was ook veel te zien, of eigenlijk juist niet, want bijna alle vaste waarden c.q. toppers hadden allemaal goed te doen.

Angela VVR11 (gister SS32/1)
Beatrice SS41/4
Kelly SS37/2
Stefany SS22/1
Stella SS10/1
Antoinette SS10/2
Angela SS5/1
Laura SS4/1
Veronika/Veronique SS4/3
Nelly/ VVR14/3
Beyoncé VT36 (gister VT28)
waren allemaal veelvuldig tot bijna permanent bezet.

En dan zal ik er ongetwijfeld nog een paar vergeten zijn.

Grz Sub

rplover
10 december 2006, 11:19
Gistermiddag zag het er naar uit dat de recessie op zijn eind loopt. Er waren veel wandelaars op pad, veel toeristen met rondleiding, maar ook veel echte wandelaars. Het goede weer en de naderende feestdagen en dus rustige periode zullen er ook wel voor iets tussen zitten.

Er was ook veel te zien, of eigenlijk juist niet, want bijna alle vaste waarden c.q. toppers hadden allemaal goed te doen.

Angela VVR11 (gister SS32/1)
Beatrice SS41/4
Kelly SS37/2
Stefany SS22/1
Stella SS10/1
Antoinette SS10/2
Angela SS5/1
Laura SS4/1
Veronika/Veronique SS4/3
Nelly/ VVR14/3
Beyoncé VT36 (gister VT28)
waren allemaal veelvuldig tot bijna permanent bezet.

En dan zal ik er ongetwijfeld nog een paar vergeten zijn.

Grz Sub
Ongetwijfeld, Sub.
Ons Angela, die is precies aan de ronde van Antwerpen bezig, ze is eerst op zoek gegaan naar wat Gentenaars, maar die hadden het geeneens gemerkt :D
En nu begint ze deftig door ons skw te zwerven. We zullen haar nog maar even op haar oude adres laten staan zeker, want ze heeft toch geen zittend gat.

Tja, sub, wat had je anders verwacht he, al de Dames die je opnoemt zijn toppers, en ze hebben dan ook niet te klagen over de graad van bezetting (amai, wat een woord) :smile2:

Stella en Antoinette, die hebben definitief de weg van latex en rubber gekozen, onze Anvers gaat binnenkort nog van de zweep krijgen :teuflisch

En Stefany, daar kunnen we kort over zijn (of net heel hard en lang van worden), als ze er is, dan is het wachten geblazen. Tja, 't moet maar zo goed niet zijn he ;)

Anvers
10 december 2006, 19:57
Stella en Antoinette, die hebben definitief de weg van latex en rubber gekozen, onze Anvers gaat binnenkort nog van de zweep krijgen :teuflisch

Het is waar dat Antoinette er tegenwoordig nog meer uitdagend :wink2: uitziet in haar sexy latexoutfit, maar van de zweep krijgen, :nee: nee, zover is het niet bij mij hoor rplover, dit doet zij enkel bij stoute mensen! :p :teuflisch

Dus, als ik van U was, zou ik maar oppassen, want als jij bij haar gaat, krijg je gegarandeerd van de zweep.:hah: :hah: :help:

Anvers :wink:

rplover
10 december 2006, 20:30
Het is waar dat Antoinette er tegenwoordig nog meer uitdagend :wink2: uitziet in haar sexy latexoutfit, maar van de zweep krijgen, :nee: nee, zover is het niet bij mij hoor rplover, dit doet zij enkel bij stoute mensen! :p :teuflisch

Dus, als ik van U was, zou ik maar oppassen, want als jij bij haar gaat, krijg je gegarandeerd van de zweep.:hah: :hah: :help:

Anvers :wink:
Anvers,

Antoinette is uw "lief", spijtig genoeg :smile2:
Dus deze jongen gaat zijn kans er niet wagen, hoe zeer ze me ook aantrekt.
Ik moet zeggen dat ze me meer en meer aantrekt de laatste weken, maar neen, ik ga het maar zo laten, er zijn er genoeg die de zweep hanteren op me, en ik vrees dat eens bij Antoinette, ze een verslaving zou worden, met haar poppers, tepelklemmen en zweep. En die Buddy is wel uwe vriend, maar ik heb het er zo niet mee :green_smi

Stoute mensen, Anvers :confused:, tja, zo ken ik er wel enkelen, ik dacht dat die een straf kregen van zwarte 'piet' :p

Bwah, alle gekheid op een stokje, morgen gaan we de zwarte en minder zwarte pieten tellen zeker? Ik ben eens benieuwd, ik heb er toch al meer dan 20 in gedachten. Wie er het dichtste bij is, krijgt van de andere een pint, goed?

tot morgen he.....

:freu:

rplover

Sub
10 december 2006, 22:31
Ongetwijfeld, Sub.
Ons Angela, die is precies aan de ronde van Antwerpen bezig, ze is eerst op zoek gegaan naar wat Gentenaars, maar die hadden het geeneens gemerkt :D
En nu begint ze deftig door ons skw te zwerven. We zullen haar nog maar even op haar oude adres laten staan zeker, want ze heeft toch geen zittend gat.

Tja, sub, wat had je anders verwacht he, al de Dames die je opnoemt zijn toppers, en ze hebben dan ook niet te klagen over de graad van bezetting (amai, wat een woord) :smile2:

Stella en Antoinette, die hebben definitief de weg van latex en rubber gekozen, onze Anvers gaat binnenkort nog van de zweep krijgen :teuflisch

En Stefany, daar kunnen we kort over zijn (of net heel hard en lang van worden), als ze er is, dan is het wachten geblazen. Tja, 't moet maar zo goed niet zijn he ;)

"Ons" Angela bracht na haar werk ook haar tas terug naar VVR11,en aangezien beide panden van dezelfde eigenaar zijn zal het slechts een eenmalige of toch tijdelijke actie zijn geweest. Ik vond Angela er zo trouwens beduidend beter uitzien dan voor haar uitstapje naar Gent.

Grz Sub

Anvers
11 december 2006, 07:05
Anvers,
Antoinette is uw "lief", spijtig genoeg :smile2:
Dus deze jongen gaat zijn kans er niet wagen, hoe zeer ze me ook aantrekt.
Ik moet zeggen dat ze me meer en meer aantrekt de laatste weken, maar neen, ik ga het maar zo laten, er zijn er genoeg die de zweep hanteren op me, en ik vrees dat eens bij Antoinette, ze een verslaving zou worden, met haar poppers, tepelklemmen en zweep. En die Buddy is wel uwe vriend, maar ik heb het er zo niet mee :green_smi

Allee rplover,

toch geen schrik van een lief "Rotweilerke" als Buddy zeker? :p
Hij is minstens zo lief als de mascotte waarmede wij skw onveilig maken. :hah:

Anvers :wink:

rplover
11 december 2006, 13:13
Allee rplover,

toch geen schrik van een lief "Rotweilerke" als Buddy zeker? :p
Hij is minstens zo lief als de mascotte waarmede wij skw onveilig maken. :hah:

Anvers :wink:

Toch zenne Anvers, het ken best zijn dat dat een lief beestje is, maar die tanden, en als hij tegen Antoinette haar raam springt, amai amai, dan verschiet ik toch telkens weer.
Maar het wordt hier precies een beestenboel :smile2:
Ik zal toch nog eens op tijd moeten gaan, dus 's avonds een ietsje vroeger, want tegen de tijd dat ik er ben, heeft Antoinette haar latex meestal al omgewisseld voor 'aftrekker en dweil'. En nu dat we er toch over bezig zijn, ze is een van de enige Dames die elke avond haar kamertje grondig kuist. Proper meiske zenne Anvers, je hebt die goed opgevoed.
Mijn voorstel hieromtrent geldt nog altijd he :p


"Ons" Angela bracht na haar werk ook haar tas terug naar VVR11,en aangezien beide panden van dezelfde eigenaar zijn zal het slechts een eenmalige of toch tijdelijke actie zijn geweest. Ik vond Angela er zo trouwens beduidend beter uitzien dan voor haar uitstapje naar Gent.

Grz Sub

Hela daar, nu gaat ge toch niet beweren dat Angela er niet goed uitzag voor haar vertrek zeker? Anders gaat ge het met mij aan de stok krijgen ;)
Maar allee, dan zal ik haar een dezer overdag eens een bezoekje moeten brengen, want het is al zo lang geleden dat ik haar dan misschien niet meer herken :green_smi
Alhoewel, die vormen, die lach, dat silhouet, neen, dat vergeet ik nooit meer :luvlove:


rplover

Sub
11 december 2006, 18:20
Toch zenne Anvers, het ken best zijn dat dat een lief beestje is, maar die tanden, en als hij tegen Antoinette haar raam springt, amai amai, dan verschiet ik toch telkens weer.
Maar het wordt hier precies een beestenboel :smile2:
Ik zal toch nog eens op tijd moeten gaan, dus 's avonds een ietsje vroeger, want tegen de tijd dat ik er ben, heeft Antoinette haar latex meestal al omgewisseld voor 'aftrekker en dweil'. En nu dat we er toch over bezig zijn, ze is een van de enige Dames die elke avond haar kamertje grondig kuist. Proper meiske zenne Anvers, je hebt die goed opgevoed.
Mijn voorstel hieromtrent geldt nog altijd he :p



Hela daar, nu gaat ge toch niet beweren dat Angela er niet goed uitzag voor haar vertrek zeker? Anders gaat ge het met mij aan de stok krijgen ;)
Maar allee, dan zal ik haar een dezer overdag eens een bezoekje moeten brengen, want het is al zo lang geleden dat ik haar dan misschien niet meer herken :green_smi
Alhoewel, die vormen, die lach, dat silhouet, neen, dat vergeet ik nooit meer :luvlove:


rplover

Zij maar nie bang, van te voren zag ze er zeker ook goed uit. Maar oogde naar mijn goesting iets te dun en meisjesachtig. Nu stond ze in bikini ipv in een kleedje en kwam ze op mij vrouwelijker en voluptueuzer over.

Grz Sub

099
11 december 2006, 18:53
http://www.delijn.be/antwerpen/

Handig voor wie met openbaar vervoer wil komen. :green_smi

Fluitje71
11 december 2006, 19:14
Ook in SKW ziet men dat de eindejaarsfeesten naderen, en één van de voornaamste tekens waaraan men het bemerkt, is dat er heel wat ramen te huur staan voor een korte periode, nl. meestal van ca. 22 december tot ca. 8 januari. In deze periode zijn er immers heel wat dames die naar hun familie gaan in hun thuisland. :wink:

Gisteravond ook de eerste kerstvrouw in "kerstoutfit" gezien in skw, nl. Lexcy van de Schippersstraat 24. En met een rood kort minirokje en een rode kerstmuts zag zij er stralend uit! Om van te snoepen. :freu:


Anvers :wink:

Ook Nancy aan het begin van de Verversrui heeft haar kerstmutsje weer op! ;)
Heeft iemand al enige ervaring met Lexcy?

rplover
11 december 2006, 19:24
Ook Nancy aan het begin van de Verversrui heeft haar kerstmutsje weer op! ;)
Heeft iemand al enige ervaring met Lexcy?

Klopt helemaal Fluitje.
Lexcy, neen, die test laten we aan U over he :D
Ik heb er wel al enkele malen een praatje tegen gemaakt, een heel vriendelijk ding, heel knap ook. Ik zou zeggen, grijp je kans, en hou ons uiteraard op de hoogte.

Daar droom ik nu toch al een tijdje van, de kerstvrouw binnendoen, maar dan moet ze wel haar kerstpak aanhouden, kwestie van de sfeer erin te houden :p

Sub
11 december 2006, 21:09
Klopt helemaal Fluitje.
Lexcy, neen, die test laten we aan U over he :D
Ik heb er wel al enkele malen een praatje tegen gemaakt, een heel vriendelijk ding, heel knap ook. Ik zou zeggen, grijp je kans, en hou ons uiteraard op de hoogte.

Daar droom ik nu toch al een tijdje van, de kerstvrouw binnendoen, maar dan moet ze wel haar kerstpak aanhouden, kwestie van de sfeer erin te houden :p

"zakenvrouwtje" Lexcy heeft al enkele dagen de aankondiging hangen dat ze met de feestdagen werkt. Wel enkel op afspraak.

Grz Sub

099
12 december 2006, 03:01
Het is eigenlijk al lang geleden dat ik nog eens van The Big Bopper heb gehoord, wandelt die eigenlijk nog ? :cool:
Ik veronderstel dat Anvers hier wel meer over weet.

rplover
12 december 2006, 16:00
Het is eigenlijk al lang geleden dat ik nog eens van The Big Bopper heb gehoord, wandelt die eigenlijk nog ? :cool:
Ik veronderstel dat Anvers hier wel meer over weet.

Voor zover ik weet, 099, is die met de noorderzon verdwenen.
Sinds het verdwijnen van Wanda, zijn favorietje, wandelt hij maar erg weinig meer.
Of hij moest online het tegendeel komen bewijzen ;)

Anvers, de telling is voor vanavond, ik ben eens benieuwd :D

Zouden we het deurtje van Sonja voorbijgeraken zonder een pitstop in te lassen?:teuflisch

Befke
12 december 2006, 17:46
Voor zover ik weet, 099, is die met de noorderzon verdwenen ...

BB was voor het laatst begin december on-line. Laatste bericht midden juli...

Redbull
12 december 2006, 19:11
Anvers, de telling is voor vanavond, ik ben eens benieuwd :D


Gisteren viel er niet veel te tellen, het regende oude wijven..
En veel jonge wijfjes hadden een snipperdag denk ik ;-)

rplover
13 december 2006, 01:43
Gisteren viel er niet veel te tellen, het regende oude wijven..
En veel jonge wijfjes hadden een snipperdag denk ik ;-)

Och rplover,

weet ge wel wat ge nu schrijft : Zeker 30 transen op 150 bezette ramen?
Dat zou dus willen zeggen, dat er ca. 20% transen zijn????? :confused:
Sorry, maar nu ben je toch wel helemaal verkeerd hoor! :teuflisch

Anvers

Allee, uiteindelijk met een dagje uitstel tot de telling overgegaan.
Ik heb momenteel nog geen enkel idee, alles staat op een bierkaartje, het schrijfgerief werd ons liefelijk overhandigd door een pracht van een serveuse, uit het vroegere oostblok, bedankt M. ;)

Dan nu de officiële uitslag dan maar, terwijl ik dit netjes overtyp.
Transjes aanwezig in de SS, telkens 1, tenzij anders vermeld tussen haakjes, op de nummers 40, 30, 24, 14, 3 (2), 5, 7, 9, 15 (4), 17 (2), 25, 27 (3), 39, 43, 45 (2), 47 (2). Dat maakt in de SS een totaal van 25 transkes. Anvers, voelt ge de bui al hangen :smile2:
Vingerlingstraat 6, 10, 15 (2). Right 4 erbij, geeft ons 29.
Nog eentje te gaan dus.
Verversrui 4 en 8. Oops, 31, en wat ben ik nog vergeten???? Aha, de Villa Tinto:D 1, 48, 49, 43, 14, 29 en 27. 1234567 dus, geeft ons een totaal van 36 transexuelen in het ganse skw vanavond.
En dan geef ik nog twee Dames het voordeel van de twijfel, om hier geen polemiek te ontketenen. Maar ik ben er toch voor 99 % zeker van dat deze in hun vorig leven (voor de operatie) ook net dat ietsje meer hadden.
Anvers, ik begrijp je, zoveel had jij er niet geteld, maar ben nog teruggeweest hoor, dus de VL6, 15, die zijn pas beginnen werken na je vertrek.
Tja, de goesting in Sonja was te groot, allee, ik zal eerlijk zijn, de goesting tout court was te groot, maar heb dus de geplande pitstop nog gemaakt aan het einde van de rit.
En 't was de hoofdvogel die ik afgeschoten heb. Wat een vamp, wat een KlasseDame is deze Sonja toch. Tegen dat ik wat bekomen ben, pen ik haar recensie neer, ik wil er zelf nog een keertje van genieten terwijl ik het schrijf :smile:

Verder een kort relaas van de avondwandeling, heel wat bekenden hadden forfait gegeven, maar het was toch nog meer dan de moeite.
SS37 staat de immer glimlachende Griekse tetterkous Jessica, en Lexcy had haar kerstpak omgeruild voor een zwart jurkje/kleedje (SS24). Schuin ertegenover stonden Casaia en Melissa zusterlijk naast mekaar, en ook de Duitse Anni was present op haar vaste stek, SS14/3.
In de SS 15 stond Maria met haar heupen te wiegen en uitdagend te dansen, ja ja Sub, zelfs als het uw vaste dag niet is, staat ze ook paraat.
Oops, ik krijg de mascotte in de hand geduwd, en Anvers is even weg. Anvers, Anvers, waar ben je toch. Tien minuten later komt hij bij Antoinette buiten, die stond al met kleren aan, dus ik denk dat onze Anvers mee gaan kuisen is. Kwestie van de relaties goed te houden zeker ;)
Stella stond er ook, maar pas na middenacht, terug in 't leer, dus de EHBO post had ze vannacht maar thuisgelaten. Verder een korte opsomming van Dames in de SS en VL, Sarah, Tan, Laura, Melissa, Sarah, Elena, ..... (en dan ben ik er nog wel heel wat vergeten), maar ik wil vlug over naar de Gouden Hoek en aanverwante panden.
Verversrui 2 dus, onder de oudjes onder ons (waar ik bijbehoor intussen) beter bekend als de Gouden Hoek. Daar zaten/stonden Maria en Sonja, amai, om een appelflauwte van te krijgen. De ene nog uitdagender dan de andere. Wat een Dames, dat is jaren geleden dat dit kaliber schoonheden nog dit pand hebben bezet.
Verder in de VR, een bonte mix van schoon en minder mooi, dun en minder dun, Laura, Natalia, Lisa, Sarah, om er maar enkelen te noemen.
De enige die we echt misten vanavond, om ons praatje te gaan maken dan, was de Koningin van het skw. Paola was niet aanwezig, en wat ons beiden opviel, de andere Dames van de 24 hadden heel wat te doen. Dat kan maar 1 welbekende reden hebben.
Toen Anvers al lang terug thuis was, heb ik Paola haar handtas bemerkt, en raadt eens, ja, echt wel, ze was terug de enige die constant was bezet. Moet wel frustrerend werken voor de andere Dames in dat pand natuurlijk.
De VT, weinig naar mijn zin vanavond, zelfs de Griekse Anna had een snipperdag, en Shompoo, ook in geen mijlen ver te bespeuren.
Voila, 't weer heeft meegezeten, alleen één stortbui over me heengehad, maar dat was net voor ik bij Sonja binnenwipte, dus ik was heel erg vlug terug opgewarmd.
Als besluit dan maar effe hem het eens goed zeggen, Anvers, die pint mag je me vrijdag betalen :lostit:

Redbull
13 december 2006, 10:09
:-)

Twijfelgevallen ?? Die heb ik het liefst ! Mogen we ook weten welke dames dat zijn ? Want mijn liefste(?) twijfelgeval was er gisteren nacht niet :D

rplover
13 december 2006, 12:55
:-)

Twijfelgevallen ?? Die heb ik het liefst ! Mogen we ook weten welke dames dat zijn ? Want mijn liefste(?) twijfelgeval was er gisteren nacht niet :D
Ja, RedBull, maar ik ga heel voorzichtig zijn in mijn uitspraken, we zijn het momenteel aan het checken.
En als ik gelijk heb, zal dit nogal een schokgolf teweeg brengen, want dan zouden er wel eens heel wat mannen sex hebben gehad met een (post-ops) trans, die nooit ofte nimmer een transke willen bezoeken ;)
Ik zal je mijn vermoedens per IM doorsturen, tot ik meer zekerheid heb, dus vanavond in je IM.

099
13 december 2006, 13:43
Paola ?

rplover
13 december 2006, 14:41
Paola ?

Maar neen gij, hahahaah.
Ik ga u dringend eens moeten inwijden in de geneugten van het skw blijkbaar, 099 ;)

Anvers
13 december 2006, 16:13
Paola ?
Helaba 099,

Paola een twijfelgeval? :o
Hoe durf je, ga haar eens bezoeken hé, dan zal je wel zien dat zij helemaal geen twijfelgeval is! :baeh: :hah:

Anvers :wink:

099
13 december 2006, 16:29
Anvers en Rplover, Ik heb al 2 keer speciaal voor Paola geweest.
Telkens heb ik bot gevangen, zij is een van de weinige dames waarvoor ik nog eens naar het skw wil gaan op dit ogenblik (na mijn farce met lisaVT48).
Ik wil maar zeggen, ik heb Paola nog niet in levende lijve gezien, ik kon enkel maar speculeren na Rplover zijn posting:



Ja, RedBull, maar ik ga heel voorzichtig zijn in mijn uitspraken, we zijn het momenteel aan het checken.
En als ik gelijk heb, zal dit nogal een schokgolf teweeg brengen, want dan zouden er wel eens heel wat mannen sex hebben gehad met een (post-ops) trans, die nooit ofte nimmer een transke willen bezoeken
Ik zal je mijn vermoedens per IM doorsturen, tot ik meer zekerheid heb, dus vanavond in je IM.

rplover
13 december 2006, 16:46
Anvers en Rplover, Ik heb al 2 keer speciaal voor Paola geweest.
Telkens heb ik bot gevangen, zij is een van de weinige dames waarvoor ik nog eens naar het skw wil gaan op dit ogenblik (na mijn farce met lisaVT48).
Ik wil maar zeggen, ik heb Paola nog niet in levende lijve gezien, ik kon enkel maar speculeren na Rplover zijn posting: 099, kom eens een keertje met ons wandelen, wedden dat je een standaard + behandeling krijgt van Paola dan, en als Paola er niet is, ik weet er nog wel enkelen die aan je eisen voldoen zenne.
Jong, dat skw zit vol met topdames tegenwoordig. De ene nog beter dan de andere.
Wat niet wegneemt dat je me binnenkort eens mag inwijden in PHG, maak plaats maak plaats, maak plaats :teuflisch

Sub
13 december 2006, 18:15
Rplover,

Op twee punten ben ik het niet met je telling eens.

Punt 1: Toen ik nog naar school ging heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden was 31 + 7 = 38. Ook de zakjapanner die ik nu heb geeft nog steeds diezelfde uitkomst.

Punt 2: Je hebt het over 4 transen op SS 15, en Maria stond er ook nog, en dit terwijl dit pand slechts 3 ramen heeft. Is er niet ergens een telfoutje ingeslopen?

En die twijfelgevallen mag je ook aan mij doorgeven, je maakt me nieuwsgierig!

Grz Sub

rplover
13 december 2006, 18:24
Rplover,

Op twee punten ben ik het niet met je telling eens.

Punt 1: Toen ik nog naar school ging heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden was 31 + 7 = 38. Ook de zakjapanner die ik nu heb geeft nog steeds diezelfde uitkomst.

Punt 2: Je hebt het over 4 transen op SS 15, en Maria stond er ook nog, en dit terwijl dit pand slechts 3 ramen heeft. Is er niet ergens een telfoutje ingeslopen?

En die twijfelgevallen mag je ook aan mij doorgeven, je maakt me nieuwsgierig!

Grz Sub

Ja Sub, somigen beweren dan ook dat ik geen diploma heb he, 't zal daarmee zijn dat ik niet kan tellen :D
Op de SS 15 stonden 4 transen in 2 ramen, het middelste raam was bezet door de dansende Maria.

De twijfelgevallen heb je intussen op msn doorgekregen, maar intussen reageer je niet meer, hartaanval?????? :teuflisch

Fluitje71
13 december 2006, 19:02
En 't was de hoofdvogel die ik afgeschoten heb. Wat een vamp, wat een KlasseDame is deze Sonja toch. Tegen dat ik wat bekomen ben, pen ik haar recensie neer, ik wil er zelf nog een keertje van genieten terwijl ik het schrijf :smile:


Allee hebt ge mijn advies dit maal toch ter harte genomen! :D
Ge weet ik heb je over nog meer zaken getipt. ;)

Ze is zondermeer geen twijfelgeval :rolleyes: doch zonder twijfel altijd perfect en charmant. :luvlove:
Ben nieuwsgierig naar de behandeling die je van haar kreeg.
Ik heb in ieder geval al haar zwak ontdekt, maar daar heeft ze hard om moeten lachen. :rofl:

rplover
13 december 2006, 19:13
Allee hebt ge mijn advies dit maal toch ter harte genomen! :D
Ge weet ik heb je over nog meer zaken getipt. ;)

Ze is zondermeer geen twijfelgeval :rolleyes: doch zonder twijfel altijd perfect en charmant. :luvlove:
Ben nieuwsgierig naar de behandeling die je van haar kreeg.
Ik heb in ieder geval al haar zwak ontdekt, maar daar heeft ze hard om moeten lachen. :rofl:

Fluitje, ik kan je niet genoeg bedanken voor de tip.
Ze staat op stip nummer 1 momenteel, maar ik word constant lastig gevallen door de Sub en ANvers op msn, ik ben bijna met haar recensie klaar.
Nog even geduld.
Sub en Anvers, ik ga ook jullie van het trapje duwen hoor :rofl:

rplover

Fluitje71
13 december 2006, 19:32
Fluitje, ik kan je niet genoeg bedanken voor de tip.
Ze staat op stip nummer 1 momenteel, maar ik word constant lastig gevallen door de Sub en ANvers op msn, ik ben bijna met haar recensie klaar.
Nog even geduld.
Sub en Anvers, ik ga ook jullie van het trapje duwen hoor :rofl:

rplover

Hmmm ze is niet mijn absolute #1, daarvoor is ze te onregelmatig aanwezig :rolleyes: Maar ze is bijzonder schattig. :luvlove:
Maar ik zal haar zwakte onthullen als je haar recensie hebt geplaatst. Voor dat soort tips zijn we toch allemaal hier!? :rolleyes: ;)

rplover
13 december 2006, 20:28
Hmmm ze is niet mijn absolute #1, daarvoor is ze te onregelmatig aanwezig :rolleyes: Maar ze is bijzonder schattig. :luvlove:
Maar ik zal haar zwakte onthullen als je haar recensie hebt geplaatst. Voor dat soort tips zijn we toch allemaal hier!? :rolleyes: ;)
Hey Fluitje, mooie avatar, en nog waarheid ook.
We zijn er inderdaad om ervaringen te delen, en dat doen we hier al jaren met plezier. (oops, overdrijf ik weer, toch al meer dan een vol jaar dan ;))
't Wordt eens tijd dat er wat geronseld wordt links en rechts, om nog meer actie en interactie te krijgen op dit leuke forum.
Ik heb nog nooit met zoveel vreugde en plezier geschreven, en hier kan ik het bij één enkele nick houden, die nu wel vaststaat, na heel wat gepeins.
En ik ga geen kinderbueno meenemen volgende keer hoor, ze krijgt van mij de GANSE doos :rofl:
Neen, grapje, ik ga er zeker eentje ergens bemachtigen.

Onregelmatig aanwezig, dat ze maar eens durft te gaan lopen, desnoods achtervolgen we haar tot in Den Haag, al moeten we verdorie carpoolen :teuflisch

Ik ga nog eens overlezen, want heb er al 3 "sgreiffouten" moeten uithalen:smile2:

groetjes,

rplover

Fluitje71
13 december 2006, 20:42
En ik ga geen kinderbueno meenemen volgende keer hoor, ze krijgt van mij de GANSE doos :rofl:
Neen, grapje, ik ga er zeker eentje ergens bemachtigen.


Niet zo moeilijk hoor. Gewoon in de nachtshop kijken aan het Falconplein.
Heb alleen door de modder moeten waden met mijn chique schoeisel. :mad:
Wanneer gaat da Falconplein weer netjes bestraat zijn? :confused:

rplover
13 december 2006, 20:54
Niet zo moeilijk hoor. Gewoon in de nachtshop kijken aan het Falconplein.
Heb alleen door de modder moeten waden met mijn chique schoeisel. :mad:
Wanneer gaat da Falconplein weer netjes bestraat zijn? :confused: Fluitje,
totaal terzijde, in de VR hebben ze ook een nachtshop, moet je niet door die modder :p
Tja, wanneer he, als we dat eens wisten? De verkiezingen zijn voorbij, dus meneer de burgemeester heeft dat niet meer als prioriteit nu he.
Kan dus nog wel even duren.
Bwah, zolang de meiden blijven, hoeft dat van mij niet deftig bestraat te worden voorlopig, auto netjes op de BV parkeren, en je hebt er weinig last van hoor.

Tja, en die Sonja spookt nog steeds door mijn hoofd, ik vrees dat ik een dezer dagen in herhaling ga vallen :luvlove:

Fluitje71
13 december 2006, 20:57
Die aan de Verversrui was gesloten. :mad:
Overigens lijkt het er op dat de nachtshop SS definitief is gesloten.

Zou ze er vandaag staan? ;)
Misschien weet de Sub meer?
Meestal is ze er maar voor een periode van enkele dagen. Tot de zin en energie op is zegt ze zelf.

rplover
13 december 2006, 21:07
Die aan de Verversrui was gesloten. :mad:
Overigens lijkt het er op dat de nachtshop SS definitief is gesloten.

Zou ze er vandaag staan? ;)
Misschien weet de Sub meer?
Meestal is ze er maar voor een periode van enkele dagen. Tot de zin en energie op is zegt ze zelf.
Jep, die van de SS, daar gaan ze naar het schijnt een Roemeens restaurant of zo van maken.
Of toch een niet belgisch. Roemeens toch, Anvers?
Neen, de Sub is thuis. Maar ik vermoed dat ze er wel zal staan.
Alhoewel, zoals gisteren, de zin zal misschien niet op zijn, maar aan die energie moet toch ooit een einde komen zenne :teuflisch
Ik was al uitgeput na die beurt, maar ja, het sterke geslacht, zeggen ze altijd, en ze krijgen waarschijnlijk groot gelijk ;)
Van mij mag ze er komen wonen, Fluitje, laat daar geen twijfel over bestaan ;)
Of hier :smile2:

Sub
13 december 2006, 21:08
Die aan de Verversrui was gesloten. :mad:
Overigens lijkt het er op dat de nachtshop SS definitief is gesloten.

Zou ze er vandaag staan? ;)
Misschien weet de Sub meer?
Meestal is ze er maar voor een periode van enkele dagen. Tot de zin en energie op is zegt ze zelf.

De nachtshop in SS is inderdaad definitief dicht. Hier komt iets met een eetgelegeheid in, details weet ik niet, maarde mannen van Dönerzaak "Plein 4" lopen er geregeld in en uit.

Ik ben deze avond bij uitzondering eens niet naar skw afgezakt.Kan dus over Sonja geen uitsluitsel geven, alleen dat ze naar aanleiding van alle lofuitingen en natuurlijk haar vriendelijke brede Smile, al heel wat plaatsen gestegen is op mijn To-Do-List. Ze stond er echter al op vanaf het moment dat ik haar de eerste keer zag.

Grz Sub

Redbull
14 december 2006, 00:36
Hahaha, over die Nightshops..;

Dien kerel van de NS op het falconplein is een ietskes te vriendelijk tegen mij, ik denk dat we die bij de twijfelgevallen "met" kunnen rekenen :zauberkis
Maar af en toe staat daar ook een echte prinses in de winkel (zijn zuster?)
Ik heb al veel mooie aziaatjes gezien, maar deze is echt een pralinke, enfin een hele doos mon cheriekes ;)
Laat ons hopen dat het met haar zover komt als met de dame van de NS in de SS :fuck:

Shompuu heeft nog eens de nacht gedaan vandaag, ze stond weer zeer mooi te wezen in de vt...
En verder een volle bezetting op de gouden hoek, dat is naar mijn weten wel echt lang geleden dat we zoiets nog mochten meemaken in de nacht.
"N" was ook aanwezig, een echte beauty die ik nog niet heb mogen binnendoen ;-) Een dezer dagen moet het er toch echt eens van komen.

Anvers
14 december 2006, 11:50
"N" was ook aanwezig, een echte beauty die ik nog niet heb mogen binnendoen ;-) Een dezer dagen moet het er toch echt eens van komen.
Amai Redbul,

ge doet zo geheimzinnig over die "N". :confused:
Als je daarmede Nancy bedoelt met haar bordje "N" in de VT, deze is toch regelmatig aanwezig, alhoewel zij veelvuldig op verschillende plaatsen staat.

Of bedoel je een nieuwe beauty? Zo ja, WIE is het? :cool: :p

Anvers :wink:

Fluitje71
14 december 2006, 14:07
Amai Redbul,

ge doet zo geheimzinnig over die "N". :confused:
Als je daarmede Nancy bedoelt met haar bordje "N" in de VT, deze is toch regelmatig aanwezig, alhoewel zij veelvuldig op verschillende plaatsen staat.

Of bedoel je een nieuwe beauty? Zo ja, WIE is het? :cool: :p

Anvers :wink:

"N" is inderdaad Nancy. Ze heeft tot zeker eind mei haar vaste kamer op VT11. Ze werkt op maandag, woensdag en donderdag van 20:30 tot ongeveer 1 uur in de nacht. Soms wijkt ze af, maar het is altijd te zien of ze aanwezig is, want dan hangt haar "N" op de deur.
Nancy heeft veel vaste klanten en dat is niet voor niets. ;) Ze werkt vaak op telefonische afspraak. Wacht je kans af, want ze heeft af en toe wel eens een open uurtje.

099
14 december 2006, 15:50
'T was me ook al opgevallen dat de nachtwinkel in de SS dicht is. Tot 18h kan je nog wel terecht in de boekenwinkel recht tegenover de ingang van de schippersstraat (aan plein4). De nachtwinkel in de Verversrui die heb ik 1 of 2 keer open geweten,dus die opent bij mijn weten niet veel. De nachtwinkel op het falconplein waar is die juist ?
De Frituur daar die weet ik wel goed zijn (den Anvers en den rplover ook trouwens.)
Het komen van een eetgelegenheid in de ss is eigenlijk geen slechte zaak, dan kan den anvers eindelijk eens gaan dineren met Antoinette :smile2: !

099
14 december 2006, 15:59
VT4 duikt opnieuw het vastgoed in met een derde reeks van The Block. Dit keer wordt er getimmerd en gepleisterd aan het beruchte Falconplein.

Vier koppels gaan de strijd aan, met een strikt budget en een keiharde deadline. In amper tien weken moeten ze elkaar overklassen om een oude zeepfabriek aan het Falconplein te verbouwen tot vier moderne lofts. De spelregels blijven dezelfde, net als de presentatoren Hans Otten en Hanne Troonbeeckx.

De keuze voor het Falconplein is niet evident. Tot voor kort stond het Schipperskwartier nog synoniem voor prostitutie en criminaliteit. Maar er waait daar een andere wind. ,,We willen de foute beeldvorming helpen rechtzetten'', zegt SBS-programmadirecteur Ricus Jansegers. ,,Door er vier mooie lofts te renoveren, kunnen we de leefbaarheid in de buurt stimuleren.''

Het ingesloten pand op het Falconplein 16A bevat straks vier moderne lofts van elk zo'n 120 vierkante meter, een grote binnentuin en een privéparking. Voor omwonenden die moeite hebben met het geklop en geboor tot in de late uurtjes bestaat dit keer minder vrees. ,,De mensen rond het Falconplein zijn wel wat meer gewend. In Mechelen was het wel wat anders.''

De oude appartementen op het Antwerpse Eilandje van de eerste editie zijn intussen de deur uit. The Block Mechelen lijkt iets minder in trek. Daar staan nog enkele appartementen te koop. Het resultaat van The Block Falconplein ziet u dit najaar.

bron:
http://www.nieuwsblad.be

‘The Block Falcon Plein’ is een uiterst lucratief programma gebleken. Dieter nam een singletje op, Gita sierde de cover van P-Magazine, Robyn en Line streken een meerwaarde op van €10.000, maar de hoofdvogel werd afgeschoten door Nathalie en Werner die als winnaars met een recordbedrag van €80.000 naar huis gaan.

http://www.showbizzsite.be

rplover
14 december 2006, 16:03
'T was me ook al opgevallen dat de nachtwinkel in de SS dicht is. Tot 18h kan je nog wel terecht in de boekenwinkel recht tegenover de ingang van de schippersstraat (aan plein4). De nachtwinkel in de Verversrui die heb ik 1 of 2 keer open geweten,dus die opent bij mijn weten niet veel. De nachtwinkel op het falconplein waar is die juist ?
De Frituur daar die weet ik wel goed zijn (den Anvers en den rplover ook trouwens.)
Het komen van een eetgelegenheid in de ss is eigenlijk geen slechte zaak, dan kan den anvers eindelijk eens gaan dineren met Antoinette :smile2: !

Anvers, ik ga het hem niet blijven zeggen he, 099 komt veels veels veels te weinig naar het skw :rofl:
De frituur is al jaar en dag verhuisd naar het pleintje naast de KBC, de nachtwinkel in de VR is bijna iedere dag open, en Paola is altijd bezet :p
De nachtwinkel op 't Falconplein, schuin tegenover Plein4, of anders gezegd naast de Cap, die boekenwinkel die je weet zijn.
Je moet wel slechte schoenen meebrengen, een echte modderboel om er te geraken.
De eetgelegenheid ZOU een Hongaars restaurant zijn, niet Roemeens, ik met mijn Roemeentjes ook altijd he ;)

En Anvers geef al genoeg centen uit aan zijn vlam, hij kan mij beter eens een keertje meenemen dan ;)

Anvers
14 december 2006, 17:58
Het komen van een eetgelegenheid in de ss is eigenlijk geen slechte zaak, dan kan den anvers eindelijk eens gaan dineren met Antoinette :smile2: !
Tja 099,

als ik ergens met mijn vlam ga :essen2: , zal dit wel ergens anders zijn, maar zeker niet in skw, maar op welke plaats, dat ga ik toch lekker niet aan je neus hangen! :hah:



En Anvers geef al genoeg centen uit aan zijn vlam, hij kan mij beter eens een keertje meenemen dan ;)

Allee rplover,

gaat ge nu mijn rekening ook al maken! :teuflisch

En U meenemen, ja is o.k., maar naar de frituur, waarvan 099 na een aantal maanden nog altijd niet weet dat die nu op het Van schoonbekeplein staat i.p.v. het Falconplein. :hah: :hah:

Anvers :wink:

rplover
15 december 2006, 00:38
Allee rplover,
gaat ge nu mijn rekening ook al maken! :teuflisch

En U meenemen, ja is o.k., maar naar de frituur, waarvan 099 na een aantal maanden nog altijd niet weet dat die nu op het Van schoonbekeplein staat i.p.v. het Falconplein. :hah: :hah:

Anvers :wink: Ja, ik ga die maken, zodat ge op tijd en stond uw pintjes kunt betalen ;)
Och, ja, morgen is 't zover, een rondje en dan een gratis kriekske.
Kzal me morgen eens proberen inhouden, maar ja, als Sonja er staat, zal 't verdorie niet makkelijk zijn, om daar voorbij te lopen.
Maar ik heb karakter, en zal het bewijzen (een heel heel slecht karakter:baeh:)

099
16 december 2006, 15:42
:green_smi En Rplover, heb je aan Sonja kunnen weerstaan ?

rplover
16 december 2006, 18:12
:green_smi En Rplover, heb je aan Sonja kunnen weerstaan ?
Neen, maar ze was er niet :D

rplover
17 december 2006, 15:28
Kben er een beetje laat mee, met onze vrijdagavondwandeling.
Samen met Antwerpen :rofl: en de sub nog effe door de straten van plezier getrokken.
Veel volk op de been afgelopen vrijdag.
En heel wat mooie Dames gezien, bekenden, onbekenden, de kwaliteit gaat er steeds op vooruit.
Antoinette was dan wel afwezig, maar daardoor heeft Antwerpen zijn beloofde pint kunnen betalen. Dank U, lieve Antoinette :p

Voor de rest, heel veel schoon volk, maar Sonja, die zal wel effe op rust zijn, na haar prestaties van afgelopen week. Batterijtjes heropladen, ze doet maar. Kan het de volgende keer maar des te beter zijn, en dat scheelt een stuk in de portefeuille.
Er zijn weer enkele Meiden aan een stoelendans begonnen, maar voorlopig niks veranderen, want ze schuiven toch maar steeds van links naar rechts.
Ons Paola was er, en ik dacht toch dat ik de Sub er heb zien binnenstruikelen. En ik lees hier enkel een rec van Beyoncé, raar raar raar :teuflisch
Enkele opmerkelijke Meiden en veranderingen.
Isabelle, effe naar de SS een uitstapje gedaan, zat terug in de VR7, ai ai, bij Eni, dangerous.
En de meest opmerkelijke, en ik krijg in die Dame steeds meer zin, Sarah, voorheen VR4/3, naast ons Angela, die nu ook intussen al verhuisd is, stond ergens in de SS te pronken.
En wat nog beter is, ze zag er in haar zwart bikinitje nog veel beter uit dan in haar fluo ding. En en en, ze gaf heel wat aandacht aan onze mascotte, dus ook aan mij. Heel erg gevaarlijk, ze komt op mijn lijstje op stip van niks naar drie.
Verder valt deze jongen ook steeds meer voor de Turkse Lisa, ooit zal het er wel eens van komen, kweet het, ze heeft niet veel goede recs, maar heb toch iets speciaals van haar gelezen, wat me erg aantrekt. Beiden op de knietjes, oog in oog, en zo lekker laten afwerken. Wee zien wel, wanneer ik er tijd en geld voor overheb.

Xena, ja, die begint ook steeds meer en meer de kleine melocake te bekoren, en onze vriend Antwerpen heb ik met heel veel 'goesting' naar Shompuuuuuuuu zien staren. Dat gaat een dezer ook vonken geven, ZIJN Antoinette vertrekt volgende week trouwens op verlof. Kben eens benieuwd

rplover

PS. Antwerpen (lees Anvers): naam op vraag van de Vlaamse regering gewijzigd, als 't ni meer mag, mag het ni meer, nietwaar Antwerpen ( lees:Antwerpen:rolleyes:)

Anvers
17 december 2006, 15:50
PS. Antwerpen (lees Anvers): naam op vraag van de Vlaamse regering gewijzigd, als 't ni meer mag, mag het ni meer, nietwaar Antwerpen ( lees:Antwerpen:rolleyes:)
rplover,

totaal niet akkoord met Uw bemerking aangaande mijn nickname. :teuflisch
Deze is wel degelijk Anvers, gespeld is dit:

aa
en

é
er
es

Wat de Vlaamse Regering over plaatsnamen betreft, vooreerst heb ik niks met die Vlaamse Regering te maken, ben ik een echte Belg en heeft mijn naam op dit forum niks te maken met de stad ANTWERPEN.
Zodus, als je me nu nog eens aanspreekt met ANTWERPEN, zal ik je straal negeren. :mad:

Antoinette was dan wel afwezig, maar daardoor heeft Antwerpen zijn beloofde pint kunnen betalen. Dank U, lieve Antoinette :p

Die pint had ik U ook wel betaald als Antoinette aanwezig zou geweest zijn! :hah: Trouwens ik heb er in de Rijn & Maas 2 betaald. :freu:
Ik moet wel toegeven dat je er in de Malle Babbe OOK al 2 betaald had, dus je hebt er NOG één te goed van mij.:cheers:

Anvers ( en niet Antwerpen hé) :wink:

Anvers
17 december 2006, 18:29
Voor de rest, heel veel schoon volk, maar Sonja, die zal wel effe op rust zijn, na haar prestaties van afgelopen week.
Zeg rplover,

Je zegt wel HAAR prestaties, en niet UW prestaties hé. :hah:Het valt mij trouwens een beetje op de laatste tijd dat, eens JIJ bij iemand geweest bent, de dame achteraf een tijdje afwezig is (zie o.a. Melanie van SS 40) :p


En de meest opmerkelijke, en ik krijg in die Dame steeds meer zin, Sarah, voorheen VR4/3, naast ons Angela, die nu ook intussen al verhuisd is, stond ergens in de SS te pronken.

Dat ergens was SS 05/4

Anvers ( en NIET antwerpen) :wink:

Sub
17 december 2006, 18:35
... Anvers ( en NIET antwerpen) :wink:

Nee Nee, Antwerpen:rofl: :rofl: , Shit ga ik ook al de voud in.:lostit: :lostit:

Het was naast Angela op SS 09/3, ze blijft dus buurvrouw van een Angela.:hah: :hah:

Grz Sub

Sub
17 december 2006, 18:40
Ons Paola was er, en ik dacht toch dat ik de Sub er heb zien binnenstruikelen. En ik lees hier enkel een rec van Beyoncé, raar raar raar :teuflisch

Ik heb juist pas een oude recensie over een ander bezoek geplaatst, dus deze moet nog heel even wachten. En jij dus ook.:thefinger :thefinger

Grz Sub

rplover
17 december 2006, 19:00
Nee Nee, Antwerpen:rofl: :rofl: , Shit ga ik ook al de voud in.:lostit: :lostit:

Het was naast Angela op SS 09/3, ze blijft dus buurvrouw van een Angela.:hah: :hah:

Grz Sub
En toch dacht ik dat het naast Elena was, maar ik kan mis zijn.
En toch zou ik gezworen hebben dat het naast Elena was.
En toch zou ik gezworen hebben dat het naast Elena was.
Anvers, help me eens jong, of anders zeg je maar dat ik ongelijk heb, JIJ mag dat :smile2:

Sub
18 december 2006, 01:00
En toch dacht ik dat het naast Elena was, maar ik kan mis zijn.
En toch zou ik gezworen hebben dat het naast Elena was.
En toch zou ik gezworen hebben dat het naast Elena was.
Anvers, help me eens jong, of anders zeg je maar dat ik ongelijk heb, JIJ mag dat :smile2:

Een zwerende vinger doet erg zeer.:angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire

Grz Sub

rplover
18 december 2006, 16:19
Zeg rplover,

Je zegt wel HAAR prestaties, en niet UW prestaties hé. :hah:Het valt mij trouwens een beetje op de laatste tijd dat, eens JIJ bij iemand geweest bent, de dame achteraf een tijdje afwezig is (zie o.a. Melanie van SS 40) :p

Anvers ( en NIET antwerpen) :wink: Ja, Anvers,

Mijn prestaties doen er niet toe. De dames daarentegen, daar willen we van lezen he. Ik weet van mezelf dat ik een lelijke donder ben, en het gaat om mijn plezier, en de prestaties van de Dames, anders zou ik verkeerd bezig zijn.
Wat niet wegneemt dat ik zo goed mogelijk mijn best doe het naar hun zin te maken, hen te respecteren, te eren, ik durf hen zelfs al een keertje verafgoden.
Sommige schatjes verdienen dat ook.
Het valt me trouwens op dat er meer en meer Dames die ik ken goede tot zeer goede kwaliteit bieden, en dat maakt het moeilijker om alweer nieuwe te bezoeken, maar toch, ik ben blij dat ik Gina EN Sonja heb bezocht deze maand. Twee nieuwelingen (voor mij dan toch), waarvan er zelfs eentje bovenaan mijn favorietjes prijkt. En dat zegt al iets. Als mijn gevoel me niet in de steek laat, gaat Sarah, die van de SS 5 dus :thefinger, ook met stip mijn hitparade binnenkomen.
Ik ben eens benieuwd, 't zal voor later deze week zijn ;)

Over afwezigheden, tja, ik droom nog steeds van Mel, maar goed, ik zou ze toch allen niet kunnen onderhouden (lees: bezoeken), dus ben ik al eens blij dat er eentje van mijn lijstje verdwijnt. Tja, en waar is Sonja, waar is toch die Sonja????? RedBull, haar nog gezien?

rplover
18 december 2006, 18:11
Fluitje,

Heb jij Sonja nog gezien? Of ander schoons, want we zijn onze keuze voor deze week aan 't bepalen hoor :smile:
Angela, dat is een dagmuurbloempie geworden, vrezen we. We hebben ze in ieder geval maar 1 keer maar na 20 uur gespot (de sub), voor de rest zit er 's avonds iemand anders op de VR5/1 ;) Daarmee ben je dus ook op de hoogte.
Vandaag geen bezoekje, je ziet toch niemand staan/zitten door de dichte mist, 't zou op den tast moeten, en dan wordt het gevaarlijk voor sommigen, ik heb daar minder last van :teuflisch

groetjes,

rplover

Fluitje71
18 december 2006, 20:42
Sonja is meestal maar 3 tot 4 dagen achtereen aanwezig. Ik weet ook niet of ze voor de kerst nog aanwezig zal zijn, maar het is zeker dat ze tijdens de kerst niet in het SKW aanwezig is.
Wanneer ze er weer is laat ze voor iedereen in het duister, maar wij hebben natuurlijk het ijsberenforum. :lostit:
Meestal zijn we er dus binnen een dag wel weer achter dat ze aanwezig is. Laat het gaarne weten wanneer deze topper er weer is!!! :D

Tja rplover je weet mijn tip wel. ;)
vorige maal heb je je kans gemist :wand:
:amorpfeil Hoewel ik bang ben dat we dan een gedicht van minimaal 1001 woorden gaan krijgen. :D

Nadja Vingerling 03/2 is altijd top. Ze maakt er altijd iets leuks van. Zelfs voor 50 Euri.
In het begin van de Schipperstraat aan even zijde staat ook nog af en toe een russische beauty genaamd Sasha.
Je moet wel goede afspraken met haar maken. Een gewaarschuwd man telt voor 2. :rolleyes:

Of natuurlijk Nancy ons kersvrouwtje van de Verversrui. :cool:
Pas op ze bijt! :teuflisch
een 2 maal gewaarschuwd man telt voor...?

Anvers
18 december 2006, 20:57
In het begin van de Schipperstraat aan even zijde staat ook nog af en toe een russische beauty genaamd Sasha.
Je moet wel goede afspraken met haar maken. Een gewaarschuwd man telt voor 2. :rolleyes:

Is dat die knappe blonde die op Schippersstraat 4/1 staat gedurende de nacht?

Indien ze dat is, zij is werkelijk een knappe dame, maar je moet er wel degelijk voor oppassen. Een kennis van mij is eens info bij haar gaan vragen, en toen antwoordde zij 50 euro, maar om verder haar kleren volledig uit te doen, moest er wel bijbetaald worden! :angryfire

Anvers :hah:

Fluitje71
18 december 2006, 21:12
Is dat die knappe blonde die op Schippersstraat 4/1 staat gedurende de nacht?

Indien ze dat is, zij is werkelijk een knappe dame, maar je moet er wel degelijk voor oppassen. Een kennis van mij is eens info bij haar gaan vragen, en toen antwoordde zij 50 euro, maar om verder haar kleren volledig uit te doen, moest er wel bijbetaald worden! :angryfire

Anvers :hah:

Ja dat is ze! :cool: Maar ervaren als ik ben had ik dat natuurlijk wel even van te voren afgesproken. Ze is verder wel vriendelijk hoor, maar probeert dit soort dingen wel, maar geeft snel op als ze merkt dat je daar niet in trapt. ;)
Ze heeft ook altijd mooie outfits aan en heeft een bijzonder mooi slank lichaam. rplover zou haar direct miss Rusia dopen. ;)

rplover
18 december 2006, 21:50
Ja dat is ze! :cool: Maar ervaren als ik ben had ik dat natuurlijk wel even van te voren afgesproken. Ze is verder wel vriendelijk hoor, maar probeert dit soort dingen wel, maar geeft snel op als ze merkt dat je daar niet in trapt. ;)
Ze heeft ook altijd mooie outfits aan en heeft een bijzonder mooi slank lichaam. rplover zou haar direct miss Rusia dopen. ;)
Dank U, Fluitje :rolleyes:
Ik noem haar nu al Miss Russia :teuflisch
Zeg, en dat ze de BH wil aanhouden, sja, dat is eens iets anders, ik heb gehoord dat er nog Dames in het skw dit doen, en dat dat nog een kick geeft bij sommige wandelaars :smile2:
In de VT staat er ook zo eentje die ik liever in dan uit de kleertjes zie.
En heb ik nu geen verhaal gehoord deze namiddag van een heel bekende Dame, of ben ik verkeerd???
Ik zou nochtans gezworen hebben dat ...
Ik zou nochtans gezworen hebben dat ...

Anvers, wie het schoentje past, trekke het maar aan :hah:

099
19 december 2006, 19:21
:green_smi Seg RPLover, wanneer gaat gij nu uw raam huren in de VT, Dan roepen we de forumleden en masse op hé. (kijken mag en aankomen kost 50 euro)

rplover
20 december 2006, 02:06
:green_smi Seg RPLover, wanneer gaat gij nu uw raam huren in de VT, Dan roepen we de forumleden en masse op hé. (kijken mag en aankomen kost 50 euro)

Vetzak :smile2:, allee, als gij het wilt, wil ik er gaan zitten, maar het kost u 50 euro, en voor uw geliefde prostaatmassage reken ik 25 euro extra.
Heb ik mijn huur verdiend, en heb je eens echt een deftige beurt gekregen in uw leven :moon::moon:

rplover
20 december 2006, 21:13
Een lief klein konijntje......
...
Gisteren wat zaken afgehandeld, en er een extra lange namiddag - avond - nachtwandeling van gemaakt.
De feestdagen komen eraan, en dat is te merken, zeer veel ontevreden gezichten achter de raampjes, en het is een geschuif van jewelste.
En heel wat panden die niet bezet waren, or zeer vroeg 's avonds al volledig dicht.
't Is bijna eindejaar, en dat is dus ook in het skw te merken.

Het was al een eeuwigheid dat ik nog overdag had gewandeld, en ik wou uiteindelijk Angela ook eens terugzien, 't was ook al van voor haar uitstapje geleden dat ik haar nog had kunnen praten. Zit ze er toch wel niet, ze ruikt het precies ;)
Wel gezien, de uitdagende Maria-Jennifer, VR20, en ze is precies terug wat kilotjes kwijt, ze gooit haar winterpels er vlug af dit jaar :p Kheb echt moeite moeten doen om er niet binnen te stappen, maar gelukkig kon Anvers me tegenhouden, we hadden een andere missie, nietwaar Anvers?
Intussen had er nog een prachtdame een lief klein verrassingetje.
Lexcy, SS24, toverde iets uit haar hoed, en stelde een speelkameraadje voor aan onze mascotte. Inderdaad, een lief klein konijntje. Naam van het beestje is 'kweet et nog ni weh' dus zullen we het daar maar op houden. Playboy zou te ordinair zijn Lexcy :rolleyes:
En ik heb dus uitgebreid de kans gekregen Lexcy van wel heel dichtbij te zien, want ik moest mascotte tegenhouden, hij was iets te enthousiast met 'kweet et nog ni weh', zodat ik heel heel dicht bij haar op mijn knietjes zat.
Tja, ik zou er al lang zijn binnengeweest, ze is jong, mooi, lief, aantrekkelijk, en volgens mij geeft ze een zeer goede service, kom je niet bedrogen buiten. Wat houdt me dan toch tegen, zou je zeggen. Right, Playboy, iets te nadrukkelijk aanwezig in mijn ogen. Dus spijtig maar helaas, gooi hem eruit, of doe het toch wat minder opvallend, meid. Net hetzelfde verhaaltje met Shompuu, die ook weer wat plaatsen is gezakt op de lijst, net dezelfde reden. En ze zag er anders ook om op te vreten uit.
En kheb Antoinette ook eens in fishnets mogen aanschouwen, man man man, wat een joekel van een meid is dat toch (lees: wat een joekels heeft die toch :smile2:). En naar 't schijnt, khbe het enkel van horen zeggen, hanger er heel wat SM spulletjes op haar kamer, ze is zich aan 't specialiseren, alhoewel ze ook nog 'gewone' sex aanbiedt, niet treuren... .

Om terug te komen, er was een dame jarig na middernacht, en wat is er dan beter dan haar eens een gelukkige verjaardag te wensen? Maar, het is nu net de meest bezette meid van heel het skw, dusse, wat gingen we doen, wachten tot middernacht, in de aanvriezende kille natte mist, of haar geschenk wat vroeger bezorgen?
Een dilemma dus, maar we hadden intussen genoeg vrouwelijk schoon te bekijken. En Eni heeft het raam van Stefany in de SS ingenomen, terwijl Dani van de VL dan weer naar Eni haar raampje is verhuisd. Volgen wie het volgen kan, maar geen nood, na nieuwjaar zal alles wel terug normaal zijn, vrije ramen geeft altijd verschuivingen. Intussen hadden we besloten, 't was al laat, om niet meer in de koude te blijven wachten tot na middernacht, en Paola haar kadeautje nu maar te overhandigen, 't was inmiddels al over elven.
Maar wat zag mijn geoefend oog daar? Juist, Angela, VR11/4 gisterenavond, en ze gaat er waarschijnlijk nog een tijdje blijven, naar eigen zeggen. Maar ja, daar geloven we intussen niet veel meer van, ze gaat nog wel verhuizen de komende dagen, wees gerust.
Eerst heb ik haar proberen te weerstaan, maar was zeer zeer moeilijk. We hadden nog iets uit te vechten, en na enkele malen voorbij te zijn gewandeld heeft ze me dan toch maar geroepen, hebben we onze geschillen bijgelegd, en rplover is terug angelalover, onze discussie was gebaseerd op een misverstand. BWah, ikke blij, zij tevreden dat ik terug als klant komt, dus iedereen gelukkig waarschijnlijk :p
Verdr met het hoofdstuk Paola, tja, komen we eraan, en verschijnt de Queen met handdoek voor haar - verdomd verleidelijk - lijf, en begint ze te bellen. Een gentleman zoals hij is, doet Anvers enkele stapjes terug... lap, was ze toch wel een klant aan 't bellen, die er binnenstormde.
Hell and devil, damned, grrrrrrrr :wand::wand::angryfire
Bwah, besloten we toch om naar maar enkele rondjes te lopen, en eigenlijk, je hoort een verassing nu ook niet te vroeg te bezorgen.
Vingerling 7/2 en 3, raar, lijkt wel of Natasha haar zus heeft meegebracht. Zelfde model, zelfde gelaat, de nieuwe had zelfs in 't laat de bikini van haar zusje (?) aangetrokken.

Uiteindelijk hebben we nog tot 1 uur rondgewandeld, en dan besloten we het maar op te geven. Heb Anvers thuis afgezet, en zoals afgesproken, teruggekeerd. Toen stond Paola wel voor haar venster, moet rond 20 voor 2 's nachts zijn geweest. Heb haar haar geschenk overhandigd, en me nog maar een halfuurtje laten opwarmen door haar. Was zeer goed, maar we hadden niet anders verwacht. Kmoest ook niet vergeten te vermelden dat we haar vanavond niet zouden vinden, want dat ze ging 'feesten als de beesten'. Bij deze dus Paola :rofl:

Besluit van de avond, weinig vrouwen, enkele verschuivingen, Angela eindelijk teruggezien, en Paola een klein beetje blij gemaakt. En daar doen we het uiteindelijk toch allemaal voor ;)

Sub
20 december 2006, 22:20
Om hier dan nog maar even op voort te borduren. Nederlandse Anna die normaal de dag doet op Vingerlingstraat 1/2, stond deze avond in de vitrine van Danni, dus op Vingerlingstraat 1/1. Ja, ik heb de naam Danni goed geschreven, ze had op de Verversrui 7/2 een klein naambordje hangen, en daar werd haar naam met 2 N's gespeld. Dit kan dus door de moderator aangepast worden. Angela die hier op het forum nog op Verversrui 11/5 genoteerd staat, maar altijd op Verversrui 5/1 de dag doet tegenwoordig, had toch ook weer eens een avondshift bij ingelast en stond deze avond op Verversrui 11/4.

Stefany van Schippersstraat 22/1 was dus afwezig evenals, griekse Maria uit de "Gouden Hoek", de spaanse vriendinnen Sylvia en Anna van Verversrui 14, dit pand was trouwens volledig donker, en ook onze Queen Paola was afwezig deze avond.

Gelukkig was er nog wel heel wat fraais te bewonderen. Hier volgt een opsomming van wie er wel waren. Anna (SS38), Sofie (SS38), Xena (SS32), Anna (SS35), Lexcy (SS24), Eni (SS22), Demi (SS22), Melissa (SS23), Cassia (SS23), Olga (SS21), Anni (SS14), Maria (SS15), Stella (SS10), Antoinette (SS10), Tanja (SS6), Sarah (SS11), Tan (SS11), Angela (SS9), Elena (SS5), Moni (SS4), Tessa (SS2), Sarah (VGL1), Natasha (VGL7), Sarah (VGL12), Paula (VGL12), Nadia (VVR4), Danni (VVR7), Laura (VVR8), Simona (VVR9), Angela (VVR11), Sara (VVR12), Verena (VVR20), Beyoncé (VT10), Sarah (VT38), Nancy (VT11), Laura (VT35), Lucy (VT12), Jane (VT33), Maya (VT14), Anna (VT28), Lulyu (VT19), Shompu (VT RM2), Lida (VT RM1).

Het is een hele waslijst zie je wel, dus keus genoeg. Ik zal er vast nog wel een aantal vergeten zijn, zo heb degenen waarvan ik de naam nog niet ken bewust weggelaten. Je zult begrijpen met zo een lijst dat het niet meeviel om mijn zelfbeheersing te bewaren, maar het is me met moeite toch gelukt.

Helaas voor de Dames waren veruit de meeste wandelaars, "Windowshoppers" en geen "Kopers".

Grz Sub

rplover
20 december 2006, 22:49
Ja, ik heb de naam Danni goed geschreven, ze had op de Verversrui 7/2 een klein naambordje hangen, en daar werd haar naam met 2 N's gespeld. Dit kan dus door de moderator aangepast worden. Angela die hier op het forum nog op Verversrui 11/5 genoteerd staat, maar altijd op Verversrui 5/1 de dag doet tegenwoordig, had toch ook weer eens een avondshift bij ingelast en stond deze avond op Verversrui 11/4.

Het is een hele waslijst zie je wel, dus keus genoeg. Ik zal er vast nog wel een aantal vergeten zijn, zo heb degenen waarvan ik de naam nog niet ken bewust weggelaten.
Grz Sub Ok, Danni, Danni, Danni, ik zal het nooit meer vergeten :wand:, en ik die dacht dat ze niet 2 n's had , maar een simpele enkele 75 B :smile2:
Angela daarentegen heeft me ZELF verteld :rofl: dat ze terug 's avonds werkt, maar het adres, ze heeft geen zittend gat he ;)
Hey Sub, is dat een doordenkertje? Degenen waarvan je de naam nog niet kent heb je bewust weggelaten :rolleyes: (grapje hoor, maar ik ken die ook nog niet, dus kom op, schrijven erover :D)

greetz,

rplover

rplover
23 december 2006, 00:16
Vanavond nog eens snel snel naar het skw geweest.
Had afgesproken met Angela, en mejuffer stond voor de afwisseling nu weer op de VR5/1, maar ze had me wel op voorhand verwittigd :D
We hadden daar ook nog iets te vieren, we hebben dus maar een glaasje champagne op haar kamer genuttigd, ikke 3 dus en zij 1, mejuffer moest nog werken nadien.
Sessie was zeer goed verder, kzal het onder haar topic posten.

Het was redelijk drukskes, liep veel volk rond, waarschijnlijk veel fuifbeesten die hun laatste werkdag vierden.
Voor mij echter maar een blitzbezoek vandaag.
Paola was er nog steeds niet, dat was dus echt feesten als de beesten. Als ze iets doet, doet ze het dus goed :-)
Fluitje, van Sonja zal je wel gelijk hebben, die zien we waarschijnlijk niet meer terug voor nieuwjaar, bwah, dan hebben we allen iets om naar uit te kijken volgend jaar. Als ze allen tegelijk terugkomen, gaan we veel leden tegenkomen bij hun favorietjes. Antoinette, Stefanie, Paola, Eni, Sonja, als die allemaal tegelijk gaan arriveren, man man man, dat belooft ;)
Allee, via deze dan ook prettige feestdagen, ook hier zien we het al minder druk worden.
Dus aan iedereen, zalige kerst toegewenst ;)

Sub
23 december 2006, 00:33
Vanavond nog eens snel snel naar het skw geweest.
Had afgesproken met Angela, en mejuffer stond voor de afwisseling nu weer op de VR5/1, maar ze had me wel op voorhand verwittigd :D
We hadden daar ook nog iets te vieren, we hebben dus maar een glaasje champagne op haar kamer genuttigd, ikke 3 dus en zij 1, mejuffer moest nog werken nadien.
Sessie was zeer goed verder, kzal het onder haar topic posten.

Het was redelijk drukskes, liep veel volk rond, waarschijnlijk veel fuifbeesten die hun laatste werkdag vierden.
Voor mij echter maar een blitzbezoek vandaag.
Paola was er nog steeds niet, dat was dus echt feesten als de beesten. Als ze iets doet, doet ze het dus goed :-)
Fluitje, van Sonja zal je wel gelijk hebben, die zien we waarschijnlijk niet meer terug voor nieuwjaar, bwah, dan hebben we allen iets om naar uit te kijken volgend jaar. Als ze allen tegelijk terugkomen, gaan we veel leden tegenkomen bij hun favorietjes. Antoinette, Stefanie, Paola, Eni, Sonja, als die allemaal tegelijk gaan arriveren, man man man, dat belooft ;)
Allee, via deze dan ook prettige feestdagen, ook hier zien we het al minder druk worden.
Dus aan iedereen, zalige kerst toegewenst ;)

Rplover,

Dan heb ik je gemist deze avond. Bij mij was het echter geen blitzbezoek, in tegendeel zelfs, zo lang rondgelopen, dat de Dame (s) waar ik binnen wilde gaan gestopt waren.

Toen ik rondliep zag ik Angela trouwens telkens op VVR5/4 staan.

Grz Sub

Gewoon Frank
23 december 2006, 15:58
Vanavond nog eens snel snel naar het skw geweest.
Had afgesproken met Angela, en mejuffer stond voor de afwisseling nu weer op de VR5/1, maar ze had me wel op voorhand verwittigd :D
We hadden daar ook nog iets te vieren, we hebben dus maar een glaasje champagne op haar kamer genuttigd, ikke 3 dus en zij 1, mejuffer moest nog werken nadien.
Sessie was zeer goed verder, kzal het onder haar topic posten.

Het was redelijk drukskes, liep veel volk rond, waarschijnlijk veel fuifbeesten die hun laatste werkdag vierden.
Voor mij echter maar een blitzbezoek vandaag.
Paola was er nog steeds niet, dat was dus echt feesten als de beesten. Als ze iets doet, doet ze het dus goed :-)
Fluitje, van Sonja zal je wel gelijk hebben, die zien we waarschijnlijk niet meer terug voor nieuwjaar, bwah, dan hebben we allen iets om naar uit te kijken volgend jaar. Als ze allen tegelijk terugkomen, gaan we veel leden tegenkomen bij hun favorietjes. Antoinette, Stefanie, Paola, Eni, Sonja, als die allemaal tegelijk gaan arriveren, man man man, dat belooft ;)
Allee, via deze dan ook prettige feestdagen, ook hier zien we het al minder druk worden.
Dus aan iedereen, zalige kerst toegewenst ;)

Voor u ook een goede kerst toegewenst. En een gelukkig 2007.
Trouwens voor iedereen van deze site.
Al zal er langs mijne kant niet veel goeds te beleven zijn.
De tranen zullen weer volop lopen...

rplover
23 december 2006, 16:19
Voor u ook een goede kerst toegewenst. En een gelukkig 2007.
Trouwens voor iedereen van deze site.
Al zal er langs mijne kant niet veel goeds te beleven zijn.
De tranen zullen weer volop lopen...

Frank,

Als ik het goed voorheb, weet ik wie je bent ;)
Ik kan enkel zeggen, probeer er toch de moed in te houden, alhoewel ik me kan voorstellen dat het voor jou niet makkelijk moet zijn.
Veel sterkte toch, en een goed 2007 toegewenst.

groetjes,

rplover

africansailor
23 december 2006, 16:23
ik heb gelezen/gehoord dat de dame die het kanttortje van de villa tinto vroeger in een raam zat. ik heb haar een paar maal gezien en zou graaag weten of ze nog beschikbaar is voor een nummertje, hoe je haar kan contacteren ( ze is weinig aanwezig) evt telefnr. ze ziet er mij meer dan de moeite waard uit, goed voorzien en en mooie glimlach.

Anvers
23 december 2006, 16:47
ik heb gelezen/gehoord dat de dame die het kanttortje van de villa tinto vroeger in een raam zat. ik heb haar een paar maal gezien en zou graaag weten of ze nog beschikbaar is voor een nummertje, hoe je haar kan contacteren ( ze is weinig aanwezig) evt telefnr. ze ziet er mij meer dan de moeite waard uit, goed voorzien en en mooie glimlach.
Africansailor,

dat weet je reeds lang hé kameraad, je hebt deze vraag al lang geleden ook op een ander forum gesteld! :D
Deze blonde dame is al geruime tijd 1 van de concierges in VT, en zij werkt helemaal niet meer in de ramen, dat weet je ondertussen waarschijnlijk ook wel. :p
Maar waarom ga je niet gewoon naar het kantoortje van VT, en vraag je het haar op de man af.
Zeg NOOIT neen. Wie niet waag, niet wint! :hah:

Anvers :wink:

Anvers
23 december 2006, 18:03
Toen stond Paola wel voor haar venster, moet rond 20 voor 2 's nachts zijn geweest. Heb haar haar geschenk overhandigd, en me nog maar een halfuurtje laten opwarmen door haar. Was zeer goed, maar we hadden niet anders verwacht. Kmoest ook niet vergeten te vermelden dat we haar vanavond niet zouden vinden, want dat ze ging 'feesten als de beesten'. Bij deze dus Paola :rofl:

we zijn 4 dagen verder, en nog steeds GEEN recensie! :mad:


Vanavond nog eens snel snel naar het skw geweest.
Had afgesproken met Angela, en mejuffer stond voor de afwisseling nu weer op de VR5/1, maar ze had me wel op voorhand verwittigd :D
We hadden daar ook nog iets te vieren, we hebben dus maar een glaasje champagne op haar kamer genuttigd, ikke 3 dus en zij 1, mejuffer moest nog werken nadien.
Sessie was zeer goed verder, kzal het onder haar topic posten.


en WAAR blijft deze recensie? :confused:

rplover,

nog steeds GEEN tijd gehad om deze beide recensies te schrijven? :teuflisch :teuflisch

Anvers :wink:

rplover
23 december 2006, 18:10
we zijn 4 dagen verder, en nog steeds GEEN recensie! :mad:



en WAAR blijft deze recensie? :confused:

rplover,

nog steeds GEEN tijd gehad om deze beide recensies te schrijven? :teuflisch :teuflisch

Anvers :wink:

Oops, Anvers, ik was niet van plan weer een recensie van Paola te schrijven hoor, van Angela wel, omdat de vorige toch dateert van een heel tijdje geleden.
Maar het is al goed, ik zal er eens werk van maken, zodat je toch wat seksueel opgewonden geraakt, nu Antoinette de stad uit is :teuflisch

Om u een plezier te doen dus, lees meer later vandaag onder de beide topics ;)

Zero
24 december 2006, 16:10
Kerstmis

Daar lopen twee mensen, ze zijn toch zo moe.
Ze moeten van de keizer naar Bethlehem toe.
Het zijn Jozef en Maria, ze hebben een geheim.
Ze krijgen van God een kindje zo klein.

Ze kloppen aan de huizen, maar wat een verdriet.
Er zijn zoveel mensen en plaats is er niet.
Alleen nog een stalletje, het is er zo klein.
Maar Jozef en Maria, die vinden het fijn.

Ze kunnen gaan slapen en toen in die nacht
is het kindje geboren en in het kribje gebracht.
De herders komen en knielen nu neer.
Ze kijken naar het kindje en danken de Heer.

Het kleine kindje Jezus in het kribje gelegd.
Komt toch voor ons allen, God heeft het gezegd.
Wij danken God op het kerstfeest zo blij.
Hij is ook gekomen voor jou en voor mij.


Prettige feestdagen!

Zero

Anvers
25 december 2006, 12:08
Zeg rplover,

mooie avatar man! :p Afin, ik bedoel een mooie dame die je in je avatar opgenomen hebt.:hah:

Ik heb die van mij ook maar ineens veranderd, want ik geraakte een beetje uitgekeken op die 2 groene vogels! :green_smi

Anvers :wink:

rplover
25 december 2006, 13:24
Zeg rplover,

mooie avatar man! :p Afin, ik bedoel een mooie dame die je in je avatar opgenomen hebt.:hah:

Ik heb die van mij ook maar ineens veranderd, want ik geraakte een beetje uitgekeken op die 2 groene vogels! :green_smi

Anvers :wink: 't Is mijn natte droom, Anvers. Wat een ... .
En het schoonste van al .... neen, dat houd ik voor later ... :p

't Wordt eens tijd, maat moesten vooral weer 'tettekes' zijn die overheersen he. Man, gij met uw Toni obsession, eigenlijk zou je eens een digitale versie van haar moeten krijgen he, om in je profiel te steken, dan is ze dag en nacht bij U. :smkiss:

099
27 december 2006, 12:30
En is het nu rustiger in het SKW zo met de feestdagen?
Ik ben er zelf nog niet geraakt.

Anvers
27 december 2006, 14:46
En is het nu rustiger in het SKW zo met de feestdagen?
Ik ben er zelf nog niet geraakt.
Tja, wanneer geraak je er eigenlijk wel? :confused: :p

Het bewijs dat je er niet dikwijls komt, mag blijken uit volgende passage die je geschreven hebt op 14 december ll.

De Frituur daar die weet ik wel goed zijn (den Anvers en den rplover ook trouwens.)

Deze frituur is namelijk sinds half septemer verhuisd van Falconplein naar Van Schoonbekeplein, en toch had je bijna 3 maand later dit nog niet eens opgemerkt! :baeh:

Anvers :wink:

Anvers
27 december 2006, 21:31
Toen kreeg ik een enorme zin in een trisome met deze twee absolute toppers uit skw, Mirela en Paola.


Zeg Sub,

ik ben niet van de slimsten, dat weet je, maar wat is eigenlijk een trisome? :confused:

Uit de context zou ik kunnen afleiden dat het een trio is. Het woord trisome kan ik echter niet in Van Dale terugvinden.

Anvers :wink:

Gewoon Frank
27 december 2006, 21:38
Zeg Sub,

ik ben niet van de slimsten, dat weet je, maar wat is eigenlijk een trisome? :confused:

Uit de context zou ik kunnen afleiden dat het een trio is. Het woord trisome kan ik echter niet in Van Dale terugvinden.

Anvers :wink:

Trisome... Is dat niet het engelse woord voor een trio?
Als m'n basis engels me niet in de steek laat he.:redface:

rplover
27 december 2006, 21:42
Zeg Sub,

ik ben niet van de slimsten, dat weet je, maar wat is eigenlijk een trisome? :confused:

Uit de context zou ik kunnen afleiden dat het een trio is. Het woord trisome kan ik echter niet in Van Dale terugvinden.

Anvers :wink:
Zeg Anvers,
Ik ben ook niet van de slimsten, maar ik denk het te weten :smile2:
TRISOME , daarin herken ik het woord tri
Mirela (de ontembare)
Paola ( de gekroonde koningin)

ook het woord SM
Verena
die E is me echter een raadsel :teuflisch
Maar 't gaat verdomd wel vonken geven :luvlove::rubbel::fuck:

De sub zal wel opheldering brengen vanavond. En toch zou ik graag hebben dat hij ons zijn ervaringen meedeelt, want ik heb vernomen dat hij zelfs een helm ophad, en dat het kot op instorten stond, zo hevig ging hij tekeer met zijn Mirela :lostit:

wil69
27 december 2006, 22:22
Trisome... Is dat niet het engelse woord voor een trio?
Als m'n basis engels me niet in de steek laat he.:redface:

ik denk dat je dit bedoelt Threesome

Willem2
27 december 2006, 23:23
ik denk dat je dit bedoelt Threesome

Treesome : Knabbel en Babbel zetten een boompje op met een dame ;)

Sub
28 december 2006, 00:22
Dat krijg je als je wat te rap wil schrijven, en na een GIGA-belevenis nog niet helemaal terug bij je positieven bent.:wand:

Ik bedoelde dus inderdaad een Trio oftewel een Threesome.:hammer:

Grz Sub

Sub
28 december 2006, 00:35
Zeg Anvers,
Ik ben ook niet van de slimsten, maar ik denk het te weten :smile2:
TRISOME , daarin herken ik het woord tri
Mirela (de ontembare)
Paola ( de gekroonde koningin)

ook het woord SM
Verena
die E is me echter een raadsel :teuflisch
Maar 't gaat verdomd wel vonken geven

De sub zal wel opheldering brengen vanavond. En toch zou ik graag hebben dat hij ons zijn ervaringen meedeelt, want ik heb vernomen dat hij zelfs een helm ophad, en dat het kot op instorten stond, zo hevig ging hij tekeer met zijn Mirela :lostit:

Dat zou inderdaad wat zijn een kwartetje met deze drie Dames, Mirela:bowlol: , Paola:lostit: , en Verena:bowlol: , maar dan hoort er mijn nieuwe ontdekking, Beyoncé:freu: , ook nog bij eigenlijk, om het helemaal compleet te maken.:luvlove: :lostit: :freu: :thefinger

Er was niet alleen instortingsgevaar, dus ik had mijn complete veiligheidsuitrusting nodig en niet alleen mijn helm.:teuflisch :baeh:

Grz Sub

Caveman
28 december 2006, 07:48
Tja, wanneer geraak je er eigenlijk wel? :confused: :p

Het bewijs dat je er niet dikwijls komt, mag blijken uit volgende passage die je geschreven hebt op 14 december ll.

Deze frituur is namelijk sinds half septemer verhuisd van Falconplein naar Van Schoonbekeplein, en toch had je bijna 3 maand later dit nog niet eens opgemerkt! :baeh:

Anvers :wink:

Hahahaha! Die zit! LOL! :rofl: :smile2: :rofl:

Bij deze wens ik tevens iedereen goede eindejaarsfeesten en veel wandelplezier in 2007! :smile:

099
28 december 2006, 12:38
Dat zou inderdaad wat zijn een kwartetje met deze drie Dames, Mirela:bowlol: , Paola:lostit: , en Verena:bowlol: , maar dan hoort er mijn nieuwe ontdekking, Beyoncé:freu: , ook nog bij eigenlijk, om het helemaal compleet te maken.:luvlove: :lostit: :freu: :thefinger

Er was niet alleen instortingsgevaar, dus ik had mijn complete veiligheidsuitrusting nodig en niet alleen mijn helm.:teuflisch :baeh:

Grz Sub

Dus volgende keer ga je een kwartet doen?


Hahahaha! Die zit! LOL! :rofl: :smile2: :rofl:


1 keer in de 3 maanden is beter dan 1 keer op het jaar :moon: !

rplover
28 december 2006, 13:16
Dus volgende keer ga je een kwartet doen?!
Maar neen, 099, onze SUB is al bang van Mirela en Paola samen, laat staan dat Verena er nog bij komt :teuflisch
Volgens mij durft hij gewoon niet, de bangerik :thefinger
En hij moet niet reageren hier he, hij moet het bewijzen en een recensie erover schrijven :smile2: (flauw, ik weet het)

Komaan Sub, U niet laten kennen deze keer, tja, je hebt ons zelf waterachtig gemaakt, nu terugkrabbelen zou heel erg flauwkes zijn ;)

rplover - die vanaf nu het topic van beide dames nauwkeurig gaat in 't oog houden, ik kijk uit naar die trisome :teuflisch

Sub
28 december 2006, 13:30
Maar neen, 099, onze SUB is al bang van Mirela en Paola samen, laat staan dat Verena er nog bij komt :teuflisch
Volgens mij durft hij gewoon niet, de bangerik :thefinger
En hij moet niet reageren hier he, hij moet het bewijzen en een recensie erover schrijven :smile2: (flauw, ik weet het)

Komaan Sub, U niet laten kennen deze keer, tja, je hebt ons zelf waterachtig gemaakt, nu terugkrabbelen zou heel erg flauwkes zijn ;)

rplover - die vanaf nu het topic van beide dames nauwkeurig gaat in 't oog houden, ik kijk uit naar die trisome :teuflisch

Beste Rplover,

Ik ben geen niemand bang:angryfire , en dus zeker niet van die schatjes:bowlol: . Ze zouden me samen alleen helemaal uitwonen:teuflisch . Aangezien Mirela de dag doet en Paola de avond/nacht, heb ik Dinsdag waarschijnlijk een unieke kans laten glippen:wand: :wand: . Als de schatjes bereid zijn, heb ik met één van deze twee schatjes:freu: en mijn schatje nummer drie, Beyoncé:lostit: , meer kans van slagen. Je zult het dan zeker een keer lezen, maar het zal niet op korte termijn zijn vrees ik:baeh: .

Grz Sub

Caveman
28 december 2006, 14:47
Hmm, ik ben toch wel benieuwd hoe ge die 3 schatjes tegelijk aan het werk gaat stellen en bezig gaat houden! :D

Gewoon Frank
28 december 2006, 17:31
ik denk dat je dit bedoelt Threesome

M'n oprechte excuses. Maar heb nooit de kans gehad om engels te volgen in school. Spreken en verstaan gaat, maar schrijven... Maar zat er niet zo ver vanaf.:eek:

rplover
28 december 2006, 17:40
M'n oprechte excuses. Maar heb nooit de kans gehad om engels te volgen in school. Spreken en verstaan gaat, maar schrijven... Maar zat er niet zo ver vanaf.:eek:

Frank, we zijn gewoon de draak aan 't steken met de Sub hoor ;)
Hij moet niet over zijn trisome schrijven, hij moet het bewijzen.
Dusse, we verstaan het allemaal wel een beetje, alleen moet onze Sub maar eindelijk eens zijn beloften nakomen.
Paola werkt trouwens nu ook in de late namiddag, dus is het zeer goed mogelijk dat beloofde 'trisommeke' uit te voeren :smile2:, en ons te laten meegenieten. ik zal door het sleutelgat mee gaan gluren, want ik heb toch mijn twijfels dat hij dit gaat overleven :thefinger

wil69
28 december 2006, 18:10
M'n oprechte excuses. Maar heb nooit de kans gehad om engels te volgen in school. Spreken en verstaan gaat, maar schrijven... Maar zat er niet zo ver vanaf.:eek:
Dat was niet persoonlijk Frank ,
dat ik jou bericht QUOTE dat was gewoon toeval ik wil zeker niet de betweter uit hangen :huch:

Sub
28 december 2006, 18:18
Steffie en Melissa zijn beiden uit de Schippersstraat hoor (SS) :thefinger
Mijn nummer 6 ook sturen? Gina, nog eentje uit de Schippersstraat SS27 :fuck::fuck::fuck:
Dat overleef zelfs ik niet, die 3 tesamen :nee::nee::nee:

Groet,

rplover

Rplover,

Wat lees ik nu hier??:lostit: :baeh:

Nu wil ik OOK bewijzen zien:freu: :freu: , dat snap je wel natuurlijk.

Gij zoekt er zelfs een man:eek: bij om te helpen, en ik moet het in mijn eentje klaarspelen:p . Dat kan natuurlijk niet. Het spel moet wel eerlijk gespeeld worden.:teuflisch :angryfire

Grz Sub

rplover
28 december 2006, 18:50
Rplover,

Wat lees ik nu hier??:lostit: :baeh:

Nu wil ik OOK bewijzen zien:freu: :freu: , dat snap je wel natuurlijk.

Gij zoekt er zelfs een man:eek: bij om te helpen, en ik moet het in mijn eentje klaarspelen:p . Dat kan natuurlijk niet. Het spel moet wel eerlijk gespeeld worden.:teuflisch :angryfire

Grz Sub

Bwah, Sub, praat er u maar uit nu :D
Lees onder Paola en Melanie, en geniet er nog maar een keertje van.
Mijn volgende trio zal niet lang uitblijven, te lezen voor 15 januari.
En het zullen er twee zijn van mijn top 5 (zie miss ijsberenforum) :thefinger

Haast u dus maar wat :smile2:

099
28 december 2006, 18:51
We laten de sub vastbinden, en zetten dan zijn top 3 voor zijn neus.
Hij kan niks doen want is vastgebonden.
Dit een kwartier lang. :teuflisch :smile2:

099
28 december 2006, 18:54
We laten deze top drie dan ook ter zelfder tijd stoeien met RPlover en Gina en de sub hangt daar maar vastgebonden. :green_smi

rplover
28 december 2006, 18:56
We laten deze top drie dan ook ter zelfder tijd stoeien met RPlover en Gina en de sub hangt daar maar vastgebonden. :green_smi
Ik ben akkoord, volledig akkoord :smile2::smile2::smile2::smile2:

Getekend, Sjakie :teuflisch

Sub
28 december 2006, 19:04
Bwah, Sub, praat er u maar uit nu :D
Lees onder Paola en Melanie, en geniet er nog maar een keertje van.
Mijn volgende trio zal niet lang uitblijven, te lezen voor 15 januari.
En het zullen er twee zijn van mijn top 5 (zie miss ijsberenforum) :thefinger

Haast u dus maar wat :smile2:

Ik zal eens wat trio's noemen die ik al achter de rug heb. Ze zijn hier niet beschreven, omdat de meesten stammen van voordat ik dit forum kende.

Er zitten voor jou trouwens aardig wat bekende namen tussen.:roll3:

Chantal en Linda.
Chantal en Wanda.
Nina (duitse Mrs.) met andere Mrs (naam ?)
Nina (slowakije) en Naomi

De laatste staat wel op dat andere forum beschreven, maar is alleen voor de getrainde lezer als zodanig herkenbaar, omdat ik onder beide Dames apart gepost heb indertijd. En dan ben ik er ongetwijfelt nog enkele vergeten.

Ik heb dus wel wat ervaring met dergelijke gebeurtenissen, maar wil het altijd als speciale service houden, en er geen gebruikelijk iets van maken.

Grz Sub

rplover
28 december 2006, 19:16
Kent iemand deze Dame? Is maar een vaag vermoeden, heeft ze voorheen in het skw gewerkt???

http://www.private-girls.be/index7.html

Ik kan er ook volledig naast zijn.

Hey subber de sub, ik ken veel van deze Dames hoor, en Chantal was ook mijn eerste 'lief' destijds in 't skw, waar is die tijd heen :smile2:

Sub
28 december 2006, 19:27
Kent iemand deze Dame? Is maar een vaag vermoeden, heeft ze voorheen in het skw gewerkt???

http://www.private-girls.be/index7.html

Ik kan er ook volledig naast zijn.

Hey subber de sub, ik ken veel van deze Dames hoor, en Chantal was ook mijn eerste 'lief' destijds in 't skw, waar is die tijd heen :smile2:

Ge zit er dus volledig naast. dit is niet onze slowaakse Nina. Nina is 1.82m lang, volgens mij 25 of 26 jaar jong, en ze heeft een tattoo op haar onderrug staan.:lostit: :lostit:

Rplover,

Ik heb deze middag onze eerste liefde nog gezien en gesproken. Ze wilde mij binnen hebben voor, juist ja, een trio met een andere Mrs., die van VT3.:wand: :thefinger

Grz Sub

Gewoon Frank
28 december 2006, 21:37
Dat was niet persoonlijk Frank ,
dat ik jou bericht QUOTE dat was gewoon toeval ik wil zeker niet de betweter uit hangen :huch:

Geen probleem. Ik nam het ook niet persoonlijk op. En zo weet ik ook weer de juiste schrijfwijze :D

rplover
28 december 2006, 23:44
En zo weet ik ook weer de juiste schrijfwijze :D

Tuttutut, het is vanaf nu TRISOME, en niks anders.

Subberdesubberdesub, ik word daar zo moe van :teuflisch(flauw he)

@ de sub : ja, jong, ze kan zij al veel willen, maar ze zou wat in prijs moeten zakken, want ze koppelt haar prijs aan haar leeftijd, en zoals we weten is ze dik in de vijftig, dus onbetaalbaar geworden :D

099
29 december 2006, 00:00
Ge zit er dus volledig naast. dit is niet onze slowaakse Nina. Nina is 1.82m lang, volgens mij 25 of 26 jaar jong, en ze heeft een tattoo op haar onderrug staan.:lostit: :lostit:

Rplover,

Ik heb deze middag onze eerste liefde nog gezien en gesproken. Ze wilde mij binnen hebben voor, juist ja, een trio met een andere Mrs., die van VT3.:wand: :thefinger

Grz Sub

In deze moet ik de sub toch volledig gelijk geven!
Nina werkt al langer bij de private girls, en niet afkomstig van het SKW.

099
29 december 2006, 12:24
Wie niet waagt blijft maagd !!!


ik heb gelezen/gehoord dat de dame die het kanttortje van de villa tinto vroeger in een raam zat. ik heb haar een paar maal gezien en zou graaag weten of ze nog beschikbaar is voor een nummertje, hoe je haar kan contacteren ( ze is weinig aanwezig) evt telefnr. ze ziet er mij meer dan de moeite waard uit, goed voorzien en en mooie glimlach.

rplover
29 december 2006, 13:37
Heren bezoekers van het SKW, degenen die hun stem nog niet hebben uitgebracht, ga naar miss ijsberenverkiezing (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=24760#post24760) op algemeen gezever en breng ze uit.
We hebben nog twee dagen, en aangezien we toch in de minderheid zijn, moeten we ons zeker allen laten gelden.
Kwestie van de eer van onze Raamprostitutie hoog te houden.

Aan de stemmers; haelewijn, anvers, de sub, fluitje71, bedankt :teuflisch

Een dikke FOEI voor 099, want daar zien we natuurlijk weer de achterkant van, als de gesmeerde bliksem stemmen, jongske.

En dat de beste Dame moge winnen, zoals het hoort ;)


groet, rplover

099
29 december 2006, 14:26
The Big bopper heeft ook nog niet gestemd, en de redbull ook nog niet, de Willy69 ook niet en die wandelt ook wel wat af in Antwerpen.


Je kent me nu toch al Rplover: ik zal wachten tot op de aller laatste moment om te stemmen. :green_smi

099
29 december 2006, 14:29
Hé Gewoon Frank, jouw kennen we eigenlijk nog niet, vertel een keer over je wandelervaringen in Antwerpen.
:green_smi

Zero
29 december 2006, 14:44
De Koning Boudewijnstichting (KBS) wil een kwaliteitslabel voor prostituees om de niet-uitgebuite hoer die op vrijwillige basis werkt, te onderscheiden van een slachtoffer van mensenhandel en seksuele uitbuiting. De Gentse professor Gert Vermeulen schrijft dat voorstel neer in een rapport over de nieuwe wet op de mensenhandel in opdracht van de KBS.

Door een kwaliteitslabel voor prostituees (een ISO-69-norm) kan de overheid haar positie verbeteren, het gevaar op uitbuiting verminderen en de mensenhandel in de seksuele sector beter in kaart brengen. Vermeulen wil op termijn een arbeidscontract wil op termijn een arbeidscontract voor prostituees met duidelijke minimumlonen, het recht om klanten te weigeren, een regeling voor de huurprijzen van de ramen en vaste hygiënische regels.

Nederland heeft al iets soortgelijks gedaan en hief het bordeelverbod op. Met weinig succes. Waarom?

Vermeulen ziet drie redenen: ”1. De wet geldt alleen voor prostituees van de Europese Unie, niet voor die uit derde landen. En dat is natuurlijk een heel grote groep. 2. Bovendien legaliseerde Nederland de bordelen wel, maar wie buiten de lijntjes kleurde, werd niet aangepakt, zij werd nog altijd gedoogd. Als je de markt van de prostitutie wil scheiden in een legale en een illegale, moet je die laatste wel aanpakken, anders loopt het mis. 3. Ten slotte wilde een aantal gemeenten om morele redenen geen vergunningen voor bordelen afleveren, terwijl dat nochtans hun taak was. Ze wijzigden bijvoorbeeld het bestemmingsplan zodat bepaalde huizen niet voor legale prostitutie konden worden benut. Zo werd de wet ontweken. Als we in België een kwaliteitslabel willen, dan moeten we die valkuilen vermijden.”

www.gva.be

Gewoon Frank
29 december 2006, 18:33
Hé Gewoon Frank, jouw kennen we eigenlijk nog niet, vertel een keer over je wandelervaringen in Antwerpen.
:green_smi

Dat wil je niet aanhoren. Ik ben niet van plan, om het forum te vervuilen.
Sommige kennen me wel. En voor sommige ben ik een regelrechte ramp.
En dat wil ik hier zeker vermijden. Toch bedankt voor de intresse.

rplover
29 december 2006, 18:37
Dat wil je niet aanhoren. Ik ben niet van plan, om het forum te vervuilen.
Sommige kennen me wel. En voor sommige ben ik een regelrechte ramp.
En dat wil ik hier zeker vermijden. Toch bedankt voor de intresse.
Frank, je bent verdomme geen regelrechte ramp. Je bent een mens, zoals wij allemaal mensen zijn.
Ik ken je inderdaad, maar uw mening en verhalen zijn hier even welkom hoor dan van eender wie. Dat ze nu vrolijk, triest, opgewekt of wat dan ook zijn.
Als je ze kwijt wil, hier zijn ze meer dan welkom.
Ik wil je alvast veel sterkte toewensen in deze voor u zeer moeilijke dagen, Frank, en er zijn altijd personen die aan je denken, laat dat je sterken, kameraad.

groetjes,

rplover

PS. nog een kleine toevoeging, dit is geen gewoon hoerenlopersforum, heel veel mensen zijn zelfs echte vrienden geworden, en vrienden heb je nooit teveel, dus van harte welkom.

Gewoon Frank
29 december 2006, 22:05
Bedankt rplover.
Maar hou me liever wat stil. En zeker met deze dagen, dan komt er toch bijna geen zinnig woord uit. En ook omdat ik eigenlijk bang ben. Bang om herkent te worden door iemand speciaal. En daarop volgende reaktie...
Tijd brengt raad. Voor de rest, voor één ieder een prettig oud naar nieuw toe gewenst.

rplover
30 december 2006, 00:49
Ben vanavond nog eens op 'trot' geweest, voor wat voor mij de laatste wandeling van het jaar was.
En alhoewel ik toch heel wat ervaring heb opgedaan, heb ik het toch nog klaargespeeld me laten te bedotten, nu ja, uiteindelijk was het maar 50 euro, maar wel weggegooid geld.
De recensie hiervan post ik morgen wel in het topic van de desbetreffende Dame.

Nadien nog wat rondgelopen, en toch nog bij Nancy, VR 4 binnengesukkeld. En raadt eens, ja ja, de sex was goed, heerlijk zelfs, ze kan bijna alle concurrentie aan met de besten uit het skw, maar maar maar.....
.... das ook voor na het slapen gaan. Ik zal het even laten berusten, en morgen zal ik wel wat milder gestemd zijn. Dan zal ik het zonder vooroordelen proberen te verwoorden.

rplover

Sub
30 december 2006, 12:15
Ben vanavond nog eens op 'trot' geweest, voor wat voor mij de laatste wandeling van het jaar was.
En alhoewel ik toch heel wat ervaring heb opgedaan, heb ik het toch nog klaargespeeld me laten te bedotten, nu ja, uiteindelijk was het maar 50 euro, maar wel weggegooid geld.
De recensie hiervan post ik morgen wel in het topic van de desbetreffende Dame.

Nadien nog wat rondgelopen, en toch nog bij Nancy, VR 4 binnengesukkeld. En raadt eens, ja ja, de sex was goed, heerlijk zelfs, ze kan bijna alle concurrentie aan met de besten uit het skw, maar maar maar.....
.... das ook voor na het slapen gaan. Ik zal het even laten berusten, en morgen zal ik wel wat milder gestemd zijn. Dan zal ik het zonder vooroordelen proberen te verwoorden.

rplover

Wat is dat nu Rplover,:hammer:

Begrijp ik dat goed? Heb je je twee keer op 1 dag in 't zak laten zetten??:wand: :wand: :wand:

Welleswaar de ene keer dan toch wat zwaarder dan de twee keer.:nee: :motz:

Had je misschien toch beter voor Maria gekozen, ondanks haar geblesseerde vinger.:thefinger :teuflisch

Grz Sub

rplover
30 december 2006, 18:20
Wat is dat nu Rplover,:hammer:

Begrijp ik dat goed? Heb je je twee keer op 1 dag in 't zak laten zetten??:wand: :wand: :wand:

Welleswaar de ene keer dan toch wat zwaarder dan de twee keer.:nee: :motz:

Had je misschien toch beter voor Maria gekozen, ondanks haar geblesseerde vinger.:thefinger :teuflisch

Grz Sub

Neen, Sub, het was zelfs zeer goed, heb ik geschreven, lees maar.
Die maar maar maar .... dat is echter een verrassing voor het nieuwe jaar.
Ik heb er een nachtje over geslapen intussen, en ben mijn verhaaltje over haar aan 't neerpennen. ;)

Sub
30 december 2006, 19:44
Neen, Sub, het was zelfs zeer goed, heb ik geschreven, lees maar.
Die maar maar maar .... dat is echter een verrassing voor het nieuwe jaar.
Ik heb er een nachtje over geslapen intussen, en ben mijn verhaaltje over haar aan 't neerpennen. ;)

Rplover,

Gelukkig dan, ik dacht dat je met dat, maar maar maar ......, bedoelde dat er bij Nancy buiten de goede sex, wat ik wel gelezen had, ook een addertje onder het gras zat.

Grz Sub